Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejhorší a nejlepší auta roku 2018. Podle Jeremyho Clarksona! Nechybí Volvo, Audi nebo Dacia

Britské gran turismo, italský supersport nebo německé SUV, i to jsou auta, která se dostala do žebříčků nejhorších a nejlepších aut roku 2018 Jeremyho Clarksona.
Zpět na článek
1. 1. 2019 17:12
1. 1. 2019 19:05
1. 1. 2019 19:33
2. 1. 2019 21:30
1. 1. 2019 17:54
1. 1. 2019 18:31
1. 1. 2019 19:16
1. 1. 2019 19:43
2. 1. 2019 07:53
2. 1. 2019 08:41
2. 1. 2019 08:52
2. 1. 2019 13:32
2. 1. 2019 13:39
2. 1. 2019 13:47
1. 1. 2019 18:22
1. 1. 2019 18:25
1. 1. 2019 18:30
1. 1. 2019 18:33
1. 1. 2019 19:06
1. 1. 2019 19:43
2. 1. 2019 03:52
2. 1. 2019 23:57
1. 1. 2019 19:13
1. 1. 2019 19:45
2. 1. 2019 03:46
2. 1. 2019 08:43
2. 1. 2019 09:22
2. 1. 2019 09:58
2. 1. 2019 03:47
1. 1. 2019 23:19
2. 1. 2019 09:52
3. 1. 2019 07:53
Avatar - Ham.
1. 1. 2019 16:11
Doporučuji naučit se alespoň trochu anglicky
a teprve pak se pouštět do citací Jeremyho jinak si děláte jenom ostudu.
“Nothing says your sex life has died more than a Volvo in the driveway.”
rozhodně nelze přeložit jako ….."Volvo na dálnici" ale jedině jako ….Volvo na vaši příjezdové cestě (myšleno k domu) a nebo jednoduše …."Volvo u vjezdu".
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
1. 1. 2019 18:10
Re: Doporučuji naučit se alespoň trochu anglicky
No co, překlep... highway a driveway zní skoro stejně.

:-)
Avatar - wakantanka
1. 1. 2019 19:04
Re: Doporučuji naučit se alespoň trochu anglicky
Tak vieš, po búrlivom silvestri s nejakým promile v krvi by ti tiež bolo jedno či highway alebo driveway.
Avatar - Beefcake
1. 1. 2019 19:21
Re: Doporučuji naučit se alespoň trochu anglicky
A nie je to jedno kde ? Ide o Volvo ako take.
Avatar - _Karel_
1. 1. 2019 17:12
Clarkson
Jeho hodnocení nejlepších aut beru celkem vážně, hodnocení těch nejhorších naopak vůbec. To podle mě píše jen jako provokaci, snahu být zajímavý a vtipný.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Beefcake
1. 1. 2019 19:05
Re: Clarkson
Nevadi, ze vzdy celkom podrobne rozpise, preco ? Napr.ten test Mini.
Avatar - _Karel_
1. 1. 2019 19:33
Re: Clarkson
jj, Volvo vypovídá o tom, že nemáš sexuální život, Q8 je pro šílence, Superb se kupuje na kila a jezdí v něm "vyhořelí manažeři nemilující své ženy".......
Představ si, že žiješ v Anglii a nejznámější moto novinář napíše, že ve Foresteru jezdí jen zamindrákovaní idi.oti......
Milé, viď? Ne, že bych neměl smysl pro humor, ale přijde mi to jen rádoby senzační.
Když někdo nejdřív adoruje Yeti nebo Superb II, a pak se diví, že mainstreamový Superb není zábavný jako 5-er, tak to zkrátka neumím brát moc vážně.
Samozřejmě, že budeš mít za to, že se mi to nelíbí jen proto, že Q8 a dříve Superb, a že jsem nadšený obhájce všeho koncernového.

Jinak se docela rád koukám na starší TG a zasměju se u nich.A jindy bych Clarksonovi přál jednu přes držku za zbytečný urážky.
Avatar - Beefcake
2. 1. 2019 21:30
Re: Clarkson
Tak ono v krajine, kde je "maly sused" dovodom na vendettu necakam nejaky nadhlad a zmysel pre humor a "nadsazku". Lebo o nicom inom to nie je.
JC povedal len inymi slovami v pripade Volva to, co sa docitas hned vedla v recenzii "Sedíte, šlapete na pedály, točíte volantem, vidíte, že jedete (krajina za okny opravdu ubíhá), necítíte ale vůbec nic.".
Ze taketo veci niekto berie osobne je fakt komicke. Reci o "drzke" - to povie fakt len suchar. Hlavne, ked sa vie, co je odjakziva JC za vtaka a ako su jeho show zamerane. A ked tych informacii podava ovela viac, ako nejake jednovetne zhrnutia vytrnute z kontextu.
A ze to niekto hypoteticky povie o Foresteri, alebo inom aute, je mi uuuplne jedno, nech to povie aj papez, mam svoju hlavu. A nad tymto sa mozem len pousmiat.
Koncern mi ani len na rozum teraz neprisiel, to sa bat nemusis.
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2019 19:10
Re: Clarkson
typicky klakson...co si cakal ...
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 17:54
Tenhle
vyčpělý páprda fakt ještě někomu přijde vtipný?
Soudě dle jeho řečí a tipů má se sexuálním životem problém spíš on sám.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ja Prvni 123
1. 1. 2019 18:08
Re: Tenhle
Copak... snad není tvým favoritem Q8? Nebo X6?

Nebo snad Duster...?

>:D
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 18:31
Re: Tenhle
Hlavně mým favoritem není člověk, který už pět let neumí dělat humor.
Líbil se mi ale v "Inventions".
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2019 19:16
Re: Tenhle
len 5 let? ... on zmysel pre humor nikdy nemal... vysmievanie sa z inych totiz nie je humor
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 19:43
Re: Tenhle
Ale jo, ze začátku byly jeho narážky vtipné. Problém nastane, když děláš to samé pět, osm, deset let...
Tak jako po pár sériích přestali být vtipní Přátelé, Simpsonovi a další "komediální" seriály, přestal být vtipný i on.
Avatar - Dinar
2. 1. 2019 07:53
Re: Tenhle
Simpsonovi jsou vtipní pořád, naopak je naprosto neskutečné, jak tvůrci podobných záležitostí, a Clarcksona nevyjímaje (jakkoliv TG nebo GT se Simpsonovými srovnávat nechci), dokáží být neustále vtipní, trefní. Za Clarcksona také mluví léta sloupků v The Sun, každý vtipný s nadhledem, aby tohle někdo zvládnul musí vládnout vtipem a širokým přehledem.
Přehrávání, dotahování situací kousek přes čáru, je znakem každého dobrého komediálního pořadu, TG díky tomu fungovalo pro lidi bez rozdílu ras a vyznání doslova po celém světě. A nutno dodat, že jakýkoliv pořad o autech je vtipný maximálně v momentech, kdy kopíruje nějakou Top Gearem prošláplou cestu, jinak je to nuda a šeď. Clarcksonova a Willmanova invence je z hlediska komiky situací a vtipu nepřekonatelná.

Chápu, že si bereš osobně Clarcksonův letitý a mockrát prezentovaný názor na řidiče peugeotů, ale jak tě čtu, řekl bych, že jen potvrzuješ, jak se opět trefil. ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 1. 2019 08:41
Re: Tenhle
Chápeš špatně, ale to je u tebe naprosto normální stav. Na rozdíl od tebe se mě takové narážky vůbec netýkají, protože nejsem řidič Peugeotu. >:D
Mám zkrátka na humor a vtip jiný názor a dovolil jsem si ho napsat. To, co píšeš může fungovat v případě, kdy ten humor není celou dobu stále stejný a na stále stejných hloupých narážkách. Proto Clarkson NENÍ dobrý komik.
Avatar - Dinar
2. 1. 2019 08:52
Re: Tenhle
Široko daleko tu v diskusích není klasičtější řidič peugeotu než ty. Proč, to chápe každý, kdo nemá problém rozumět Clarksonově vtipu. ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 1. 2019 13:32
Re: Tenhle
Jak rozumět něčemu, co neexistuje? Snad mi poradíš.
Avatar - Dinar
2. 1. 2019 13:39
Re: Tenhle
Smysl pro humor je něco jako talent, buď ho máš nebo ne, nemáš-li, pak, přirozeně, pro tebe některé věci neexistují. ;-)
2. 1. 2019 13:47
Re: Tenhle
Svět s Clarksonem je lepším než by byl býval bez něj...u toho bych asi skončil ;-)
1. 1. 2019 18:22
Re: Tenhle
Co by většina dala za jeho domnělou vyčpělost. Všeobecný rozhled mu rozhodně nechybí a tvoje žvatlání jen potvrzuje motto Gumpovy matky: Pro hloupého každý hloupý. :-)
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 18:25
Re: Tenhle
Tohle motto je bohužel až příliš oboustranné, tím pádem tam končíš taky.
Navíc, pokud bys jen trošku zapojil mozek (není-li po silvestrovské noci stále ještě offline), o rozhledu jsem nic nepsal. Psal jsem o vtipnosti, kterou už skutečně ztratil a jeho pokusy o humor jsou jen trapné.
1. 1. 2019 18:30
Re: Tenhle
Spíš nechápu,že to (ho) ještě někdo sleduje..
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 18:33
Re: Tenhle
Viz výše. Inventions that changed the world se mi líbilo. Viděl jsem i kus nějakého pořadu o něčem z války, ale to byl fakt jen kousíček před koncem. Tam bylo vidět, že ví o čem mluví a hlavně že umí mluvit a zaujmout.
Avatar - wakantanka
1. 1. 2019 19:06
Re: Tenhle
A pozeráš ho v originale alebo až nadabovaneho? On ten dabing veľa vecí povedané diplomaticky dosť zkreslí.
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 19:43
Re: Tenhle
Tak i tak, na mém názoru to nic nezmění.
2. 1. 2019 03:52
Re: Tenhle
Ale chlapče, já se tu nenavážím do lidí, kteří něco dokázali. To co je pro tebe skutečnost je mi tak nějak jedno. Pro miliony ostatních je skutečností, že stále umí nejen s auty jezdit a hodnotit, ale ještě ro dělá velmi vtipným způsobem.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 1. 2019 18:52
Re: Tenhle
Přesně.

