u tgdi by mal byt kroutak v sirokom spektre otacok ( predbezne sa pisalo sa nieco medzi 1500 - 4100 ) ..... chyba mi tu prave to spektrum otacok v tej tabulke na ktore com cakal ... co je pri turbe nie uplne bezvyznamny udaj.... je mozne ze to este doplnite.... inak nemam ziadnu pripomienku
Data uvedená v tabulkách vyplývají z čísel zveřejněných automobilkou, bližší podrobnosti o spektru otáček, v němž je daný krouťák dostupný, v tuto chvíli nevíme.
ten rozsah otacok... vychadzal som z tohto clanku [odkaz] ;-)
tam sa uvadza 172Nm od 1500-4000 ot ;-) ... niekde inde sa zase pisalo od 1500-4100 ... preto som cakal ze v tabulke to uz uvidime .. ako to vlastne je v skutocnosti s tym rozsahom
Veru taky brutalny rozdiel treba mat dokladne zdokumentovany. Vela vodicov moze byt pri 4050 otackach za minutu nemilo prekvapenych, ak zrazu nebudu mat k dispozicii vsetkych 172 Nm, ale napriklad len 169. Robi to neuveritelne rozdiely...
Co sa robi, ze sa zaujimas o parametre takychto trojvacovych kosaciek ... kde sa pocita kazde deco a kazdy najazdeny km kym vam to vydrzi do dalsieho servisu ..... >:D
Nevim jak v Ceedu, ale to GDI 1,6 s 99kw se chová podobně jak kdejaké 1,6MPI s o tretinu nižším výkonem. Těším se na dynamické srovnávačky se silnějším TGDI, bude to zajímavé.
Tak to je veru zvláštne nacenenie nových trojvalcov. Keď som v článku čítal, že zostáva v ponuke atmo 1,4 napriek podobnému výkonu, tipoval som práve z dôvodu nižšej ceny atmosféry a teda aby mali argument pre "cenu už od...". Ale že slabší trojvalec bude ešte drahší, ako 1,6GDI (teda výkonnejšia 1,6ka), to je pomerne prekvapujúce a neviem, či tým podporia predaje nových trojvalcov.
Vždyť ty údaje zrychlení vzhledem k výkonům motorů vypadají, jako kdyby měl značnou nadváhu?! Pro srovnání druhý nejslabší Golf 1.2 tsi s 81kW zrychluje za 9,9 sek. U Cee´du nedosahuje času pod 10 sek. žádná běžná verze!!!!!
no aj focus 1.0 ecoboost 92kw ( kusocek vyssi vykon ) ma zrychlenie za 11s .... preto predpokaldam ze hmotnost bude asi dost podobna prave focusu.... plus minus 50kg
ono tieto litrove motory v tejto triede nie su ani tak o samotnom zryhleni z 0 na 100 ako skor o zrychleni pruznom .... 1,2 bude predsa len zivsia... vid toyota s turbom alebo vw s 1,2 tsi ..... ale vzhladom na litrovy objem je maximalka aj zrychlenie ceedu 1.0 tgdi porovnatelna s focusom 1.0 ecoboost ... co sa mi zda uplne v poriadku .... ziadna tragedia ... hold kto chce v tejto triede aj sportovat... tak tu litrove eko turbo asi nebude zrovna ideal.. to chce potom uz skor siahnut po verzii ceed GT/pro_ceed GT
cakat u litroveho turba ze to da pod 10s je asi hodne optimisticke ( a to plati nielen u kie ale aj u forda ) .... ten napis turbo dost klame ja viem.... clovek od toho caka sportiacik.... ale v praxi ide len o beznu motorizaciu.... ako ekvivalent k 1,4/1,6 atmo....
Ten Golf 1.2 má hmotnost 1220kg a zrychlení 9,9 sek, Focus má +60 kg a s 92kW zrychluje za 11 sek. - je vidět, že u malých motorů hraje roli každý kilogram...
Duo i30/Cee´d se v dnešní době neprodává za tak nízké ceny, které by ospravedlňovaly o tolik horší technické údaje...
Ja si skôr myslím že Golf/Rapid/Leon sa nepredáva za tak nízke ceny aby ich ospravedlňoval tak problematický a poruchový motor 1.2 TSI (a nie len tie).
Možno vydržia počas záruky, ale predať potom tieto auta niekomu, tak to bude ozaj zázrak.
[odkaz]
Na 1.4 cvvt u ceeda sa mi páči že funguje ako dízel, ťaha odspodu a vytáčať tento motor nad 3000 ot/min treba fakt len zriedka...
1,4 cvvt nema chybu.... navyse nejakych 120Nm mas uz od 2000 ot... tento motor uz musi stacit na beznu jazdu kazdemu ... odspodu ide snad lepsie ako GDI..... je to podareny motor.... ale trosku nedoceneny ... a je velke plus ze v ponuke ostava aj nadalej .... o 1,4 cvvt sa toho da precitat hodne na forach... a lepsiu atmo 1,4ku asi tazko dnes niekde najdeme .... mne by to stacilo... aj ked uznavam ze GDI ma uz predsa len nejaku tu vykonovu rezervu a bude jazdit s vacsou rezervou co aj z pohladu zivotnosti motora pride vhod .... ale kto nejazdi nalozeny... a nepotrebuje kombika... a ma povedzme mensie deti... a bezna praca nakupy.. nejaky ten vylet cez vikend.. tomu mozem 1,4 len odporucit.... urcite ho nesklame
Nemíchal bych hrušky s jabkama. Problematické 1,2 i 1,4 TSi EA111 již skončily. Golf7, Octa 3 i Leon 2 mají EA211 s rozvodovým řemenem a kapalinou chlazenými výfukovámi svody integrovanými do hlavy válců od náběhu výroby. Rapid má tento motor od modelu 2016 tuším asi od července 2015. O EA 211 jsem zatím nikde nečetl jedinou připomínku týkající se fatálních poruch či životnosti motoru.
Nicméně fakt je ten, že jakoukoliv ojetinu s TSi EA 111 bych nechtěl ani zadarmo. Měnit rozvodový řetěz při každé 2-3 výměně oleje, tak to je v dnešní době fakt síla.
fatalne skody sa praveze na nemeckych forach objavuju uz aj k novym EA 211, bohuzial to neviem teraz dohladat, ale vyskytli sa uz tiez, aj ked nie mozne v takej miere ako doposial
A to maš odkud s tou vyměnou rozvodu ? Tohle už je važně nějaka zakleta aura kolem TSI....ne spiš naše "squela" internetova puda.
A k novym TSI raději nic nečti pač to by bylo na hozeni auta ze skaly. >:D
Jinak teoreticky bych řekl že puvodni TSI maji větši předpoklad k vyššimu kilometrovemu najezdu než nove modularni TSI.
Znám lidi co měli tento problém, i ty co ho neměli. Zřejmě záleží na sérii motoru a kvalitě řetězu a napínáku a samozřejmě i na kvalitě a četnosti výměny oleje. Je to prostě sázka do loterie. Proto bych si TSi EA 111 ojetou ani novou nikdy nekoupil ani ho nikomu nedoporučil ke koupi. To je celé. Sám mám 1,4TSi EA 211 a zatím naprosto bez problémů, průměr. spotřeba 5,9 za 10 000km po dotankování. Toť vše.
Ty "prasarny" kolem TSI ktere se člověk dočita nejsou ani směšne natož pravdive.
A jen pro tve info ale pozor ať ti nerupne cevka.....po 5 letech a jednom měsici odkoupen Golf 1.2 TSI ktery puvodně stal 430tkč za 210tkč. Odkup proběhl bez řeči a hladově tak že mi byl Golf malem urvan i s udy. Takže tolik k udajnemu problemu s prodejem.
O tomhle si mužou Korejske povozy s těma chciplyma atmosferama nechat jen zdat. Teď naražim i na tu tvou posledni větu kterou snad nemysliš važně.....
