Britská značka má podle nejnovějších zpráv pracovat na vývoji čistě elektřinou poháněného crossoveru a nové rodině zážehových i vznětových řadových šestiválců.
Že Jaguar vyvíjí R6 ví snad každý, kdo se o os. auta trochu zajímá. Proměnlivý počet válců v řadě, s čímž v současnosti přišlo BMW, je mimořádně ekonomický a ostatní při kopírování trendu jsou v časovém skluzu. Škoda, že je tak málo R5, to by byl zajímavý motor např. do Z4 (poměrně lehký a se super zvukem).
Docela by mě zajímalo srovnání 1,4TDI vs. 1,5d z Mini, rozdíl v objemu je jen 74 ccm.
v jaguari je ten svet tak nejak chvalabou stale este v poriadku....
jak nove XF aj nove XE aj XJ alebo F type ci F pace su skratke uzasne... aj po stranke interierov aj motorov aj charizmy .... jaguar som nikdy nemal radsej ako dnes... uzasna znacka... dnes uz vo svojich segmentoch jasna volba :yes: zbohom medouri a baawa... dnes ma uz nezaujimate vobec...
Máš pravdu že při R6 500 PS do budoucna nic moc šance.. :-|
Na druhou stranu pro XJ bych určitou šanci eště viděl.
Vypadá to že po roce 2020 bude cokoli víc než 6 válců asi skoro zázrak. No možná až 2025 nebo tak nějak ;-)