Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Soul: Ceny na českém trhu začínají na 299.980,-Kč

Korejský crossover přijíždí na český trh s kompletní bezpečnostní výbavou, výkonnými šestnáctistovkami a netradiční koncepcí karoserie, která má definitivně změnit pohled na značku Kia.
Zpět na článek
29. 1. 2009 07:53
29. 1. 2009 15:07
29. 1. 2009 19:58
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 08:30
29. 1. 2009 08:50
29. 1. 2009 14:52
29. 1. 2009 15:46
29. 1. 2009 16:08
29. 1. 2009 20:04
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 16:08
29. 1. 2009 08:51
29. 1. 2009 09:04
29. 1. 2009 09:13
29. 1. 2009 09:19
29. 1. 2009 09:55
29. 1. 2009 10:09
29. 1. 2009 10:17
29. 1. 2009 10:30
29. 1. 2009 10:43
29. 1. 2009 10:53
29. 1. 2009 12:55
29. 1. 2009 15:33
29. 1. 2009 16:05
29. 1. 2009 16:34
31. 1. 2009 12:12
29. 1. 2009 10:21
29. 1. 2009 10:25
29. 1. 2009 10:31
29. 1. 2009 12:17
29. 1. 2009 10:26
29. 1. 2009 13:14
29. 1. 2009 13:24
29. 1. 2009 15:53
29. 1. 2009 16:46
29. 1. 2009 17:16
29. 1. 2009 09:01
29. 1. 2009 09:12
29. 1. 2009 09:42
29. 1. 2009 09:59
29. 1. 2009 10:23
29. 1. 2009 10:37
29. 1. 2009 10:50
29. 1. 2009 10:52
29. 1. 2009 10:58
29. 1. 2009 12:37
29. 1. 2009 12:57
30. 1. 2009 10:15
29. 1. 2009 10:18
29. 1. 2009 10:28
29. 1. 2009 10:31
29. 1. 2009 13:13
29. 1. 2009 10:47
29. 1. 2009 12:57
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 13:14
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 14:40
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 15:06
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 11:22
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 12:43
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 12:47
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 11:52
29. 1. 2009 11:56
29. 1. 2009 12:05
29. 1. 2009 12:13
29. 1. 2009 12:35
29. 1. 2009 12:56
29. 1. 2009 13:56
29. 1. 2009 14:17
29. 1. 2009 14:23
29. 1. 2009 14:40
29. 1. 2009 15:06
29. 1. 2009 16:01
29. 1. 2009 17:19
29. 1. 2009 20:44
30. 1. 2009 01:20
30. 1. 2009 09:30
29. 1. 2009 16:13
29. 1. 2009 21:46
29. 1. 2009 13:14
29. 1. 2009 14:51
29. 1. 2009 13:29
neregistrovaný "507--"
29. 1. 2009 16:47
neregistrovaný "507--"
29. 1. 2009 14:55
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 14:27
29. 1. 2009 14:28
29. 1. 2009 14:43
29. 1. 2009 14:59
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 15:10
29. 1. 2009 15:51
29. 1. 2009 16:22
29. 1. 2009 15:44
29. 1. 2009 16:13
29. 1. 2009 16:34
29. 1. 2009 16:48
29. 1. 2009 18:47
30. 1. 2009 07:06
29. 1. 2009 15:30
29. 1. 2009 17:39
29. 1. 2009 20:52
29. 1. 2009 20:59
29. 1. 2009 21:20
29. 1. 2009 21:49
30. 1. 2009 01:13
30. 1. 2009 01:13
30. 1. 2009 14:47
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 17:35
29. 1. 2009 17:53
29. 1. 2009 20:25
29. 1. 2009 20:23
29. 1. 2009 21:07
30. 1. 2009 17:10
neregistrovaný "ef1"
Avatar - radhro
29. 1. 2009 07:53
cena
tak na 91kW , ESP atd. do 300.000tis asi jen tak nikdo nedosáhne ,kdyby byla za mírný příplatek klima tak mají asi o úspěch postaráno.Tak uvidíme jak to s trhem zacvičí. PS: dobrá zpráva je ,že je čím dál více standardem bohatá bezp.výbava :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2009 15:07
Re: cena
Papirovy vykon a vybava vs cena celkem ok, ale priplatek za klimu 40tis., za sklapeci klicek!!! a el. zrcatka 70tis. (k dostani pouze ve vyssi vybave), to je trochu silne kafe.
29. 1. 2009 08:04
ok, ale ten dizajn....
Aj ja mam KIU ale (aspon na fotkach) SOUL vyzera dost divne, vobec sa mi nepaci. Motory su ale zaujimave, ten 94kw diesel by mal byt pre ludi zaujimavy. Ja mam (zatial) len 85kw verziu a je to super motor. Nechcem povedat ze s nim jazdim ako "prase" ale tlacim mu na krk a dlodobu spotrebu za skoro 2 roky a 40 000km mam 6,02l.
Rozbalit vlákno
33
29. 1. 2009 10:56
Re: ok, ale ten dizajn....
Jedu kolem Soulu každej den s mladym do školky a vždycky se mi ptá, jestli už přijeli kolotoče. Má rád Disney pohádky a nějakou s hasičema, tak nevim...
29. 1. 2009 11:10
Re: ok, ale ten dizajn....
>:D ... taky jezdim kolem jednoho červenýho každý den. Nic proti Soulu nemám (i když si stále myslim, že to je dost vykradený koncept Roomster/Yeti), ale je fakt, že vypadá trochu jako velká hračka :-)
29. 1. 2009 11:13
Re: ok, ale ten dizajn....
Mladej kouká na nějakej seriál o požárnim autíčku, nebo tak nějak a myslí si, že je to ono. Ale maj nějakej tmavej... Auto to špatný nebude
29. 1. 2009 11:59
Re: ok, ale ten dizajn....
V Soulu jezdí Bořek stavitel :-)
Avatar - woody-alien
29. 1. 2009 12:45
Re: ok, ale ten dizajn....
Pokud to má být tzv. "imageovka", tak o takovou image nějak nestojím. Cena je dobrá, auto snad taky ale stát to na sousedovic pozemku, tak bych si pomyslel, že asi vyhodil toho trpaslíka a Karlštejn a dal tam něco jinýho... ;-)
Avatar - DaewooMaster
29. 1. 2009 14:54
Re: ok, ale ten dizajn....
Jak může starší (resp. maximálně stejně starý) Soul vykrádat novějšího Yetiho (ten Roomster byl doufám překlep, v opačném případě doporučuji bílou hůlku), který dodnes (resp. až do podzimu) neopustil stádium "přehozené deky", takže ani vlastně nevíš, jak ve skutečnosti bude vypadat, narozdíl od Soulu, který se dávno vyrábí a prodává? Swift podle Tvé logiky taky asi vykradl Fabii II, že? No, i kdybych na Tvou logiku přistoupil, pak mi z toho v každém případě vychází neschopnost Škodovky, která zřejmě prozíravě vyčkávala s uvedením nového modelu, až nastane největší recese automobilového trhu... ;-\
29. 1. 2009 15:58
Re: ok, ale ten dizajn....
Zkus Google, možná pochopíš o čem je řeč.

Co se týče Fabie, tam jsem nikdy netvrdil a ani netvrdím, že má něco společného se Swiftem. Naopak kromě černých A sloupků nemají podobného prakticky nic.
Avatar - DaewooMaster
29. 1. 2009 16:18
Re: ok, ale ten dizajn....
Narozdíl od Tebe Google používám a Ty tedy jistě přesně víš, kdy KIA ukázala svůj koncept u nich v Asii, než s nim v roce 2005 vyrazila do světa... Co se týče Fabie, to vidí všichni, kdo tu bílou hůlku nepotřebují. Jinak je celkem fuk, kdy a kde Škoda (nebo KIA) co ukazovala za náčrty a vize, podstatné je pouze to, kdy to dokázala uvést na trh a tedy prodat. U Škodovky se zřejmě od dob reálného socialismu moc nezměnilo, horko těžko něco vyvíjejí výrazně delší dobu než konkurence a pak, když je to konečně hotovo, mají z toho takovou radost, že to jsou schopní bez podstatnějších změn vyrábět desetiletí... ;-\
29. 1. 2009 16:30
Re: ok, ale ten dizajn....
K tomu snad ani není co říct, obzvlášť ta druhá polovina je kvalitní 8-s
29. 1. 2009 17:38
Re: ok, ale ten dizajn....
Smutné je na že má bohužel pravdu.Nebo jen drobný dotaz.Proč se Yeti už neprodává,když je vývoj u Škody tak rychlý,ve srovnání s konkurencí?
29. 1. 2009 18:19
Re: ok, ale ten dizajn....
Teď se nezastávám Škody, ale myslim, že stejná rychlost je v celém koncernu i u většiny automobilek. Krom toho mám pocit, že úvaha o novém modelu byla předem uvedena na rok 2009. Pouze korejci teď jedou extrémním tempem aby se konečně úspěšně uchytili, což se jim daří. To co chrlí Kia nepředvádí nikdo.
29. 1. 2009 19:56
Re: ok, ale ten dizajn....
Korejci dnes jedou,ale není to také tím,že v minulosti nedostávali (zde) takový prostor v médiích.Když,tak jen pro kritiku,i když kritika není správné slovo,protože hanit něco s čím většina nemá žádnou zkušenost je spíše pomlouvání k odrazení kupujících.Dnes už k nim,jako ke globální a silné firmě,která má navíc velmi dobré hodnocení ,musí chovat trochu jinak.Raději bych,aby stejně rychlým vývojem disponovala Škoda,ale to je asi nemožné.
V průmyslu je to stejné,jako ve sportu,dlouhodobé podceňování soupeřů a sebevychvalování (ještě k tomu neoprávněné),nikdy nevede k lepším výsledkům,jen poctivý trénink(nebo vývoj) může znamenat úspěch.
Avatar - DaewooMaster
30. 1. 2009 19:07
Re: ok, ale ten dizajn....
Konečně rozumný názor, sám bych to lépe nevystihl... :yes: Už jsem se totiž bál, že každý Čech (příp. Evropan) je slepý a ještě je na to hrdý... :no:
29. 1. 2009 16:42
Re: ok, ale ten dizajn....
