Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Quoris: Model K9 má nové jméno a míří do Evropy

Nová vlajková loď jihokorejské automobilky dostala jméno Quoris, s nímž koncem letošního roku zamíří na exportní trhy.
Zpět na článek
18. 7. 2012 10:46
18. 7. 2012 12:23
18. 7. 2012 12:49
18. 7. 2012 12:52
18. 7. 2012 13:00
18. 7. 2012 14:18
18. 7. 2012 15:13
18. 7. 2012 15:39
18. 7. 2012 16:09
18. 7. 2012 18:48
18. 7. 2012 13:34
18. 7. 2012 14:08
18. 7. 2012 15:14
18. 7. 2012 14:35
18. 7. 2012 18:44
18. 7. 2012 12:49
18. 7. 2012 13:12
18. 7. 2012 13:25
18. 7. 2012 13:41
18. 7. 2012 11:00
18. 7. 2012 11:14
18. 7. 2012 11:16
18. 7. 2012 11:17
18. 7. 2012 12:32
18. 7. 2012 14:34
18. 7. 2012 12:40
18. 7. 2012 12:52
18. 7. 2012 11:21
18. 7. 2012 13:23
18. 7. 2012 12:12
18. 7. 2012 12:21
18. 7. 2012 12:40
18. 7. 2012 14:14
18. 7. 2012 15:04
18. 7. 2012 12:41
18. 7. 2012 13:08
18. 7. 2012 12:23
18. 7. 2012 12:29
18. 7. 2012 12:55
18. 7. 2012 13:04
18. 7. 2012 13:20
18. 7. 2012 13:21
18. 7. 2012 13:53
18. 7. 2012 14:42
18. 7. 2012 17:20
19. 7. 2012 09:47
19. 7. 2012 13:07
19. 7. 2012 10:11
18. 7. 2012 10:44
To je něco jako Adihas:-)
Vietnamští prodejci prodávají kecky se čtyřma pruhama, jeden se strhne a je z toho Adidas. A tady si přivezete auto ze salónu, uprostřed masky nalepíte kus plechu a budete mít ledviny :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 10:51
Re: To je něco jako Adihas:-)
BMW 7 revival >:D
18. 7. 2012 10:55
Re: To je něco jako Adihas:-)
jakože několikrát jsem potkal Hyundai Santa Fe s BMW grilem vepředu a musím ty lidi obdivovat, protože já bych se hanbou propadnul. Když si dá někdo na starou škocnu nápis RS nebo Racing dá se tomu zasmát, ale v tomto případě je to příšerný trapas...
18. 7. 2012 11:11
Re: To je něco jako Adihas:-)
Je to takový mix sedmičkového báva a GS od Lexusu. Už ať je tady Topor a všem nám to objasní.
18. 7. 2012 12:08
Re: To je něco jako Adihas:-)
Trpite predsudkama, jeste jste v tom nejeli (a patrne ani nikdy nepojedete) a plkate, muze to byt traga a muze to byt bargain, nejspis to bude neco mezi, protoze neverim, ze to korejci vychytaji hned napoprve na vybornou.

Ale v dnesni dobe downsizingu si lecjaky vyrobce nedovoli 3.8l V6 s vice nez 330 PS a pohonem na zadni, jako ze treba Skodna mela naposled nahon na zadni ve 120cce.
Myslim to o necem dost svedci, napriklad o tom, jak Korejci vidi luxus. Tohle ma bliz k soucasne S klade nez k Phaetonu, pri vsi ucte k druhemu z nich.
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 12:16
Re: To je něco jako Adihas:-)
A co to mění na tom, že to je taková "zmršená kopie" sedmičkového BMW.
18. 7. 2012 12:19
Re: To je něco jako Adihas:-)
Napriklad ze VW by si za takovou "zmrsenou kopii" mohl všech deset olizovat, kdyby ji umel delat.
18. 7. 2012 12:28
Re: To je něco jako Adihas:-)
Haha. To jsou zase hurvínkovské představy. VW umí udělat, kupříkladu, Veyrona - asi i vy budete chápat, že ho neudělala jakási samostatná entita Bugatti, a asi i vy uznáte, že Veyron vysoce převyšuje jakoukoli techniku, kterou jakýkoli korejský výrobce aut byl a ještě nějakou dobu bude schopen nasadit do auta. Tolik k vašemu komickému podoteku, že kdyby VW uměl postavit něco jako tuto korejskou lebku... :-) A za druhé, nepodceňujte ani ten blbý Phaeton. Marketingově a komerně to byl neúspěch a dnes je to staré auto, ale v době svého vzniku to bylo auto překapivě blízké Continentalu a věřte mi, že ve srovnání s ním byla jakákoli tehdejší Kia něco jako zednické kolečko. No a design VW nám může připadat příliš nudný, ale alespoň není trapný, jako u tohoto posledního korejského paskvilu.
Avatar - white label
18. 7. 2012 12:48
Re: To je něco jako Adihas:-)
:yes:
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 12:30
Re: To je něco jako Adihas:-)
Proč by to dělal. Na co by měl zmršené kopie, když má originály?

Phaeton
A8
Mulsanne
Panamera
18. 7. 2012 12:30
Re: To je něco jako Adihas:-)
>:D >:D >:D
18. 7. 2012 12:42
Re: To je něco jako Adihas:-)
Phaeton je momentalne o 110 let pozadu...
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 12:46
Re: To je něco jako Adihas:-)
Ale nikoho nekopíruje >:-[]
>:D >:D >:D
Avatar - guze
18. 7. 2012 12:49
Re: To je něco jako Adihas:-)
Fórek jo? >:D >:D
18. 7. 2012 12:51
Re: To je něco jako Adihas:-)
No určitě bych si radši pořídil 10 let konstrukčně starý Phaeton, než tuhle kýčovitou srandu na kolech...
18. 7. 2012 12:55
Re: To je něco jako Adihas:-)
tvuj problem.
Avatar - twistedTSD
18. 7. 2012 15:55
Re: To je něco jako Adihas:-)
Co je to prosímtě za hloupost? Phaeton je pohledné auto (tedy pro mě). Jak by VW pomohl tento přeplácaný asijský zázrak, to teda fakt netuším. 8-s
18. 7. 2012 13:05
Re: To je něco jako Adihas:-)
Phaeton je možná teď pozadu , asi stejně jako je teď Opel Omega...není nová řada Ale je to stejné jako XC90, je to staré, ale stále mnohem lepší než ix45 a podobné.....
18. 7. 2012 13:30
Re: To je něco jako Adihas:-)
Phaeton nebyl rozumne navrzene auto, na to vysel moc tezky. Podle mne nesplnil ocekavani a bude stazen bez nastupce, protoze hlinikova A8 takove problemy nema.
Avatar - white label
18. 7. 2012 13:35
Re: To je něco jako Adihas:-)
S nástupce Phaetonu se oficiálně počítá...
18. 7. 2012 13:48
Re: To je něco jako Adihas:-)
hm, mozna jo, mozna ne. Vypadalo to, ze to uz odpiskaji a pak udelali pekny kseft v cine, tak se hned vytasili s recmi o jeho nastupci. Dokud neuvidim studii a nekdo to jasne nepotvrdi, tak to beru jako kec.
18. 7. 2012 12:21
Re: To je něco jako Adihas:-)
Viz můj komentář níže, já dizajn (ani techniku) neodsuzuji, dokonce jsem napsal, že když se na to kouknu objektivně, nevypadá to špatně. Ale mnohé rysy ve mě evokují 7er a profil zase GS.
18. 7. 2012 12:58
Re: To je něco jako Adihas:-)
Ja v tom vidim zepredu BMW a zezadu Audi a z boku Lexuse nejak z toho taky jako odvazanej nejsem.
Ale o design tu moc nejde.
Tady jde o techniku a o to, ze na to fabrika ma know-how a ze to ma stejnej grill jak CEE'D. Takze kazdej jouda s Ceede'm se muze ohanet tim, ze "jeho" fabrika "umi" segment luxusnich limuzin.
Coz je samozrejme smesne, ale tak uz to v marketingu funguje.
18. 7. 2012 12:33
Re: To je něco jako Adihas:-)
Tohle auto je ostuda samo o sobě. Koupí si ho jen člověk,který si celej život hraje na něco,co není... A že je nás takových hodně >:D :no:
18. 7. 2012 13:35
Re: To je něco jako Adihas:-)
Hraju nehraju, za svoje hrachy bych raději koupil auto o třídu nižší a nebylo by to ani jedno z die fanstastischen drei... XF :-)
18. 7. 2012 17:30
Re: To je něco jako Adihas:-)
Proč ne? I ti indové to vzali za zatraceně lepší konec,než korejci :yes:
19. 7. 2012 09:19
Re: To je něco jako Adihas:-)
:-) :yes:
18. 7. 2012 12:10
Re: To je něco jako Adihas:-)
:yes:
Avatar - blake26
18. 7. 2012 23:02
Re: To je něco jako Adihas:-)
ano ano vypeckovane safety asistenty a ktory ze to kia vymyslela >:-[] >:D
18. 7. 2012 10:45
Korejské motorové vozidlo
Člověk neví, zda se má smát nebo brečet ...
Rozbalit vlákno
5
18. 7. 2012 10:52
Re: Korejské motorové vozidlo
Raději bych oslepnul >:D Neskutečně škaredý auto.
Avatar - white label
18. 7. 2012 11:34
Re: Korejské motorové vozidlo
Typický kýč/kopie.... :no: 8-s
Avatar - Righ
18. 7. 2012 12:13
Re: Korejské motorové vozidlo
Nejde jen o to, ze je to kopie. To auto je proste a jednoduse ohavny a v tom je zasadni problem. Obzvlaste ten opuchly "tygri nos" nenapadne se roztekajici do tvaru bavorackych ledvinek a hranata optika svetel pod oblymi kryty jsou doslova sileny... Zbytek auta je pak klasicky asijsky beztvary a bezpohlavni... nic. A to to s Kiou vypadalo po prvnim Cedniku tak nadejne. ;-\

Edit: Kdyz uz jsme u toho kopirovani, casto tu zazniva, ze je to kopie 7er. No, ja bych rekl, ze je to 5GT jak vysita - [odkaz] . Nutno dodat, ze uz original je v tomhle pripade sereda k pohledani.
18. 7. 2012 12:25
Re: Korejské motorové vozidlo
ja bych si to klido nechal pridelit jako firemni auto.
domu bych si to asi nikdy neporidil, ale pokud by mi to servisoval zamestnavatel a platil mi benzin.. urcite bych si dal rict ;-) .
18. 7. 2012 14:10
Re: Korejské motorové vozidlo
Dobrý názor, z cizího krev neteče >:D Btw auto neni nic moc, ale chválihodné je, že Korejci vyšší střední třídu a luxusní nechtějí jen tak opustit... Přece jen je alespoň na výběr ;-)
Avatar - KANKUNEN
18. 7. 2012 10:46
Zase špatně
Stejně jako vylezl i40 bez pořádného dieslu, tak u tohoto BMW šidítka to platí dvojnásob. I ten nejhorší naftový šestiválec je prodejnější.
Rozbalit vlákno
41
18. 7. 2012 12:23
Re: Zase špatně
ty bys daval do auta v cene tipuju mega a pul diesel ? Je pro to nejaky racionalni duvod ? ;-)
18. 7. 2012 12:32
Re: Zase špatně
No, sám jsem benzínovej, ale na vaši otázku odpovím - dával. Racionální důvod je ten, že kupci aut za 1,5 mega (což vy asi nebudete) si jej většinou žádají víc než benzín. Minimálně na největším světovém trhu, tj. v Evropě. Zkuste někdy navrhnout v Mnichově, aby přestali dělat 535d, zkuste říct v Audi, ať už proboha nedělají 3.0 TDI, že to nemá racionální důvod. Uvidíte, že z vás hned udělají nejméně viceprezidenta pro strategický rozvoj.
18. 7. 2012 12:49
Re: Zase špatně
proc do toho motas BMW 5kovou radu, tohle je jina trida... je to sirsi nez S klassa a rozvor to ma o 3 cm mensi nez 7cka od BMW.

Kdyz uz, tak to srovnavej S S kladou, BMW7 a Phaetonem a osobne tvrdim, ze do techhle aut davat diesel je zvrhlost.

Mozna tak kdybych mel hotel v centru mesta a potreboval bych vozit klienty na letiste, tak to pochopim. A rozhodne bych tam nedaval 2.0l turbodiesel, ani trojku, ale minimalne 3.5l .
Avatar - guze
18. 7. 2012 12:52
Re: Zase špatně
ÁÁÁÁÁhaaaa a kdo dnes v luxusní třídě dává do aut naftové motory o objemu 2.0l?? >:D
18. 7. 2012 13:00
Re: Zase špatně
S klassa, ma 200 HP nebo kolik.
18. 7. 2012 13:05
Re: Zase špatně
Ale to je 2,1 litrový diesel ;-)
Avatar - white label
18. 7. 2012 13:11
Re: Zase špatně
To je fakt zásadní rozdíl....
18. 7. 2012 13:20
Re: Zase špatně
Taky jsem to tak myslel, jako "zásadní" rozdíl :-)
Avatar - guze
18. 7. 2012 14:18
Re: Zase špatně
Tak tak, malý ale zásadní rozdíl....
Avatar - white label
18. 7. 2012 14:28
Re: Zase špatně
Pokud ti tak malý rozdíl (deci a půl) objemu stačí k tomu, aby si nemusel brát zpět svůj lehký diskusní "úlet" zpět, pak je to rozdíl opravdu zásadní... :*) ;-)
Avatar - guze
18. 7. 2012 15:13
Re: Zase špatně
Ta tvoje "jen" deci a půl hraje třeba dost velkou roli v sazbě povinného ručení.....
18. 7. 2012 15:39
Re: Zase špatně
U auta na pomezi vyssi stredni a luxusniho segmentu budes resit rozdil v radu stokorun pripadne tisicu na povinnem ?
Kdyz servis vyjde na 50tis rocne, pojisteni odhadem na to same a amortizace na 400 tisic rocne ?

To je teda for dne.
Avatar - guze
18. 7. 2012 16:09
Re: Zase špatně
Jo to jo, v tomhle segmentu to nikdo resit nebude, myslel jsem to u nizsich rad Mercedesu, treba v novem acku.....
18. 7. 2012 18:11
Re: Zase špatně
Tady se to na tebe ale sesypalo proto, že ses ptal, kdo by dnes v lux třídě (kromě kie) nabízel 2litr diesel. A ejhle, zrovna jeden z nejvýznamějších hráčů.
Avatar - guze
18. 7. 2012 18:48
Re: Zase špatně
Já sem věděl a vím že Mercedes nabízí čtyřválcový turbodiesel do Ska, ale rejpnul sem si do toho 2litrového, protože ten motor má o deci a půl větší objem.....
18. 7. 2012 21:20
Re: Zase špatně
Ale aji ten o deci a půl větší motor má puze 4 hrnky, ty se s chodem 6 nebo 8 válce nedají srovnat..navíc v naftě ;-\ jinak taky A8 se dělá s foukaným benzínovým 2litrem, tomu ale pomáhá ještě elektromotor.
18. 7. 2012 21:21
Re: Zase špatně
Zapoměli jsme na A8 2.0 TSI, to je ale hybrid.
Avatar - white label
19. 7. 2012 01:17
Re: Zase špatně
Nejen, že to je hybrid, ale hlavně TSI není TDI, tedy (turbo)diesel o kterém je tu "řeč"... ;-)
19. 7. 2012 09:20
Re: Zase špatně
Ano, nechal jsem se unést, začal jsem si myslet, že předmětem diskuze byl pouze objem agregátu, ne urozenost :-)
Avatar - white label
18. 7. 2012 13:10
Re: Zase špatně
O objemu 2.143 cm3 má R4 eSko (S 250 CDI).
18. 7. 2012 12:56
Re: Zase špatně
Tohle auto nemá ani na tu vyšší střední... Tohle auto si od základu jenom na něco hraje... :-)
18. 7. 2012 13:28
Re: Zase špatně
Reagoval jsem na otázku velkého automotivního experta npc, který napsal "ty bys daval do auta v cene tipuju mega a pul diesel?". Odpověděl jsem příkladem BMW 535d či Audi A6, že tam se diesel dává. Velký automotivní expert npc mi na to napsal "Proč do toho motas BMW 5kovou radu, tohle je jina trida... je to sirsi nez S klassa a rozvor to ma o 3 cm mensi nez 7cka od BMW." Takže prosím, drahý hochu (odhaduji, že je ti tak 12 let, takže přecházím na tykání). TY jsi psal o 1,5 mega! Já jsem uvedl auta z této cenové kategorie. Ta tvoje "S klassa" (kterým jazyk to vlastně píšeš?) je cenově zase někde jinde - a i do ní se diesel dává, a jak často! Uvědomuješ si, hochu, co tu píšeš? Jestli je ti 9, beru to zpátky a nezlob se, v tom případě jsi šikovnej kluk a je dobře, že se zajímáš o auta.
18. 7. 2012 13:34
Re: Zase špatně
pekny pokus, ale spatne citujes, odhaduju cenu na mega a pul u te nove Kie (cena v clanku uvedena neni) ten odhad vychazi z aktualni ceny Phaetonu, protoze 1.5 mega je presne jeho startovaci cara.

Dale me zase spatne citujes, protoze pisu "ty bys daval" cimz myslim, ze mam mega a pul na auto a kupuju ho PRO SEBE a vy tu na me vytasite prodeje u dealeru a zastoubeni turbodieselu v nich, ktere jsou tak jako tak tvoreny fleetem, ne soukromymi majiteli.

Zbytek bez komentare protoze s ignoranty kteri sezrali pul rozumu sveta a neumi ani cist nema cenu se bavit.
Avatar - white label
18. 7. 2012 13:42
Re: Zase špatně
Jsi argumentačně mimo mísu, viz tvé příspěvky v diskusi, a s těmi ignoranty zatím šetři a radši na sobě trošku zapracuj, ať se za sebe jednou nemusíš stydět... ;-)
18. 7. 2012 14:08
Re: Zase špatně
;-)
bez obav.

nevidim totiz nic divneho na tom, ze kdyz uz bych si (hypoteticky) pro sebe porizoval nove luxusni auto za 1.5 mega (Kia) nebo nasobne vyssi cenu (MB S, BMW 7 A8 Lexus LS) s tim ze ho (opet hypoteticky) za 3-4 roky prodam za nejakych 500 (700)tisic, tudiz zaplatim jen na amortizaci nejakych 700-900 Kc denne a na servise a udrzbe dalsich cca 200 Kc denne aniz bych ujel jediny kilometr, tak rozdil mezi spotrebou 9l nafty nebo 14l benzinu uz opravdu nehraje zadnou roli. jakoze do toho Lexusu ani diesel neni... A pri vsi ucte k turbodieselum, do Rollsu se taky dava jenom benzin ;-)
Avatar - white label
18. 7. 2012 14:24
Re: Zase špatně
S tím, co by sis ty osobně hypoteticky koupil nemám nejmenší problém, šlo mi hlavně o tvou diskusní "argumentaci"...
18. 7. 2012 15:14
Re: Zase špatně
Jezkovy oci, tak me zabij, ze Sklada nema 2.0 turbodiesel, ale 2.098 nebo kolik a ze ho oznacuje 250... to jsou fakt velice podstatne veci v porovnani s tim, ze v luxusnim aute to kazdopadne poskytne podprumernou dynamiku vhodnou tak akorat na pojizdeni po meste pripadne na obcasne cesty na kratke vzdalenosti cimz naprosto popira smysl takoveho auta pro soukromeho vlastnika.

U me je 2.0 nebo 2.1 porad dvoulitr , i kdyby to imagologove oznacili 2500 CDI a je mi uplne jedno, jestli to tu nekdo proziva nebo ne pripadne jestli mu to staci k tomu, aby nekoho koho nezna oznacil devitiletym chlapeckem.
Avatar - guze
18. 7. 2012 14:35
Re: Zase špatně
A za kolik si myslis ze prodas tu kiu ty chytrolíne??......nevim co sem taháš Rollse, to je trošku jiná liga, nemyslíš??
18. 7. 2012 18:44
Re: Zase špatně
co to zas meles... proc bych si pocital zbytkovou cenu.. tohle neni ani Felicie ani 120tka... kdyz ma nekdo hrube pres meloun na nove auto a pocita s tim, ze dalsi rekneme meloun ho bude stat behem nasledujicich 4 let udrzba pojisteni a provoz , tak je mu jaksik jedno, jestli to pak proda v bazaru za 700 tisic anebo za 400tisic anebo to rovnou daruje charite.

Se podivej za kolik se treba prodavaji 5 roku stare ojete A8 cky. Klidne i za 300 tisic a nikdo to ani tak nechce.

.
18. 7. 2012 12:35
Re: Zase špatně
>:D I v autech za 2,5 mega, kam tohle šidítko ani nedohlédne v drtivé většině dominují diesely. Vůbec nevíš...
18. 7. 2012 12:49
Re: Zase špatně
sam nic nevis. nesmis soudit podle firemnich fleetu a evropy obecne. Podivej se, jake mercedesy se prodavaji v USA.
18. 7. 2012 12:55
Re: Zase špatně
Tak v USA se prodávají všechny auta jen s benzínem >:D Ale v evropě má 80 procent všech aut i v luxusní třídě diesel!!! A ve vyšší střední, kam tohle auto spadá spíš (a navíc v neprémiové) je ten podíl dieselů ještě mnohem větší!

Ale tohle auto by bylo propadák i s dieslem...
18. 7. 2012 13:12
Re: Zase špatně
naprosta blbost. Pulka esek ktere potkavam ma 500 benzin. Jak rikam, nesmis do toho pocitat firemni fleety, kde zas kraluje 3.5ka turbodiesel.
18. 7. 2012 13:23
Re: Zase špatně
350 CDI a 320 CDI jsou jenom značení, objem je v obou případech 3 litry. 3 a půl je atmo benzín 6hrnek.
Avatar - KANKUNEN
18. 7. 2012 13:14
Re: Zase špatně
Nazdar Bariku, to je zajímavé, že ti hloupí kupci dehtu dokáží vydělat tolik peněz a ty chytrák ne.
18. 7. 2012 13:25
Re: Zase špatně
ja proti dehtu nic nemam... az predvede sepot kvetin benzinoveho osmivalce, tak si ho taky koupim.
18. 7. 2012 13:36
Re: Zase špatně
Je vidět,že jsi s pořádným dieslem nikdy nejel... 4,2 TDI od Audi, nebo 35d od BMW a nepoznáš,že ti běží motor...
18. 7. 2012 13:41
Re: Zase špatně
to bych byl hodne spatny ridic, kdybych nepoznal turbodiesel od velkoobjemoveho benzinu. A doufam, ze s tim nemas problem, ze si dovolim zastavat nazor, ze do velkych a luxusnich limuzin je benzin lepsi volba. Mimochodem se s tim shoduje cca 85 procent civilizovaneho sveta, vcetne majitelu Rollsu, Maybachu, Bentleyu atd.
Avatar - nalimer
18. 7. 2012 11:00
nemusím
Som rád, že korejské automobilky dávajú prácu na SVK a CZE. Som rád, že to pomáha aj ekonomike krajín.
Ale WTF sa trepa Kia do tejto triedy? Aj čínsky manager a aj ten kórejský si vyberú BMW, Mercedes či aspoň Lexus.
Nech to znie akokoľvek divne, manager s Kiou si radšej odparkuje 3 ulice od garáže, kde budú mať kolegovia Mercedes S, CL, BMW 7...
Kia je a ostane low-cost značkou. Jej silnou stránkou je, že dokáže za akceptovateľný peniaz ponúknuť dostatočnú kvalitu. Ale nie luxus. Nech so mnou polemizuje ktokoľvek.
Rozbalit vlákno
9
18. 7. 2012 11:14
Re: nemusím
suhlasim. plus, mali by vacsiu sancu uspiet ak by vyrobili nieco svoje, originalne. takto iba :no: :no: :no:
18. 7. 2012 11:16
Re: nemusím
Abych byl úpřimný, zas tak tragicky to nevypadá, ale jak píšeš, image automobilky, která vyrábí kromě K9 taky rio (a vyráběla picanto a pod.), bude nevalný :no:
18. 7. 2012 11:17
Re: nemusím
Nevypadá, trapas je v tom, že to kopíruje něco co je o deset tříd jinde...
18. 7. 2012 12:28
Re: nemusím
manager si vyberie...
ministri si vyberu...
keby boli normalny manageri a politici,tak by prave kupovali taketo auta..ved naco je komu co dokazovat? manager a firma ma auto ktore splna vsetky poziadavky triedy tak naco platit 30-50 tis.euro viac za premiovky?
komu co budu dokazovat podla toho aky znak je na kapote?
lenze bohuzial tito akoze manageri trpia vlastnym komplexom...
18. 7. 2012 12:32
Re: nemusím
ja myslim ze komplexem netrpi. Je to pro korejsky trh a tim je to dane.
Korejsti ministri tim budou jezdit na 100% a manageri tak na 99,5%

Tech prodeju v Evrope a USA zas tak moc byt nemusi, tohle podle me neni mineno jako strojek na penize ale spise jako prestizni zalezitost, oni si to bez problemu nahrabou jinde.
18. 7. 2012 12:39
Re: nemusím
ano jasne,ze je to najma pre korejsky trh...

ale preco by nemohla firma kupit tieto vozi a na kazdom usetrit urcite 30tis. v porovnani s premiovkov ked ponuka velmi podobny komfort? teda okrem pocitu znacky na kapote..

Firma dokazuje svoju uspesnost financnymi vykazmy ,uspesnostou na trhu a spokojnym zakaznikom a nie podla budov a aut ...

poznam par firiem kde na poziciu nazvem to :nieco ako lepsi obchodak maju v jednej firme passaty a ich zamestnanci sa tvaria ako by to bolo ich a myslia si ,ze su lepsie plateny.

Ina firma kupila nejake renaulty a korejcov...prepokladam,ze ten na passate si povie..pcha som na tom lepsie...ale bohuzial nie: nema v aute navigaciu a nemoze s auto pouzivat na sukormne ucely a este ma aj o 30% nizsi plat..ale hold ludia a najma tu vo vychodnej EU su taki....
Avatar - nalimer
18. 7. 2012 14:34
Re: nemusím
vysvetlim to takto - hovorime o aute na urovni vyssej strednej triedy - luxusnej triedy
ide o relativne minoritny predaj, tvori nie viac, ako 2% vsetkych predanych aut. zakaznici su vyssi managment, statne institucie, majitelia spolocnosti. v tejto triede neplati praviudlo - usetri a ziskaj viac. plati pravidlo - mna reprezentuje luxus.
v nasledujucich 6 rokoch sa v CR a SR nepreda viac, ako do 50 ks z tohto vozidla. a aj to hovorime mozno o managmente Kia Zilina...
a ako som pisal hore - to auto nema nic revolucne. Optima ma aspon dizajn. toto je eine grosse katastrophe
18. 7. 2012 12:40
Re: nemusím
Přesně tak :yes:
18. 7. 2012 12:52
Re: nemusím
Nikde neni psane, ze to bude low cost. Naopak si myslim, ze korejci to vemou prestizne a cenu nasadi jenom o chloupek niz nez konkurence.
18. 7. 2012 11:21
ta maska
keby nedali taku velku kiacku masku, tak by to mozno bolo znesitelne auto. Ale s tou maskou je to ako pojazdna reklama na coca colu, alebo marlboro v sferach, kde to nema co hladat, tu to marketingove oddelenie prepisklo.
Mozno sa nabuduce dockame predneho skla znaku kia. Jak na cinskom magnetaku. Uz len velke cisla 1500 koni tam chybaju
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2012 13:23
Re: ta maska
Ta maska je to nejdulezitejsi, je to jasne poselstvi ... ja jsem vetsi braska Cee'du a jsem v luxusnim segmentu.
Jako pojizdna reklama na Coca Colu, presne tak.
18. 7. 2012 12:01
Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Před lety se mnozí Kii smáli a teď ji začínají brát chtě nechtě vážně... A proč zkouší auto v této třídě? Třeba jsou lidé, kteří chtějí velké pohodlné auto a je jim jedno zde milionkrát omílaná "imidž" značky.... ne každý kupuje podle znaku na kapotě. Nevím, jak tento pokus dopadne (v ČR ten znak na kapotě má velkou hodnotu), ale proč ne. A co se týče kopírování... tak dnes kopíruje každý každého, tak nevím, proč z toho dělat vědu... nechť zákazníci rozhodnou, jestli rozhodnutí pouštět se do tohoto segmentu a touto formou byla dobrá volba nebo ne... howk.
Rozbalit vlákno
19
18. 7. 2012 12:33
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Před lety se mnozí Kii smáli... no a po tomhle počinu se jí smějou znova. Nejde o to, že je to kopie. Jde o to, že je to kopie nevkusná a hnusná. Holt, když se někdo dere na VIP večírek a ještě mu kouká sláma z bot, tak to vždycky dopadne takhle.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 12:37
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Jo a tem co jezdi v Superbu nekouka slama z bot???
Nevidim problem v tom, ze se cpe Kia tam kam se cpe VW natoz Sade. V USA to urcite bude uspesne a pokud to postavis vedle Superba, ktery je uzky jako Ceed, tak to uspesne bude taky ;-)
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 12:53
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
óóóóó jak prozíravé srovnávat Superb (střední třída) s K9 (cpe se do lux třídy)

Nechápu, jak si někdo může koupit RIO, pokud to postavíš vedle superba, tak je to děsný >:D
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 13:31
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Jak stredni, dle Sadefilu, minimalne vyssi stredni, pac ostatni modely se cpou taky kam nemaj >:-[] Kdyz vedle sebe postavis Ceeda a Superba, tak zezadu je dle mohutnosti Ceed nizsi stredni a Superb polotridni, neco mezi malym a nizsim strednim verkem a to je děsný >:-[]
Avatar - white label
18. 7. 2012 12:54
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Nekouká, protože Superb si nehraje na prémii (natož na lux třídu) a ani ji hloupě a kýčovitě nekopíruje.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 13:22
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Jak nehraje, kazdy model Sade si hraje na neco vic, tak jako OII si hraje na stredni tridu, tak si Superb u tech co jim kouka slama z bot hraje na lux >:-[]
Avatar - white label
18. 7. 2012 13:34
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Superb si jako auto na nic nehraje a pokud si na něco hraje pouze majitel jakéhokoli automobilu, není to problém jeho vozu...
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 14:06
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Ono to bude spise tak pul na pul ;-)
18. 7. 2012 15:02
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Člověče, ty tu v poslední době píšeš řádný kraviny, nestydíš se za svůj mozek? 8-s :no:

Není to ani vtipné, ani pravdivé. Je to trapné.
18. 7. 2012 13:45
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Ne. Škoda je taky tak drošku buranka, která se snaží dostat do vyšší vrstvy, než kde se narodila. To je osud více značek. Ale Superb nejde rovnou na gala party ve Four Seasons, superb je obyčejný, fortelný vůz střední třídy a nedělá si žádné přehnané ambice. Není to prostě tak okatý případ traktoristy, co vyhrál ve sportce, jako tato korejská obluda. Ale to se špatně vysvětluje... Já vím, že se tam ta Kia jednou dostane a že i tyto trapné pokusy do toho patří, protože otvírají vrátka... Ale musíš nám dovolit se jejich trapnosti zasmát... :-)
Avatar - white label
18. 7. 2012 12:47
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
:yes:
18. 7. 2012 12:35
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
vzdyt jasne pisou, ze to je pro domaci trh
a tam to rozhodne uspech slavit bude
ze my mame jiny vkus jak korejci a pripada nam to ponekud ulitle vubec neznamena, ze korejci maji spatny vkus, jen ho maji jiny
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 12:37
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
:yes:
18. 7. 2012 12:37
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
>:D >:D >:D Smáli jsme se jí a teď se budeme všichni smát ještě víc... Charakter se ukázal :-)
18. 7. 2012 12:39
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Suhlas. :yes: Myslim si, ze Kia vie velmi dobre, ze na tuto "klassu" este nema, ale Kii ide o nieco ine, totiz o cielavedome upevodomenie tejto znacky na trhu. Magentis bola nula a Optima prekonava rekordy. K7 (Cadenza) sa predava uz tiez dobre. Kia musi niekedy prvy krat skusit vstupit i do tychto vod, i mozno za cenu strat. Ale image znacky sa zvysi a to ma podla mna Kia za ciel.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 12:42
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Souhlas, postupne cena a vnimani urovne znacky roste, coz plati i o Hyundaii ;-)
18. 7. 2012 13:02
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
presne tak to je.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 13:24
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Po prolitnuti clanku a po precteni par technickych vychytavek je podle toho Superb neco jako vwartas >:-[] Takze mozna snad uz v cechach lid pochopi, ze jezdit v Sade neni jezdit luxus tridu >:-[]
Nekdo prijde s Rapidem, nekdo Quorisem >:-[]
Avatar - twistedTSD
18. 7. 2012 16:08
Re: Proč brečíte nebo se smějete nad imidž?
Možná ji začínají někteří brát vážně, ale rozhodně ne v tomto segmentu. Všichni víme, jak dopadl VW při stejném pokusu, a co teprve Kia, jejíž pověst není zrovna synonymem kvality a luxusu. Navíc ani designem neoslní. V Evropě to na úspěch prostě nevidím.
18. 7. 2012 12:12
Design
Zlatou medaily za nevkus. Jako vsechno z produkce H/K. Lide, kteri si kupuji H/K museji byt opravdu zoufali, kdyz jsi nejsou schopni vybrat v Evrope mezi tolika vybornymi znackami.
Rozbalit vlákno
6
18. 7. 2012 12:21
Re: Design
je to jen otazka zvyku. Ledvinky u BMW anebo soucasne pojeti masky merglu s kolotocarskou hvezdou velikosti jak u kamionu a mnozstvim chromu jak v kuchyni je taky vsecko mozne, jen ne decentni.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 12:40
Re: Design
Taky mi prijde Medak cikansky poutovej a audi designove jednoduche a lacine. Jooo "kdybych" mel v hotovosti vetsi peniz navic, tak jedine z tehle trojky BMW >:D >:D >:D
18. 7. 2012 14:14
Re: Design
Mě taky přijdou japonský auta tragický,o korejských ani nemluvím..A jestli někdo troubí do světa že interier audi je lacinej a sám jezdí hondu,je k smíchu.
18. 7. 2012 15:04
Re: Design
Problém jeden, nemáš, co? To je pro diskutéry tvého kalibru sjednocující prvek.
18. 7. 2012 12:41
Re: Design
To je možná otázka vkusu,mně se tohle celkem líbí,ale každopádně jde o to,že tyhle automobilky s tím přišly samy! Nikde to neokopírovali a nepřekýčovali...
18. 7. 2012 13:08
Re: Design
Dej Korejcum pet let a tez neco vymysli. Mergl je na trhu pres 100 let a momentalne prochazi opet jednim ze svych temnejsich obdobi. Podivej se na prvni Acko, jak vypadalo a podivej se na Vaneo, jak vypadalo a na prvni Rclasse jak vypadalo a pak neco mluv.
Neni jednoduche vybudovat si vlastni image z niceho a korejci na to jdou myslim celkem dobre.

Rozhodne to vypada lepe jak Opirius blahe pameti, o hruzach typu Ssang Yong uz vubec nemluvim.
18. 7. 2012 12:23
nazov
je otrasny..mohli radcej nechat K9...inak radcej mali donies Cadenzu ta je podla mna krajsia ako toto...

este by ma zaujimalo ci si vsetkych elektornickych pomocnikov vytvorila automobilka H/K sama ako ma vo zvyku ,alebo je to nejaky dodavatel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Starfighter
18. 7. 2012 12:29
Re: nazov
Kia Klitoris, co chtít víc?
18. 7. 2012 12:55
Ostuda....
Jsem názoru, že pokud na něco nemám, nekoupím. Nesnažím se to nějak "ochcat". :-! Mít BMW 7 , tak snad tohle auto ojedu klíčem. Bude stejný posměch jako byl se SsangYongem alias X5... A myslím si, že tohle auto nebude moc dobré a na vyšší třídu bude stačit akorát velikostí. Měli by k tomu dávat malou korejku... >:D
Rozbalit vlákno
4
18. 7. 2012 12:57
Re: Ostuda....
a do Německa bych s tim radši nejezdil >:D
18. 7. 2012 13:04
Re: Ostuda....
tohle auto nebude zalevno, jednak se nebude delat v Evrope (10% clo) a jednak se tu doveze par kousku, takze to bude raritka.

Pokud se seredne nemylim, tak to bude tak za 95% ceny Phaetonu, akorat s luxusem a bohatosti vybavy nalozene S klassy. prece si nebudou shazovat image tim, ze to budou prodavat pod cenou nenarocnym ridicum.
18. 7. 2012 13:08
Re: Ostuda....
No, tak to by pak byl blázen ten člověk,který si to za tu cenu koupí....
18. 7. 2012 13:20
Re: Ostuda....
;-)
neboj, par se jicjh najde, minialne si je poridi vysoky management korejskych filialek a bohatejsi fans znacky.

Taky by to mohlo fungovat ve vychodni evrope, nekde na Ukrajine a v Rusku to pujde myslim docela do mistniho vkusu.

A znova rikam, ucelem tohodle auta neni vydelat balik, ucelem tohodle auta je budovat image znacky a to je beh na dlouhou trat.
Prachy vydela Cee'd a spol.
18. 7. 2012 13:21
vzhled
si asi kazdej posoudi sam-pro me se chce "tvarit evropsky"-konecne i shreyer priznal, ze se nechal(i) "inspirovat" (sic!!!) u tvaru maserati quattroporte-vysledek, no, nevim...
me spis zajima, esli, skrze tu kopici el. hejblat, kuliva kterejm snad ani nejni cas na rizeni, davaj na showroomu i first officera...
p.s. primlouvam se za "technicky" erudovanou mladou absoloventku...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
18. 7. 2012 13:53
Pán Topper!
Urýchlene sa dostavte do diskusie pod článok o novom klone BMW. (ne)Chýba tu vaša tradičná kórejská óda.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
18. 7. 2012 14:10
Re: Pán Topper!
Jj, nějak to tu fláká, s takovou další prémie z Žiliny nepřijdou! >:D
18. 7. 2012 14:11
jméno quoris...evokuje otazník
Po přečtení diskuse vyhlašuji dnešním vítězem již po 14. hodině borce s nickem "npc" >:D Toť nový designově technický guru automobilového světa...na tváři vytetováno "Proti všem" :-)
Rozbalit vlákno
2
18. 7. 2012 15:05
Re: jméno quoris...evokuje otazník
Chlapec moc píše, málo myslí...
18. 7. 2012 16:02
Re: jméno quoris...evokuje otazník
Ale jedno mu nelze upřít - má na různé věci svůj názor a to nelze bohužel pozorovat u diskutérů odsuzujících korejskou vlajkovou loď jen pro to, že nejsou schopni/ochotni uznat KIU jako luxusní zboží. S npc nemám problém. Jsou tu uplně jiní borci, se kterými nemá cenu rozumně a racionálně argumentovat
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 14:24
viac fotiek poprosim :)
parada :yes:

posobi to odlahcenejsie a modernejsie ako BMW :yes:

pritom cielm nie je ani tak konkurovat BMWcku ako skor najst novych zakaznikov a zlepsit si image... a takyto model znacke len pomoze....

povedzme si pravdu, phaeton nie je tiez bmw ani mercedes ani jaguar ale kto si ho kupi asi potrebuje pohodlie a priestor a na to nemusi hned vyhadzovat vsetok majetok....

nebude to hit v eu.......ani to nie je cielom kie...ide o rozsirenie ponuky....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
18. 7. 2012 14:29
Re: viac fotiek poprosim :)
:-O >:-[] >:D

edit - to je reakce na tu první hlášku (před editací)
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 14:35
Re: viac fotiek poprosim :)
interier je pekny :yes:
[odkaz]

interier mi skor pripomina jaguare...zvnutra to nie je ziadne bmw
18. 7. 2012 15:05
Re: viac fotiek poprosim :)
Ty seděl někdy v BMW? Očividně asi ne. >:D :no:
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 15:26
Re: viac fotiek poprosim :)
sedel ale neriadil ;-)

posmesky si nechaj detom
18. 7. 2012 15:32
Re: viac fotiek poprosim :)
No šak, pro tebe. >:D :no:
18. 7. 2012 15:48
Re: viac fotiek poprosim :)
jossalito - prosim prestan se chovat na diskuzich jako vul. Dekuji.
18. 7. 2012 16:02
Re: viac fotiek poprosim :)
na, přestaň se starat o mou osobu, děkuji.
PS: Vola máš vejš. :-!
18. 7. 2012 15:41
Re: viac fotiek poprosim :)
no to je tvůj jeden velký problém. Ty jsi totiž na to jak obšírně píšeš, kritizuješ a vyprávíš nejel skoro v ničem a jestli si v něčem jenom alespoň seděl, tak to už je co říct. Každopádně ta Kia má za mě aspoň sympatický zadek, jinak je to o ničem. Napsat ale, že tahle Kia to je sen, tak to mluví skutečně za vše. Dobrou noc snílku :-)
18. 7. 2012 15:59
Re: viac fotiek poprosim :)
.
18. 7. 2012 14:29
Důvod uvedení tohoto modelu v Evropě
je přeci jasný, demonstrovat vysokou úroveň užívaných technologií a to je i přes někdy hloupé, někdy trefné příspěvky v této diskuzi neoddiskutovatelný fakt. O prodané kusy vůbec nejde, to auto se bude dobře prodávat v Asii a Americe i bez Evropy to bude dost.
Hyundai má Genesiss/Equinus, Kia má tohle, tedy nevím proč, ale to jméno se mi plete s klitorisem a to není zrovna ono.
Design je odvozen z baworáka, nakonec on se k tomu PS, který je za K9 zodpovědný, několiktát veřejně přiznal. I ten tzv. "Tygří nos" je inspirován ledvinkami - též to již několikrát nepřímo potvrdil. Nedivil bych se, kdyby za pár let PS nastoupil v Mnichově jako šéfdesignér a pak ho tu budeme všichni velebit a zbožňovat?
Rozbalit vlákno
4
18. 7. 2012 14:52
Re: Důvod uvedení tohoto modelu v Evropě
hele, kde si vzal, ze se schreyer priznal k polibku z libanonu od habiba???, by mi to moc interesovalo... na tiskovce rikal neco jinyho (viz vyse...)
18. 7. 2012 15:06
Re: Důvod uvedení tohoto modelu v Evropě
Je to asi rok, kdy na jedné přednášce v USA s usměvem(a to je strašný introvert) poznamenal, že se nediví nikomu, kdo vidí v grilu podobu s ledvinkami. Myslím, že to bylo v souvislosti s Red Dot pro Optimu, takře už to budou roky dva.
18. 7. 2012 15:39
Re: Důvod uvedení tohoto modelu v Evropě
nevim esli s usmevem, ja tam nebyl... ale co vim, tak to, o cem mluvis, bylo v souvislosti s "uspesnym dokoncenim projektu tiger nose styling", pricemz konstatoval, ze zatim neni tak proflaknutej (ten tiger nose) jako "kidney grille" nebo "vw's flat line”... tak asi tak...
18. 7. 2012 15:32
Re: Důvod uvedení tohoto modelu v Evropě
s tim klitorisem si nabehli, uz jsem zapomnel, jakze to pojmenovali Korejci, pro me uz to zustane navzdy K9 / klitoris 8-s
Avatar - Bubáq
18. 7. 2012 14:35
Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
Zatímco téměř každý přispívatel do "diskuze" k tomuto modelu zdůrazňuje, jak mu ten či onen detail připomíná (kdo ví proč?) nějaký již existující automobil, já vnímám napřed celek a potom detaily. Jako celek je to typicky vyzrálé Schreyerovo dílo, kterému lze jen velmi těžko něco vytknout. Vyvážené, elegantní, zdůrazňující dynamiku a jemnou agresivitu. Zejména maska chladiče se mimořádně povedla a s vhodně zaoblenou přídí bude oslňovat všechny, kteří ji naživo potkají. K zádi se nemohu vyjádřit, snímky (rovněž K9) mi zatím mnoho nenapověděly. Ale i tak, jde o mimořádně povedený design. Pro jistotu jsem ještě proskoumal snímky K9 interiéru a ty mě přesvědčily, že půjde o velmi úspěšný vůz - i v Evropě. Také v interiéru tvůrci dokládají velký talent a správný instinkt. Ten se bude líbit! Pokud mi něco přišlo peněkud směšné, je to citace z tiskové zprávy opisující funkci a technickou vyspělost elektronických "pomocníků". V této třídě se takovéto vybavení už stalo standardem. Jenže pak mi došlo, že tisková zpráva není namířena na dosavadní majitele bavorů a audin a meďáků, nýbrž na stávající majitele Kií, kteří v mezičase dospěli do stádia, že mohou uvažovat o voze vyšší třídy. V tom případě se taková osvěta hodí. A tak, vy co jste dočetli až sem, můžete přemýšlet, zda tento postupný vývoj Kie není náhodou opravdovým manažerským uměním, které (promiňte) mi imponuje více, než stávající vývoj škodovky. Ale snad se škodovka cítí dostatečně ohrožena, aby nástupce Superbu dostal kvality opravdu atraktivního vozu... Jo, a na vaš případné síru dštící reakce nejsem zvědav. Howg!
Rozbalit vlákno
8
18. 7. 2012 14:44
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
Souhlasím, kdybych to uměl, napsal by to stejně :-)

Veřejně říkám já bych problém projet s tím evropské dálnice a města asi neměl. Nejvíc mi imponuje zadní náhon a objem. Nemam moc rád downsizing a k tomu přidanou hromadu turb pod kapotou.
Avatar - white label
18. 7. 2012 14:53
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
Obdivuješ celek, který vznikl vykradením "detailů", které raději přehlížíš...
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 15:03
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
aj mercedes C ukradol octavii predne svetla a co ma byt? Je mercedes C zle auto ktore vykrada dizajn inym?

to ze sa dnesne auta cim dalej viac na seba podobaju je normalne a budes si musiet na to zvyknut nakolko aut je stale viac a nie je mozne aby sa teda od seba nejako uz vyraznejsie lisili.....
18. 7. 2012 15:53
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
No jo, ale to je asijsky pristup k vyrobe.
Mitsu Evo je jen okopirovana Delta Integrale, motorky to samy, o telefonech skoda mluvit. Holt to neberou jak kopirovani, ale do jisty miry jako projev ucty. ;-\
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 14:59
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
pekne napisane :yes:

uvidime ako sa uchyti v eu ale pre kiu to nie je ziadny taziskovy model pre europu ale skor taka imidzovka na zlepsenie mena a povesti :yes:

presne ako pises, ako celok je to poriadny kus auta a citit z toho Schreyerove crty a akusi charizmu aku dal kii prave tento dizajner......

zadny nahon a velky objem vidi mv tejto tirede ako plus a sam som zvedavy na prve predaje v eu ale ako vravim,,, tu pojde len o budovanie si mena....v eu to bude len par kusov, prioritne trhy pre toto auto su inde ako zapadna europa kde je dominancia nemeckych znaciek neohrozitelna....
18. 7. 2012 15:04
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
Pekne jsi to napsal, ale ten prodejni uspech v Evrope / tomu neverim.
Ne po tom flamu, ktery vypukl kolem turbodieselu v luxusni tride.
Tak to vypada, ze dnesnim milionarum voni vice nafta nez benzin a bez svistu turbodmychadel a klapani pod kapotou se uz neobejdou.
Avatar - Bubáq
18. 7. 2012 15:09
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
... a potom jsem našel foto [odkaz]
- i tady má Kia šmrnc a dostatek charakteru. Ach ano, zapomněl jsem se vyjádřit k detailům: P světlomety: ano dostatečně podobné audině, to nelze popřít, ale v docela jiných proporcích a hlavně v docela jiném prostředí- toto zaoblení tváře je u repre sedanu novinkou. A velmi povedenou! Zakončení rámu Z dveří: to že má být kopie BMW?! prosím, nezesměšňujte se... BMW má na to patent a ten si nikdo nedovolí nerespektovat. Zde u K9 jde o velmi logický tvar prodlužující profil dveří pro zlepšení vjemu dynamiky a pro zvětšení vstupního otvoru. Navíc jeho zasazení do nikde nezkopírovaného tvaru C-sloupku završuje originalitu řešení dle Schreyera. Nejvíce výtek si zaslouží zadní svítilny: jejich podoba s Maserati je opravdu zarážející, a to včetně zasazení do celku zádě. Zde bych si nepochybně dovedl představit originálnější řešení (ne korejské!), které by trošíčku zvýšilo optickou mohutnost zádě při pohledu zezadu. Jenže chápu, že tvůrcům šlo naopak o optické odlehčení zadku, tak to udělali, jak nejlépe to šlo. I přes tyto "podobnosti" se vzory však stále trvám na tom, že jde o designerky velice podařený automobil, který se stane na trhu vyhledávaným. A přeju mu to. Upřímně, vždyť prodeje Audi, BMW a Mercedesu neohrozí. Jen připravuje půdu pro svého následovníka, který tuto ambici už mít (možná) bude....
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 15:23
Re: Já v tomto modelu vidím krok správným směrem
:yes:

kazdy dnes na kazdom aute nieco najde co sa podoba na nieco na inom aute.....

ako celok kia parada....mat takuto kiu je sen :yes:
18. 7. 2012 14:42
Prasarna
Tak tohle me ale vazne s..e, Kia neprisla s nicim novatorskym, jen se pobratrila u cinanu a vykradla co se dalo, bmw pocinaje a lexusem konce. Muze to byt sebekvalitnejsi auto, ale je to proste zlodejina..tfuuuj. Zakazal bych jim min. po EU prodej a vyrobu, at si ty zmetky dodavaj jinam. Ale k tomu se soudruzi v EU neodvazi..Za me palec dolu, ac osobne outsiderum obvykle fandim a Kia sla za posledni dobu strasne nahoru, tohle by si, pokud to mysli vazne, dovolovat nemeli.. :no:
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2012 17:20
Re: Prasarna
zkus zalistovat v pameti, jak zacinal pred cca 20ti lety Lexus ... tohle je to same.
Smali se, ze to je okopceny Mercedes, ze to nikdo nekoupi a ted se prvni generace lexusu povazuje za vyjimecne povedene auto, dokonce se tvrdi, ze to je nejspolehlivejsi auto vsech dob.

Kii by uplne stacilo jen tenhle prvni Lexus designersky prebalit do moderniho havu, naucit ho plnit soucasne limity a zabudovat do neho elektroniku na vysi doby a vstupenku do sveta luxusu bude mit otevrenou.
18. 7. 2012 15:16
Ale vůbec to nepřipomíná BMW
Ani vnějškem, ani tím parkovacím asistentem. To je hezké, když je automobilka orygynelní...

>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2012 22:14
Strela vedla
Snad ešte vacsia ako Rapid...keby radsej dali do Optimy tie motory 3,8GDI, vyladili patricne k tomu aj podvozok a nerobili taketo tragedie... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 22:20
Re: Strela vedla
to povedal odbornik na auta ze?

si myslis ze kia s tym ide porazat nemcov? tento model nie je pre europu prioritny, tak kludne zi v svojom svete,,,,a v predstavach ;-)

inak by ma zaujimalo kolko phaetonov sa preda v japonsku alebo korei,,,, to asi bude tiez strela vedla,,,,,ty inteligent :yes:

citat tvoje prispevky to chce nervy :yes:

inak co to ma s rapidom? rapid je trefa
19. 7. 2012 10:02
Re: Strela vedla
Počkej počkej... tou svoji první větou by jsi jako světu chtěl sdělit, že ty jsi odborník na auta ?
Avatar - Stejsn
19. 7. 2012 09:47
Korýš?
Klitoris? Jak se to vlastně čte?
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2012 13:07
Re: Korýš?
jak se to bude cist ve svete je otazka frantici mozna "krii", anglani mozna "kjures" a korejci asi nejspis "kuris"

V ceskych luzich a hajich bych to videl na ten klitoris

;-)
19. 7. 2012 10:11
Why not !!!
Jako zajímalo by mě co proti tomuhle auto svět má. Ano možná se podobá německé prémii a to má být zločin ? Já naopak vítám další automobilku, která se snaží vyrobit něco takového a narušit D3. Ano je logické, že konkurovat jim přímo nemůže, ale může se jim postavit cenou. Pokud by tohle auto stálo v čr okolo milionu - dejme tomu 1,5 mio za plnou palbu. Není pro člověka co řešit. Naopak lidi co si tohle koupí si to nekupují kvůli tomu, že mají kopii BMW. Lidi co si kupují tohle (grandeur, opirus ) prostě ke svému životu a pohodlnému ježdění ve výborně vybaveném autě znáček na kapotě s trojcípou hvězdou a nebo vrtulku. Prostě nepotřebují připlácet za věci, kterými D3 vyniká a postačí jim hezké, velké a výborně vybavené auto za dobrou cenu. Takže bych to nijak neodsuzoval. Je dobře, že existuje i alternativa....

Jinak se asi najdou blázni co si na santa fe nalepí ledvinky apod. Ale taky se najdou lidi co si na bavoráky lepí M ka. Taky se najdou lidi co si koupí mercedes se 150 000km za stejnou cenu jako nový Quoris a potom se na jeho majitele budou povyšovat a říkat mu jaký je *, protože jezdí v tomhle ...
A já říkám, člověk co si koupí nový Quoris než aby zaplatil to samé za jetý mercedes a nebo BMW na tom bude vždy lépe.

Mimochodem z předního pohledu tam podobnost s BMW je, ale z bočního a dalších nikoliv...
Rozbalit vlákno
0