Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Sorento: První jízdní dojmy ze Španělska (+video)

Zrovna jsme přiletěli do Barcelony, kde budou probíhat testovací jízdy třetí generace Kie Sorento. Článek budeme průběžně aktualizovat, večer přibudou i kompletní jízdní dojmy.
Zpět na článek
19. 1. 2015 12:09
19. 1. 2015 12:33
19. 1. 2015 12:39
19. 1. 2015 14:14
19. 1. 2015 14:24
19. 1. 2015 14:25
19. 1. 2015 14:29
19. 1. 2015 14:34
19. 1. 2015 21:34
19. 1. 2015 12:15
19. 1. 2015 12:31
19. 1. 2015 15:17
19. 1. 2015 12:32
19. 1. 2015 12:42
19. 1. 2015 13:53
19. 1. 2015 14:16
19. 1. 2015 14:19
19. 1. 2015 14:29
19. 1. 2015 14:31
19. 1. 2015 14:32
19. 1. 2015 14:39
19. 1. 2015 14:41
19. 1. 2015 14:44
19. 1. 2015 17:55
19. 1. 2015 18:10
19. 1. 2015 17:52
20. 1. 2015 12:57
20. 1. 2015 18:34
19. 1. 2015 13:18
19. 1. 2015 13:19
19. 1. 2015 13:32
19. 1. 2015 13:43
19. 1. 2015 14:18
19. 1. 2015 15:05
19. 1. 2015 13:39
19. 1. 2015 14:20
19. 1. 2015 14:44
19. 1. 2015 15:09
19. 1. 2015 15:33
19. 1. 2015 16:59
19. 1. 2015 17:07
19. 1. 2015 15:57
20. 1. 2015 07:52
19. 1. 2015 14:20
19. 1. 2015 16:35
19. 1. 2015 14:56
19. 1. 2015 20:06
19. 1. 2015 20:35
19. 1. 2015 20:42
19. 1. 2015 20:45
19. 1. 2015 20:51
19. 1. 2015 21:07
19. 1. 2015 21:14
20. 1. 2015 06:02
19. 1. 2015 21:44
19. 1. 2015 12:07
No konečně
Zase bude platit, že Sorento je lepší než SantaFé. Sorento 1. generace bylo u nás velmi oblíbené, potom ale přišla slabá generace, která nedokázala prodejně navázat na předchůdce, Hyundai zato se SFé udělal pokrok, teď je ale Sorento zpět a svému bratrovi nic nedaruje. Jo Hyundai to dostane nejen od konkurence, ale i od Kie + navíc u SantéFé mají docela relativně vysoké ceny. Toppere, čekám na komentář a tygří nos vynechej.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 12:09
pekne
zvlast v tejto farbe a na tychto kolesach moc pekne auto [odkaz] zda sa ze nove sorento uz bude majitela viac ako v terene priechodnostou hyckat skor luxusom a eleganciou na dialnici ... s tym asi nic nespravim ..... kazdopadne jedno z najkrajsich SUV sucasnosti ... pochvala panovi dizajnerovi Schreyerovi... ten clovek co dokaze s autami je nieco neskutocne :yes: opat mi padla sanka podobne ako pri sedone :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - wakantanka
19. 1. 2015 12:33
Re: pekne
neviem ako ty, ale druhú generáciu Sorenta som v teréne ešte nevidel, ten stav ktorý si popísal už trvá trochu dlhšie.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 12:39
Re: pekne
tak veru .... tie auta jazdia uz len po cestach.... co uz ... ak chces skutocny terenak musis skusit rexton ;-)
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:14
Re: pekne
No mne se tedy moc nelíbí.... pořád u mne vede Sportage od Kie. Masivní chromovaný čumák není můj šálek kávy.. A hýčkání luxusom a eleganciou bych asi hledal spíše u Německé D3 konkurence...
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:24
Re: pekne
u sorenta citit americke geny..... predsa len v eu predava okolo 8000-15 000 aut rocne a v usa kazdorocne vyse 100 000 takze je jasne kam to auto primarne cieli.... preto ta velka maska.... ale nahodou mi tu pasuje.... velke auto musi mat velku vyraznu masku ... mne sa to paci.... nie je dovod na nejaku malu bojazlivu masku.... kia je uz velka slecna.... ma uspechy.... moze si to dovolit ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:25
Re: pekne
No... jsem zvedavej, jestli i u jiné značky, která není tak oblíbená u tebe, budeš říkat to stejné :-) Za mne je to jak jsem psal... a podívej u Sportage to jde i bez téhle vopičárny :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:29
Re: pekne
videl si uz novy sportage? teda aspon kamuflaze a zamaskovane auto? zda sa ze pojde prave v style tohto noveho sorenta a dost sa aj predlzi..... musis si zvyknut ..... ale aj ja si musim zvyknut... lebo sucasny sportage je velmi pekny.... tak hadam ho nejako "nepokazia" ;-)
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:34
Re: pekne
Neviděl, líbí se mi ten aktuální a troufl bych si říct, že je to za poslední dobu nejhezčí korejské auto. Ceed GT taky nevypadá zle.
19. 1. 2015 21:34
Re: pekne
Nová Sportage už jezdí zamaskovaná. Boční profil zůstává, ale bude méně ostrý (bohužel). Předek bude více podobný KX3 (bohužel). Zadní světla trochu "L" od BMW, akorát ty trubice budou do "U".
19. 1. 2015 12:15
jj
dalsie auto co si nekupim >:D. Preco ? Svetla vyska 16,5 cm ? Kokos sak to aby si sa bal aj v meste prejst cez obrubnik. Inak krasne auto aj vybava. Prave zvazujem dalsie nove auto (tak za 1/2 roka), skoda tej svetlej vysky, velka skoda.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 12:31
Re: jj
ja sa priznam ze som udaj o svetlej vyske akosi pri clankoch o novom sorente zatial nikde nevidel .... kazdopadne svetla vyska sa moze lisit v zavislosti od prevodovky a motora.... vecer ked budu blizsie info tak mozno sa dozvieme nieco aj o tomto udaji .... viacmenej ale cakam ze to auto bude jazdit po kvalitnych cestach... podobne ako santa fe .... tesim sa vecer na podrobnejsie dojmy .... v usa to auto uz jazdi.... vyzera uzasne... par testov som uz pozrel.... bude to trhak... kia opat zatala do ziveho ;-) :yes: .... to auto nebudu stacit vyrabat .... jedine toho sa obavam ;-)
19. 1. 2015 15:17
Re: jj
Hmm, ak je to pravda, tak predpokladám že je to takých istých 16,5 cm ako u Honda CR-V kde to bol dooosť veľký problém ako si pamätám. Tu to už tak nieje? >:D >:D
Avatar - wakantanka
19. 1. 2015 12:32
Re: jj
ak chceš primárne veľkú svetlú výšku tak si kúp Defender >:D posledná šanca kým definitívne v EU neskončí >:D
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 12:42
Re: jj
na co defender ved pozri co vsetko sorento zvladne [odkaz] >:D

ale nie vazne... kto dnes jazdi s X5 alebo santa fe v terene .... asi nikto .... taka je doba .. z terenakov sa stavaju hrkalky.... sorento to iste.... to auto uz teren neuvidi.... tym cim nas uz zaujme bude skor komfort na dlhej ceste... a prepravna kapacita... pride mi to podobne "monstrum" ako kia sedona ... ved podvozok ( razvor ) maju tusim rovnaky ;-)

inak americka verzia ma "kocky ladu" v narazniku po vzore optimy a kie ceed gt ( len teraz neviem ci ich ma v zaklade alebo len luxusnejsie modely ) [odkaz] ... v tomto smere musim priznat ze sa mi europske prevedenie paci viac ;-) ... na optime a ceede GT mi pridu tie "kocky lady" uplne ok a posobia stylovo ... ale na SUV mi osobne nechybaju... ale budis.... amerika ma svoje "pravidla" .... europa svoje
19. 1. 2015 13:53
Re: jj
hej, do terenu nie, ale pomaly aby sa s tym bal prejst cez obrubnik, alebo aby si nechytil brucho napr. na nejakom prudsom vyjazde na hlavnu cestu. Ked to nazvu kombi, beriem, ale nech to nevolaju SUV. >:D
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:16
Re: jj
Jedničkové Sorento lehčí terén projelo, ale na dobové konkurenty a premianty s kterým jsem měl přímé srovnání to nemělo ( Patrol, Pathfinder, Vitara). Přišla mi lepší i dobová Sportge, protože byla lehčí
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:19
Re: jj
pozri my s tym asi nic nespravime..... trh si ziada SUV na "dialnice" nemysli si ze mna to nejako tesi ze z offroadov sa stavaju cestne hrkalky ... vobec ma to netesi...

zober si bmw X5... to auto v terene nestretnes... alebo santa fe ci audi Q5 .... tie auta jazdia uz len po kvalitnych cestach....

kto chce auto do terenu tak ozaj nesiahne po X5ke ani sorente ver mi..... ale kupi skor pajero rexton alebo nejaky wrangler....
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:29
Re: jj
Možná by ses divil, co ta x5 dokáže i přes to, že na to nevypadá :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:31
Re: jj
jo aj felda dokaze dost.... by si sa divil ;-)
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:32
Re: jj
Nedivil... za 1. sme ji meli a za 2. sem ji zažil v mnoha situacích.
19. 1. 2015 14:39
Re: jj
Ano, v blátě zcela jistě (Feldu bych do toho netahal), ale není to offroad. Má umožnit dojet i po horších cestách nebo po louce. Vypořádávat se v X5 s nějakým větším terénem není její zaměření, ani jinýho SUV.
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:41
Re: jj
Tak to je jasné... nečekám, že by v X5 jezdila horská služba či expedice po Africe >:D
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:44
Re: jj
horska sluzba v tatrach ma okrem ineho aj defendery.... je fakt ze so sorentom alebo X5-kou by toho asi moc nezachranili ale zase by si mal luxus ... nieco za nieco >:D
19. 1. 2015 17:55
Re: jj
Nejde o to, že by X5 nedokázala dojet, ale není stavěná na dlouhodobý provoz v takových podmínkách.
19. 1. 2015 18:10
Re: jj
To záleží. Před tím, než vjedu do terénu, musím někdy ujet i přes tisíc kilometrů. Range Rover je pro mne schopný dostatečně a radši je strávím v něm než ve Wrangleru.
19. 1. 2015 17:52
Re: jj
Proč rovnou Defender? Range Rover zvládne myslím 33 cm. Cayenne asi 28. Atd.
Avatar - wakantanka
20. 1. 2015 12:57
Re: jj
úprimne, myslíš že sa nájde veľa takých čo budú novým RR alebo Cayenom jazdiť off-road? možno raz či dvakrát si pôjdu vyskúšať čo to auto zvládne a šmitec. >:D
20. 1. 2015 18:34
Re: jj
Bude to výrazná menšina, ale najdou se. Ono i jedno procento jsou tisíce lidí.
19. 1. 2015 13:18
Hov.ňousek
Velký auta musí mít důstojnou barvu. Ta co je zvolená na prezentaci je možná dobrá pro i20, tady mi prostě vadí a to i přesto, že Sorento nevypadá vůbec špatně.
Bude velmi záviset na ceně, ale pokud se dokážě pohybovat se slušnou výbavou ve vodách Kugy, mohlo by zabodovat.
Přes neustálý vylepšování pohonu všech čtyř kol si musí každej teoretik uvědomit jednu věc. Schopnosti pravověrných offroadů se neskrývají jen ve schopnosti dát tu správnou trakci, ale projet možný i nemožný bez újmy na karoserii, podvozku atd. Takže srovnání v bahně by nemuselo vyznít až tak špatně (kdo viděl test X6 na rozoraným poli ví...), v tu chvíli kdy dojde na opravdovej terén se ale okruh kandidátů, kterým se nerozklepou kolenu při pohledu přes přední kapotu povážlivě zmenší...
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2015 13:19
existence i20
trochu odbočím, ale soudruzi v redakci nějak zapomněli na existenci i20 >:D ... chápu, že "koho chleba jíš, toho píseň zpívej" (nebo tak nějak), ale tohle je už vážně trochu moc, zvlášť, když se Škodivkama tady otravují každý den
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2015 18:47
Re: existence i20
pochop, nemozu :D. akoby potom mohli adorovat Fabiu. jedine co by Fabke ostalo by bol turbobenzin. ale nerobia chlapci moc dobre, lebo pride do predaja trojdverak a s TGDI- ckom a to sa bude potom hodne tazko robit recenzia. >:-[]
Avatar - Hombre_71
19. 1. 2015 18:54
Re: existence i20
Také tomu nerozumím. Myslím že i20 je svým způsobem klíčový model pro ČR, ale na auto.cz ani zmínka, o testu ani nemluvě ;-\
19. 1. 2015 21:03
Re: existence i20
Ale o i20 se tu uz psalo... A myslím, ze nam to stačilo... >:D
Avatar - kosmonaut
19. 1. 2015 13:32
No tedy
nesnáším takové ty výkřiky o kopírování, ale tady musím říct, že zezadu je Sorento celkem dost vykrádačkou Highlandera :no:

k: [odkaz]
t: [odkaz]

k: [odkaz]
t: [odkaz]

Toyota ale hraje předkem, interiérem a hybridem jinou ligu, škoda že se k nám nedováží.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Rubb
19. 1. 2015 13:43
Re: No tedy
Kopírovat záď můžou, to je tak vše. Zepředu každý hned pozná s kým má tu čest >:D Ale tak když není na Highlandera, musíš se spokojit s tímhle. V Číně už to tak funguje dlouho ;-)
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:18
Re: No tedy
Třeba bude k dostání z číny i "toyota optical packet" >:D A uděláš si z Kie hned co chceš >:D
19. 1. 2015 15:05
Re: No tedy
[odkaz] BMW packet tu už bol dávno, Toyota predsa len nieje prémia na tú sa bude musieť ešte počkať >:D
Avatar - Rubb
19. 1. 2015 13:39
Interiér
Zvenku ještě docela ok, sice je na první pohled poznat, že je to low-costová značka Kia, ale co už... Majitel se s tím musí smířit za ty peníze. Horší ten interiér, naprosto bez nápadu a nuda kam se podíváš. V tom bych jezdit nechtěl :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:10
Re: Interiér
interier vyzera vyborne.... je elegantny a kia garantuje kvalitne materialy v oficialnom clanku pri predstaveni z jesene....... nevidim tu problem.... naopak... ocenujem elegantne krivky v inetrieri bez umelo lacno posobiaceho nalepeneho tabletu ako mas v premiovkach CE-cku alebo CLA.....

pockajme si vecer na dojmy.... ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 14:20
Re: Interiér
V p.r. materiálech hyundaie je taky napsáno, že se jedná o prémiové vozy a s BMW to snad nikdo nebude srovnávat >:D Mne interiér nevadí, neni nejkrásnější, ale vypadá, že jde ve stopách Sportage, což není nejhorší ( ani nejlepší ), spíš mi to auto nepřijde vábné z venku, kdy působí těžkopádněji.... ale za ty peníze to nemusí být špatné.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:27
Re: Interiér
no popravde mne sa dizajn moc paci.... presne tento styl stihlejsieho suv mozem.... nepride mi to taky urasteny neforemny medved ako X5... pomer dlzky k vyske a sirke auta je u sorenta doslova idealny..... aspon z mojho pohladu....

interier vyzera o hodny kus dalej ako doterajsie sucasne kie.... takze pockam si vecer na dojmy :yes:
19. 1. 2015 14:44
Re: Interiér
Kde vidíš štíhlý SUV? Ohledem nabobtnalosti si s X5 nemají co vyčítat!
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:51
Re: Interiér
vidim to prave v tom pomere dlzky k vyske a sirke auta .... samozrejme sorento nie je malickym autom... je tiez dozaista uz velke auto..... ale voci X5 vyzera stale ako neskodny maly baranok..... X5 je proste uz extrem.... sucasna X3 je tak akurat..... to uznavam.... a docela slusne nahradza uz velkostou vlastne aj starsie X5ky
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 15:09
Re: Interiér
>:D Běž se prosím podívat, jak auta vypadají v reálu. Sorrento už od začátku (první generace) bylo velikostně dost podobné té X5.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 15:16
Re: Interiér
no napriklad v razvore straca sorento na X5 vyse 15cm.... rovnako aj na dlzku 11cm....

ono kedysi X5ka bola o dost mensia ako dnes .... X5ka sa za nejakych 12 rokov totiz zvacsila o dost viac ako sorento ( nekukal som na cisla, treba si to overit )

pozri si dlzku prvej X5 z roku 1998 a porovnaj s tou sucasnou ;-)

tvrdim nadalej... X5 je proste monstrum.... ved uz sucasna X3 ma podobne rozmery ako prva X5-ka
19. 1. 2015 15:33
Re: Interiér
Jen z obrázků vypadá třeba Sorento mohutnější. Zvláště kvůli řešení obtloustlýho zadního sloupku. když už jsi v těch cm, tak přesně to, že poměr rozvoru vůči délce má X5 lepší udělá výslednej dojem. Štíhlýho na Sorentu není nic. Líbivý je...
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 15:48
Re: Interiér
sorento je hodne nizke... a nie az tak siroke ako X5.... v konecnom dosledku teda posobi atletickejsie a stihlejsie ako X5 ;-)
19. 1. 2015 16:59
Re: Interiér
Atletičtější a štíhlejší? Hmmm, kdyby to bylo BMW nebo Ford, tak mluvíš jinak >:-[]
Avatar - Auto CZ
19. 1. 2015 15:57
Re: Interiér
Interier nevyzera na off road ale na ucicikanu ofrflanu barbie. A ten kopec tlacitiek, ziadne drziaky na ruky, ... Na vonok zjavny skladackovy rukopis GM, to auto spredu chyta linie obstaroznej captivy, no nic nove pod slnkom.
Avatar - Rubb
20. 1. 2015 07:52
Re: Interiér
Jsem nevěděl, že Kia má stroj času - před skoro 10 lety [odkaz] a dnes [odkaz] Nádherný retro, i ten ošklivě laciný plast na středu přístrojové desky 8-s :no: Opravdu designový skvost...
Tohle se může líbit jedině někomu, kdo má v nicku KIA-World a nebo Gilgit... tomu tam chybí ještě dodatek Kia - rulez!!! >:D
Pánové, mě opravdu nenapadá jediný důvod ke koupi tohohle auta - v ničem nemá silnou stránku, pro kterou bych si řekl: " Sakra, tohle auto chci". Snad jedině ta low-costová cena, což ale není lákadlo pro náročnější klientelu. To platí na ty, co chtějí SUV 4x4 a mají hlouběji do kapsy. Samozřejmě i s negativy s tím spojenými. Nevím co na tom nechápete, ale to je stejně spíš váš problém ;-)
19. 1. 2015 14:20
Re: Interiér
Mno, chtělo by to občas obejít autosalony. Kia není lowcost ale typický mainstream a zrovna kvalita zpracování interiéru je něco, co jí šlechtí...
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:33
Re: Interiér
presne tak.... ale ber tak ze niektori su este stale v tom ze kia vyraba auta na urovni sephie a clarusu.... akoby tito "odbornici" zaspali dobu schvalne ked ide o kiu alebo hyundai .... pri inych znackach sa uz tvaria ze nezaspali nic ........ takze tazko s nimi potom seriozne debatovat ;-)
19. 1. 2015 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto CZ
19. 1. 2015 14:52
Preco by som si to mal kupit, ked...
Je to korejec, je to predrazene, nevydrzi to vela, aj tak s tym vsetci jazdia iba po meste. :-! Prva generacia Sorenta vieme ako dopadla, druha sa nechytala ani na Fiat Freemont, ked uz. A mame tu kopec dobrych kuskov z EU, tak preco davat vyhodu sikmookym sudruhom?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 14:58
Re: Preco by som si to mal kupit, ked...
tak ono s urcitostou by si musel zahodit predsudky z minulosti... ( inak to nejde ) .... chapem ze je to tazke ale s tym ti nepomoze asi uz nikto..... kazdopadne neboj sa nic... nikto ta to nenuti si kupit ziadneho korejca .... kludne jazdi freemontom... alebo alfou.... aj oni predsa musia z niecoho zit takze v pohode........ ber to tak ... automobilovy trh a vsetko naokolo je jeden obrovsky biznis... kazdopadne kia nema problem prezit... aspon zatial.... na rodiel od namakaneho freemontu.... alebo alfy..... tak kludne podpor alfu.... potrebuje ta viac ako kia :yes: ;-)
Avatar - Ozzman
19. 1. 2015 15:17
Re: Preco by som si to mal kupit, ked...
Mne by jen zajímalo, kdyby si opravdu ty peníze měl, jestli by si toho Korejce koupil? Neřikam, že jsou špatní ani že nevydrží, ale mít 1.5milionu a chtít SUV.... jsi si jistý, že by si radši nezkusil třeba Touarega?

Určitě jsou lidi, kterým se fakt hrozne líbí, ale většina to kupuje hlavně díky ceně.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 15:22
Re: Preco by som si to mal kupit, ked...
jo skusil by som... ale problem by som nemal ak sa mi nejake auto paci .... kludne otvorene ti poviem ze nemal by som problem do mesta kupit spacestar miesto povedzme micry alebo Upu.... alebo uprednostnit sportage pred tiguanom alebo yetinou...

ano cena je aspon u nas v strednej eu dost prvorada... ale tych vyse 100 000 kusov sorenta co sa rocne preda v usa asi nebude len o nahode a o co najnizsej cene ze... iste su tie auta uz aj dost kvalitne a pekne aby majitela zaujali aj niecim inym ako len nizkou cenou..... ;-)
Avatar - Auto CZ
19. 1. 2015 15:43
Re: Preco by som si to mal kupit, ked...
Netusil som vazne, ze v usa je tolko predavacov textilu a umelohmotnych kvetin 8-s
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 15:49
Re: Preco by som si to mal kupit, ked...
;-) :yes:
Avatar - Auto CZ
19. 1. 2015 15:40
Re: Preco by som si to mal kupit, ked...
Tiez som mal v prvom momente touareg, bmw vobec, a s alfou sa poplietol pred chvilkou kolega. :-! Aj ked alfa 33 a 75 bola mojim favoritom po revolucii ... >:-[]
19. 1. 2015 14:56
Nieje zle
obyčajne nemusim korejske offroady ale tento sa mi pači, asi preto že sa nepodoba na typicke kkorejske suvčka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2015 20:06
Hm
Je s podivem, jak dokázali z elegantního Sorenta první generace vykouzlit takovouhle přefouklou zrůdu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 20:28
dakujem za dojmy
aj za uvedenie svetlej vysky..... 185mm je vcelku ok a na urovni sucasnej konkurencie ..... samozrejme offroad to nebude... ale to nie je ani X5 ani santa fe......

interier vyzera dizajnovo cisto, elegantne a kvalitne .... otazne bude co zakaznik tohto auta bude ocakavat od sorenta.... iste to nebude standard aky ma X5 .... ok.... ale zase na doterajsie sorento mozeme uz smelo zabudnut.... ten rozdiel a zlepsenie pri novom sorente je vyditelne uz len na pohlad... to je skok snad o 2 generacie.... skutocne klobuk dole.... :yes: nemam ziadne vyhrady....

paci sa mi ta hnedasta farba..... autu tejto velkosti a SUV ako takemu proste sekne.... celok tak posobi este elegantnejsie a honosnejsie [odkaz] .... aj kola su pekne ....... pripomina mi to britsky styl... kde spravna farba na tych aristrokratickych autach proste robi divy....

z videa mi moc nie je zretelne kolko kusov sorenta chce kia predat v CZ a kedy vstupi na cesky trh... je tam strasny sum v tom videu a aj na dvakrat proste som tomu jednoznacne nerozumel.... zeby duben? .....

PS: inak mne nepride ze ta lozna plocha po sklopeni sedaciek je uplne rovna..... ale je fakt ze viditelny schod tam nie je.... kazdopadne velkorysy karavan :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
19. 1. 2015 20:35
VSUVKA
No není můj šálek kávy,ale komu se takové ingoty líbí,tak at si to koupí.Zásadně neparkuji vedle těchto aut. :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 20:42
Re: VSUVKA
a co ak oni zaparkuju vedla teba ;-)
Avatar - Guttalax
19. 1. 2015 20:45
Re: VSUVKA
I to se stalo,ale já nikdy neparkuju vedle nich.Raději zajdu nějaký ten metr navíc,než se cpát ke vchodům ,jen aby to bylo nejblíž. Doma je auto v garáži. :-!
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 20:51
Re: VSUVKA
aky je to pocit.... ze prides k autu a zrazu vedla neho cervene rio..... to musi nastvat nie? ;-)

ale stavaju sa aj horsie veci.... ver mi
Avatar - Guttalax
19. 1. 2015 21:07
Re: VSUVKA
Píšeme o SUV Rio je malé auto. Mám už tak zafixované,že když přijdu k autu,tak se podívám na velikost vzdáleností mezi vozidly a samozřejmě i zda není poškozené ,třeba otevíráním dveří atd.Zatím mám bezproblémový parking.Ale už jsem viděl jak třeba děti mlátí dveřma o druhý vůz nebo baba leze perdelkou napřed a zároveň bouchá do vedlejšího auta. :-!
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 21:14
Re: VSUVKA
joj tak to nie si sam..... kazdy sa snazime zaparkovat tak aby sme zmensili riziko vyplyvajuce od inych aut ktore su naokolo.... no samozrejme ze nezastanem 40cm vedla hummera a nebudem sa k nemu tlacit ked o dva metre dalej je kralovsky parking to je hadam jasne... inak nezalezi od auta ale od ludi... uz my auto otrepal aj vodic milionoveho bmw, jeho vodicka sa mi oprela o spatne zrkadlo ...... a pritom vodic stareho rozmlateneho matiza z pizzerie dal pozor... takze vsetko je o ludoch.... nie o aute.... ludia su podstatni .... ti dvere otvaraju.... auta za to nemozu... ked jazdis tak mi das za pravdu.... vsetko je o ludoch
20. 1. 2015 06:02
Re: VSUVKA
Takže čtu, že jsi parkoval dvakrát v životě... Jednou tě nabouralo BMW (co jinýho :-) ) a podruhý se ohleduplný Matiz (že by to bylo korejský auto Kio? ;-) ) ve zřejmě složitý situaci vyhnul.

>:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2015 21:44
X5 pro chudé
Ovšem víc než povedené. Design však je dokonce něco, co tento vůz povyšuje výrazně nad třídní očekávání. Velmi čisté, přitom nijak nudné linie v přesně namíchané kombinaci oblin a hran. Ano, tohle je styl, který definuje dnešní dobu :yes: :-!

X5 je tvarově přirozeně čistý brus, zatímco Sorento nutně kvůli ceně muselo zůstat na polobrusu, přesto má Sorento něco, co současné X5 schází - tvarovou harmonii. A v porovnání s Audi Q7? Q7 dokonale pohřbila styl a eleganci, nicméně o to vytříbenější je technika.

Sorento se povedlo. Opravdu senzačně povedlo :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 21:54
Re: X5 pro chudé
no ja suhlasim s tym ze sorento je krasne auto..... ale zase nesuhlasim s pohladom na X5 a Q7 ... Q7 mi pride daleko cistejsie a elegantnejse.... ako bachrate X5....

sorento moze tazit aj z toho v europe ze moc podobne velkych nepremiovych SUV tu jednoducho nename ... snad este nissan pathfinder a outlander... ale inak.. ziadna priama konkurencia... ;-) ... co moze byt vyhodou.... trosku sa aj divim ako europske nepremiove znacky v tejto triede SUV spia a tvaria sa akoby sa nic nedialo..... a korejci si nadalej budu bastit na kolaci ktory patri len im
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2015 22:20
Re: X5 pro chudé
Korejci totiž myslí na USA/Kanadu a při té příležitosti nevynechávají Evropu. V Evropě je tahle třída přecijen doménou ryze luxusních modelů. Hold buď na to máš, nebo ne. Ceny aut jsou v USA zkrátka někde úplně jinde a větší auta jsou mnohem dostupnější...
Avatar - Ada je zase tady
19. 1. 2015 22:00
Ano, ale...
Nevypadá to špatně, ale:

- kde je ruční brzda? To je principiální nedostatek! Opravdu ne? Ani za příplatek?
- proč nejdou sklopit sedáky zadních sedadel, aby vznikla zcela rovná ložná plocha?
- proč ke slabšímu motoru není manuál?
- proč se neprodává i s klasickým šíbrem, ale pouze se skleníkem?
- ten boční prolis je ohavný, auto vypadá jak bourané
- je tam rezerva, nebo jen dojezdové kolo? Jak se sundává? Pokud je tam jen úzké dojezdové kolo, je to problém, protože píchlé kolo není v autě lam dát...
- dá se to objednat i ve vyšší výbavě (xenony, vytápění sedadel, šíbr atd) ale jen s 5-ti sedadly? A obecně: jaká je možná individualizace vybavení???

- už konečně ukazují hodiny 24 hodinový cyklus?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2015 22:35
Re: Ano, ale...
ada poviem ti na rovinu... si moc narocny zakaznik
>:D .... ludi dnes zaujima hlavne to ci to ma usb vstup... aky velky ma displej... kolko to ma drziakov na napoje a ake co najvacsie disky na to nalozis ;-) ... lenze ty si narocnejsi zakaznik ako vacsina sucasnych..... mam pocit ze nebudes to mat lahke aby ti niektore z aut sucasnej produkcie vyhovelo ... bohuzial
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2015 00:09
Re: Ano, ale...
Máš pravdu. Ale jediná cesta, jak takové auto dostat, je takové auto opravdu chtít. Syn mne například poučil, proč si jeho mladší kolegové kupují rendlíky,když je obecně známo, že po 4 letech jsou zralé do šrotu. A víš proč? Protože jsou "trendy"... a mladý člověk si nemůže dovolit jezdit s otřískaným autem, na kterém je 200 tis km. Na takové holky neletí. Důležitější je, jakou má navigaci a kolik USB portů... :no:

Ano, máš pravdu. Asi zůstanu u svého Outlandera. Má sice taky už asi 220 tis. km a teď budu muset měnit dolní kuláky na přední nápravě, ale zatím se na něm nic nesype a ani nikde nekouká rez. A to víš, že k němu mám spoustu výhrad. Ale ruční brzdu má, dobrý diesel a převodovku taky, dokonce i šíbr, xenony a vytápěná kožená sedadla, která stále vypadají dobře. Pár věcí se podařilo vylepšit úpravou SW. A chybějící USB vstup mi opravdu nechybí.

Tahle KIA nevypadá špatně, ale nevím, jak bude vypadat ten šikmooký diesel po 400 tis. km. A spousta dalších věcí. Něco se dá odpustit, ale manuální převodovka a ruční brzda ne. Kvůli rovné ložné ploše si půjčuji Passata od syna, protože to je pro mne další "must do". Další věci už patří spíše do kategorie "good to have". Například defaultní a opravdu funkční hands free system.

Naopak 500W audio systém je k ničemu (chtěl jsem u Outlandera, aby mi tam dali lacinější rádio a místo subwooferu skříňku na montérky... Stejně jsem to nikdy nezapnul, protože to jen dělá hnusný kravál. Podařilo se mi alespoň trvale zdemontovat 3 řadu sedadel a sehnat originál vložku do té díry, takže je kam dát trojůhelník, vyndanou kouli, lékárnu, nářadí atd. Ono vůbec je u těch šikmookých vozů problém s individualizací - já jsem třeba nechtěl kožená sedadla, ale chtěl vyhřívání, nechtěl třetí řadu sedadel, ale chtěl xenony, atd, atd... Teď lidi utrácejí peníze za něco, co ani nechtějí, nebo je to dokonce otravuje. Je to jako za bolševika: svíčkovou ti prodáme, ale musíš si k tomu vzít kilo bůčku... :no:

Uvidím s čím přijde Škoda, ale obávám se, že podle posledních trendů to zase nebude mít sklápěcí sedáky a ruční brzdu :no: A bude se to krást. :no: Pokukoval jsem po novém Outlanderu, ale bojím se toho neněmeckého dieselu. Já toho najezdím docela dost a jsem zvyklý s autem najíždět víc km, než nějací frikulíni. A spolehlivý motor je důležitý. A taky ten tvar mi připadá dost "balvanovitý". Nehledě na obludnou cenu různých součástek... :no:

Je to se mnou zkrátka potíž. Když se mi nějaké auto líbí, přestanou ho vyrábět dřív, než se rozhoupu si ho koupit. Stále poměřuji klady a zápory a říkám si, že raději počkám, až ty nepovedenosti v novém modelu odstraní. Jenže v novém modelu jsou ty současné zmr-di-trendy rozlezlé ještě více. Alespoň že kola se obvykle dají vyměnit za menší a s vyšším profilem, aby to auto nevypadalo tak blbě a podvozek vydržel o 100 tis km víc...
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 09:57
Re: Ano, ale...
s autami to mas uz jak s mobilnymi telefonmi... nikoho dnes nezaujima citlivost telefonu ani uroven sumu ci kapacita baterie alebo kvalita mikrofonu .... kazdy pozera len na to ci ma mobil co najvacsi displej aky ma super fotak a kolko hier na tom mozes hrat ... fakticky telefonovanie u telefonu uz dnes nikoho netrapi.... ale hlavne ze to ma najnovsi android s ktorym si mozes stahovat ja neviem jake bazmeky na bavkanie sa.... to by si neveril ako si dnes ludia vyberaju mobily..... by si sa divil .... prvorady je fotak a co najvacsi displej ... ale ze c.huja ......v nom pocujes to nikoho netrapi...

s autami je to podobne.... koho dnes trapi zivotnost auta... servis.... kto dnes riesi praktickost a serioznost? ... dnes sa to uz nenosi..... cactus je toho dokazom ze cim vacsiu podivnost kupit tym viac si in... bohuzial....ludia dnes uz vyzanvaju oine hodnoty..... vyznavaju bouzial hodnoty bez skutocnych hodnot.... teda nie vsetci .. ale drviva vacsina mladych je dnes totalne zvlastna...

mechanicka rucna brzda bohuzial je uz out... tiez ma to netesi... desatrocia tato vec fungovala spolahlivo a aj v pripade opravy lanka to stalo len par babiek... nic tomu nechybalo.... ale nie .. dnes elektronika musi riadit vsetko... vsetko co je jednoduche dobre a roky funguje treba proste dobabrat a nahradit to neicim zlozitejsim menej spolahlivym a drahsim ... ved co tam potom ze je to riesenie ulne nezmyselne ..... hlavne ze si cool ..... coskoro bude na baterky aj hajzel v domacnosti...... no veru ze nic dobreho nas za par rokov asi necaka... praktickost a jednoduchost ide do ***... clovek v modernej dobe musi za kazdu cenu vyuzivat moderne riesenia ... to ze su komplikovanejsie a uplne k nicomu je uz bohuzial druha vec ....

neviem ako na tom bude tento dizel od kie po 400 000 ale pravdepodobne ten motor bude velmi podobny s tym predoslym 145kw crdi.....ten zda sa je este dost spolahlivy v sucasnej dobe a v recenziach najdes hodne vyjazdene kusy a funguju ..... takze hadam by ten novy mohol tiez nieco vydrzat.... z aut sa stava spotrebny tovar..... vec na par rokov... ( motory., displeje. elektronika ) bohuzial.... nic s tym nespravime.... nikto si dnes uz nekupuje auto na 15 rokov.... snad sa to uz ani neda... vzhladom na ten neskutocne rychly technicky pokrok z roka na rok.... ja sa len divim kam tato konzumna doba smeruje... ved zivot by mal byt o inych veciach a nielen o tom aby clovek kazdy rok riesil nove auto telefony a nove televizory.... ten konzum nas raz ustve.... bohuzial .. kdeze su casy starych dobryc hkrasnych aut.... kvalitnych aut bez displejov a milion el. kktin..... boze kde su casy krasnej themy, 605ky XM alebo volva 850.... golfu 3,4 ... kdeze su tie casy krasnych aut.... trvacnych, jednoduchych hodnotnych a praktickych.... aut kde v prvom rade slo o jazdenie a nie o sledovanie displejov a matlanie kdesi po displeji a facebooku .... boze to boli casy.... auta nevyzerali ako prerastene napuchnute zrudy napichane syntholom ..... ale mali pekne stihle linie.. boze ved dnes male auto ma uz vyse 4m dlzky a 100 koni a sirku vyse 1,7metra.... a vnutri 7 palcovy displej a xy elektronickych ch.ujovin... ako Start/stop system a podobne..... kam to spejeme? to je proste uplne scifi toto.. uplne som z toho znechuteny

tvoj outlander je este stara skola, ja mam s podobne starym pajerom a sucasnym lancerom tiez vyborne skusenosti.... su to skutocne este super auta, jednoduche kvalitne prakticke priestranne .... na tie auta nedam dopustit... preziju hadam este dost... nemaju totiz ziadne nezmyselne el ku.rvitka a zaroven sa na nich nesetri na tych nespravnych miestach...... japonska kvalita je proste fakt este pojem ktory nie je len otrepanou fraazou a minimalne v pripade znacky mitsubishi ( verim ze aj mazdy ) stale funguje..... :yes:
19. 1. 2015 22:23
Zaujímavé porovnanie
Dĺžka 4 850 mm, šírka 1870 mm, výška 1680 mm, kufor 660 l a úplne iné auto :-)
Rozbalit vlákno
0