Výstava automobilů v Pebble Beach poutá pozornost výrobců, kteří pro ni dělají luxusní či limitované edice svých modelů. U Infiniti to bude sedan Q70 ve verzi Premium Select Edition.
Spickova technika to moc neni, je to celkem slusna technika z roku 2009 kdy to auto prislo na trh. Na dnesni pomery v porovnani s aktualnimi D3 uz se to preci jenom trochu nechyta.
Technicky je nejvetsim problemem prevodovka. Ta JATCO 7 stupnu ve sve dobe nebyla spatna prevodovka, ale nove osmirychlostni ZFka jsou uplne nekde jinde. Problemem je hlavne rychlost razeni, coz v kombinaci s dnes tak oblibenym podtacenim motoru za ucelem dosazeni lepsich cisel spotreby dela z auta v nekterych rezimech celkem hlemyzde, protoze pruzne zrychleni z 800 otacek neni nijak zavratne a k podrazeni dojde az sekundu po seslapnuti plynu. Lepe to funguje, kdyz se auto prepne do sportovniho rezimu, pak nejdou otacky nikdy pod nejakych 1500 ot a auto tudiz reaguje vyrazne lepe. Nicmene kazdy novy baworak s 8 st ZF proste funguje lepe a s lepsi spotrebou.
..škaredá ?! To určite nie, je len designovo iná, D3 je zas iná, Kórea tiež ..atd. Okrem toho, je to len jedna čas skladačky z názvom automobil, tie časti čo sú naozaj dôležité sú práve z japonských ostrovov tie najlepšie a technicky poctivé.
Keď potrebuješ honit gél vo vlasoch či svoje okolie, prečo nie, siahni po D3 ...
No nevim, ze by to bylo nejak lepsi nez standardni model se mi ani nezda. Ve svetlem ten interier vypada spise hure nez v puvodnim provedeni, hlinik v takovemhle aute moc nepusobi, protoze to neni sportak, na sedackach nevidim rozdil proti standardnimu modelu krome chybejicich reproduktoru v operkach. Zminovana dvacetipalcova kola jsou ve standardu, mam uplne stejna (mimochodem jsou to sunty).
Tak ono už by si to asi zasloužilo nástupce. Ale chtěl jsem se zeptat ... jaké máš zkušenosti s místním zastoupením Infiniti? Trochu pokukuji po Q50. Je tam ovšem několik "ale" a jedno z nich je obava z toho, že pokud ten jediný prodejce/servis nebude stát za nic není moc kam utéct.
To je tezka otazka ty zkusenosti jsou takove rozporuplne, servis Infiniti u nas bych videl asi takto.
Vyhody:
- jsou relativne v pohode, co se domluvi to udelaji, nemel jsem s nimi problem, ale zaroven jsem take nemel zadnou zasadnejsi zavadu, kterou bych musel resit
- velmi levne ceny nahradnich dilu, tak na urovni koncernu. Levnejsi nejenom nez D3, ale i nez bezni Japonci jako Toyota.
- auto pri servisu nejenom umyji, ale i vyluxuji coz je pro mne jakozto notorickeho bordelare vyznamny benefit :-)
Nevyhody
- jediny servis v CR nemusi neprazakum vyhovovat. Navic je ve strasidelne p*deli jmenem Pruhonice, alespon ze cloveka odvezou a privezou na/z Opatov C.
- extremne vysoke ceny prace, 1500 Kc/hod je vice nez mnohe D3 servisy
- mizerna podpora dovozce, nove mapy pro Xanavi X9 navigace vychazi v USA trikrat rocne, pro EU jednou za dva az tri roky. Za mesic se otevre Blanka a dovozce neni schopen garantovat update map ani v pristim roce natoz letos. V Praze tudiz budou Infiniti navigace nepouzitelne. Do budoucna situace nejista, starsi modely navigaci nejsou podporovany uz vubec, nekdy i tri roky po zakoupeni vozidla za 1,5 mio skoncil update. Ovsem kdyz mapy nahodou jsou, tak navigace funguje prekvapive dobre.
- zoufala oteviraci doba, prodejna az od deviti, servis sice od osmi, ale je tam jeden clovek, takze i kdyz jsem objednan na osmou, tak cekam klidne patnact minut nez se zacne neco resit. Byl jsem zvykly ze i nepremiova konkurence mela servis od sedmi.
- neexistuje zadna alternativa pro servisni prace, ktere Infiniti Praha nedela. Ja mam treba problem, ze bych potreboval vymenit olej
v sedmistupnove JATCO prevodovce. V Pruhonicich to nedelaji s tim, ze je "sealed for life", jine servisy delajici prevodovky tenhle JATCO sedmikvalt nikdy nevidely. V USA meni olej i Infiniti servisy (na vymenu existuje i servisni manual), sice na zadost, ale meni. Abych se priznal stale netusim jak to poresim.
Vyhody:
- jsou relativne v pohode, co se domluvi to udelaji, nemel jsem s nimi problem, ale zaroven jsem take nemel zadnou zasadnejsi zavadu, kterou bych musel resit
-- U JP konkurence s tymto nemam nijaky problem. Preberie sa priebeh servisu, spravi rozpocet a odhad casu.
- velmi levne ceny nahradnich dilu, tak na urovni koncernu. Levnejsi nejenom nez D3, ale i nez bezni Japonci jako Toyota.
-- Nedokazem porovnat, ale budem Ti verit :-)
- auto pri servisu nejenom umyji, ale i vyluxuji coz je pro mne jakozto notorickeho bordelare vyznamny benefit
-- To je snad samozrejme u premie, ci nie? :-O
Nevyhody
- jediny servis v CR nemusi neprazakum vyhovovat. Navic je ve strasidelne p*deli jmenem Pruhonice, alespon ze cloveka odvezou a privezou na/z Opatov C.
-- To neponukaju moznost pozicat si auto pocas servisu, alebo ze by Ti spravili taxi? Ja vyuzivam pravidelne druhu moznost a je to fajn sa nechat vozit :-)
- extremne vysoke ceny prace, 1500 Kc/hod je vice nez mnohe D3 servisy
-- Suhlasim, to je dost.
- zoufala oteviraci doba, prodejna az od deviti, servis sice od osmi, ale je tam jeden clovek, takze i kdyz jsem objednan na osmou, tak cekam klidne patnact minut nez se zacne neco resit. Byl jsem zvykly ze i nepremiova konkurence mela servis od sedmi.
-- Dost zvlastne. Hlavne, ked je majitelov Infiniti tak malo, cakal by som osobnejsi pristup...
Alternativa k servisnym pracam. Chapem, ze je to trochu overkill, ale co sa pozriet za hranice? Drazdany nie su az tak daleko. Aj ked je to voser, za pokus to stoji.