No tak hlavně, by jste si měli ujasnit, jestli je Fiat převlečenej Fiat a nebo převlečenej Chrysler a nebo jestli je Chrysler převlečenej Chrysler a nebo převlečenej Fiat a nebo dokonce třeba převlečená Barbra Streisant... >:D
A třeba ty by sis měl ujasnit, jestli Ceed převlečená I30 a nebo I30 převlečenej Ceed a nebo jak to teda jako vlastně je... >:D >:D >:-[]:no:
P.S. Jinak podle MULY předpokládat, jak to auto bude vypadat je opravdu fištrón. Na internetu jdou dohledat fotky F500X a vypadá to moooc moc pěkně, mnohem líp než 500L
No, horší než IX35 to asi nebude a i ta běžné populaci stačí. A z těch obrázků muly to vypadá, že terénní schopnosti by to mít mohlo, minimálně to stojí poměrně vysoko od země. Tyhle starosti bych přenechal spíše potenciálním kupcům, případně výrobci..., zbytečné si teď před Vánoci lámat hlavy s takovou hovadinou...
nejde o lamanie hlavy ;-) , len by ma potesilo keby novy jeep bol aj do terenu a nie uz len do mesta ako je teraz v mode pri novych "terenakoch", nepochybne je meno jeep velkym pojmom vo svete SUV a offroadov a bola by skoda keby sa znizili k nejakym smiesnym crossoverom, teda mozno nie financna skoda ale imidz znacky by tym utrpel ak si spravne rozumieme
Wrangler - v zásadě poslední skutečně terénní JEEP, nikdo nic podobného dnes už nenabízí. I Land Rover končí s typickým Defenderem
JGC - ve své kategorie auto s nejvíce terénními schopnostmi
JC - dtto...
Tak nevím o co ti jde...
A jasně píšou, že se bude snažit v tomto ohledu navázat na tradici klasického Willisu...
NEvím o co ti jde? Zatímco H/K nemá na co navazovat, tady plačeš..., plač si na jiným hrobě... a o Jeep se neboj...