Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Inovované BMW X5 – první informace a foto

Blížící se novinkové žně na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem budou letos zřejmě opravdu velkolepé. Během letní okurkové sezóny zatím nebylo týdne, ve kterém by se v předpremiéře nepředstavila alespoň jedna z chystaných novinek. BMW přidává nové X5.
Zpět na článek
22. 7. 2003 18:38
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2003 19:03
neregistrovaný "Ace2"
23. 7. 2003 09:52
neregistrovaný "[Lehni&Mrdej]"
24. 7. 2003 11:13
neregistrovaný "vilek"
22. 7. 2003 19:06
neregistrovaný "Quattro"
22. 7. 2003 20:33
neregistrovaný "cuisine"
22. 7. 2003 21:33
neregistrovaný "anonym"
23. 7. 2003 07:52
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 7. 2003 15:24
neregistrovaný "cuisine"
24. 7. 2003 08:03
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 11:15
neregistrovaný "vilek"
24. 7. 2003 11:29
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 11:35
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 20:24
neregistrovaný "cuisine"
25. 7. 2003 10:10
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 7. 2003 11:29
neregistrovaný "cuisine"
26. 7. 2003 12:01
neregistrovaný "vwmustdie"
28. 7. 2003 09:21
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2003 22:58
neregistrovaný "m@rtin"
23. 7. 2003 10:30
neregistrovaný "d.aemon"
23. 7. 2003 12:27
neregistrovaný "tony"
23. 7. 2003 22:07
neregistrovaný "Ace2"
24. 7. 2003 20:32
neregistrovaný "cuisine"
26. 7. 2003 18:04
neregistrovaný "Ace2"
27. 7. 2003 21:23
neregistrovaný "cuisine"
23. 7. 2003 13:56
neregistrovaný "Florida89"
23. 7. 2003 14:21
neregistrovaný "tony"
23. 7. 2003 15:22
neregistrovaný "TAO"
23. 7. 2003 18:41
neregistrovaný "vanos"
23. 7. 2003 18:57
neregistrovaný "Milan"
23. 7. 2003 22:25
neregistrovaný "Ace2"
23. 7. 2003 22:54
neregistrovaný "Dave"
23. 7. 2003 23:03
neregistrovaný "Ace2"
24. 7. 2003 11:38
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 20:42
neregistrovaný "cuisine"
24. 7. 2003 12:45
neregistrovaný "merc"
24. 7. 2003 19:50
neregistrovaný "Ace2"
25. 7. 2003 11:27
neregistrovaný "Petr"
26. 7. 2003 18:09
neregistrovaný "Ace2"
28. 7. 2003 13:45
neregistrovaný "jeffo"
28. 7. 2003 19:53
neregistrovaný "Ace2"
29. 7. 2003 14:02
neregistrovaný "jeffo"
5. 8. 2003 14:17
neregistrovaný "mariansk"
23. 7. 2003 19:21
neregistrovaný "anonym"
29. 7. 2003 11:45
neregistrovaný "TAO"
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2003 18:38
diky
Bangleovi, ze X5ku "nevylepsil", jak to umi snad jenom on
nicmene nechvalme dne pred vecerem - je to zatim jenom facelift :o(
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Ace2"
22. 7. 2003 19:03
Re: diky
I když jsem 99.5% odpůrcem značky BMW (koncernu VW) se musí uznat že tohle auto ne*** jak je u Chrise zvykem :) I když se mi nikdy X5 nikdy nelíbila a podle mě je ze všech nabízených SUV nejošklivější. Po technické stránce designu je facelift profesionálně odvedený. Ale jak řekl Yaraukh je to jenom facelift .)
neregistrovaný "[Lehni&Mrdej]"
23. 7. 2003 09:52
Re: WTF?
Hele ty jouďino, moc dobře nechápu tvoje slova: "I když jsem 99.5% odpůrcem značky BMW (koncernu VW) se musí...bla bla bla"!
BMW a koncern VW? To trošku nejde dohromady... A jestli jsi tím chtěl říct, že jsi příznivcem VW koncernu, tak tě lituju ještě víc...
PS: než něco odešleš, tak si to zkus skontrolovat, jestli to dává smysl...
BMW Power FOREVER!!!!!
neregistrovaný "vilek"
24. 7. 2003 11:13
Re: WTF?
Jo, souhlasim s Lehni&Mrdej, Ace2 je asi opravdu trošku mimo a ještě k tomu má blbej vkus. X5 patří v kategorii SUV k lepšímu průměru, co se designu týká.
neregistrovaný "Quattro"
22. 7. 2003 19:06
Re: WTF?
Jo jo přesně tak. Už se mooooooooc těšim na novej model. Určitě bude zas ,,moc" krásnej!
neregistrovaný "cuisine"
22. 7. 2003 20:33
Re: WTF?
Amen
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2003 21:33
Re: WTF?
Touareg to dostane jak na silnici, tak v terenu a už se těšim, až to ještě víc sprasej....
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 7. 2003 07:52
Re: WTF?
jestli to v terenu dostane, tak (podle srovnani, ktere jsem cetl) urcite ne od X5 nebo Cayenne
neregistrovaný "cuisine"
23. 7. 2003 15:24
Re: WTF?
X5 že dostane Touarega v terénu ?? Si upad né???
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 08:03
Re: WTF?
Ano - tak znel vysledek srovnani X5 a Touarega, ktere jsem cetl. Ne, neupadl jsem. Chces se zeptat jeste na neco?
neregistrovaný "vilek"
24. 7. 2003 11:15
Re: WTF?
Jo, to se teda chci zeptat, kde jsi takovou blbost četl.
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 11:29
Re: WTF?
zkusim to dohledat - v tom testu byl jeste RangeRover (ktery napr. zbytek "soutezicich" udajne naprosto deklasoval v hodnoceni interieru)
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 11:35
Re: WTF?
mimochodem kdyz uz jsme u tech srovnavani - vis jak dopadne srovnani nicim nepodlozeneho tvrzeni nejakeho anonyma z webove diskuse s testem profesionala ? (ano, i tehdy, kdybys slovo "blbost" napsal petkrat a tucne ;o)
neregistrovaný "cuisine"
24. 7. 2003 20:24
Re: WTF?
to by mě zajímalo jak X5, která má světlou výšku asi 180 mm, nemá redukci, závěrky diferenciálu (jen protiprokluz), pramalou zkřižitelnost náprav v terénu v terénu přemůže Touarega, se světlou výškou až 300 mm, redukcí, 2 závěrkama diferenciálu a protiprokluzem, brodivostí přes 500 mm a kterej má stoupavost 45 stupňů a boční náklon 35 stupňů. Že jsi to četl ve Speedu či Autocaru ??? Jinak si myslím, že Range je strčí do kapsy nejen interiérem, ale i exteriérem.
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 7. 2003 10:10
Re: WTF?
presne jak rikas, uvidime co na "takovou blbost" rekne vilek ;o) ... mas pravdu - bylo to ve Speedu; ale jsem trochu zmatenej z toho, ze se mi to nepovedlo najit u nich na webu
mej se
neregistrovaný "cuisine"
25. 7. 2003 11:29
Re: WTF?
jejich web je na prd. daj tam za měsíc jen 2-3 články a ještě k tomu zkrácený
neregistrovaný "vwmustdie"
26. 7. 2003 12:01
Re: WTF?
ako mozte porovnavat bmw s volkswagenom?ved bmw je klasika a pojem. to sa o vw povedat neda vzdy to bude len obycajny ludovy voz ktory zacina aj konci pri skatuli menom GOLF!!!! bmw rulez.
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 7. 2003 09:21
Re: WTF?
tak to je argument jako vino ... panenanebi
neregistrovaný "m@rtin"
22. 7. 2003 22:58
Re: WTF?
voni stacej ty priserny protazeny svetla do boku.. to je desna prasarna. posledni pekny BMW byla sedmicka, ta se mi fakt libila. Petka je uz O NECO horsi, X3 vypada zepredu jak (pardon) malomocny dite.. ty svetlyka a k tomu ty megablinkry, to je priserny! no, treba se to nekomu zalibi a koupi si to. HOWGH!
P.S.
Este nova sestka nevypada zle ;)
neregistrovaný "d.aemon"
23. 7. 2003 10:30
Re: WTF?
Nová šestka vypadá jak Hyundai. Fuj! Hnus!
neregistrovaný "tony"
23. 7. 2003 12:27
dotaz
Buďte od té dobroty a napište mi někdo z vás, co tady nemůžete vystát X5ku po faceliftu, jakej současnej model kategorie SUV je podle vašich představ. Díky, ale nemůžu se zbavit pocitu, že neexistuje model, kterej je pro vás přijatelnej.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ace2"
23. 7. 2003 22:07
Re: dotaz
No tak třeba je pěknej novej Range Rover a to jak exterierem tak i interierem. Je je pěkný kus auta. Pak je o třídu v designu leší nové Volvo XC90 a i když VW nesnáším i ten ten Toareg vypadá mnohem lépe než X5. No jinak samozřejmě nejhezčí SUV co na planetě jezdí je Cadillac Escalade a to nejlépe s dodatkem EXT. Žel bohu se do ČR ofic. nedováží.... :( BMW X5 když se na to auto podívám tak si hned představím americké závody Monster Trucků, takové ty auta na velkých kolech jak skáčou přes vraky aut. Přesně takhle X5 vypadá. BMW 5xx v kombajnu na velkých kolech. Rozhodně nejošklivější SUV co se prodává. No a jestli jste třeba někdo viděl jak vypadá interier SUV Lincoln Navigator ale pozor od modelového roku 2003 tak BMW proti tomu vypadá jak z návštěvy z východoněmecký továrny na plast... :)
neregistrovaný "cuisine"
24. 7. 2003 20:32
Re: dotaz
S Rangewm souhlasím, ale u Escalade/EXT se mi interiér moc nelíbí. Navigator má o 200 % lepčejší.
neregistrovaný "Ace2"
26. 7. 2003 18:04
Re: dotaz
Jo to jo Escalade v interieru nic moc. Navigator je v tomhle od m.r. 2003 #1 zatím jsem neviděl lepší interier SUV než u Lincoln Navigator 2003
neregistrovaný "cuisine"
27. 7. 2003 21:23
Re: dotaz
na stránkách Denkera ho teď mají docela hezky a detailně nafocenýho ....
neregistrovaný "Florida89"
23. 7. 2003 13:56
BMW # 1
O tom ze X5 je absolutne nejhezci SUV se ani nema cenu samozrejme bavit!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tony"
23. 7. 2003 14:21
Re: BMW # 1
Sice se o tom bavim docela rád, ale jinak souhlas.
neregistrovaný "TAO"
23. 7. 2003 15:22
bez titulku
Nikdo z těch troubů na to auto nemá a jsou chytrý jak "Palackej". Začněte šetřit "blbečci". (nebo žebrat)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vanos"
23. 7. 2003 18:41
pan autor
Jen bych chtěl podotknout , že nový systém pohonu se nazývá " xDrive " " iDrive " je určen k ovládaní vozu. A taky bych řekl, že nový V8 bude asi ten z BMW 545i/745i, takže výkon je 245 kW (333 PS)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan"
23. 7. 2003 18:57
BMW
Hezký večer,
zajímavé na těchto diskuzích ohledně BMW (at už se to týká jakéhokoliv jejich modelu) je to, že převažují negativní ohlasy, pro mě je to opravdu dosti divné, protože pracuji v oboru a za tu dobu už mám určitý přehled, zkušenosti, ...
Nejsem člověk, který neumí uznat sílu konkurenta, jsem člověk, který hodnotí všechno objektivně. Samozřejmě, že jsou na trhu vozy, které jsou ve srovnaní se srovnatelným modelem BMW v určitém ohledu lepší, ale je to velmi malé procento.
BMW je na trhu od toho, aby poskytlo svým klientům vůz, který v sobě skloubí především luxusní a sportovní faktory. Už dlouho řadu let BMW vyrábí komplexně nejlepší pohonné agregáty na světě, najdou se technologie, které jsou naprosto převratné, samozřejmě, že i jiné automobilky např. jako DAIMLER-CHRYSLER mají svá specifická řešení, ale i tak se dá řící, že BMW je co se týče motorů pořád min. o krok vpředu.
Co se týče nového šéfdesignéra BMW tak ten přišel k BMW a razí si se svým velmi rozsáhlým týmem určitý styl práce a designu, je samozřejmé, že určité mantinely prostě překročit nemůže (skvělé ledvinky, atd.), ale BMW si za jeho prací zatím plně stojí. Na vývoji vozů se podílí takový lidé jako Ti nejznámější světoví architekti, kteří například modelovou řadu BMW 7 (sedmičku) označují jako jeden z divů v automobilovém průmyslu a neskrývají ve svých komentářích slova jak úžasné, geniální , atd.
K technice myslím, že nemusím nic dodávat, protože v tomhle bylo, je a bude BMW pořád na špici, každý rok patentní úřad zaměstnává patentováním nových a nových technologií a v určitých ohledech i světových unikátů.
Jenže každý člověk je svým způsobem unikát a zavděčit se všem prostě nejde. Nový design je trošku jiný a určitým způsobem narušuje koleje dřívejších designů vozů BMW, někteří žasnou nad jeho krásou jiní jsou kritičtí, ale musím se přiznat, že Ti co žasnou hned od začátku své názory nemění, ale Ti co ohrnovali zprvu svůj nos se v 90% vrací zpět k BMW. Mezi našimi klienty je také spousta lidí, kteří si koupí BMW např. kvuli tomu, že nebyli spokojeni s jinou Německou značkou lux. vozů a prostě si řeknou, že zkusí BMW, dá se říct, že od BMW neodchází mnoho klientů nikam jinam a pokud někdo mění BMW tak z 90% je to kvuli tomu, že si pořizují vozy, které paří mezi vrchol luxusu a snobu v oblasti automobilismu a to jsou značky jako bentley, atd....
Mnoho zákazníků, kteří navštěvují servisní střediska sem chodí jenom proto, aby svého miláčka obohatila například o známé M-pakety, tuningové prvky atd.
Je pravdou, že BMW není lidový vůz, ale v tomhle ohledu to opravdu od BMW čekat nemůžete, porovnejte konkurenty, jejich ceny, nabídku výbavy a hlavně jízdní a další faktory a poznáte sami, že BMW i zde zvítězí.
Co říci na závěr, je potřeba BMW řídit určitou dobu, protože první svezení v tomto vozu pro Vás bude znamenat opravdu zážitek, poznáte silu, eleganci, vyspělost, spolehlivost, špičkovou kvalitu zpracování, … a vůz si zamilujete a tak jak se jde do ženy zamilovávat více a více tak to platí i pro BMW.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Ace2"
23. 7. 2003 22:25
Re: BMW
No sice tvůj komentář má hlavu a patu a zkušenosti od zdroje cenní, otázkou je zda pak vidíš i ty svá auta troch kriticky. Narovinu, můj šéf má rád BMW vlastnil poslední model 540. Vzhledem k tomu, že ukončil leasing a chtěl jiné auto tak se souhrou okolností dostal k novému MB E-klasse. To ještě nebyla nová 5xx. Když viděl novou 5xx asi před týdnem tak řekl pár nelichotivých slov a můžu garantovat, že to příští zákazník nebude. No problém nebo výhoda jak se to vezme EU trhu je to, že zákazníka je podle statistiky hlavní a prvotní kritérium vzhled auta, pak motor a pak další věci (zdroj, magazín Kapitál). Takže nejsem zrovna přesvědčen o tom, že i když bude mít BMW njlepší techniku pod kapotou tak lidi budou kupovat BMW s designem nového Daewoo. Mimochodem docela by mě zajímala statistika prodejnosti nové 7xx když je to tedy masterpiece by master craftmen tak proč podzimní facelift a změna elektroniky ? Narovinu, proč BMW dělá palubní desky jak já s oblibou říkám jako z excurce z východoněmecký továrny na plast. Vždyť to vypadá hrozně. Změna je jen u nové 7xx, tam jsem zase našel podobu s mojí kuchyňskou linkou. Nevím, ale ve všech parametrech je Ečko jako nejhlavnější konkurent lepší. Vypadá to jako důstojné auto, interier je někde úplně jinde než u BMW a motory jsou též dobré. Proč BMW ? Sportovní charakteristika ? u 5xx ? Ale kdeže... to jen M modely nebo k tomu přispůsobené seriovka je zcela standardní pro tuto třídu.
