Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor Auto.cz: Peter Schreyer, šéfdesignér Kia

Celebrity mezi designéry jsme se ptali, jakým způsobem pracuje a co se mu líbí z jeho současných i minulých výtvorů.
Zpět na článek
10. 9. 2011 11:01
10. 9. 2011 12:02
10. 9. 2011 17:32
10. 9. 2011 20:39
10. 9. 2011 20:47
10. 9. 2011 23:22
11. 9. 2011 00:09
10. 9. 2011 23:32
10. 9. 2011 20:25
10. 9. 2011 21:11
Avatar - 3_diamanty
10. 9. 2011 10:39
odkedy je dizajnerom Peto
nemam slov, uzasne auticka :yes:

na novy ceed sa uz velmi tesim, rio je skutocna bomba a nazivo je este krajsie a v cervenej je naprosta pecka, chce to pekne kolesa nuz a taka 1.4ka so 6st manualom - niet co riesit, dokonale auticko. Ziadne premotorovane male turbo, razvor ako v golfe, siroke ako oktavka, rio je skutocna lahodka. Ceed bude zrejme podobna naloz

:yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 9. 2011 19:07
Re: odkedy je dizajnerom Peto
Jenom aby nový Ceed byl podobný novému Riu. Nové Rio je i podle mě krása.
Avatar - R32
10. 9. 2011 11:01
Legenda Golf IV.
Ani som nevedel, že Golf IV. je jeho dielo... To auto sa mu teda podarilo na milion percent, aj dnes je Golf IV. atraktívne auto ktorému k lepšiemu looku stačia väčšie kolesá, skrátka to nebol nadčasový ale nesmrteľný dizajn ktorý nepotreboval ani facelift. Keď si porovnáte konkurenciu z tej doby zistíte genialitu toho modelu, ostatní sú zabudnutí prípadne na vrakoviskách alebo v bazároch za smiešne ceny a aj tak ich nikto nechce. Bravo, možno sa mu podarí niečo podobné aj v KII... :-)
Rozbalit vlákno
2
10. 9. 2011 11:35
Re: Legenda Golf IV.
mno chlape neviem, mne osobne sa paci prave golf 3, IV mi pride uz taka nevyrazna. A prave s TDI motorom, mladych chlapcom za volantom a velkymi kolesami, hej hej, pravy kolotocar :-) KOnkurencia z tej doby bola dalej. Zober si astru G, nadcasovy dizajn so sklopenym zadnym sklom ,ktore si nikdy nemal ani v dazdi spinave (oproti golfu) pripadne prichod focusu ktory bol od zakladu prekopany model a na jeho podvozok nemalo nic. Pripadne octavka ci seat leon, ktory dokazal vykresat z tejto podvozkovej platformy uplne ine vykony. Ono prave ten golfik bol najpredavanejsi ale pozrime sa kde. Tam kde je aj teraz -> vo firmach. A najvacsim sklamanim golfu bola vzdy jeho kombi verzia.
Avatar - white label
10. 9. 2011 21:08
Re: Legenda Golf IV.
Stejně jako Golf IV, neměl už před ním klasický optický facelift ani Golf III.
10. 9. 2011 12:02
Zajímavé
Překvapilo mě, že se rád pochlubí modelem (Audi A2), které bylo v podstatě neúspěšné.
Rozbalit vlákno
12
10. 9. 2011 12:11
Re: Zajímavé
Chlubí se jeho designem, ne úspěchem či neúspěchem. Ale tady se zase potvrzuje, že tito odborníci na "krásu" mají většinou jiný vkus než my "obyčejní" lidé...ale to neplatí jen o autech (viz třeba volby miss) >:D
10. 9. 2011 12:33
Re: Zajímavé
Vždyť dál mluví o tom, že "Exteriér je věc image, první dojem často rozhoduje o úspěchu modelu". No, tady se to moc nepovedlo. ;-)
Avatar - Katikakus
10. 9. 2011 17:46
Re: Zajímavé
Neuspech A2 spocival samozrejme v necem uplnem jinem nez v designu. Jako fanda koncernu bys to mel vedet: [odkaz]

Kazdy, kdo se o auta alespon trochu zajima, takoveto veci vi.

PS: vsimni si v tebou citovane vete slovicka "casto". Mozna pro tebe nasledujici informace bude prekvapenim, ale toto slovicko opravdu nema stejny vyznam jako slovicko "vzdy"... ;-)
10. 9. 2011 18:09
Re: Zajímavé
Viz euro89 dole. A spousta dalších. ;-)
10. 9. 2011 18:18
Re: Zajímavé
Hele, to je na tebe moc, neřeš to.

V podstatě to Provocateur napsal dobře, designéři se rádi chlubí modely, které jsou mnohdy pro obyčejné lidi "nepochopené". O nic jiného tu nešlo. ;-)
Avatar - Katikakus
10. 9. 2011 18:22
Re: Zajímavé
Nejsem to ja kdo ma problem pobrat celkem jednoduchy dotaz.. ;-)

To, co napsal Provocateur nikde nerozporuju a v podstate s nim souhlasim.
10. 9. 2011 18:27
Re: Zajímavé
Zase seš pozdau. ;-)
Ale já vím, pokud tu není přímo nějaka konkrétní tabulka, či něco rovnou napsané, tak nejsi schopen žádné imaginace.
Avatar - Katikakus
10. 9. 2011 18:29
Re: Zajímavé
Tak mi pomoz s tou imaginaci - kdo je teda euro89?

Ad kdo je tady pozadu - viz reakci Lukase Vaverky. :-!
10. 9. 2011 18:56
Re: Zajímavé
A2 nebol nepochopený model. Nepochopená bola iba jeho cena. Holt hliník na malom aute málokto zaplatí.
Avatar - Katikakus
10. 9. 2011 19:08
Re: Zajímavé
Presne. Tohle je vsem jasne jako facka. To jenom jelito si tady verejne lze do kapsy a dela ze sebe hlupacka.
11. 9. 2011 16:07
Re: Zajímavé
Presne tak Katikatus. Lepsie a strucnejsie si to nemohol napisat.
Avatar - euro89
10. 9. 2011 17:32
A8
První generace A8 je opravdu povedený auto, jedna z nejhezčích limuzín. Zbytek aut, o kterých vim, že je pod nimi podepsaný, je hrůza. :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 9. 2011 19:12
Re: A8
Kromě mnoha Kií a v rozhovoru jmenovaných modelů třeba Audi TT 1. generace, A3 1. generace, A4 Avant 1. generace, A6 2. generace/C4, VW Eos...
Avatar - euro89
10. 9. 2011 20:39
Re: A8
Tyhle Audiny mě už nijak neoslovují. Snad možná ještě ta 1. generace A4 vypadá celkem k světu...Stará A8/S8 je poslední Audi, kterou bych rád viděl ve svý garáži. Jinak se mi velmi líbí design obou generací Audi 200, Audi 100 od druhé generace, Audi V8, stará Audi Quattro nebo 1. generace Audi A6 (facelift 100). Prostě 80. léta a začátek 90. let. :yes: Například druhá generaci stovky mohla být mým prvním autem... bohužel při podrobnym prozkoumání by renovace vyšla na víc, než se původně zdálo a žádná v originálnim stavu tenkrát na prodej nebyla, tak z toho sešlo. Kam se hrabou ty dnešní ekologický přibližovadla na pěkný youngtimer! ;-) :yes:
Avatar - euro89
10. 9. 2011 20:47
Re: A8
btw. zajímalo by mě, kdo navrhoval starou 200: [odkaz]
Jeden z nejhezčích německých sedanů! :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 9. 2011 22:36
Re: A8
Design této generace i nástupce (doutník) vedl Hartmut Warkuß
10. 9. 2011 23:22
Re: A8
Až vás budu chtít brát vážně, paneVaverko,tak až po tom ,co mi vy dokážete, že umíte víc, než jen obdivovat měkčené né plasty a automaticou převodovku DSG. Jinak, -od vás nic moc. Koho cheba jíš, toho píseň zpívej!!!
.
Avatar - white label
11. 9. 2011 00:09
Re: A8
Jasně, zrovna pan Vaverka je chronický fanda měkčených plastů a zejména DSGéčka!..., ještě si zapomněl připsat, že bezostyšně fandí Audi a vůbec celému koncernu VW... >:D
Je vidět jaký máš přehled o názorech zdejších redaktorů, chápu, stačí ti, že "víš", že všechny tu "živí" výhradně koncern...
Avatar - euro89
10. 9. 2011 23:32
Re: A8
Díky. Zadal jsem si jeho jméno do Googlu a zdá se, že si veškeré tvůrčí umění vybil u Audi... Co jsem zjistil, tak Hartmut Warkuß navrhoval i Passat B5 a Veyron, obě auta leží na druhém konci mých sympatií než stará 200 5T. Byť u Veyronu věřím, že byl největším designérem aerodynamický tunel.
10. 9. 2011 19:04
Kia je mnohem hezčí než Hyundai
alespoň tento souboj Peter vyhrává.
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2011 20:25
Kia
Myslím, že to Kia se Schreyerem vyhrála. Doposud byly její modely obyčejné obludy bez kouska šarmu či hezkosti (Ceed je výjimka potvrzující pravidlo...). S jeho příchodem chrlí hezká auta bez nějakého výrazného zakolísání...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
10. 9. 2011 21:11
Re: Kia
Mne sa napríklad celkom páčila Sephia. V tej dobe pôsobila na našich cestách veľmi solídne. No a potom ešte trochu ten v Nemecku robený Sportage. To bolo tak všetko...
Potom Kia na našom trhu tuším aj skončila na istý čas a začal som ju znovu vnímať až s príchodom Cee´du.