Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia opět snižuje ceny Cee´du: Základ nyní za 269.980,-Kč

Cee´d s motorem 1,4 (80 kW), se šesti airbagy, klimatizací, rádiem s CD a MP3 přehrávačem, dálkově ovládaným centrálním zamykáním a alarmem dnes pořídíte za méně než 320 tisíc korun. V ceně je také sada zimních pneumatik a kol.
Zpět na článek
4. 11. 2008 07:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 07:20
4. 11. 2008 07:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 10:29
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 10:33
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 08:06
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:21
4. 11. 2008 08:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 08:38
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 08:49
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:56
4. 11. 2008 08:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 09:12
4. 11. 2008 09:26
4. 11. 2008 09:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 10:38
4. 11. 2008 10:45
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 10:58
4. 11. 2008 09:30
4. 11. 2008 09:37
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 09:37
4. 11. 2008 10:44
4. 11. 2008 11:02
4. 11. 2008 11:06
4. 11. 2008 11:34
4. 11. 2008 11:39
4. 11. 2008 14:00
5. 11. 2008 07:31
4. 11. 2008 13:57
4. 11. 2008 08:14
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:53
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 20:28
neregistrovaný "AleScout"
4. 11. 2008 09:21
4. 11. 2008 09:44
neregistrovaný "neo029"
4. 11. 2008 12:18
4. 11. 2008 11:20
4. 11. 2008 12:07
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 12:32
4. 11. 2008 14:02
4. 11. 2008 12:38
4. 11. 2008 13:40
4. 11. 2008 13:14
4. 11. 2008 13:52
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 14:22
4. 11. 2008 14:47
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 15:26
4. 11. 2008 15:51
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 16:47
4. 11. 2008 17:16
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 14:35
4. 11. 2008 15:20
4. 11. 2008 15:25
4. 11. 2008 15:39
4. 11. 2008 15:49
4. 11. 2008 16:13
4. 11. 2008 16:34
4. 11. 2008 20:52
neregistrovaný "exctenar"
4. 11. 2008 17:16
4. 11. 2008 18:48
neregistrovaný "Baby_killer"
4. 11. 2008 20:11
4. 11. 2008 21:59
neregistrovaný "Baby_killer"
5. 11. 2008 07:25
4. 11. 2008 16:15
4. 11. 2008 14:27
4. 11. 2008 14:42
4. 11. 2008 14:47
4. 11. 2008 14:56
4. 11. 2008 14:58
4. 11. 2008 15:13
4. 11. 2008 15:22
4. 11. 2008 15:40
4. 11. 2008 15:53
4. 11. 2008 16:58
4. 11. 2008 14:51
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 14:55
4. 11. 2008 15:55
4. 11. 2008 15:20
neregistrovaný "tatraplan"
4. 11. 2008 16:39
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:55
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 21:07
neregistrovaný "PetrCBR"
4. 11. 2008 20:12
neregistrovaný "matysekul"
4. 11. 2008 19:09
neregistrovaný "507--"
4. 11. 2008 20:59
4. 11. 2008 22:00
neregistrovaný "prtko5"
4. 11. 2008 22:32
4. 11. 2008 22:50
4. 11. 2008 23:17
4. 11. 2008 23:22
4. 11. 2008 23:35
4. 11. 2008 23:56
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 23:59
5. 11. 2008 00:11
6. 11. 2008 20:49
6. 11. 2008 21:06
6. 11. 2008 22:06
6. 11. 2008 22:37
5. 11. 2008 05:52
5. 11. 2008 09:15
5. 11. 2008 13:17
5. 11. 2008 17:05
5. 11. 2008 10:39
5. 11. 2008 11:00
5. 11. 2008 16:06
10. 11. 2008 12:14
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 07:08
Krize
At si kdo chce co chce rika bohuzel je tu krize a ta se navyhyba nikomu :no: :no: :no: . Tohle je nejlepsim dukazem :no:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2008 07:20
Re: Krize
Pro kupujícího je to antikrize. Pokud budeme brát do srovnávacího testu základní motor, tak korejci převálcujou všechny, snad jen Auris. Motor je srdce auta ne jízdní vlastnosti.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 07:39
Re: Krize
Je otazka jestli se krize nedotkne casem i kupujiciho- vice ci mene bolestive
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 10:29
Re: Krize
presne tak
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 10:33
Re: Krize
1.4 80kW vyzera na papiery dobre.. najviac som isiel v 1.6 a tak lenivo iduci motor do otacok som nezazil uz davno... :*) Dokonca aj na volnobeh....
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:06
Re: Krize
Žádná krize není - v USA lehla veká banka a hned se z toho udělal důvod pro svádění vše na krizi.
Avatar - T613
4. 11. 2008 08:21
Re: Krize
jdi to říct na náměstí v Reykjavíku :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 08:29
Re: Krize
No ono by stacilo to jit vysvetlit napr. Madarske vlade nebo na Ukrajinu ;-)
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:38
Re: Krize
Grónsko je příklad dalších pyramidálních her podobně jako Albánie v devadesátých letech - kurs eura v Grónsku za rok vyskočil 8x-10x a to nemá s ekonomikou moc společného.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 08:46
Re: Krize
Tak ted jsi mne dostal- dosud jsem zil v iluzi ze Reykjavik je na Islandu ale jak koukam budu muset vratit VS diplom protoze neznam zakladni geografii ;-)
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:49
Re: Krize
Máš pravdu :yes: , bral jsem to "kus ledu jako kus ledu" ... >:D
4. 11. 2008 08:56
Re: Krize
Jo to se nám to hoduje,když nám lidi půjčují. :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 08:59
Re: Krize
Paradoxne Island pujcoval ostatnim ;-)
4. 11. 2008 09:26
Re: Krize
Tak si najdi kolik jen německé banky rozpůjčovali na Islandu.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 09:29
Re: Krize
A ty si najdi jestli to Island prozral nebo pujcil dal ;-) A pak se nezapomen zase ozvat ;-) . Pa ;-)
4. 11. 2008 10:38
Re: Krize
To co píše A2 je fakt.Je docela jedno zda to čistě prožrali nebo naprosto chybně investovali.Stejně si na to museli půjčit.Šejci kteří teď půjčí firmám a zemím které jsou před krachem,také kvůli tomu zkrachují.Ne.Protože peníze mají podložené produkty,což Island neměl.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 10:45
Re: Krize
Nedelas v Prognostickym? Tim proslo dost lidi co vsechno vi a dokazi mluvit o tom o cem nemluvi ;-) .
Zadna naprosto chybna investice nebyla- jeli strategii vsech bank na celem svete- jen meli tu smulu ze se prehrali jako prvni
4. 11. 2008 10:58
Re: Krize
Prognózy tady píšeš ty.Kdybych si od tebe půjčil peníze a neměl bych na splácení,tak ti bude jedno zda jsem je prohýřil,nebo půjčil dál. ;-)
4. 11. 2008 09:30
Re: Krize
Komu, prosím tě?

Island defacto zkrachoval díky deficitu veřejných financí, sice mu to zaručovalo relativně vysoký růst ekonomiky, kdy lidé utráceli a utráceli,brali hypotéky, půjčky atd. aniž by stát se třistatisíci obyvateli byl schopen toto zaručit. Island vydával dluhopisy, ceniny, aby získal další peníze, ty jsou nyní v podstatě nedobytné.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 09:37
Re: Krize
Obrovske investice isladnskych bank ve stredni Evrope ( namatkou Polsko, Ukrajina , Madarsko) a Asii pujcoval i islandskym firmam na expanzi ( banky, lodenice, nemovitosti ). Cely problem Islandu je za ma penize nainvestovane v cizine a ted by penize stahl zpet jen za cenu obrovskych ztrat
Avatar - T613
4. 11. 2008 09:37
Re: Krize
fakt? já myslel, že Island se dostal na pokraj bankrotu, protože převzal závazky svých bank, které převyšovali HDP Islandu. A tyhle banky mají pohledávky u těch zkrachlých amerických bank, a proto taky krachly. Člověk se furt musí učit.
Avatar - Pierro
4. 11. 2008 10:44
Re: Krize
taky jsem byl toho názoru... :-|
4. 11. 2008 11:02
Re: Krize
Jistě, impulsem byl bankovní sektor, pak se celý Island sesypal jako domeček z karet. Právě bohužel kvůli tak nízkému počtu obyvatel a na druhé straně velikášství a špatné politice státu, bank.
Avatar - T613
4. 11. 2008 11:06
Re: Krize
ty banky dělali to co dělala většina bank do krize. Tedy půjčila si a pak je krátkodobě investovala na větší úrok. Ke smůle islandských bank si je půjčily společnosti, které to odnesly nejvíce. Otázkou je co měl učinit islandských premiér. Jestli měl ty banky nechat kleknout nebo se za ně zaručit. Opět volba mezi dvěma zly. Náš stát si bankovní krizi již prožil, takže s tím máme taky citelnou zkušenost. Byť ne v tak velkém rozsahu.
4. 11. 2008 11:34
Re: Krize
Islandské banky se staly obětí vlastního megalomanství a namlouváním si že jsou nejlepší. Islandské banky skupovali na dluh (jak jinak) co se dalo(další banky v GBR) a taky na to dojely. 20 let na Islandu nic nedělali než hráli letadlo. Přes noc se stala z chytačů rybek armádá pracantů ve finančním sektoru. A každé letadlo jednou skončí.
4. 11. 2008 11:39
Re: Krize
My, a to je rozhodujícím faktorem, nejsme zdaleka tak zadluženi jako ostatní státy evropy i světa, v podstatě jsme mezi deseti státy světa s nejnižším zadlužením a tudíž s nejmenší pravděpodobností postihu nějakou bankovní krizí. V evropě je na to nejhůře Ukrajina, Maďarsko, pak také Polsko, Německo atd., ostatní v o něco menším rozsahu.
4. 11. 2008 14:00
Re: Krize
Hloupost, nejde o statni zadluzenost, ale zadluzenost v privatnim, tedy nestatnim sektoru. Ten se dostal temer ke dnu, chybi likvidita financnich spolecnosti, tedy prave tech, ktere by penize mit mely. A jelikoz ryze narodnich bank je velmi pomalu, naopak nadnarodnich koncernu vetsina, je uplne jedno, jestli se to podela v US, Islandu, nebo na Severnim polu.
5. 11. 2008 07:31
Re: Krize
Tak to je snad zcela zřejmé, že nejde o zadlužení jednotlivých států, ale o zadluženost "v rámci toho kterého státu". 8-s
4. 11. 2008 13:57
Re: Krize
Kdepak asi pracujes RayBane? Mozna, by jsi si mel vymenit sklicka bryli, nebot ta soucasna musi byt nutne ruzova. Nevis o tom zhola nic, pak je lepsi napsat radsi do Materidousky.
To co se deje ted je pouze prvni vlna, ktera prinese dalsi, mozna mensi, ale rozsahlejsi.
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:14
Smutný příběh ze Žiliny
Kia je smutný příklad, kdy se ze sympatického ceníku stal ten neoblíbený.

Za 10kW ( nyní 13 kW ) výkonu navíc u 1,6 se platilo sympatických 20.000 Kč, nyní ? Není důvod tyhle ceny platit.

Na podvodech s leasingm již Kia ujíždí, ještě čekám, že další vylepšení přijde v podobě černých nárazníků a chybějícího platíčka v kufru ... :-( :-(
Rozbalit vlákno
6
4. 11. 2008 08:41
Re: Smutný příběh ze Žiliny
To je sice pravda, ale uz zakladny motor 1.4CVVT/80kW staci pre vacsinu kupujucich. Auto je s nim dostatocne zive, a motor samotny ma modernu koncepciu. Je to velmi slusna zakladna motorizacia, nebal by som sa donho ist.

Ten silnejsi (1.6CVVT) ma fakt trosku "nadsadenu" cenu. Ale zas si pozri, ze diesel 1.6CRDi stoji oproti nemu len o 30 tisic viac (ta silnejsia vykonova verzia) a to je primerany rozdiel.
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 08:53
Re: Smutný příběh ze Žiliny
Asi ano, těch 80 kW je ve srovnání slušná porce.

Kdyby se po 20.000 Kč dalo dokupovat každých 10 kW, bylo by to super ... těch 80.000 Kč navíc bych za 120 kW hatchback hned oželel ;-)
4. 11. 2008 09:01
Re: Smutný příběh ze Žiliny
Je to pravda... musim konstatovat, ze ta 1.4 v Ceedu je vazne ziva a dostacujici - narozdil od Skodovky a jeji 1.4 pro Ochcavku :-! to je za trest :no:
neregistrovaný "AleScout"
4. 11. 2008 20:28
Re: Smutný příběh ze Žiliny
Jak vysvetlis, ze Octavia s motorem 1.4 ma lepsi pruznost, nez Ceed 1.4?

Co te vic zajima? Zrychleni z 0 na 100, coz v praxi moc nezazijes, nebo pruznost? Hm?

Konstatuj, konstatuj :-)
4. 11. 2008 21:30
Re: Smutný příběh ze Žiliny
Nijako sa to nedá vysvetliť, s atmosferickým motorom 1,4 je Octavia rýchlejší slimák, čiže na ceeda nemá. Ak myslíš 1,4 TSI, tak to je preplňovaný motor, čiže iná kategória a samozrejme aj cena.
5. 11. 2008 13:01
Re: Smutný příběh ze Žiliny
:-! tak mi ukaz grafy, ktere podlozi to tvoje tvrzeni o pruznosti... sem s nima.A jak psal Ladlen, jestli srovnavas novou 1.4TSI od VW s atmosferickou 1.4 Ceedu, tak jsi uplne mimo... 8-s
4. 11. 2008 09:21
Pochvala
Tam tomuhle se říká opravdová cenová politika. :yes:

Takhle to má vypadat.
Takže :yes: :yes:
(ne čekat s plným skladem na zázrak)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neo029"
4. 11. 2008 09:44
:-)
:yes: tak managorum v nejmenovane automobilce z ceske kotliny se prave opotilo celo, pripadne i neco jineho :-)
genialni tah s rozsirenim tzv. zakladni vybavy jejich modelu o 2 plastove hacky, o viko odkladaci schranky :-) tento genialni tah asi nevyjde... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chlapecx
4. 11. 2008 12:18
Re: :-)
myslím, že too bylo daleko víc,, co se u škodovky změnilo, podívej se ve SM na srovnání cena výbav před slevama a po slevách, dneska velká část výbavy, která se dřív musela draze doplácet, je v základu, rozdíl není jen těch slevněnejch 20-30. ale s tou vší výbavou skoro 70...
4. 11. 2008 11:20
O Ňoumovi
Ten kdo zítra jde do autosalonu Škoda a koupí si Fabii je prostě blázen nebo ňouma. Ňouma, který neví, že jde za téměř stejný peníz koupit o třídu větší auto s o dvě třídy lepším základním motorem. Ten kdo včera objednal Fabii a zaplatil rezervační zálohu ji může nechat propadnout.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 12:07
Re: O Ňoumovi
Nevím proč, ale když vidím sólo řidiče v nové Fabii, tak si vždy vzpomenu na Mr. Beana, jak se krčí v tom jeho anglickém Mini ... >:D
Avatar - chlapecx
4. 11. 2008 12:21
Re: O Ňoumovi
krčí? proč by se měl krčit? ve fabii má nejméně 5 cm nad hlavou! ne-li víc!!! jo ve Fabii I tam měl hlavu zabořenou ve stropě.. ale tady má až moc velkou vjšku to auto, zbytečně - je to pak hnusný
4. 11. 2008 12:32
Re: O Ňoumovi
Aby byla Fábka vůči tomuto konkurenceschopná bude muset jít v základu maximálně na 200.000,-Kč. Cedník patří do stejné třídy s Octávkou a ta v základu proti tomuto žilinskému zázraku taky nemá co nabídnout.Fabii nad vodou drží předsudky vůči korejcům a konzervatismus českých ňoumů.
4. 11. 2008 14:02
Re: O Ňoumovi
Fabii v zakladu po 200k poridis ;-)
Avatar - chlapecx
4. 11. 2008 12:20
Re: O Ňoumovi
s motorem ano, s výbavou dneska už zase ne...
zatimco škodovka doplnila výbavy a za 24O máš auto ve velice slušný výbavě, 4 pytlema a za 260 i elektriku, tak co máš za 270 u Kie? Holátko, jen ten moor srovnávat nelze... ale někdo nejni závodník na silnicích ;-) a dkyž srovnáš srovnatelné tak už škodovka předražená není >:-[]
4. 11. 2008 12:38
Re: O Ňoumovi
Pokud dobře čtu, tak základ Cedníku dáva ABS+EBD a el. ovl. př. oken a dva pytle. ;-) o 10.000 míň a obdobně vybavená o třídu menší Fabie a s podstatně horším motorem. Tak jak to mám sakra srovnat, aby mi z toho škodule vyšla líp??
4. 11. 2008 13:40
Re: O Ňoumovi
No, ked zrovnavat zrovnatelne, tak potom napriklad Cee'd SW 1.6CRDi a Octavia kombi 1.9TDI. A taky test tu uz je:

[odkaz]

Od 12/2007 sa iste situacia dost zmenila, ale pochybujem, ze sa ten rozdiel ~200tisic Kc uplne vynuloval...
4. 11. 2008 13:14
Re: O Ňoumovi
Máš pravdu. Proč chodit do nevěstince, když každá šlapka z ulice je levnější.
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 13:52
Re: O Ňoumovi
Proč ztrácet čas nějakou šmudlou z ulice, když má řada hezkých studentek svůj privátek ... ;-)
Avatar - T613
4. 11. 2008 14:22
Re: O Ňoumovi
ty platíš za sex? se máš
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 14:47
Re: O Ňoumovi
Vyjde to levněji než tradiční discolov ...
4. 11. 2008 15:26
Re: O Ňoumovi
No tak to se oba mýlíte. Nejde o Sex. Jde o proces ulovení, jde o samotný lov roztomilé ***ky. Šlapku si zaplatí každý Blbec, ale dostat pěknou ženskou a neplatit jí, podle toho poznáš chlapa. A je jedno, jestli balíš na svaly, řeči, půjčeného ojetého bavoráka nebo peněženku nabitou padesátikorunama. Jsi LOVEC.
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 15:51
Re: O Ňoumovi
Jedna kapela to vystihla dobře: jsou LOVCI a jsou SBĚRAČI ... já to klidně všechno posbírám ;-)

P.S.: jasně že nejde jen o sex, na Jižních svazích ve Zlíně nabízí kočka i mazlení >:D >:D >:D ( za 1.200 Kč/h )
4. 11. 2008 16:47
Re: O Ňoumovi
Je mi to jasné. Jsi oblažovač nehezkých žen a za tyto dobré skutky přijdeš do nebe. >:D
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 17:16
Re: O Ňoumovi
Pánubohu prý teď každý topí do oken, takže se všichni stejně sejdeme v pekle, ne ... ? :-)
4. 11. 2008 14:35
Re: O Ňoumovi
Ňouma je ten, kdo si myslí, že jdou s cenama dolu jen auta a jeho radost z "výbornýho" nákupu zhatí zjištění, že nemá na nájem a rohlík.
4. 11. 2008 15:39
Re: O Ňoumovi
Neviem, kde pracujes ty, alebo kto ta financuje, ale mne plat neklesa. Ovsem ak ty zijes z vynosov svojich investicii, tak to by som veril, ze momentalne aj ten rohlik moze byt pre teba trochu problem...
4. 11. 2008 15:49
Re: O Ňoumovi
Ted ti plat neklesa, kdopak te financuje, ze dokazet strilet prognozy? Navic, myslis plat efektivni, nebo pouze zvysujici se cislo. Navic v globale, kdyz snizis cenu vyrobku, musis si vzit budto ze zisku, nebo snizit naklady, jina cesta neni. Obe varianty se muzou projevit i na nizsim efektivnim platu treba prave pekare rohliku.
4. 11. 2008 16:13
Re: O Ňoumovi
Nuz, ak by mi klesol plat co len o 1 euro, zvedam kotvy, a odplouvam. Myslim samozrejme cislo. Lenze cena auta, to je tiez len cislo. Neprepocitane inflaciou, takze tu sem teraz netahajme...

Pokial automobilka bude znizovat cenu tym, ze znizi svoj zisk, velmi mi to nevadi. Nemusia sa pani manageri vozit sukromnymi tryskacmi, a objednavat si za firemne prachy defky. Aspon nie tak casto...
4. 11. 2008 16:34
Re: O Ňoumovi
Vis, to zda manazer vyuziva letadlo ci ne, je vec obvykle sirsiho vedeni a pokud to usoudi, ze rychlejsi presun daneho manazera muze byt ku prospechu firme, vetsinou dojde i ke schvaleni.
Vytykat nekomu vlastnictvi soukromeho tryskace navic zavani komunismem. Pokud nekdo svou cinnosti prispiva spolecnosti pro kterou pracuje, pak ma byt i nalezite ohodnocen. U manazeru navic vetsinou plati pravidlo tri chyb lamajicich vaz. A nikdo se uz neohlizi na predchozich deset, sto, tisic dobrych rozhodnuti... Nikdo neresi to, ze manazer s tzv. volnou pracovni dobou stravi v praci 14-16h denne. To delnik u pasu neresi, 3 zmetky se ve stovkach kusu ztrati a kdyz musi delat byt o par minut dele, uz se pocita prescas.

A k prvnimu odstavci...prichazi doba, kdy bude velmi obvykle nenavysovani platu v do teto chvile obvyklych periodach. Pokud to neudela jeden zamestnavatel, tak ti druzi take ne. A bafunari z odboru s tim nenadelaji nic.
neregistrovaný "exctenar"
4. 11. 2008 20:52
Re: O Ňoumovi
Čím, prosím pěkně, zavání to, když náš spolehlivý dodavatel zemního plynu zvýšil v tyto dny všem koho potkám zálohy o 48%, přitom jsme všichni byli navzdory čtyřem zdražením za poslední rok na plichtě či dokonce malé přeplatky?Díky statisícům za zateplení, resp. od 100 t nahoru po nějakých 300 tis...Vím i o případu,kdy se v domě netopí,majitelé zemřeli, záloha 500Kč/měs stačila,byl přeplatek a od příštího měsíce je pro ten neobydlený dům pouze DEVĚTKRÁT vyšší, tj. rovných 4500Kč/měs? Krize nebo nenažranost managérů s tituly MBA= mladý,blbý, ambiciozní...Vidím to na duhou možnost.Jak pozoruji lidi,budou vydělávat jen na energie. Mně při denní spotřebě 6 m3 spočetli zálohu na 5500,- Kč.Taky dobré počty,pro mamagement....takže ceny aut lidi moc asi neřeší,krom několika jedinců na netu. Lidé řeší a budou řešit otázku bytí a zase nekřičme,že se všichni mají přestěhovat do Prahy.Dcera mi tam žije, jenže čistý nájem bez inkasa 12 tis/měsíc, ona na to vydělá, ale ne každý může být právnik,že jo....i prodavačku v krámě potřebujie, např.Nebo někoho, kdo odveze odpadky či bude učit vnouče.S nástupem 15 hrubých a ohledem na ceny všeho asi cenu aut nebude řešit vůbec.Nebo bude??? :-!
4. 11. 2008 17:10
Re: O Ňoumovi
hm, třetí třeba zvýšit prodeje, které může podpořit nižší cena..
4. 11. 2008 17:16
Re: O Ňoumovi
Zeptej se s jakou marzi dnes obchoduji dodavatele automobilek a kde vidi dalsi prostor? Od urciteho objemu uz je jedno, zda prodas 300k ks, nebo 350k.

Jedinou pohyblivou marzi muze byt snad jen dealerska sit a tam toho moc nezmuzes.
4. 11. 2008 18:30
Re: O Ňoumovi
Taky tohle nemá s dodavateli nic společného. Za kolik si své výrobky prodává odběratel je jeho věc. Spíš pokud by nižší cena podpořila prodej, tak by logicky měli i větší odbyt dodavatelé automobilky.
neregistrovaný "Baby_killer"
4. 11. 2008 18:48
Re: O Ňoumovi
To si dovolím oponovat. Automobilky s dodavateli uzavírají smlouvy na dodávky dílů s předem danou cenou třeba na 5 let. A jelikož se každým rokem zdražují energie a povětšinou i materiály, tak ke konci platnosti smlouvy už dodavatel tolik nevydělává. A když automobilka sníží ceny svých produktů, rozhodně bude chtít ušetřit i na nákladech za díly od dodavatelů. Bude tlačit u nové smlouvy dodavatele k nižší ceně nebo minimálně stejné jako u předchozí smlouvy. A kde asi dodavatel ušetří? Zvedne produktivitu a propustí lidi. A jako bonus se bude snažit o co největší automatizaci, která se mu do teď zdála nákladnější než mzdy dělníků.
4. 11. 2008 20:11
Re: O Ňoumovi
Jestli na 5 let nevim, ale každopádně z hlediska energií a všech ostatních nákladů tam bude jistě nějaká valorizace, nebo zohlednění inflace. Jinak by to mohl podepsat jenom sebevrah. Ovšem dneska je situace trochu jiná a od posledního v řetězci to bude zákonitě padat dolu.

Dneska všichni vidí boom ve slevňování aut, ale co s těma tisícema propuštěných lidí okolo a to nejen v autobranži ještě přijde, nad tim už nikdo moc nepřemýšlí.
neregistrovaný "Baby_killer"
4. 11. 2008 21:59
Re: O Ňoumovi
Jasné, já nevím na jak dlouho tu smlouvu dodavatelé a podepisují, ale je to opravdu na docela dost dlouhou dobu. Proto jsem psal třeba. S tou inflací nevím. Myslím, že na to automobilky moc nehrají, ale asi tam nějaká míra zohlednění bude.

V každém případě jsem chtěl jen připomenout, že příspěvek od Ford Henry se moc na pravdě nezakládá. Zlevnění finálního produktu se prostě musí projevit všude a nejde si ubrat ze zisku zase nějak přehnaně velký kus. To je potom lepší sedět na ponku a houpat nohama, než dělat něco jen proto aby se dělalo.

Souhrnem, souhlasím s tebou co jsi napsal. Lidi v dodavatelských firmách ještě zažijí krušné časy.
5. 11. 2008 07:25
Re: O Ňoumovi
Ve vetsine pripadu na 7 let.
4. 11. 2008 16:15
Re: O Ňoumovi
Já nepracuju, ale doporučuju ti ty papírky šetřit a nejen na auta.
4. 11. 2008 14:27
ZA DVOJKU
Umíš si představit, že si zejtra pořídíš jednoho cee´da za dvě pade a za tejden zjistíš, že šel dolů na dvojku? To je na provaz, nemyslíš?

Pamatuj - auto, boty a ženskou nikdy nekupuj ve slevách. Vybírej zásadně nikoliv podle ceny, nýbrž podle třídy, tedy zda chceš subkompakt, kompakt, či střední, vyšší střední nebo Lunochoda. Máš-li vybranou třídu, zakroj do kvaltativního členění, tedy zda chceš low, main či prémiii a vyber i segment. Takže vezměme příklad - chceš hatchback, kompakt a v prémii. Máš to jednoduché, vybereš mezi BMW 1, A3 nebo C30. Pokud máš vybráno, jdeš do kšeftu. Tam si ho dolaď (barva, kola, extras) A až teprve nyní se zajímej o cenu. Skutečnost, že to po jejím sdělení vezmeš úprkem do Kyjí, tedy do Kie je už jen trpkou realitou tvého životního bytí. Tedy, tvého životního bití...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Pierro
4. 11. 2008 14:42
Re: ZA DVOJKU
Já bych s dovolením objednal jednoho Apoštola. Šedá metla, tédéíčko v základu, hlíny a může klidně mít švihadla. Na protiúčet nechám jeden pjeknej vituněnej škodylak stodvaciášek. Slevy jsou pro socky, já platim keš. V bonech na dřevo... >:-[]
4. 11. 2008 14:47
Re: ZA DVOJKU
Na tyhle křeny máme speciální místnost. Kávička, klimačka, asistentka, podvazky, knoflíček na halence, no, však to znáš sám... Akorát ten stodvacijášek mi tam neštimuje. Jedině, že by byl vyvedej v platině :-)
Avatar - Pierro
4. 11. 2008 14:56
Re: ZA DVOJKU
já sem teplákovej kovboj a mám love který tys neviděl ani z rychlíku, ty jeden kávičko ;-)
Avatar - Pierro
4. 11. 2008 14:58
Re: ZA DVOJKU
a škodylak neni v plátně či co to tam píšeš, ale v laminátech od Jardy a Bertoňáka. To si pamatuj. Holky u nás v Jirkově na zadní sedačce jen vejskaly když jsem driftoval po návsi... >:-[]
4. 11. 2008 15:40
Re: ZA DVOJKU
Pořád to samé dokola. Mám pocit, že kdyby Ti zabalili * do hedvábného šátku s logem VW, tak to koupíš.Stačilo by udělat show jaký je to super produkt pro lepší lidi a každý snob se na to nalepí jak moucha. Na to *. >:-[]
4. 11. 2008 15:53
Re: ZA DVOJKU
Máš špatné pocity Evžene.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 14:51
Re: ZA DVOJKU
A bude to kombaj s krysi kleci? ;-)
Avatar - Pierro
4. 11. 2008 14:55
Re: ZA DVOJKU
si piš woe... přece těm soudruhům nebudu platit dépéháčko... >:-[]
4. 11. 2008 15:55
Re: ZA DVOJKU
Kazdy necht si koupi to, s cim je schopen se financne vyporadat. Vyprodeje a slevy nabizi krome Rollsu snad vsichni. Kdo by nekoupil tridu "C" za cenu Passatu v roce 2007? ;-)
4. 11. 2008 15:01
KVALITA ZA MALO
Kia se dokazala senzacne prosadit na evropskych trzich. Zasluhou vyborneho pomeru ceny/hodnoty. Cee'd je pro znacku Kia tim, cim je Octavia pro Skodu. Stezejnim modelem a tahounem prodeju. At uz nekdo koupi Octavii, nebo Cee'd, v zadnem pripade neprohloupi.
Zde je vsak otazka, kolik za novy vuz je zakaznik ochoten zaplatit. A co za sve penize dostane. Kia zde predvadi vybikajici politiku. Kvalitni vuz s vybornymi motory a bezkonkurencni zaruka za vybornou cenu. To je, co dnes prodava. I Skoda reaguje. Pokud chce sve vyrobky prodat, logicky musi s cenou dolu. Za nedlouho zakaznik dostane vybornou Octavii za jeste lepsi cenu (i na ceskem trhu !!!). Zde se vyplati si pockat (nebo koupit Cee'd). Krasa konkurencniho boje je zde ve svym nejlepsim.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "tatraplan"
4. 11. 2008 15:20
Re: KVALITA ZA MALO
:yes: rozumne auto s jeste roumnejsi cenou..a ani nepotrebujou reklamu s detektorem lzi na polo za 250tis (nebo kolik to je)
4. 11. 2008 15:40
Re: KVALITA ZA MALO
:yes: Zde ale nemuzeme mluvit o kvalite.
4. 11. 2008 16:15
Re: KVALITA ZA MALO
Polo si svojim predposlednym miestom v teste spolahlivosti autobild-u urobilo reklamu az-az! Bohuzial, negativnu. To by museli ku kazdemu predanemu pridat este jedno na suciastky, aby si zlepsili reputaciu...
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:39
Re: KVALITA ZA MALO
to je pravda, polo je celkom zname dost zlou spolahlivostou :no:
4. 11. 2008 15:59
Re: KVALITA ZA MALO
Koukám, že zasedání mezinárodního měnového fondu má přestávku, tak píšeš. Mohl bys tedy vypsat ty evropské trhy, kde se Kia senzačně prosadila? :-)

P.S. Opravdu považuješ za možný důsledek konkurenčního boje když kompakt stojí deset tisíc euro? Nemáte vy, kapitáni automobilového průmyslu pro tuhle cenotvorbu náhodou jiný přívlastek?
4. 11. 2008 16:37
Re: KVALITA ZA MALO
Maji...jedna se o P.R.U.S.E.R.! A uplne "nejkvalitnejsi zaradovani se" citim od delnika pracujiciho na pasu dodavatelske firmy... Toho lituji dojnasob
neregistrovaný "RayBan"
4. 11. 2008 16:55
Re: KVALITA ZA MALO
Ceedu jsem dlouho fandil, ale opatrně na 3 termíny:

1) KVALITA: po roce si řada majitelů Ceedů stěžuje na korozi dveří, po roce. Otázkou je, co přijde v druhém roce.

2) ZA MÁLO: 369.900 Kč není nejnižší cena, jsou i levnější. O oškubanci typu Base se bavit nebudeme, na to skočí jen tele.

3)BEZKONKURENČNÍ ZÁRUKA: každých 15.000 km POVINNÁ výměna oleje, co to proboha je ? Tak často v servisu není ani Hamilton ... Navíc připrav domácí rozpočet na servisní prohlídky:

první 4.500 Kč
druhá 7.000 Kč
třetí 4.500 Kč
čtvrtá 7.000 Kč ... atd.

+ chudák příroda. Je třeba umět číst mezi řádky ...

Přeji hezký den.
4. 11. 2008 19:07
Re: KVALITA ZA MALO
Kde jsou nějaké stížnosti na korozi Ceedu?
4. 11. 2008 20:16
Re: KVALITA ZA MALO
Tady nedávno dával někdo odkaz na stránku majitelů Ceedu. Jistě by se to dalo najít. Nehodnotim to, ale celkem jsem čuměl. Rez, kotouče, elektronika...hodně nadávali a celkem se shodli.
neregistrovaný "PetrCBR"
4. 11. 2008 21:07
Re: KVALITA ZA MALO
Prokazalo se, ze nejde o rez ale o usazeninu _na laku_ (tedy ne rez pod lakem).
Dale nevim, ze by byl nejaky problem s kotouci ? Ohledne elektroniky vim, ze jsou urcite problemy s USB portem, pokud ho clovek pouziva a ma pobliz mobilni telefon. Toto bude opraveno v revizi 2009.
4. 11. 2008 21:10
Re: KVALITA ZA MALO
Dole máš odkaz, já ho příliš nestudoval, naposled nějakou stránku před 2 měsícema.
4. 11. 2008 20:31
Re: KVALITA ZA MALO
[odkaz]

Ale kde co je nevim, dál se v tom musíš orientovat.
Avatar - gld
4. 11. 2008 19:24
Re: KVALITA ZA MALO
korózia? na pozinkovanej kasni? to by som rád videl, hoď nejaký odkaz ak môžeš ;-)

každých 15 000km výmena oleja? a? long-life oleje a predĺžené servisné intervaly pošlú motor do večných lovíšť..ale pravda, v servise stráviš menej času ;-\

a ceed vo výbave active je za 320 000..žiadna holota prípadne motory z historického múzea..
4. 11. 2008 20:04
Re: KVALITA ZA MALO
s longlifem 200 000km a jezdí dál jak nové, žádný problém. Ono si totiž spousta lidí myslí že když má longlife tak olej nemusí měnit vůbec. S ročním nájezdem přes 50 000 je servis po 15 000 celkem vopruz. A nastává situace že lidi kteří si koupily Ceeda mezi prvními tak díky cenové politice KIA mají dvouleté auto které neprodají ani za třetinu původní ceny. Podobná situace byla před pár lety s Elantrou.
6. 11. 2008 20:46
Re: KVALITA ZA MALO
Keď chcem auto vymaniť za dva roky, nekúpim si cee´da. Ten má kapku dlhšiu záruku a navyše býva po dvoch rokoch úplne fit, takže je škoda ho s veľkou stratou predávať.
Na dva roky tak Golfa, cenu si drží, napriek tomu, že v tom čase je to už sypák...
>:D >:D >:D
neregistrovaný "matysekul"
4. 11. 2008 20:12
Re: KVALITA ZA MALO
I když má Cee´d dost proti ,má i spoustu pro.O tom se nemusíme vůbec hádat,tak to prostě je .Ale co se mu nedá upřít,značně rozhýbal cenový trh v nižší střední.A nesvádějte to hned na krizi.Před rokem se o krizi moc nevědělo.
4. 11. 2008 21:25
Re: KVALITA ZA MALO
Mám na ceede 1,6 CRDI najazdené 58 tis.km a jediná vada, ktorú som reklamoval boli tyčky stabilizátora, ktoré odišli asi na všetkých kusoch CRDI vyrobených v 1.polroku 2007. Bola to vina subdodávateľa, všetky vymenili a je pokoj, to tzv.hrdzavenie dverí u niektorých kusov sa vysvetlilo, iných závad je málo. Mne na ceede vadí len komplikovaná výmena tlmených svetiel, ale prvú žiarovku som menil minulý týždeň, po 57 tis.km a to svietim stále. Servisný interval na olej u CRDI je 20 tis.km. Auto je spoľahlivé, nepočuť žiadne pazvuky, zatiaľ na 1.
neregistrovaný "507--"
4. 11. 2008 19:09
--- !!! !!! !!! !EXKLUZÍVNE ALE SMUTNE! !!! !!! !!!
Toto nie je možné. Toto nie je možné.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2008 20:59
Dva pohledy na
jeden problém zvaný "krize".Škoda omezí výrobu asi o 18 tis. aut a Kia markantně slevní a tím získá další dlouhodobé uživatele její produktů.V Nošovicích se v klidu rozjela výroba kvalitních Hyundayů.Dolar posiluje,ale všichni mají hubu plnou krize.Fandím výrobcům,kteří slevňují,protože si i zákazník příjde na své a Kia má opravdu co nabídnout oproti Škodě.Sice se to moc nepíše,ale západ nemá zájem o některé typy Škody a já se nedivím.Tak snad si to několik lidí uvědomuje.
Rozbalit vlákno
3
4. 11. 2008 21:04
Re: Dva pohledy na
Chlape, ta TV Nova tě blbne ;-)
4. 11. 2008 21:52
Re: Dva pohledy na
Asi máš na mysli TV Nova,ale bohužel ta nemá s "krizí" nic společnýho.Je to ekonomická válka o ovládnutí těch menších a stát jen přihlíží a čeká na bonus.VW jen šlápl do většího ho.na než mohli uklidit a Porsche začíná po nich uklízet.Výhody,které měli zaměstnanci u VW v německu berou za své,bohužel čecháček v M.B. ví jen kde je vrátnice.Tak sleduj Novu,ať se něco málo dozvíš. :-!
4. 11. 2008 22:19
Re: Dva pohledy na
Novu, to asi myslíš TV Novu, ne? Já koukám jen na Ordinaci v gynekologický zahradě a tam je krize pořád. Teda ne ta kapitalistická, co žere ty menší a stát na to jen kouká...
neregistrovaný "prtko5"
4. 11. 2008 22:00
*
Kia Ceed vyrobené v roce 2007 mají rezavé zadní dveře jak je to možné? Asi proto že se to vyrábí z černého plechu tak jako favotity a proto jsou cenově výhodné.To auto si k Oktávce I nemůže ani čuchnout.
Rozbalit vlákno
16
4. 11. 2008 22:32
Re: *
Ale to vôbec nie je pravda, u niektorých kusov, ktoré chodili do umyvárky sa zdalo, že hrdzavejú dvere pod obvodovou pryžovou prachovkou. Na testoch rontgenom sa zistilo, že ide len o usadeninu na laku po obschnutí auta po umyti zo zbytkovej špiny. Teda žiadna "senzácia" sa nekoná, predsa pozinkovaný plech, kvalitne nalakovaný nemôže zhrdzavieť, hoci by sme ho naložili do soli ako údeninu. Takže, myslím, že Tvoje meno presne vystihuje Tvoju mentálnu úroveň.
4. 11. 2008 22:50
Re: *
Nechci hanit tvůj optimismus, ale pokud si projíždím tu mnou avizovanou diskusi, kde jsi i ty, tak z ní moc spokojenosti necítím. Většina závad je stejných a stále se opakujících. Všelijaký vrzání u takovýho auta chápu, jako i to, že nikdo tam nebude psát nic kladnýho. To tak bývá. Ale cena je asi úměrná produktu.
4. 11. 2008 23:17
Re: *
Áno sú ľudia, ktorí do diskusie písali len preto, že mali nejaké problémy, sú dokonca aj takí, ktorí svoje auto až chorobne sledujú, ako nejakí "hypochondri", ja som naozaj spokojný, len konštruktérom prístupu k žiarovkám by som asi ruky poutínal, vymeniť žiarovku cez deň je problém, v noci nemožné.Napokon tí, čo sú spokojní sú ticho, ozývajú sa len tí, čo majú problém a to je pri počte predaných kusov mizivé percento.
4. 11. 2008 23:22
Re: *
Nevim jak je to u Ceedu s žárovkama, ale dám krk za to, že Megana, nebo Camry 97 nic nepřekoná. O xenonech ani nemluvim.
4. 11. 2008 23:35
Re: *
Tak keby si chcel vymeniť žiarovku tlmeného svetla podľa predpisu, musíš odmontovať krycí plast na vrchu predku auta, odkrútiť celé svetlo, vysunúť ho von dopredu a potom v pohode vymeniť žiarovku. Dá sa to aj inak, posunutím baterky(ľavé), alebo odkrútením a posunutím poistkovej skrinky(pravé). ale vtedy je aj tak málo miesta na prsty a nevidno, kam vlastne žiarovku dávaš.Toto je jediná vec, ktorá ma na ceede hnevá, minulý týždeň som takto ráno o tretej zistil, že pravé nesvieti a musel som ísť do Kolína na hmlovkách a ľavom tlmenom.
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 23:56
Re: *
kde su tie casy, ked som to spravil na favorite od deda ako nic :-) a Pierro na stodvaciasovi, tak to ani nehovorim >:-[] >:-[]
4. 11. 2008 23:59
Re: *
Veru, veru, onedlho aj žiarovky a náplň do ostrekovačov budeme chodiť meniť do autorizovaných servisov. >:D
5. 11. 2008 00:11
Re: *
Myslim, že zrovna u xenonu by si na něj neměl ani šáhnout. Na druhou stranu od tý doby, co xenony mam, tak mě prasknul jen jednou a kdyby mě za ty prachy nedolili vodu do ostřikovačů, tak je nakopu do zádele.
6. 11. 2008 20:49
Re: *
V príručke k Renaultu Scénic ani výmena žiarovky v prednom svetomete nefiguruje. Vlastne figuruje - je tam odkaz, že máš navštíviť odborný servis...
6. 11. 2008 21:06
Re: *
To máš asi pravdu. Asi hodinu jsem se to snažil rozebrat a nakonec jsem volal půjčovnu, který to patřilo a rovnou mi přivezli jiny auto. A to jsem si říkal, jak maj perfektní služby >:D :yes:
6. 11. 2008 22:06
Re: *
V ktorom Scénicu, starom, či súčasnom? Lebo kamarát ma ten starší, ale nič také nespomínal.
6. 11. 2008 22:37
Re: *
Předpokládám, že v tom současnym... Taky mě jednou vypadlo zadni "akvárko" :-O
5. 11. 2008 05:52
Re: *
Tak si pročti cluby jiných značek,i Škody.Trochu si poopravíš názor,že jinde nemají žádné závady.
5. 11. 2008 09:15
Re: *
Děkuju za doporučení, nemám zájem a ani potřebu.
5. 11. 2008 13:17
Re: *
Zajimave je, ze zajem o KIU byl... :-! A mimochodem, treba u nas se na KIAcich neobjevila dosud zadna koroze :-)
5. 11. 2008 17:05
Re: *
Jo byl, nějak si tu předraženou Škodovku potřebuju vnitřně okecat.
5. 11. 2008 10:39
Krize nekrize
Je úsměvné, jak se nám tady něktěří snaží namluvit, že auto se nemá kupovat ve slevě :-) Nebo že díky krizi a cenové "válce" přijde spousta lidí o práci, a že za to může to snižování cen.

Jaké je teda řešení? To jako nemáme kupovat auta ve slevách, a trvat na zvýšení cen?

Fajn, takže když krize ještě nebyla, prodeje rostly, obraty rostly, výroba rostla, zisky rostly. Platy a zaměstnanecké výhody rostly. Teď je sice všude krize, výroba se snižuje, prodeje klesají, zisky klesají, ale po mě (kupující) se čeká, že budu dotovat platy a zaměstanecké výhody? Proč?

Udělá někdo to samé pro mě? Pracuji pro soukromý sektor, taky musíme produkovat obrat, zisk. Když to nedokážeme, zanikneme. Je to jednoduché, je to trh. Nebo mám jít za zákazníkem a říct mu - hele Kájo, já vím, konkurence slevnila o 20%, ale víš, já bych si chtěl zachovat všechny svoje bonusy + ještě nějaké to navýšení platu, takže co kdybys akceptoval tu naši cenu? :-!

Kdo na nové auto má, ten si ho koupí. Kdo ne, ať si ho nekupuje. Nekupovat ve slevě? Proč? Je snad to samé auto horší když bude o 10% levnější? Nebo se pak nebudu moci pochválit sousedovi, že jakou pálku jsem vyhodil za novou káru?
Rozbalit vlákno
5
5. 11. 2008 10:47
Re: Krize nekrize
....se ti divím, že ti to ještě stojí za tak dlouhou reakci.... Podle některých virtuálních teoretiků Kia svými cenami "ku*ví trh" a někdo si zas rád koupí identické auto o 100.000 Kč dráž než soused, jen aby ho neměl ve slevě. Realita dnešního světa je ale jinde a ten kdo se nepřizpůsobí tak má smůlu (a vyrábí na sklad) 8-s
5. 11. 2008 11:00
Re: Krize nekrize
no jo, nechal jsem se unést, asi (marně) jsem doufal v nějaké vysvětlení, protože zjevně tomu všemu nerozumím...

No nic, jdu makat, ať si nemusím kupovat auto ve slevě >:D
5. 11. 2008 13:19
Re: Krize nekrize
Praci jeste nikdo nezbohatl :-!
5. 11. 2008 16:06
Re: Krize nekrize
a jejé, takže tady dělám chybu ;-\

no já to manželce říkám furt! Zlatíčko, ty budeš vydělávat, a já se budu starat o domácnost, psa, vozit tě ráno do práce ;-)
10. 11. 2008 12:14
Re: Krize nekrize
Kecáním na webu už teprve ne :-!