Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
7
/
14
Prohlédnout znovu
Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
|
acz
Abarth
|
acz
Barvu stříká vysokotlaký systém bez přítomnosti vzduchu. Za tryskou je umístěna druhá, která aplikuje refl exní balotinu.
|
acz
Pracoviště řidiče není nijak komfortní. Šofér má ale vše dobře po ruce, včetně počítače, kterým se řídí nástřik. Stroj ve fi rmě funguje už deset let, a je to na něm znát.
|
acz
V projektu je jasně napsáno, jak má být úsek nastříkán. Také jsou v něm zaneseny normy, podle kterých se musí obsluha stroje řídit.
|
acz
Aby byly pruhy dobře viditelné i v noci, stříká se zároveň s barvou i takzvaná balotina, tedy miniaturní skleněné kuličky.
|
acz
Trassar s sebou vozí čtveřici nádrží. Dvě jsou na balotinu, dvě na barvu (na snímku)
|
acz
K rozvržení čar slouží staré horolezecké lano. To přesně ukáže, jak bude pruh zakřivený.
|
acz
Zapomenout se nesmí ani na rozměření komunikace pásmem.
|
acz
Dělník pak jde po trase, kterou vyměřilo lano, a tečkuje. Trassar pak body spojí.
|
acz
Vozítko se musí před jízdou zkontrolovat a návodná tyč seřídit do roviny s tryskou.
|
acz
Pak už stačí jen vyjet. Ze zadní rampy se sází kužely.
|
acz
Obrazce se stříkají ruční tryskou podle šablony. Balotina se pak jednoduše přihodí ručně.
|
acz
Trassar 131 Airless
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny