Pro Kiu Cee’d se chystají dvě novinky – systém start-stop se představí už příští měsíc na autosalonu v Paříži, hybridní verze, která je jím také vybavena, se zatím testuje jako prototyp.
Zni to mozna jako pohadka,ale pokud francouz a Korejec vyjedou s nissi stredni tridou stop-start + hybrid + petrol nebo diesel do 7 let, tak skodovka cili VW nebo Porsche nyni jako hlavni akcionar bude muset zapracovat na nove strategii.
"Skoda neplanuje nasazeni draheho hybridu v nejake omezene tride aut, protze to je velmi drahe reseni" tolik slova soucasneho sefa Skody. Ja tvrdim, ze koncern nenasadi hybridy dokud nebude padat na hubu, protoze je desi, ze hybrid jim znici milovane a smradlave hracky - dyzly. Vzdyt podivejte - spotreba 4.8 a cena u Korejcu, vsadim se s vami, nebude vyssi nez predrazene koncernove dyzly. Takze shrnuto - spotreba +- stejna jako dyzl (pro lidi co jezdi po meste naopak hybrid jeste lepsi), o trochu levnejsi palivo, o trochu cistsi, o trochu provozne levnejsi (je to vlastne normalni benzinak) a o trochu spolehlivejsi. Takze dyzlu ubyde vetsina zakazniku a zustane jen zlomek, kteri hodne jezdi po dalnici. Myslim, ze koncernu bude jeste horko. Ale mohou si za to jen a jen sami - ignoruji nove technologie. Korejci jsou kladivo na lenive mastodonty spolehajici na marketing jako nastroj manipukace zakazniku.
Ty to ale bereš vždycky podle sebe a vyhlížíš rychlou revoluci. Konec dieselů rychle nepřijde, to by se musela nafta přestat prodávat nebo dramaticky a trvale zdražit. Lidi kupují to na co jsou zvyklí nebo jsou naučení kupovat, takže nějaká masovější obměna přijde nejdřív řekněme do deseti let - až prodají současná auta a nakoupí a prodají další, tedy při následující obměně aut. Toť můj tip.
Jo jo. Vsak netvrdim, ze se za 3 roky zmeni svet. Mluvim o trendech. Ty jsou zrejme. Proto pohlavari koncernu budou muset otevrit oci a urychlene prehodnotit pristup k teto technologii. Konkurence je donuti. Obmena vozoveho parku v CR trva cca 20 let. To zustane stejne. Troufnu si tvrdit, ze pokud se bude na konci tohoto obdobi jeste prodavat spalovaci motor, pak ale uz ani jeden bez hybridni casti.
No a čo, ale má to adaptivní tlumiče DCC, adaptivní tempomat ACC, poloautomatický parkovací systém Park Assist, parkovací senzory Park Pilot a asistent pro rozjezd do kopce? A čo zadní parkovací kameru Rear Assist? >:-[]
nema ale to nema ani 99% octavek protoze je to drahe jako prase... a o tom to cele je! je sice hezke ze to nabizeji ale lidi si stejne koupi classic vybavu protoze na drazsi nemaji. to je skoda