Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Motors prodá své výrobní linky a následně si je pronajme

Aktuální hospodářské problémy korejské automobilky Kia Motors zřejmě vyvrcholí příští pololetí, na které automobilka připravuje plán prodeje části svých aktiv, aby si tak zajistila dostatečnou hotovost pro investice a vývoj.
Zpět na článek
27. 11. 2007 13:47
neregistrovaný "jjajaja"
27. 11. 2007 14:13
anonym
27. 11. 2007 14:30
neregistrovaný "neodborník"
27. 11. 2007 16:46
neregistrovaný "hjh"
27. 11. 2007 15:16
anonym
27. 11. 2007 15:39
anonym
27. 11. 2007 22:24
neregistrovaný "Riccardo"
27. 11. 2007 15:44
neregistrovaný "Bru"
27. 11. 2007 17:06
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
28. 11. 2007 19:18
neregistrovaný "Bru"
27. 11. 2007 20:24
anonym
27. 11. 2007 21:32
anonym
28. 11. 2007 12:42
neregistrovaný "míšan"
neregistrovaný "jjajaja"
27. 11. 2007 13:47
Hyundai
Já myslel, že KIA je součástí HYUNDAI. Tak by tyto věci mněl řešit Hyundai a ne KIA??
Rozbalit vlákno
6
anonym
27. 11. 2007 14:13
Re: Hyundai
Já myslím, že je to přesně naopak. Hyundai je součastí Kia. A Kia jako taková je pod křídly Toyoty... >:D
neregistrovaný "neodborník"
27. 11. 2007 14:30
Re: Hyundai
Nebude to tak že Kia je vlastněná firmou Hyundai a finančně si jedou Kia i Hyundai každý na svůj účet, tedy i rozhodují o tom co prodají,kou*** pronajmou ? Samozřejmě tak, aby jeden nekanibalizoval na druhém. A ještě mi strejda Toyoda prozradil, tajně, že Hyundai nevlastní.
neregistrovaný "hjh"
27. 11. 2007 16:46
Re: Hyundai
Nojo, ale když někoho vlastníš? taky ti bude jedno jak si finančně stojí a co dělá?? Když vlastně operuje s tvým majetkem??
anonym
27. 11. 2007 15:16
Re: Hyundai
To je ale "*".
anonym
27. 11. 2007 15:39
Re: Hyundai
ne, je to jinak. Za všechno můžou židi >:-[]
neregistrovaný "Riccardo"
27. 11. 2007 22:24
Re: Hyundai
Ne, za všechno můžou anonymové ... ;-)
neregistrovaný "Bru"
27. 11. 2007 15:44
Autorovi....
...drobná připomínka: divize GE Capital se roku 2005 celosvětově přejmenovala na GE Money. Pokud měl autor na mysli GE Capital Solutions, pak je vsjo v parjadku.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
27. 11. 2007 17:06
Re: Autorovi....
Jedná se o společnost "General Electric Capital Corporation", která je na NYSE obchodována pod tickerem GER. Jinak informace v článku (tedy zkratka GE Capital) pochází od Reuters.
neregistrovaný "Bru"
28. 11. 2007 19:18
Re: Autorovi....
Díky za feedback! Ano i soudruzi mohou udělat chybu a chápu že podobné informace se nenacházejí na desítkách serverů a proto je těžké takovéto detaily ověřit. Ovšem GE Capital od roku 2005 neexistuje, za tím si stojím. G.E.C.C. je pro GE něco jako Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG pro Porsche, čili oficiální úplný název společnosti. P.S. po osmi letech práce pro GE se již drobně orientuji v její struktuře.
anonym
27. 11. 2007 20:24
a není to jedno
a není to jedno >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 11. 2007 21:32
Kia
Korejci sú dost namyslený národ hlavne mužské pohlavie,myslim ,že to s tými investíciami značne prešvihly,mali by radšej znížit mzdové náklady a zmrazit investície...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "míšan"
28. 11. 2007 12:42
Asi tak,
zkrátka "zdravá" společnost... :-). Jo a korejci jsou co vím opravdu namyšlený a "jiný".
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2007 15:47
Už zas jsou jí ty gatě krátký
Pane Vořechovský, ono záleží na té modalitě, že. :-) Ve Vašem podání to vyznělo, že je Kia skoro na hrnci. Jinak by vypadalo, kdyby redaktor napsal: "Kia předpokládá další strmý růst, a tak hledá prostředky na přechodné pokrytí investic." Nebudu tady opakovat, co už jsem jednou napsal v předchozí diskusi: [odkaz]
Podle mého mínění je Kia schopná brzy kompenzovat výpadek dožívajících modelů i čínského trhu, na domácím trhu se jí už situaci do značné míry podařilo zvládnout. Až dokončí rozestavěné fabriky v zahraničí a ty začnou produkovat, situace se opět posune o kus dál. Stejně tak lze očekávat další růst výkonnosti na americkém trhu po uvedení nových modelů - není náhoda, že se velké SUV nakonec jmenuje Borego podle oblasti v Kalifornii, Kia má v plánu dostat se na US trhu brzy nad 5 % podílu. Své udělá i uvedení crossoveru Soul, atd.. Že si na to všechno vzala Kia jako přípomoc leaseback na své vlastní strojní zařízení (nevíme vlastně přesně, na které a kde, že?), je věcí hospodářské úvahy vedení společnosti, ne automatickou známkou ztráty finančního zdraví. - Velice podobné tragické předpovědi zaznívaly o Škodě ještě před pár lety, kdy po obrovských počátečních investicích z 90.let splácela úvěry a hospodařila se ztrátou. - Jistěže skokový rozvoj firmy není snadný a plodí zvýšená rizika. Kia před 10 lety byla skutečně na odpis.To, že během jediné dekády vyrostla ve skokana různých žebříčků na různých místech světa, svědčí o dobré počáteční strategii matky Hyundaie a dnes také o dobré vlastní strategii Kie. Na dnešním přetíženém a hysterickém automobilovém trhu se často zapotácejí i velcí obři - a podstatně tvrději než Kia. Třeba právě jinak veleúspěšný koncern VW, který teď ze všech sil resuscituje svůj smrtelně bledý Seat. ;-)
P.S. Ještě sem pro pořádek v archivu dávám odkaz na původní zprávu Reuters: [odkaz]
a dva odkazy na listopadové tiskové zprávy Kie, které se týkají jejích výsledků v Evropě [odkaz]
a globálně [odkaz] (tady je třeba na stránce nalistovat press release z 23.1107).
Rozbalit vlákno
0