Automobilky slibují u novějších aut nižší spotřebu a po silnicích už jezdí i nezanedbatelné množství hybridů. I přesto USA zaznamenalo minulý měsíc největší odběr benzinu v historii.
Jsi úplně mimo a naprosto EVIDENTNĚ o tom nic nevíš. Máme doma staršího Priuse a novějšího Insighta a baterky jsou na obojím naprosto v pohodě a spotřeba stále velmi nízká. A to má Prius nalítání reálných 212000 mil a Insight zatím jen 280000 km a krom brzd a běžného servisu je všechno OK. >:-[]
340 tis km a běžný servis hmm.....Bych chtěl vidět ten pdvozek po 340 tis s běžných servisem, třeba s původními rameny, tyčkami atd. Interiér bude tak asi novota sama a tam kde je automat, tak už je to zralý na repas.
Jinak v rajchu je na prodej 300C 5,7 HEMI co má najeto skoro 700 000 km, máš co dohánět >:D >:D
Ono vlastně úplně celý článek. Jestli to nebude taky tím, že se víc jezdí, protože auto méně spotřebuje,benzín je levnější... tak víc jezdí a tedy nakonec se spotřebuje víc. U Američanů by to nebylo nic neobvyklého, stejně to funguje u spotřeby jídla a tloustnutí (po jedné housce s mletým hovězím nikdo neztloustne a neumře hlady). Ti "šejkové" za současných cen ropy z toho opravdu moc nemají. Pošlete už konečně Fokta od počítače do vyhnanství na sibiř nebo do arabské pouště ať si investigativně ujasní situaci na místě jako opravdový novinář.
presne tak
benzin v USA je na polovine ceny co byla před 2 lety, tak je logicky ze se benzinu prodalo vic.
kdyby u nas stal litr 15 korun, tak se taky trhaj rekordy...
Copak píšu něco jiného? Benzin je levný, tak se hodně jezdí. Pointou článku bylo, že neustálý tlak na automobilové výrobce nemá s nějakou závislostí na vývozcích ropy nic společného.
No ne nutně, že... pokud je tlak na automobilky aby snižovaly spotřebu, tak za to vlastně mohou. Lidé pak víc jezdí, protože výplata je pořád stejná, jen za ni ujedou víc.
pointou uspornych aut je zajistit aby se zavyslost na rope nezvysovala jeste vic nez se zvysuje standardnim vyvojem ;-)
uplne postradate zdrave uvazovani v zakladnich rovnicich ekonomiky a zivota ;-)
co udelat kdys vam dodavatel zlevni elektrinu? pujdete hned do obchodu a poridite si uspornejsi zarovky a spotrebice? asi stezi, a namisto toho proste prestanete s elektrinou setrit, navic tyhle faktory jeste podtrhuje i to ze se zveda prijem toho obyvatelstva, takze o to vyce jeste utraci a nema tedy potrebu setrit na takove veci jako je jzida autem
Pointou článku bylo poukázat na to, jak se nějací šejkové rochní v penězích a neví za kterou pitomost je utratit dřív, což je ten nesmysl. Takoví Venezuelští "šejkové" a spol. těží a těží a co mají ?
a není to vlastně důvod, proč se úsporná vozidla vyvíjí? Nebo si někdo myslel, že když budou auta úspornější, tak se přestane jezdit? Taky mi pointa článku nepřijde nijak zásadně překvapivá :-O
ani to je duvod vyvoje uspornych aut, jen blazen by cekal ze lidsto nebo i jen Amici budou jezdit min, bude se jezdit cim dal vic, ale pointa Foktova vytvoru je, ze je uplne mimo a jen si neco vysniva a pak to pise ikdys realita je uplne jina
se desne raduji z toho jak jim klesa hotovost na investicnich fondech z ropy a musi tak snizovat rozpocty a skrtat na vydajich, Fokte ty sis zase nekde precet ze amici vic jezdej a hned se ti v hlave splodil text podle tveho nazoru ze 1+1=5 vid >:D
jj sejkove jsou desne stastni ze cena ropy je dole a misto aby rocne vydelavali treba 900 miliard dolaru (cifry Saudi Aramco za podlenich 10 let, v roce 2006 melo SA ucetni zaverku s finalni cifrou prez 1 bilion dolaru, v 2015 skoncili na necelich 530 miliardach, jj to je pro sejky v dane oblasti nejstastnejsi co kdy mohli zazit >:D ) tak vydelavaj jen 500 miliar dolaru, hele Fokte to bez rict nadrizenejm, ze budes desne stastnej kdys ti snizi plat treba o 35% >:D
Může se ozvat autor článku?
Ví třeba to, že těžba ropy v USA roste?Ví, že roste dovoz ropy z Kanady?Že klesá dovoz ropy z SA?
Už před rokem byl dovoz ropy z Kanady cca 3mil barelů denně a z SA se snížil pod 1mil barelů denně (dříve osciloval okolo 1,2-1,5mil)
Kde se tedy radují šejkové? Z toho, že klesá odběr USA asi ne co?
Úroveň článku nemající dno.