A že stárne a tudíž se jeho svěží humor přesouvá ke sžíravé ironii je sice fakt, ale na věci to nic nemění.

Nikdo nemládneme... a i dnešní těsně postpubertální hrdiny to čeká... v lepším případě.
Jistá část se toho nedožije.
To je taky život.

Už klasik pravil: všichni chtějí být dlouho na světě, ale nikdo nechce být starej.
Avatar - CHerokee
2. 1. 2019 23:57
Re: Tenhle
Souhlas, Clarkson byl vtipný a trefný jako vždy. A svým způsobem to dokazují i zdejší reakce.
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2019 19:13
Re: Tenhle
tiez toho sasa tak nemusis.. tak aj v tomto sa zhodneme... my dvaja kohuti si nakoniec snad budeme aj rozumiet... >:D .. vsetko naj v novom roku :yes:
Avatar - Blue Sun
1. 1. 2019 19:45
Re: Tenhle
To by byl zázrak, já si nerozumím skoro s nikým. >:D
2. 1. 2019 03:46
Re: Tenhle
Tím, že jsi genius nebo všichni ostatní hlou*** zlí to nebude...ale po dlouhé době se dá s tebou souhlasit ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 1. 2019 08:43
Re: Tenhle
Vidím, že jsem se dotkl tvé velké modly, když už se musíš uchylovat k takovému chování. >:D >:D
Nicméně tvé ubohé pokusy o urážky se mé Jasnosti nemohou dotknout.
2. 1. 2019 09:22
Re: Tenhle
A kde vidíš urážku? >:D
Avatar - KANKUNEN
2. 1. 2019 09:58
Re: Tenhle
Třeba jednou BS uzraje a pochopí.
Avatar - white label
3. 1. 2019 10:52
Re: Tenhle
Zázrak by byl, kdyby si, zrovna ty, souhlasil s Clarksonem, hlavně vzhledem k jeho profláklému názoru na novodobější produkci Peugeotu, včetně řidičů vozů z této produkce.
2. 1. 2019 03:47
Re: Tenhle
Pokud to nebyl vtip, pak jsi sám šášo, zkus být lepší než je Clarkson a jen tupansky nekritizovat ;-)
Avatar - Bako
1. 1. 2019 19:51
Výběr toho nejhoršího od JC
Clarkson je moc náročnej v tom je ten problém...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
1. 1. 2019 20:21
Re: Výběr toho nejhoršího od JC
Ono asi není snadný jezdit denně ve špičkových supersportech a Range Roverech a pak psát objektivně o autech pro plebs.
Avatar - fOE
2. 1. 2019 09:47
Re: Výběr toho nejhoršího od JC
Definuj mi objektivitu. Pokud jde jen o suchy vycet hodnot a faktu, pak Clarkson objektivni skutecne neni. Pokud ale objektivitu beres jako snahu o postihnuti esence toho nebo onoho, pak i Clarkson objektivni byt muze a casto je. Navic to nema zhola nic spolecne s auty pro plebs resp. jejich opakem. Pravda, do Top Gearu se toho tuctoveho dostalo min, stejne ale pochvalil tuctovek nemalo. Kdyz jej ale clovek cte tak teprve zjisti, ze o snobstvi / rozmazlenosti to u nej opravdu neni a ten clovek nema problem vynest do nebes i bezne auta (nebo jejich dilci celky).
Avatar - _Karel_
2. 1. 2019 12:07
Re: Výběr toho nejhoršího od JC
"i Clarkson objektivni byt muze a casto je" - jo, tak nějak to bude. A z toho plyne i to, že ne vždy.
Možná jsem už moc zaprděnej suchar, ale myslím si, že když má někdo moc ovlivnit veřejné mínění, tak "s velkou mocí přichází i velká zodpovědnost"
Takže podobně, jako mi u Jardy Jágra hrozně vadí jeho bývalá podpora ODS, tak mi u Jezzy vadí "testy", kdy auto odstřelí jen z blbé nálady, jen ze srandy, navíc pokud to podpoří urážkou jejich řidičů, kterou ne každý bere jen jako vtip a nadsázku.
Avatar - Googlit
1. 1. 2019 23:19
Klakson
Klakson je jak Zeman. Vyblije pár mouder ze kterých se sám poučí, řekne pár vtipů kterým se sám zasměje a nakonec ještě čeká že se kvůli něho někdo pobije.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Cuba66
2. 1. 2019 09:52
Re: Klakson
No ale raději bych měl za prezidenta Klaksóna než toho pána s plínou :-)
Co mu takhle napsat, jestli by to nechtěl vzít? To by byla pr.el :-) To by snad nevadilo, anglán prezidentem ČR, když máme premiéra taky cizince :-!
Avatar - Magister
3. 1. 2019 07:53
Re: Klakson
A prezidenta ruského trolla ;-)
Avatar - white label
3. 1. 2019 10:56
Re: Klakson
Takové přirovnání může napadnout jen někoho, kdo:
a) miluje Zemana
b) nenávidí Clarksona
c) obojí dohromady
1. 1. 2019 23:25
Zdvižené obočí
Ale, je fakt, že občas se v těch jeho plcích objeví nějaké docela vtipné a hlavně zcela "nekorektní" přirovnání. Ale fakt je taky ten, že toho pána samozřejmě nemůžu brát vůbec vážně, konec konců jako každý, kdo má o autech skutečně přehled. :-O
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Zetti
2. 1. 2019 06:56
Re: Zdvižené obočí
Mel by sis zmenit prezdivku na Velmi chytry Arese s dokonalym prehledem
2. 1. 2019 07:33
Re: Zdvižené obočí
>:D tahle sedla
2. 1. 2019 10:19
Re: Zdvižené obočí
Jo jo, ale jemu samotnému! :-) Viz níže.
Avatar - Zetti
2. 1. 2019 11:51
Re: Zdvižené obočí
Samochvala smrdi v kazdem veku. Ja myslel ze to je domenou decek a koukam ze jsi prototypem tvrzeni, ze chlap prechazi z puberty rovnou do senility. I kdybys byl mistr v nejakem oboru, tak se slusi pockat az to rekne nekdo jiny. Jinak vypadas no....jak vypadas.

Tak co jeste sdelis o svych dokonalostech?
2. 1. 2019 17:09
Re: Zdvižené obočí
Aha, takže když napíšu, že lidi, co mají o autech skutečný přehled, nemohou brát Clarksona vážně, tak podle tebe smrdím samochválou...Typicky české myšlení. Tak sorry jako, ale bičovat sebekritikou se tady nebudu, naštěstí nejsme na schůzi KSČ v 50. letech! A pokud si myslíš, že jsem automobilový neználek, tak je mi to srdečně jedno! >:D
2. 1. 2019 10:17
Re: Zdvižené obočí
Tak přesně nějakou takovou reakci jsem čekal, chytil ses parádně! >:D Jsme přece v zaprděném Česku a zde se sebemenší projevení sebevědomí neodpouští! >:D >:D >:D
P.S. O auta se soustavně zajímám cca 40 let a za posledních cca 25 let jsem si jich projel opravdu hodně. Doma mám taky hodně velký autoarchív (až mi za něj žena nadává), navštěvuju autosalony, sleduju časopisy a weby a předpokládám, že nás tady na auto.cz je takových "pacientů" víc. Pravidelní návštěvníci těchto stránek skutečně mívají o autech výrazně nadstandardní přehled. Co se ti na tom zdá špatného? :-O
2. 1. 2019 10:22
Re: Zdvižené obočí
Jen to, že u JC je potřeba chápat jeho styl humoru a nadsázku. Umí trefit hřebík na hlavičku a v tom je jeho kouzlo. Navíc si většinu aut ozkouší v extrému, což se poštěstí málokomu a z toho je potřeba vycházet.
2. 1. 2019 10:24
Re: Zdvižené obočí
Ale vždyť říkám, že je to "jen" velmi povedená zábava (většinou), ale že ta hodnocení, která v tom pořadu zaznívají, nelze brát příliš vážně! :-) Pokud by mu to nějaký neználek "žral" i s navijákem, fakt si tím nijak nepomůže, je to jen více či méně povedená show, od které je třeba si dát pořádný odstup (po informační stránce)! :-)
2. 1. 2019 10:53
Re: Zdvižené obočí
Předpokládám určitou úroveň inteligence, aby vůbec divák pochopil co se tam děje ;-)
2. 1. 2019 11:37
Re: Zdvižené obočí
Jasně, doufejme, že máš pravdu. ;-)