Ty budeš takový korejský visionář s googlem, ale kolem krku a spíš severokorejský.
Avatar - DaewooMaster
29. 1. 2009 18:17
Re: ok, ale ten dizajn....
No hlavně nejsem slepým patriotem, co si nevidí na špičku nosu. BTW když v tom máte s RS tak "jasno", porovnej třeba, co KIA vyráběla před 5 lety a co dělá dnes, nenajdeš vyjma loga skoro žádnou podobnost uvnitř (motory atd.) ani venku? A co Škoda? Motory vlastně furt to samé + trocha toho faceliftu na povrchu, aby se neřeklo...
29. 1. 2009 18:23
Re: ok, ale ten dizajn....
Když to trochu přeženu, tak z tragického se dělá dobré mnohem snadnějí než z dobrého ještě lepší. Plus opakuji to co jsem psal o kousek výše, korejci jedou extrémním tempem aby se uchytili, to co dělají oni nepředvádí nikdo jiný.
29. 1. 2009 20:00
Re: ok, ale ten dizajn....
Kií nejezdím,ani jsem jí nikdy nejel,ale že by byla před 5-ti lety tragická,no nevim.Můžu soudit jen podle Hyundae a ten už před 15 lety mnohým (i Škodě) mohl ukazovat jak dělat auta (hlavně do toho necpěte prémii).
29. 1. 2009 20:35
Re: ok, ale ten dizajn....
Jasně jsem psal "když to přeženu". Konkrétně u Kii je doba před Ceedem a po Ceedu celkem dost rozdílná a to především v kvalitě designu. Původní asijský design neměl šanci uspět. Hyundai mohl být velký, ale do evropy pořád vozil jen podprůměrná auta, která na evropská neměla prakticky v ničem... možná jedině motoricky.
30. 1. 2009 17:09
Re: ok, ale ten dizajn....
Podprůměrná?Výbava už v základu zozsáhlá,motory výkonější(výrazně živější),než srovnatelná evropská konkurence a spolehlivost mu opravdu už v té době nechyběla.Už to nebyla osmdesáta léta.Desing je sporný(mně osobně se Accent celkem líbil),ale když si vzpomenu na první představení FábieI,spoustu známých ji kritizovalo,Felicie byla podle nich hezčí,dnes Fábii ti samí lidé nic nevyčítají,stejné to bude i s FábiíII.Je to normální vlastnost všech lidí,přece se nebude kritizovat něco,čeho je zde nejvíce.Rázem to má jen ty nejlepší vlastnosti(skutečnost bývá trochu jinde).Ale,že něčeho jezdí nejvíc není ještě záruka kvality desingu,ani spolehlivosti.Po zkušenostech,osobních a lidí velmi blízkých,už auta podle původu značky zásadně nehodnotím.
Avatar - DaewooMaster
30. 1. 2009 19:30
Re: ok, ale ten dizajn....
"Původní asijský design neměl šanci uspět." - vtip je ale v tom, že většina prvních korejců, co se prodávaly v Evropě, mělo design navržený známými italskými studii, případně to byly licence německých nebo japonských modelů bez výraznějších změn. A to už v případě Ponyho - prvního Hyundaje v Evropě (Giugiaro) nebo Racera - prvního Daewa u nás (licenční Opel Kadett). Např. cokoliv se kdy v Evropě prodávalo pod zn. DAEWOO, bylo vytvarováno v Evropě u Italů nebo to byla licence Opelu či jedna výjimka od Suzuki (Tico). Zajimavé je, že na japonský (tedy taky asijský) design si už Evropané dávno zvykli, resp. tam už od toho pokrytectví upustili, stejně jako nikdo nic nenamítá u množství evropských modelů vytvarovaných týmiž Italy...
29. 1. 2009 18:25
Re: ok, ale ten dizajn....
Jaký jasno, copak škodovka tluče Favority? Nebo Felície? A že Soul někomu připadá podobný? No to je celkem jasný, protože ten se v podstatě odlišuje těma boulema, jinak si je podobnej se spoustou aut.
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 19:58
Re: ok, ale ten dizajn....
[odkaz]
pak ve škodě vyvíjeli jak ve formuli jedna-ste s tím už někteří trapní...btw:žena má jednoho z prvních v česku a Fabii2 mi nepřipomíná v ničem...s těma hůlkama se di bodnout
29. 1. 2009 20:36
Re: ok, ale ten dizajn....
souhlas :yes:
Avatar - DaewooMaster
30. 1. 2009 16:19
Re: ok, ale ten dizajn....
Ja se s ní klidně bodnu, ale Ty se jí radši pevně drž! >:D
29. 1. 2009 12:50
Re: ok, ale ten dizajn....
Nekrič, keby mal ten Soul pár cm v každom smere a 500 kg plechu naviac, húdol by si celkom inú pesničku... >:D
29. 1. 2009 14:38
Re: ok, ale ten dizajn....
Jenže já nejsem svůj syn >:D
29. 1. 2009 15:14
Re: ok, ale ten dizajn....
Si si istý? >:D
Raz som videl taký sci-fi film. Chlapík sa nejak presunul v čase späť. Spoznal tam nádhernú babu. Nakoniec zistil, že je to jeho mama a spravil jej sám seba. A jeho otec je vlastne on. Dobré, nie? >:D >:D >:D
29. 1. 2009 15:17
Re: ok, ale ten dizajn....
Jasně... byl si to ty s mámou a narodil se vám soul... >:D
29. 1. 2009 15:36
Re: ok, ale ten dizajn....
Ale prd, ja nemám šikmé oči ani žltú pleť... >:D
29. 1. 2009 15:51
Re: ok, ale ten dizajn....
a manželka vie o tom aké prasačinky pozeráš po tom čo si ona išla už ľahnúť? >:-[]
29. 1. 2009 16:21
Re: ok, ale ten dizajn....
A teba je čo do toho?
29. 1. 2009 17:12
Re: ok, ale ten dizajn....
však sa nečerti, som reagoval na ten film čo si tam popisoval.
ťa nejak 507 včera vynervoval a teraz si zlý aj na Renaultistov ;-)
30. 1. 2009 11:46
Re: ok, ale ten dizajn....
Sorry, zabudol som dokresliť takéhoto smajla: >:D
ja sa nečertím, v Tvojom prípade určite nie. :-)
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 08:30
Výkony
Tak nevím, kam se ty koně v reálu ztrácejí, 94kW/260Nm dýzlu vypadá impozantně, do chvíle než se podívám na nejbližšího konkurenta, stejně velký a těžký roomster, který má se starým dýchavičným 77kW/240Nm tdi hodnoty maximálky a zrychlení totožné.
Rozbalit vlákno
46
29. 1. 2009 08:50
Re: Výkony
Myslim ze tie hodnoty v clanku nie su realne, co som meral tak mam na ceed'e s 85kw dieselom maximalku 194km/h podla GPS, 200km/h tachometrovo. Zrychlenie tak isto asi o 1s lepsie.
29. 1. 2009 14:52
Re: Výkony
Co na tech hodnotach neni realneho kdyz to merila fabrika a udava to jako oficialni parametry? >:D
Dinar ma pravdu, korejci a japonci maji vzdycky papirove hodnoty ze si clovek rekne "wow", kdyz s tim pak jede tak marne duma kam se ten vykon podel. Testovali jsme Toyotu Corollu 1.7 turbodiesel s vykonem 99kw a jelo to stejne jako VW Bora se 74kW 1.9 TDi (ta jela dle GPS cca 198-199kmh, tacho nejakych 201, kdyz uz jsme u toho).
29. 1. 2009 15:46
Re: Výkony
v tomto pripade si vedla, v jednom magazine zobrali 3 fabie, 3 mondea a 3 ceedy a dali ich na motorovu brzdu. Vsetky ceedy mali vyssi vykon ako 85kw, tusim 87,90 a 92kw (v zavislosti od zabehu). Ako na tom boli mondea a fabie uz nepamatam. Bol to nejaky cesky casopis. ;-)
29. 1. 2009 16:08
Re: Výkony
A muzes mi prozradit v cem konkretne jsem vedle? :-) Napsal jsem sve konkretni realne zkusenosti, ne "nekde neco psali"... Nepsal jsem ze na brzde ten vykon motor nema, to by si vyrobce nedovolil, ale bud maji nejaky problem to prenest na kola nebo maji ostatni ten vykon jeste vetsi (nebo toc. moment). U benzinu to je taky tak, japonci a korejci maji vysoky vykon, az pri 6000+ ot., max. tocak az nekde nad 4000ot., rekni mi kdo pri bezne jizde toci motor porad nad 4000ot aby to neco jelo?
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 20:04
Re: Výkony
na SK časáky nevycházej? Já když jdu na své milované SK servery o autech,pak žádné diskuse,přitom bych se rád zdokonalil ve slovenčině a Govno,nic,ticho po pěšině
[odkaz]
[odkaz] :-! :yes: volakterí sů tak čehůnsko šádecko rozjetí,že ani netuší, co se u nich doma píše, a to je Škoda, velká Škoda >:D
29. 1. 2009 16:08
Re: Výkony
Tak je divné,proč ve starém Accentu všichni tipovali motor 1,6 a byl tam 1,3. :-!
Avatar - Perun
29. 1. 2009 08:51
Re: Výkony
Na tom něco je :-) Fakt, že malého dieselu vytáhli skoro 130 koní je ale překvapující... tovární Chip-tun Yng :-)
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 09:04
Re: Výkony
>:D to jo, vypadá to, že inženýr Yng jich na brzdu dostal všech 130, ale jakmile uviděli volnou silnici, tak jich hned tak dvacet zdrhlo. ;-)
Avatar - Perun
29. 1. 2009 09:13
Re: Výkony
Snad neskončili v okolních restauracích...
Dópra kůň na čérno..... 69 Kč
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 09:19
Re: Výkony
:-) Spíš to vypadá, že je pochytali někteří sídaři, a teď lítají dvoustovkou kolem Trenčína.
Avatar - Perun
29. 1. 2009 09:55
Re: Výkony
Asi před rokem jsem četl nějakou diskuzi, kde se vyjadřoval nějakej technik (z Jarova?), že u 1,9 TDI se 77 kW změří na brzdě asi o 10 kW víc.. nevím, neumím posoudit, jako úplně nereálný bych to neviděl..
