Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Jetta: Víceprvková náprava pro Evropu, vlečená ramena pro USA

Až na jaře dorazí VW Jetta k evropským zákazníkům, nebude to jen sedan importovaný z Mexika. V mnoha ohledech se bude od americké verze lišit.
Zpět na článek
9. 11. 2010 09:04
neregistrovaný "RayBan"
9. 11. 2010 12:38
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 13:43
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 14:17
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 16:06
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 16:48
neregistrovaný "Hooonza"
10. 11. 2010 08:12
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 22:53
10. 11. 2010 17:39
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2010 08:36
maly a krajsi passat
jetta je rozmerovo tam kde passat pred desiatimi rokmi cize kto ma starsi passat kludne si moze ako nove auticko kupit jettu ktora je aj podstatne krajsia :yes: a na rozdiel od passatu jej ta predna maska pasuje priam dokonale :yes:

Ked to takto pojde dalej tak za 10 rokov bude mat passat 5 metrov >:D
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Dinar
9. 11. 2010 08:56
Re: maly a krajsi passat
Tak ti nevím, ale tohle je přesně ten příspěvek z kategorie "negativní zmínka o passatu za každou cenu." Co na tom, že passat v porovnání s konkurencí mezigeneračně, a to myslím i B5 vůči B6 roste jen velmi málo, a že aktuální generace, opět ve srovnání s konkurencí, rozhodně nepatří do kategorie přerostlíků. :no:
neregistrovaný "RayBan"
9. 11. 2010 09:04
Re: maly a krajsi passat
Výroba Passatu skončila, proč by se negativně zmiňoval ? Nyní je zde nový model Volkswagen Facelift 2.0 TDI ... >:-[]
Avatar - Dinar
9. 11. 2010 09:08
Re: maly a krajsi passat
Jo, pamatuju, že jsme se o velké přestávce smávali kdejaké pitomosti. Tak hlavně ať ti nezaskočí houska se šunkou, obroučko. :-) ;-)
Avatar - Barrichello
9. 11. 2010 09:29
Re: maly a krajsi passat
Už konečně dospěli k víceprvku aspon pro evropu? Tak to velká gratluace, amíci ale z toho budou úplně paf teda, víceprvek tam má i nejlevnější Avenger (a jeho předchůdci už 15 let) :-)

