novinku v tejto triede som uz dlho nevidel. Konkurencia skor robi kombi, MPV a male SUV...casy Pola Classic a Cordoby sa uz zrejme nevratia, ale chvalim Kiu za tento pocin :yes:
Veľmi zaujímavý ťah od H/K. Tak Elantru stiahneme z trhu a pošleme ju tam trošku prezlečenú za nové RIO sedan >:D No uvidíme ako sa chytí/nechytí. V predchádzajúcej generácii gro predajov tvoril 5 dv. hatchback. Alebo žeby to bola kórejská "zbraň" na Rapid, 301, Fluence atď. ? >:D
Těžko nahrazovat sedan segmentu C sedanem segmentu B :-) .
Spíš to vidím na reakci na Logan a 301. Fluence je též ze segmentu C, Rapid je někde na pomezí a díky provedení liftback, hatchback nejde přímo proti tomuto sedanu.
Každopádně je to hezké auto a silnice by nám zpestřilo. Pokud se kromě Španělska vydá i k nám.
a v polsku je v predaji uz ani neviem odkedy.ale viem ze v Novom Targu pred obchodnym domom Alma a Castorama bol vystaveny na jesen 2012. kedze som ho videl na vlastne oci a obzeral ho a viem ze to nebolo vlani.inak ak je rapid niekomu krajsi tak nech je.ale podla mna je toto rio ovela krajsie ako rapid. hlavne ked ho vidis nazivo.
bocny profil nie je bovieako krasny ale v tejto triede bude sedan peknym spestrenim ponuky, uz davno zmizla fabia sedan, zmizla cordoba aj polo classic ale male sedany v tejto triede by sme hadam zratali aj na prstoch dvojprsteho pstrosa a tak som rad ze prichadza nieco zaujimave na trh
som zvedavy na konfrontaciu s liftom rapid, bude to tuhy boj
Současné sedany jsou obětí dynamických stoupajících bočních linek, kdy záď, která má navazovat, prostě nutně vyjde bachratá. V rámci možností je však vzhled povedený :yes:
no zboku na diskoch to ujde, zaklad ani radsej vidiet nechcem >:D
kazdopadne sedanov je fakt malo a o male sedany by podla mna aj zaujem bol lenze totalne zmizli z trhu, zmizla fabia sedan, zmizla thalia a ja neviem ake dalsie uspesne male sedany, preco je tomu tak neviem. Bola snad thalia neuspesna, fabia sedan tiez? Isto to boli uspesne auta ale eu trh nam schvalne tlaci vsade len hatch hatch hatch, aspon ze octavia sa nenecha oblbnut a neprerobili ju na nejaku skatulku.
Nie kazdy chce povinne kombika alebo velke auto len aby mal kusok vacsi kufor, niekto chce vacsi kufor ale netreba mu 5 metrovu limuzinu a v tomto pripade je maly sedan sikovny
Malé sedany jako takové nejsou špatná auta, jen u nás neletí.
Bohužel je pravda, že hodně modelů vypadá jako hatch s batohem nebo jsou to úplná designové neštěstí. Za poslední dobu si pamatuju snad jen jeden, kterej se mi líbil a to poslední Aveo sedan, ale musí mít alespoň 16" kola jinak i on vypadí z boku divně.
Ano, treba Fabia sedan byla neuspesna. Pri planovani vyrobnich kapacit se planovala produkce 35tks za rok, ale realita byla pouze 135 tks za zhruba 7 let (19tks rocne). Celkovy podil na poctech vyrobenych kusu - 7.6%.
Evropské automobilky v zásadě na segment malých sedanů rezignovaly, což je poměrně škoda. Nemyslím, že by kategorie byla až tak extrémně nezajímavá a nepopulární, sedan v mnohém nabízí o hodně víc než hatchback.
Cordoba nebo Fabia sedan byly svého času velmi vydařené kusy. Nástupce lze hledat oklikou snad v Toledu nebo Rapidu. Jenže dotaženost původních modelů je dávno pryč. Rio sedan tak může být zajímavou volbou. Otázkou je, jak moc lowendové za druhým párem dveří bude...
suhlasim, cordoba bola svojho casu pojem, fabia sedan bola tiez vydarenym autom, potom sme tu mali velmi uspesnu thaliu ktora tu bola este donedavna , preco zrazu zahadne zmizli aj tieto uspesne auta je zahada, ano ok ,miesto thalie je tu dacia logan ale to uz nie je renault ako taky, skoda mala tiez fabiu sedan ako vydarene auto, preco zrazu sa vsade snazia automobilky tieto sedany v eu potopit neviem, ved uspesne su v cine aj v rusku aj v usa letia sedany aj v turecku aj kde kade len v eu sa ich snazime doslova odstranovat z ponuky. preco?
Sedan má svoje výhody i nevýhody. Z výhod hlavně vyšší tuhost, a že když jdete v zimě do kufru, na posádku nefouká. Nevýhodou je menší využitelnost kufru.
Na sedany mám slabost, ty můžu. V této třídě udělat sedan tak, aby to nevypadalo jako hatch s báglem na zádech, se často nepodaří, ale toto, hmmm, to se povedlo - super :yes:
ale v tmavej farbe na diskoch vo videu je to ine kafe [odkaz] , ujde to ,myslim ze celkom podarene :yes: velmi sympaticke auto, v eu taketo nieco rozhodne chyba na trhu
Re: toto auto vo verzii sedan nie je moc fotogenicke
V tmavé barvě vypadá dobře kdeco. Protože tmavá obecně zakrývá všechny designové nedostatky, kterých zrovna tohle auto nemá zrovna málo.
Proč myslíš že se říká, že tlustí lidé by měli nosit tmavou?
Ano, navrhnout elegantní malý sedan se podaří jen vyjímečně. Jejich klesající výskyt na evropských trzích má ale jednu základní příčinu - malou poptávku. O tyto vozy je totiž jakž takž slušný zájem jen na východě Evropy (a částečně možná i na jejím jihu), ovšem jen v případě, že se nabízejí za mimořádně nízké, až dumpingové ceny (a za podmínky, že u dané modelové řady není v nabídce malé kombi). Stačí jen sledovat, jak jde u nás do kytek prodej nejnovějšího Loganu sedan, poté co přišlo do prodeje i odvozené kombi MCV... A to je nový Logan sedan ve své kategorii mimořádně pohledné auto - třeba ve srovnání s Thálií...
Neni to náhodou nástupce Kie Cerato? Ta je celkem oblíbená v rozvojových zemí, kde obecně malé levné sedany jdou na dračku oproti EU. Naposledy sem viděl její poseldní generaci v Egyptě, kde jezdila celkem hojně :-)