Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: J.D. Power 2004 (4.díl): Octavia vede mezi rodinnými sedany

Mezi rodinnými automobily, kam Britové řadí sedany střední a nižší střední třídy zvítězila v hodnocení spolehlivosti automobilů agentury J.D.Power 2004, opět Škoda Octavia.
Zpět na článek
30. 4. 2004 09:20
neregistrovaný "Lib"
30. 4. 2004 09:26
neregistrovaný "Komanche"
30. 4. 2004 10:29
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2004 10:36
neregistrovaný "Holy"
30. 4. 2004 10:38
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 11:36
neregistrovaný "Tomcat"
30. 4. 2004 11:41
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 12:24
neregistrovaný "ANAKRA"
30. 4. 2004 12:51
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 11:40
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 12:48
neregistrovaný "Lib"
30. 4. 2004 12:21
neregistrovaný "Mena"
30. 4. 2004 15:50
neregistrovaný "lonestarstate"
1. 5. 2004 06:28
neregistrovaný "Nestranej.."
1. 5. 2004 13:47
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
1. 5. 2004 21:52
neregistrovaný "Holy"
2. 5. 2004 10:50
neregistrovaný "škodovák..."
2. 5. 2004 11:59
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 5. 2004 12:12
neregistrovaný "dzonek"
2. 5. 2004 12:20
neregistrovaný "dzonek"
2. 5. 2004 12:17
neregistrovaný "Holy"
2. 5. 2004 12:20
neregistrovaný "zigi"
2. 5. 2004 14:11
neregistrovaný "škodovák..."
2. 5. 2004 16:37
neregistrovaný "zigi"
2. 5. 2004 17:53
neregistrovaný "bob"
3. 5. 2004 19:50
neregistrovaný "repec"
2. 5. 2004 19:08
neregistrovaný "RAFI"
2. 5. 2004 19:39
neregistrovaný "Nestranej.."
2. 5. 2004 20:17
neregistrovaný "zigi"
2. 5. 2004 20:25
neregistrovaný "RAFI"
2. 5. 2004 21:19
neregistrovaný "Nestranej.."
2. 5. 2004 22:22
neregistrovaný "RAFI"
3. 5. 2004 16:34
neregistrovaný "Nestranej.."
neregistrovaný "Lib"
30. 4. 2004 09:20
Sedan
Nejak se mi nezda, ze by oktavka byla sedan, podle ceho se jako poznava sedan, ze ma jakejkoliv odskok? Ja si vzdycky myslel, ze sedan ma proste oteviraci jen viko kufru a ne cele pate tvere s odskokem. Neni to nahodou liftback ci neco takovyho? Zeby se zase rvala oktavka nekam kam nepatri?
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Komanche"
30. 4. 2004 09:26
Re: Sedan
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2004 10:29
Re: Sedan
Je to tak jak pises. Lepsi to uz nebude, musime si zvyknout
neregistrovaný "Holy"
30. 4. 2004 10:36
Re: Sedan
Náhodou buďme rádi, že už zmizely statistiky prodejů v ČR a dané kategorii kde bylo: 1 Škoda Oktávia, 2. Škoda oktávia Komvi, 3. podle situace Renault Megane, nebo VW passat, to podle toho, s ký se zrovna chtěli měřit. Fakt je ivšm ten, že mám nyní služebnou oktávku v slabé TDI a není to vůbec špatné auto, už jen proto, že se v dnešních dnech špatná auta prostě nevyrábí. Ale Accord, hmmmm
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 10:38
Re: Sedan
jo je to tak jak pises, duvodem je to, ze v nizsi stredni tride mezi svymi podobnymi auty by Ochavka nemala sanci uspet, proto se ji snazi narvat o tridu vys a konkurovat hlavne cenou. Dnes kdy se jiz moznost vybavy mezi nizsi stredni a stredni tridou prakticky smazavaji, je to od Skodovky dalsi marketingovy podfuk.
neregistrovaný "Tomcat"
30. 4. 2004 11:36
Re: Sedan
Já nevim, co to tady zase všichni blábolej za nesmysly. Jestli se na začátku článku píše, že se Octavia prosadila "Mezi rodinnými automobily, kam Britové řadí sedany střední a nižší střední třídy" a v tabulce potom figurují kromě větších aut také např. Bora, Toledo, Megane, tak je to asi O.K. a nezbývá, než Škodovce pogratulovat.
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 11:41
Re: Sedan
Konečně normální názor.
neregistrovaný "ANAKRA"
30. 4. 2004 12:24
Re: Sedan
A hlavně PT Cruiser je nejhezčí sedan!!!!!!!!
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 12:51
Re: Sedan
Tohle vlakno diskuze ovsem nebylo o nejake velikosti nebo oblibenosti, ale o tom, ze oktavka dle meho mineni sedan neni a proto je mi zahadou, proc je to 'nejoblibenejsi sedan'
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2004 11:40
Re: Sedan
pokud umíš važovat nestranně, pokud vůbec umíš uvažovat, musí ti být jasné že octavia se nikam nerve ale má 85% obliby u OBYVATEL VEKÉ BRITÁNIE, kteří se zúčastnili ankety a to, jak jistě uznáš, je INÉ KAFE.
neregistrovaný "Lib"
30. 4. 2004 12:48
Re: Sedan
Me je uplne ukradeny v jake je tride papirova a realne nebo jak je oblibena, ja se tu uplne normalne podivuju nad tim, ze je oznacena za sedan, kapisto?
neregistrovaný "Mena"
30. 4. 2004 12:21
Swift a Leon
Co delaj v rodinejch autech?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lonestarstate"
30. 4. 2004 15:50
Suzuki Swift
no teda ten Swift je fakt gól. oproti němu je fakt i Octavia sedan střední třídy. tenhle žebříček je fakt různorodej (MPV, hatchbacky a sedany všech velikostí ....)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nestranej.."
1. 5. 2004 06:28
Nestranej a zároveň nasranej....
Bože co tady dokáže psát za paka , to snad nemá ani smysl se tím zabývat..Poslouchejte vy věčný kritici škodovky.Je úplně jedno , zda nějakej pochybnej novinář napíše , že to je sedan či cobi , nebo liftbek hatchbak,nebo MPV,je to posuzováno jako auto a né zda má víko či páté dveře.Už vážně mně dokážou rozesmát pisálci typu , že se oktávka cpe do vyšší střední třídy nebo do nižší střední třídy.Protože jedni tvrdí že tam nepatří a druzí , že je schválně v nižší třídě největší z vychcanosti s tak velkým rozvorem.Zkrátka podle vás nepatří nikam .Prosím , posuzujte ji jako auto a né kam patří či nepatří.Stejně si ji nekoupí ani jedna skupina která takhle plácá, protože jedni jsou snobové a škodovka je pod jejich úroveň a druzí na ni nemaj . Hold ještě štěstí , že máme nestrané zákazníci na západě.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
1. 5. 2004 13:47
Re: Nestranej a zároveň nasranej....
Naprosto souhlasim, a nechapu to jejich dementni antivlastenectvi, jako ze skodovka je ceska, tim padem je to strep...
neregistrovaný "Holy"
1. 5. 2004 21:52
Re: Nestranej a zároveň nasranej....
To je dobrý, ale ona vlastně škodovka není české auto, ale nemecká technologie, vývoj, design, atd montovaný v čechách. Pokud kdokoliv nevěříte, pak stačí podívat se po jejich rodičích (vlastnících%) a kam teče zisk.
Ale jinak souhlasím s tím, že je to nakonec pěkné a kvalitní auto, narozdíl od frantíků.
neregistrovaný "škodovák..."
2. 5. 2004 10:50
Re: Nestranej a zároveň nasranej....
Je pravda , že je škodovka pod vlastníkem VW ,ale VW je vlastníkem i Seatu , Audi a třeba Volvo patří již pod Genrals Motors ,prostě se s tím už smiř, že se automobilky slučujou , jinak by nepřežily.Víš , měl by jsi navštívit Mladou Boleslav a podívat se na vívojové centrum a posoudit , jak a okolik oproti vívojovýho centra za totáče narostlo .Zhruba je tak asi dvakrát věčí , to mi je divný , když nám jak tvrdíš ty Němci vše nalinkujou připravěj a mi to tady jen smontujeme.Je vidět že toho o škodovce moc nevíš , jinak by jsi takovou hloupost nevypustil. Je pravda , že škodovka ve větší míře používá motory VW , či Audiny , ale třeba malej tříválec , vivinutej v ML.BOl používá i seat do Arozi a VW do Lupa..Naše převodovky , kterých se vyrobí zhruba 1200 denně taky posíláme do koncernu ..
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 5. 2004 11:59
Re: to snad ne
kam ten svět spěje?
1) Volvo patří do Ford. m.c. a nikoliv do General Motors

2) vívoj, vivinutej...... no comment
neregistrovaný "dzonek"
2. 5. 2004 12:12
Re: to snad ne
a kam patří asi ten ford co?? ty si asi frajer co??
neregistrovaný "dzonek"
2. 5. 2004 12:20
Re: to snad ne
Sorry sem si to zplet jsem blb. Ford je z Mazdou tak. Cuzz
neregistrovaný "Holy"
2. 5. 2004 12:17
Re: to snad ne
Buď zdráv, škodováku,
nebudu zde komentovat tvé řeči, že o automobilismu nic nevím. Asi máš pravdu. Ale jestli si myslíš, že pokud se automobilka nesloučí, tak je hotová a naopak, pak věř, že Honda a Toyota se velice umě brání spojování automobilek pod ´jednoho´ vlastníka a na druhé straně spojenectví v případě Chrysleru a Mišivbuši nepřineslo nic pozitivního (co se ekonomiky týče). Ale toto vůbec nebylo témou mého příspěvku, asi jsi jej přečetl pouze jedním okem, protože pouze konstatuji, že škoda je německý moel vyrobený v ČR a na tom trvám. Pokud opravdu ve škodovce pracuješ, tak se zkus podívat ve vývojovém centru, kdo jsou manažeři, vsadím se že z 99% němci, stejně jako v celém podniku, ale to je koneckonců jedno. To že rostou oddělení uvnitř závodu je zřejmé, protože roste celá produkce,né???
měj se
neregistrovaný "zigi"
2. 5. 2004 12:20
Re: to snad ne
tak vÍvojové centrum jo?no, ja taky neumim cesky nic si z toho nedelej.skodovce fandim tvrdim,ze bez VW by dneska nepredstavovala octavii II,ale favorit IV .Zase na druhou stranu me asi fakt nepresvedcis o nejakem vyvoji.Ty ses asi zamestnanec skody ze?Divej takhle to pusobi na me jako na mozneho zakaznika: 1)tim trivalcem myslis jako 1,4 TDI PD fajn moturek hlucnej traktor sice ( mame ho tak vim ) ,ale jede jak das skoda jen ze jeho vyvoj probehl pomoci flexy a vyvazovaciho hridele .... ale penez za nej chcou jako by to byl uplne novej stroj 2)obavam se,ze 1,2 vznikla podobne.. 3) kdyz vidim ve skode ovladace,palubky,napravy ,platformy a nevim co jeste z koncernu nediv se ,ze si tolik lidi mysli ,ze je to jen slatanina dilu z nemecka a taky pekne starych dilu ... to je skoda ne?nepatrim k tem co hazi na skodovku spinu jenom proto,ze ji ma kazdej povl v tomhle state a in je jenom ten kdo ma na medvidka ci BMW,ale musim uznat,ze jejich argumenty maji kolikrat pravdivy zaklad. A to je taky Skoda..
neregistrovaný "škodovák..."
2. 5. 2004 14:11
Re: to snad ne
Nemyslel jsem tříválec 1.4PD , protože ten je samozřejmně Německej 1,2 dvanáctiventil je taky Německej , ale mluvil jsem o 1,2 šestiventilu 40kw.Ten se vyyvíjel tady v Česaně.Tak nápravy si VW taky nedělá sám , ale je zabívá se tím speciální firma , která se nápravama zabívá.Zrovna tak světla , řídicí jednotky , a jiný věci .Je spoustu dílů , který dělaj extérní firmy a dodávaj je do koncernu a do škodovky .Oktávie II je společná rozvorem , podvozkem i když se i podvozek v něčem liší , ale je to dělaný auto tady . V současnosti se dělá v Česaně následník fábie a prototyp se posílá do Německa ke schválení .
neregistrovaný "zigi"
2. 5. 2004 16:37
Re: to snad ne
no tak to je zrovna motor ze kteryho bych byl spis nasr... kdyby mi ho dovolili vyvyjet.kdyby jim povolili takove dvojlitr to by bylo verim ze by to mohl byt jeden s nej motoru,verim totiz zlatym ceskym rucickam.Jinak vsimas si jak se cesi rychle vyvynuli z opic ( skoda 120) v rozmlsany haranty?neni to ani 10 roku co nam stacily 4 kola a volant a hle jaci jsme dneska.jenze to u VW nevedi porad si mysli ze cechum staci auto s velkym kufrem.jinak konecne jsem nazivo videl Octavii II sice jen tak letem svete z ponorky kdyz profrcela na tiraku ale musim rict ze nejen chladne vypada ona zanechava i naprosto chladny dojem.kdyby to nebyla novinka tak se ani neotocim.
neregistrovaný "bob"
2. 5. 2004 17:53
Re: to snad ne
J.D.Power 5. díl se bude jmenovat Octavia vede mezi kabriolety
ale jenom ta se střešním oknem
neregistrovaný "repec"
3. 5. 2004 19:50
Re: to snad ne
Nemůžu si pomoct,ale musím se Tě zeptat,co ve Škodovce vlastně děláš. Příjde mi totiž,jako bys byl nějaký,relativně dobře adaptovaný,zahraniční dělník.Teda alespoň podle češtiny.Ikdyž pominu ten děsný slang,kterým občas taky píšu,tak tam furt zůstává takové množství chyb,až mi běhá mráz po zádech.Chápu,že se každý může překlepnout,ale tohle: vÍvojové , věČí, mI, vIvinutej,... a užívání jsi a si, velká písmena a interpunkce,to je mimo úplně. Ještěže nepíšeš ŠkodoFka
neregistrovaný "RAFI"
2. 5. 2004 19:08
O čem vypovídá statistika?
Pokud mezi rodinné vozy je řazen Passat a Octavie, tak zákazníci jsou z jiných cenových skupin a jejich psychologický přístup je jiný.Pokud by si zákazník za cenu Passata v přibližne stejné výbavě koupil Oktavii, jeho nároky na všechny vlastnosti by byly úpně jinde a jeho spokojenost by byla taky odlišná.Prostě zákazník se po masáži reklamou staví k autu tak, že za polovinu pěněz dostal auto ze střední třídy a přestane být kritický tak , jak uživatel aut skutečné střední třídy.Ve chvíli kdy bude mít na lepší se jeho názor a kritičnost změní.Jde v této anketě o ceně vozu a sociální skupiny lidí a né o porovnání kvality a vlastností vozů.Posadte své děti nebo známé do Octavie, pak do Passatu nebo Mondea a pak se jich zeptajte , jak byli spokojení.Na základě toho porovnejte s anketou.To samé se týká jízdních vlastností.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Nestranej.."
2. 5. 2004 19:39
Re: O čem vypovídá statistika?
Já tu statistiku na rozdíl od tebe pozorně sleduju ,ale máš v tom zmatek než Passat nebo Mondeo tak by dětičky preferovali určitě Superba , protože tam maj určitě víc místa než tebou jmenovaných modelech..
neregistrovaný "zigi"
2. 5. 2004 20:17
Re: O čem vypovídá statistika?
no ja myslim ze by se jim nejvic libila octavia kombi ... to vis lozna plocha...
neregistrovaný "RAFI"
2. 5. 2004 20:25
Re: O čem vypovídá statistika?
V článku nebyl jmenován Superb ale uvedené modely.Reaguji na článek.Mimo jiné v Anglii vycházi statistiky pojištoven zabývající se výnosem z "pojistek na opravy".Zajímala by mně tato statistika.Z Vaší reakce vyplývá,že se sledováním různých průzkumů zabýváte.
Jinak reakce lidí, kteří usedly z Oktavie do Pass. nebo Mond. je asi taková: Jééé, tu je ale místa. Cca 30cm v rozvoru asi něco znamená.Zajímavé je , že normálně jsou tyto vozy uváděné jako střední třída nebo manažerské.
