Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Sorento 2006: vyšší výkony a nový vzhled prodlužují úspěch

Na ženevském autosalonu se poprvé představí inovované SUV Kia Sorento. Nejdůležitější změnou je podstatné zvýšení výkonu populární vznětové verze, stejně tak jako střídání stráží v případě šestiválcového zážehového motoru.
Zpět na článek
3. 2. 2006 08:56
neregistrovaný "Šumící tráva"
3. 2. 2006 09:41
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 09:42
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 09:58
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 10:53
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 10:10
neregistrovaný "yeretnom"
3. 2. 2006 10:11
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:23
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:32
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 10:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:27
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 10:27
neregistrovaný "ricardito"
3. 2. 2006 10:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:45
neregistrovaný "ricardito"
3. 2. 2006 10:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:55
neregistrovaný "ricardito"
3. 2. 2006 11:06
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 11:17
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 12:32
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 12:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:49
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 13:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:35
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 10:43
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 10:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 11:05
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:51
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 12:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 14:45
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 16:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:02
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 2. 2006 12:12
neregistrovaný "Alessio"
3. 2. 2006 14:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 14:52
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 16:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 2. 2006 15:26
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 10:43
neregistrovaný "Pepino"
4. 2. 2006 18:44
neregistrovaný "Pepino"
3. 2. 2006 10:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 11:05
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:34
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:08
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 11:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:11
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:32
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 13:45
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:06
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:15
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:55
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:20
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:43
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 15:13
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 15:25
neregistrovaný "ciello"
4. 2. 2006 15:37
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 14:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:41
neregistrovaný "milo"
3. 2. 2006 12:29
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 12:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:58
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 13:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 17:28
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 2. 2006 11:22
neregistrovaný "Peytl"
3. 2. 2006 11:36
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "Peytl"
3. 2. 2006 11:53
neregistrovaný "Coulin"
3. 2. 2006 11:53
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:58
neregistrovaný "Peytl"
3. 2. 2006 11:44
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 13:41
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 12:47
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:07
neregistrovaný "jazzi"
3. 2. 2006 13:18
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:35
neregistrovaný "jazzi"
3. 2. 2006 13:39
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 09:57
neregistrovaný "anonym"
3. 2. 2006 13:16
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:20
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:27
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:46
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:53
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 13:57
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:34
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:18
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:19
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:20
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:06
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:19
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:24
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:31
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:40
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:50
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:56
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:13
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:19
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:54
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:01
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 16:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 14:27
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:31
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:36
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 15:10
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:39
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:50
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:11
neregistrovaný "Marko"
4. 2. 2006 16:52
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 15:23
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 15:28
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 23:17
neregistrovaný "´česi *"
4. 2. 2006 16:54
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 15:46
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:50
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 15:54
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:54
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 16:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 16:07
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 16:26
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 16:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 2. 2006 13:13
neregistrovaný "Alessio"
4. 2. 2006 14:02
4. 2. 2006 16:59
neregistrovaný "ZZ"
neregistrovaný "Šumící tráva"
3. 2. 2006 08:56
:-/
ten spoiler vzadu vypadá debilně..radši ho sundat a přední nárazník byl lepší před inovací 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 09:41
Sorento
..je jedno z těch hezčích... SUV a z Asie... nebudeme si nalhávat, že design je silnou stránkou asijské produkce.. ovšem je nutno podotknout, že momentálně je nejhezčí Suzuki Vitara... ta se povedla... teda jako myslím z Asie... ;-) A u sorenta ten novej motor asi přijde vhod... ten dejchavičnej cgrochta hlučnej co tam mají teď... no takže tak.. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 09:42
HISTORKY Z KNAJPY
Kámo, vim přesně jak to mám valit. Na co meďoura... nějaký emko, na co ixpětku... takový krávy... nebo ten lanďák... panebože... stojí to šílenou vatu... kde na to mám vzít... tak heleď... nakonec... vždyť ti v těch meďákách a bavorákách... bůhví, jak si na to vydělali... to já, já sem na sebe hrdej...skoro... rozumíš... umím se ohánět a koupil jsem si parádní káru... vypadá skoro jako to emko... co říkáš? za co jsem schopnej oželet to "skoro"?, tohle neřešim... Ostatně i já sám... jsem skoro jako Brad Pitt... tohle tvrdí moje holka... tedy bejvalá... možná, kdybych nebyl "skoro" moh´sem ji mít ještě dneska... Tak čus.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 09:58
Re: HISTORKY Z KNAJPY
..to s tou... holkou..... ;-\ to... mě mrzí.... :-( ... Ale třeba to byla jen "skoro" tvoje holka.... >:D >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 10:53
Re: HISTORKY Z KNAJPY
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "yeretnom"
3. 2. 2006 10:10
Re: HISTORKY Z KNAJPY
Já si zas myslím, že Sorento je opravdovější, než pseudoterénní, zbytečné emoce budící a kvalitativně pokulhávající ML. A navíc je to OFFROAD, s rámem, redukcí...
O třetinové ceně při nejspíš srovnatelné kvalitě se asi zmiňovat nemusím.
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 10:11
Re: HISTORKY Z KNAJPY
máš s tím zkušenosti..? tak hoď pár vět... :yes: ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:23
Re: HISTORKY Z KNAJPY
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:32
Re: HISTORKY Z KNAJPY
;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:13
Ptačí žloutenka
Jako choroba se tu šíří zvyk oslavovat všechno, co kolem Japonska alespoň letělo. V dnešní zglobalizované době je ale národnostní měřítko docela směšné. Japanofilové tak mnohdy hájí i dávno padlé pevnosti. Opěvovat jak nám to nandává Mazda nebo Nissan je stejně absurdní jako kdyby se Fidel Castro procházel po vojenské základně Guantanamo a pochvaloval si, jakou má kubánská armáda moderní výzbroj. V zásadě stejně jako u amerických a evropských protějšků, i Japonsko má úspěšné a neúspěšné automobilky. Mazda, Nissan, Suzuki, Isuzu, ty všechny rozcupovala konkurence a staly se majetkem Fordu, GM, Renaultu. I úspěchy Toyoty (Lexusu) ve statistikách spolehlivosti se jaksi automaticky aplikují na kompletní japonskou či dokonce asijskou produkci. Ale tvrdit, že Mitsubishi nemá tristní problémy s kvalitou je jako vychvalovat, že dohodíte oštěpem nejdál jenom proto, že jste ze stejné země jako Železný. Ta absurdita ale zachází ještě dál. Zatímco třeba americké značky prý nemají exportní trhy, protože třeba takové Ka, Fiesta, Focus, Mondeo, nejsou ameriky, tak pro ameriku vyvinutá, na americkém území americkýma rukama montovaná Toyota Camry je prý japonec jak vyšitý. A proč že je Camry vychvalována japanofily? Vždyť japonskou má jen historii a značku. Tedy přesně ty samé atributy, které tak drsně kritizují jako nepodstatné u evropských a amerických výrobců. Historie a značka je prý nedůležitá. Když oni tak rádi předstírají, že jedí hůlkama rýži. A je přitom jedno, že třeba neobratně brčkama nabírají knedlo vepřo zelo. Ta kvalita je taky docela pochybnou záminkou. Když to laciný model Toyoty natírá ve spolehlivosti Mercedesu, je z toho klíčový důvod proč kupovat japonské. Když ale nejlacinější model Buicku ve spolehlivosti přestihne mnohonásobně dražší Infiniti, není to už tak podstatné. Když se bojuje proti VW, je poukazováno na to, jak je Toyota nebo Honda podstatně výhodnější koupě a proto je prý dobrý nápad jí kupovat. Když ale někdo cenově roznese Toyotu a Hondu na kopytech, začnou ti samí lidé v diskusi psát oslavné eseje o tom, že Toyota a Honda se nepotřebují cenové podbízet. To je základní kámen toho pokrytectví. Kvalita a lacinost jsou ctnosti. Ale jen trochu. Ne moc kvality, ne moc výhodného nákupu. Japonci prý likvidují US automobilový průmysl. Opravdu? V roce 1982 prodával GM 4,5 milionu aut ročně, Ford 2,1 milionu, Chrysler 1 milion. Dnes prodává GM 4,6, Ford 3,3 a Chrysler 2,4 milionu. Z toho lze snadno dokázat, že americké značky díky pokračující motorizaci národa rostou, i když jejich tržní podíl se zmenšuje. Jenže vaší finanční situaci neurčuje procentní tržní podíl že? Pokud jim rostou prodeje a stejně nedokážou vydělávat, je to jasný důkaz toho, že si za své finanční problémy můžou sami! Ano, bohaté výhody zaměstnancům, a další finanční nesmysly zatěžují kasu výrobců v USA. Takže situace spíš připomíná velkého obra, který zakopnul a kolem radostně tančí malý Vietnamec a vykřikuje "viděli jste, jak jsem ho srazil na zem?" Shrneme to. Japonsko má dva kvalitní bojovníky. Dva koncerny z celé Asie (Toyota a Honda) si udržely absolutní samostatnost. Není to víc než v USA nebo EU.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 10:27
Re: Ptačí žloutenka
..hmmm.!! :yes: :yes: ..
neregistrovaný "ricardito"
3. 2. 2006 10:27
Re: ZOOM ZOOM
Tvá neávist k Japoncům je obdivuhodná!Přinejmenším tak jako tvá láska k těk zdegenorovaným Amíkům.Tvé neustálé předhazování Americkejch aut je směšné.Když tak miluješ Ameriku,už si někdy seděl v americkém autě?Tvrdé,šedé plasty,katastrofální spracování...To,že se jejich auta prodávají,tak jen díky vlastnímu trhu.Všichni víme,že ty degeneráti jsou vlastenci až za hrob,proto ten odbyt amerckejch keplů.Konečně prozři a podívej se kdo dělá špičková auta!JAPONCI!TORA TORA TORA :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:34
Re: ZOOM ZOOM
Jediný zaslepený vyznavač jednoho národa jsi ty. K Japoncům necítím ani špetku nenávisti, naopak patří k mým nejoblíbenějším národům. Vadí mi ale agresivní japanofilové jako ty. Seděl jsem v mnoha amerických autech. Nejčastěji jezdím v jednom, které má kompletně měkčenou palubku. Vybrali jsme si plasty v příjemném tmavomodrém odstínu. Tolik barevných možností plastů jako ameriky nenabízí žádný japonský ani evropský výrobce, tak se s těma kecama o šedivosti uklidni.
neregistrovaný "ricardito"
3. 2. 2006 10:45
Re: ZOOM ZOOM
Á Amerikofil jezdí v americe.Tak to jo.samozřejmě,že máš krásnou měkkou a modrou palubku.A když vyndáš klíček,taky ti auto třikrát zapípá,žes vyndal klíček(to ameriky dělaj ne?).Tak to máš parádní. A co máš?Saturn ION? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:50
Re: ZOOM ZOOM
Tobě rozhodně nebudu prozrazovat, v čem jezdím, ale ION by se do toho zaparkoval dvakrát. >:D Když vyndám klíček tak nepípá. Pípá jen když startuju. Je to úžasný. Ta kompletní autodiagnostika pokaždé když nastartuju. Je to jak ve vesmírný lodi. ;-)
neregistrovaný "ricardito"
3. 2. 2006 10:55
Re: ZOOM ZOOM
I ty jeden buržouste ;-) .Vlastně já zapomněl,že se pípá ikdyž startuješ...To s tím úžasným bych nepřeháněl.Pípá i americkej F Escort :-!
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 11:06
Re: ZOOM ZOOM
ale do toho se ION nevejde... a o pípání mám namysli, že jsi začal ty..?!? ne..?!? tak se přestaňte handrkovat.. protože fanatismus je ricardito.. nebezpečnej..!!!!!
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:17
Re: ZOOM ZOOM
Neznáš míru, brácho...
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 12:32
Re: ZOOM ZOOM
Kdybys tady neplkal, mohl bys být buržoust taky. Jenže to bys musel vývíjet prácovní činnost, tohle štěkání ti tady ale stačí, že jo ?
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:43
Re: ZOOM ZOOM
Já myslím, že toho buržousta myslel už žertem a v dobrém. Zrovna když se umoudřil, tak jste se do něj všichni tři pustili. >:D
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 12:49
Re: ZOOM ZOOM
Viděl jsi někdy Ať žijí duchové ? "No kdo to má poznat, no kdo to má poznat ?" Pořád jedou ty svoje odrhovačky a navážečky, že pak člověk ani nepozná srandu ;-\ Pokud to bylo myšleno z legrace, pak se mu omlouvám ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:17
Re: ZOOM ZOOM
Ať žijí duchové jsem viděl jako dítě několikrát. Ale už si to nepamatuju. Jen že tam bylo někajý podomácku robený auto. >:D
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 10:35
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Tvá neávist k amíků je obdivuhodná!Přinejmenším tak jako tvá láska k těk japoncům... ;-\
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 10:43
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Nevím, co by tvému příspěcku řekl Fidél ;-) , nevím, kam dohodím, oštěpem ;-) když si teda dávám čas od času to vepřo jnedlo (příborem) :-) , ovšem jedno vím bezpečně - žes napsal výborný příspěvek :yes: :yes: BRAVO LONES... :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:58
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
;-) :yes: ps: Fidel by řekl asi toto "My si náš blahobyt rozvracet nedáme. Kdokoliv k nám připlave z Floridy žadonit, bez milosti zastřelíme. >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:05
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
>:D
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 11:51
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Hezkej výlev takhle při pátku. Souhlasím, že je současný svět zglobalizován. Do německých aut se dodávají francouzské výrobky vyrobené v Čechách... Když je všechno tak zglobalizované, jak píšeš, tak ti přeci nemůže vadit oslavování japíckých výrobků, nebo hanění amerických, když se vlastně jedná o zglobalizované produkty, ne? A ten závěr? Dva kvalitní protože jsou samostatní? Ale no tak :-) Aston Martin není kvalitní, protože není samostatný? Krásně to shrnuješ, Lonesi, bohužel však pouze dle svého vidění... :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:11
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Psal jsem o japonské produkci. Astonu Martin se dostává nejvyšší pozornosti a plodí to ovoce. Ale kdybys viděl jak se chová GM macešsky k Suzuki a Isuzu zejména v Americe.... jsou to vlastně rebadgeované Chevrolety(Isuzu) a Daewoo(Suzuki). Mnohem líp je na tom Mazda, ale i u ní J.D.Power ukazuje spíš na průměrnou "Ford kvalitu" než na něco extrovního jako je Toyota a Honda. Neříkám, že je to pravidlo, že každý samostatný je kvalitní a součást koncernu nekvalitní. To ani v nejmenším. Ale asijské značky, které jsou v područí prostě nezáří tak jasně jako Toyota a Honda. Takže příště nehledej v mém příspěvku světonázor, když to měl být "japanázor". ;-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 14:45
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Zobecnění konrétního. Nic víc. Proto jako příklad AM, protože u něj si nedovolíš pochybovat o kvalitě. Asi tak.
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 16:57
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Myslíš že zrovna já (JÁ!) jsem celý nadšený z toho, že americké koncerny nedokáží ukořistěné japonské značky lépe využít třeba právě v boji proti Toyotě a Hondě? Vážně nechápu proč mi podsouváš podjatost.
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 2. 2006 12:02
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
Možná bych v jednom bodu trochu nesouhlasil(zda firma, které rostou prodeje, si může za své finanční problémy sama), ale to je v tuto chvíli celkem nepodstatné... Celkově - :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
3. 2. 2006 12:12
Re: RUDO PŘED OČIMA zoom zoom
fanatismus je velmi nepříjemná věc. Na jednu i na druhou stranu. :yes:
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:11
Re: Zkouškové zkončilo, Lones má volno a bude zlobit :-)
No nevím chlapče, nepotěšil si mě, ani já Tě nepotěším.. nevim jak moc osobně si mám brát tvůj příspěvek, raději to moc řešit nebudu.. Když už se snažíš psát objektivně a navíc mluvíš o pokrytectví, tak by to chtělo psát objektivně a bez pokrytectví. Nic není černobílé, neobjektivní není pouze jedna strana - jsou tu tři tábory, každý z nich je občas neobjektivní, občas se chová pokrytecky atd. Je zajímávé, že Ti zrovna tak vadí ti japonci. Třeba já osobně většinou vycházím z "tvrdých" faktů a na jejich základě něco píšu, ale existují tu i určití fanatici, kteří píšou "naprostomimomísu" (přiznávám že roztomilé a čtivé ;-) eseje) - Ti to nevadí? Popojedu. Ještě jsme neslyšel o tom, že by někd Toyotu cenově roznesl na kopytech :-) Toyota se cenově nepodbízí v Evropě, v USA je situace jiná, tam jde tvrdě na věc (i když o zas až tak moc nehrotí, jak by mohla). To že japonské automobilky vyvíjí ohromný tlak na US automobilky je neooddiskutovatelný fakt! Zejména Toyoty (ale i Hondy) se bojí všichni, na to vem jed. To že si to nepřipouštíš, nic neznamená. S těma absolutníma číslama to snad ani nemyslíš vážně, panebože, japící už nyní maj třetinu trhu! A to ještě neřekli poslední slovo, navíc korejci se teprve rozjíždí (o Číně nemluvě).. Následující ekonomické analýzy nechám raději bez komentáře ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 14:27
Re: Tome
Mohl si to klidně nechat bez komentáře úplně. ;-) Tvoje "tvrdá fakta" znám moc dobře: 1)prodejní čísla 2)statistiky spolehlivosti 3)ceníky. Ani u jednoho nelze říct, že by japonské značky byly bezkonkureční a jediné.
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 14:52
Re: Vsude vidim nepritele!!!
Zbyl jsem uz sam, ostatni se pridali na druhou stranu barikady...odkaz Henryho F se dnes vali v kosi administrativni budovy Mazdy...GM se dnes uz jmenuje Toyota-GM a Daimler se spojil s Hondou...divize Chrysler vede jakysi Nakatoru...nekteri dosli uz tak daleko, ze si nechavaji barvit kuzi na zluto a operativne sesikmit oci, ti mene vlezli jedinci nosi alespon zlute kosile a ti nejodvaznejsi pouze zlute trenyrky, presvedcujic me o loajalite ke mne...Vse se to zmeni denicku, vsechno, vsecicko. Tak zase zitra...Lones :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 16:55
Re: Vsude vidim nepritele!!!
Tohle sci-fi neznám. >:D
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 15:26
Re: Vsude vidim nepritele!!!
>:D >:D >:D :yes: :yes: ;-) Úplně přesně vím, co tím chtěl básník říci >:-[]
neregistrovaný "Pepino"
4. 2. 2006 10:43
Re: Vsude vidim nepritele!!!
věcně máš možná pravdu, ale ten hrozný slovní průjem!
4. 2. 2006 12:30
Re: Vsude vidim nepritele!!!
Přečti si cos napsal... nebudeš tomu věřit :no: To neumíš ani zaujmout postoj k tomu, zda má Lones racio v příspěvku? Co to znamená to - možná? A cos chtěl vyjádřit tím slovním průjmem? nerozumím ti... je to dokonale napsáno s prvotřídními životnými příměry. Napiš víc... moc se těším na tvůj styl, na myšlénky, na volbu, a rytmus slov a vět... prostě zkus to... plivnout umí každej blb :no:
neregistrovaný "Pepino"
4. 2. 2006 18:44
Re: Vsude vidim nepritele!!!
To je dáno přístupem k životu: někdo mnoha slovy řekne málo myšlenek, jiný zase je na slova skoupý, ale když něco řekne, stojí to za to.
Měl jsem kdysi šéfy obou kategorií.
Ode mně se rozhodně nedočkáš podobných exhibicí.
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 10:55
Prestižní střední třída
No Mates je pryč, takže můžu :-) Je to jediná kategorie, kde Evropa v USA stále drží zlatou medaili, takže udělám radost asi hlavně GTImu. Leden 2006(2005): BMW 3: 8,546(7,033) / Lexus IS: 4,073(453) / Infiniti G: 3,943(4,873) / Volvo 60/70: 3,562(3,820) / Lexus ES: 3,333(4,487) / Acura TSX: 3,204(2,246) / Mercedes C: 3,098(3,548) / Lincoln Zephyr: 2,692(0) / Audi A4: 2,563(2,670) / Saab 9-3: 1,541(1,139) / Jaguar X-type: 432(856)
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 11:01
Re: Prestižní střední třída
ať se dívám jak se dívám, je to zhruba půl na půl evropa a zbytek světa.. ale ti japonci... hmmm.. nevím nevím... Ale to BMW mě překvapilo.... :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:05
Re: Prestižní střední třída
Dokonalá tabulka :yes: ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 11:34
Re: Jaguar
Ad. X-Type - myslim, ze uz v priebehu tohto roka dojde k stiahnutiu X-Type z US trhu. Tym sa zacne proces globalneho ukoncenia predajov X-Typu. ///Btw. videli ste uz tie trailery a TV-reklamy k novej kampani Jaguara "Gorgeous" ? Moc luxusne to neposobi, podla mna to je cele skor trochu "depresivne" - devcice sice pekne, ale strih, sceny, nesuvisle vkladanie aut do "deja" - vsetko nic moc. Ta kampan je taka, aky je novy Jaguar XK. Nepresvedciva... Ze by marketingove trapenie Jaguara pokracovalo :-( ([odkaz]
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:45
Re: Jaguar
Na tyhle mejdany se jezdí taxíkem... :-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:08
Re: Jaguar
:-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 11:54
Re: Jaguar
Už jsem to četl v časopisech, že působí málo luxusně. A stydím se to přiznat.... ale mě se ty reklamy na nový XK líbí moc a připadají mi luxusní. Rozhodně luxusnější než třeba na německé trio. Ty mají mnohdy ty tištěné reklamy velmi prostě působící. Asi to je teda nějaký záměr technicistního stylu, ale přesto....
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:06
Re: Jaguar
Teda některý záběry a některý týpky tam vypadají možná trochu moc rozmařile a lehce jak by řekli v USA jako "new money"(zbohatlíci) spíš než "old money", ale celkově to shledávám dost podařeným. ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:11
Re: Jaguar
Tie printove rekalmy este ujdu - ale tu, pri TV, je to fakt divne. Ide z toho pocit, akoby sa niekto snazil viac o "umelecky" pohlad na zivot hornych desat tisic, nez ako o stylovu reklamu na drahe auto... ;-\
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 13:32
Re: Jaguar
čeče... nějak nevím co říct... ;-\ TV add nenadchl ani neznechutil... technicky dobře udělaný, ale otázkou je, jestli prodává.. to je asi důležitý... je pravda, že jsem ji teda moc nepochopil, no ale já zřejmě nejsem typickej vzorek na cílení... no ale přesto... a JEN gorgeous asi samo neprodá... Ale asi by to chtělo vidět výsledky a čísla... třeba funguje..?!? ;-\ Ale nevěřím, že kluci v marketingu nevědí co dělají... teda doufám... 8-s jinak s pánem bohem... ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:45
Re: Jaguar
"...TV ad nenadchl ani neznechutil... technicky dobře udělaný...": to je presne ono. Presne ako nove XK. v tej reklame ide zrejme o to dat auto do sirsieho kontextu "krasnych okamzikov ludi s know-how na zivot"(tomu zodpovedaju ti krasni typkovia, yachty, vecerky, "nuda na gauci",etc..) ...ale aj tak sa mi to zda tak nejak nestastne podane. Dost odtazito od aut... Ale mozno to bude fungovat. Uvidime co bude az kampan bude mat za sebou tak rok... ;-)
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:06
Re: Jaguar
ale nic neříkají... vůbec nic mně tím neřekli.. snad jen naznačili.. -gorgeous... a..? fakt nevím... ale pochybuju, že maník co jezdí escalde si koupí tohle jen proto že je to gorgeous.. Ani totiž nevím, jestli se mám soustředit na obraz nebo zvuk - poslouchat nebo hledět.. ani jedno nemá jasnou vypovídající hodnotu vedoucí ke koupi tohodle auta.. Oproti tomu mrkni na tohle (předposlední video): [odkaz]%20Rover%20Vi… je to "Procession" (30 seconds): ale to bychom mohli takhle pouštět reklamy z celého světa.... :-) takže pokud má někdo nějaký pěkný reklamy... hoďte odkaz...! ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:15
Re: Reklama na auto
>:D ...to som nevidel! Ta je fakt dobra...je tam auto (a este k tomu dobre) aj myslienka (a este k tomu aj vtipna). :yes: :yes: /// Ja som tu pred par dnami nechaval odkaz na tu Alfu Sportwagon ( [odkaz] ).
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:55
Re: Reklama na auto
tohle si pamtuju.. nedávno tu někdo dal také link... ta je třeba spojená s osobností.. a to zřejmě Alfa udělala hodně dobře a spojení 156SportWagon s CatherinaZ Jones je sakra rajcovní... a má to pro mě hodně vypovídající hodnotu - stylová, krásná, pro úspěšný a taky pro ženy a prostorná... což necítím z toho Jaguaru.. :yes: A Range.. to snad bez debat... :-) :yes: ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 14:20
Re: Zakazna kampan na Ford Ka.
Kvoli tomuto bolv UK velky pruser! Museli odist ludia z marketingu od Forda a okamzite bola rozviazana zmluva s reklamnou agenturou. Pre Ford to malo tusim aj sudnu dohru.
[odkaz]%20ka /// [odkaz]
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:43
Re: Zakazna kampan na Ford Ka.
..nespustím to... nemám adekvátní SW.. bohužel... a ani nemohu... :-(
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 15:13
Re: Zakazna kampan na Ford Ka.
v inom formate to nemam :-(
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 15:25
Re: Zakazna kampan na Ford Ka.
někdo tu posledně nechával tenhle zajímavej link..: [odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 15:37
Re: Zakazna kampan na Ford Ka.
>:D >:D >:-[] Tu druhou jsem neznal >:-[] :yes: Krásnej chladnokrevnej černej humor :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 14:24
Re: Reklama na Escalade
[odkaz]
neregistrovaný "milo"
3. 2. 2006 13:41
Re: Reklama na Escalade
tie reklamy fakt nie su nic moc...pekne...ale..take chladne...svojim spracovanim mi praveze pripominaju nieco na styl bmw 5, nie obsahom, ale atmosferou. Ale nie o tom som chcel :-) V niektorych pohladoch mi pripomina ford cougar resp. taurus. Je mi jedno kto vlastni Jaguar a nechcem tym vobec povedat ze je to prezleceny ford. Ale prilis mi ho ten predok pripomina. skoda.
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 12:29
Re: Reklama na Escalade
Tak tady teda pseudojapíci s Lexusem dostávají v Americe na frak od evropského BMW >:-[] Takovej milej dodatek k té ptačí chřipce ;-) A k té ptačí chřipce: v zásadě souhlasím, z hodně velké části, ale nezdá se mi, že by zde exhibovali jen japíci ;-\ Jeden exhibicionista zde také hají i dávno padlé pevnosti. O jeho nekritickém opěvování se raději nebudu zmňovat. Myslím, že naprosto jasně tušíš, kam tím mířím. Toho si do svého příspěvku nezahrnul proč ?
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 12:42
Re: Reklama na Escalade
Moc dobře vím, koho myslíš. Měl jsem dost dobré důvody ho nezahrnout. 1) netýká se to japonské produkce 2)je v názorech skoro sám zatímco japanofilové se tu za poslední čtvrtrok snad množili pučením. >:D 3)zná svoje mantinely 4)je to můj kamarád. Myslím, že to stačí, jako docela komplexní zdůvodnění. ;-)
neregistrovaný "manitou"
3. 2. 2006 12:58
Re: Reklama na Escalade
Máš pravdu, netýká se to japonské produkce, ale stejné prvky se dají vysledovat i v hájení a opěvování té dolnosaské produkce. Sám rozhodně není, občas má na pomoc slovenského brata ;-) Mantinely, tak o to by se dalo sáhodlouze diskutovat. A že je to tvůj kamarád, tak pak je to pochopitelné. Ovšem nejsem si jist, zda by vůbec Ptačí chřipka vznikla pokud by ... prezentoval za Apoštola třeba Accorda. ;-) Pak je tam jistý prvek loajality, který snižuje objektivitu ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:26
Re: Reklama na Escalade
Ale vždyť já myslím, že to dostatečně jasně už popisuju výše. Článek Ptačí žloutenka nebyl proti japonské produkci. Byl proti určitému druhu jejích fandů. S cílem vytvořit zpátky rovnováhu. Kdyby tu bylo patnáct proněmeckých fandů a rostla jejich drzost každým dnem, vznikl by třeba příspěvek Bavorská klobása. >:-[] A objektivní, tak to není nikdo. Ani já. Ale z toho mě snad nikdo ani nepodezříval ne? >:D Zakončím to: Ptačí žloutenku sem napsal ze stejného důvodu, ze kterého jsem plodil ty legrační básničky pod Dakarem. Ale ten důvod neměl co dočinění s tím, s kým se tady bavím radši.
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:48
Re: Reklama na Escalade
Hele hele hele, abych nemusel napsat příspěvek - s bigmacem nízko u pasu ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 2. 2006 17:28
Re: Reklama na Escalade
lincolnek doblý ale jag nevim nevim ;-\ .... a to ještě má zephyr dostat místo 3,0 V6 nový 3,5 jako má mkx .... ( pokud mkx zůstane mkx ... )
neregistrovaný "Peytl"
3. 2. 2006 11:22
Už jsem tu...
Tentokrát Lonesovi musím dát za pravdu. Amerika je mi sice trochu vzdálená, ale Japonsko je, pánové, zhruba stejně daleko. Takže to s tou láskou nepřehánějte. Snažte se o trochu objektivity, abyste se jednou neprobudili na rákosovejch rohožích... ;-) A abych se vrátil původnímu tématu. Myslím, že srovnávat Sorento s ML, X5 a podobnejma, je trochu mimo mísu. Trochu. Podle mýho je srovnání s RAVkou nebo Vitarou případnější. A tam se Sorento neztratí. Ale to je otázka názoru. Mně se Sorento líbilo na první pohled a líbí se mi i teď. Rozhodně patří k tomu nejlepšímu, co nám korejská kuchyně naservírovala. A za tím si stojím.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:36
Re: Už jsem tu...
:-) rohože dřou do zadku >:D Hele, proč myslíš, že si nekoupí někdo tady Sportáž a koupí tohle... protože chce ze 150 metrů vypadat, že valí MB... Jistě, patří k tomu nejlepšímu... komplet okopírovaněj meďák. Ale pozor... jde o těch 150 metrů. Já cením spíše origanalitu - Getz, třeba z té lokality, i když jim to namalovali v Itálii. Tohle maj trochu lepší fakt u MB... P.S. Po přečtění tvého příspěvku tu vržou zubama všichni Sorenťáci... ;-) Jinak se vidí málo aut s tak nepříznačným názvem... Sorento... jak na tohle v těch dálavach mohli přijít?
neregistrovaný "Peytl"
3. 2. 2006 11:45
Re: Už jsem tu...
Já si osobně myslím, že Sportáž si nekoupí, protože je prostě škaredý auto. ;-) A jestli skřípou zubama, dobře jim tak, říkám věci, jak je cejtím. Pokud je Sorento koncipována jako asijská kopie Medu, nepovedlo se. Možná ale není, pak to tomuhle autu trochu nefér podsouváme a posuzujeme pak zaujatě. Ber, jak ber, našlo by se mraky mnohem horších SUV s asijským pasem. Takže u mě Sorento boduje. A originalita Korejců je věc na delší debatu... ;-)
neregistrovaný "Coulin"
3. 2. 2006 11:53
Re: S Koreou se musí taky počítat...
vždyťˇauta od VW počínaje GURU 5 začínají taky vypadat korejsky... >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 11:53
Re: S Koreou se musí taky počítat...
:-) To jo.
neregistrovaný "Peytl"
3. 2. 2006 11:58
Re: S Koreou se musí taky počítat...
Checht, vy se tu dneska hecujete... >:D
neregistrovaný "ZZ"
3. 2. 2006 11:44
Sorento
Už jsem to tu kdysi psal. Sorento je jedno z mála korejských (asi ze dvou) aut, které se mi opravdu líbí. Pěkný interiér i zevnejšek, dobrá výbava, slušná cena. Teď k tomu ještě přibyly dobrý motory. Na Sorentu je vidět, jak Korejci dotahujou. A dotahujou hodně...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 13:41
Re: Sorento
..s tím se dá souhlasit, ale zase musím ti říct, že jak se mi relativně Sorento líbí, tak z něj nejsem paf a to proto, že má stále větší kastli a malý kola... opticky to tak u některých barev vypadá... kdyby bylo o chlup menší (vážně o kousíček) na stejnejch kolech tak by mohlo aspirovat na hezouna roku... a ty motory - velká slabost je minulostí...! takže souhlas.. :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 12:47
UMĚNÍ DÍVAT SE
přestává být chápáno jako umění, jako kategorie hodnoty, jako výzva, jako tvá povinnost. Jo, je to možný brácho, že si v jeansech z trhu připadáš jako pravej kovboj z Tenkrát na západě.... měli by ti ovšem vysvětlit, že to zdání je opravdu než klamem. P.S. Koukal jsem na stránky Kia... to Sorento je tam asi ve dvaceti barvách... může mi tu někdo vysvětlit, proč si tady kupujou tohle auto zásadně barvoslepý? Znám jen dvě barvy ze silnic - šedou a černou... jedna zrovna horší než druhá k tomuhle autu, v jiný mu to vlastně sluší. ... možná to vypovídá o vnitřku majitelů... šedí, jak jejich touhy?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jazzi"
3. 2. 2006 13:07
Re: UMĚNÍ DÍVAT SE
KIA sorento se prodavá v několika odstínech a kombinací barev.Ale je pravda,že nejvíc se prodávají černé,stříbné a šedé ,tak samo i sportáže
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:18
Re: UMĚNÍ DÍVAT SE
V černé je to auto úplně zabité. V šedé je neskonale smutné. Problém vidím i v lesku plastů kolem. Jinak jsem podrobně koukal na foto nahoře u článku a zdá se, že ty plasty už jsou do matova... a i ta stříbrná vypadá dobře. Teď myslím to bude napohled lákavé. Tohle auto vyžaduje lehkou, jasnou barvu... pak by to fungovalo...
neregistrovaný "jazzi"
3. 2. 2006 13:35
Re: UMĚNÍ DÍVAT SE
KIA SORENTO se v jedno bareevném rozlišení se dodavá pouze v základní výbavě.Dvojí rozdlišení neboli dualní barvy jsou v nejvyších výbavách.Tak samo to bude i u omlazeného sorenta.At na sorentu bude jakákoliv barva,vždy se bude dobře prodávat
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:39
Re: UMĚNÍ DÍVAT SE
Asi prodáváš Sorenta... tak kupujícím trochu poraď v barvě... vždyť to je k uzoufání.
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2006 09:57
Re: UMĚNÍ DÍVAT SE
V jakých barvách se prodá nejvíc Passatů? Překvapení: ve stříbrné! ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:16
Toyota Urban Cruiser Concept
Hey, Tome, kde si...asi mam riesenie nasej debaty od Toyoty Rush! ;-) Bude to predstavene v Zeneve: [odkaz] /// Pamatas ako som Ti hovoril, ze pochybujem o tom, ze Toyota ponukne rovnake auto, ako Daihatsu..? A ze mam nejake spravy o malom SUV od Toyoty na buduci rok...? Tak toto by mohlo byt presne ono! Zakladne tvary vyzeraju seriovo, a tie detaily ("zobak" nahradzajuci masku) sa samo dorobia. A velkostne to zodpoveda Toyote Rush... ;-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:20
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
Uuuua, to jsem se lekl... :-O :-) :yes: Tohle bude černej pátek pro toma ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:27
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
>:D >:D ...ja myslim, ze on to nejak prezije...otazka je preco to uz u Toyoty nedotiahli. Takto to vyzera, akoby designer umrel tesne pred dokoncenim auta...tak tam narychlo "uplacali" ten taran. To fakt nie je pekne...
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:46
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
>:D >:D
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 13:53
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
a ještě po jeho smrti se jim v průvany pomíchali výkesy na stole.. tak to nějak poskládali dohromady.... >:D >:D :no:
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:57
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
>:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:30
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
Souhlas s GTI. >:D Připomíná mi to malého zlého potměšilého tvora, který v každé správné animované pohádce doprovázel hlavního záporňáka.
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:34
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
Podla mna to ujde, akurat, ze ten predok a nestastna farba definitvne kazia dojem.... ;-\
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:18
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
Uf, ještě, že je to jen koncept. Když si odmyslim ten zobák, tak to +- odpovídá. Vypadáto, že budeš mít zase pravdu :yes: ;-) Dík za info
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:19
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
P.S. docela by mě zajímalo, jak bude vypadat nová Corolla..
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:20
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
Soudě tady podle toho, to Corollu raději ani nechtěj vidět >:D
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 15:06
Re: Toyota Urban Cruiser Concept
zakladny tvar: [odkaz]
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:19
OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
[odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:24
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
Hezké :yes:
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:31
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
No, mne sa viac Pacil minuly rok Fluence, ale toto ma svoje designove caro tiez. Dalsia pekne drza designova vecicka! Zaujimave na tom je ale to, ze po Fluence uz druhykrat uplatnili vpredu podobny motiv. Oni to asi fakt chcu pouzit na buducej generacii aut :yes: : (Bacha na krk!!): [odkaz] /// [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:40
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
:-) Lehl jsem si na stůl. :-) Hezké, moc hezké.
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 13:50
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
Ze?! Ako keby sa designer volal Jules Verne :yes:. Keby to takto vyzeralo...a keby sa mi sucasne auto tak "nekaslalo"...tak by som do toho hned skocil. ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:56
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
No, ono to také vypadá, že by to mohlo hned na silnice...
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:13
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
a... skara... mi ruplo za krkem... >:D Ale vypadá to dobře... mají zžejmě sílu na to dělat stabilně zajímavý auta, jen mi ten první obrázek moc evokuje koncern VW respektive folkyše obecně... ;-\ ale to možná že je to otočené... "nakřivo".. >:D :-! Jdu si pro krunýř na krk... ;-) není tu nějakej právník...? >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:19
Re: OT: RENAULT ALTICA pre Zenevu
>:D Tak tohle jsou pro mně ty pravý brněnský pátky >:-[] :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 13:48
Hybridní Escalade se blíží!
První Cadillac Escalade s hybridním pohonem bude v prodeji od podzimu 2007. Osazen bude novou převodovkou Allison a bateriemi Panasonic. Podle prvních odhadů bude úspora paliva cca 25%, čímž se přiblíží na dálnici 30 MPG (7,8 l/100km).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 13:54
Re: Hybridní Escalade se blíží!
Tak to na aktuální trendy z Bílého domu reagujete rychle ;-) I když... já z hybridů beru jen Berťonákovou Multikáru s piliňákama a psím spřežením... :-) Vlastně mě moc mrzí, že vrůstáme do doby hybridů... za 20 let si tu budou psát o nás, co jsme, bohužel, byli u zlomu... jako o smutný generaci... autožroutů. Hergot, bral bych to tu znova za takovejch 50 let...
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 15:01
Re: Hybridní Escalade se blíží!
Te spotrebe snad ani sam verit nemuzes... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 16:53
Re: Hybridní Escalade se blíží!
Věř a víra tvá tě vyléčí. ;-)
neregistrovaný "Tom"
3. 2. 2006 14:27
Vzkaz
Poslední dobou sem toho měl fakt dost, tak že sem ani nestíhal vše číst a příspívat.. přichází zasloužený odpočinek :-) razim na hory a beru sebou lanďáka >:D >:D >:D už se těšim až ho projedu, teďka v zimě je to bomba (akorát je potřeba najít vhodné místo, což chvíli trvá) ;-) Tak že tu moc nezlobte (hlavně vy dva, vy moc dobře víte, o který jde ;-) ). Budu off-line minimálně týden, spíš dba, ale zpětně si to pročtu a běda Vám jestli tu budete provádět nějaké nepřístojnosti! Tak Vám to spočítám i s úroky - značku po značce, model po modelu >:-[] ;-) A hlavně nezapomeňte, že tomu stejně nemužete uniknout - tomu se nedá dlouhodobě čelit - stejně to dopadne jak s elektronikou a počítačema ;-) Na dobrou noc si přečtěte něco o TPS a HSD, pak Vám to bude jasný! Today, Tomorrow, Toyota!!! ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:31
Re: Vzkaz
To seš teda pěkně nevěrnej... Je to tu samý TTT a pak jedeš s Landovsým na hory... :-) Tak si to užij. P.S. Pozdravuj v Pendolinu :yes:
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:36
Re: Vzkaz
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 15:10
Re: Vzkaz
>:D >:D >:D
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 14:39
Re: Vzkaz
se hlavně s Lanďákem nevožerte... bo by havel musel napsat něco novýho... >:D Ale spíš bych být tebou razil heslo... TODAY - TOMORROW - TEQUILA.... Forever... >:D !! a hotovo..! Jo a nezapomeň na toho tranďáka... nebo co si to bereš sebou... >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 14:50
Re: Vzkaz
Tequila.... >:D >:-[] :yes: :yes: Tranďák - >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2006 15:11
Re: Vzkaz
>:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 16:52
Re: Vzkaz
Hezkou dovču ;-)
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 15:23
Vikend
Klasickej weekend, vsichni sou uz vopruzeny z toho vecnyho bouchani skvary, vypada to na to, ze se na vikend vsichni rozjedem...Mates rikal neco vo letadle a Bahamach, GTI skoci do Carrery GT a prej ho jede protahnout nekam na jih, Lones ma v Detroitu sezeni se Shelbym, prej zas' neco novyho (furt mele vo Cobrach), Marko je vecne tajemnej, ale Maranello v sobotu je jisty, ZZ si uziva M5 jeste pred tim, nez ho necha mladsimu brachovi, Ciello svisti na jachtu (s tim Murcielagem je uz trochu vobehranej...kdyz se mu libi?!). Ja, ja mam porad cocky malo, zejtra pudu na virtual burzu a asi neco koupim...prej je volna naka fabrika na vobrazovky v Hranicich, jumpnu do Efka a udelam Prahu, Brno za trictvrte...jako kazdej trapnej vikend! :-!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 15:28
Re: Vikend
jako kazdej trapnej vikend! >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:49
Re: Vikend
>:D >:D Trapnej víkend... to je slogan měsíce >:D >:D :yes:
neregistrovaný "´česi *"
3. 2. 2006 23:17
Re: Vikend
česi * rrrrrrr, * vam. >@>G5, ?>H;8 2K 2A5 =0EC9 ?840@0AK 9>10=85, G5E8 A@0=85(A;>20:8 B>6е;-)!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 16:54
Re: Vikend
>:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:46
Re: Vikend
Přesně >:D Akorát to doplním vo finskou pomazánku >:D Koupím si jí kilo a k tomu patnáct dalamánků... to mi zpravidla na víkend stačí... ;-) Hergot, abych si v tom svým GT nenadrobil >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
3. 2. 2006 15:50
Re: Vikend
Dlabej kaviar, nejde o to, ze Ti nechutna, hlavne, ze je drahej!!! >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 15:54
Re: Vikend
>:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 15:54
Re: Vikend
tak jo... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 16:49
Re: Vikend
>:D >:D :yes: Trapnej víkend.
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 16:07
TAK KONČÍME
pánové, vozovna, vystupovat, kulichy na uši a pořádně navoskovat sáně. Zejtra je volno, čeká nás jen víkendovej článek - Má vůbec cenu kupovat něco jinýho, než getei? Tak nemusíte psát. Těch třista příspěvků zvládnu sám. Pěknej víkend všem, copařům obzvlášť... přeci jen, ten dáreček od Marka nahoře... to je těžký soustíčko. Pokud by naftovejm kovbojům zamrzly trubky, tak - močit, močit, močit. V pondělí zas v aréně. :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
3. 2. 2006 16:26
Re: TAK KONČÍME
..jo a doporučoval bych copařům... nepůjčovat u vás za rohem DVD posledního samuraje... jste pak moc agresivní.. a zahazujete příbory... ;-) .. >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2006 16:33
Re: TAK KONČÍME
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 2. 2006 16:39
Re: TAK KONČÍME
Očekávej za deset minut mail.
neregistrovaný "Alessio"
4. 2. 2006 13:13
Re: TAK KONČÍME
Proč kulichy? Já nasazuju kšiltovku (jo,jestli si pamatuješ - tu darovanou). A doufám, že bude sněžit. Aby měl mezinápravový diferenciál zase jednou pořádnou práci na parkovišti ;-) . Pěkný víkend všem, bez rozdílu ras,pohlaví,povolání.....a,říká se mi to těžko...a bez rozdílu aut! ;-)
4. 2. 2006 14:02
Re: TAK KONČÍME
:-) Pamatuju...
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 16:59
Re: TAK KONČÍME
Teda kucí, já zírám. Mates na víkend odjede a my se tu všichni objímáme a loučíme. Že my se hašteříme jen na oko, aby měl co urovnávat, co? ;-) Tak hezkej trapnej víkend ;-) Já jdu vyhodit ty trapně prázdný flašky po včerejším trapným mejdanu 8-s