Infiniti G37 mění s novou generací nejen design, ale i označení. Zaměření je ale stále stejné: sportovní sedan střední třídy s pohonem zadních kol. Doplněno!
cista kopia i30tky vo vacsom prevedeni :-) [odkaz]
bude zaujimave sledovat reakcie ludi... najme tych ktorym sa interier i30tky nepaci ... ze co povedia na interier tohto infiniti... predpokladam ze ho vychvalia aky je nadherny >:D:yes:
skutocne pekne auto :yes: paci sa mi a najviac prave interier >:D:yes:
Ventilace v infiniti a subaru je naprosto stejna (rozumej stejne hranata i tvarovana), v i30 tam jsou zase nejake oblinky, jedine co ma i30 a infiniti stejne, je oblozeni (zde asi u obou hlinik) ktere se tahne od ventilace az dolu k radici páce, kdezto u subaru je nad navigaci spojene a konci u ovladani klimatizace...ale jestli tobe se to zda jinak, nevyvracim ti to ;-)
Spíš i30 s tou svou zaobleností. A interiér i30 je stejně inspirovaný Astrou. Třeba řešení ovládání klimatizace mi připomnělo Cadillac (jak je vystrčené na boky).
A napadlo tě třeba, že tohle i30 okopírovalo od minulé Generace Infiniti M, což G37 rozvíjí? Ono to ani není původně možná dílo Infiniti, je to klasický asijský rozvíjející se lotosový květ, nic, v čem má prsty Hjoundé. >:-[]
V GS jsem nikdy ani neseděl.
Mně se na M líbí i ten interiér :-)
Nejvíc se mi ale líbil osmiválec pod kapotou. >:-[] Na druhou stranu si říkám, že i ten M30d by mi bohatě stačil.
Každopádně GS i M jsou fajn alternativou k zavedené D3, škoda, že se neprodávají víc.
Osmiválec? To asi nemáš na mysli poslední generaci, co? Do ní se sice osmiválec také dává, ale do ČR se nedováží a asi ani do zbytku Evropy. Tohle mne vždy na japonských automobilkách štvalo - ty nejvyšší modely sem prostě často nedováží.
Jo, poslední generaci. V zimě / na jaře jsem byl dva měsíce v USA, bydlel u bývalého spolužáka a to auto patří jeho rodičům - takže jsme v něm projeli celý východní pobřeží. :-)
Nemám žádnou zkušenost s RS6 ani M5 V10, ale tenhle koncept relativně pohodlného, nepříliš sportovního auta se Saturnem V pod kapotou mě celkem oslovil. Navíc ani moc nežere, když je potřeba výkon, prohrábnou se rošty ve strojovně a na dálničním limitu je za necelých 6 vteřin - do Emeriky paráda.
M5 je moc silná. Tohle je konkurent 550i/ S6. Co mne na tom autě neskutečně štve, je, že mne Infiniti nutí si vybrat mezi hezčím interiérem (lepší dřevo, kůže) a lepším podvozkem (řízená zadní náprava, dvoupístové tlumiče). Proč? Pro mne je to Sophiina volba. :-) Odpovědný člověk by měl okamžitě spáchat seppuku. :-) Jinak velmi pěkné auto. Škoda, že v EU prakticky neprodejné, takže na něm proděláš kalhoty.
V téhle "váhové" kategorii mám nejradši asi Panameru GTS. Jen ten kabátek by mohla odložit ve prospěch Sport Turisma. :-) Na něj si však člověk bude muset počkat až do roku 2016. :-(
>:-[] Ozkoušel jsem i Diesel a jediné, co k tomu mohu říct, je... člověče, to vůbec není špatný. Jede mnohem lépe, než jsem po pohledu na technické údaje čekal. Všem, kterým se nelíbí představa naftového Porsche, bych doporučoval projížďku. :-)
Mimochodem, musel jsem se zasmát: "In western Europe, this V6 performance diesel will be offered as a high performance option in lieu of the M56 V8." To jsme to vyhráli, co. >:-[]
Mě už nafta v Panameře a Cayennu nijak netrápí, obě takhle auta považuju jen za spotřebiče - tam se na náklady prostě hledí, pochopili to myslím už i u Maserati :-) Na lety po Německu je nafta prostě jediná volba.
Panamera se mi zoufale nelíbí zvenku, zevnitř to je mnohem lepší - a ten kombík napraví i tenhle nedostatek, docela se na něj těším.
No co k těm V8 dodat...prodali by jich jen pár, ale marketingový efekt by to mělo. Navíc se s tím dá jezdit v rámci možností úsporně - město jsme jezdili za 16, dálnici za 10, celkově za 12. A ta věta od marketingového oddělení je dost vtipná, z jednoho z nejslabších dieselů ve třídě máme být dojatí? >:D
Hlavně 175 kW V6 diesel místo 313 kW V8 benzínu? Tahle "performance" motorizace je slabší než M37, což je v Evropě základ. >:D
Jo, jo, karoserie Panamery je slabší. Ale "kombi" přijde vlastně v druhé generaci Panamery a těžko říct, jestli se s tím zadkem nepoperou napodruhé lépe. Předek Cayenne podle mne také vylepšili v druhé generaci (zadek je diskutabilnější). Navíc by mělo přijít i kupé. Hurá! :-)
Když jsem vybíral auto, eMko jsem zkoušel taky. Je příjemný, lehký na řízení, ale nepřekousnul jsem zmatečný a neintuitivní ovládání, nezvykl jsem si na něj za dva dny ježdění i přesto, že prodejkyně byla tou nejhezčí, jakou jsem kdy na autosalonech potkal (i znalá).
Obecně ale nic moc zátah naftovýho Renaultího V6, jemná nicméně pomalejší převodovka. K výhodám se dá přičíst kompletní výbava za výbornou cenu :-) . Jinak na vrtuli i kroužky ztrácel.
Podle mě auto vypadá perfektně.Určitě bych neřekl, že někoho kopíruje a to ani v interiéru.Naopak má svoji originalitu se kterou se jistě mezi německou konkurencí neztratí.