K druhé reakci - děti a známí v kufru nejezdí. V případě kombi jsou zase objemy ložných ploch větší.
neregistrovaný "Nestranej.."
2. 5. 2004 21:19
Re: O čem vypovídá statistika?
To znamená , že posuzuješ novou , nebo starou oktávku? V nový jsem seděl jak spolujezdec , i jako řidič a oproti ty starý to je asi jako mezi špagetou a makaronama.Já , ale nechápu co ty tady řešíš , protože kdyby to bylo jak říkáš , prodávaly by se víc Passaty a nebo Mondea , ale jaksi´skončily až za škodovkou .Zatím to je tak že , že lidé většinou kupují auta podle jiných kritériích než v jaké třídě se nachází.Jen čeští snobové se tím neustále ohánějí a ukazují svoji malost a degeneraci komoušských let..
neregistrovaný "RAFI"
2. 5. 2004 22:22
Re: O čem vypovídá statistika?
Je potřeba se vrátit na začátek a přečíst si článek.Já se vyjadřuji k článku.Většina zboží se taky kupuje v supermárketech za levné peníze pod záštitou bombastické reklamy a lidé jsou spokojení co mají.Mezi námi si já kupuji auta podle toho na co je potřebuji ,pak jejich kabát a pak podle poruchovosti.Všechny evropské auta se stejně serou protože mají na hlavní části stejné subdodavatele.Značka auta je až nakonec, protože výrobci se předhánějí v technologiích a co bzlo před třemi roky na špici je nyní průměr.Spíš mně vytáčí oblbování lidí podobnýma statistikama.Třídy jsou zde právě proto, aby bylo objektivní srovnání.Je pravda ,že za zařazení do třídy se taky výrobci platí,protože menší objemy výroby a nové technologie se musí zaplatit.Ty postupně přechází do nižšich tříd.Technologicky jsou proto třídy rozdílné,počet různých tech. bloků , které se mohou pokazit je taky vyšší a náročnost zákazníků těchto aut je jinde.Octávie stojí o několik set tisíc míň a nabízí část technologií z třídy víš.Spokojenost zákazníků proto je vyšší při menší náročnosti, ale tato statistika není o tom, které auto je lepší.Jen mi připadá divné srovnání, že když ze 100 lidí , kteří si koupili auto v nějaké cenové skupině je 85 spokojených a z druhé skupiny je spokojených jen 75, že tato statistika má vypovídající hodnotu pro srovnání aut.Srovnání je - dám 100 lidem 1 typ auta a pak 2 typ auta a pak se zeptám, které jim vyhovuje.V tu chvíli se vrátí tem kdo dělá statistiku zpět k třídám, aby dostal vypovídající hodnotu statistiky.V běžném životě to tak nejde a proto se porovnává dle tříd.
Jinak je zajímavé, že když dochází argumenty technického rázu, nastupují politické bláboly.
PS.-statistiky od NASRANÉHO co se týče poruchovosti jsem se nedočkal.Vím že v těchto statistikách byly pro pojištovny ziskové japonské auta a Fiat, uprostřed francouzské a ztrátové VW a FORD.To je ale pár roků , co jsem viděl poslední statistiku.Toto je vcelku vypovídající statistika o autech.
neregistrovaný "Nestranej.."
3. 5. 2004 16:34
Re: O čem vypovídá statistika?
Co se týče statistiky o poruchovosti vozů , tak tu by jsi našel někde i zde na servru, auto.cz Je to sice Německý zpracování TUV , kde škodovka oktávie po tříletém provozu skončila na 47 místě s 4.9% závažných závad . Vyhrála to Toyta Corola myslím z 2,7% závažnejch závad.Je pravda , že Japonský automobilky , měli asi 12 modelů v první padesátce , ale i některé Japonci a Korejci skončily hluboko pod padesátkou.Já tuto statistiku moc neuznávám , protože nevypovídá zcela objektivně.Ale jsou i jiný statistiky , kde si škodovka nevede zrovna špatně , není nejlepší , ale lepší průměr není taky k zahození , kór když nedávno dělala firma škoda auta na úrovni pastiček na myši..