Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia slaví 20 let na českém trhu, stylovým a bohatě vybaveným Cee’dem

Vedle Cee’du se speciální verze na oslavu 20 let značky Kia na českém trhu dočkaly i modely Rio, Venga a Picanto.
Zpět na článek
13. 2. 2014 12:25
13. 2. 2014 12:39
13. 2. 2014 14:04
13. 2. 2014 14:27
13. 2. 2014 14:31
13. 2. 2014 14:39
13. 2. 2014 14:48
13. 2. 2014 15:07
13. 2. 2014 15:30
13. 2. 2014 16:00
13. 2. 2014 13:39
18. 2. 2014 07:03
13. 2. 2014 12:41
13. 2. 2014 12:49
13. 2. 2014 13:02
13. 2. 2014 13:10
13. 2. 2014 13:20
13. 2. 2014 13:26
13. 2. 2014 13:43
13. 2. 2014 14:20
13. 2. 2014 13:36
13. 2. 2014 15:37
13. 2. 2014 17:26
13. 2. 2014 18:09
13. 2. 2014 20:32
13. 2. 2014 19:51
13. 2. 2014 20:33
13. 2. 2014 20:30
13. 2. 2014 22:23
13. 2. 2014 23:37
13. 2. 2014 23:33
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 11:23
ak dobre pozeram
tak u nas na slovensku mame v ponuke dieslov okrem 1,4 crdi len tu silnejsiu 1,6 94kw v diesli, nemame tu slabsiu 1,6tku v diesli, ktovie preco na nasom trhu nie je ;-\ pretoze to je podla mna vykonovy ideal, 94kw sa mi vidi uz drahsie a pre mnohych asi aj zbytocne silne .... skoda pretoze ten kto chce u nas v tomto aute diesel okolo 80 kw nema z coho vyberat skoda, rovnako nerozumiem preco ceed nema 1,6mpi 88kw ako i30 v ponuke.... taketo tahy dost uberaju predajom ceedu ktory by podla mna predajne v eu porazil aj i30

kombik je stale jednym z najkrajsich v triede, s GDI vcelku super volba :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 12:10
Re: ak dobre pozeram
GDI nebrat... už jsem to tu psal.. radši bych zkusil naftu a ta neni tak výhodná cenově..
13. 2. 2014 14:02
Re: ak dobre pozeram
len tak to zaujimavosti sa pytam. Preco nie GDI?
Avatar - dal
13. 2. 2014 14:10
Re: ak dobre pozeram
Taky by mne to zajímalo, jedná se totiž o povedený motor. Až na zoufalý 1,4CRDi mají korejci všechny motory špičkové.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 14:18
Re: ak dobre pozeram
Už sem to tu psal minule.. prodejce kie mne mezi řečí povídal o odcházejících řídících jednotkách..... Zde mi to někteří vyvraceli.... Proto bych byl opatrny, stejne jako ke starému TSI..
13. 2. 2014 14:25
Re: ak dobre pozeram
zaujimava info.. Nieco na tom moze byt, ked sam predajca tvrdi nieco take.
Avatar - Atomas
13. 2. 2014 14:27
Re: ak dobre pozeram
A to tě při 7mi leté záruce trápí?
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 14:46
Re: ak dobre pozeram
Ano... v záruce i bez záruky.. když tě auto někde nechá, ještě při důležité cestě a nebo daleko od domova... To je dost zásadní problém.
Avatar - dal
13. 2. 2014 14:52
Re: ak dobre pozeram
Tak nějak jsem to 2x pocítil u zánovního korejce. :yes:
13. 2. 2014 12:45
Re: ak dobre pozeram
tak mozno prave preto, ze H ich ma. Neviem ako teraz, ale kedysi profilovali znacku Kia ako viac sportovu (Proceed) a H ako viac rodinny. Mozno v buducej generacii bude mat H torzku a maksie tlmice a Kia multilink.
Avatar - strýček BOB
13. 2. 2014 11:27
Fantastická nabídka...
Po tomhle vozíku se jenom zapráší, to je opravdu speciální edice - volant, klima, rádio a kola. Kdo z vás to má?

Musím zmínit fantastické úspěchy Huyndai i20 WRC. MS má za sebou odjeté dvě soutěže. Sumarizace úšpechů i20WRC - počet dojetých závodů 0, počet získaných bodu 0. Nejlepšího výsledku dosáhl testovací jezdec Huyndai na Monte Carlu, dojel druhý, ale má to háček, řidil Ford Fiesta WRC.

Huyndai Motorsport :yes: >:D
Rozbalit vlákno
64
13. 2. 2014 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 11:42
Re: Fantastická nabídka...
Připomínám se.

Je v příspěvku Boba něco, co není pravda?
13. 2. 2014 11:45
Re: Fantastická nabídka...
Nedělej ze sebe vo-la. :no:
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 11:49
Re: Fantastická nabídka...
opat to tu vyzera na stretavku pablbov, pockaj este kto pride dalsi ;-) clanok o korejcovi je velke lakadlo, iste neodolaju :yes:
13. 2. 2014 12:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 11:51
Re: Fantastická nabídka...
Lepší dělat z někoho bl-ba? 8-s

Znova se ptám, co je tam za nepravdu?
13. 2. 2014 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:13
Re: Fantastická nabídka...
Ještě včera jsi tvrdil, že ti nejde o nick, ale o obsah příspěvku.

Což jsi dneska opět úspěšně popřel. Jak říkám, jsi jen pokrytec, který něco jiného tvrdí a něco jiného dělá. Tím to můžeme uzavřít. ;-)
13. 2. 2014 12:18
Re: Fantastická nabídka...
Však ty jsi to samé... ne-li horší. Taky je tě vidět pod každou diskusí na Korejce a padají z tebe velmi často podobná moudra, jako z BLBa...
13. 2. 2014 12:20
Re: Fantastická nabídka...
Lžeš, já se ke korejcům prakticky nevyjadřuji, jsou mi dokonale jedno. Máš li jiný dojem, hledej, linkuj, sám jsem zvědav, co a pokud vůbec něco, vyštracháš. :-!
13. 2. 2014 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:24
Re: Fantastická nabídka...
Klidně štrachej. Dá ti to pěkně zabrat a výsledek bude značně nejistý. :-!
13. 2. 2014 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:31
Re: Fantastická nabídka...
Linkuj! Do toho! >:D :yes:

Máš moji plnou podporu. Bude potřeba. ;-)
13. 2. 2014 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:35
Re: Fantastická nabídka...
No, tobě v podstatě nic, jen bys opět zjistil, že ses spletl a měl by ses mi omluvit. >:D
13. 2. 2014 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:54
Re: Fantastická nabídka...
No jistě, že není. I když je, tak pro tebe zásadně není, nemůže a nikdy ani nebude!

To je to, o čem tu od začátku píšu. Přes svoji osobní nenávist nejsi schopen střízlivého úsudku. Pokrytectví v přímém přenosu. ;-) :yes:
13. 2. 2014 12:33
Re: Fantastická nabídka...
Že vás to ešte baví chlapci. Ťaháte sa za vlasy jak malé deti. Prečo musia 2/3 diskusie zaberať len osobné invektívy? ;-)
13. 2. 2014 12:39
Re: Fantastická nabídka...
Tady v podstatě o nic zásadního nejde.

