Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
7
/
35
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
|
acz
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
|
acz
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
|
acz
Renault
|
acz
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl