Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Magentis: Třetí generace bude mít premiéru v New Yorku

Jihokorejská Kia přiveze na dubnový autosalon v New Yorku očekávanou novinku – třetí generaci velkého sedanu Magentis.
Zpět na článek
15. 3. 2010 14:23
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 16:42
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:03
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:35
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:41
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 16:48
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 17:24
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 15:30
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:11
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 19:34
neregistrovaný "507--"
17. 3. 2010 14:58
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:50
15. 3. 2010 14:58
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 22:48
15. 3. 2010 15:37
15. 3. 2010 20:01
neregistrovaný "Oplik1.3"
15. 3. 2010 20:04
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 23:24
16. 3. 2010 13:58
15. 3. 2010 23:58
neregistrovaný "fly2high"
15. 3. 2010 21:01
16. 3. 2010 23:03
neregistrovaný "Radim1982"
17. 3. 2010 14:19
19. 3. 2010 15:25
15. 3. 2010 13:49
design dobrý, ale hlavně ta technika...
hlavně aby zlepšili techniku nového vozu. Ten současný magentis není jízdními vlastnostmi ani na úrovni současných vozů nižší střední třídy, natož střední třídy... ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2010 13:53
Re: design dobrý, ale hlavně ta technika...
toho sa neboj, novy magentis isto nie je na plosine stareho, jazdne vlastnosti budu v pohode ;-)
15. 3. 2010 13:57
Re: design dobrý, ale hlavně ta technika...
ještě by to chtělo vylepšit takové "drobnosti" jako to, že se pod přístrojovou desku nevejdou nohy bez natažení chodidel a podobné vychytávky, kterými současný magentis trpí... :-)
Avatar - gld
15. 3. 2010 19:12
Re: design dobrý, ale hlavně ta technika...
počuj ty si iný odborník cez tie kie
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:23
Skutočná dvojica
Obe značky mali spolu dva vynikajúce pokusy. Hyundai mal čisto európsky dizajn so svojím Getzom a Kia so svojím Cee´dom. Odvtedy zase cestujú do Južnej Kórey. Škoda. ;-\
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2010 16:40
Re: Skutočná dvojica
Podobne ako Ford do Číny, nie? >:D
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 16:42
Re: Skutočná dvojica
V podstate áno s tým svojím geelyovským Focusom.
15. 3. 2010 21:19
Re: Skutočná dvojica
Mne sa táto KIA celkom páči. Aspoň z fotiek.
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:03
Re: Skutočná dvojica
Nech pekná či nie, toto nie je európsky dizajn. Bok by bol v poriadku, aj zadok, ale predok ako európsky dizajn sa mi vôbec nezdá.
15. 3. 2010 14:26
Low cost sedan nemusí být jen Renault
Venkovní design zvádá v poslední době Kia velmi dobře a v souladu s evropským vkusem. Nový Magentis vypadá po čertech dobře a zajímavým způsobem kombinuje tradiční asijský a konzervativnější evropský vzhled. Vypadá vážně pěkně, ale to mu situaci na trhu neulehčí, jsem zvědav, co na něj zákazníci...
Rozbalit vlákno
18
15. 3. 2010 14:32
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
v evropě se zázraky čekat nedaj, tady je to více méně rozdané... Navíc zatím hyundaj/kia nedokázala ve střední třídě postavit konkurenceschopné auto, i když třeba se konečně zadaří... ;-) Nicméně spíš by bylo zajímavé, kdyby se zaměřili na cenu. Technologicky stále nemají co nabídnout navíc, oproti evropským výrobcům.
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:35
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Ktorý low-cost sedan máš na mysli? Fluence?
15. 3. 2010 14:39
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Přesně, byť je to jiná třída
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:41
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Fluence síce je lacný, ale je to mainstream. Neviem, či si tým pomenovaním low-cost myslel niečo menej ako mainstream, ako povedal GTI, submainstream. Podľa mňa je Fluence plnohodnotný mainstream ibaže trošku lacnejší ako trebárs Jetta. Ale to je aj Megane v porovnaní s Golfom.
15. 3. 2010 14:54
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Ne, jen vztaženo k ceně vozu a třídě. Kiu, stejně jako Fluence si budou kupovat lidi kvůli lákavé ceně, ne kvůli značce.
15. 3. 2010 16:44
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Presne, hoc mi autá Megane/Fluence sú sympatické, cena je u Fluence hlavným atribútom. resp. ani nie tak cena, ako pomer cena/výbava a veľkosť auta.
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 16:48
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Ja som iba chcel podotknúť, že hoci tu ide o cenu, tak aby si niekto nemyslel vzhľadom na názov low-cost, že to nie je mainstream.
15. 3. 2010 17:18
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Časom sa prirodzene príde na to, či Renault iba nasadil dumpingovú cenu, alebo skutočne na niečom u Fluence ušetril časť nákladov. Ak teda nie je jediným šetrním lacnejšia turecká pracovná sila. To by bolo smerom k zákazníkom pozitívom, napríklad lacnejšia pracovná sila na Slovensku sa na cenách Touaregu, Cayenne ani Q7 nejak neprejavuje...
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 17:24
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Ale prejavuje. Otázkou je, z akej strany. Aj keď nepochybujem o tom, že VW musí šetriť náklady vzhľadom na finančnú situáciu spred 5 rokov.
Každopádne, pokiaľ ide o to, čo robí maisntream mainstreamom, tam sa nešetrilo. Skôr by sa mohlo iba na kvalite. Ale nekvalitná môže byť aj prémia.
15. 3. 2010 21:21
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Ako sa na cene Touaregu, Cayenne a Q7 prejavuje lacnejšia slovenská pracovná sila?
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 15:30
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Na tom, že VW môže viac zarábať.
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 15:32
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Aha, tak to mám hned větší radost 8-s ;-)
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:11
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
No čo, veď VW bol ešte pred piatimi rokmi v kríze, ako som počul, tak mu to doprajme. :-O :-)
16. 3. 2010 19:26
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Uvažuj - pýtam sa ako sa to prejavuje NA CENE týchto áut.
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 19:34
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Ale veď je jasné, že nijako.
17. 3. 2010 11:03
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
To trvalo... :-! Pôvodne si písal niečo iné.
17. 3. 2010 13:26
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Nemyslím, že by Fluence bol dumpingom zo strany Renaultu - on je totiž poskladaný z Megana 2+3, takže časť nákladov na vývoj odpadla, okrem toho je značne obmedzená napríklad paleta motorov (ďalšie naklady mínus), a pod.
neregistrovaný "507--"
17. 3. 2010 14:58
Re: Low cost sedan nemusí být jen Renault
Neviem či sa len robíš, ale stále píšem, že VW môže zarábať. Neviem čo na tom nechápeš. Veď u zákazníkov sa neprejavuje nič, ale pre VW áno.
15. 3. 2010 14:46
Velmi příjemné...
... uvidíme, jaký bude ve reálu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peter222
15. 3. 2010 14:50
Môže byť.
Na vietnamca celkom slušné. :yes:
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2010 14:55
Re: Môže byť.
To koupili Vietnamci? Já si myslel, že to je korejská značka...
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:58
Re: Môže byť.
Asi sa im zprava končí mapa u Vietnamu. >:D
15. 3. 2010 22:48
Re: Môže byť.
>:D >:D :yes:
Avatar - pocitac
15. 3. 2010 14:57
vnější design
Na to, že se design dělal v Německu, tak celkem slušné :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2010 15:37
Magent...
Velmi pekne....Som zvedavy na cenu,ktora urcite bude po uvedeni na trh velka...Zaujal ma tiez kufor,podla foto,to vyzera aj na 5 dverove,inak chystaju aj kombi.

