japonci su na tom tiez biedne, to je vsak uplne jedno lebo aj ti uspesni predavaju tak male pocty ze je to zatial bezvyznamny trh pre vacsinu znaciek ;-) korei to zily netrha ani japoncom :yes:
len si zober kolko malo tam preda polo alebo astra mesacne, co by tam preboha robili korejci? Ti su inde a hlavne tam kde to fachci :yes: To len das auto najdes v kazdej ri.ti ale to nevypoveda nic o kvalite a hodnote auta :yes:
odporucam pozriet si korejsky alebo japonsky trh a tam v prvej 50tke nebude ziadny nemec >:D - potom domachrujes
vw je mimo eu uplne strateny - v usa ho azijci a japonci uplne prevalcovali a v celej azii takisto a pridu casy ked aj v domacej europe bude tahat za kratsi koniec, potom ta smiech prejde >:D
a ty tu ides machrovat s rumunskym trhom kde sa preda par das auto za rok >:D
Přál bych ti vidět, jak se Korejci v parlametu smáli, když si odhlasovali otevření vlastního trhu evropským firmám. Škubali se tam jak slepice.
Tak se evropské konkurence na vlastním území bojí.
No nevím jestli je to legenda, to ukáže čas. Duster je fajn, ale když jsem o něm uvažoval, tak jediná zajímavá verze je 4x4 se silnějším dieselem a to už mluvíme o 400 000 a to bych za rumunské auto opravdu nedal. Takže já to zas tak slavně nevidím.
Nesmíš hodnotit jen dle jednoho auta, které vidíš každý den. Pak se ti může zdát, že jsou všechna auta stejná. Dle statistik má v ČR 4x4 73% Dusterů.(prodej 1-3 2012).
ak aj stoji 400 000. Okrem Nivy a mozno SX4 ziadna stvorkolka za tuto cenu nie je. pouzitelna stvorkolka, nemyslim auta typu Swift / panda. Vsetko porovnatelne velke, resp porovnatelne zamerane je tak o 200 000 kc (teda o 50%) drahsie. takze ludi co to kupuju chapem
Na princip se nejezdí... nebo ty si naleješ do nádrže 10 litrů principu a pak jedeš jak střela? Tohle není karoserie z plechu, je to jako reznoucí kotouče po umytí auta.
Na to jseš trochu moc mladý cucák abys pamatoval dobu Dauphinu.
to je něco podobnýho jako když majitel nový bílý kie ceed po první zimě zjistí,že mu korodují pátý dveře.Tohle myslím....nový auto si člověk koupí proto,že už nechce obíhat kolem starýho zrezlýho střepu.
Když si koupíš novou bílou Kiu Ceed, čili mainstreamové auto za cenu odpovídající konkurence, která začne reznout na dveřích, čili lakovanou PLECHOVÉM dílu, tak je to jo průser, protože:
1) Karosářský díl je viditelný
2) Je to tenkostěnný materiál. Už jsi někdy viděl, že by prorezla kolejnice naskrz? Nebo viděl jsi někdy naskrz prorezlou poloosu (tenhle případ)?
Navíc na korozi karosářských dílů se samozřejmě vztahuje záruka, na povrchovou korozi např. poloosy, ramena, tyček stabilizátoru... bloku motoru... samozřejmě ne, tam koroze nijak nenarušuje funkci (i estetiku) auta. Jiná situace by byla, kdyby rezlo uložení nápravy v karoserii a podobně.
Příjde mi dost divné, že člověk, který vlastní Seicento a hlavně Favorita neví, co je koroze :-O8-s
... i když jak čtu tvé motto: "Blecha bleše * češe...* * pučí klíče..moucha mouše * kouše...vydra vydře * vytře..kunda kundě chodí v bundě", tak se ani ničemu nedivím 8-s
jo jo...to tam mám hlavně pro takový...kterým když dojdou argumenty začnou lustrovat kartu na moje.auto >:D
Jasně,čento i fanouše jsem si ale nekupoval jako nový auto.Byla to auta za cenu kvalitnějšího mobilního telefonu,která se mi téměř bezporuchovým provozem několikanásobně zaplatila.Kromě čenta...to se naštěstí zaplatilo už po 3 měsících provozu.Proto jsem psal o tom principu...povrchová koroze na jakémkoliv dílu u nového auta je k nas*ání :no:
Když můžu srovnat nesrovnatelné..před dvěma lety jsem nechal pískovat rám vozidla z NDR (Wartburg 1.3) kde platily trochu jiné zákonitosti než u moderních automobilek.Nikde ani náznak hloubkové koroze (včetně předních i zadních ramen) a pak nade mnou na zvedáku stojí první generace A6 která v pohodě i přes pokročilý věk dosahuje rychlostí ke 200km/h a vidím nas*ačku sežranou nápravnici >:D
Takže pokud takhle vypadá těhlice a poloosa,kde je masa dost,jak budou za chvilku vypadat nosné části auta se samonosnou karoserií,které je určeno do terénu,tudíž se kroutí více než běžné osobní auto?
Kartu má prezentovat tebe, takže tohle je obraz tvé osoby a tvé kvality.
Nepochopil jsi to. To, že jsi kupoval fanouše a čento ojeté a za jiné peníze je jasné, ale očekával bych od člověka, který má taková auta, že rozezná korozi na plechovém díle a na poloose a náboji kola a dokáže si odůvodnit, co je normální a co ne.
Jestli se dobře díváš, tak na fotce je povrchová koroze na polose a na náboji kola, takže žádné nosníky, žádné nápravnice, nic. Pokud porovnáváš Warťase, který má najeto pár km a A6 s třeba půlmilionem... tak potěš noha. Hlavně se dál utěšuj, jak je to super jezdit Varťasem. :yes:
Ale já moc dobře znám rozdíl mezi povrchovou a hloubkovou korozí...ale když je povrchová koroze na dílech které mají sice dost masa,že to nemá na jejich funkci vliv...budiž...ale pokud je tam koroze,sice povrchová,ale je už od nového auta,jak můžu věřit zbytku? Nehledě na začátky Loganu.Nejsem proti Daciím,kus auta za malou cenu,ale je to prostě jen další ze spotřebních aut.Automobilky pořád zvyšují výrobu,to ale nejde do nekonečna,někde se to prostě musí projevit....ve výdrži takových aut.Auta z 80-90 let fungují 20-30let.To co se vyrábí dnes vydrží 6let leasingu.
Jsem tak trochu blázen,ale tyhle starý auta mě prostě baví a ještě mi vydělají.
Jenže ta povrchová koroze je na nijak ošetřeném díle, protože tyhle díly se většinou ani neošetřují. To je jako brzdové kotouče... i u nového auta jsou po umytí druhý den se zrezlo vrstvou. Jo, kdybys tady nahodil zrezlý plech nebo výfuk, to je něco jiného, tam neznám bratra, ale na náboji a poloose? Sím tě...
Nesouhlasím s tím, že auta v 80. a 90l. letech vydržela více. Průměrný nájezd v těch letech ZDALEKA nebyl tak velký, jako dnes. I přes astrnomické ceny benzínu jezdíme více a více. Dyť 30t km ročně je dnes takový dobrý průměr u nového auta, kdy tohle bylo?
A že vydržely? Vydrželo jich pár, ty, kterými majitel moc nejezdil a garážoval. Ty, co jezdili běžně celoročně a 30t km, co dnes spoustu aut jezdí, ty jsou dnes už sešrotovány. A za pár let tu taky zůstanou jen ty, co dostaly péči a budeme říkat "podívej se, co ta auta vydržela".
Prostě to vidíš krátkozrace.
Já měl ještě předloni krásného favorita a kamarád mi říká při pohledu na vedle stojící zrezlo Felícii, že má pocit, že ty Favority nerezly tak hodně jak Feldy a nakonec ještě vydržely více. Já na to "jo, jenže Favority, které dostaly takovou péči, co ta Felicie, ty už jsou na vrakovišti, že je můj jako nový není dáno větší výdrží, ale že má jen opravdových 150t km najeto a dostalo neskutečně velkou péči, Felda se stejnou péči bude taky hezká".
Zaujimave. Taketo fotky o Dusteri kolovali netom uz pred tym, nez sa dostal do predaja. ;) Kazdopadne v 2 roznych servisoch v roznych mestach som sa na toto tvrdo pytal. V oboch pripadoch mi ukazali auta co mali v servise. Jedno malo najazdenych zhruba 12.000km a ziadna hrdza, druhe malo cca 8000km a ziadna hrdza! Takze tieto hoaxy su dost trapne.
může to být třeba z předprodukčního auta...ale to nic nemění na tom,že takhle vypadají podvozky aut už po pár letech provozu.I když u Dacie to tolik nenaštve,protože je to lowbudget auto.
Ale na naše silnice ideál
Hehe, že ten polák má co vyprávět... >:D V takovém stavu člověk najde i v Polsku silnici, třeba z Jaworzynki do Wisly to vypadlo ještě předloni, když jsem tam jel naposled, úplně stejně.
Jinak na fotce vidím povrchovou korozi na náboji kola a polose, čili nelakované díly, žádné nosníky.
Divil by ses :-);-) Teď zamakali... ale konečně mi došlo, proč vždy poláci měli trochu hůře v zimě udržovanou sjízdnost... když je veškerá posypová sůl v salámech, není se co divit.
Na jejich obranu nutno říci, že v polsku zakoupený salám (ne ten u nás v tescu) je daleko lepší než český.