Vidíš a mě se nová Čezeta 506 líbí, jen mi přijde nekřesťansky drahá, v Alze za 422k je tak o 250 tis víc než bych za ní byl ochoten dát ;-)
Tahle čína od Jawy je fail, vypadá pěkně, ale má být celá udělaná tady od návrhu až po výrobu. Chápu, že nový motor je problém, ale tak se přece dá koupit i jinde než v Číně ;-)
Vsechy ty krasne detaily z agusty, ktere na jawe chybi jsou nahrazene otresnym resenim.
Takhle bohuzel retro nevypada.
Je to firma, ktera nedokaze vyrobit nic. A kdyz se koukam na ty svary a spoje, brecel bych.
Jawa si nakoupila do Týnce mraky nových cnc strojů a zařízení tak by mě zajímalo co tam na tom vyrábí. Staré 350 OHV na vývoz na Kubu a Jižní ameriku asi těžko...
Ak by to vyrobila skutocne ceska Jawa, ktora mala kvalitu, meno a vyrabala nadherne motorky, bolo by vsetko v poriadku. Tento Hon cung ming predavany pod znackou Jawa je hnus. Pani Janeček a Jozif sa musia v hrobe obracat.
Pořád slibují nové motorky 1000 a 1200 ccm ale zatím byly vidět jen prototypy. Tak uvidíme.
Ale je lepší že představují nějaké noviny na báži číny, než kdyby pořád jen dělali 350 OHV na export.....jako to dělali skoro celé 90. léta
Bariku, to ale rozhodně nebyly 350 OHV, Jawa už po zestátnění v podstatě nebyla schopná vyrobit čtyřdobý motor. Byly to už všechno dvoudobé dvouválce, které Jawa vyráběla v různých modifikacích už od padesátých let. Pravda, v té době to byl výborný stroj.
Úplně poslední jawácký čtyřtakt byla slavná Jawa 500 OHC (také v padesátých letech). To byl jistě pozoruhodný stroj, bohužel s řadou technických problémů. Dost lidí se snažilo, aby Jawa vyráběla nějakou civilní variantu plochodrážní pětistovky, ale to už soudruzi vývoj motocyklů zařízli a továrna chrlila dvoudobé 350, které už nebyly prodejné ke konci snad ani v Rusku.