Toho tak mít.. Dyť to má i lepší "rádio" než mam doma. :*) A teď emoce větší o 45 mm, který pak musíš setřít z palubky a čelního skla.. A 20" tlapy, co se samy čistí...
Jj, to "rádijko" bude asi fakt super, vždyť Bowers & Wilkins je špičkový výrobce reprosoustav (viz referenční model Nautilus, přezdívaný kvůli svému tvaru "šnek") >:D:yes:
Jo. "Šneci" to je téma.. Jaguar je použil na své prezentaci na letošním NAIASu. Galerie, viz dole [odkaz] - pravdou je, že stříbrná jim moc nesluší, ale klasická černá, hluboký, lesklý lak.. To je klasa. Mít zbytečných 1,6 mega, nebo kolik teď stojí...
Jsem asi divnej, ale ja bych audio v aute ani mit nemusel. Asi bych si toho ani nevsimnul. Stejne posloucham max tak dopravni informace v radiu. To samy je s TV. Vubec nechapu, jak nekoho muze uchvacovat v aute TV nebo nedejboze PS. Ale jak rikam, jsem divnej ;-)
Divnej nejsi! Teda mluvíme-li o autech... >:-[] Ba ne. Ja nechápu, resp. nepostrádal bych televizi, a ani PS či jiný audiovizuální zábavní systémy. Neříkám, že třeba na parkovišti u supermarketu při ceste pro balený vody přes poušť >:D, se amík rád nepodívá na "news", ale u GT aut je to vážně zbytečnost. Audio by mi asi scházelo - zvlášť na dlouhých cestách, na který je GT stavěný je určitě příjemný poslechnout si něco, co má člověk rád. A počítám, že člověk co GT umí živit toho času asi jinak moc nemá, takže spojení auta jako s "poslechovou místností" mi přijde i jako logický krok. B&W se k Jagu hodí už svým charakterem.. Takový Focal by mohl být zas třeba v Ciroenu C6 a do Audiny by se hodil ELAC, pokud by jsme zůstali u národního členění. Přeci jen v Coventry nejsou experti na audio a je dobře, že si to uvědomili. Protože přeci si nepůjdu pro Jag s tím, že ho vzápětí předám firmě, která se zabývá ozvučením vozidel. Takhle je v autě solidní audio, které většině bohatě postačí a může i pomoci při prodeji auta jako drobný argument. :-)
Jo, ja proti tomu, ze v tom je odpovidajici audio nic nemam. Jen ze me potesi vic ty brzdy a kdyby mi dali vybrat, jestli tam chci krystalku, ale kocku na kapotu, tak bych nevahal >:D
No co jsem zaslechl, tak na vozy jako E-Type, XJS a moderní XK se kočka nedává. A když si to představím, zvlášť na Éčku a XK, tak by to opravdu vypadalo docela "komicky". I když viděl jsem nějakou fotku, kde si to nějakej expert dal.. Krystalka, ok tak to jsme mysleli stejně.
Vole >:-[] >:-[] No jak říkám, někde jsem to zachytil, že na E a XK určitě ne. U XJS by se to ještě dalo - i když často je vidět bez leapera - má "rovnou" kapotu, ale na moderní XK a E rozhodně ne. Si to představ jak to na tý zaoblený ploše "vyčnívá".
Oprava - na žádný starý fotce, nebo v katalogu XJS s leaperem není. Z toho usuzuji, že továrna takovou možnost oficiálně nenabízela a je to tedy jen rozmařilost některých jedinců.