Ale prdlajs....vem si ze Mondeo bylo v prodeji od 2007 po 3 letech podzim 2010 prisel FL a tudiz ted 2013 podzim by melo byt nove..to ze bude az v roce 2014 kvuli presunu vyroby je zdrzeni jen jeden rok ;)
Exteriér mi připada vyčpělý a interiér vyloženě nevkusný a pouťový. Parametricky taky žádný zázrak. Já nejsme proti Fordu. Mám dobré zkušenosti jak s mondeem, tak mustangem.
Ford je nudná značka ,která dělá auta pro masy poslední Fordy co jsem viděl jsou ohavné a co do spolehlivosti taky nic moc,prostě z každého nového auta se časem stane Ford
C-max ještě budiž, Mondeo také (jen ta tlama se mi tam nějak nezdá), ale Focus, Fiesta, celá rodinka Transitů, B-max, Kuga...Tam už to dle mého názoru za moc nestojí.
Současné Mondeo už je dávno za zenitem... to nové by mohlo být zajímavé. Jinak designově evropský Ford hrůza, navíc Focus už nevyniká nad konkurencí ani parametry...
Tak podle mého názoru patří auta od Fordu k těm nejhezčím, ale je pravda, že to je věcí vkusu a design byl vždycky hodnocen dosti subjektivně. Nepatříte náhodou ke starším ročníkům naší populace? Tchán by dal taky vždycky přednost svému současnému focusu a toho nového by prostě nechtěl : )...
V poho..na živo FL Fiesty..krasavec...B Max taky pekne...Focus...za jizdy vypada hodne dynamicky...je odlisne..bud se libi nebo vubec...Mondeo hezke stare i nove. Rada C-Max je taky k svetu ....toz co je tak skarede? :-? i nova rada Transitu vypada na zivo pekne ;)
mozes rozviez toto tu:
"a co do spolehlivosti taky nic moc"
Pripadne uved nejake Fordove preskocene rozvody (1.2TSI) alebo straty tlaku na 3tom valci (1.4TSI) alebo chybne vstrekovace z vyroby (CDI) alebo nefunkcne regeneracie DPF (TDI PD, M. ASX diesel)...
Fordy se designem děsivě zhoršily.. :no:
Snad jen nová Kuga je OK. Jenže je pořád málo prostorná..a ta spotřeba v dieslu?
Mazda CX5 je někde jinde...
Facelift Fiesty je děs..! :-!
Focus se nepovedl..nízké prodeje vč.kombi jsou reakcí zákazníků! :no:
Tak jsem zvědav co na to vedení..?
Mazda 6 je good...ale vedle noveho Mondea ....rychle designove propadne....to stejne Kuga versus CX-5.....nic proti jsou to paradni auta...jen tlumocim co se tyce designu slova sve drahe polovicky
"Focus se nepovedl..nízké prodeje vč.kombi jsou reakcí zákazníků!" >:D >:D
Aké nízke ? Veď Focus je druhé najpredávanejšie auto v nižšej strednej v Európe a 2. vo svete celkovovo.
Kde ty lon'ské sněhy jsou?.No...aktuální čísla jsou o dost horší než dřív.. :no:
viz např:
Desítka nejprodávanějších modelů v lednu 2013
Model Prodané kusy v Česku
Škoda Octavia 1640
Škoda Fabia 807
Škoda Rapid 405
Volkswagen Golf 373
Hyundai i30 336
Hyundai ix20 255
Volkswagen Passat 255
Škoda Superb 242
Hyundai i20 236
Škoda Yeti 222
Zdroj: [odkaz]
Tu sa ale diskusia uberala smerom predajov modelu, nie smerom predajov modelu v česku ;) To treba rozlišovať.
Čo sa týka Focusu - dizajn je silno subjektívnou vecou, mňa taktiež neohromil na prvých fotkách, ale čo ho občas stretnem na ceste, akoby som videl zrazu iný voz a dokonca mu to sekne.
Dufam, ze tu nebude cenzura ako ked tu "necenzurovane" odpovedal na "vsetky otazky" niekto zo Skodovky. Bola asi nahoda, ze moja otazka tykajuceho sa Cinskeho kopirovania tam nebola. :no::no:
otázky necenzurujeme, pokud na ni dotyčný nechce odpovědět, tak na ni prostě neodpoví. S tím redakce nic dělat nemůže. Po ukončení chatu budou (stejně jako i v případě dřívějších chatů) zveřejněny všechny otázky, které host nezodpověděl, takže si můžete udělat obrázek, zda se např. nějakému tématu vyhýbá či nikoliv.
Dobrý den, na upřesnění informace od Aleše: všechny nezodpovězené otázky, na které se během online rozhovoru nedostalo, jsme v případě chatu s pány P. Pečenkou (Škoda) i Vl. Vošickým (Hyundai) následně pod články opravdu zveřejnili. Nicméně v obou případech jich bylo tolik (v prvním na ně prostě nezbyl čas, ve druhém na ně pan ředitel odmítl odpovědět, na což má právo), že jsme spolu s programátorem narazili na vážný technický problém při jejich zobrazení. Proto jsem se rozhodl od tohoto ustoupit, čistě z technických důvodů. A přistoupili jsme k jinému kroku: z nezodpovězených otázek následně vybíráme 30 náhodných a ty příslušnému řediteli dodatečně pošleme k zodpovězení. Tak se stalo u pp. Pečenky i Pěkného (Kia), který na ně již odpověděl, což jste si mohli přečíst. V případě J. Laubeho učiníme taktéž.
Chcel by som sa Vás opýtať, aký je rozdiel medzi funkciami Martina Smitha a Chrisa Birda. Chris Bird je na oficiálnych stránkach Fordu uvádzaný ako Director Design, Ford of Europe, zatiaľ čo Martin Smith je uvádzaný ako Executive Design Director, Ford of Europe. Zaujímalo by, že aký má podľa Fordu zmysel mať obe tieto pozície, teda prečo nestačí jeden riaditeľ dizajnu.
Môžete podrobnejšie popísať príčiny opakovaného odkladania nástupu nového Mondea na európsky trh?
Aké sú hlavné dôvody toho, že majú automobilky problémy odstrániť nadbytočné kapacity fabrík?
Ako veľkou prekážkou sú odbory pri zefektívňovaní respektíve uzatváraní fabrík?
Je pravda, že v súčasnosti vlastní Ford iba 3% v Mazde? Ak áno, bude sa v budúcnosti tento podiel znižovať?
A prečo vlastne Ford znižuje podiel v úspešnej automobilke?
Existujú plány na vstup firmy Lincoln do Európy?
Ako reagoval Ford na úspech Fushionu v Česku? Bol tento úspech naozaj ojedinelý, pretože nový B-MAX ani Kuga podľa môjho názoru miera na úplne inú cieľovú skupinu klientov. Neplánuje Ford priameho nástupcu tohto modelu?
Aký je celosvetový úspech B-Maxu? Čítal som, že kvôli slabému dopytu znížil Ford produkciu o polovicu. Je možné už hodnotiť úspech tejto modelovej rady a odhadnúť, aká je pravdepodobnosť, že dostane nástupcu?
A ako je medzi zákazníkmi prijímaná absencia B-stĺpiku?
Nemyslíte si, že Ford šetrí na kvalite použitých materiálov v interiéry? Môj osobný dojem, že použité plasty v interiéry ako aj celkové poňatie prístrojovej dosky vyzerá u konkurentov od Škody alebo Volkswagenu hodnotnejšie ako u Fiesty či B-Maxu.
Čo si myslíte o súčasnom dizajnovom jazyku Fordu v Európe? Nepôsobí podľa vás trošku nezrelo v porovnaní s ostatnou európskou konkurenciou? Aké sú ohlasy zákazníkov na zmenu oproti predchádzajúcim dizajnovým štýlom?
U konceptu Ford Evos som čítal, že tento model evokuje nástup nového dizajnového jazyku, ktorý má za cieľ dávať luxusný dizajn aj bežným autám. Je nové Mondeo prvým nositeľom tohto dizajnu?
Dočkáme sa sériovej realizácie modelu na základe konceptu Ford Evos?
Viete, dokedy zostane Alan Mullaly vo funkcii CEO koncernu Ford?
Aký osud podľa vášho názoru čaká v najbližších desiatich rokoch model F 150 alebo Explorer? Vymiznú do tej doby osemvalce?
Ak dovolíte, môžem sa Vás opýtať, akými automobilmi jazdíte súkromne a či je naozaj možné v takejto funkcii stíhať plnohodnotne hrať za Mladú Boleslav v hokeji?