Inak neviem ci ste si vsimli,ale Hyundai Sonata je lacnejsia v CZ a Magentis v SK,rozdiel je 2/3 tis.euro.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2010 15:56
hezky...bylo na case
moc se povedl :yes: :yes: ...mimochodem cim to je, ze kie jsou rok od roku hezci a hyundaie naopak? :-)
Rozbalit vlákno
3
15. 3. 2010 16:46
Re: hezky...bylo na case
S fabrikou Hyundai v Čechách a KIA na Slovensku to určite nič spoločné nemá. >:D Hyundai určite nerobí škaredšie autá kvôli Škode. ;-) Skôr iba vec názoru, nie...?
15. 3. 2010 17:23
Re: hezky...bylo na case
No já bych s tebou tak trochu nesouhlasil design je velice subjektívni záležitost a když vyjela ix35 tak tady bylo řevu že je škaredá jak pytel na hady atd., vozím klienta a ten sháněl pro svého klienta pouhe tři kusy ix35 a světe div se všichni dealeři v čechách už měli první várku vyprodanou takže sehnal snad jen dva, jak to bylo dál nevím asi už je má ale to není podstatné podstatné je že přes odpor zdejších odborníku na design se ty auta asi dobře prodávají. A porovnání ix35 vs. sportage můj názor: ix35 na mě působí jako rozpustily teenager kdežto sportage jako usedlá dáma kolem padesátky (záměrně píšu kolem padesátky jelikož na mně nepůsobí jako sedmdesatiletá důchodkyně ale jako dáma která ma v padesáti svůj styl, životní zkušenost a zatraceně dobře ví co chce) no a proto mi sportage příjde hodně německá, kdykoliv jsem vedl nějaké jednání s němci tak se tvářili škrobeně a důležitě jako by i v kině p.r.d.ě.l.i jen do pytlíku. A když vidím ty samé lidi na dovolené tak se chovají jak stádo kolotočářu a nebo cigánska škola. Co jsem tim chtěl říct? Že některé německé designy mi příjdou jako němci sami, škrobené, nafoukané ale když hodně zakutáš najdeš sem tam i trochu hravosti.
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2010 19:08
Re: hezky...bylo na case
jasne, je to subjektivní, a zrovna ve srovnání ix35 x sportage u me vede spis ix35 (ale ta maska...), jenze třeba srovnani ceed x i30 - ceed u mě jasne vyhrava, vypada moderneji a celkove lepe, cekal jsem ze po FL ho i30 dozene, bohuzel zklamani...
Avatar - strýček BOB
15. 3. 2010 18:54
Podřadná korejská produkce
Kabátek ušitý designérem z Evropy z toho pekáče ještě nedělá dobré auto. Stále to zůstane podřaným vozíkem, ošizeným kde to jenom šlo a s výběhovou technikou, vhodnou na export do banánových republik. V Evropě to bude neprodejné. Chcete-li zjistit, jak se v Evropě prodává importovaná střední a vyšší střední třída, zeptejte se Japonců. Kija na tom nebude lépe, ba naopak...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2010 19:38
Re: Podřadná korejská produkce
no vidim ze uz jsi v ni sedel, dokonce snad i jel...
15. 3. 2010 20:00
Re: Podřadná korejská produkce
Placas jeden nesmysl za druhym. Toyota naopak ztrada marketingove za Korejci ale to je treba cist noviny z vice zemi a nejen z CR.

Bobecku
15. 3. 2010 20:01
Re: Podřadná korejská produkce
Utrousil jsem jedovatou slinu a mám radost jak jsem to těm korejcům nandal. Ubohé.
neregistrovaný "Oplik1.3"
15. 3. 2010 20:01
Re: Podřadná korejská produkce
kuva to jsou kydy...........je toto vůbec možné, kde Ty jsi se tu vzal?????????
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 20:04
Re: Podřadná korejská produkce
Ako len môže byť Cee´d na Slovensku dvojkou? :-O
15. 3. 2010 20:28
Re: Predaje v Európe im zrejme nebudú trhať žily ...
Kia je celosvetová značka a je isté, že Európa bude pre tento model len okrajovým trhom a predaj sa bude sústreďovať na USA a Áziu ...

Ńiektorý "experti" evidentne nie sú schopní (či ochotní) pochopiť, že nie pre všetky modely niektorých značiek je dôležitý náš čs. "mikrotrh" ...

Nový Magentis bude u nás v podstate doplnenie sortimentu a neverím tomu, že by sa kórejci po hlave vrhali proti zavedeným európskym značkám ...

Raz to možno príde, ale určite neskôr ...
Avatar - Falco
15. 3. 2010 23:24
Re: Europa
V roce 2009 se ve světě prodalo přibližně 60 milionů automobilů, z toho 18 milionů připadá na Evropu. :-)

Náš "mikrotrh" je tedy součástí nejvýznamnějšího regionu na světě.

[odkaz]
16. 3. 2010 08:25
Re: Ale vo vyšších triedach sa nedokážu presadiť ani domáci
Ak si zoberieme situáciu francúzkej trojky tak sú úspešný tak maximálne po strednú triedu ...
i to horko ťažko ...

Vyššia stredná je už ťažké sústo i pre francúzku trojku a zatrúbili tu na ústup ...

Preto je normálne, že sa nebudú Kórejci v týchto zabehaných triedach siliť a skôr len hľadajú vhodnú škárku na trhu ....

Americký či domáci trh je samozrejme o niečom inom - tam sú viac doma ...

O tých 18 miliónov sa bijú Kórejci úspešne v segmentoch SUV, malých či aút nižšej strednej triedy ... čiže tam už Európu dobíjajú ...

Tu sa však bavíme o Magentise - čo je stredná trieda ....
Avatar - Falco
16. 3. 2010 13:58
Re: Europa
Jen jsem reagoval na tvojí nesmyslnou úvahu o tom, že globálnímu výrobci automobilů nezaleží na Evropě. Nenapsal si to poprvé.
neregistrovaný "fly2high"
15. 3. 2010 23:58
Re: Europa
no vidim ze zase sa tu ozval odbornik, juzna korea je technologicky dalej ako vacsina krajin EU /vyjmem z toho Nemecko, V.Britaniu a Skandinaviu/ tak sa uz konecne zobud chudacik >:-[]
15. 3. 2010 20:01
Dost možná eso
Kia správně zaceluje slabá mísa portfolia a při troše štěstí může být z nové Optimy/Magentisu naopak jeden z jejích trumfů v US a Číně, kde je to pro globální prodeje nejdůležitější. Na tomhle autě je zajímavé, že mu exteriér dělala Guillaumova frankfurtská parta s jasnými ozvěnami Audi, a přitom Kia evidentně plánuje prodeje především mimo Evropu. Utajování motorizací nasvědčuje, že se pro Američany chystá odvykačka v podobě motorů tak malých, jaké si doposud ani neuměli představit - kdoví jestli dostanou aspoň jeden šestiválec. Zato se bude nejspíš servírovat spousta ULEV zeleniny dopované LiPoly baterkami atd. Dokud je Toyota v pokleku, GM neviditelné a Honda vypadá nepříliš zdatně. A taky dřív, než se VW a jeho komplicům podaří konečně masivně vylodit na březích Hudsonu.
Rozbalit vlákno
9
15. 3. 2010 22:50
Re: Dost možná eso
:-) :yes:
Avatar - Dinar
16. 3. 2010 08:13
Re: Dost možná eso
Pěkně napsáno, ale ani v Evropě nemusí být Magentis bez šancí. Vizuelně tahle Kia Mazdu 6 nebo Accord, kterému je svým designovým stylem asi nejblíž, zamázne bez problému, jízdní vlastnosti žebřiňáku mít už nebude, stačí se projet jakoukoliv současnou Kiou, takže úspěch bude záviset na motorech a převodovkách resp. kombinaci, současný evr. mainstream ve stř. třídě je ale velmi silný, nějaký 16V dvoulitr s průměrným manuálem už je zcela mimo, takže se bude muset kia vytáhnout. No, a pak už jen nastavit cenu někde kolem laguny a budeme mít vystaráno i na diskusích, vlákna na téma "passat je mrtev ať žije magentis za polovičku" budou jistě dlouhá a výživná, aspoň si chudák ceed odpočine. :-) ;-)
16. 3. 2010 08:53
Re: Dost možná eso
:-) Souhlasím, ale Evropa imho prostě není směr hlavního úderu. Prosadit zde sedan střední třídy, který v Evropě plní roli nikoli rodinného ale statusového auta, má jiné než ekonomické parametry - ziskem je prestiž, potvrzení pozice, prosazení image. To jsou pro Kiu a Hyundai hrozny hodně vysoko a oni to dobře vědí. Pokud nenastane nějaký převrat v evropských podnikových a institucionálních kastách, nečekal bych žádné větší uvolnění prostoru třeba pro tenhle Magentis. Tebou citovaná M6 a Accord - auta určitě kvalitní - jsou toho důkazem. Pravda ale je, že právě japonské značky radost mít nebudou, a dost pravděpodobně ani francouzské - zvlášť až Hyundai odhalí evropskou verzi i40=Sonaty. (Postavení Fiatu je mi čím dál míň jasné.) O motory, převodovky atd. není třeba mít obavy, Hyundai/Kia věnuje jejich vývoji velkou pozornost a bude mít co nabídnout.
16. 3. 2010 10:37
Re: Dost možná eso
Nesmíš se na to dívat českou optikou, v čechách hraje sedan střední třídy roli statusového auta jelikož roli rodiného auta hraji malé nebo mini vozy, v evropě tomu tak není.
Avatar - manitou
16. 3. 2010 08:54
Re: Dost možná eso
Také pěkně napsáno, 6/Accord souhlas. Já jsem jen zvědav, jak rychle Kia doplní tu nouvou řadu, konkurenceschopnou, o model pod Ceedem a střední MPV. V motorech jedou dál klasiku, žádny turbobenzín, to možná bude v modním vlivům podlehající Evropě málo ... ;-)
16. 3. 2010 09:04
Re: Dost možná eso
Teď se objevily první živé fotky z ulice, rozhodně působí lepším dojmem než ty retuše: [odkaz]
Avatar - skejpa
16. 3. 2010 14:30
Re: Dost možná eso
:yes: :yes:
15. 3. 2010 21:01
Pekne!
Musím uznať, že ten dizajn sa mi veľmi páči. Kia si u mňa spravila puntík už za dizajn novej Sportage a ak bude sériovka Magentisu vyzerať hentak, tak ja budem dávať len palce hore! Ak sa im podarí interiér, technika a ceny (tipujem to na základ okolo 14 - 15 tis. €) tak to bude veľmi zaujímavé auto. Dúfam, že tam nešupnú ten nepodarený volant, ktorý teraz všade montujú, pretože ten je strašný a zkazí akokoľvek pekný interiér.

