tak u nas na slovensku mame v ponuke dieslov okrem 1,4 crdi len tu silnejsiu 1,6 94kw v diesli, nemame tu slabsiu 1,6tku v diesli, ktovie preco na nasom trhu nie je ;-\ pretoze to je podla mna vykonovy ideal, 94kw sa mi vidi uz drahsie a pre mnohych asi aj zbytocne silne .... skoda pretoze ten kto chce u nas v tomto aute diesel okolo 80 kw nema z coho vyberat skoda, rovnako nerozumiem preco ceed nema 1,6mpi 88kw ako i30 v ponuke.... taketo tahy dost uberaju predajom ceedu ktory by podla mna predajne v eu porazil aj i30
kombik je stale jednym z najkrajsich v triede, s GDI vcelku super volba :yes:
Už sem to tu psal minule.. prodejce kie mne mezi řečí povídal o odcházejících řídících jednotkách..... Zde mi to někteří vyvraceli.... Proto bych byl opatrny, stejne jako ke starému TSI..
tak mozno prave preto, ze H ich ma. Neviem ako teraz, ale kedysi profilovali znacku Kia ako viac sportovu (Proceed) a H ako viac rodinny. Mozno v buducej generacii bude mat H torzku a maksie tlmice a Kia multilink.
Po tomhle vozíku se jenom zapráší, to je opravdu speciální edice - volant, klima, rádio a kola. Kdo z vás to má?
Musím zmínit fantastické úspěchy Huyndai i20 WRC. MS má za sebou odjeté dvě soutěže. Sumarizace úšpechů i20WRC - počet dojetých závodů 0, počet získaných bodu 0. Nejlepšího výsledku dosáhl testovací jezdec Huyndai na Monte Carlu, dojel druhý, ale má to háček, řidil Ford Fiesta WRC.
Lžeš, já se ke korejcům prakticky nevyjadřuji, jsou mi dokonale jedno. Máš li jiný dojem, hledej, linkuj, sám jsem zvědav, co a pokud vůbec něco, vyštracháš. :-!
Jen jsem dokázal, že ač se tu někdo kasá nestranností a schopností hodnotit obsah příspěvků, tak to prostě není pravda.
Já to vím již od začátku, jen se bavím nad tím, že zde pořád někdo bude tvrdit opak. ;-)
Buď se mi omluv, nebo podej důkaz tvého předešlého tvrzení. ;-)
Klidně ti napovím, co bude podstatně jednoduší a ve finále sám zjistíš, že jediné možné.
Já to chápu.
Je to v podstatě o tom, o čem tu ze začátku píšu. ;-)
Člověk musí být opravdový charakter, aby to dokázal. Snad až budeš starší, rozumnější...snad.
To by ses měl zeptat jich. ;-)
Obecně mne ale považují za upřímného, striktního a přemýšlivého člověka. Já nedělám rozdíly, lež je pro mne stejná, jako když mi ji nutí nejlepší kamarád nebo nedejbože někdo z rodiny. Naštěstí, tohle již všichni pochopili a chovají se podle toho. ;-)
Nerad se zastávám josalita, protože svatý není, ale ty jsi absolutní pokrytec. Opět řešíš, co josalito v reále dělá a čím se živí abys mu to tady mohl jakkoliv natřít, sám jsi tady nic neuvedl, nemluvě o tom, že se tady kasáš nad tím, že tě zajímá jen obsah příspěvku a faktická diskuze, tu jsi tady opět nepředvedl. A ačkoliv josalita taky nemusím dvakrát, tak tady má pravdu.
Ale ty si opravdu začal do Jossalita rýpat v osobní rovině první.... A to taky nejsem jeho stoupenec.... :-!
A nyní to stejné děláš Ronaultovi a předpokládám, že po tomhle to odnesu taky :) ...
Ale jo.. to beru >:D Ať se klidně poperou, jen by tu nemusel okolo toho dělat takovej tyjátr, že je ten dobrej... Já proti nim nic nemam a kolikrat si s každým z nich dobře popovídám.. jen tohle je trochu zbytečné..
Co ste řešili včera jsem nečetl, to, co napsal bob bylo provokativní, ale Jossalito tě nenapadl, to už je trochu předpojatost, nicméně si to vyřešte :-) Já jdu níže diskutovat o tom, že Ceed je lepší než I30! >:D
Já jsem tě neatakoval, tys atakoval neslušně mé povolání, dopouštíš se toho i dnes a znovu. Jen jsem se tě tázal na tvé povolání, když útočíš a zajímáš se o povolání druhých. Ale od pokrytce tvého ražení se nedá nic dobrého očekávat.
Tak to najdi, do toho, čekám na odkazy, do toho, pokrytče ;-)
Je to atakování mého povolání, mého soukromí, zatímco ty srabácky se tady o sobě bojíš cokoliv zveřejnit a není se co divit, nic chvályhodného to nebude... co?
" Do detailu nebudu zacházet, a jiz vubec ne pri výmene názoru s nekým jako ty... je opet jen primitvní napadání které ukazuje, ze o normální dialog vubec nemás zájem."
Takže v podstatě zatahování povolání do diskuze je pro tebe primitivní a sám to děláš.
Pokud jsi tady své povolání jednou zveřejnil, udělej to znovu, to přece není problém. Já si tady do úst nikdy nebral nikoho povolání kvůli urážení, ty už několika lidí, mne, white labela, Jirky atd.
Co se týče diskuze o humoru. Neatakoval jsem tě, jen jsem tě vyzval, ať ukážeš video, které je pro tebe vtipné, když to, kterému jsme se smáli všichni ostatní, přišlo tobě nevtipné.
Buď jsi dítě, nebo emočně nevyspěl ušláplý jedinec.
Tak jsem si tu vaši diskusi projel a jak že jsi to myslel s tím sebeodstřelem? Jako nezávislý pozorovatel a člověk, který se už s jossalitem dostal do křížku, říkám, že to je hra, sada a zápas pro něj. Za trapáka jsi tady dnes (a nejen dnes) ty.
Tak co tu tak vyskakuješ? :-!
Tvůj, a nejen tvůj, problém je ten, že nedovedeš reagovat věcně, ale necháváš se z větší části strhnout emocemi. A pak klidně pošlapeš sám sebe.
mas pravdu kia ceed je uspesne auto ;-) , navzdory vsetkym neprajnikom je novy ceed uz teraz po necelych 2 rokoh vyroby velmi uspesne auto ktore uz nemusi nikomu nic dokazovat a plne sa etablovalo medzi zabehnutu konkurenciu v triede ;-):yes:
dovolim si tvrdik ze kombik od ceeda je stale jednym z tych najkrajsich v triede ;-)
co vravis na tento videotest? [odkaz] , staci ked si pozries zaverecne hodnotenie ;-) len zhlboka dychaj ....
Neviem čím to je, ale ani za 10 minút sa mi nepodarilo usadiť sa za volantom cee´du pohodlne. Vždy bolo niečo zle, nech som s polohou sedala, volantu alebo zrkadiel robil všetko možné, nikdy to nebolo ono.
Tie nicky, ktoré vyjadria svoj názor tu boli ešte pred tým, než si sa dostal na zadnú sedačku auta. O "útokoch" tu hovoria len tí, ktorí nemajú žiadne argumenty v rukách, tí, ktorí nemali na viac ako na to najlacnejšie auto, no jeho kúpou nadobudli pocit, že sa dostali medzi horných desaťtisíc. O útokoch tu vravia tí, ktorí majú nutkavú potrebu si obhájiť ten svoj "plagát" pred ostatnými, no hlavne pred sebou samým.
V princípe nejde o žiadne model auta, ale o to, že niekto vyjadril svoj názor. V prípde Klaudia si sa určite netrafil, v intenciách, že tu niekoho chceš škatuľkovať kto je škodovkár, kto renaulťák ....
V škodovkách a Volkswagenoch problém s usadením nemám, len v niektorých modeloch je priširoký stredný panel, alebo príliš úzky interiér. Problém som nemal ani po nasadnutí za volant Kie Rio, a dobre sa sedí napríklad aj v japonských autách, aj keď im, hlavne v menších modeloch, často chýba pozdĺžne nastavenie volantu.
Samozrejme, v Renaultoch je to paráda, a okrem dobrej ergonómie u nich oceňujem aj mäkké a pohodlné sedadlá, aj keď poslednou dobou nesympaticky pritvrdzujú sedadlá, aj podvozky. ;-)
Já si u každého auta do velikosti nižší střední prostě dám sedačku řidiče úplně dozadu a buď se vejdu pohodlně, nebo trochu víc pokrčím nohy... Nepamatuju si, že bych musel u kteréhokoliv auta nastavovat cokoliv dalšího (pokud nepočítám vnitřní zrcátko).
Já korejce rád nemám, ale ceed sse mi líbí strašně moc a podle mě je to i lepší auto jak ta kolotočářská i30, a to je to, čemu nerozumím, proč ty lidi si spíš nekoupí ceeda než i30, protože ty čelní světla jsou u ceedu daleko hezčí a autu to dává daleko lepší vzhled a drive, než ty zakulacené nesmysly u i30. Ale nabídka to je dobrá, to se musí nechat. myslíte, že ta koženka vydrží? že už to vychytali?
Já zas proti korejcům nic nemám, i když preferuji seveřany. Dávají spoustě lidem práci a to je v dnešní době důležitější než nějaké předsudky. Co se týče koženky, žádná nevydrží to, co kůže. Náhražka zůstane náhražkou, to se vychytat nedá. ;-)
Tak jsem to nemyslel. To, že tady dávají lidem práci je super, ať tu jsou, ale jejich auto bych si nekoupil. Proti korejcům jako takovým, že tu mají továrnu nic nemám :-)
A co tě, prosím, tak strašně na těch korejských vozech odpuzuje? - prostě je nemám rád, víc vysvětlovat nepotřebuju. Tobě, kdyby nechutnala koprovka, tak bys ji taky nejedl...potřebuješ ještě nějaký argument?
ty se nediv kamaráde, že dostáváš palce dolů, když jseš evidentně nechápající. Já Ti na to odpovím, ty mi to potvrdíš a v další větě se mě pokusíš urazit, že se snažíš pochopit lidi mého typu...tak pak se na mě nezlob, ale moje odpověď je jasná.
Nelíbí se mi jejich design, který je kolotočářský a ty auta jsou prostě divný.
je to totiž úplně to stejný, jako bych Ti já začal vysvětlovat, že sice Ti kopr nevoní, ale to ještě neznamená, že koprovka není dobrá.....jestli nechápeš ani teď, tak promiň, ale dál to rozebírat nehodlám.
Vysvětlím ti pochody kupujících, kteří jsou ke Korejcům... nechci ojetinu, ale taky nechci Škodovku, protože mám cca 300 v kapse a opravdu nechci sardinkovat ve Fabii. takže jdu k šikmáčovi... jenže ejhle Hyu mi nabízí u identického vozu s jinou kastlí lepší výbavu a silnější motor... no a je vybráno.
Jde o to uspokojit základní lidskou potřebu... z toho mála co mám, vymlátit maximum.
A když Hyu chce, aby se víc prodávala i30, než ceed, tak optimalizuje ceníky, aby to tak prostě bylo ;-)
S tim souhlasim.... taky mne překvapuje při podobných cenách propastný rozdíl v prodeji mezi Ceedem a i30. Osobně mi taky ceed přijde lépe udělaný i líbivější. Zvenku i uvnitř.
Bude to tim, že Hyundai má větší reklamu, továrnu v Nošovicích, různé akční ceny (i když to je tak podobné s Kií) a také, nebo alespoň mne přijde, že Hyundai tu má lepší image než Kia. Přeci jen je to značka, která vyrábí Santa Fe a těch tu jezdilo v minulých generací celkem dost a působily na první pohled honosně ve své době :-) Tak pro lidi už Hyundai působí jako trochu lepší značka oproti Kie... ne všichni ví, že je to jeden koncern.
No já nevím, ale když jsem před pár týdny byl u obou prodejců, tak jsem se dostal na dost podobnou cenu (I30/ceed) kombiky v 1.6Gdi. U nového vozu to vyšlo skoro stejně. v hyundai mi k tomu ještě nabídli za hezký peníz předváděčku s 5 tisíci Km, což je ale jiná liga, to nesrovnávám s novým Ceedem.
Jo a to nemluvím o Ix35 vs Sportage, kde Hyundai doooost podražila.
já si to myslím taky, ten ceed je lepší po všech stránkách než i30, která je vyhoněná jen marketingem, ale je to prostě v porovnání s ceedem horší auto...
Bohužel tě zklamu já to nejsem Gangrýku :-!
Nicméně koukam že už mam taky dva fanoušky, typnul bych to na tebe a toho druhýho pomatence, mistního exprta na vše, ve skutečnosti zaměstnance jedné automobilky :-|
Zatím to vypadá že tobě už rupla někdy před tímto výkonem ;-)
Hele já mam dvě zaměstnání v jednom jsem svým pánem a v druhém mě tak nějak platíš ze svých daní, které tě zajímá víc?
EE v podnikání se zabývám něčím úplně jiným než ve státním, navíc to není úplně tak státní, stát je jen zakladatel a přispěvovatel, ale to už bych víc nerozebíral, je to nad možnosti této diskuse a navíc se to sem moc nehodí ;-)
Já věděl že potrefená husa začne kejhat >:D
Jako tebe kdo zaměstná? To nevím protože i v tý diskusi si děláš ostudu. Klidně bych tě vzal, u nás je pořád nedostatech chytrých a pracovitých lidí, ale dle tvého vystupování by si zvládl maximálně pozice které jsou již obsazené ukrajinskými uklíízečkami >:D
A už si konečně zjistil kdo jsou ty tvý fanoušci? Někde jsem koukal že máš 3 :no: tak to asi opravdu já nejsem.
U mě je to jasný, druhá husa už začala kejhat :-)
Dyt řikam že jste za to placený, fakt by mě ani nenapadlo si kvůli individuu jako ty zakládat další účty, navíc si nejsem jistý jestli to tady jde kvůli ip adrese ale ty už to máš očividně vyzkoušené >:D
JJ, jseš stejnej jako na začátku když si sem začal přispívat jen si pak dostal pohroženo tak si trochu zmírnil slovník, jinak pořád stejný exprt na vše se slovníkem dlaždiče
V tom se ho musím zastat, dlaždiči jsou sice sprostí, ale vyžaduje to jistou šikovnost-koordinaci pohybů, to by Gilgit nezvládl, dyt si neumí ani utřít půlky bez toho aby si opatlal ruku, takovýho dlaždiče by nikdo nezaměstnal 8-s
O, díky ti za slova chvály, od inteligenta, exprta přes vše tyto slova chvály beru jako lidské gesto.
A díky za čas co jsi mi věnoval, zaměstnavatel by ti za to měl dát příplatek, si se mnou zestárnul alespon o rok.
PS. koukam že končí směna, tak šupky domů a nezapomen si umýt ruce, víš že ti to s tím toaletákem moc nejde.
Jen lituji lidi co se s tebou musí setkávat v reálném životě :-!
Už si mě přestan brát do huby, já nemůžu za to že si trapák a nula, zkus přehodnotit své chování a možná se k tobě budou pak i ostatní chovat jinak.
Každej zamindrákovanej hnup jako ty vždycky hledá chyby u druhých místo aby se zamyslel nad sebou, v tvém případě to sedí dvojnásob :-!
Nevím já na převtělování nevěřím, ale u tebe je to dost možné, asi si měl být původně člověk a na poslední chvíli si to někdo rozmyslel a udělal z tebe vola
Neporovnával jste někdo výbavu tohoto Ceedu s novou výbavou Comfort Edition u Golfu?
Golf má v ceně adaptivní bixenony + denní světla s LED, zadní diodová světla, parkpilot přední i zadní, polokožená sedadla Ergoactive s vyhříváním, kožený volant, automatickou klimatizaci, barevný palubní počítač, tempomat, bluetooth + lepší muziku s 8-mi repro...
Dle ceníku u Golfa Combi za 460.000 a 520.000. To je skutečně srovnatelná nabídka ;-)
Nicméně ta výroční nabídka Anniversary je pěkné peklo. Například u Ria nelze objednat nic jiného a oproti minulosti jsou ta auta bídně vybavená (a naprosto nedovybavitelná)
Jinak souhlas, v té cenové hladině již Ceed nedává smysl. Nicméně dát za Golfa půl míče chce taky kus odvahy. Vždy jde o priority. V dnešní době je zlatá střední cesta pro soukromého zákazníka u nižší střední tak cena cca 400 tis. Kč a to si vybere ze široké nabídky...
Možná bych to posunul ještě níž... pro ten občanský průměr to vidím na +-300 Nejprodávanější jsou, podle nedávné tabulky, právě auta, která odpovídají této hladině... Roomstery, Fábie, Rapidy, Korejci.
A jseš si jistej? O 60 tis. méně totiž stojí Anniversary Plus, která toho tak polovinu z výbavy Golfu, včetně těch BiXenonů nemá... nebo to jen v článku není uvedeno???
No jestli si myslíš, že u vw se skutečná cena = ceníkové, tak to tě musím vyvést z omylu :-) Takže znovu, těch 435 je u vw ceníková, kolik je ceníková u srovnatelné kie ??? Není to náhodou o těch 60 více >:-[]
ceed je minimalne dizajnom krajsim autom ako i30 aj ked dizajn je povedzme ze individualny a subjektivny faktor stejne sa stretavam vacsinou s nazormi ze ceed je krajsi - naopak na i30 a to jej vlnobytie je dost kritiky, uvidime co s nasledujuceou generaciou i30 spravi novy sculpture dizajn prvykrat pouzivy na genesise. Scheryer ma uz momentalne pod palcom aj hyundai a asi vedia preco mu dali okrem kie na starosti aj hyundai, totiz kia zacala dizajnom dost podkurovat vacsiemu a silnejsiemu bratovi hyundaiu..... a teraz je treba nejako to do buducna vyvazit a zladit aby nikto z dvojice nezaostaval alebo lepsie povedane aby ziak nepredbehol ucitela...... ;-) je to nieco podobne ako v pripade vw a skody kde uz neraz skoda dost podkurila vw.......
ak sme uz pri predajoch, i30 ma daleko vacsiu reklamiu ako ceed ale ako hlavnu a podstatny vyhodu vidim to ze i30 sa ponuka s klasickou 1,6tkou 88kw a ceed nie, u nas napr na slovensku nemame ani diesel 81kw v ceede, i30 ho ma .. zahada..... mozno je to schvalne aby nejako sa zvysil predaj i30 a znizli predaj ceedu, proste aby ceed nebol uspesnejsi ako vacsi brat hyundai..... neviem,,, konspiracii sa najde dost ale je to skoda ze ceed nemoze byt plnohodnotne na urovni i30 nepochybne ak by bol tak i30tku hravo aj v predaji porazi ..... ved kto si uz len kupi 1,4crdi alebo top 94kw 1,6 crdi s super vybave? Neviem preco ceeda takto "ochudnobnuju" , pride mi to nieco ako s tou zadnou viacprvkovou napravou v golfe a octavke, golf ju ma uz tusim v 1,4ke TSi a octavka az v 1,8 tsi alebo tak nejako......
nepochybne je ceed v zaklade o poznanie krajsie auto ako i30 a aj interier mi pride europskejsi a krajsi, v top vybavach a motoroch samozrejme rozdiely nenajdeme a ceed je plne na urovni i30... skoda len tej strednej motorizacie 1,6Mpi a u nas aj 81KW crdi..... tieto motory totiz mohli robit prave najvacsie predaje ..... skoda, tam ceed samozrejme predajne straca potom
nadalej vsak trvam na to a pises to spravne,,,,, ceed je komplexne krajsim a podla mna aj lepsim autom ako i30
ceed sice napriklad ma zase dvojspojku a i30 tusim nema ale tych sa stejne vela nepreda, ovsem GDi je podla mna v dobrej cene tam nevidim zasadny problem ... vzhladom na zaruky a kvalitu auta je cena ok.... aspon co pozeram na cenniky a aktualne bonusy je to celkom ok , viac chyba ta klasicka 1,6tka to je fakt...skoda
ver ci never keby sme kupovali auto dnes tak by som brata na toho ceeda presvedcil a tiez sa mu paci, len skoda ze v r 2011 bol este stary ceed, dnes by sme kupili GDi ceeda za cenu ako vtedy zakladneho sportbacka..... takze ceny su podla mna ok.....
Já se v tom slavném GDI budu muset nekdy svézt, hodně se říká ( opět i od prodejce), že těch 99kw nejde poznat a že to je skoro neznatelný rozdíl oproti CVVT. S tim sem jezdil to byl solidní motor, nechal se vytáčet, koneckonců i ta čtrnáctka s malym ceedem cvičila dobře :-)
Tak ta 1,4 třeba v starém Ceedu, se chová jinak než v novém, to samé I30.Točit to jde.....ale nástup je takový liný.....v každém spektru to zrychluje "stejně".Prostě jinak naladěné....
Tak z venku pro lidi co mají rádi design "koncern" je hezčí Ceed, jenže pro Ty ostatní zase I30.A vůbec není pravda, že Ceed vypadá uvnitř lépe než I30.To červené podsvícení vypadá prostě staře.Nejde o mne , o tebe ale co se nám více líbí, ale co líbí většině.Take plasty na palubovce vypadají "kvalitněji" v I30.Ty můžeš mít jiný pocit......ještě dodám, že Ceed se dost často prodává ještě s jiným "vyrobcem", takže tam není takový tlak, když tak se prodá Peugeot, zaleží s čím to je spojené.Hyundai prodává více samostatně.V tom to imho také bude......a také Fleet, tam se Hyundai začal snažit......
ok v pohode, kazdemu sa paci nieco ine a aj ine farebne podsvietenie , tvar pristrojovky mi vsak viac sedi ten v ceede ako aj celkove tvary auta.... tomu boomu okolo i30 priznam sa tiez velmi nerozumiem nakolko ma ceed aj vacsie zaruky a posobi vazne stylovejsie, nie zeby som i30 nefandil.... i30 je fajn auto.
Ano mas pravdu... kie sa zvyknu predavat aj s inymi vyrobcami sucasne u nas konkretne napr. tymito: [odkaz] a tak je mozno problem potom s cenami a zlavami neviem si to inak vysvetlit
Nevim v jakém I30 si seděl, ale ten interiér prostě vypadá více korejsky at už vzhledem či materiálama, narozdíl od Ceedu, který je blíže Evropským standardům... ale sto lidí... vždyt to znáš...
ono ten "korejsky" interier bude paradoxne uz za par rokov standard asi vsade okrem europy---- ved na podobny dizajn interieru uz presedlava aj infiniti cadillac jeep , takze nieco na tom korejskom dizajne asi bude ;-) , tym netvrdim ze sa mi to tiez extra paci, interiery kie su mi blizsie :yes:
taky pohlad na focus a na ceed docela zvlastna konfrontacia --- prisaham bohu ze by som tipoval ze azia je vo forde a europa v ceede ked kukam na tie interiery ale aj exterier
Sluší se pogratulovat. Těch dvacet let je nepřehlédnutelných. Všechny ty roky směrovaly vzhůru. Popravdě však se též sluší napsat, že jiná situace je začínat doslova z nuly a jiná je, si udržet kvalitu padesát či sto let. Přesto kiu nelze blahosklonně přehlížet. Z pozice Česka se dokonce nabízí živná diskusní půda, koncentrovaná třeba do otázky: Jak si zde vlastně stojí dvojjediná korejská reprezentace?
Osobně velmi kriticky hodnotím drsnost reklamních praktik zdejšího Hyundaie, v jehož jménu jsem někdy v polovině roku zachytil v Hospodářských novinách sloupek nějakého člověka, který se za Hyundai ke "vztahu" Škoda - Hyundai vyjadřoval. Ten článek mi doslova vyrazil dechy. Přiznám se, že nejsem schopen v sobě potlačit ten negativní osten, který ve mně zmíněný článek koneckonců i další praktiky (porovnávačky, televizní šoty na téma - klasické, moravsko-slezské domácí a nejlepší produkty) zanechávají. Prostě jsem v životě naladěn na jinou notu.
Možná i to je důvod, proč intuitivně (v rovině obecných garážových sympatií) vnímám Kiu o řád pozitivněji. Nevím, zda se Kia na slovenském trhu vymezuje obdobně třeba proti Porsche Cayenne či Touaregovi, a v této souvislosti bych uvítal nějaký ten příspěvek z reálu od našich slovenských diskusních kolegů.
Oprostím-li se od vnitřních pochodů, a hledám-li objektivizovanou odpověď, zda tedy cee´da či i30, pak je nutno jít na dřeň - rozdílný design, rozdílné nuance v naladění vozu. Cenotvorbu nesleduji, tohle tedy přenechávám povolanějším. Cee´d jezdecky vnímám jako model, zaměřený více na sportovnější jízdu, itřícítku jako model více zaměřený na jízdní komfort s nižší mírou jízdní agility. Vnímejme právě tohle jako dobrý počin (obdobně v případě třeba Leona a Golfu).
Tak tedy co upřednostnit? Můj hlas dostává - cee´d.
Bravo, výborně napsáno, vystižen jak Kia duch, tak Hyundai puch. S každým slovem, cos nám napsal, souhlasím a jako výraz úcty jak k písmu tak i Tobě, jako člověka se světonázorem a "životní notou", dávám palec nahoru. :-!:yes:
Jen doplním, že evropský pohled na značky (H/K) je jiný než jak je vnímají jinde. Jak sám v rozhovoru (AutoTIP 24/2013) popsal Peter Schreyer, v Koreji je Hyundai vnímán jako dynamičtější a luxusnější značka, Kia naopak jako cenově dostupný mainstream.
Za mě jednoznačně Kia a její Ceed SW. Dieselová 1.6CRDi (94kW) v Eclusive s paketem Ultra hledá třídní konkurenci jen ztěží..
Pár drobností:
1. Tolik uznání, u GTI, to bych nepředpověděl ;-)
2. "drsnost reklamních praktik", v tomto byznysu jde jen o to kolik toho prodáš. Mohu si o stylu p. Vošického myslet cokoliv, ale funguje to? Funguje. On ale naštval tolik lidí v oboru, že až bude hledat další uplatnění, tak bych se skoro vsadil, že v autech to nebude. Na konec nadřízení mu to na100% odsouhlasili, tak jakýpak copak!
3. Ani u bratrů, ani u nás to Kia nedělala tak. Pěkný, ředitel Kia, to dělal jinak, klidněni, ale narazil u korejců. Taky už tam není, na rozdíl od Vošického si však v oboru další cestu nezazdil. Něco jsem zaslechl a budeme se divit kde se vyloupne. Tedy pokud jsem slyšl to správné :-!
4. Zaměření obou značek jsi popsal přesně a cenotvorba je jasná, Hyundai má fabriku u nás, tedy je preferován/je domestik. Kia to tak má vedle.
5. Typově sice přirovnaní s Leon/Golf sedí, ale obchodně ne. U koncernu bude Golf vždy ten první.
Uff, to je slov. :-)
Osobně bych ještě vyzdvihl to koncernové rozdělení pojetí designu - Hyundai tlačí asijský styl, Kia evropský, technika je v obou případech na úrovni, takže kažsý si může vybrat dle svého gusta.
Osobně mi někdy sedí více Háčko (i30 vs Ceed) a jindy Káčko (Sportage vs iX35), některé modely jsou specifické (Ceed + ProCeed GT / Veloster / Genesis coupé...), ale kvůli těm neuvěřitelně vlezlým, hnusným, lživým a všudepřítomným reklamám o Hyundai nemůžu uvažovat ani jako o nákupní tašce, ani jako o autě pro radost, vědomí, že bych měl spolufinancovat tu reklamní mašinérii a sponsorovat Vošického výplatu prostě neberu.
Stejně tak nenakupuju v Alze, kvůli tomu jejich ufonovi se bojím i otvírat konzervy...
No, co, dvacítka je hezké číslo, tak gratuluju :-)
tento rok sa nesie v znameni viacerych vyroci znacky kia ;-) a nielen lokalnych ale aj celosvetovych, ja verim ze redakcia si to casom vsimne, casu je zatial dost :yes:
Napsal jsi to parádně chlape. V podstatě při mém nedávném vybírání v nižší střední to dopadlo podobně, showroom Hyundai jsem prostě obešel. Ne, že by to byla špatná auta, ale někde uvnitř mám zakořeněné to znechucení z kampaní Hyundai a vyjadřování pana Vošického. Stačí se podívat pod článek od Aleše o nákupu SUV pro Lesy ČR, jak odpovídalo slušně zastoupení Kia a jak arogantně Hyundai... a součástí toho opravdu nechci být. V Kii jsem se podívat byl, vyzkoušel už dávno předtím a mohu říci, že Ceed hodnotím velmi vysoko, možná mu chybí jen nějaký energičtější motor, ale pravda, GT to trochu napravuje a CRDi taky.
No vidíte, já reklamy prakticky nesleduji, stejně jako PR články automobilek, takže jsem si šel i30 bez předsudků vyzkoušet.
Interiér se mi líbil víc v i30 a byl tak nějak pohodlnější, Ceed měl lepší design exteriéru.
i30 měla lepší slevy z oficiálního ceníku a pro mě ideální 1,6 CVVT motor a lepší přístup prodejců v konkrétním showroomu (auto Pokorný Brno).
Takže jsem si právě kvůli těmto důvodům vybral i30 a zatím po roce ježdění nelituju. Porucha žádná, nic nevrže, jízdní vlastnosti slušné. Jediné negativum je měkčí lak, který se snadněji poškrábe než u koncernu, byť škrábance nejdou až na kov.
Podle mě je právě nižší cena důvodem proč se u nás, ale i na Slovensku prodává vím aut značky Hyundai než Kia. Kromě designu jsou v jízdních vlastnostech prakticky stejné a většina dílů je taky stejná.
Ale v poslední době si všímám, že Kia jde cenou dolů, H/K se asi snaží zvýšit prodeje aut Kia.
tiez si myslim ze kto realne kupuje auto tak na reklamy kasle a obehne vsetky znacky ktore ho zaujimaju ;-) ... to mas pravdu... hlavne nech sluzi , i30 je fajn , dizajn je zvonku trosku iny ako mozno europsky konzervativny standard ale kazdemu sa paci predsa nieco ine. U nas este v r 2012 bola kia pred hyundaiom ale v r 2013 sa to uz obratilo a tesne uz siel hyundai pred kiu..... ono je to prave tym ze ceedu chyba tebou spominany 1,6CVVt motor a u nas nemame ani 1,6 CRDI 81kw , hyundai ho v ponuke ma..... tieto fakty nahravaju hyundaiom...... inak by bola kia pred hyundaiom u nas celkom jasne si myslim .... ako to aj bolo za cias prvej generacie ceedu a i30 kde mali obe znackuy vsetky motory rovnake a kia nebola ochudobnena o ziadny motor........
Neboj toppere, já si v podstatě celou nižší střední před koupí auta projel, reálně mám tady na nižší střední najeto asi více než drtivá většina. Neřídil jsem jen Mitsu a minulou generaci Mazdy 3, zbytek mám odzkoušeno včetně například Guillety... ta mimochodem vycházela i díky slevě, kterou jsem dostal, docela cenově obstojně, ale prostě přecejen dráže a posaz v Guilletě mi nesedl, asi by to byl dlouhý boj. Nakonec vyhrála nejlepší nabídka cena/výkon (výkon myšleno i výbava a servisní náklady) a nic nestálo proti. Měl bych-li si vybrat vedle sebe stojící i30 a Ceed se stejným motorem a výbavou, tak bych si i za Ceeda těch 10-30t připlatil.
Neříkám, že jsem si i30 nevyzkoušel, tu mám projetou několikrát, dokonce jako jeden z prvních v ČR, kdy ještě nebyla na showroomech.
Co se týče materiálu, tak ve vyšších verzích opravdu vypadá i30 hodnotněji než Ceed, s tím souhlas. Celkově jsou to solidní auta nižší střední třídy, to bez debat.
Pro mě je koupě auta ale i něco navíc než jen koupě spotřebního materiálu, prostě i když si to budu popírat, tak prostě musí zde být nějaké sympatie ke značce a v případě mém i k celkovému jejímu chování na trhu.