Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XKR Portfolio: Když je XKR stále málo...

Ondřej Láník Ondřej Láník 6. 3. 2007 • 19:17
21
17
Zobrazit náhledy (21)
Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR Jaguar XKR

Speciální edice nového Jaguaru XKR Portfolio se představí v Ženevě a v nabídce bude od konce března 2007.

Jaguar v Ženevě představí nový derivát kupé a kabrioletu XKR. Mechanicky přeplňovaný osmiválec spolu s mnoha dalšími úpravami je proti obyčejnému XK výrazným posunem směrem k ideálu dynamiky a komfortního cestování ve velkém stylu, ale přesto to nemusí být dost pro všechny případné zájemce. Proto je zde XKR Portfolio.

Celkový vzhled XKR bude v tomto případě vylepšen vnější barvou karoserie Celestian Black a 20palcovými pětipaprskovými koly Cremona z lehkých slitin s leštěným povrchem.

Tým Jaguar’s Special Vehicles nyní, pro ještě lepší brzdné vlastnosti, spolupracuje se špičkovým výrobcem brzd Alcon na vytvoření největších a nejschopnějších brzd, jaké kdy Jaguar použil. Nový brzdový systém pro XKR Portfolio byl vytvořen po rozsáhlém testování odborníky ze specializovaného centra firmy Jaguar (které sídlí vedle legendárního závodního okruhu Nürburgring v Německu). Na přední brzdové kotouče o průměru 400 mm (+45mm ve srovnání se standardním XKR) jsou přitlačovány brzdové destičky přes šestipístkové třmeny, zatímco zadní čtyřpístkové třmeny pracují na kotoučích o průměru 350 mm.

Tvary rýh na povrchu kotoučů ve tvaru půlměsíce, které byly původně vyvinuty pro závodní použití, zabraňují usazování nečistot v brzdových destičkách a zlepšují brzdné vlastnosti v extrémních podmínkách.

Velké množství nových prvků v interiéru podporuje luxusní vzhled XKR Portfolia. Unikátní provedení interiéru s prvky z hliníku je u XKR Portfolia nabízeno v sériové výbavě, zákazníci si navíc mohou vybrat elegantní provedení z ořechového dřeva Satin American. Efekt dotváří nová kožená řadicí páka voliče, praktická madla dveří, kontrastní prošívání v prostoru pro cestující, koberce lemované kůží s logem firmy Jaguar a výrazné prahy pro edici Portfolio.

Ve spolupráci s firmou Bower & Wilkins byl vyvinut audiosystém Jaguar 525W Premium se zvukem Dolby Pro Logic II Surround.

Témata
Avatar - Pekelná Micinka
7. 3. 2007 13:21
Re: Be Gorgeous..
Oprava - na žádný starý fotce, nebo v katalogu XJS s leaperem není. Z toho usuzuji, že továrna takovou možnost oficiálně nenabízela a je to tedy jen rozmařilost některých jedinců.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 3. 2007 13:14
Re: Be Gorgeous..
Vole >:-[] >:-[] No jak říkám, někde jsem to zachytil, že na E a XK určitě ne. U XJS by se to ještě dalo - i když často je vidět bez leapera - má "rovnou" kapotu, ale na moderní XK a E rozhodně ne. Si to představ jak to na tý zaoblený ploše "vyčnívá".
Avatar - Pekelná Micinka
7. 3. 2007 12:15
Re: Be Gorgeous..
No co jsem zaslechl, tak na vozy jako E-Type, XJS a moderní XK se kočka nedává. A když si to představím, zvlášť na Éčku a XK, tak by to opravdu vypadalo docela "komicky". I když viděl jsem nějakou fotku, kde si to nějakej expert dal.. Krystalka, ok tak to jsme mysleli stejně.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 3. 2007 19:11
Re: Be Gorgeous..
No tady by si to konkrétně asi s kočkou moc nevyhrál (není to přece limuzína), ale ta krystalka? To myslíš jako rádio?
Avatar - Pekelná Micinka
6. 3. 2007 18:15
Re: Be Gorgeous..
Divnej nejsi! Teda mluvíme-li o autech... >:-[] Ba ne. Ja nechápu, resp. nepostrádal bych televizi, a ani PS či jiný audiovizuální zábavní systémy. Neříkám, že třeba na parkovišti u supermarketu při ceste pro balený vody přes poušť >:D, se amík rád nepodívá na "news", ale u GT aut je to vážně zbytečnost. Audio by mi asi scházelo - zvlášť na dlouhých cestách, na který je GT stavěný je určitě příjemný poslechnout si něco, co má člověk rád. A počítám, že člověk co GT umí živit toho času asi jinak moc nemá, takže spojení auta jako s "poslechovou místností" mi přijde i jako logický krok. B&W se k Jagu hodí už svým charakterem.. Takový Focal by mohl být zas třeba v Ciroenu C6 a do Audiny by se hodil ELAC, pokud by jsme zůstali u národního členění. Přeci jen v Coventry nejsou experti na audio a je dobře, že si to uvědomili. Protože přeci si nepůjdu pro Jag s tím, že ho vzápětí předám firmě, která se zabývá ozvučením vozidel. Takhle je v autě solidní audio, které většině bohatě postačí a může i pomoci při prodeji auta jako drobný argument. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku