Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia slaví 20 let na českém trhu, stylovým a bohatě vybaveným Cee’dem

David Bureš
Diskuze (208)
Vedle Cee’du se speciální verze na oslavu 20 let značky Kia na českém trhu dočkaly i modely Rio, Venga a Picanto.

Automobilka Kia letos slaví 20 let působení na českém trhu. Toto jubileum se rozhodla oslavit speciálními modely Anniversary. Tím nejzajímavějším z nich je Cee’d Anniversary, který je možné objednávat jako hatchback i kombi.

Ceny Cee’du Anniversary začínají na částce 329.980 korun za motor 1.4 CVVT (73 kW), což je příplatek 20.000 korun proti nižšímu stupni Comfort. Za tuto částku Anniversary přidává mlhovky, speciální 16palcová hliníková kola, chromovaný paket a kožené prvky v interiéru jako kožený volant a hlavice řadicí páky.

Součástí výbavy automobilu je dále osm airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání předních oken i vnějších zpětných zrcátek, manuální klimatizace, palubní počítač a rádio s ovládáním na volantu.

Cee’d Anniversary je dostupný s pěti motory. Vedle 1.4 CVVT je z benzinových agregátů k dispozici ještě 1.6 GDI (99 kW), turbodiesely zastupují 1.4 CRDi (66 kW) a 1.6 CRDi ve dvou výkonových verzích s 81 kW a 94 kW. Všechny jednotky spolupracují se šestistupňovým manuálem.

Nabídku doplňuje ještě verze Anniversary Plus. Ta za příplatek 15.000 Kč proti Anniversary přidává diody pro denní svícení, Bluetooth handsfree, tempomat a možnost nastavení intenzity fungování posilovače řízení. Oba stupně jsou dostupné i s karoserií kombi, která je o 25.000 koru dražší než pětidveřový hatchback.

Společnost Kia Motors Czech, výhradní dovozce automobilů Kia do České republiky, působí na trhu již od dubna 1994. Za dobu své existence u nás prodala více než 75.000 vozů. Loni byla Kia šestou nejprodávanější značkou na českém trhu.

Kia Cee'd - technické údaje a ceny verzí Anniversary
Motor1,4 CVVT1,6 GDI1,4 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka6M6M (6DCT)6M6M6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]13961591139615821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/550099/630066/400081/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/4200164/4850220/1500-2750260/1900-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]182195 (195)170185197 (186)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,89,9 (10,8)13,512,710,9 (11,7)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,05,8 (6,0)4,14,04,1 (5,5)
Cena Anniversary [Kč]329.980354.980379.980404.980404.980
Cena Anniversary Plus [Kč]344.980369.980394.980419.980419.980

David Bureš
Diskuze (208)
18. 2. 2014 07:03
Re: cee´d II
Já si u každého auta do velikosti nižší střední prostě dám sedačku řidiče úplně dozadu a buď se vejdu pohodlně, nebo trochu víc pokrčím nohy... Nepamatuju si, že bych musel u kteréhokoliv auta nastavovat cokoliv dalšího (pokud nepočítám vnitřní zrcátko).
Avatar - Ronault.
15. 2. 2014 21:39
Re: Fantastická nabídka...
Evidetně si nevidíš do huby.

" Do detailu nebudu zacházet, a jiz vubec ne pri výmene názoru s nekým jako ty... je opet jen primitvní napadání které ukazuje, ze o normální dialog vubec nemás zájem."

Takže v podstatě zatahování povolání do diskuze je pro tebe primitivní a sám to děláš.

Pokud jsi tady své povolání jednou zveřejnil, udělej to znovu, to přece není problém. Já si tady do úst nikdy nebral nikoho povolání kvůli urážení, ty už několika lidí, mne, white labela, Jirky atd.

Co se týče diskuze o humoru. Neatakoval jsem tě, jen jsem tě vyzval, ať ukážeš video, které je pro tebe vtipné, když to, kterému jsme se smáli všichni ostatní, přišlo tobě nevtipné.

Buď jsi dítě, nebo emočně nevyspěl ušláplý jedinec.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 23:37
Re: DVACÍTKA
Neboj toppere, já si v podstatě celou nižší střední před koupí auta projel, reálně mám tady na nižší střední najeto asi více než drtivá většina. Neřídil jsem jen Mitsu a minulou generaci Mazdy 3, zbytek mám odzkoušeno včetně například Guillety... ta mimochodem vycházela i díky slevě, kterou jsem dostal, docela cenově obstojně, ale prostě přecejen dráže a posaz v Guilletě mi nesedl, asi by to byl dlouhý boj. Nakonec vyhrála nejlepší nabídka cena/výkon (výkon myšleno i výbava a servisní náklady) a nic nestálo proti. Měl bych-li si vybrat vedle sebe stojící i30 a Ceed se stejným motorem a výbavou, tak bych si i za Ceeda těch 10-30t připlatil.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 23:33
Re: DVACÍTKA
Neříkám, že jsem si i30 nevyzkoušel, tu mám projetou několikrát, dokonce jako jeden z prvních v ČR, kdy ještě nebyla na showroomech.
Co se týče materiálu, tak ve vyšších verzích opravdu vypadá i30 hodnotněji než Ceed, s tím souhlas. Celkově jsou to solidní auta nižší střední třídy, to bez debat.
Pro mě je koupě auta ale i něco navíc než jen koupě spotřebního materiálu, prostě i když si to budu popírat, tak prostě musí zde být nějaké sympatie ke značce a v případě mém i k celkovému jejímu chování na trhu.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 23:26
Re: Fantastická nabídka...
Tak to najdi, do toho, čekám na odkazy, do toho, pokrytče ;-)
Je to atakování mého povolání, mého soukromí, zatímco ty srabácky se tady o sobě bojíš cokoliv zveřejnit a není se co divit, nic chvályhodného to nebude... co?