Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak velký idiot někdo musí být, aby jezdil takhle? Důvod vás asi nepřekvapí

Mladík ve středu ráno ujížděl policistům, riskoval zdraví ostatních účastníků provozu a nakonec havaroval. Důvod jeho chování vyplaval na povrch brzy po zadržení.
Zpět na článek
3. 2. 2017 12:04
3. 2. 2017 23:13
3. 2. 2017 18:02
3. 2. 2017 18:42
3. 2. 2017 20:07
3. 2. 2017 23:25
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2017 12:04
Klasika
Proč tak expresivní titulek? Další klasický ujížděč...Pohled chlapce na orvaný bok té 9-5 byl k nezaplacení, přeji mnoho štěstí se sháněním dílů, popř. odškodněním majitele.
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2017 12:06
MP a zastaveni vozidla
Oni mohou MP (mestaci) vzit podezreni, ze nekdo nema pasy a z toho duvodu zacit zastavovat jedouci vozidlo a pak poradat po meste honicku jako z Kobry 11??

Nemaji nahodou pravo zastavovat jen na prechodech a tam, kde hrozi nebezpeci a v soucinnosti s PCR pri mereni rychlosti?

Prosim nekoho, kdo je v tomdle erudovany, at nam napise, kde muze a za jakych podminek MP zastavovat vozidla.
Dekuji.
Rozbalit vlákno
17
3. 2. 2017 12:08
Re: MP a zastaveni vozidla
Naštěstí toho dementa chytili, ten už by se za volant neměl nikdy dostat.
Avatar - Ada je zase tady
3. 2. 2017 12:10
Re: MP a zastaveni vozidla
Je to tak. Je to jasný příklad totalitní zvůle. 8-s
Avatar - Floyd
3. 2. 2017 23:16
Re: MP a zastaveni vozidla
Chlape, ty se fakt jdi léčit. Chtěl bych si přečíst co bys napsal, kdyby to byl tvůj Saab, anebo kdyby ti takový pako přejelo dítě. Jako nepřál bych ti to, ale fakt by mě docela zajímalo co bys pak napsal. Pokud to samé co teď, tak respect :yes: :yes: :yes:
Avatar - R32
3. 2. 2017 13:07
Re: MP a zastaveni vozidla
Neviem ako v CZ no na Slovensku mestská polícia nemá právomoc riešiť "dynamiku" čiže priestupky spôsobené za jazdy... Ale neskúsenému - neznalému vodičovi skúšajú občas niečo napariť, ešte je nakoniec rád, že dostal oproti normálnym policajtom smiešnu pokutu.
Avatar - N6600
3. 2. 2017 13:52
Re: MP a zastaveni vozidla
Obecní policie (zřízená městem, statutárním městem a v hlavním městě Praze se označuje jako městská policie) se řídí především zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii. Ve věcech dohledu nad bezpečností a plynulostí silničního provozu spolupracuje s Policií České republiky a její pravomoci stanoví zákon č. 361/2000 Sb., o silničním provozu.

-
OPRÁVNĚNÍ K ZASTAVOVÁNÍ VOZIDEL
Zastavovat vozidla může strážník obecní policie ve stanovených případech
§ 79
2. jestliže řidič vozidla nebo přepravovaná osoba je podezřelá ze spáchání přestupku týkajícího se bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích,
-
zdroj - [odkaz]
Avatar - MDK
3. 2. 2017 14:51
Re: MP a zastaveni vozidla
Ano mohou. To jsi tak arogantní asociál, že si dovolíš pochybovat? Nebo jsi pouze tak hloupý?
3. 2. 2017 16:07
Re: MP a zastaveni vozidla
Nevim zda duvod cele teto akce.. nezaple pasy ridice stoji za dramatickou honicku po meste plnem lidi na zasnezene, mokre a ledovate ceste.... po meste se pohybujou take lide a kdyby toudle Kobra akci srazil jak ten nepripoutanej, nebo sami MP nejakeho cloveka, nedej boze dite, urcite by me nestacilo, ze duvodem bylo chyceni ridice bez pasu... Prijde mi to proste jako neadekvatni prestupku. Maji snad po meste dost kamer, aby ho mohli sledovat a zasahnout tak, aby neohrozili okoli a nezvnikla nebezpecna situace pro okoli. Za me jednoznacne takoveto akce velke minus.
3. 2. 2017 16:20
Re: MP a zastaveni vozidla
to nebude jen pasama, na tom videu to zacina tak ze je predjizdi a nesledne zacina misto zarazeni rovnou ujizdet, to ho jako meli ignorovat a nechat ho delat jeden prestupek za druhym?
3. 2. 2017 16:34
Re: MP a zastaveni vozidla
Ano, meli to nahlasit PCR a svojim kolegum z MP, sledovat z povzdali a neriskovat zivoty lidi v okoli.... jak by jste mluvili, kdyby to pak ten typek ve stresu z majaku napalil do vaseho auta, kde mate treba 2, 3 deti a ony by byly zraneny, nedej boze nektere zemrelo... pak by to bylo "sorry jako"?? Nestresovanej ridic (i kdyz lump) udela mensi prusvih nez nahanej v provozu. Chytit ho mohli v pohode po priprave na vhodnem miste.
Avatar - Emel
3. 2. 2017 16:48
Re: MP a zastaveni vozidla
Jak se v praxi sleduje z povzdálí prchající zločinec?
3. 2. 2017 17:05
Re: MP a zastaveni vozidla
A co treba kamerovy system? Dneska uz ma MP kamery pomalu na kazdem rohu ci krizovatce (pokud mluvime o rozumne velkem meste) Nehlede na to, ze jich je dost po meste, aby si rekli kde jsou a zda ho vidi. Vysilacky maji.

Btw... duvod, ze ho zacala MP stihat, pokud to nebyly pasy, coz nemohlo byt za jizdy moc videt, bych rad slysel... protoze predjizdel stojici, ci pomalu jedouci auta, ktera mela velke rozestupy a to na ceste, kde byla prerusovana stredova cara a tak se tam predjizdet muze... zda to bylo vhodne ci ne, to je jina, ale proste podle me v okamxiku, kdy ho zacali pronasledovat, tak podle videa nic viditelneho neporusil. Vse dle toho, co nam tu ukazali, nastalo az pak. Je mozne, ze tam chybi uplny zacatek nekde jinde a pak tam na nej v kolone cekali. Kazdopadne za me proste spatne... riskovali vice nez mohli ziskat.
3. 2. 2017 18:36
Re: MP a zastaveni vozidla
Pri takýchto prípadoch sa vždy nájde *, ktorý kritizuje políciu že konala. Gratulujem, stal si sa jedným z nich. :yes:
Normálny človek je rád, že narkomana bez vodičáka chytli.
3. 2. 2017 19:02
Re: MP a zastaveni vozidla
Nekritizuji ze konala, ale jak konala. Ze tim tiatrem byla ohrozena spousta lidi okolo. Podivejte se, jake bylo pocasi, po cem jeli a kde stali chodci, lide na zastavkach a auta. Kvuli jednomu, co udajne nemel pasy a zacali ho honit, kdyz si dovolil predjet kolonu v miste, kde predjizdet mohl. A pokud to byla znama firma a vedeli o koho jde, vedeli jiste take, kde ho najit a capnout bez toho, aby byly ohrozeny zivoty lidi kolem. Tecka.
4. 2. 2017 06:08
Re: MP a zastaveni vozidla
Kdyby ti ten dement přejel nohu (hodně to odlehčuji), mluvil bys jinak.

MP se evidentně zachovala správně a o pomoc požádala.
Avatar - Floyd
4. 2. 2017 12:23
Re: MP a zastaveni vozidla
Souhlasím s tebou a divím se těm co pořád proti MP prudí. Já ani s jedněma dosud neměl žádný výstup, když se chováte slušně, taky se chovají slušně. A je to orgán, a ten se musí poslouchat, nevím co na tom někdo nerozumí a pořád rozporuje. Třeba jako tento pán (video je sice starý, ale pořád aktuální): [odkaz]
3. 2. 2017 19:03
Re: MP a zastaveni vozidla
jak se takove sledovani z povzdali s jasne oznacenym autem jako dela? ty se asi nedivas do spetnych zrcatek co? auto MP je celkem nezamenitelne a da se jen stezi prehlednout i v zrvatkach, takze sledovani z povzdali je asi nejake kouzlo co ses naucil v Bradavicich coz?
Avatar - Emel
3. 2. 2017 16:31
Re: MP a zastaveni vozidla
Důvod samozřejmě nejsou pásy, ale to, že nezastavil. Kdybys uplatňoval tuto logiku, tak dojdeš k tomu, že nemá smysl zastavovat nikoho, protože ani překročení povolené rychlosti není přiměřený důvod k honičce po městě apod. Ten přiměřený důvod je respekt k Policii a zákonům...
Avatar - Bubáq
3. 2. 2017 14:47
Nejotřesnější...
... je kvalita toho videozáznamu. Tohle nemůže být použito vůbec k ničemu: ani k dokazování, ani jako preventivní výuka.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - MDK
3. 2. 2017 14:54
Re: Nejotřesnější...
Preventivní výuka, jak správně ujíždět policii?
Avatar - Bubáq
3. 2. 2017 15:00
Re: Nejotřesnější...
... snad Vám došlo, že má poznámka má ironický podtón...
Avatar - Floyd
3. 2. 2017 23:23
Re: Nejotřesnější...
Došlo došlo >:D
4. 2. 2017 06:08
Re: Nejotřesnější...
Ten nechtěný? >:-[]
Avatar - Floyd
4. 2. 2017 12:23
Re: Nejotřesnější...
>:D >:D >:D Snad chtěný >:D >:D >:D
3. 2. 2017 15:42
V takovych pripadech...
...sebrat auto, zesrotovat a bude klid...a mimochodem by taky uz mohli policajti v CR tyhle smejdy pri zadrzeni sejmout, jako to delaj napr. v UK nebo v USA a ne tam za nim dojit, jakoby se nic nestalo :no:
viz. video zde a btw, to policejni auto co stoji vedle kamionu vypada na Skodu :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2017 16:22
Re: V takovych pripadech...
sak to video je z CR, tak v cem je jako zvlastni ta policejni Skodovka?
Avatar - Emel
3. 2. 2017 16:26
Re: V takovych pripadech...
Proč by to nebyla Škoda, když je to české video :-) ? Policie není od toho, aby udělovala výchovné pohlavky přímo na silnici, pokud se chlapík nebrání a nezdrhá, není důvod ho nějak přehnaně pacifikovat.
3. 2. 2017 18:41
Re: V takovych pripadech...
Hahaha, tak to sem se dobre prehlidl :)) Ja koukal na UK videa a pak tohle haha >:D Tak v tomto pripade dobra prace a tak by to melo byt pokazde.
3. 2. 2017 18:02
Nehonit
V poklidu prověřit značky, sledovat z povzdálí a nebudit pozornost a vysílačkou si připravit půdu na náhlé zadržení, na které nezvládne reagovat.
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2017 18:42
Re: Nehonit
Promluvil skuseny policista .
Vlastne ne, promluvilo decko, ktere sleduje tv serialy :-)
3. 2. 2017 20:07
Re: Nehonit
Brin by si ho měl přestat neustále Honit!
Avatar - Floyd
3. 2. 2017 23:25
Re: Nehonit
Honibrin, a já dosud myslel, že existuje jen Honibrk. Takže voni už jsou dva >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
3. 2. 2017 23:34
OT: Nové redakční koště
Mám podezření, poté co se tu dnes objevily dva stejně dementní noname redakční články, že naši "miláčkové" testujeí nějakého nováčka. Stejný rukopis, stejně debilní téma, stejná nereakce od redakce v diskuzi. Uvidíme jestli se pletu nebo ne. So good luck, new boy >:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2017 06:11
Re: OT: Nové redakční koště
Podobný bulvární ocásek, jakých je plná redakce Autofora?

Ano, jestli do tohoto bodu redakce ACZ dospěje, je čas sbalit kufry.

Pánům by měly opět narůst koule...
Avatar - Floyd
4. 2. 2017 12:19
Re: OT: Nové redakční koště
Myslím že nějakej ocásek to určitě bude, vsadím na to klidně ten svůj >:D >:D >:D

Sbalit kufry? Ano, jiná možnost už není, kleslo to tady na úplný dno. Machala kdysi výstavní web parádně zazdil, dát mu funkci vedoucího byl "super" nápad >:D >:D >:D

V této sestavě nemá koule nikdo. Tým je tak silnej, jak silnej je jeho nejslabší článek. Tady máme na to poslední místo víc kandidátů: Mička, Bureš, Fokt, Machala... Stačí si vybrat.

Inovace žádná (kromě moto rubriky, kterou stejně skoro nikdo nečetl), čtenost bídná (Jednička na webu? Už dávno ne, nyní jsme rádi i za trojku), úroveň úplně nulová, tématicky tápou, novinařině nerozumí, chyb v článcích jako maku...A tak by se dalo pokračovat ještě hodně dlouho, ale nechce se mi plejtvat písmenky a ztrácet s nimi čas. Schválně, kolik se najde těch co se mnou v tomto odstavci nesouhlasí? Těším se na dislike, počítám že dostanu obligátní tři redakční. :no: :no: :no: