Novinky
Ten se krouti jak zizala, ale moc mu to nepomaha. >😁 >😁
[odkaz]
Mueller: We didn't lie. We didn't understand the question first. And then we worked since 2014 to solve the problem. And we did it together and it was a default of VW that it needed such a long time.
NPR: And how do you fix the perception that's here in the U.S. — how do you change American thinking about Volkswagen ...
Mueller: We don't want to change the American thinking. We have to make up our mind and we have to change our thinking. And we just do that.
>😁 >😁 >😁
Her Mueller: My jsme nelhali. My jsme napred nerozumeli otazce. A pak jsme pracovali od 2014 jak problem vyresit. A delali jsme to spolecne a byla to vina (fault, ne default) VW ze to trvalo tak dlouho.
NPR: A jak napravite vnimani toho co deje v USA, how zmenite smysleni about VW...
Herr Mueller: My nechceme zmenit americke smysleni. My si to musime rozmyslet a my musime zmenit nase mysleni. A to je to co delame.
[odkaz]
Mueller: We didn't lie. We didn't understand the question first. And then we worked since 2014 to solve the problem. And we did it together and it was a default of VW that it needed such a long time.
NPR: And how do you fix the perception that's here in the U.S. — how do you change American thinking about Volkswagen ...
Mueller: We don't want to change the American thinking. We have to make up our mind and we have to change our thinking. And we just do that.
>😁 >😁 >😁
Her Mueller: My jsme nelhali. My jsme napred nerozumeli otazce. A pak jsme pracovali od 2014 jak problem vyresit. A delali jsme to spolecne a byla to vina (fault, ne default) VW ze to trvalo tak dlouho.
NPR: A jak napravite vnimani toho co deje v USA, how zmenite smysleni about VW...
Herr Mueller: My nechceme zmenit americke smysleni. My si to musime rozmyslet a my musime zmenit nase mysleni. A to je to co delame.
[odkaz]
„Američané kvůli Dieselgate už nechtějí diesely a pro VW tak bude obtížné nabízet s úspěchem své vozy v USA. To je velké břemeno, americká veřejnost navíc nemá ráda, když někdo podvádí. Je otázkou, jak si VW může poradit s tím, že jeho potenciální zákazníci budou dokola konfrontováni s image podvádějící firmy,” řekl doslova Dudenhoeffer.
....
Je však otázkou, čím by Škoda mohla ve Státech zaujmout, neboť Volkswagenu je vyčítána kupříkladu omezená nabídka SUV.
Spekulace. Spekulace. >😁
[odkaz]
....
Je však otázkou, čím by Škoda mohla ve Státech zaujmout, neboť Volkswagenu je vyčítána kupříkladu omezená nabídka SUV.
Spekulace. Spekulace. >😁
[odkaz]
A kdy uz to praskne na ostatni vyrobce, jak predpovidali vwfilove, kdyz se snazili odvadet pozornost jinam a tenhle podvod tim zlehcit?
v usa to trvalo přes rok nez se to dostalo na svetlo bozi
výsledky testu napric znackama byly zverejneny několikrát a v realu je na tom koncern proti jinym ještě docela dobře
takovej novej scenic 1.6dci 160k prekroceni 25x, opel 17x, volvo 14x atd.
a to se jedna o prekroceni euro-normy, v pripade USA si to vynasob 2x.
v lednu by se mely zveřejnit další výsledky testu napric vsema znackama v realnym provozu, udajne cca 1000 aut.
a me nezajima, co se nameri v laboratori, ale jak to je v realu.
a tam to je katastrofa u všech znacek az na nektery výjimky s SCR
jen preposilam to co sem dal nicco a chevy😒br /> [odkaz]
[odkaz]
a ještě odkaz z BBC😒br /> [odkaz]
výsledky testu napric znackama byly zverejneny několikrát a v realu je na tom koncern proti jinym ještě docela dobře
takovej novej scenic 1.6dci 160k prekroceni 25x, opel 17x, volvo 14x atd.
a to se jedna o prekroceni euro-normy, v pripade USA si to vynasob 2x.
v lednu by se mely zveřejnit další výsledky testu napric vsema znackama v realnym provozu, udajne cca 1000 aut.
a me nezajima, co se nameri v laboratori, ale jak to je v realu.
a tam to je katastrofa u všech znacek az na nektery výjimky s SCR
jen preposilam to co sem dal nicco a chevy😒br /> [odkaz]
[odkaz]
a ještě odkaz z BBC😒br /> [odkaz]
nejspis i oni jezdi naftovými sazo-jedo-mety a maj z nich vyduneny palice.
kde je ta "zelena" EU, která vystupuje proti znecistovani ovzdusi??
takle hrozí, že na opravu nepřijede skoro nikdo a VW bude mít průser. protože Ťok zároveň řikal, že chce, aby bylo minimálně 80 procent aut opravených jinak něco. nevíme co. stejně se vyjadřují i v dalších zemích.
takže škodovce a VW teď nezbývá nic jiného než řidičům šidítkovozů nabídnout nějaký dárečky a bonusy a kytičky nebo bankovky, aby do servisu jeli a to bude stát spoustu peněz.
takže ťok v tomto případě VW uškodil, tedy úplatky teď nebral.
A v USA bude potom VW říkat, že tak moc chtělo v EU vše napravit, ale zákazníci bohužel neměli zájem >😁 .
Takže na tom určitě v EU neprodělá.
a na tom se nic nemeni.
EU nam chce direktivne vecpat barevnej xindl tak by zcela jiste zvladla naridit i tohle
auto, který neplni homologaci a auto s podvodnym SW ji zrejme neplni, nemá na silnici co delat.
zkus si namontovat nehomologovany svetla
podobne bys nemel pochodit s nehomologovanym SW, který muze vyrazne zmenit chovani auta a to i s ohledem na (ne)bezpečnost.
nedavno se tu nejaka chiptunerska garaz chlubila, o kolik je schopna zvednou vykon auta. vprepoctu to znamenalo zvýšeni ryhlost z 200 na 220km/h. samozrejme bez upravu brzd, nebo i takove nezbytpnosti jako pneumatik s vyssim rychlostnim indexem
Dokonce, když jsem to po hodně dlouhý době zapnul, tak vzali dvě chrochtávky, jednu u té nejmenované společnosti nechali pěkně vytunit a jeli do Chorvatska a celou cestu to vychvalovali.... asi radši aby ten čistě komerční pořad, který vlastně ale vůbec neni o autech zrušili :no: