Modernizovaný sedan chce Kia nabízet zákazníkům, kteří hledají alternativu k zavedeným manažerským sedanům, která moc nestojí. Oslovit má i flotilové zákazníky, kteří dnes pokukují po Cee'dech v plné výbavě.
Jestli si kupuješ auto podle jména, potom Sandero je tvůj favorit s jménem, co má "sound". Pokud ovšem preferuješ kvalitu a užitnou hodnotu, pak tě tento "plebs" připomínající plastovou blondýnku nechá chladným...
Tak kámoš v tomto prípade by bolo dobre, keby si namiesto prázdnych drístov zdvihol zadok a šiel sa na ten Magentis pozrieť.A potom napísal komentár. ;-) Že je to KIA za pár korún neznamená, že to nemôže byť pekné, aj kvalitné auto.
Já kupuju auto, který je designově, kvalitativně a motorově vyvážený. Na jménu mi vůbec nezáleží. Na značce docela jo. Tahle KIA vyniká v designu, v kvalitě a užitný hodnotě každopádně ne. Zaujal mě jen její vzhled.
Dalsí bezný sedan v triede, ktorá ale vyzaduje nieco extra. Nemyslím, ze by clovek urobil zle, keby to toho siel, urcite dostane skvelú value for money a pri dnesnej kvalite korejských áut by som sa mu urcite nesmial (mozno naopak ako majitel Renaultu a spol. závidel). Iba je to také... vsedné. Nikoho neurazí, nikoho nenadchne.
P.S. Vidím tam isté prvky Hondy (predné svetlomety nápadne pripomínajú Accord) a trochu i Audi (línia zadných svetiel).
koho to naprosto nechava chladnym... musim uznat ze tohle me abosulutne neoslovilo a treba dvojce hyundai sonata po faceliftu moc pekny, ale tohle ne... navic laguna ma daleko vetsi napad a za stejne penize, proto nevidim jediny duvod proc kupovat lacinou napodobeninu minule generace accordu..
Ještě někomu to až moc připomíná Hondu Accord? Zajímavý jak když Škoda něco uvede, hned je to kopie tří dalších aut ale u Kie očividný okopírovaní designu nikomu nevadí. :no:
Magentis,nemusí byť zlé auto,ale je to KIA,tzn,po troch rokoch sa auta nezbavíte,a ak áno,tak za zlomok povodnej ceny.Určite by som volil,niečo iné,možno Avensis,alebo niečo iné v strednej triede,čo tak rýchlo nestráca hodnotu.KIA bude vždy KIA,vážení!!!!
A slepí budou vždy slepí.
Nejsem člověk, který kupuje auto na dva nebo tři roky. Nejsem závodník, ani manažer. Nemusím mít auto s podvozkem formule, ani falešný luxus. Potřebuju vůz, který mě spolehlivě a v klidu odveze z místa na místo. A když za něj dám o padesát, sto nebo stopadesát tisíc méně, než za konkurenci? Moc rád.
Až ho budu po deseti letech dávat pryč, bude mi zbytková hodnota ukradená. V té době žádné spotřební auto nemá hodnotu. A na takové rarity, jejichž hodnota by s časem rostla, nějak nemám... náladu.
Mohol by si mi prosim napisat, ktore auto nestrati za 3 roky nic zo svojej ceny? Pretoze ako tak pozeram spravy, momentalne auta stracaju 50 aj 100 tisic z ceny behom tyzdna. Fakt by som teda rad vedel, ktore auto nic nestrati za 3 roky...
Kup si dnes tak oblubenu Octaviu alebo Superb, a za 3 roky ho predas maximalne za polovicu. Nie je to takisto len zlomok povodnej nakupnej ceny?
No jasne.Kia je len kia...a Skoda je podla teba fajn auto ,ze?
Pokial by ju nekupil VW by uz nebola.A Favorit,fecilia,prva octavia?to su naozaj "super auta" a zrazu po par rokoch na nu-skodu nedate dopustit.Je to velmi zaujimave.To iste bolo davnejsie aj s toyotou.Pre niektorych bude vzdy lepsia skoda,alebo 5rocny BMW,Audi,Medak ako nove auto.Je mi vas luto...
Uvediem to na pravú mieru. To čo som už stokrát hovoril-Prečo Cee´d a nie Octaviu?
