na novy ceed sa uz velmi tesim, rio je skutocna bomba a nazivo je este krajsie a v cervenej je naprosta pecka, chce to pekne kolesa nuz a taka 1.4ka so 6st manualom - niet co riesit, dokonale auticko. Ziadne premotorovane male turbo, razvor ako v golfe, siroke ako oktavka, rio je skutocna lahodka. Ceed bude zrejme podobna naloz
Ani som nevedel, že Golf IV. je jeho dielo... To auto sa mu teda podarilo na milion percent, aj dnes je Golf IV. atraktívne auto ktorému k lepšiemu looku stačia väčšie kolesá, skrátka to nebol nadčasový ale nesmrteľný dizajn ktorý nepotreboval ani facelift. Keď si porovnáte konkurenciu z tej doby zistíte genialitu toho modelu, ostatní sú zabudnutí prípadne na vrakoviskách alebo v bazároch za smiešne ceny a aj tak ich nikto nechce. Bravo, možno sa mu podarí niečo podobné aj v KII... :-)
mno chlape neviem, mne osobne sa paci prave golf 3, IV mi pride uz taka nevyrazna. A prave s TDI motorom, mladych chlapcom za volantom a velkymi kolesami, hej hej, pravy kolotocar :-) KOnkurencia z tej doby bola dalej. Zober si astru G, nadcasovy dizajn so sklopenym zadnym sklom ,ktore si nikdy nemal ani v dazdi spinave (oproti golfu) pripadne prichod focusu ktory bol od zakladu prekopany model a na jeho podvozok nemalo nic. Pripadne octavka ci seat leon, ktory dokazal vykresat z tejto podvozkovej platformy uplne ine vykony. Ono prave ten golfik bol najpredavanejsi ale pozrime sa kde. Tam kde je aj teraz -> vo firmach. A najvacsim sklamanim golfu bola vzdy jeho kombi verzia.
Chlubí se jeho designem, ne úspěchem či neúspěchem. Ale tady se zase potvrzuje, že tito odborníci na "krásu" mají většinou jiný vkus než my "obyčejní" lidé...ale to neplatí jen o autech (viz třeba volby miss) >:D
Neuspech A2 spocival samozrejme v necem uplnem jinem nez v designu. Jako fanda koncernu bys to mel vedet: [odkaz]
Kazdy, kdo se o auta alespon trochu zajima, takoveto veci vi.
PS: vsimni si v tebou citovane vete slovicka "casto". Mozna pro tebe nasledujici informace bude prekvapenim, ale toto slovicko opravdu nema stejny vyznam jako slovicko "vzdy"... ;-)
Tyhle Audiny mě už nijak neoslovují. Snad možná ještě ta 1. generace A4 vypadá celkem k světu...Stará A8/S8 je poslední Audi, kterou bych rád viděl ve svý garáži. Jinak se mi velmi líbí design obou generací Audi 200, Audi 100 od druhé generace, Audi V8, stará Audi Quattro nebo 1. generace Audi A6 (facelift 100). Prostě 80. léta a začátek 90. let. :yes: Například druhá generaci stovky mohla být mým prvním autem... bohužel při podrobnym prozkoumání by renovace vyšla na víc, než se původně zdálo a žádná v originálnim stavu tenkrát na prodej nebyla, tak z toho sešlo. Kam se hrabou ty dnešní ekologický přibližovadla na pěkný youngtimer! ;-):yes:
Až vás budu chtít brát vážně, paneVaverko,tak až po tom ,co mi vy dokážete, že umíte víc, než jen obdivovat měkčené né plasty a automaticou převodovku DSG. Jinak, -od vás nic moc. Koho cheba jíš, toho píseň zpívej!!!
.
Jasně, zrovna pan Vaverka je chronický fanda měkčených plastů a zejména DSGéčka!..., ještě si zapomněl připsat, že bezostyšně fandí Audi a vůbec celému koncernu VW... >:D
Je vidět jaký máš přehled o názorech zdejších redaktorů, chápu, stačí ti, že "víš", že všechny tu "živí" výhradně koncern...
Díky. Zadal jsem si jeho jméno do Googlu a zdá se, že si veškeré tvůrčí umění vybil u Audi... Co jsem zjistil, tak Hartmut Warkuß navrhoval i Passat B5 a Veyron, obě auta leží na druhém konci mých sympatií než stará 200 5T. Byť u Veyronu věřím, že byl největším designérem aerodynamický tunel.
Myslím, že to Kia se Schreyerem vyhrála. Doposud byly její modely obyčejné obludy bez kouska šarmu či hezkosti (Ceed je výjimka potvrzující pravidlo...). S jeho příchodem chrlí hezká auta bez nějakého výrazného zakolísání...
Mne sa napríklad celkom páčila Sephia. V tej dobe pôsobila na našich cestách veľmi solídne. No a potom ešte trochu ten v Nemecku robený Sportage. To bolo tak všetko...
Potom Kia na našom trhu tuším aj skončila na istý čas a začal som ju znovu vnímať až s príchodom Cee´du.