Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jednání Volkswagenu ohledně emisního skandálu v USA bez dohody

Jednání německé automobilky Volkswagen a americké Agentury pro ochranu životního prostředí (EPA) ohledně řešení pro 600.000 naftových aut s nadměrnými emisemi skončilo bez dohody. S odvoláním na americké činitele o tom informovala agentura Reuters.
Zpět na článek
14. 1. 2016 13:31
14. 1. 2016 13:51
14. 1. 2016 14:05
14. 1. 2016 10:05
jo to u nas je jednani daleko jednodussi
Tokovo prase odjede s naditymi kapsami a nikam se nemusi
Rozbalit vlákno
14
14. 1. 2016 10:40
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
nechapu ze to zamorovani ovzdusi zelenym EU mozkum nevadi.
nejspis i oni jezdi naftovými sazo-jedo-mety a maj z nich vyduneny palice.
kde je ta "zelena" EU, která vystupuje proti znecistovani ovzdusi??
14. 1. 2016 11:08
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
bohužel to chápeš přesně obráceně. pro VW je to obrovský průšvih, že se do servisů nemusí. protože kdyby to nařídil stát, tak tam všichni dojedou, VW to opraví a může řikat úřadům po celém světě vidíte - odšidítkovali jsme to všechno... už neni žádnej problém.

takle hrozí, že na opravu nepřijede skoro nikdo a VW bude mít průser. protože Ťok zároveň řikal, že chce, aby bylo minimálně 80 procent aut opravených jinak něco. nevíme co. stejně se vyjadřují i v dalších zemích.

takže škodovce a VW teď nezbývá nic jiného než řidičům šidítkovozů nabídnout nějaký dárečky a bonusy a kytičky nebo bankovky, aby do servisu jeli a to bude stát spoustu peněz.

takže ťok v tomto případě VW uškodil, tedy úplatky teď nebral.
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2016 11:24
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Anonym
14. 1. 2016 11:35
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
Tak to naopak na dárečcích ušetří, protože nikdo nepojede dobrovolně snižovat výkon svýho auta.

A v USA bude potom VW říkat, že tak moc chtělo v EU vše napravit, ale zákazníci bohužel neměli zájem >:D .

Takže na tom určitě v EU neprodělá.
14. 1. 2016 11:55
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
Na svolávačku přijede počítám jen ten kdo jezdí na servis do autorizáku. Zbývající auta prostě zůstanou neupravený.
14. 1. 2016 11:53
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
To už jsme spolu řešili. Ty si mi tvrdil, že všechny postižený auta budou muset jet na úpravu jinak nebudou smět na silnice a hotovo. Vysvětloval jsem ti, že to vidíš moc jednoduše a že to není možný takhle zařídit. Teď se ještě budeš divit, že ty tvoje představy zůstanou nenaplněný. >:D Musíš bejt rád, že aspoň určitý procento aut projde úpravou, takže jejich provoz bude o něco málo čistší. Víc se s tím nedá dělat.
14. 1. 2016 13:15
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
ja tvrdim od zacatku ze jedine spravne reseni je povina svolavacka. to ze v tomto state neni nic tak jak by melo byt je jina zalezitost.
a na tom se nic nemeni.
EU nam chce direktivne vecpat barevnej xindl tak by zcela jiste zvladla naridit i tohle
14. 1. 2016 14:07
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
presne tak
auto, který neplni homologaci a auto s podvodnym SW ji zrejme neplni, nemá na silnici co delat.
zkus si namontovat nehomologovany svetla
Avatar - wakantanka
14. 1. 2016 14:24
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
no ale toto sa dá celkom ľahko ošetriť na STK, tam s tými nehomologovanými svetlami tiež nepochodíš, teda nie legálnou cestou.
14. 1. 2016 14:32
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
ano
podobne bys nemel pochodit s nehomologovanym SW, který muze vyrazne zmenit chovani auta a to i s ohledem na (ne)bezpečnost.
nedavno se tu nejaka chiptunerska garaz chlubila, o kolik je schopna zvednou vykon auta. vprepoctu to znamenalo zvýšeni ryhlost z 200 na 220km/h. samozrejme bez upravu brzd, nebo i takove nezbytpnosti jako pneumatik s vyssim rychlostnim indexem
Avatar - defusiq
14. 1. 2016 16:20
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
Jak v autosalonu na Prime neustale chvalili a doslova skoro nutili chiptuning vsem. Jeste lidi co posilaly SMS, tak mohli vyhrát chiptuning svého vozu >:D >:D >:D >:D
Dokonce, když jsem to po hodně dlouhý době zapnul, tak vzali dvě chrochtávky, jednu u té nejmenované společnosti nechali pěkně vytunit a jeli do Chorvatska a celou cestu to vychvalovali.... asi radši aby ten čistě komerční pořad, který vlastně ale vůbec neni o autech zrušili :no:
15. 1. 2016 12:52
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
No a co? Myslíš, si že brzdy jsou dimenzovaný přesně na určitý výkon motoru? Co je to za nesmysl? A to že si dáš na auto odpovídající gumy, když s tím chceš jezdit 220 je snad tvoje starost ne tuningový firmy. Navíc jsem snad neviděl letní gumy na os. auto, který by nebyly aspoň do 210, takže co je za problém?
15. 1. 2016 12:49
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
Jenže to auto už jednou homologovaný bylo. Nemůžeš najednou rozhodnout, že homologace pozbývá platnost za určitých podmínek a hlavně direktivně určit, kterých aut se ztráta homologace týká a kterých ne. Nehomologovaný světla dokážeš celkem jednoduše určit, tam je situace mnohem snazší.
15. 1. 2016 12:48
Re: jo to u nas je jednani daleko jednodussi
Jenže to nejsou fungl nový auta. Některý už třeba nemají ani původní majitele, nebo nejezdí na servis do autorizáku, takže ty autorizovaný servisy, který to mají zaštiťovat nemají na všechny majitele kontakt, aby je vyzvaly. Prostě si nedovedu představit jak to administrativně zařídit, aby se tam dostalo 100% aut a vzhledem k tomu barevnýmu xindlu o kterým tu píšeš si myslím, že jsou mnohem palčivější problémy, který by bylo potřeba řešit než zrovna nějaká povinná svolávačka.
14. 1. 2016 11:37
My jsme nelhali.
Ten se krouti jak zizala, ale moc mu to nepomaha. >:D >:D
[odkaz]
Mueller: We didn't lie. We didn't understand the question first. And then we worked since 2014 to solve the problem. And we did it together and it was a default of VW that it needed such a long time.
NPR: And how do you fix the perception that's here in the U.S. — how do you change American thinking about Volkswagen ...
Mueller: We don't want to change the American thinking. We have to make up our mind and we have to change our thinking. And we just do that.
>:D >:D >:D
Her Mueller: My jsme nelhali. My jsme napred nerozumeli otazce. A pak jsme pracovali od 2014 jak problem vyresit. A delali jsme to spolecne a byla to vina (fault, ne default) VW ze to trvalo tak dlouho.
NPR: A jak napravite vnimani toho co deje v USA, how zmenite smysleni about VW...
Herr Mueller: My nechceme zmenit americke smysleni. My si to musime rozmyslet a my musime zmenit nase mysleni. A to je to co delame.
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2016 13:20
zajimave info
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2016 13:31
Renault jede
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2016 13:47
Re: Renault jede
z kopce dolu...v tesnem zavesu PSA..
[odkaz]
Renault dropped 21 percent to 68.70 euros at 12:30 p.m. in Paris.

Domino efekt. :-!
14. 1. 2016 13:45
SKODA v USA! Zpravy v jedenact
„Američané kvůli Dieselgate už nechtějí diesely a pro VW tak bude obtížné nabízet s úspěchem své vozy v USA. To je velké břemeno, americká veřejnost navíc nemá ráda, když někdo podvádí. Je otázkou, jak si VW může poradit s tím, že jeho potenciální zákazníci budou dokola konfrontováni s image podvádějící firmy,” řekl doslova Dudenhoeffer.
....
Je však otázkou, čím by Škoda mohla ve Státech zaujmout, neboť Volkswagenu je vyčítána kupříkladu omezená nabídka SUV.

Spekulace. Spekulace. >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2016 13:51
Ostatni
A kdy uz to praskne na ostatni vyrobce, jak predpovidali vwfilove, kdyz se snazili odvadet pozornost jinam a tenhle podvod tim zlehcit?
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2016 14:05
Re: Ostatni
v usa to trvalo přes rok nez se to dostalo na svetlo bozi
výsledky testu napric znackama byly zverejneny několikrát a v realu je na tom koncern proti jinym ještě docela dobře
takovej novej scenic 1.6dci 160k prekroceni 25x, opel 17x, volvo 14x atd.
a to se jedna o prekroceni euro-normy, v pripade USA si to vynasob 2x.
v lednu by se mely zveřejnit další výsledky testu napric vsema znackama v realnym provozu, udajne cca 1000 aut.
a me nezajima, co se nameri v laboratori, ale jak to je v realu.
a tam to je katastrofa u všech znacek az na nektery výjimky s SCR

jen preposilam to co sem dal nicco a chevy:
[odkaz]
[odkaz]

a ještě odkaz z BBC:
[odkaz]