Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti ukázalo model Q70 Premium Select Edition pro Pebble Beach

Výstava automobilů v Pebble Beach poutá pozornost výrobců, kteří pro ni dělají luxusní či limitované edice svých modelů. U Infiniti to bude sedan Q70 ve verzi Premium Select Edition.
Zpět na článek
13. 8. 2015 17:15
14. 8. 2015 08:27
14. 8. 2015 10:33
14. 8. 2015 10:58
14. 8. 2015 11:51
13. 8. 2015 21:56
13. 8. 2015 23:24
14. 8. 2015 08:28
14. 8. 2015 08:30
14. 8. 2015 09:20
14. 8. 2015 10:00
14. 8. 2015 13:17
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 14:37
Japonská Prémie
Momentálně v té nejlepší podobě, Lexus má sice tradici i super techniku, ale Kdybych si měl vybrat, tak radši tohle :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
13. 8. 2015 17:16
Re: Japonská Prémie
dovolim si tvrdit, ze co sa tyka podvozka a motoru je nissan nad toyo i technikou
Avatar - lamal
13. 8. 2015 17:15
v8
Nieje nacancana ako D3 tie sa vedia tvarit luxusnejsie, ale ma to nieco do seba dizajnovo i spickova technika.

atmo V8 + zadny pohon + 420ps bomba
Rozbalit vlákno
4
14. 8. 2015 08:27
Re: v8
Spickova technika to moc neni, je to celkem slusna technika z roku 2009 kdy to auto prislo na trh. Na dnesni pomery v porovnani s aktualnimi D3 uz se to preci jenom trochu nechyta.
Avatar - lamal
14. 8. 2015 10:33
Re: v8
v com podla teba chyba v oblasti podvozka a motora ? co ma D3 lepsie ? inak pisal som oproti toyote, ale budis i tak

bud konkretny dik :-)
14. 8. 2015 10:58
Re: v8
Technicky je nejvetsim problemem prevodovka. Ta JATCO 7 stupnu ve sve dobe nebyla spatna prevodovka, ale nove osmirychlostni ZFka jsou uplne nekde jinde. Problemem je hlavne rychlost razeni, coz v kombinaci s dnes tak oblibenym podtacenim motoru za ucelem dosazeni lepsich cisel spotreby dela z auta v nekterych rezimech celkem hlemyzde, protoze pruzne zrychleni z 800 otacek neni nijak zavratne a k podrazeni dojde az sekundu po seslapnuti plynu. Lepe to funguje, kdyz se auto prepne do sportovniho rezimu, pak nejdou otacky nikdy pod nejakych 1500 ot a auto tudiz reaguje vyrazne lepe. Nicmene kazdy novy baworak s 8 st ZF proste funguje lepe a s lepsi spotrebou.
Avatar - lamal
14. 8. 2015 11:51
Re: v8
to je jedine co ma napadlo A8 od ZF, preto som schvalne napisal len motor a podvozok, nie prevodovku :-)

ZF A8 je v sucastnosti asi to naj, tak je to urcite vyhoda
13. 8. 2015 20:51
Prečo
Len prečo musí byť tá japonská prémia tak škaredá...dizajnom na mňa pôsobí skutočne odpudzujúco.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Norge
13. 8. 2015 21:56
Re: Prečo
..škaredá ?! To určite nie, je len designovo iná, D3 je zas iná, Kórea tiež ..atd. Okrem toho, je to len jedna čas skladačky z názvom automobil, tie časti čo sú naozaj dôležité sú práve z japonských ostrovov tie najlepšie a technicky poctivé.
Keď potrebuješ honit gél vo vlasoch či svoje okolie, prečo nie, siahni po D3 ...
Avatar - MichalSVK
13. 8. 2015 23:24
Re: Prečo
Určite nechcem popierať kvality Infiniti ale tie zadné svetlá pôsobia ako škúlavé >:D
14. 8. 2015 08:28
Re: Prečo
Celkove je to vyrazne slabsi nez D3, jedina vyhoda je pravdepodobne vyssi spolehlivost dana tim, ze je to preci jenom japonec a jednodussi auto.
14. 8. 2015 08:30
Nic moc
No nevim, ze by to bylo nejak lepsi nez standardni model se mi ani nezda. Ve svetlem ten interier vypada spise hure nez v puvodnim provedeni, hlinik v takovemhle aute moc nepusobi, protoze to neni sportak, na sedackach nevidim rozdil proti standardnimu modelu krome chybejicich reproduktoru v operkach. Zminovana dvacetipalcova kola jsou ve standardu, mam uplne stejna (mimochodem jsou to sunty).
Rozbalit vlákno
3
14. 8. 2015 09:20
Re: Nic moc
Tak ono už by si to asi zasloužilo nástupce. Ale chtěl jsem se zeptat ... jaké máš zkušenosti s místním zastoupením Infiniti? Trochu pokukuji po Q50. Je tam ovšem několik "ale" a jedno z nich je obava z toho, že pokud ten jediný prodejce/servis nebude stát za nic není moc kam utéct.
14. 8. 2015 10:00
Re: Nic moc
To je tezka otazka ty zkusenosti jsou takove rozporuplne, servis Infiniti u nas bych videl asi takto.

Vyhody:
- jsou relativne v pohode, co se domluvi to udelaji, nemel jsem s nimi problem, ale zaroven jsem take nemel zadnou zasadnejsi zavadu, kterou bych musel resit
- velmi levne ceny nahradnich dilu, tak na urovni koncernu. Levnejsi nejenom nez D3, ale i nez bezni Japonci jako Toyota.
- auto pri servisu nejenom umyji, ale i vyluxuji coz je pro mne jakozto notorickeho bordelare vyznamny benefit :-)

Nevyhody
- jediny servis v CR nemusi neprazakum vyhovovat. Navic je ve strasidelne p*deli jmenem Pruhonice, alespon ze cloveka odvezou a privezou na/z Opatov C.
- extremne vysoke ceny prace, 1500 Kc/hod je vice nez mnohe D3 servisy
- mizerna podpora dovozce, nove mapy pro Xanavi X9 navigace vychazi v USA trikrat rocne, pro EU jednou za dva az tri roky. Za mesic se otevre Blanka a dovozce neni schopen garantovat update map ani v pristim roce natoz letos. V Praze tudiz budou Infiniti navigace nepouzitelne. Do budoucna situace nejista, starsi modely navigaci nejsou podporovany uz vubec, nekdy i tri roky po zakoupeni vozidla za 1,5 mio skoncil update. Ovsem kdyz mapy nahodou jsou, tak navigace funguje prekvapive dobre.
- zoufala oteviraci doba, prodejna az od deviti, servis sice od osmi, ale je tam jeden clovek, takze i kdyz jsem objednan na osmou, tak cekam klidne patnact minut nez se zacne neco resit. Byl jsem zvykly ze i nepremiova konkurence mela servis od sedmi.
- neexistuje zadna alternativa pro servisni prace, ktere Infiniti Praha nedela. Ja mam treba problem, ze bych potreboval vymenit olej
v sedmistupnove JATCO prevodovce. V Pruhonicich to nedelaji s tim, ze je "sealed for life", jine servisy delajici prevodovky tenhle JATCO sedmikvalt nikdy nevidely. V USA meni olej i Infiniti servisy (na vymenu existuje i servisni manual), sice na zadost, ale meni. Abych se priznal stale netusim jak to poresim.
Avatar - N6600
14. 8. 2015 13:17
Re: Nic moc
Vyhody:
- jsou relativne v pohode, co se domluvi to udelaji, nemel jsem s nimi problem, ale zaroven jsem take nemel zadnou zasadnejsi zavadu, kterou bych musel resit
-- U JP konkurence s tymto nemam nijaky problem. Preberie sa priebeh servisu, spravi rozpocet a odhad casu.

- velmi levne ceny nahradnich dilu, tak na urovni koncernu. Levnejsi nejenom nez D3, ale i nez bezni Japonci jako Toyota.
-- Nedokazem porovnat, ale budem Ti verit :-)

- auto pri servisu nejenom umyji, ale i vyluxuji coz je pro mne jakozto notorickeho bordelare vyznamny benefit
-- To je snad samozrejme u premie, ci nie? :-O

Nevyhody
- jediny servis v CR nemusi neprazakum vyhovovat. Navic je ve strasidelne p*deli jmenem Pruhonice, alespon ze cloveka odvezou a privezou na/z Opatov C.
-- To neponukaju moznost pozicat si auto pocas servisu, alebo ze by Ti spravili taxi? Ja vyuzivam pravidelne druhu moznost a je to fajn sa nechat vozit :-)

- extremne vysoke ceny prace, 1500 Kc/hod je vice nez mnohe D3 servisy
-- Suhlasim, to je dost.

- zoufala oteviraci doba, prodejna az od deviti, servis sice od osmi, ale je tam jeden clovek, takze i kdyz jsem objednan na osmou, tak cekam klidne patnact minut nez se zacne neco resit. Byl jsem zvykly ze i nepremiova konkurence mela servis od sedmi.
-- Dost zvlastne. Hlavne, ked je majitelov Infiniti tak malo, cakal by som osobnejsi pristup...

Alternativa k servisnym pracam. Chapem, ze je to trochu overkill, ale co sa pozriet za hranice? Drazdany nie su az tak daleko. Aj ked je to voser, za pokus to stoji.