Skús to vysvetliť tomuto človeku, ktorý má 8 Fabii 1.2 TSI a pri najazdení cca 50-70 tis km iba tri zatiaľ bez poruchy (viď odkaz)
Fakt skvelá výhra!!!
ta toyota turbo 1.2 moze mat lepsie pruzne zrychlenie ako 1.6atmo,
ale ked si dam do atmo automat, tak uz nie, ako slapnes tak podradi a si hned v otackach
cenovo budes na tom rovnako
I ty hodnoty u dieselu nic moc. Vždyť 100 kW a 280 - 300 Nm by u kompaktu mělo znamenat něco lepšího, než stovka přes 10 sec a maximalka do 200. Ale tenhle nesoulad mezi papirově slušnými motory a papírově podprůměrnou dynamikou, pozoruju u Korejců dlouhodobě.
meřeno radarem na letišti, ale více k tomu nebudu říkat z pracovních důvodů, nebylo to tak moc legalní pro kamaráda :-) jinak zavazadla nepotřebuji, mám combi se zabudovanou klecí, která není zrovna lehká :-)
Ako je tam poskladana prevodovka ? 1. a 2. stupen - staci 2-ka na 100ku ?
Pripadne sem hod nejaky diagram - napr. rychlosti podla GPS pri 3000 rpm na kazdej rychlosti. Diky ;-)
Skoda, marne jsem doufal, ze konecne uvedou 1.6 T-GDi motor i do beznych verzi, ale zatim se nezda. Kombi s timto motorem by mohla byt zajimava volba. Naopak ty trivalcove sekacky me moc optimismem nenaplnuji, to uz snad radsi 1,6 GDI. Uvidime, jak naceni v CR, slovenske ceny dost o nicem.
ano je to tak... novu 7st dostal len silny dizel... benzinove GDI ma sucasnu 6st dvojspojku DCT ktora je v ceede v ponuke uz nejaky ten piatok .. tiez mi to pride trosku netypicke... preco sa nova 7st dvojspojka dostala len do silneho dizla a v benzine nechali povodnu 6st dvojspojku
Podle mě to zase takové terno není. Papírově fajn, ale výkon položený vysoko, v bazarové rubrice SM o něm nemluvili jako o zcela bezproblémovém motoru (jak by člověk u takových motorů čekal), i když žádná tragédie.
No a když se člověk podívá na průměrné spotřeby, tak do 100 tis. se diesel vcelku dobře zaplatí a na dalších kilometrech si v klidu vydělá i na opravy (pokud nepůjde o sakra průšvihový kus).
I 1.6 pojede o něco lépe s podobnou spotřebou a jen o nějakých 25 tis. dražší (u kie ceed).
samo ze staci.... v minulosti sme jazdili 1,4kami 55kw golfami IV aj V a nikto sa nad tym ani nepozastavoval ... boli to bezne motorizacie ktorych dodnes jazdia mraky.....
Někdo žije přitomnosti a někdo holt minulosti. Do jugošky se jezdilo 120tkama bez klimy a jinych užitečnosti. Ještě dřive se jezdilo na paru a mnohem dřiv nebyl ani kuň.
Jinak tohle je dle libosti každeho soudruha ale za mě 1.4 stači jen když turbo tlači.
Mám za to, že i ta 1.4 dojede do jugošky. Dálniční rychlostní limit 130 kmh zvládne v pohodě, městské rychlosti jakbysmet. Se šestikvaltem to bude příjmená cesta.
Navíc ty čtyři válce, to beru jako dar Bruselu navzdory.
Prostě běžná 1.4 atmosféra, která jede jako podobné motory stejného obsahu v této třídě aut (tzn. nic moc) a plní funkci základního motoru. Pro běžného nenáročného řidiče pro cesty okolo komína OK, na delší, rychlejší cesty nebo s nákladem kvůli deficitu výkonu otrava. Reálná spotřeba na úrovni současných motorů, které jsou o 50% silnější, resp. o 1 - 1,5 litru více, než obdobně výkonné motory konkurence.
manual to da za obligatnych 9,9s ( tu v tabulke to nie je uvedene ) ..... to len pre tych ktori tu stale pisu ze sa im nieco nezda.... a ze je to akesi pomale... takze este raz
co sa tyka zrychleni t-gdi.... je plne porovnatelne s focusom ecoboost ( 74kw ,92 kw )
konkurencia uz ponuka 162 fotiek a cesky cennik.... tak snad sa tu coskoro dockame nejakeho blizsieho info... a este k tomu spektru otacok u litroveho turba .. ten maximalny kroutak je tam od 1500-4000 .... cize nie je to len pri 4000 ako sa udava v tomto clanku ... zda sa ze ceed dospel a dozrel do krasy.... pre mna dnes jasna volba v tejto triede spolu s leonom :yes: