Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Inovovaná Alfa 156 - v Brně ji však nepotkáte

Alfa Romeo zveřejnila první fotografie inovované Alfy 156. Vzhled podle nejnovější Alfa-módy, další diesely JTD a staronové označení TI - Turismo Internazionale...
Zpět na článek
6. 6. 2003 15:59
neregistrovaný "ftakopysk"
6. 6. 2003 16:27
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2003 22:16
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 17:35
neregistrovaný "Tom"
8. 6. 2003 19:11
neregistrovaný "Martin"
15. 6. 2003 15:02
neregistrovaný "nemec"
24. 7. 2003 11:38
neregistrovaný "eiderman"
9. 6. 2003 12:58
neregistrovaný "skl"
6. 6. 2003 21:32
neregistrovaný "RENAULT"
8. 6. 2003 21:05
neregistrovaný "MIKI"
8. 6. 2003 21:37
neregistrovaný "RENAULT"
9. 6. 2003 11:11
neregistrovaný "jeffo"
9. 6. 2003 13:18
neregistrovaný "repec"
24. 7. 2003 14:53
neregistrovaný "toushi"
9. 6. 2003 15:22
neregistrovaný "Sargis"
11. 6. 2003 22:45
neregistrovaný "MIKI"
28. 8. 2003 12:21
neregistrovaný "klitor"
28. 8. 2003 12:29
neregistrovaný "klitor"
neregistrovaný "ftakopysk"
6. 6. 2003 15:59
bez titulku
Ten predok spravili krasne!!! Alfa rulez. P.S. Nevie niekto ako je to s ich kvalitou? Je to naozaj take zle ako sa hovori? Piste len skusenosti!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2003 16:27
Re: bez titulku
No mě se tedy líbí víc současná (vlasně už minulá 156) - ten předek mi připadá dost podobnej ala Seat... vím že Seat okopčil design Alfy, ale ty světla jsou opravdu jako u Ibizy ...... :-(
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 22:16
Re: bez titulku
No Seat to neokopcil, akorat prebral Alfe designera!!! Alfa 147 a Seat Ibiza maji stejneho tatinka
neregistrovaný "Tom"
9. 6. 2003 17:35
Re: bez titulku
Jo, je to tak. Seat získal designéra Alfy. To ovšem neznamená, že je natolik neschopnej, aby nevymyslel nějaký nový originální design. To jen VW se snaží udělat ze Seatu "sportovní odnož" koncernu, a Seat se měl stát přímou konkurencí Alfy. Ještě si vzpomínám, jak Ferdinand Piech - když uviděl novou 156, odložil premiéru nového Toleda, a dal přepracovat design. Vidím to tak že přímo z nejvyšších míst VW přišel nápad kopírovat Alfu.... proč jeden nápad neprodat dvakrát......
neregistrovaný "Martin"
8. 6. 2003 19:11
Re: bez titulku
mam 146 6 rokov (70 tis km), dovoz priamo z fabriky v taliansku, ale je to cim dale horsie.Neveril som tomu, ze je to tak zle, preto som to kupil ako funglovku, ale je to fakt tak. Uz to ma druhu vacku, vstrovacie trysky, brzdy, kontrolky blikaju nahodne, stierace, vyfuk, ramena, tlmice. No a plasty... . Je to inak slusny vybava v kozi, so siberom ...ale Alfa nikdy viac. Znamy ich mal 11 ks - taky fanatik, upozornoval ma nato, ale co nevyskusas, neuveris.
neregistrovaný "nemec"
15. 6. 2003 15:02
Re: Fakt
Musím potvrdit, kolega má skoro rok 156 GTA a já se mu s oktávií jen směju...Je neuvěřitelné, co všechnos e na tom autě dokázalo porouchat...Opakované výměny kotoučů (jezdí s tím prý moc rychle, taks e kroutí, ale je možno si koupit závodní za 60 tisíc...chacha, už má třetí a pořád totéž), urvané stabilizátory, chrastící téměř dokoliv, odpoadávající čalounění pátých dveří při zavírání, naprosto neslícované díly karosérie, o palubce ani nemluvě, šíleně vrzající přední posuvná část sedáků (o vůli, která tady je, si může Zetor nechat zdát), notoricky odcházející klouby poloos (to víte, na ten motor to není dělané)...Kožené sedačky bych snad ušil líp i já...K tomu toptální nedostatek náhradních dílů a mnohatýdenní čekání na cokoli...Věřte nevěřte, týden, kdy to auto bylo v sevisu jen jednou, je pro kolegu svátkem...Jinak souhlasím se všemi, co říkají, že ten předek domršili...to staré provedení bylo dokonalé, proč do toho vrtali?
neregistrovaný "eiderman"
24. 7. 2003 11:38
Re: Fakt
No nevím, ale to, že se někdo, kdo vlastní Octávii (typuji motor 1.6 nebo TDi 90ps) směje někomu s GTA přijde zase legrační mě! Je s podivem, jak se špatné zprávy rychle šíří. Italské auta jsou tím ani nevím z jakého důvodu dost postižená. Napravit image je asi dost zdlouhavá záležitost?? To je mi docela líto. Auta pořád dělají jen lidé, resp. zavádějí systémy výroby apod. To znamená, že každé auto je ve své podstatě ojedinělé. Kdo nečetl "Kola" od Healeyho, vřele doporučuji. Nicméně ke skutečnostem. Poslední 2 roky jsem jezdil AR 156 SW 2.4JTD, celkem 105 tis. km. Musím říct, že to nebylo nejdražší auto, které jsem měl, ale když jsem ho prodával, bolelo to nejvíce. Za dva roky jsem akorád měnil olej, 1x brzdové obložení a přední ramena. Nic více. O nějakém skřípání v interieru nebo špatném zpracování nemůžu ani mluvit, protože to prostě nebylo. Naopak nejdražší vůz, který jsem měl taktéž 2 roky byl AUDI A6 2,5TDI Q. Jeho cena blížící se 1.8 mil by měla být opravdovou zárukou kvality této značky, ale právě s tímto vozem jsem si prožil své. Od převzetí vozu zlobila aut.klima, tím způsobem, že z ničeho nic začala topit, když jsem chtěl chladit a naopak. Podotýkám že za dobu 2 let a najetých 120 tis. km se závada opakovala 8 a nikdy nebyla vyřešena úplně. Dále v 50 tis. při rychlosti 190 km se najednou z výfuku vyvalil modrý kouř a prý zadřené vstřikovací čerpadlo. Do 120 tis. jsem měl ještě několik menších příhod s technikou, nicméně přiznávám, že zpracování a kvalita třeba interieru byla výborná. Tak já nevím, zkušenosti mám obrácené, s Italem jsem byl spokojen a opěvovaný němec mě docela zklamal. Možná to bylo tím, že alfa byla vyrobena třeba ve středu a audi třeba v pátek nebo v pondělí. Kdoví jak by to bylo, kdyby to bylo naopak!!!
neregistrovaný "skl"
9. 6. 2003 12:58
Re: Fakt
Od modelu 156 (t.j od r.97) by uz vraj mala byt kvalita na slusnej urovni ...(ale na starsie kusy pozor)
neregistrovaný "RENAULT"
6. 6. 2003 21:32
zvyk
Teda, co jsem viděl titulek, tak jsem myslel, že mě vomejou. Poté co jsem spatřil fotky... nevím, nevím dosavadní se mi zdá povedenější. Snad půjde jen o zvyk. Příď je sice agresivnější, nicméně také těžkopádnější a dle mého méně sportovní. Dosavadní sportwagon je modla, opravdu nevím, snad jde jen o nepovedené fotky. Každopádně facelift nedopadl tak šíleně, jako třeba svého času u Xsary, či Passatu B5...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MIKI"
8. 6. 2003 21:05
Re: zvyk
Musím jenom souhlasit. Víte co je omlouvá? Dosavadní Alfa je desingově na vrcholu a nic lepšího se už asi nedá vymyslet. Jsem člověk kterému se vždycky když uvidí alfu rozklepou kolena. Pane bože kdyby si tak vzali trochu kvality od německých vozů. Ale to už by nebyla Alfa, že???
neregistrovaný "RENAULT"
8. 6. 2003 21:37
Re: zvyk
To bude bašta, až se nás budou vnoučata v konfrontaci s vybledlýma fotkama dosavadní 156 ptát: "Hele, dědo, a to se vyrábělo? To fakt jezdilo? To muselo být krásné!" a já jim řeknu: "No jasně!"
Ale krásně to odráží design, kterému věřím a kvůli kterému zde patrně zas rozpoutám slovní bitvu. Za 50 let? Vzpomene si někdo na Alfu 156? I s jejím rozhrkaným introšem? ANO, v druhý půlce devadesátých let ukázala, kam až se dá designově jít? Nebo vám přišlo DO té doby normální strkat SPZ napravo, aby svou nesouměrností hyzdila předek vozu? Vzpomene si někdo na Mégana II? I se svým místem na zadních sedadlech? Jistě, ať už ve zlém, či dobrém. Takhle řešený auto tý nejmasovější kategorie tady zkrátka ještě nebylo, ať se prodává nebo ne?. A vzpomene si někdo na Passata B5? Ne! Proč, to už nechám na vás...
neregistrovaný "jeffo"
9. 6. 2003 11:11
To dojebali ....
V prvom rade sa ospravedlnujem bratom cechom, ze som si dovolil pisat im na ich ceskom webe, ale ked nas www.auto.sk je o * ...
Po druhe, nová 156 mi odpredu totalne pripomina Nissan Almera po facelifte, cize grc na druhu...
O kvalite Fiatov sa nebudem rozpisovat, kazdy asi vie, ze je to o nicom. Aspon design mali posledne Alfy vyborny. teraz uz ani to....
Ale zase, ked moze BMW vyrabat take paskvily, ako v poslednej dobe, preco nie???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "repec"
9. 6. 2003 13:18
Re: To dojebali ....
Ve všem s Tebou absolutně souhlasím! Ten předek zmršili jak se dalo. Maska je ještě v pohodě, ale ty světla....
neregistrovaný "toushi"
24. 7. 2003 14:53
Re: To dojebali ....
ta posledna 156-ka sa mi fakt pacila... uz to tak vyzera ze Alfa Romeo sa stane jednym z mnoha kusov odpadu na smetisku svetoveho automobilizmu. Kua ved uz pomaly budu lepsie vyzerat aj korejci
neregistrovaný "Sargis"
9. 6. 2003 15:22
bez titulku
Ako fanusik Opelov sa tesim najma na tie naftaky, ktore tam coskoro poputuju. Co sa designu tyka, bojim sa toho, aby Alfa nedopadla ako Mercedes - prve kusy S, C boli po krabiciach z 90. rokov pekne kusky, ale teraz to vyzera na jedno kopyto, aj ked elegantne. Uvidime, aku evoluciu prinesu dalsie alfy. Ale je to inspirujuce - staci pozriet 156 zozadu a ako pekne sa do toho pustil Seat a Mazda ci Honda. Japonci opat nie su sami sebou, ale zasa lepsie ako Toyota.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MIKI"
11. 6. 2003 22:45
bez titulku
V poslední době mi připadá, že desing automobilů skoro všech značek stále více upadá. Světlou výjimkou je Mazda 6-na to se asi všichni shodnem. Ja nevim ale my se libi vice BMW 3 z r98 než to nenější nebo třeba A4ka-ta stará byla podle mně osobitější než ta nová která se ještě více podobá Passatu. Mimochodem-Passat by bylo moc pěkné auto kdyby se z něho nestal úsporností českým podnikatelů traktor.
Teď k článku o Oktávce s novým 130konovým diselem. Nechci rozpoutat hadanice ale přirovnávat TDI 130k k vyšlechtěnému boxteru ze Subaru je už i na mně silná káva. Kdyby to napsal někdo na debatě tak neřeknu ale v oficiální recenzi psát takové nesmysly?????????????? Někdo si plete nakopnutí točivým momentem se zátahem vyšlechtěného benzínu. Ten recenzer by měl podle mne podat demisi jinak to nevydím. Jinak je to supr server!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "klitor"
28. 8. 2003 12:21
Světla
Honda Accord '94 a Prelude z tý doby měli takový světla.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "klitor"
28. 8. 2003 12:29
Kvalita
Jó, a ta kvalita: 147, 70tis najeto, nutná výměna všech ukotvujících součástek zadní nápravy, ve 40tis vyměněná přední ramena, pořád nějakej problém s odpadajícími drobnostmi (z podvozku, od nárazníků, v interiéru). Frčí to pěkně, hezky to vypadá, ale člověku z toho přibývaj vrásky, ale to k tomu možná taky patří.
Rozbalit vlákno
0