Jen jsem dokázal, že ač se tu někdo kasá nestranností a schopností hodnotit obsah příspěvků, tak to prostě není pravda.
Já to vím již od začátku, jen se bavím nad tím, že zde pořád někdo bude tvrdit opak. ;-)
13. 2. 2014 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:51
Re: Fantastická nabídka...
Jde vidět, že tvůj pojem o pravdě je vždy stočený na tu správnou svoji stranu, i kdyby si tvrdil sebevětší kravinu. >:D :yes:
13. 2. 2014 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 14:00
Re: Fantastická nabídka...
Nikoliv, jen ty sám sebe o tom neustále přesvědčuješ.

Realitu nezměníš, ta je daná a několik lidí ti to zde následně nezávisle vysvětlilo. ;-)
13. 2. 2014 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 14:14
Re: Fantastická nabídka...
Pokud někoho osočuješ ze lži, měl bys pro to podat důkaz.

Tak se snaž, jinak ti ta lež zůstane. U tebe. ;-)
13. 2. 2014 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 14:41
Re: Fantastická nabídka...
A mohu vědět, prosím, kde? :-)

Já zde jen vidím, že jsi opět utrpěl výprask, jak malý kluk. ;-)
13. 2. 2014 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:42
Re: Fantastická nabídka...
Hmm, ale jsi v diskusi stále přítomen a vždy na té "správné" straně, viď? Tak si nelži do kapsy :-!
13. 2. 2014 12:46
Re: Fantastická nabídka...
Buď se mi omluv, nebo podej důkaz tvého předešlého tvrzení. ;-)
Klidně ti napovím, co bude podstatně jednoduší a ve finále sám zjistíš, že jediné možné.
13. 2. 2014 12:53
Re: Fantastická nabídka...
Neomluvím se Ti, nemám tě rád... :-)
13. 2. 2014 12:56
Re: Fantastická nabídka...
Já to chápu.
Je to v podstatě o tom, o čem tu ze začátku píšu. ;-)
Člověk musí být opravdový charakter, aby to dokázal. Snad až budeš starší, rozumnější...snad.
13. 2. 2014 13:11
Re: Fantastická nabídka...
Zajímalo by mě, co si o tobě myslí tví nejbližší, charaktere... ;-)
13. 2. 2014 13:21
Re: Fantastická nabídka...
To by ses měl zeptat jich. ;-)
Obecně mne ale považují za upřímného, striktního a přemýšlivého člověka. Já nedělám rozdíly, lež je pro mne stejná, jako když mi ji nutí nejlepší kamarád nebo nedejbože někdo z rodiny. Naštěstí, tohle již všichni pochopili a chovají se podle toho. ;-)
13. 2. 2014 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:27
Re: Fantastická nabídka...
Je dobře, že mne tak pečlivě čteš. Sám bys ale měl začít používat i paměť, aby ses tu sám nezamotával do svých vlastních lží a pokrytectví. :-!
13. 2. 2014 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:38
Re: Fantastická nabídka...
Prezervativ?
13. 2. 2014 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 12:52
Re: Fantastická nabídka...
Nerad se zastávám josalita, protože svatý není, ale ty jsi absolutní pokrytec. Opět řešíš, co josalito v reále dělá a čím se živí abys mu to tady mohl jakkoliv natřít, sám jsi tady nic neuvedl, nemluvě o tom, že se tady kasáš nad tím, že tě zajímá jen obsah příspěvku a faktická diskuze, tu jsi tady opět nepředvedl. A ačkoliv josalita taky nemusím dvakrát, tak tady má pravdu.
13. 2. 2014 13:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:08
Re: Fantastická nabídka...
Ale ty si opravdu začal do Jossalita rýpat v osobní rovině první.... A to taky nejsem jeho stoupenec.... :-!
A nyní to stejné děláš Ronaultovi a předpokládám, že po tomhle to odnesu taky :) ...
13. 2. 2014 13:12
Re: Fantastická nabídka...
No tak ho nemá rád... a co. Já bych taky spoustu zdejších diskutérů rád vychoval svojí virtuální pěstí >:D
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:14
Re: Fantastická nabídka...
Ale jo.. to beru >:D Ať se klidně poperou, jen by tu nemusel okolo toho dělat takovej tyjátr, že je ten dobrej... Já proti nim nic nemam a kolikrat si s každým z nich dobře popovídám.. jen tohle je trochu zbytečné..
13. 2. 2014 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:17
Re: Fantastická nabídka...
Co ste řešili včera jsem nečetl, to, co napsal bob bylo provokativní, ale Jossalito tě nenapadl, to už je trochu předpojatost, nicméně si to vyřešte :-) Já jdu níže diskutovat o tom, že Ceed je lepší než I30! >:D
13. 2. 2014 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:35
Re: Fantastická nabídka...
Já jsem tě neatakoval, tys atakoval neslušně mé povolání, dopouštíš se toho i dnes a znovu. Jen jsem se tě tázal na tvé povolání, když útočíš a zajímáš se o povolání druhých. Ale od pokrytce tvého ražení se nedá nic dobrého očekávat.
13. 2. 2014 22:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 23:26
Re: Fantastická nabídka...
Tak to najdi, do toho, čekám na odkazy, do toho, pokrytče ;-)
Je to atakování mého povolání, mého soukromí, zatímco ty srabácky se tady o sobě bojíš cokoliv zveřejnit a není se co divit, nic chvályhodného to nebude... co?
13. 2. 2014 23:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
15. 2. 2014 21:39
Re: Fantastická nabídka...
Evidetně si nevidíš do huby.

" Do detailu nebudu zacházet, a jiz vubec ne pri výmene názoru s nekým jako ty... je opet jen primitvní napadání které ukazuje, ze o normální dialog vubec nemás zájem."

Takže v podstatě zatahování povolání do diskuze je pro tebe primitivní a sám to děláš.

Pokud jsi tady své povolání jednou zveřejnil, udělej to znovu, to přece není problém. Já si tady do úst nikdy nebral nikoho povolání kvůli urážení, ty už několika lidí, mne, white labela, Jirky atd.

Co se týče diskuze o humoru. Neatakoval jsem tě, jen jsem tě vyzval, ať ukážeš video, které je pro tebe vtipné, když to, kterému jsme se smáli všichni ostatní, přišlo tobě nevtipné.

Buď jsi dítě, nebo emočně nevyspěl ušláplý jedinec.
13. 2. 2014 14:50
Re: Fantastická nabídka...
Tak jsem si tu vaši diskusi projel a jak že jsi to myslel s tím sebeodstřelem? Jako nezávislý pozorovatel a člověk, který se už s jossalitem dostal do křížku, říkám, že to je hra, sada a zápas pro něj. Za trapáka jsi tady dnes (a nejen dnes) ty.
13. 2. 2014 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:23
Re: Fantastická nabídka...
Napsal tam něco, co není pravda? Ne.

Tak co tu tak vyskakuješ? :-!
Tvůj, a nejen tvůj, problém je ten, že nedovedeš reagovat věcně, ale necháváš se z větší části strhnout emocemi. A pak klidně pošlapeš sám sebe.
13. 2. 2014 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 12:29
Re: Fantastická nabídka...
Podivej se na první můj příspěvěk. I když byl krátký, asi si tam nepostřehl otázku. Ale opravdu tam je, věř mi. >:D

A nikdo mi na ni doteď nedokázal odpovědět. A já vím proč. ;-)
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 13:17
Re: Fantastická nabídka...
:yes:
Avatar - Ji/Ri
13. 2. 2014 17:32
Re: Fantastická nabídka...
Pro tebe nic. Jste holt stejný level a pěkně si v tom bahně lebedíte 8-s >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 11:32
Re: Fantastická nabídka...
mas pravdu kia ceed je uspesne auto ;-) , navzdory vsetkym neprajnikom je novy ceed uz teraz po necelych 2 rokoh vyroby velmi uspesne auto ktore uz nemusi nikomu nic dokazovat a plne sa etablovalo medzi zabehnutu konkurenciu v triede ;-) :yes:

dovolim si tvrdik ze kombik od ceeda je stale jednym z tych najkrajsich v triede ;-)

co vravis na tento videotest? [odkaz] , staci ked si pozries zaverecne hodnotenie ;-) len zhlboka dychaj ....
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 11:57
Trosku zavadzajuci nadpis
kia neslavi len ceedom, akcna vybava sa tyka viacerych modelov , pise sa o tom v clanku

nebolo by lepsie napisat ze kia slavi 20 let na ceskom trhu seriou akcnych modelov?

alebo som uz az taky ryyypal? zaujimal by ma Gilgitov nazor ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 12:12
Re: Trosku zavadzajuci nadpis
Třeba chce Kia přednostně střelit Ceeda.. proto je v nadpise :-)
13. 2. 2014 12:25
cee´d II
Neviem čím to je, ale ani za 10 minút sa mi nepodarilo usadiť sa za volantom cee´du pohodlne. Vždy bolo niečo zle, nech som s polohou sedala, volantu alebo zrkadiel robil všetko možné, nikdy to nebolo ono.
Rozbalit vlákno
12
13. 2. 2014 12:39
Re: cee´d II
Tak to je dost individuální...

Ale že uhodnu ve kterém autě se ti to podařilo do deseti vteřin? :-!
Avatar - abacus
13. 2. 2014 14:04
Re: cee´d II
Tak daj, nech vieme, či sa ti to podarilo.
Avatar - abacus
13. 2. 2014 14:31
Re: cee´d II
Netrafil,
skús ešte raz, nech vieme, či si taký znalec ľudí ako sa tu dnes v "diskusii" prezentuješ.
13. 2. 2014 14:39
Re: cee´d II
Takže multinick? Nebo jsi mluvčí Klaudia?
Avatar - abacus
13. 2. 2014 14:48
Re: cee´d II
Platených "mluvčích" má tu snáď len ten Hyundai. Pýtal som sa, tak to skús bez infantilných odpovedí.
13. 2. 2014 15:07
Re: cee´d II
Že zrovna jen Hyundai... to je podivné a odkud pak jsou ty stále se opakující nicky útočící pod diskusemi ke Korejským vozům? :-!

Ok, bez infantilních... předpokládám, že O3 naplnila všechny tvé nejtajnější představy o ergonomii ;-)
Avatar - abacus
13. 2. 2014 15:30
Re: cee´d II
Tie nicky, ktoré vyjadria svoj názor tu boli ešte pred tým, než si sa dostal na zadnú sedačku auta. O "útokoch" tu hovoria len tí, ktorí nemajú žiadne argumenty v rukách, tí, ktorí nemali na viac ako na to najlacnejšie auto, no jeho kúpou nadobudli pocit, že sa dostali medzi horných desaťtisíc. O útokoch tu vravia tí, ktorí majú nutkavú potrebu si obhájiť ten svoj "plagát" pred ostatnými, no hlavne pred sebou samým.

V princípe nejde o žiadne model auta, ale o to, že niekto vyjadril svoj názor. V prípde Klaudia si sa určite netrafil, v intenciách, že tu niekoho chceš škatuľkovať kto je škodovkár, kto renaulťák ....
13. 2. 2014 16:00
Re: cee´d II
V škodovkách a Volkswagenoch problém s usadením nemám, len v niektorých modeloch je priširoký stredný panel, alebo príliš úzky interiér. Problém som nemal ani po nasadnutí za volant Kie Rio, a dobre sa sedí napríklad aj v japonských autách, aj keď im, hlavne v menších modeloch, často chýba pozdĺžne nastavenie volantu.
Samozrejme, v Renaultoch je to paráda, a okrem dobrej ergonómie u nich oceňujem aj mäkké a pohodlné sedadlá, aj keď poslednou dobou nesympaticky pritvrdzujú sedadlá, aj podvozky. ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 22:50
Re: cee´d II
vsetko je to individualne, ja sa usadim pohodlne aj v 25 rocnom favorite a niekto ma s tym problem aj v novom bmw za 3 miliony .... ludia su rozni ;-)

niekomu nevyhovies aj ked sa potentujes ....
Avatar - dal
13. 2. 2014 13:39
Re: cee´d II
Mi se to nepovedlo u i30 za rok a půl.
18. 2. 2014 07:03
Re: cee´d II
Já si u každého auta do velikosti nižší střední prostě dám sedačku řidiče úplně dozadu a buď se vejdu pohodlně, nebo trochu víc pokrčím nohy... Nepamatuju si, že bych musel u kteréhokoliv auta nastavovat cokoliv dalšího (pokud nepočítám vnitřní zrcátko).
13. 2. 2014 12:41
Ceed vs i30
Já korejce rád nemám, ale ceed sse mi líbí strašně moc a podle mě je to i lepší auto jak ta kolotočářská i30, a to je to, čemu nerozumím, proč ty lidi si spíš nekoupí ceeda než i30, protože ty čelní světla jsou u ceedu daleko hezčí a autu to dává daleko lepší vzhled a drive, než ty zakulacené nesmysly u i30. Ale nabídka to je dobrá, to se musí nechat. myslíte, že ta koženka vydrží? že už to vychytali?
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Iv8
13. 2. 2014 12:49
Re: Ceed vs i30
Já zas proti korejcům nic nemám, i když preferuji seveřany. Dávají spoustě lidem práci a to je v dnešní době důležitější než nějaké předsudky. Co se týče koženky, žádná nevydrží to, co kůže. Náhražka zůstane náhražkou, to se vychytat nedá. ;-)
13. 2. 2014 12:57
Re: Ceed vs i30
Tak jsem to nemyslel. To, že tady dávají lidem práci je super, ať tu jsou, ale jejich auto bych si nekoupil. Proti korejcům jako takovým, že tu mají továrnu nic nemám :-)
13. 2. 2014 13:02
Re: Ceed vs i30
A co tě, prosím, tak strašně na těch korejských vozech odpuzuje? :-)

Snažím se stále pochopit, co vede místní diskutéry něco takového psát...

Já bych si zase třeba nikdy nekoupil ojetinu... a argument je jasný. Nechci sedět na sedačkách do kterých přede mnou někdo jiný p.rděl :-!
13. 2. 2014 13:29
Re: Ceed vs i30
A co tě, prosím, tak strašně na těch korejských vozech odpuzuje? - prostě je nemám rád, víc vysvětlovat nepotřebuju. Tobě, kdyby nechutnala koprovka, tak bys ji taky nejedl...potřebuješ ještě nějaký argument?
13. 2. 2014 14:23
Re: Ceed vs i30
Koprovka mi nechutná... ale vím proč. Prostě nemám rád smrad z kopru... chápeš?

Snažil jsem se pochopit uvažování lidí tvého typu... ale to asi nepůjde, tahle diagnostika je zjevně pro jiný obor.
13. 2. 2014 19:09
Re: Ceed vs i30
ty se nediv kamaráde, že dostáváš palce dolů, když jseš evidentně nechápající. Já Ti na to odpovím, ty mi to potvrdíš a v další větě se mě pokusíš urazit, že se snažíš pochopit lidi mého typu...tak pak se na mě nezlob, ale moje odpověď je jasná.

Nelíbí se mi jejich design, který je kolotočářský a ty auta jsou prostě divný.

je to totiž úplně to stejný, jako bych Ti já začal vysvětlovat, že sice Ti kopr nevoní, ale to ještě neznamená, že koprovka není dobrá.....jestli nechápeš ani teď, tak promiň, ale dál to rozebírat nehodlám.
13. 2. 2014 12:59
Re: Ceed vs i30
Vysvětlím ti pochody kupujících, kteří jsou ke Korejcům... nechci ojetinu, ale taky nechci Škodovku, protože mám cca 300 v kapse a opravdu nechci sardinkovat ve Fabii. takže jdu k šikmáčovi... jenže ejhle Hyu mi nabízí u identického vozu s jinou kastlí lepší výbavu a silnější motor... no a je vybráno.

Jde o to uspokojit základní lidskou potřebu... z toho mála co mám, vymlátit maximum.

A když Hyu chce, aby se víc prodávala i30, než ceed, tak optimalizuje ceníky, aby to tak prostě bylo ;-)
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:02
Re: Ceed vs i30
S tim souhlasim.... taky mne překvapuje při podobných cenách propastný rozdíl v prodeji mezi Ceedem a i30. Osobně mi taky ceed přijde lépe udělaný i líbivější. Zvenku i uvnitř.

Bude to tim, že Hyundai má větší reklamu, továrnu v Nošovicích, různé akční ceny (i když to je tak podobné s Kií) a také, nebo alespoň mne přijde, že Hyundai tu má lepší image než Kia. Přeci jen je to značka, která vyrábí Santa Fe a těch tu jezdilo v minulých generací celkem dost a působily na první pohled honosně ve své době :-) Tak pro lidi už Hyundai působí jako trochu lepší značka oproti Kie... ne všichni ví, že je to jeden koncern.
13. 2. 2014 13:05
Re: Ceed vs i30
Pleteš se... KIA v současné době neumí nabídnout takové slevy jako Hyu... a to je záměr.

V roce 2007 to bylo ale naopak... a v roce 2010 u Hyu pochopili, že to musí udělat jinak...
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:10
Re: Ceed vs i30
No já nevím, ale když jsem před pár týdny byl u obou prodejců, tak jsem se dostal na dost podobnou cenu (I30/ceed) kombiky v 1.6Gdi. U nového vozu to vyšlo skoro stejně. v hyundai mi k tomu ještě nabídli za hezký peníz předváděčku s 5 tisíci Km, což je ale jiná liga, to nesrovnávám s novým Ceedem.

Jo a to nemluvím o Ix35 vs Sportage, kde Hyundai doooost podražila.
13. 2. 2014 13:16
Re: Ceed vs i30
No tak u GDI se to celkem vyrovná... ale nejprodávanější konfigurace v benzínu je u i30 Komfort s 1.6... kdežto u KIA comfort s 1.4CVVT... +-300k

ix35 je předražená... a dokonce už na ní nedostaněs to, co bývalo zvykem. A že by se po FL o tolik zlepšila? Ani omylem...
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:20
Re: Ceed vs i30
No tak to jo.. záleží na motorizaci, ale i tak mi přijde Ceed lepším autem v komplexu.
13. 2. 2014 13:24
Re: Ceed vs i30
U mě vyhrává taky... design je prostě lepší, to je bez debat. Všechno ostatní je stejné :-)
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:26
Re: Ceed vs i30
To právě není stejné. Porovnávám kombiky - Ceed je nepatrně větší a uvnitř má trochu kvalitnější materiály, alespon v tech nižších výbavách.
13. 2. 2014 13:30
Re: Ceed vs i30
já si to myslím taky, ten ceed je lepší po všech stránkách než i30, která je vyhoněná jen marketingem, ale je to prostě v porovnání s ceedem horší auto...
13. 2. 2014 13:34
Re: Ceed vs i30
Tak toho jsem si nevšiml... a že v nich sedím velmi často :-)
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 13:43
Re: Ceed vs i30
Mě to tak přišlo a nejsem jediny, kdo to tvrdí. Jinak Ceed kombi má délku 4505 a i30kombi 4 485 mm :-)
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 14:20
Re: Ceed vs i30
[odkaz]
Tady odsud mam čísla
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 20:20
Re: Ceed vs i30
2cm rozdielu v dlzke si clovek tazko vsimne aj keby si v tych autach jazdil roky to sa v praxi neda vsimnut ;-) to je pochopitelneeeee
13. 2. 2014 13:26
To by mě teda zajímalo...
kterej mamlas mě tu pořád palcuje? Přiznej se a pojď, budeš čelit mému virtuálnímu hněvu... virtuální bastarde >:D
Rozbalit vlákno
57
13. 2. 2014 13:34
Re: To by mě teda zajímalo...
Srabe >:D
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 13:52
Re: To by mě teda zajímalo...
Taky se divím že má někdo chut číst ty tvoje výplody, no už to tak bude, asi máš nějakého fanouška ;-)
13. 2. 2014 13:57
Re: To by mě teda zajímalo...
Myslel jsem si, že to budeš ty... jyřyku :-!
13. 2. 2014 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:11
Re: To by mě teda zajímalo...
Bohužel tě zklamu já to nejsem Gangrýku :-!
Nicméně koukam že už mam taky dva fanoušky, typnul bych to na tebe a toho druhýho pomatence, mistního exprta na vše, ve skutečnosti zaměstnance jedné automobilky :-|
13. 2. 2014 14:18
Re: To by mě teda zajímalo...
Aby ti nerupla žilka Jyrko... a čí že ty jsi zaměstnanec? :-!
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:25
Re: To by mě teda zajímalo...
Zatím to vypadá že tobě už rupla někdy před tímto výkonem ;-)
Hele já mam dvě zaměstnání v jednom jsem svým pánem a v druhém mě tak nějak platíš ze svých daní, které tě zajímá víc?
13. 2. 2014 14:35
Re: To by mě teda zajímalo...
Takže to máš za pár... dobře >:-[]
13. 2. 2014 14:37
Re: To by mě teda zajímalo...
:yes: >:D
Avatar - dal
13. 2. 2014 14:44
Re: To by mě teda zajímalo...
To smrdí, že ty jsi šoupeš zakázky ze státního do soukromé firmy. Nebo druhá, lepší možnost, že se jenom ve státním flákáš.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:54
Re: To by mě teda zajímalo...
EE v podnikání se zabývám něčím úplně jiným než ve státním, navíc to není úplně tak státní, stát je jen zakladatel a přispěvovatel, ale to už bych víc nerozebíral, je to nad možnosti této diskuse a navíc se to sem moc nehodí ;-)
13. 2. 2014 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:39
Re: To by mě teda zajímalo...
Já věděl že potrefená husa začne kejhat >:D
Jako tebe kdo zaměstná? To nevím protože i v tý diskusi si děláš ostudu. Klidně bych tě vzal, u nás je pořád nedostatech chytrých a pracovitých lidí, ale dle tvého vystupování by si zvládl maximálně pozice které jsou již obsazené ukrajinskými uklíízečkami >:D
13. 2. 2014 14:42
Re: To by mě teda zajímalo...
Ty ses dneska rozjel Jyrko :-)
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:43
Re: To by mě teda zajímalo...
To víš na vaší rejžoúderku ale nemam ;-)
13. 2. 2014 14:46
Re: To by mě teda zajímalo...
To jsem si myslel... :yes:
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:46
Re: To by mě teda zajímalo...
A už si konečně zjistil kdo jsou ty tvý fanoušci? Někde jsem koukal že máš 3 :no: tak to asi opravdu já nejsem.
U mě je to jasný, druhá husa už začala kejhat :-)
13. 2. 2014 14:48
Re: To by mě teda zajímalo...
Počkej až si založím "stopadesátýosmý" nick... budeš mít palců, až se z toho zblázníš ;-)
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:58
Re: To by mě teda zajímalo...
Dyt řikam že jste za to placený, fakt by mě ani nenapadlo si kvůli individuu jako ty zakládat další účty, navíc si nejsem jistý jestli to tady jde kvůli ip adrese ale ty už to máš očividně vyzkoušené >:D
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:18
Re: To by mě teda zajímalo...
Tak nám stačí, že máš dva.
13. 2. 2014 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:51
Re: To by mě teda zajímalo...
Běž domu maminka ti uvaří psí nohu a pofouká bolístky ;-)
13. 2. 2014 14:54
Re: To by mě teda zajímalo...
Ajajaj... tady přituhuje :-O >:D >:-[] Jyrka zavzpominal na sva skolni leta :-)
Avatar - dal
13. 2. 2014 14:56
Re: To by mě teda zajímalo...
Za tu psí nohu máš :yes:
13. 2. 2014 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:50
Re: To by mě teda zajímalo...
Chudáku, asi by ses divil
13. 2. 2014 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 14:54
Re: To by mě teda zajímalo...
Sakra... to vypadá !!!minimálně!!! na ředitele zeměkoule... >:D >:D >:D
13. 2. 2014 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 15:03
Re: To by mě teda zajímalo...
Od chudáka jako seš ty je to vlastně poklona >:-[]
13. 2. 2014 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:42
Re: To by mě teda zajímalo...
Jedinej lhář a de.ment seš tady ty, viz tvoje včerejší debata a dnešní reakce na STRÝČKA BOBA
13. 2. 2014 14:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:48
Re: To by mě teda zajímalo...
JJ, jseš stejnej jako na začátku když si sem začal přispívat jen si pak dostal pohroženo tak si trochu zmírnil slovník, jinak pořád stejný exprt na vše se slovníkem dlaždiče
13. 2. 2014 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 15:16
Re: To by mě teda zajímalo...
Z tvého zlostného projevu to prostě trčí na všechny strany, se nediv. >:D
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 15:23
Re: To by mě teda zajímalo...
V tom se ho musím zastat, dlaždiči jsou sice sprostí, ale vyžaduje to jistou šikovnost-koordinaci pohybů, to by Gilgit nezvládl, dyt si neumí ani utřít půlky bez toho aby si opatlal ruku, takovýho dlaždiče by nikdo nezaměstnal 8-s
13. 2. 2014 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 15:49
Re: To by mě teda zajímalo...
O, díky ti za slova chvály, od inteligenta, exprta přes vše tyto slova chvály beru jako lidské gesto.
A díky za čas co jsi mi věnoval, zaměstnavatel by ti za to měl dát příplatek, si se mnou zestárnul alespon o rok.
PS. koukam že končí směna, tak šupky domů a nezapomen si umýt ruce, víš že ti to s tím toaletákem moc nejde.
Jen lituji lidi co se s tebou musí setkávat v reálném životě :-!
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:21
Re: To by mě teda zajímalo...
Teda ty musíš mít nudný život, když těch minut jsi jirkovi věnoval už pomalu stovky... Inu, jak tvrdím neustále, do huby si nevidíš, pokrytec.
13. 2. 2014 22:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2014 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 15:32
Re: To by mě teda zajímalo...
Ty jdeš dneska teda vážně hlavou proti zdi >:-[] Ale bavíte mne pánové >:D
13. 2. 2014 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 16:20
Re: To by mě teda zajímalo...
Už si mě přestan brát do huby, já nemůžu za to že si trapák a nula, zkus přehodnotit své chování a možná se k tobě budou pak i ostatní chovat jinak.
Každej zamindrákovanej hnup jako ty vždycky hledá chyby u druhých místo aby se zamyslel nad sebou, v tvém případě to sedí dvojnásob :-!
13. 2. 2014 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 20:17
Re: To by mě teda zajímalo...
Pro tebe jedině
[odkaz]
13. 2. 2014 14:47
Re: To by mě teda zajímalo...
Ze kterého nicku ses nám převtělil do "Jyrky důchodce na prahu smrti" ??? Pověz...
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 14:49
Re: To by mě teda zajímalo...
Nerozumím řeči tvého kmene
13. 2. 2014 14:52
Re: To by mě teda zajímalo...
No vidíš jak jsi mimo... tak se vrať tam, odkud tě sem vítr zavál :-!
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 15:02
Re: To by mě teda zajímalo...
Nevím já na převtělování nevěřím, ale u tebe je to dost možné, asi si měl být původně člověk a na poslední chvíli si to někdo rozmyslel a udělal z tebe vola
13. 2. 2014 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 15:18
Re: To by mě teda zajímalo...
Tebe bych volem nikdy nenazval! Urážet takové proti tobě inteligentní zvíře :-!
13. 2. 2014 15:12
Re: To by mě teda zajímalo...
Těžký kalibr Jyrko... nebudeš mi věřit, ale na to se hledá velmi těžce odpověď... búúú?
Avatar - Jirka.12345
13. 2. 2014 15:19
Re: To by mě teda zajímalo...
To byla úleva co? konečně promluvit svým pravým hlasem >:D
13. 2. 2014 15:58
Re: To by mě teda zajímalo...
Není možná... :-O
13. 2. 2014 13:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Cuba66
13. 2. 2014 13:36
Proberte se
Hele chlapi, nechcete se domluvit a dát si do d r ž k y někde mimo tuhle diskuzi? Nic kloudnýho se tady pak člověk nedozví :-!
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2014 13:40
akce Ceed x akce Golf
Neporovnával jste někdo výbavu tohoto Ceedu s novou výbavou Comfort Edition u Golfu?
Golf má v ceně adaptivní bixenony + denní světla s LED, zadní diodová světla, parkpilot přední i zadní, polokožená sedadla Ergoactive s vyhříváním, kožený volant, automatickou klimatizaci, barevný palubní počítač, tempomat, bluetooth + lepší muziku s 8-mi repro...
Rozbalit vlákno
12
13. 2. 2014 13:59
Re: akce Ceed x akce Golf
Pokud se Golf s tímhle vejde do 400 tyček, tak to bude vážně kauf :-!
Avatar - Atomas
13. 2. 2014 14:43
Re: akce Ceed x akce Golf
Dle ceníku u Golfa Combi za 460.000 a 520.000. To je skutečně srovnatelná nabídka ;-)
Nicméně ta výroční nabídka Anniversary je pěkné peklo. Například u Ria nelze objednat nic jiného a oproti minulosti jsou ta auta bídně vybavená (a naprosto nedovybavitelná)
13. 2. 2014 14:51
Re: akce Ceed x akce Golf
... byl jsem línej kouknout na ty ceníky... vybrat si Ceeda v téhle cenové by byla stejná magorárna, jako koupit O3... :-)
Avatar - Atomas
13. 2. 2014 14:58
Re: akce Ceed x akce Golf
Ty obě ceny jsou za Golfy...( rozdíl jsem dále nehledal...)
Avatar - Atomas
13. 2. 2014 15:02
Re: akce Ceed x akce Golf
Jinak souhlas, v té cenové hladině již Ceed nedává smysl. Nicméně dát za Golfa půl míče chce taky kus odvahy. Vždy jde o priority. V dnešní době je zlatá střední cesta pro soukromého zákazníka u nižší střední tak cena cca 400 tis. Kč a to si vybere ze široké nabídky...
13. 2. 2014 15:18
Re: akce Ceed x akce Golf
Možná bych to posunul ještě níž... pro ten občanský průměr to vidím na +-300 Nejprodávanější jsou, podle nedávné tabulky, právě auta, která odpovídají této hladině... Roomstery, Fábie, Rapidy, Korejci.
13. 2. 2014 15:05
Re: akce Ceed x akce Golf
No Golf 5D Comfort Edition 77kW je za 434.900 Kč, přitom výše uvedenou výbavu má v ceně. Kolik stojí srovnatelně vybavený a výkonný Ceed ???
Avatar - dal
13. 2. 2014 15:12
Re: akce Ceed x akce Golf
Tak o 60tis. méně
13. 2. 2014 15:18
Re: akce Ceed x akce Golf
A jseš si jistej? O 60 tis. méně totiž stojí Anniversary Plus, která toho tak polovinu z výbavy Golfu, včetně těch BiXenonů nemá... nebo to jen v článku není uvedeno???
13. 2. 2014 15:23
Re: akce Ceed x akce Golf
Nemá...
Avatar - dal
13. 2. 2014 15:37
Re: akce Ceed x akce Golf
Bavím se o skutečné ceně, skoro stejnou výbavu poptával můj kolega.
13. 2. 2014 15:47
Re: akce Ceed x akce Golf
No jestli si myslíš, že u vw se skutečná cena = ceníkové, tak to tě musím vyvést z omylu :-) Takže znovu, těch 435 je u vw ceníková, kolik je ceníková u srovnatelné kie ??? Není to náhodou o těch 60 více >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 14:41
Ozzman suhlas
ceed je minimalne dizajnom krajsim autom ako i30 aj ked dizajn je povedzme ze individualny a subjektivny faktor stejne sa stretavam vacsinou s nazormi ze ceed je krajsi - naopak na i30 a to jej vlnobytie je dost kritiky, uvidime co s nasledujuceou generaciou i30 spravi novy sculpture dizajn prvykrat pouzivy na genesise. Scheryer ma uz momentalne pod palcom aj hyundai a asi vedia preco mu dali okrem kie na starosti aj hyundai, totiz kia zacala dizajnom dost podkurovat vacsiemu a silnejsiemu bratovi hyundaiu..... a teraz je treba nejako to do buducna vyvazit a zladit aby nikto z dvojice nezaostaval alebo lepsie povedane aby ziak nepredbehol ucitela...... ;-) je to nieco podobne ako v pripade vw a skody kde uz neraz skoda dost podkurila vw.......

ak sme uz pri predajoch, i30 ma daleko vacsiu reklamiu ako ceed ale ako hlavnu a podstatny vyhodu vidim to ze i30 sa ponuka s klasickou 1,6tkou 88kw a ceed nie, u nas napr na slovensku nemame ani diesel 81kw v ceede, i30 ho ma .. zahada..... mozno je to schvalne aby nejako sa zvysil predaj i30 a znizli predaj ceedu, proste aby ceed nebol uspesnejsi ako vacsi brat hyundai..... neviem,,, konspiracii sa najde dost ale je to skoda ze ceed nemoze byt plnohodnotne na urovni i30 nepochybne ak by bol tak i30tku hravo aj v predaji porazi ..... ved kto si uz len kupi 1,4crdi alebo top 94kw 1,6 crdi s super vybave? Neviem preco ceeda takto "ochudnobnuju" , pride mi to nieco ako s tou zadnou viacprvkovou napravou v golfe a octavke, golf ju ma uz tusim v 1,4ke TSi a octavka az v 1,8 tsi alebo tak nejako......

nepochybne je ceed v zaklade o poznanie krajsie auto ako i30 a aj interier mi pride europskejsi a krajsi, v top vybavach a motoroch samozrejme rozdiely nenajdeme a ceed je plne na urovni i30... skoda len tej strednej motorizacie 1,6Mpi a u nas aj 81KW crdi..... tieto motory totiz mohli robit prave najvacsie predaje ..... skoda, tam ceed samozrejme predajne straca potom

nadalej vsak trvam na to a pises to spravne,,,,, ceed je komplexne krajsim a podla mna aj lepsim autom ako i30

:yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 14:59
Re: Ozzman suhlas
Jo.. s tím motorem máš pravdu, tam bude asi zakopaný pes... + ta obrovská reklama.
Je škoda, že Ceed nejde koupit s 88kw cvvt jako předchozí verze :-)

V ceně GDI bych už šel k evropské konkurenci a to hodně lidí :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 15:10
Re: Ozzman suhlas
ceed sice napriklad ma zase dvojspojku a i30 tusim nema ale tych sa stejne vela nepreda, ovsem GDi je podla mna v dobrej cene tam nevidim zasadny problem ... vzhladom na zaruky a kvalitu auta je cena ok.... aspon co pozeram na cenniky a aktualne bonusy je to celkom ok , viac chyba ta klasicka 1,6tka to je fakt...skoda

ver ci never keby sme kupovali auto dnes tak by som brata na toho ceeda presvedcil a tiez sa mu paci, len skoda ze v r 2011 bol este stary ceed, dnes by sme kupili GDi ceeda za cenu ako vtedy zakladneho sportbacka..... takze ceny su podla mna ok.....
13. 2. 2014 15:16
Re: Ozzman suhlas
problém s 1,6 bude jen u Combi, 5D si málokdo kupuje v 1,6 CVVT, to už jde imho raději do GDI.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 15:27
Re: Ozzman suhlas
Já se v tom slavném GDI budu muset nekdy svézt, hodně se říká ( opět i od prodejce), že těch 99kw nejde poznat a že to je skoro neznatelný rozdíl oproti CVVT. S tim sem jezdil to byl solidní motor, nechal se vytáčet, koneckonců i ta čtrnáctka s malym ceedem cvičila dobře :-)
13. 2. 2014 15:32
Re: Ozzman suhlas
Tak ta 1,4 třeba v starém Ceedu, se chová jinak než v novém, to samé I30.Točit to jde.....ale nástup je takový liný.....v každém spektru to zrychluje "stejně".Prostě jinak naladěné....
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 15:35
Re: Ozzman suhlas
Spíš udušené emisními limitami...
13. 2. 2014 15:14
Re: Ozzman suhlas
Tak z venku pro lidi co mají rádi design "koncern" je hezčí Ceed, jenže pro Ty ostatní zase I30.A vůbec není pravda, že Ceed vypadá uvnitř lépe než I30.To červené podsvícení vypadá prostě staře.Nejde o mne , o tebe ale co se nám více líbí, ale co líbí většině.Take plasty na palubovce vypadají "kvalitněji" v I30.Ty můžeš mít jiný pocit......ještě dodám, že Ceed se dost často prodává ještě s jiným "vyrobcem", takže tam není takový tlak, když tak se prodá Peugeot, zaleží s čím to je spojené.Hyundai prodává více samostatně.V tom to imho také bude......a také Fleet, tam se Hyundai začal snažit......
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 15:26
Re: Ozzman suhlas
ok v pohode, kazdemu sa paci nieco ine a aj ine farebne podsvietenie , tvar pristrojovky mi vsak viac sedi ten v ceede ako aj celkove tvary auta.... tomu boomu okolo i30 priznam sa tiez velmi nerozumiem nakolko ma ceed aj vacsie zaruky a posobi vazne stylovejsie, nie zeby som i30 nefandil.... i30 je fajn auto.

Ano mas pravdu... kie sa zvyknu predavat aj s inymi vyrobcami sucasne u nas konkretne napr. tymito: [odkaz] a tak je mozno problem potom s cenami a zlavami neviem si to inak vysvetlit
Avatar - Ozzman
13. 2. 2014 15:28
Re: Ozzman suhlas
Nevim v jakém I30 si seděl, ale ten interiér prostě vypadá více korejsky at už vzhledem či materiálama, narozdíl od Ceedu, který je blíže Evropským standardům... ale sto lidí... vždyt to znáš...
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 15:32
Re: Ozzman suhlas
ono ten "korejsky" interier bude paradoxne uz za par rokov standard asi vsade okrem europy---- ved na podobny dizajn interieru uz presedlava aj infiniti cadillac jeep , takze nieco na tom korejskom dizajne asi bude ;-) , tym netvrdim ze sa mi to tiez extra paci, interiery kie su mi blizsie :yes:

taky pohlad na focus a na ceed docela zvlastna konfrontacia --- prisaham bohu ze by som tipoval ze azia je vo forde a europa v ceede ked kukam na tie interiery ale aj exterier
13. 2. 2014 15:37
DVACÍTKA
Sluší se pogratulovat. Těch dvacet let je nepřehlédnutelných. Všechny ty roky směrovaly vzhůru. Popravdě však se též sluší napsat, že jiná situace je začínat doslova z nuly a jiná je, si udržet kvalitu padesát či sto let. Přesto kiu nelze blahosklonně přehlížet. Z pozice Česka se dokonce nabízí živná diskusní půda, koncentrovaná třeba do otázky: Jak si zde vlastně stojí dvojjediná korejská reprezentace?

Osobně velmi kriticky hodnotím drsnost reklamních praktik zdejšího Hyundaie, v jehož jménu jsem někdy v polovině roku zachytil v Hospodářských novinách sloupek nějakého člověka, který se za Hyundai ke "vztahu" Škoda - Hyundai vyjadřoval. Ten článek mi doslova vyrazil dechy. Přiznám se, že nejsem schopen v sobě potlačit ten negativní osten, který ve mně zmíněný článek koneckonců i další praktiky (porovnávačky, televizní šoty na téma - klasické, moravsko-slezské domácí a nejlepší produkty) zanechávají. Prostě jsem v životě naladěn na jinou notu.

Možná i to je důvod, proč intuitivně (v rovině obecných garážových sympatií) vnímám Kiu o řád pozitivněji. Nevím, zda se Kia na slovenském trhu vymezuje obdobně třeba proti Porsche Cayenne či Touaregovi, a v této souvislosti bych uvítal nějaký ten příspěvek z reálu od našich slovenských diskusních kolegů.

Oprostím-li se od vnitřních pochodů, a hledám-li objektivizovanou odpověď, zda tedy cee´da či i30, pak je nutno jít na dřeň - rozdílný design, rozdílné nuance v naladění vozu. Cenotvorbu nesleduji, tohle tedy přenechávám povolanějším. Cee´d jezdecky vnímám jako model, zaměřený více na sportovnější jízdu, itřícítku jako model více zaměřený na jízdní komfort s nižší mírou jízdní agility. Vnímejme právě tohle jako dobrý počin (obdobně v případě třeba Leona a Golfu).

Tak tedy co upřednostnit? Můj hlas dostává - cee´d.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ji/Ri
13. 2. 2014 17:26
Re: DVACÍTKA
Bravo, výborně napsáno, vystižen jak Kia duch, tak Hyundai puch. S každým slovem, cos nám napsal, souhlasím a jako výraz úcty jak k písmu tak i Tobě, jako člověka se světonázorem a "životní notou", dávám palec nahoru. :-! :yes:
13. 2. 2014 18:09
Re: DVACÍTKA
Dobře napsáno, souhlasím.

Jen doplním, že evropský pohled na značky (H/K) je jiný než jak je vnímají jinde. Jak sám v rozhovoru (AutoTIP 24/2013) popsal Peter Schreyer, v Koreji je Hyundai vnímán jako dynamičtější a luxusnější značka, Kia naopak jako cenově dostupný mainstream.

Za mě jednoznačně Kia a její Ceed SW. Dieselová 1.6CRDi (94kW) v Eclusive s paketem Ultra hledá třídní konkurenci jen ztěží..
13. 2. 2014 18:28
Re: DVACÍTKA
Pár drobností:
1. Tolik uznání, u GTI, to bych nepředpověděl ;-)
2. "drsnost reklamních praktik", v tomto byznysu jde jen o to kolik toho prodáš. Mohu si o stylu p. Vošického myslet cokoliv, ale funguje to? Funguje. On ale naštval tolik lidí v oboru, že až bude hledat další uplatnění, tak bych se skoro vsadil, že v autech to nebude. Na konec nadřízení mu to na100% odsouhlasili, tak jakýpak copak!
3. Ani u bratrů, ani u nás to Kia nedělala tak. Pěkný, ředitel Kia, to dělal jinak, klidněni, ale narazil u korejců. Taky už tam není, na rozdíl od Vošického si však v oboru další cestu nezazdil. Něco jsem zaslechl a budeme se divit kde se vyloupne. Tedy pokud jsem slyšl to správné :-!
4. Zaměření obou značek jsi popsal přesně a cenotvorba je jasná, Hyundai má fabriku u nás, tedy je preferován/je domestik. Kia to tak má vedle.
5. Typově sice přirovnaní s Leon/Golf sedí, ale obchodně ne. U koncernu bude Golf vždy ten první.
Uff, to je slov. :-)
13. 2. 2014 19:12
Re: DVACÍTKA
No, já bych paradoxně řekl, že za působení p. Vošického se Hyundai daří o něco hůře, než před ním...
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:32
Re: DVACÍTKA
Vzhledem k tomu, že je to s posvěcením Korejců, je to o to horší. ;-)
13. 2. 2014 19:51
Re: DVACÍTKA
Pěkně :-)

Osobně bych ještě vyzdvihl to koncernové rozdělení pojetí designu - Hyundai tlačí asijský styl, Kia evropský, technika je v obou případech na úrovni, takže kažsý si může vybrat dle svého gusta.

Osobně mi někdy sedí více Háčko (i30 vs Ceed) a jindy Káčko (Sportage vs iX35), některé modely jsou specifické (Ceed + ProCeed GT / Veloster / Genesis coupé...), ale kvůli těm neuvěřitelně vlezlým, hnusným, lživým a všudepřítomným reklamám o Hyundai nemůžu uvažovat ani jako o nákupní tašce, ani jako o autě pro radost, vědomí, že bych měl spolufinancovat tu reklamní mašinérii a sponsorovat Vošického výplatu prostě neberu.

Stejně tak nenakupuju v Alze, kvůli tomu jejich ufonovi se bojím i otvírat konzervy...

No, co, dvacítka je hezké číslo, tak gratuluju :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 20:18
Re: DVACÍTKA
tento rok sa nesie v znameni viacerych vyroci znacky kia ;-) a nielen lokalnych ale aj celosvetovych, ja verim ze redakcia si to casom vsimne, casu je zatial dost :yes:
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:33
Re: DVACÍTKA
Jo, Alza je všude >:D
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:30
Re: DVACÍTKA
Napsal jsi to parádně chlape. V podstatě při mém nedávném vybírání v nižší střední to dopadlo podobně, showroom Hyundai jsem prostě obešel. Ne, že by to byla špatná auta, ale někde uvnitř mám zakořeněné to znechucení z kampaní Hyundai a vyjadřování pana Vošického. Stačí se podívat pod článek od Aleše o nákupu SUV pro Lesy ČR, jak odpovídalo slušně zastoupení Kia a jak arogantně Hyundai... a součástí toho opravdu nechci být. V Kii jsem se podívat byl, vyzkoušel už dávno předtím a mohu říci, že Ceed hodnotím velmi vysoko, možná mu chybí jen nějaký energičtější motor, ale pravda, GT to trochu napravuje a CRDi taky.
13. 2. 2014 22:23
Re: DVACÍTKA
No vidíte, já reklamy prakticky nesleduji, stejně jako PR články automobilek, takže jsem si šel i30 bez předsudků vyzkoušet.
Interiér se mi líbil víc v i30 a byl tak nějak pohodlnější, Ceed měl lepší design exteriéru.
i30 měla lepší slevy z oficiálního ceníku a pro mě ideální 1,6 CVVT motor a lepší přístup prodejců v konkrétním showroomu (auto Pokorný Brno).
Takže jsem si právě kvůli těmto důvodům vybral i30 a zatím po roce ježdění nelituju. Porucha žádná, nic nevrže, jízdní vlastnosti slušné. Jediné negativum je měkčí lak, který se snadněji poškrábe než u koncernu, byť škrábance nejdou až na kov.
Podle mě je právě nižší cena důvodem proč se u nás, ale i na Slovensku prodává vím aut značky Hyundai než Kia. Kromě designu jsou v jízdních vlastnostech prakticky stejné a většina dílů je taky stejná.
Ale v poslední době si všímám, že Kia jde cenou dolů, H/K se asi snaží zvýšit prodeje aut Kia.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 22:42
Re: DVACÍTKA
tiez si myslim ze kto realne kupuje auto tak na reklamy kasle a obehne vsetky znacky ktore ho zaujimaju ;-) ... to mas pravdu... hlavne nech sluzi , i30 je fajn , dizajn je zvonku trosku iny ako mozno europsky konzervativny standard ale kazdemu sa paci predsa nieco ine. U nas este v r 2012 bola kia pred hyundaiom ale v r 2013 sa to uz obratilo a tesne uz siel hyundai pred kiu..... ono je to prave tym ze ceedu chyba tebou spominany 1,6CVVt motor a u nas nemame ani 1,6 CRDI 81kw , hyundai ho v ponuke ma..... tieto fakty nahravaju hyundaiom...... inak by bola kia pred hyundaiom u nas celkom jasne si myslim .... ako to aj bolo za cias prvej generacie ceedu a i30 kde mali obe znackuy vsetky motory rovnake a kia nebola ochudobnena o ziadny motor........
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 23:37
Re: DVACÍTKA
Neboj toppere, já si v podstatě celou nižší střední před koupí auta projel, reálně mám tady na nižší střední najeto asi více než drtivá většina. Neřídil jsem jen Mitsu a minulou generaci Mazdy 3, zbytek mám odzkoušeno včetně například Guillety... ta mimochodem vycházela i díky slevě, kterou jsem dostal, docela cenově obstojně, ale prostě přecejen dráže a posaz v Guilletě mi nesedl, asi by to byl dlouhý boj. Nakonec vyhrála nejlepší nabídka cena/výkon (výkon myšleno i výbava a servisní náklady) a nic nestálo proti. Měl bych-li si vybrat vedle sebe stojící i30 a Ceed se stejným motorem a výbavou, tak bych si i za Ceeda těch 10-30t připlatil.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 23:33
Re: DVACÍTKA
Neříkám, že jsem si i30 nevyzkoušel, tu mám projetou několikrát, dokonce jako jeden z prvních v ČR, kdy ještě nebyla na showroomech.
Co se týče materiálu, tak ve vyšších verzích opravdu vypadá i30 hodnotněji než Ceed, s tím souhlas. Celkově jsou to solidní auta nižší střední třídy, to bez debat.
Pro mě je koupě auta ale i něco navíc než jen koupě spotřebního materiálu, prostě i když si to budu popírat, tak prostě musí zde být nějaké sympatie ke značce a v případě mém i k celkovému jejímu chování na trhu.