neregistrovaný "Dave"
23. 7. 2003 22:54
Re: BMW
Jo kamarade,podivej se na statistiky nejlip prodavanych aut ve tride luxusnich aut.Nova sedmicka s velkym prehledem vede.....Fakt o hodne.Takze,kdyz ji milujes,neni co resit :-))))))))))))
neregistrovaný "Ace2"
23. 7. 2003 23:03
Re: BMW
Jo a kde jí najdu? Statistikou se ohání kde kdo, ale zdroj málo kdo uvede.
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2003 11:38
Re: BMW
tak bych rekl, ze na statistiky bude jeste nejmin rok prilis brzo ... tedy pokud nas zajima vliv "designera" Banglea na prodeje BMW 7 a 5
neregistrovaný "cuisine"
24. 7. 2003 20:42
Re: BMW
teď nadávno byla tuším v Auto Tipu či Auto-motor sporrtu. A pokud si jí dobře pamatuji je buď S-klasse (asi 80 aut) nebo A8 (asi 60) (počty zhruba sedí ale nevím které auto je první), třetí je 7 (asi 30 a pak je tam Phaeton asi 6 ks a jeden Lexus LS 430 - ale ber to orientačně píšu to z hlavy, musel bych se v práci podívat jak je to přesně.
neregistrovaný "merc"
24. 7. 2003 12:45
Re: BMW
jediny statistiky, ktere znam jsou z Nemecka, protoze jsou kazdy mesic zverejnovany v Autobildu a v nejvyssi tride neustale s velikym naskokem vede Sclasse.
neregistrovaný "Ace2"
24. 7. 2003 19:50
Re: BMW
No právě. Taky jsme právě slyšel že S-Klasse se prodává ze všech luxusních aut nejlépe, proto mi byl argument že 7xx trochu přitažený za vlasy ke všemu když se bude pro "velký úspěch" na podzim měnit :) Řekl bych že se prodává lépe i Audi A8. Soudím podle toho jak který model na silnicích přibývá. No nicméně fakt bych se divil kdyby to byla 7xx.
neregistrovaný "Petr"
25. 7. 2003 11:27
Re: BMW
Ujeďte si s každým z nich tak 100km po různých komunikacích a uvidíte, že vyberete sedmičku od bavora
neregistrovaný "Ace2"
26. 7. 2003 18:09
Re: BMW
Nemohu soudit ani s jedním autem jsem nejel, takže musím dát na vzhled exterieru a interieru. BMW je bezkonkurenčně nejhorší v této třídě, vypadá to jako moje kuchyňská linka. Takže interierem vede jednoznačně MB, který vypadá v interieru už od pohledu pohodlně a luxusně. Audi A8 se u nové A8 taky pochlapilo, ale za 3 mega by to chtělo ještě přidat na luxusu. Vzhledem k tomu, že jízdní vlastnoti všech auto budou vítečné a u mě hraje při rozhodování vzhled, tak po 7xx bych se ani nepodíval. I když ten zadek 7xx nevypadá zase až tak špatně, předek je divnej, ten bych předělal. Ale jak předpokládám, tak facelift na podzim dopadne uplně jinak. Stejný předek a úplně jiná záď
neregistrovaný "jeffo"
28. 7. 2003 13:45
Re: Audi vedie!!!
