Ruský tým si pro Rallye Dakar 2016 připravil nový stroj, který nastupuje v podobě s klasickou kapotou motoru a kabinou posádky posunutou za přední nápravu.
To naozaj? Nedávno som kdesi čítal, že práve Kamaz bude používať upravené motory Liebherr V8, resp. staré dobré YAMZ. Od Gyrtechu má motor Tatra Fatboy Martina Kolomého nie?
Pokud vim, tak letosni rocnik jely nektery auta s Liebherama ([odkaz] . A vim, ze min jeden kamion mel problem s motorem. Mozna proto se switchnuli na Buggyru. Preci jenom to je zavodni motor.
No práve preto ma to tak prekvapilo. Pretože Kamaz s Liebherom urobili tuším aj spoločný podnik na výrobu motorov (teraz by sa hodil Gilgit :-) ). Tento ročník mali ísť tuším dve posádky Kamazu práve s Liebherrmi v rámci testovania a ďalšieho vývoja do budúcna.
Já bych si přál, aby se Aleš vrátil ke Královně 69, ale po tom, co si vyzkoušel velký tým a špičkové zázemí, tak mám strach, že zůstane u superMANA... ;-\
Ako už píše kolega vyššie, VEKE došli prachy takže superMANom už určite nepôjde, ale dostane kapoťák od DeRoy IVECO. Len som zvedavý kedy už všetky nielen české malé teamy pochopia, že ak chcú na Dakare uspieť budú sa musieť vedieť spojiť nielen na trati alebo bivaku, ale aj v príprave a vývoji. Inak ich budú stále valcovať iní so širokou továrenskou podporou. Dnešný Dakar už bohužiaľ nie je púštne dobrodružstvo ako v dobách keď vyhrával Karel Loprais.
už to dostává ostatní soupeře do pozice komparzu .Neuvěřitelný jak jdou svojí cestou a dokážou tomu vytvořit zázemí .Jasný peníze hrají první housle .Aleš už dík některým rozhodnutí je ,,jinde" .
Jsem zvědavej jak jim budou stačit DeRoy a Loprais na Ivecu. Pokud vím, je to jediná vážnější konkurence pro Kamaz.
Jak není větší tým s dvěma pilotama a zbytek domestikové, tak už si prakticky nemůžou škrtnout. Nebo ne na absolutní vrchol.