Problém je v tom, že ten kto hľadá najdrahší Cee´d, si kúpi Octaviu. Alebo Golf. Alebom Focus. A nie Magantis. Darmo ponúka extra ceny a ďalšie špuciality. Dizajn... nemám k nemu slov. Nie je za nula bodov, ale od krásnho dizanu ho delia celé galaxie. Proste ten kto má na to, kúpi si Golf či Focus. Nech sú aj menšie. Ale sú najlepšie. A nezoberiem si to najlepšie, než to úplne priemerné, hoci väčšie? Toto môže platiť v prípade Loganu, segmentu C, ale manažerska trieda je o niečom úplne inom.
Kia a Hyunday se tlačí do popředí výrobců a má co nabídnout.Kvalitou a spolehlivosti už převálcovali koncernVW a mají políčeno na francouzké trio.Takové názory,že kupuju značku,která drží cenu jsou k smíchu,protože za tu značku vysolím podstatně víc a svezu se stejně.To bylo dávno kdysi,ale teď je to jinak.Brát auto jako uložené prachy je česká hloupost.Kupuji nový auta každý 4-5 let a takhle uvažovat mě nikdy nenapadlo.To bych jezdil mastnou tyčí.Ta cena je opravdu u Megantisu super a Škoda má další problém.Tak to má být.
Právě, že také kupuji auto tak v průměru na čtyři roky, ale neberu to jako uložené peníze. Ono je totiž problém toho korejce po čtyřech nebo pěti letech vůbec prodat, natož za slušné peníze. Já si myslím že korejec se spíš vyplatí pantátovi co si nechá auto přes deset let. K držení ceny ojetin je to na debatu.Z vlastní zkušenosti OI vs Elantra. U nových byla OI o 100 000 dražší než Elantra. Po 3,5 roce OI prodána za 290 000 a to během dvou dnů a Elantru nikdo nechtěl ani 120 000. Nakonec po měsíci výkup za 100 000. Tak že na levném korejci mimo pokles ceny provar 90 000. A jen tak mimo jestli už korejci převálcovali VW a tak francouze už v minulém tisíciletí. Nikomu nestraním mám vlastní zkušenost jak VW tak frantíky.
Tak to je docela zajímavý,když jsem před lety scháněl ojetého Accenta taky mi bylo tvrzeno že ho není problém sehnat levně a rychle.Nakonec to trvalo bez týdne 3 měsíce.To samé bylo z Getzem pro kolegu.2 měsíce schánění, a to si nevybíral žádnou výbavu,to auto bylo v základu,prostě výběr žádný.To jich tady prodali docela dost.OII v dieslu z roku 2006 koupíš do 300000Kč,srovnatelně vybavenou Elantru tak o max 40000Kč levnějc,ale pořizovací ceny měli rozdíl určitě větší.
Tohle bylo tak před dvěma roky, nevím jaká je situace dneska. Navíc v té době Elantru prodávali novou v akci bez pár korun za 300 000, takže tím v podstatě cenu ojetiny znehodnotily. Mám obavy že stejně dopadne Ceed.
to těm lidem nevysvětlíš...
a co se týká zůstatkové hodnoty tak se podívejte na tipcars.cz nebo sauto.cz a srovnejte octavii a ceeda rok např. 2007 v dieselu. rozdíl je NEPATRNÝ ve prospěch octávky ale pořízovací cena byla oprpti ceedu vyšší o 100 tisíc kč!!! takže kdo aspoň trochu uvažuje musí mu to přijít divné,ne? ten držák hodnoty octávia... že 507? a to že za stejné peníze koupíš ceeda a golf si přišel kde? jj olf je ted za nejakých 360tisíc ale s čím? s 1,4kou z minulého století? sorry ale nechci! já si nepotřebuju dělat dobře ve "značkovém" autě které prd pojede. vím že někomu to stačí ale mě ne. proto raději DNES ceed.
co myslite,kolko este maju Korejcania tych malych hnusnych displejov s dvoma tlacitkami(asi hodiny) ,teda ak dobre vidim ktore davaju do aut uz 20 rokov?Teraz neviem ci tam dokonca nie su 2.Nechapem ,ale asi nemusim vsetkemu rozumiet :-)
Inak je to paradne auto,ale asi ani p. Schreyer nema volnu ruku.