Ale inak KIA = :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2010 21:02
Byt to vw alebo skoda__gti si tu honi kkt :)
A to je fakt! Kto ma zmysel pre estetiku...musi uznat, ze toto vozidlo vyzera viac ako dobre.
Je pravdou, ze hyundai/kia sa nevie v europe v tejto kategorii presadit.
Avsak uvidime. Ved v SUV triede robia slusne cisla.
Drzim palce!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - bubucci
15. 3. 2010 21:28
Re: Byt to vw alebo skoda__gti si tu honi kkt :)
Vypadá to víc než podařeně, maska, silueta, zadek... Jízdními vlastnostmi asi bude zaostávat za evropskými konkurenty, ale designem naprosto srovnatelné. Ode mě :yes:
15. 3. 2010 22:47
Re: Byt to vw alebo skoda__gti si tu honi kkt :)
suhlasim...stale su to u nas predsudky...auto strednej triedy a kia to moc nejde dohromady, pravdupovediac, sice sa aj mne tato kia velmi paci, pravdepodobne by som sa pozrel inam (ty by mi mohol miestny psycholog povedat, ze sa ale nikam inam nepozaram a to je pre tie ostatne znacky prehra:D)...ked vsak kia bude udrzovat tuto triedu zivu aj nadalej, predsudky pojdu casom prec
Avatar - igor77
16. 3. 2010 13:01
kladivo na insignii..
kladivo na insignii, mondeo, lagunu, acord, m6 a dalsi otrapy a snazivce.
skicy ukazuji paradni auto, jsem zvedav co prinese kruta a seda realita ;-)
Rozbalit vlákno
6
16. 3. 2010 13:24
Re: kladivo na insignii..
Skicy to je vzdy super i u tech nejobycejnejsich modelu jelikoz auto je vzdy rozplacle a nizoucke jako zabka v potoce!
16. 3. 2010 22:08
Re: kladivo na insignii..
Znovu dávám odkaz na nemaskované fotky z ulice [odkaz] Napovídají toho docela dost.
neregistrovaný "Radim1982"
16. 3. 2010 23:03
Re: kladivo na insignii..
héj,to je krásné auto,směle může konkurovat designem prémiovým evropským značkám...věřím skutečnosti,že jednou bude koncern Hyundai - Kia učit Evropu učit vyrábět automobily
17. 3. 2010 12:07
Re: kladivo na insignii..
Tak to je Lexus za poloviční cenu :-)
17. 3. 2010 17:02
Re: kladivo na insignii..
Vypadato slusne a konecne je to nezamenitelne s jinou znackou!
Avatar - skejpa
16. 3. 2010 14:47
Naprosté udivení
Kdo by to byl před 10 lety řekl. Kia. Nepohledné odfláknuté vozy nejnižší cenové kategorie - alespoň na mne tak působily. Jenže pak asi byla v Koreji velká bouřka a do Evropy se vřítil rychlostí blesku Cee'd. Tohle auto mě naučilo abych nesoudil automobilky jako celek. Cee'd byl pro mě nahony vzdálen všem ostatním "kiám" a bylo to auto, o kterém se dalo konečně uvažovat. Řekl jsem si, tohle se stát může, je to příjemné ale je to jen jeden model...

Před časem se ukázalo Sorento. Není to bůhvíjaký dobyvatel designových mol ale konečně vymanil Kiu z designové šedi. Je tam nějaký hmatatelný poznávací znak, něco podle čeho to auto poznáte a přitom nemáte pocit, že to ukradli nějaké automobilce - alespoň né tak okatě, jako to dokáží jiní.

Ano, a "závěrem" (nebo spíš do nové dekády?) nám posílají nálož fotek Mangentisu a mě nezbývá než uznale přikyvovat hlavou. Ani ve snu by mě nenapadlo, že budu někdy psát takhle dlouhej příspěvek o Kie a už vůbec ne, že ji budu chválit. Opravdu z celého srdce jim přeju, aby nepokazili volbu motorů, převodovek a hlavně ceny protože pokud jde o design, pro mě se konečně dostali na tu pomyslnou úroveň důstojného auta, které berete v úvahu, ikdyž máte třeba právě na hondu accord, VW passat nebo mazdu 6 a TO je přeci hodně velká čest. Hlavně ať si tu stoupající tendenci napokazej...

Bravo Kia
Rozbalit vlákno
2
16. 3. 2010 19:27
Re: Naprosté udivení
;-) :yes:
17. 3. 2010 17:13
Re: Naprosté udivení
S tím se nedá než souhlasit! :-! Kia to začíná pěkně válcovat :yes:
17. 3. 2010 13:32
pomoc z venci
Rekl bych, ze kia pretahla par lidi z jinych automobilek, konkretne vw koncernu. Udelali, jak vidime, dobre. Maska chladice je kapku provokativni, nikde nic zvenci neprekazi, celek proste pusobi prirozene. Pred par rokama bychom tohle o Kii nerekli. Kazdy hleda lek na krizi, takze se mame jeste na co tesit v pristich par letech :yes:
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2010 17:06
Re: pomoc z venci
To je klic vzdy k uspechu pretahnout zkusene lidi a hlavne ty co odchazet nemusi ba naopak.

Tady je videt, ze jedine clovek s praxi a nadanim muze dostat takovy ukol jako byvalej designer od Audi.
Avatar - Emel
17. 3. 2010 14:19
No nevím
Já bych zatím tlumil nadšení... na těch fotkách z ulice to zase tak slavné není. Jistě, kola dělají auto a klasické těžkosti vysokého pontonu v kombinaci s jen 17" koly se zřejmě nevyhnou ani Magentisu. Nejvíce mi to připomíná Mondeo... ať už architekturou přídě, mřížkou za předními koly nebo zadními světly.
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2010 15:25
Spy Foto
nove spy foto,exterier super,ale ta palubna doska mohla byt lepsia... Priznam sa Stara sa mi pacila viac.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0