Cee´d s motorem 1,4 (80 kW), se šesti airbagy, klimatizací, rádiem s CD a MP3 přehrávačem, dálkově ovládaným centrálním zamykáním a alarmem dnes pořídíte za méně než 320 tisíc korun. V ceně je také sada zimních pneumatik a kol.
Pro kupujícího je to antikrize. Pokud budeme brát do srovnávacího testu základní motor, tak korejci převálcujou všechny, snad jen Auris. Motor je srdce auta ne jízdní vlastnosti.
Grónsko je příklad dalších pyramidálních her podobně jako Albánie v devadesátých letech - kurs eura v Grónsku za rok vyskočil 8x-10x a to nemá s ekonomikou moc společného.
Tak ted jsi mne dostal- dosud jsem zil v iluzi ze Reykjavik je na Islandu ale jak koukam budu muset vratit VS diplom protoze neznam zakladni geografii ;-)
To co píše A2 je fakt.Je docela jedno zda to čistě prožrali nebo naprosto chybně investovali.Stejně si na to museli půjčit.Šejci kteří teď půjčí firmám a zemím které jsou před krachem,také kvůli tomu zkrachují.Ne.Protože peníze mají podložené produkty,což Island neměl.
Nedelas v Prognostickym? Tim proslo dost lidi co vsechno vi a dokazi mluvit o tom o cem nemluvi ;-) .
Zadna naprosto chybna investice nebyla- jeli strategii vsech bank na celem svete- jen meli tu smulu ze se prehrali jako prvni
Island defacto zkrachoval díky deficitu veřejných financí, sice mu to zaručovalo relativně vysoký růst ekonomiky, kdy lidé utráceli a utráceli,brali hypotéky, půjčky atd. aniž by stát se třistatisíci obyvateli byl schopen toto zaručit. Island vydával dluhopisy, ceniny, aby získal další peníze, ty jsou nyní v podstatě nedobytné.
Obrovske investice isladnskych bank ve stredni Evrope ( namatkou Polsko, Ukrajina , Madarsko) a Asii pujcoval i islandskym firmam na expanzi ( banky, lodenice, nemovitosti ). Cely problem Islandu je za ma penize nainvestovane v cizine a ted by penize stahl zpet jen za cenu obrovskych ztrat
fakt? já myslel, že Island se dostal na pokraj bankrotu, protože převzal závazky svých bank, které převyšovali HDP Islandu. A tyhle banky mají pohledávky u těch zkrachlých amerických bank, a proto taky krachly. Člověk se furt musí učit.
Jistě, impulsem byl bankovní sektor, pak se celý Island sesypal jako domeček z karet. Právě bohužel kvůli tak nízkému počtu obyvatel a na druhé straně velikášství a špatné politice státu, bank.
ty banky dělali to co dělala většina bank do krize. Tedy půjčila si a pak je krátkodobě investovala na větší úrok. Ke smůle islandských bank si je půjčily společnosti, které to odnesly nejvíce. Otázkou je co měl učinit islandských premiér. Jestli měl ty banky nechat kleknout nebo se za ně zaručit. Opět volba mezi dvěma zly. Náš stát si bankovní krizi již prožil, takže s tím máme taky citelnou zkušenost. Byť ne v tak velkém rozsahu.
Islandské banky se staly obětí vlastního megalomanství a namlouváním si že jsou nejlepší. Islandské banky skupovali na dluh (jak jinak) co se dalo(další banky v GBR) a taky na to dojely. 20 let na Islandu nic nedělali než hráli letadlo. Přes noc se stala z chytačů rybek armádá pracantů ve finančním sektoru. A každé letadlo jednou skončí.
My, a to je rozhodujícím faktorem, nejsme zdaleka tak zadluženi jako ostatní státy evropy i světa, v podstatě jsme mezi deseti státy světa s nejnižším zadlužením a tudíž s nejmenší pravděpodobností postihu nějakou bankovní krizí. V evropě je na to nejhůře Ukrajina, Maďarsko, pak také Polsko, Německo atd., ostatní v o něco menším rozsahu.
Hloupost, nejde o statni zadluzenost, ale zadluzenost v privatnim, tedy nestatnim sektoru. Ten se dostal temer ke dnu, chybi likvidita financnich spolecnosti, tedy prave tech, ktere by penize mit mely. A jelikoz ryze narodnich bank je velmi pomalu, naopak nadnarodnich koncernu vetsina, je uplne jedno, jestli se to podela v US, Islandu, nebo na Severnim polu.
Kdepak asi pracujes RayBane? Mozna, by jsi si mel vymenit sklicka bryli, nebot ta soucasna musi byt nutne ruzova. Nevis o tom zhola nic, pak je lepsi napsat radsi do Materidousky.
To co se deje ted je pouze prvni vlna, ktera prinese dalsi, mozna mensi, ale rozsahlejsi.
To je sice pravda, ale uz zakladny motor 1.4CVVT/80kW staci pre vacsinu kupujucich. Auto je s nim dostatocne zive, a motor samotny ma modernu koncepciu. Je to velmi slusna zakladna motorizacia, nebal by som sa donho ist.
Ten silnejsi (1.6CVVT) ma fakt trosku "nadsadenu" cenu. Ale zas si pozri, ze diesel 1.6CRDi stoji oproti nemu len o 30 tisic viac (ta silnejsia vykonova verzia) a to je primerany rozdiel.
Je to pravda... musim konstatovat, ze ta 1.4 v Ceedu je vazne ziva a dostacujici - narozdil od Skodovky a jeji 1.4 pro Ochcavku :-! to je za trest :no:
Nijako sa to nedá vysvetliť, s atmosferickým motorom 1,4 je Octavia rýchlejší slimák, čiže na ceeda nemá. Ak myslíš 1,4 TSI, tak to je preplňovaný motor, čiže iná kategória a samozrejme aj cena.
:-! tak mi ukaz grafy, ktere podlozi to tvoje tvrzeni o pruznosti... sem s nima.A jak psal Ladlen, jestli srovnavas novou 1.4TSI od VW s atmosferickou 1.4 Ceedu, tak jsi uplne mimo... 8-s
:yes: tak managorum v nejmenovane automobilce z ceske kotliny se prave opotilo celo, pripadne i neco jineho :-)
genialni tah s rozsirenim tzv. zakladni vybavy jejich modelu o 2 plastove hacky, o viko odkladaci schranky :-) tento genialni tah asi nevyjde... >:D
myslím, že too bylo daleko víc,, co se u škodovky změnilo, podívej se ve SM na srovnání cena výbav před slevama a po slevách, dneska velká část výbavy, která se dřív musela draze doplácet, je v základu, rozdíl není jen těch slevněnejch 20-30. ale s tou vší výbavou skoro 70...
Ten kdo zítra jde do autosalonu Škoda a koupí si Fabii je prostě blázen nebo ňouma. Ňouma, který neví, že jde za téměř stejný peníz koupit o třídu větší auto s o dvě třídy lepším základním motorem. Ten kdo včera objednal Fabii a zaplatil rezervační zálohu ji může nechat propadnout.
krčí? proč by se měl krčit? ve fabii má nejméně 5 cm nad hlavou! ne-li víc!!! jo ve Fabii I tam měl hlavu zabořenou ve stropě.. ale tady má až moc velkou vjšku to auto, zbytečně - je to pak hnusný
Aby byla Fábka vůči tomuto konkurenceschopná bude muset jít v základu maximálně na 200.000,-Kč. Cedník patří do stejné třídy s Octávkou a ta v základu proti tomuto žilinskému zázraku taky nemá co nabídnout.Fabii nad vodou drží předsudky vůči korejcům a konzervatismus českých ňoumů.
s motorem ano, s výbavou dneska už zase ne...
zatimco škodovka doplnila výbavy a za 24O máš auto ve velice slušný výbavě, 4 pytlema a za 260 i elektriku, tak co máš za 270 u Kie? Holátko, jen ten moor srovnávat nelze... ale někdo nejni závodník na silnicích ;-) a dkyž srovnáš srovnatelné tak už škodovka předražená není >:-[]
Pokud dobře čtu, tak základ Cedníku dáva ABS+EBD a el. ovl. př. oken a dva pytle. ;-) o 10.000 míň a obdobně vybavená o třídu menší Fabie a s podstatně horším motorem. Tak jak to mám sakra srovnat, aby mi z toho škodule vyšla líp??
No tak to se oba mýlíte. Nejde o Sex. Jde o proces ulovení, jde o samotný lov roztomilé ***ky. Šlapku si zaplatí každý Blbec, ale dostat pěknou ženskou a neplatit jí, podle toho poznáš chlapa. A je jedno, jestli balíš na svaly, řeči, půjčeného ojetého bavoráka nebo peněženku nabitou padesátikorunama. Jsi LOVEC.
Neviem, kde pracujes ty, alebo kto ta financuje, ale mne plat neklesa. Ovsem ak ty zijes z vynosov svojich investicii, tak to by som veril, ze momentalne aj ten rohlik moze byt pre teba trochu problem...
Ted ti plat neklesa, kdopak te financuje, ze dokazet strilet prognozy? Navic, myslis plat efektivni, nebo pouze zvysujici se cislo. Navic v globale, kdyz snizis cenu vyrobku, musis si vzit budto ze zisku, nebo snizit naklady, jina cesta neni. Obe varianty se muzou projevit i na nizsim efektivnim platu treba prave pekare rohliku.
Nuz, ak by mi klesol plat co len o 1 euro, zvedam kotvy, a odplouvam. Myslim samozrejme cislo. Lenze cena auta, to je tiez len cislo. Neprepocitane inflaciou, takze tu sem teraz netahajme...
Pokial automobilka bude znizovat cenu tym, ze znizi svoj zisk, velmi mi to nevadi. Nemusia sa pani manageri vozit sukromnymi tryskacmi, a objednavat si za firemne prachy defky. Aspon nie tak casto...
Vis, to zda manazer vyuziva letadlo ci ne, je vec obvykle sirsiho vedeni a pokud to usoudi, ze rychlejsi presun daneho manazera muze byt ku prospechu firme, vetsinou dojde i ke schvaleni.
Vytykat nekomu vlastnictvi soukromeho tryskace navic zavani komunismem. Pokud nekdo svou cinnosti prispiva spolecnosti pro kterou pracuje, pak ma byt i nalezite ohodnocen. U manazeru navic vetsinou plati pravidlo tri chyb lamajicich vaz. A nikdo se uz neohlizi na predchozich deset, sto, tisic dobrych rozhodnuti... Nikdo neresi to, ze manazer s tzv. volnou pracovni dobou stravi v praci 14-16h denne. To delnik u pasu neresi, 3 zmetky se ve stovkach kusu ztrati a kdyz musi delat byt o par minut dele, uz se pocita prescas.
A k prvnimu odstavci...prichazi doba, kdy bude velmi obvykle nenavysovani platu v do teto chvile obvyklych periodach. Pokud to neudela jeden zamestnavatel, tak ti druzi take ne. A bafunari z odboru s tim nenadelaji nic.
Čím, prosím pěkně, zavání to, když náš spolehlivý dodavatel zemního plynu zvýšil v tyto dny všem koho potkám zálohy o 48%, přitom jsme všichni byli navzdory čtyřem zdražením za poslední rok na plichtě či dokonce malé přeplatky?Díky statisícům za zateplení, resp. od 100 t nahoru po nějakých 300 tis...Vím i o případu,kdy se v domě netopí,majitelé zemřeli, záloha 500Kč/měs stačila,byl přeplatek a od příštího měsíce je pro ten neobydlený dům pouze DEVĚTKRÁT vyšší, tj. rovných 4500Kč/měs? Krize nebo nenažranost managérů s tituly MBA= mladý,blbý, ambiciozní...Vidím to na duhou možnost.Jak pozoruji lidi,budou vydělávat jen na energie. Mně při denní spotřebě 6 m3 spočetli zálohu na 5500,- Kč.Taky dobré počty,pro mamagement....takže ceny aut lidi moc asi neřeší,krom několika jedinců na netu. Lidé řeší a budou řešit otázku bytí a zase nekřičme,že se všichni mají přestěhovat do Prahy.Dcera mi tam žije, jenže čistý nájem bez inkasa 12 tis/měsíc, ona na to vydělá, ale ne každý může být právnik,že jo....i prodavačku v krámě potřebujie, např.Nebo někoho, kdo odveze odpadky či bude učit vnouče.S nástupem 15 hrubých a ohledem na ceny všeho asi cenu aut nebude řešit vůbec.Nebo bude??? :-!
Taky tohle nemá s dodavateli nic společného. Za kolik si své výrobky prodává odběratel je jeho věc. Spíš pokud by nižší cena podpořila prodej, tak by logicky měli i větší odbyt dodavatelé automobilky.
To si dovolím oponovat. Automobilky s dodavateli uzavírají smlouvy na dodávky dílů s předem danou cenou třeba na 5 let. A jelikož se každým rokem zdražují energie a povětšinou i materiály, tak ke konci platnosti smlouvy už dodavatel tolik nevydělává. A když automobilka sníží ceny svých produktů, rozhodně bude chtít ušetřit i na nákladech za díly od dodavatelů. Bude tlačit u nové smlouvy dodavatele k nižší ceně nebo minimálně stejné jako u předchozí smlouvy. A kde asi dodavatel ušetří? Zvedne produktivitu a propustí lidi. A jako bonus se bude snažit o co největší automatizaci, která se mu do teď zdála nákladnější než mzdy dělníků.
Jestli na 5 let nevim, ale každopádně z hlediska energií a všech ostatních nákladů tam bude jistě nějaká valorizace, nebo zohlednění inflace. Jinak by to mohl podepsat jenom sebevrah. Ovšem dneska je situace trochu jiná a od posledního v řetězci to bude zákonitě padat dolu.
Dneska všichni vidí boom ve slevňování aut, ale co s těma tisícema propuštěných lidí okolo a to nejen v autobranži ještě přijde, nad tim už nikdo moc nepřemýšlí.
Jasné, já nevím na jak dlouho tu smlouvu dodavatelé a podepisují, ale je to opravdu na docela dost dlouhou dobu. Proto jsem psal třeba. S tou inflací nevím. Myslím, že na to automobilky moc nehrají, ale asi tam nějaká míra zohlednění bude.
V každém případě jsem chtěl jen připomenout, že příspěvek od Ford Henry se moc na pravdě nezakládá. Zlevnění finálního produktu se prostě musí projevit všude a nejde si ubrat ze zisku zase nějak přehnaně velký kus. To je potom lepší sedět na ponku a houpat nohama, než dělat něco jen proto aby se dělalo.
Souhrnem, souhlasím s tebou co jsi napsal. Lidi v dodavatelských firmách ještě zažijí krušné časy.
Umíš si představit, že si zejtra pořídíš jednoho cee´da za dvě pade a za tejden zjistíš, že šel dolů na dvojku? To je na provaz, nemyslíš?
Pamatuj - auto, boty a ženskou nikdy nekupuj ve slevách. Vybírej zásadně nikoliv podle ceny, nýbrž podle třídy, tedy zda chceš subkompakt, kompakt, či střední, vyšší střední nebo Lunochoda. Máš-li vybranou třídu, zakroj do kvaltativního členění, tedy zda chceš low, main či prémiii a vyber i segment. Takže vezměme příklad - chceš hatchback, kompakt a v prémii. Máš to jednoduché, vybereš mezi BMW 1, A3 nebo C30. Pokud máš vybráno, jdeš do kšeftu. Tam si ho dolaď (barva, kola, extras) A až teprve nyní se zajímej o cenu. Skutečnost, že to po jejím sdělení vezmeš úprkem do Kyjí, tedy do Kie je už jen trpkou realitou tvého životního bytí. Tedy, tvého životního bití...
Já bych s dovolením objednal jednoho Apoštola. Šedá metla, tédéíčko v základu, hlíny a může klidně mít švihadla. Na protiúčet nechám jeden pjeknej vituněnej škodylak stodvaciášek. Slevy jsou pro socky, já platim keš. V bonech na dřevo... >:-[]
Na tyhle křeny máme speciální místnost. Kávička, klimačka, asistentka, podvazky, knoflíček na halence, no, však to znáš sám... Akorát ten stodvacijášek mi tam neštimuje. Jedině, že by byl vyvedej v platině :-)
a škodylak neni v plátně či co to tam píšeš, ale v laminátech od Jardy a Bertoňáka. To si pamatuj. Holky u nás v Jirkově na zadní sedačce jen vejskaly když jsem driftoval po návsi... >:-[]
Pořád to samé dokola. Mám pocit, že kdyby Ti zabalili * do hedvábného šátku s logem VW, tak to koupíš.Stačilo by udělat show jaký je to super produkt pro lepší lidi a každý snob se na to nalepí jak moucha. Na to *. >:-[]
Kazdy necht si koupi to, s cim je schopen se financne vyporadat. Vyprodeje a slevy nabizi krome Rollsu snad vsichni. Kdo by nekoupil tridu "C" za cenu Passatu v roce 2007? ;-)
Kia se dokazala senzacne prosadit na evropskych trzich. Zasluhou vyborneho pomeru ceny/hodnoty. Cee'd je pro znacku Kia tim, cim je Octavia pro Skodu. Stezejnim modelem a tahounem prodeju. At uz nekdo koupi Octavii, nebo Cee'd, v zadnem pripade neprohloupi.
Zde je vsak otazka, kolik za novy vuz je zakaznik ochoten zaplatit. A co za sve penize dostane. Kia zde predvadi vybikajici politiku. Kvalitni vuz s vybornymi motory a bezkonkurencni zaruka za vybornou cenu. To je, co dnes prodava. I Skoda reaguje. Pokud chce sve vyrobky prodat, logicky musi s cenou dolu. Za nedlouho zakaznik dostane vybornou Octavii za jeste lepsi cenu (i na ceskem trhu !!!). Zde se vyplati si pockat (nebo koupit Cee'd). Krasa konkurencniho boje je zde ve svym nejlepsim.
Polo si svojim predposlednym miestom v teste spolahlivosti autobild-u urobilo reklamu az-az! Bohuzial, negativnu. To by museli ku kazdemu predanemu pridat este jedno na suciastky, aby si zlepsili reputaciu...
Koukám, že zasedání mezinárodního měnového fondu má přestávku, tak píšeš. Mohl bys tedy vypsat ty evropské trhy, kde se Kia senzačně prosadila? :-)
P.S. Opravdu považuješ za možný důsledek konkurenčního boje když kompakt stojí deset tisíc euro? Nemáte vy, kapitáni automobilového průmyslu pro tuhle cenotvorbu náhodou jiný přívlastek?
Ceedu jsem dlouho fandil, ale opatrně na 3 termíny:
1) KVALITA: po roce si řada majitelů Ceedů stěžuje na korozi dveří, po roce. Otázkou je, co přijde v druhém roce.
2) ZA MÁLO: 369.900 Kč není nejnižší cena, jsou i levnější. O oškubanci typu Base se bavit nebudeme, na to skočí jen tele.
3)BEZKONKURENČNÍ ZÁRUKA: každých 15.000 km POVINNÁ výměna oleje, co to proboha je ? Tak často v servisu není ani Hamilton ... Navíc připrav domácí rozpočet na servisní prohlídky:
první 4.500 Kč
druhá 7.000 Kč
třetí 4.500 Kč
čtvrtá 7.000 Kč ... atd.
+ chudák příroda. Je třeba umět číst mezi řádky ...
Tady nedávno dával někdo odkaz na stránku majitelů Ceedu. Jistě by se to dalo najít. Nehodnotim to, ale celkem jsem čuměl. Rez, kotouče, elektronika...hodně nadávali a celkem se shodli.
Prokazalo se, ze nejde o rez ale o usazeninu _na laku_ (tedy ne rez pod lakem).
Dale nevim, ze by byl nejaky problem s kotouci ? Ohledne elektroniky vim, ze jsou urcite problemy s USB portem, pokud ho clovek pouziva a ma pobliz mobilni telefon. Toto bude opraveno v revizi 2009.
korózia? na pozinkovanej kasni? to by som rád videl, hoď nejaký odkaz ak môžeš ;-)
každých 15 000km výmena oleja? a? long-life oleje a predĺžené servisné intervaly pošlú motor do večných lovíšť..ale pravda, v servise stráviš menej času ;-\
a ceed vo výbave active je za 320 000..žiadna holota prípadne motory z historického múzea..
s longlifem 200 000km a jezdí dál jak nové, žádný problém. Ono si totiž spousta lidí myslí že když má longlife tak olej nemusí měnit vůbec. S ročním nájezdem přes 50 000 je servis po 15 000 celkem vopruz. A nastává situace že lidi kteří si koupily Ceeda mezi prvními tak díky cenové politice KIA mají dvouleté auto které neprodají ani za třetinu původní ceny. Podobná situace byla před pár lety s Elantrou.
Keď chcem auto vymaniť za dva roky, nekúpim si cee´da. Ten má kapku dlhšiu záruku a navyše býva po dvoch rokoch úplne fit, takže je škoda ho s veľkou stratou predávať.
Na dva roky tak Golfa, cenu si drží, napriek tomu, že v tom čase je to už sypák...
>:D >:D >:D
I když má Cee´d dost proti ,má i spoustu pro.O tom se nemusíme vůbec hádat,tak to prostě je .Ale co se mu nedá upřít,značně rozhýbal cenový trh v nižší střední.A nesvádějte to hned na krizi.Před rokem se o krizi moc nevědělo.
Mám na ceede 1,6 CRDI najazdené 58 tis.km a jediná vada, ktorú som reklamoval boli tyčky stabilizátora, ktoré odišli asi na všetkých kusoch CRDI vyrobených v 1.polroku 2007. Bola to vina subdodávateľa, všetky vymenili a je pokoj, to tzv.hrdzavenie dverí u niektorých kusov sa vysvetlilo, iných závad je málo. Mne na ceede vadí len komplikovaná výmena tlmených svetiel, ale prvú žiarovku som menil minulý týždeň, po 57 tis.km a to svietim stále. Servisný interval na olej u CRDI je 20 tis.km. Auto je spoľahlivé, nepočuť žiadne pazvuky, zatiaľ na 1.
jeden problém zvaný "krize".Škoda omezí výrobu asi o 18 tis. aut a Kia markantně slevní a tím získá další dlouhodobé uživatele její produktů.V Nošovicích se v klidu rozjela výroba kvalitních Hyundayů.Dolar posiluje,ale všichni mají hubu plnou krize.Fandím výrobcům,kteří slevňují,protože si i zákazník příjde na své a Kia má opravdu co nabídnout oproti Škodě.Sice se to moc nepíše,ale západ nemá zájem o některé typy Škody a já se nedivím.Tak snad si to několik lidí uvědomuje.
Asi máš na mysli TV Nova,ale bohužel ta nemá s "krizí" nic společnýho.Je to ekonomická válka o ovládnutí těch menších a stát jen přihlíží a čeká na bonus.VW jen šlápl do většího ho.na než mohli uklidit a Porsche začíná po nich uklízet.Výhody,které měli zaměstnanci u VW v německu berou za své,bohužel čecháček v M.B. ví jen kde je vrátnice.Tak sleduj Novu,ať se něco málo dozvíš. :-!
Novu, to asi myslíš TV Novu, ne? Já koukám jen na Ordinaci v gynekologický zahradě a tam je krize pořád. Teda ne ta kapitalistická, co žere ty menší a stát na to jen kouká...
Kia Ceed vyrobené v roce 2007 mají rezavé zadní dveře jak je to možné? Asi proto že se to vyrábí z černého plechu tak jako favotity a proto jsou cenově výhodné.To auto si k Oktávce I nemůže ani čuchnout.
Ale to vôbec nie je pravda, u niektorých kusov, ktoré chodili do umyvárky sa zdalo, že hrdzavejú dvere pod obvodovou pryžovou prachovkou. Na testoch rontgenom sa zistilo, že ide len o usadeninu na laku po obschnutí auta po umyti zo zbytkovej špiny. Teda žiadna "senzácia" sa nekoná, predsa pozinkovaný plech, kvalitne nalakovaný nemôže zhrdzavieť, hoci by sme ho naložili do soli ako údeninu. Takže, myslím, že Tvoje meno presne vystihuje Tvoju mentálnu úroveň.
Nechci hanit tvůj optimismus, ale pokud si projíždím tu mnou avizovanou diskusi, kde jsi i ty, tak z ní moc spokojenosti necítím. Většina závad je stejných a stále se opakujících. Všelijaký vrzání u takovýho auta chápu, jako i to, že nikdo tam nebude psát nic kladnýho. To tak bývá. Ale cena je asi úměrná produktu.
Áno sú ľudia, ktorí do diskusie písali len preto, že mali nejaké problémy, sú dokonca aj takí, ktorí svoje auto až chorobne sledujú, ako nejakí "hypochondri", ja som naozaj spokojný, len konštruktérom prístupu k žiarovkám by som asi ruky poutínal, vymeniť žiarovku cez deň je problém, v noci nemožné.Napokon tí, čo sú spokojní sú ticho, ozývajú sa len tí, čo majú problém a to je pri počte predaných kusov mizivé percento.
Tak keby si chcel vymeniť žiarovku tlmeného svetla podľa predpisu, musíš odmontovať krycí plast na vrchu predku auta, odkrútiť celé svetlo, vysunúť ho von dopredu a potom v pohode vymeniť žiarovku. Dá sa to aj inak, posunutím baterky(ľavé), alebo odkrútením a posunutím poistkovej skrinky(pravé). ale vtedy je aj tak málo miesta na prsty a nevidno, kam vlastne žiarovku dávaš.Toto je jediná vec, ktorá ma na ceede hnevá, minulý týždeň som takto ráno o tretej zistil, že pravé nesvieti a musel som ísť do Kolína na hmlovkách a ľavom tlmenom.
Myslim, že zrovna u xenonu by si na něj neměl ani šáhnout. Na druhou stranu od tý doby, co xenony mam, tak mě prasknul jen jednou a kdyby mě za ty prachy nedolili vodu do ostřikovačů, tak je nakopu do zádele.
To máš asi pravdu. Asi hodinu jsem se to snažil rozebrat a nakonec jsem volal půjčovnu, který to patřilo a rovnou mi přivezli jiny auto. A to jsem si říkal, jak maj perfektní služby >:D:yes:
Je úsměvné, jak se nám tady něktěří snaží namluvit, že auto se nemá kupovat ve slevě :-) Nebo že díky krizi a cenové "válce" přijde spousta lidí o práci, a že za to může to snižování cen.
Jaké je teda řešení? To jako nemáme kupovat auta ve slevách, a trvat na zvýšení cen?
Fajn, takže když krize ještě nebyla, prodeje rostly, obraty rostly, výroba rostla, zisky rostly. Platy a zaměstnanecké výhody rostly. Teď je sice všude krize, výroba se snižuje, prodeje klesají, zisky klesají, ale po mě (kupující) se čeká, že budu dotovat platy a zaměstanecké výhody? Proč?
Udělá někdo to samé pro mě? Pracuji pro soukromý sektor, taky musíme produkovat obrat, zisk. Když to nedokážeme, zanikneme. Je to jednoduché, je to trh. Nebo mám jít za zákazníkem a říct mu - hele Kájo, já vím, konkurence slevnila o 20%, ale víš, já bych si chtěl zachovat všechny svoje bonusy + ještě nějaké to navýšení platu, takže co kdybys akceptoval tu naši cenu? :-!
Kdo na nové auto má, ten si ho koupí. Kdo ne, ať si ho nekupuje. Nekupovat ve slevě? Proč? Je snad to samé auto horší když bude o 10% levnější? Nebo se pak nebudu moci pochválit sousedovi, že jakou pálku jsem vyhodil za novou káru?
....se ti divím, že ti to ještě stojí za tak dlouhou reakci.... Podle některých virtuálních teoretiků Kia svými cenami "ku*ví trh" a někdo si zas rád koupí identické auto o 100.000 Kč dráž než soused, jen aby ho neměl ve slevě. Realita dnešního světa je ale jinde a ten kdo se nepřizpůsobí tak má smůlu (a vyrábí na sklad) 8-s