Podľa mňa má Audi najvymakanejšiu techniku - veď mi povedzte, kto ponúka celohliníkovú karosériu, Quattro a MMI? Mercedes začal iba prenedávnom ponúkať 4Matic a BMW sa v zime nepohne na ľade z miesta. iDrive je v každom teste podrobený ťažkej kritike. Audi má super dizajn, hlavne keď stojí na veľkých kolesách, aj keď sa dosť podobá na starú A8, ale aspoň sa jej majitelia necítia tak zle. BMW ma "novým" dizajnom dosť serie, 5-ka mi zozadu pripomína Subaru Impreza a predné svetlá sú rovnako ako aj na 6-ke hrozné. Čo uznávam BMW sú radové šesťválce. Tie majú fakt vymakané, či benzíny, alebo aj turbodízle. Najmä trojliter v 530d s 500 Nm je špička.
neregistrovaný "Ace2"
28. 7. 2003 19:53
Re: Audi vedie!!!
No Audi určitě :) Nic nemá vyjímečného. Celohliníkovou karoserii seriově měl už na konci 80 let jako první seriově Cadillac Allanté, tedy na světě nic nového. Audi mimo elektrického otevírání okýnek nenabízí obrazně řečeno nic zajímavého. Audi nepřišlo s ničím jako první, nenabízí žádnou zajímavou technologii a výbavu jediné co je na audi zajímavé je cena. Ono dát 560 za 1.6 v základu je fakt business of the century :) No a design by byla super v polovině 90. let. Ale dnes je beznadějně starý, fádní, nudný. A to už nemluvím o těch příšerných interiérech AUDI je nejhorší auto z celé německé trojky.
neregistrovaný "jeffo"
29. 7. 2003 14:02
Re: Audi vedie!!!
V súvislosti s hliníkovou karosériou som mal na mysli terajšiu konkurenciu BMW 7 a Mercedes S. Audi prišlo s mnohými vecami ako prvé. Iba ty o tom nevieš. Čo sa týka ceny, vždy je dobré si pozrieť čo je v cene. Podľa mojich skúseností, je vždy s cenou pri porovnateľnej výbave na 1. mieste MB, 2. BMW a 3. Audi. Ja osobne by som si nekúpil vozidlo ani od jednej z tejto trojky. V prvom rade kvôli vysokej pravdepodobnosti ukradnutia, potom nepotrebujem dráždiť susedov a napokon, myslím si, že Toyota a Lexus sú kvalitnejšie. Pretože bývam na kopci, kde sa v zime moc neodhŕňa sneh, je pre mňa najideálnejšie vozidlo typu Lexus RX300, prinajhoršom by to spravil aj Land Cruiser 100 V8.
neregistrovaný "mariansk"
5. 8. 2003 14:17
Re: Audi vedie!!!
Ty si o tychto autach iba cital. Si teoretik, navyse podpriemerny. Medzi audi a BMW je rozdiel minimalne jednej triedy. A to v jazdnych vlastnostiach, cesta (u X5 aj teren), pohonnych jednotkach a teraz uz i v prevodovkach. Skus sa aspon raz previezt- staci ti obycajna 3-kova rada a potom sa posad do A4. Nebud predpojaty- nie nadarmo ma v USA audi miesto daleko za BMW. A co sa tyka tvojej volby japonskeho auta- s RX300 by si sa dostal akurat za krajnicu cesty - tam zapadnes. Zato Land Cruiser by ta dostal skoro vsade...
neregistrovaný "anonym"
23. 7. 2003 19:21
bez titulku
hmm nic moc už je to okoukaný, žádnej facelift nepomůže
k těm věčnejm hádkám BMW je pro sportovně založené, bohaté řidiče, VW pro ekonomicky smýšlející konzervativce a Mercedes pro "snoby" tak jako RR pro aristokraty
tohle auto stejně jako Cayenne nebo Touareg nebo ML nikdy nevleze do terénu, teda pokuď terénem nemyslíte prašnou cestu s výmolama na chatu
pokuď bych si moh vybrat tak beru všema deseti Cayenne Turbo protože natrhne na volný dálnici *i většině sporťáků do tý doby než příde novej !teréňák" od Lamborghini
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TAO"
29. 7. 2003 11:45
Už se probuďte !!!
Mrkněte se všichni do garáže a pak si pokecáme, ne? Kritizovat umí každej blb, když má doma starej křáp!
Rozbalit vlákno
0