A ten agresivní design, hmm, to je špička. Připomíná to unylou škatuli bez sebemenšího nápadu a špetky zajímavosti, spolu s tradičním renomé zančky VW v USA, která je v žebřících spolehlivosti a oblíbenosti vždy třetí, ovšem OD KONCE to bude v USA BESTSELLER, tak 8 tisíc aut ročně by prodat mohli >:D :-)
Avatar - Dinar
9. 11. 2010 10:13
Re: maly a krajsi passat
A tohle mi píšeš proč? Potřeboval ses vysmajlíkovat? O jettě z mé strany nepadlo slovo. Zkus se svou americkou obsesí obtěžovat někoho jiného. ;-)
9. 11. 2010 23:35
Re: maly a krajsi passat
No já bych spíš napsal že Američani jsou asi jediní kdo do těch svejch nevzhlednejch krabíc cpou i v jednadvacátým století listový péra.
Mimochodem zjisti si ty chytrolíne odkdy dělá vw víceprvek,než tady začneš psát ty svoje výplody.
Avatar - Barrichello
10. 11. 2010 09:12
Re: maly a krajsi passat
Okys: která amerika, chytrolíne, modelovýho roku 2011 má vzádu listový? Mimo pickupy a dodávky. Pojd mi to povědět :-)
10. 11. 2010 17:03
Re: maly a krajsi passat
Třeba zrovna,rádoby,supersport corvette.Ale máš pravdu,to je asi modelový rok 2010 :-)
Avatar - Barrichello
11. 11. 2010 10:00
Re: maly a krajsi passat
Ale to nejesou kalsický listáky, přečti si o tý konstrukci něco......
navíc ten supersport Vette si dá na Nurburgringu vše z prodkuce VW k sváče :-)
Viper ACR rovněž :-)
9. 11. 2010 11:07
Re: maly a krajsi passat
Na ty jejich rychlosti, kterýma tam jezděj jim vzadu tuhá náprava stačí úplně bohatě.
Avatar - Ricardo
9. 11. 2010 10:43
Re: maly a krajsi passat
A je, někdo si dovolil napsat něco o německém superautě bez výslovné pochvaly >:-[]
Když poznamenám, že současná Astra je delší než první Vectra a nová AR Giulietta větší než sedan střední třídy Alfa 75, tak to se může, nebo je to taky "zakázaný" jako politicky nekorektní urážka? 8-s
Avatar - Dinar
9. 11. 2010 10:52
Re: maly a krajsi passat
Ale neblábol, je to přesně naopak, někdo si nemůže odpusti nezmínit passat v diskusi o čemkoliv. A vyčítat passatu zrovna nárůst rozměrů je mimo mísu, skokany a rozměrové dorůstače k pětimetrům najdem jinde. Ale o podstatu tu přece nejde, víme to oba.
Avatar - Ricardo
9. 11. 2010 11:05
Re: maly a krajsi passat
Asi jsi přehnaně citlivý... já v tom příspěvku jen vidím trefnou a pravdivou poznámku, že Jetta 2010 je stejně velká jako Passat 1998 (zvenku). To je prostě všeobecný trend, nedivil bych se, kdyby tomu tak bylo i u Fluence a nějaké starší Laguny... tak to prostě je a nechápu, proč se v tom snažíš hledat něco PROTI "nedotknutelnému" Passatu.
Dál je tam názor, že podle Toppera je Jetta pohlednější než Passat - zcela legitimní názor porovnávající dvě různá auta se stejnou designovou koncepcí, navíc v jistém smyslu i konkurety. Nehledě k tomu, že při pohledu na fotky to tak možná opravdu vypadá.
Avatar - white label
9. 11. 2010 11:12
Re: maly a krajsi passat
Ty snad slyšíš i trávu růst! Můžeš mi napsat, kde tady Dinarovi vadí, že se někomu líbí víc Jetta, než Passat, nebo kde píše, že zvětšování aut není obecným jevem?
Kdy se tady konečně lidi naučí pracovat s psaným textem a budou reagovat na to, co bylo opravdu napsáno, a ne na to co napsáno vůbec nebylo??? 8-s
9. 11. 2010 11:25
Re: maly a krajsi passat
To máš pravdu. Ale tuhle pravdu taky můžeš vysvětlit(když už jsi v tom) GTI-mu. Ten je tu velice často krásným příkladem, že se odpovídá na co se hodí a ne na jasně položené otázky.

K autu..

U passatu mě tenhle design opravdu nenadchl, téhle Jettě opravdu sluší ;-)
Avatar - iudex
9. 11. 2010 16:14
Re: maly a krajsi passat
Možno si si už všimol, že isté skupinka osôb tu benevolentne u GTIho prehliada to, čo ostro kritizujú u iných.
9. 11. 2010 16:42
Re: maly a krajsi passat
nie, vážne? kecáš! >:-[]
Avatar - white label
9. 11. 2010 23:02
Re: maly a krajsi passat
Hlavně jsem si už dávno všiml, že zmínka o nicku GTI se objevuje velmi často i v diskuzích, kterých se on sám vůbec neúčastní (viz tahle). A stále dokola o něm "melou" hlavně ti, co si s ním v diskusích neví rady. Pro ty co na něj nemají (ať už náladu, koule, nebo třeba žaludek), mám jednu velmi jednoduchou radu, prostě nereagovat..., protože "fňukáním" v diskusích bez něj, se logicky stejně nic nevyřeší... ;-)
10. 11. 2010 09:47
Re: maly a krajsi passat
problém není GTI samotný, kdo má náladu si s ním zalaškuje, kdo ne ten ho ignoruje. Spíš se tady poukázalo na řekl bych až pokrytecké kritizování kde koho za věci, které se druhým ( a v o moc větší míře) laskavě tolerují. Takže když si někdo chce hrát na spravedlivého...
Avatar - iudex
10. 11. 2010 10:16
Re: maly a krajsi passat
Presne.
Avatar - white label
10. 11. 2010 12:09
Re: maly a krajsi passat
V podstatě máš pravdu, tedy až na dva "detaily":
Kdyby to tady fungovalo tak ideálně jak píšeš ("kdo má náladu si s ním zalaškuje, kdo ne ten ho ignoruje") nebyly by diskuse (v této souvislosti) zbytečně zamořeny i oboustrannými! nevkusnými osobními útoky a netahalo by se téma nicku GTI i do diskusí se kterými nemá nic společného.
A jestli si někdo začal v této diskusi hrát na spravedlivého, tak to byl především Ricardo, navíc s argumenty prokazatelně pouze domyšlenými...

edit - a pokud jde o mou případnou osobní kritiku GTIho, nemám s ní žádný problém, v minulosti jsem například otevřeně (a relativně úspěšně) kritizoval jeho trapnou dlouhodobou diskusní "symbiozu" s "Matelkem" (lze dohledat v diskusi), nebo se velmi důrazně zastal Avantima při osobních útocích GTIho na jeho osobu, což ti Avantime jistě rád potvrdí (třeba přes SZ)...
Zároveň, ale souhlasím s včerejším názorem ozawasana na jistý přínos GTIho pro zdejší diskuse a to i přesto, že je vykoupen i již zmiňovanými oboustrannými nevkusnými osobními útoky (viz i má včerejší reakce na ozawasana), kdy např. GTI svým způsobem "zneužívá" dobrovolně zveřejněné informace na MACZ...
10. 11. 2010 14:26
Re: maly a krajsi passat
tak moje reakce nebyla primárně na tvoji osobu, to jen na vysvětlení ;-)

osobně mi už tyhle žabomiší války spíš lezou na nervy. Někdy to bylo zajímavý, někdy i docela sranda, poslední dobou je to ale bohužel takové trapné silácké vytahování v rámci bezpečí internetové anonymity. Ok, jasně, chodí sem noví lidé, kteří ještě neznají zdejší poměry a chytnou se do nějakých "léček" - a teď nemyslím jen GTIho, každá značka tady má své hard-core harcovníky, které neradno provokovat >:-[] - spíš mi vadí, že i relativně normální diskuze jsou bohužel často nabourány provokacemi a pak už je to z toho jen jeden velký bordel.... Útoky v osobní rovině, v rovině sociální nebo národnostní a pod. už jen podtrhují celkový obraz jejich autora. Sám určitě nejsem bez viny, ale makám na sobě, mrskám jazyky atd atd
:-)
Avatar - white label
10. 11. 2010 15:22
Re: maly a krajsi passat
Jo, tak s tím se určitě nedá nesouhlasit..., na druhou stranu jsou lidi kterým tu GTI vyloženě osobně vadí a přesto si neodpustí psát o něm i tehdy, kdy k tomu nemají žádný důvod a nemá to ani žádnou momentální podstatnější diskusní souvislost. A právě tímto + svými neustále stejnými reakcemi, na jeho v principu velmi podobné příspěvky, s ním vlastně nenahraditelně a velmi intezivně spolupracují... ;-)
10. 11. 2010 16:34
Re: maly a krajsi passat
jasně, kde je akce, příjde i reakce. Škoda, že už nepíše Pierro. Ten dokázal i největší flame skrotit Škodylakem a bylo vymalováno >:-[]
Avatar - iudex
10. 11. 2010 10:16
Re: maly a krajsi passat
Dobre Ti to vysvetlil kuko, nebudem opakovať.
Avatar - white label
10. 11. 2010 12:11
Re: maly a krajsi passat
Už jsem na to patřičně odpověděl, takže taky nebudu opakovat...
Avatar - Ricardo
9. 11. 2010 14:41
Re: maly a krajsi passat
Dinar: "tohle je přesně ten příspěvek z kategorie "negativní zmínka o passatu za každou cenu." Co na tom, že passat v porovnání s konkurencí mezigeneračně" - někdo tady vyjádří jednoduchý, zcela neutrální názor (spíš jen postřeh než vůbec názor) a hned to preventivně schytá
Avatar - white label
9. 11. 2010 22:49
Re: maly a krajsi passat
Jak jsi najednou citlivý a nesmírně empatický. Tady se kolikrát lidi v diskusích vulgárně uráží, ale tobě víc vadí slušná, nevulgární reakce s logickým argumentem...
Zameť si raději nejdřív před svým prahem, při svých "nestranných" reakcích při jakékoli větší kritice Jagu... :*) ;-)

P.S. Ale hlavně jsi mi zapomněl napsat, jak si došel k tak "logickému" závěru, že Dinarovi snad dokonce vadí, když se někomu líbí víc Jetta, než Passat...
Avatar - white label
9. 11. 2010 10:59
Re: maly a krajsi passat
Výslovnou pochvalu koncernu ve zdejších diskusích nikdo normální nečeká (s vyjímkou provokativní glorifikace GTIho), nebo ty snad jo?
A nevšiml jsem si ani, že by tu Dinar nějakou čekal, nebo dokonce vyžadoval...
Ovšem kritizovat něco, co je na současné poměry relativně právě naopak velmi umírněné (např. Pasatt i Golf patří vnějšími rozměry k těm nejmenším ve třídě) je jistá zaujatost, případně kombinovaná s neznalostí.
Takže, když pominu tvou první (zcela zbytečně hloupou) narážku, pak jsem velmi rád, že aspoň někdo tu občas používá hlavu a vědomosti v ní... :-)
Avatar - Ricardo
9. 11. 2010 11:10
Re: maly a krajsi passat
Proboha, co není pravdy na tom, že Jetta s délkou 4640 mm je delší než Passat B4 s délkou 4610 mm??
Topper to s ničím neporovnává, tak přece není nutné mu hned nutit do úst nějaká ALE. Prostě to tak je, bez ohledu na to, co dělají ostatní automobilky.
Na jednu stranu ho Dinar obviňuje ze "zatahování Passatu" do diskuse o VW, zároveň tady ale ty i on zatahujete najednou další značky.
Avatar - white label
9. 11. 2010 11:17
Re: maly a krajsi passat
Ne že by mi to vadilo (naopak, jen sis sám trochu naběhl), ale jediný kdo tu zatáhl další značky jsi byl ty, já i Dinar jsem psali v obecné rovině (bez konkrétních značek a typů konkurence VW)..., což taky o lecčems svědčí... ;-)

P.S. A ta tvoje první (zase) zbytečná otázka je tu proč? Psal tu snad někdo opak? 8-s
Avatar - Ricardo
9. 11. 2010 14:39
Re: maly a krajsi passat
To tedy nevím, kdo tady má poruchu příjmu... "na současné poměry relativně právě naopak velmi umírněné (např. Pasatt i Golf patří vnějšími rozměry k těm nejmenším ve třídě)" to je přece jasný odkaz na konkurenci
Avatar - white label
9. 11. 2010 22:42
Re: maly a krajsi passat
Ty ses dal na hulení? Passat a Golf jsou snad konkurence Jetty? Nebo dokonce jiná značka? Můžeš mi raději konečně napsat, kde jsme tady ( já, nebo Dinar) zatahovali jiné konkrétní/konkureční značky (než je VW)? Na rozdíl od tebe, jsme vše psali pouze v obecné rovině. Jestli považuješ konstatování, že: "např. Pasatt i Golf patří vnějšími rozměry k těm nejmenším ve třídě" za zatahování dalších značek do diskuse (viz tvá reakce z 11:10 cituji - "..., zároveň tady ale ty i on zatahujete najednou další značky"), tak to je minimálně na návštěvu psychologa, a to už opravdu píšu se vší vážností.
Avatar - white label
9. 11. 2010 11:01
Re: maly a krajsi passat
Ano, Passat až za deset... bohužel někteříí (v této třídě) už to mají (bez mála) dnes... ;-)
9. 11. 2010 10:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 12:38
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
Já asi ne, radši si připlatim za pořádnej podvozek, jehož geometrie se nerozhodí s první dírou na naší silnici a možnost pořádně topit pod kotlem, aniž by hrozilo přehřátí. Tam budou nejspíš i jiný úpravy než palubní deska a podvozek - např. ošizené chlazení motoru a převodů (nejobvyklejší úpravy pro americký trh). O tom svědčí i to, že pro USA maji platformovou variantu PQ35 Lowcost, jak se dočteš i v tomto článku.
9. 11. 2010 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 13:43
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
No ona totiž americká vlečená náprava je jiná než evropská vlečená náprava ;-)
Že na derivátu pětatřicítky jezdí i Pasát a Superb neni nic neznámýho ani tajnýho.
9. 11. 2010 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 14:17
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
Pasát 3C. Má shodnej technickej základ s Golfem.
9. 11. 2010 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 16:06
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
To jo, ale PQ46 je odvozená od PQ35 ;-)
9. 11. 2010 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
9. 11. 2010 16:48
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
Stejný motory, stejný převodovky, stejná elektronika, stejnej posilovač řízení, >stejný nápravy
10. 11. 2010 07:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
10. 11. 2010 08:12
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
ee, první auto na PQ35 (Golf 5) se objevilo na trhu v roce 2003. Pasát 3C@46 přišel až v roce 2005. Na technologické příbuznosti to nic nemění.
9. 11. 2010 12:59
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
Tak keby sa u nas ta americka Jetta predavala za ~11500€ (prepocitane z 16000$ kurzom 1.4), myslim ze by to bol absolutny bestseller.
Avatar - iudex
9. 11. 2010 13:21
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
Tiež mi to okamžite napadlo. Bol by to plnohodnotný súper pre predajný trhák Fluence.
Avatar - petrumr
9. 11. 2010 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2010 07:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
10. 11. 2010 09:15
Re: klidne bych si koupil tu americkou verzi
Kup si Dodge Avenger, ušetříš, dostaneš lepší káru a ještě k tomu aspon zajímavý design, ne tuhle šedou myš pro čínské masy v šedivým pracovníím overalu :-)
Avatar - iudex
9. 11. 2010 13:20
LOWEND POTVRDENÝ
K uvedenej správe mi napadajú niektoré poznámky:
1. Prekvapuje ma, že je z výrobného hľadiska výhodné robiť jeden model z dvomi rôznymi zaveseniami kolies.
2. Absencia mäkčených plastov a polotuhá zadná náprava (menší rozsah výbav nepovažujem za podstatný cenový faktor) zlacní výrobu auta o cca. 45%? Ide totiž o rovnaký výrobný závod (mzdy, fixné náklady). :-O
3. VW priamo pomenoval, že auto v nižšej strednej triede s vlečenými ramenami je low-endové riešenie. Naviac jasne ukázal, ako toto jednoduchšie riešenie ovplyvňuje cenu auta.
4. Sám VW možno ukázal, ako výrazne zvýšiť predaje v triede: neuplatní sa to i v Európe? Čo keby túto jednoduchšiu nápravu mala Škoda A-entry?
5. Pomer predajov USA/EU u Jetty ukazuje, že cena je až na prvom mieste.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
9. 11. 2010 13:28
Re: LOWEND POTVRDENÝ
U celkového rozdílu ceny mezi US a EU je třeba zohlednit i podstatně větší daňovou zátěž (pro EU trh), myslím při kalkulaci konečné ceny...
9. 11. 2010 14:40
Re: LOWEND POTVRDENÝ
Je to tak, cenu hlavně, ale především daně a taky trochu odvody. I když mzdy tvoří zlomeček výrobních nákladů, drtivou většinu představuje vývoj, výrobní prostředky a zařízení (fascinuje mně dodnes, jak jsou třeba drahé raznice), materiál, suroviny a čím dál tím víc i dopravní náklady.....jo, daně v USA, to je jiný kafe (navíc se liší podle jednotlivých států, dokonce tuším ve Vermontu se přímé daně neplatí - tedy aspoň před deseti lety to snad tak bylo), průser je, když tě něco postihne, s čí nepočítáš. Na druhou stranu, v Americe - tedy USA bez auta nedáš ani ránu, tam se do hromadné dopravy rozhodně prachy tak jako u nás nepumpujou....
9. 11. 2010 14:05
Re: LOWEND POTVRDENÝ
s US cenami je to ošemetné. Keď som bol v US na vrchole ich ekonomickej sily, dolár bol bratru za 50Sk!!! A napriek tomu vychádzala napr. elektronika o 30-50% lacnejšie ako u nás. Benzin bol za polovicu jak u nás, takže s 8valcom sme jazdili +/- za tie prachy jak doma so 4valcom >:-[]
Avatar - iudex
9. 11. 2010 14:08
Re: LOWEND POTVRDENÝ
Zlaté časy, aj ja som tam bol, keď bol dolár silný, ale práve vtedy začal klesať: na začiatku bol cca. 48 Sk a na konci pobytu 40 Sk. O cenách spotrebnej elektroniky je škoda hovoriť. Inak V8 som nevyskúšal, čo ma mrzí, iba "klasickú" V6. A spotrebu palubný počítač neukazoval vôbec, načo, bol len dojazd a hotovo.
9. 11. 2010 16:48
Re: LOWEND POTVRDENÝ
spotrebné veci tam sú (boli) fakt za babku. štvalo ma, že mali malý výber čokolády - klasické tabulky, vačšinou len tú anglickú a inak len samé tyčinka ako snickers a pod. na druhú stranu je tam sladké všetko, snáď aj soľ, takže asi extra čokoládu už nepotrebujú >:-[]
Avatar - Barrichello
10. 11. 2010 09:39
Re: LOWEND POTVRDENÝ
To si asi byl ve špatnejch obchodech - Belgie, Francie a Švýcarsko tam vyváží tuny čokolády pralinek atd.
Známá v kalifornii říká, že tam jiné než belgický a francouzský čokolády ani v ochodě nemaj :-)
10. 11. 2010 09:51
Re: LOWEND POTVRDENÝ
zjevně jo ;-\ celkově ten sever je takový nějaký divný. Florida byla lepší :yes: >:-[]
Avatar - Barrichello
10. 11. 2010 09:42
Re: LOWEND POTVRDENÝ
No my v Evropě sme rádi, že dolar klesá - věci z usa vyjdou za babku a nákup z usa a ti i s poštovým od drahýho Fedexu je mnohonásobně levnější než tady, bereme odtamtud všechno, vč. ND, oblečení, el. přístrojů atd.
Priority Fedexem je to tu za 3 dny, standartním za 5-6. Přes nejlevněíš USPS max. 14 dní.

A co tam koupíš s dopravou za 900, za to chtěj vykukové tady 2200. Takže dolar rulezz. Nehledě na fakt, že káry z usa taky vyjdou zajímavě.
10. 11. 2010 09:56
Re: LOWEND POTVRDENÝ
ano, četl jsem už více lidí s US károu co si nechávají prakticky všechno posílat ze Států a přesto je to vyjde na cca 50% ceny než za co to nabízejí tady.

Nemusíš ale za to platit třeba nějaké clo? Vím, že třeba nějaké věci o které se zajímám lidi nakupují třeba v Asii (Hong-Kong) v nějakém bezcelném režimu, takže extra levné, a když to příjde do ČR tak je to velmi individuální - někdy clo platí, někdy ne. Samozřejmě jsou to menší balíky, žádné lodní kontejnery zboží >:-[]
Avatar - Barrichello
10. 11. 2010 10:05
Re: LOWEND POTVRDENÝ
Clo je od 150 Euro výš. Pod 150 euro ne.
Samozřejmě těžký věci se moc nevyplatí, takže třeba kotouče se tam odsud moc neberou, pokud někomu nejde kontejner. To se většinou bere přes dovozce ND, kterým toho jde najednou velký množství.

Ale menší, lehčí věci, na tom ušetříš hodně. čidla, ložiška, tlumiče, kladky, různý repas sady, těsnění, vodní pumpy, altíky, startéry, klima kompresory atd.

Jo při tomhle kurzu se vyplatí brát z USA, pak tě vyjdou ND jjako ND tady v evropě na o 1-2 trídy menší auto.
10. 11. 2010 11:23
Re: LOWEND POTVRDENÝ
ok, dík :yes:
9. 11. 2010 22:53
Priplatky
Platite si za motor, za prevodovku, jakou chcete, za kazdou serepeticku v interieru navic, svetla, lepsi skla, zrcatka...cili za vechno, krom naprav a kastle. Zbyva jedine-vlecena ramena v zakladu, viceprvek za priplatek.Ne kazdy ho nutne potrebuje. Cena pujde dolu a prodeje nahoru. Pri dnesnich vyrobnich postupech ne nerealna vec .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
10. 11. 2010 09:37
Re: Priplatky
Jo, platíte za všechno, ale pouze u koncernu Spojené Předražené, AG. Jinde bývá půlka z příplatkových věcí SP AG ve standartu. Jo a měkčený plasty už maj v americe i americký značky, inovátor VW, legenda měkčených je nemá? Co se to děje?? co budou ochmatávači palubek chuděrky dělat? >:D :-)

Ten víceprvek už sem komentoval, no asi soudruzi z Vlkohradu usoudili, že když to jinak nejde, pokusí se konkurovat značkám jako Suzuki a Kia, že by to mohlo třeba v USA zabrat....
Boj s Toyotou, Hondou, Fordem ,Chevroletem a Dodge evidentě vzdali, tohle na ně nemá ani čirým omylem :-) Prodejními čísly už vůbec, o prodejních číslech který má aspon Chevy Malibu se americkým manažerům značky asi zdá o vánocích, ovšem zůstane pořád jen u snu :-)
10. 11. 2010 17:39
jetta
je holt "jetá"
tu nezachrání ani kdyby byla fungl nová >:-[]
Rozbalit vlákno
0