Teplý podzim je zřejmě definitivně pryč a jízda na motorce za nižších teplot už není radostí, ale spíše utrpením. Nastal čas motocykl zazimovat a my vám přinášíme pár drobných rad, jak na to.
ma vyznam brat u motorek s plechovou nadrzi. U tech ostatnich (a ze jich uz celkem je ) to v podstate nema vyznam. No a s tou baterkou v teple je to taky sporny. Mrznout by nemelo, ale dat ji do 25C taky neni idealni, strasne pak stoupa samovybijeni.
To odpouštění nádrže je i u plechové bandy zbytečný pokud nestartujete na rezervu a neberete palivo odspod nádržě, navíc za těch pár měsíců se moc vody rozhodně na dně neusadí. Neřeknu, kdyby to bylo na dva roky. Ale nacpat to povrch je určitě dobře i u plastáka, protože pak člověk najaře jen vyrazí a jedééé :-)
Důležité je s pneumatikou dotýkající se země jednou za čas pootočit, abyste z toho neměli šíšu ;-)
Dobré je taky motorku obsypat pepřem, zlí hlodavci dají pokoj ;-)
Taky jí vyleštěte(třeba zázrakem od Horsta), utírání prachu bude na jaře jednodušší ;-)
A hlavně! přes zimu jezděte nějakým kvalitním autem s trvalým náhonem na všechna kola,to abyste jara dočkali v plném zdraví ;-):yes:
Odhaduji, žemáš kardan a přímý vstřik... U kardanu nic a se stříkčkou zkušenosti nemám, ale myslím, že při zazimování mašiny máš o dva kroky míň práce ;)
Jinak chválím, že se tu takový článek objevil... Jen tak dál!
Já myslím že to není blbost, ale taky že to není nutný. Aby korodovala nádž na novějším stroji se příliš nestává. A jak "Mamlas" píše, tak už jsou stroje i bez plechové nádrže... a laminát, nebo co to je, nerezaví.
No, většina nádrží má tak do sedmnácti litrů..což je něco okolo pětistovky(Kč), jinak ale do novější mašiny je to zbytečné, to bych tam spíš nechal co nejmíň abys nemusel tolik utrácet.. >:-[] Plnou určitě ale nalij do mašiny viz foto nahoře >:-[] . Jinak super článek :yes::yes:
nejlepsi je babeta :) jednou jsem vyklizel sklep a vytah jsem po tatovi 20let starou babetu, nalil jsem do ni benzin, olovo, spustil se z kopce a ejhle, nastartovala a jezdi jeste dodnes :) dude ji dobrych 22let
Šlo spíš o to odpustit 2 decky ze spod nádrže,protože pokud tankuješ u Makra nebo u Hypernovy a jiných podivných čerpačkách, je dost pravděpodobný, že bys mohl při tahání benálu rovnou odspod nádrže, uhnat infarktem sousedy, kteří tě budou roztláčet, než tu vodu vytlačíš laufem ven >:D A
Kam ty se už s těma svýma opisama nenasereš, to by se člověk divil :no: Neříkám, že nesouhlasím s věcným obsahem, ale nevytvořil to tento "autor" jako většinu článků pod které se podepisuje. Hlavně doporučuju jeho "testy na vlastní kůži", kdy píše o něčem, na čem se sice sveze z bodu A do bodu B, ale to je tak asi vše co na tom dokáže. Ale šikovnej je, co se týče opisování ;-) když mu za to někdo platí :-!
Vidím, že tu mám fanouška ;-) Z vašeho příspěvku čiší závist, lidská Nesmrtelná teta, a pokud se pletu, klidně mě opravte.
Kritizovat umí každý a já se nebráním oprávněné kritice, či podnětné diskuzi. Proto mi sem nebo do mailu pošlete konkrétní nápady, či připomínky, co vám na článcích vadí, chybí nebo byste vylepšit na testech. Předem díky.
Závist? >:D tak poslední co, tak Ti závidím :no: Tudíž Tě opravuju, ANO PLETEŠ SE!!! Kritizuju naprosto oprávněně, protože to co píšeš a vydáváš za svůj článek, tak jsou z 99% opsaný věci a hodně lidí to dokáže poznat, divím se, že máš tolik nesoudnosti a myslíš, že Ti to pokaždé projde... To že Ti za to pak někdo platí je už věc jiná. A tvoje "testování" je taky trošku, řekněme zvláštní ;-) Člověk kterej položí 125ku a pak píše, že na litru škrtá špičkou o zem, to se mi moc nepozdává. Ale když Ti to někdo žere, hlavně to, co pak o těch testovaných motorkách opíšeš z jiných webů, tak holt to dělej dál, aspoň se máš čím mezi kamarádama chlubit ne? Předem není zač :-)
Když víte, že jsem ve svých 20ti letech spadl ze 125tky, pak se asi známe. Letos mi bude 25 let a je celkem logické, že se člověk během 5 let někam vypracuje a pokud jste sám někdy vůbec jel na sportovním litru, pak jistě víte, že šktrnout si stupačkou nebo špičkou boty není problém.
V diskuzi pod článkem o přípravě motocyklu na zimu bych ocenil podnětné příspěvky k dané tématice. Nebráním se jekékoliv kritice (kladné či záporné), jen u té negativní ocením, když je opřená o nějaké důkazy. Nikdy jsem žádný test neopsal a co se týče newsů, pak na internetu mám novinky z 95 procent dříve než většina tištěných časopisů v ČR. Znám celkem dobře autorský zákon a v tomhle směru mám čisté svědomí. Pokud máte nějaké další rozumné argumenty či důkazy o "opisování", pošlete mi je na mail: r.danek@auto.cz . Bezduché osočování a napadání už nebudu dále komentovat, o tom ať si udělá každý obrázek sám.
No comment ;-) Rozumný člověk si jistě obrázek udělá sám....... Stačí si přečíst jiné časopisy na internetu, než do kterých přispíváš a každý pozná opisy i na kilometr daleko :-) hlavně že Ti to vydělá ne? Alespoň ale nemachruj před lidma, že motorka na které sedíš je "tvoje" :yes: je to velice hloupé a většině to přijde velice směšné >:D Jinak přeju hodně štěstí v další tvorbě
Cau draku, máš fajn přezdívku tak jak je psaná v uvozovkách Motorkář. Články jsou o zkušenostech a informacích sesbíraných či vlastních Z těchto pak autor může vymezit to co je zajímavé a dobré proto je každej článek jedinečnej. Od toho je hodnocenej čtenáři a redakcí.
Z tvýho příspěvku číší to, že máš nějakej hodně velkej osobní problém závidíš a patrně by ses sám na nic podobnýho nezmohl. Předpokládám, že se každý den nervozitou okusuješ sedačku u televize pokud nějakou máš a ještě jsi ji nesnědl, když na ČT1 vysílají hodně podobné zprávy a reportáže stejně jako na Nově či na Primě.
Nemám rád rejpaly co kazí věcný diskuse ze kterých se člověk může něco dozvědět.
Samozřejmě jsi svobodný člověk, a můžeš se podobnými příspěvky dále shazovat.
Ten olej pod svíčky je dobrá věc,hlavně katalyzátor z toho bude nadšenej a vy na jaře taky,až se budete naolejovaný svíčky probouzet k činnosti. Mam pocit, že takhle nějak se to dělalo na vojně u tanků.:-) Akorát tank tušim neměl svíčky a to ani žhavicí.