Je tu nějakej "brzdař"? :-)
P.S. Nemyslím tím majitele atmosférických dieselů >:-[]
29. 1. 2009 10:09
Re: Výkony
Tvrdia to aj vo firmach zaoberajucich sa chiptuningom
[odkaz]
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:17
Re: Výkony
Hm, pěkný článeček, a jestli mám věřit tomu grafu z brzdy, pak to jen znamená, že všechny ty řeči o tom, že dýzly VW jsou k ničemu a podívejte na Kiu atd. jsou o ničem, když obyč. stará 1,9 tdi může mít v klidu i 114kW a 315Nm.
29. 1. 2009 10:30
Re: Výkony
Vy ste tu snad posadnuty porovnavanim s Kiou. Ja neviem, nic sa tam nepise kolko moze mat Kia po chiptunningu, takze diskutovat o tom co by bolo keby bolo. Kia ma v serii rovnaky vykon z mensieho objemu s rovnakou spotrebou a lepsou kulturou. Ja nevravim ze su stare VW motory o nicom, ale dnes su uz prekonane a nahradzane novou generaciou.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:43
Re: Výkony
Ale jistě, ta moje reakce je jen a jen reakcí na tvůj příspěvek a odkaz. Ale pokud mi tu chceš vysvětlovat menší objemy, kulturu chodu atd. klidně si posluž. ;-)
29. 1. 2009 10:53
Re: Výkony
Nie nechcem. To ze PDcka sa vyborne chipuju je fakt. Na druhej strane Skoda predsa nepredava polotovary s odporucanim, ze ak chces raketu s ktorou budes pravidelne ranajkovat ceedy v dlouhym tahlym obrat sa na cimbu. ;-)
29. 1. 2009 12:55
Re: Výkony
TDI sú klepavé a hlučné. Ale nedostatok výkonu alebo zlú spotrebu im vyčítať nemôže nikto. To by bola krivda. ;-)

Keď už porovnávaš diesle, mal by si porovnávať zhodnú konštrukciu, CR je voči čerpadlu asi predsa len trochu "zabrzdený"...
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 15:33
Re: Výkony
Nic nesrovnávám, jen tu čtu jak VW zaspalo, nabízí jen 77kw atd. atp. podívej na výkony korejců, a nakonec se přijde na dvě věci, jednak že ty deklarované hodnoty motorů korejců v praxi nejsou poznat a taky to, že výkon dýzlu hodně závisí na míře tovární odvahy, jestli tu běžně jezdí tdi se 114kw, které měly původně 77kW.
29. 1. 2009 16:05
Re: Výkony
Tak nejlepší je přesednout z auta do auta a poznáš rozdíl dokonale.Potom co jsem to vyzkoušel,tak na TDI už bych nesázel.
K těm zkouškám na brzdě,může to být reklamní tah chiptuningové firmy,ještěže máme (snad) nezávislá měření sice na kolech,ale tam je ten výkon důležitý.[odkaz]
29. 1. 2009 16:34
Re: Výkony
No 114kW uz je pekny vykon a da se z toho motoru dostat, bohuzel kdyz rekli A nerekli taky B, auto s vykonem 77kW orig. neni koncipovano na takovy vykon, takze pak zacnou odchazet spojka, turbo, dvouhmotak a chipfirma se tvari ze zakaznik je de..l, ze s tim krasne nadupanym autem "neumi" jezdit (rozumej, ten vykon pouzivat opatrne a ne moc dlouho, jinak pujdou komponenty do kytek, takze borci sice vykon maji, ale jezdi na pul plynu aby tomu moc nedali pres cumak).
Avatar - Ada je zase tady
29. 1. 2009 22:38
Re: Výkony
Blbost. Ten zatah potrebujes jen cas od casu, abys bezpecne predjel nekoho, kdo prekazi. Receno jinak, je to bezpecnostni uprava. A diky vetsimu kroutaku pri stejnem zpusobu jizdy klesne spotreba. Spravne udelany chiptuning nema zadny negativni vliv na zivotnost motoru. Pokud tedy ridic neni adolescentni blbec. Ve firme jsme meli nekolik (6) nacipovanych Octavii z duvodu vyssi bezpecnosti. Prodavaly se, kdyz na nich bylo 160 az 240 tis km, protoze byly jiz "olitane" a nereprezentovaly firmu. Ale s motorem nikdy zadne problemy nebyly.
31. 1. 2009 12:12
Re: Výkony
Tak to je moc fajn ze jsi potvrdil co pisu, vykon sice mas ale nemuzes ho pouzivat :-) Teda muzes ale jenom nekdy a jenom trochu aby se ti to nerozsypalo...
29. 1. 2009 10:21
Re: Výkony
Já byl na Jarově s Oktávkou 1.8t, XC90 a u obou mi naměřili o 10koní míň. Taky mě tam měřili u 3 aut tlumiče, hned jsem jel na Smíchov k Porsche a údaje naprosto jiný.
Avatar - Perun
29. 1. 2009 10:25
Re: Výkony
Lumpové to jsou... a to to stojí takový prachy 8-s
Jen tak mimochodem pak přijímací technik navrhne zvýšení výkonu o deset koní... "a že to jste vy, pane, tak se slevičkou za deset" >:-[]
29. 1. 2009 10:31
Re: Výkony
Tak bylo to měřený před čipováním a s čipem tam byla diference už jen asi 4k proti deklarovanym. Oktávka pak jela, jako raketa! ...akorát do Brna nevystačila nádrž ;-\
29. 1. 2009 12:17
Re: Výkony
kdybys nebyl skrblík, zaplatíš si full chip program. V rámci něho ti načipujou i nádrž. Táta si to nechal udělat na služební Oktávce ještě v 2002 a od té doby netankoval ;-)
29. 1. 2009 10:26
Re: Výkony
to sis cestou nevšiml když ti z motoru vypadlo těch 10 koní? >:-[]
29. 1. 2009 13:14
Re: Výkony
Tyhle informace jsem také zachytil. Reálně prý o 5-10kw více než uvádí výrobce (+ samozřejmě i vyšší krouťák).
29. 1. 2009 13:24
Re: Výkony
asi tyhle informace zachytili i "závodníci" na služebních Oktávkách TDI a každý den je ověřují na D1 >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 1. 2009 14:13
Re: Výkony
Jestli se spíš nesnažej trochu vyčistit filtr částic... :-)
29. 1. 2009 15:53
Re: Výkony
aha, to mě nenapadlo, já furt záviděl a myslel že se předvádějí >:D
29. 1. 2009 16:46
Re: Výkony
Nee, nepředváděj. Souběžnou jízdou na plnej porovnávaj u kterýho z nich fabrika přidala nejvíc.
Asi by bylo nejlepší, kdyby ke každýmu autu byl oficiál certifikát od výrobce kolik tam vlastně reálně je. Aspoň by byl klid a tyhle "zbytečné souboje" by se určitě staly minulostí. >:D
29. 1. 2009 17:16
Re: Výkony
tak to mi připomíná vzpomínka jednoho ruského pilota, který psal, že když fasoval nové stíhačky (Lavočkin La-7) mohli si od nejvyšší šarže směrem dolů postupně mašiny otestovat a vybrat si nejlepší. Mezi jednotlivými motory prý bylo klidně i 50koní rozdíl. :-!

Takže když si půjdu koupit Oktu v TDI plácnu po stole a řeknu:
"Jedno TDI, ale vyberte mi to nejsilnější!" :-!
Avatar - radhro
29. 1. 2009 09:01
Re: Výkony
to neřeš :yes: v reklamním letáku bude 94kW tak je to 94kW a basta (zrychlení už běžný zákazník neřeší) >:D
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2009 09:12
Re: Výkony
To jsou starosti jak zrychli pick-upy.
29. 1. 2009 09:42
Re: Výkony
S Kia opatrně! Tady něco řekneš proti a večer máš propíchaný gumy!
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 09:59
Re: Výkony
Neboj, vím, posledně, když jsem jel kolem Žiliny, tak sem se podvědomě až přikrčil... a fůů, projel sem, Klaudius zrovna nebyl doma. ;-)
29. 1. 2009 10:23
Re: Výkony
nebude ten motor v Kii přiškrcen různými emisními normami a pod?

hmm, já jel kolem Žiliny naposledy těsně po vánocích, ale v noci a úplně jsem zapoměl, že je tam ta fabrika...jako blbec jsem furt čučel na nějaký dopravní značky... >:-[]
29. 1. 2009 10:37
Re: Výkony
Kde to vůbec je to Žilino?
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:50
Re: Výkony
Záleží co myslíš, když jsem se ptal v Gyoru na cestu tak říkali, jó, Szilinay v Felső-Magyarország? Tak to musíte na sever. ;-)
29. 1. 2009 10:52
Re: Výkony
To je fuk... Každopádně si mi přivodil chuť na uherák. Koupim si šišku Pick
29. 1. 2009 10:58
Re: Výkony
Pick, nebo Herz? Ty si nějakej polomaďar, ne? >:D Kterej je lepší? Vždycky to zapemenu.
29. 1. 2009 12:37
Re: Výkony
jojo, polomaďar jsem, ale jestli Pick nebo Herz to fakt nevím, já kupuju furt Vysočinu :-)
29. 1. 2009 12:57
Re: Výkony
A skontroloval si si lak, keď si prišiel domov? >:D
Avatar - woody-alien
29. 1. 2009 14:14
Re: Výkony
Klaudius - rychlejší než myšlenka... >:-[]
Avatar - Katikakus
30. 1. 2009 10:15
Re: Výkony
Zajimave je, ze v testech ctu neco naprosto odlisneho a novinari jejich motory chvali za vyborne vykony a nizkou spotrebu. :-!
Avatar - freeman
29. 1. 2009 10:18
Škoda Yeti
A Škoda má s novým modelom YETI vymaľované. Ak tam dajú 1.2 motor tak to môžu rovno zabaliť. ;-)
Rozbalit vlákno
42
Avatar - igor77
29. 1. 2009 10:28
Re: Škoda Yeti
přesně tak
kia soul už je tady - ..a škoda yeti - nikde.
kia zrychluje za 300tisíc za 11s - ..a škoda yeti ? - vůbec.
můžete SOUL odmítat, ale až uvidíte někoho jinýho v něm ject, tak po něm budete toužit
Avatar - radhro
29. 1. 2009 10:31
Re: Škoda Yeti
já bych yetiho hned nezatracoval , za prvé je to domácí značka a to se zde stále počítá(i když čím dál méně) a také by měl mít narozdíl od Soula i nějaký kufr a to v této zemi počítá ještě víc.Každopádně už se těším na nějakou přímou konfrontaci :yes:
29. 1. 2009 10:47
Re: Škoda Yeti
Rozhodne musime uznat, ze 300 papiru je velke lakadlo pro lidi co jsou unavany jezdit nudnyma autama konvencnich tvaru. Ty nektere plasty vypadaji jako plasty pro hracku, ale rozhodne je to skvele auto. Neco noveho a nevsedniho.
Avatar - radhro
29. 1. 2009 13:13
Re: Škoda Yeti
to uznávám a jak jsem psal nahoře výborná bezpečnostní výbava ESP,6x bag aktivní opěrky atd. se v této třídě v ceně do 300tis opravdu jen tak nevidí :yes:
29. 1. 2009 10:47
Re: Škoda Yeti
Jenže Škoda stále více potřebuje uspět s novým modelem alespoň v evropském měřítku. Kia má našlápnuto do světa. Částečně se jistě budou cílové skupiny zákazníků překrývat. 3 měsíce zpoždění není moc, ale učitě to mohlo být i naopak. Mám obavy, že Škoda bude mít navrch ve srovnávacích testech odborných časopisů, ale maska Kia s rudou rtěnkou na nás bude hledět z každého lifestylového i bulvárního časopisu, zatímco recyklovanou masku Škodovky zde uvidíme jen vyjímečně. Nechme se překvapit.
29. 1. 2009 11:20
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Prvni chyba Skody se odehrala na modelu Roomster. Koncept postaveny jako stylova alternativa rodinnych dodavek (Berligo, Partner), ktere se stale prodavaji dobre, prevedla na male MPV, ktere se naopak prilis neprodavaji.

Chyba 2 - Yeti, puvodne postaveny jako mini SUV na podvozku Fabie, prevedla na vetsi, slozitejsi (a drazsi) platformu oktavie. Zaplatila za to o 2 roky delsim vyvojem (od koceptu v r. 2004, namisto beznych 3 let az do r. 2009). Ono to v roce 2005 mozna davalo smysl. Byla to doba, kdy se prodavaly Oktavie jako housky na krame, velka SUV sla nadracku, a skodovacti planovaci projektovali rust vyroby az do nebes. Dnes je ale situace uplne jina. Ale dva roky zpozdeni zapricinily, ze do kompaktnich SUV uz prisla nebo brzo prijde snad desitka modelu. Velka SUV se neprodavaji a ta kompaktni mnohem mene. Navic se objevily uplne novi konkurenti (Kia Soul), posteveni levne a efektivne (tak jako byl puvodni koncept Yeti), kterym slozitejsi Yeti bude, obavam se, minimalne cenove konkurovat stezi.

Dva modely, dva dobre koncepty prevedene spatnym smerem. Je to jenom nahoda? PS. Uz se tesim na blahoprejne prispevky naznacujici neco o premoudrelem hlupakovi . :-)
29. 1. 2009 11:39
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Když s tebou budu souhlasit, budu taky přemoudřelým hlupákem? Už kdysi jsem psal, že koncernu VW schází levná platforma pro 5 cestujících. Platforma Fabie (Pola, Ibizy, Foxu) je prostě jen pro 4. Mini SUV by na tom postavit šlo, taky mini dodávku (Citroen Nemo,...). Větší golfácká platforma je sice dobrá, ale příliš drahá.
29. 1. 2009 11:56
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Odpoved na tvoji otazku zni - pockej, dozvis se behem diskuze. Ale doufejme, ze dnes jsou mistni strelci mimo sve PC.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 11:44
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Jestli Škodovka něco převedla nebo nepřevedla je úplně jedno, tedy co tvrdí výrobce je jedno, protože trh si to vždy přebere po svém. Jinými slovy, buď toho Roomstera bude považovat za alternativu Berlinga nebo malé MPV, anebo zjistíš, že mezi těmito auty ani nerozlišuje. Stejně v případě Soulu, ze kterého děláš konkurenta pro Yetiho, ač k tomu zjevně není důvod, Soul bude konkurentem právě těch malých MPV nebo rodinných dodávek či Roomstera. Yeti jako kompaktní SUV bude mít úplně jiné konkurenty. Ale souhlasím s tím, že je na jeho uvedení docela pozdě resp. není vhodná doba, ale uvidíme.
29. 1. 2009 11:59
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Jak rikas - trh si to prebere. Auta podobna rozmery a cenou si budou vzdy konkurovat napric marketigove vymyslenymi kategoriemi. Ale tech levnejsich a drive prichazejicich se proda vzdy vic.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:07
Re: Yeti - opet strategicka chyba
To máš pravdu, logan předběh soul o nějaký ten rok a je i levnější. Ta tvoje logika. :-O
29. 1. 2009 12:30
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Logan neni podobny rozmery ani cenou. Cti to cely. Ja te taky ctu celyho. :-!
29. 1. 2009 12:40
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Dneska nebude o hybridu nic? >:D
29. 1. 2009 14:06
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Ale prosim. Hybrid Kia Soul by se podle vsech informaci mel objevit na trhu v zaveru pristiho roku. Bude zalozen na Li-pol bateriich, tedy technologii, o ktere evropsti zasveceni zatim jen cetli na internetu.
29. 1. 2009 16:49
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Li-pol ?? S ohledem na bezpečnost mi to nepřijde jako nejštastnější řešení.
A nebo zase naroste hmotnost s ohledem na nějakou hodně pevnou schránku.
29. 1. 2009 17:57
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Právě z důvodů bezpečnosti je Li-pol lepší.Gel nepotřebuje,tak pevný obal,hmotnostně je lehčí než kapalný elektrolit v Li-ion. ;-)
29. 1. 2009 22:18
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Jo. LiPol neboucha. Zjednodusene receno. To je take jeden z duvodu, proc to Korejci, narozdil od zbytku sveta, zvolili. Jestli zvolili dobre se teprve ukaze.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:41
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Možná čteš, přesto reaguješ jen podle toho, co si sám vybereš. Na tvůj nelogický příměr můj ještě nelogičtější, doufal bych, že to bude stačit. Zjevně ne. Ta auta jsou možná podobná rozměry, ale jsou jinak zaměřená, tedy soul a yetti. Dole to píšu, sám řekni, je konkurentem soulu RAV4 nebo Sportage?
29. 1. 2009 14:12
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Tak ja pomalu potrebuji nove auto a hlavni kandidati, ktere jsem zvazoval, zatim byli Soul a Yeti. Ale jezis marja. To jsem se dopustil nelogicnosti, protoze podle tebe jde o uplne jina auta, ktera si nebudou konkurovat. Okamzite musim svuj vyber zmenit. A tem, kteri to snad zvazovali stejne - okamzite zmente kandidaty. Dinar to zakazal.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 14:24
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Psal jsem o trhu, ten se na to bude dívat tak jak jsem napsal, ano je to můj názor. Že ty si vybíráš mezi soulem a yetim (pominu-li fakt, že máš vybráno aniž bys to druhé auto vůbec viděl) je tvoje věc, nemusí to přece znamenat, že se na to budou dívat stejně ostatní. Já tvrdím, že z hlediska zákazníků ta auta budou oslovovat různé skupiny, protože jsou jinak zaměřená, ty tvrdíš opak, o.k. ta ironie je ale zbytečná. Jinak pořád se ptám, vidíš RAV4 a Sportage jako konkurenta pro Soul?
P.S. přečti si dole Patrika.
29. 1. 2009 14:48
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Myslis ze ja nejsem zakaznik? Nebo snad, ze jsem natolik divnej, ze uz zadnej jinej zakaznik nebude zvazovat stejnou dvojici jako ja? Ja vim, ty si vyberes tu druhou moznost . :-) PS Nevidim, protoze to je rozmerove, ale hlavne cenove jiny zakaznik. a to v obou parametrech rozdilem tridy. To dvojice o ktere tu je cely den rec neni.
29. 1. 2009 14:55
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Soul je malej, Yeti bude velkej.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 15:08
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Yeti je SUV na podvozku nižší střední s rozměry malého SUV, pohonem 4x4, a světlou výškou malého SUV. Stejně jako RAV4, Sportage, Tiguan atd. Soul je s přimhouřením oka, podobný pouze ve vnějších rozměrech, ale to kdejaký hatchback taky.
29. 1. 2009 16:54
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Souhlas Soul je opravdu konkurent pro lidi co chteji neco jineho nez hatchback! Ale za stejne penize.
Avatar - igor77
29. 1. 2009 12:33
Re: Yeti - opet strategicka chyba
vezmeme to z druheho konce: jedna idea zni, ze je skoda, ze skoda promarnila prilezitost kdyz prisla s roomsterem a ne autem jako je soul. a ted, kdyz si usiluje vylepsit reputaci (prodeje!) s yetim, tak ji soul zase trumfuje.. nacasovanim, dostupnosti (cenou!), vykony, zarukou, dizajnem, marketingem..
29. 1. 2009 12:39
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Soul je jen korejská habaďůra. ;-)
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:43
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Jakou promarněnou příležitost máš na mysli?
Roomster se prodává špatně?
Nad čím soul trumfuje?
Avatar - igor77
29. 1. 2009 14:01
Re: Yeti - opet strategicka chyba
zkus si to precist podruhy, budes vedet odpovedi..
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 14:13
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Ne, igore, je to zmatek, jak se prodává roomster nevíš a hodnotíš, a o autě, které se sotva začalo prodávat tvrdíš, že trumfuje nad autem, které jsi ještě ani neviděl.
Avatar - igor77
29. 1. 2009 14:31
Re: Yeti - opet strategicka chyba
ok. tak to vem jen jako "ideu", ok ?
cas ukaze (-;
Avatar - Ada je zase tady
29. 1. 2009 22:46
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Kdyby nebyl Rumunster tak hnusny (zcela zmrsena bocni linie) a mel bocni vzhled jako treba Berlingo, prodaval by se vyborne a ne jen jako Rumunster praktik pro techniky montaznich firem.
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 12:57
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Dinare,ty ten Soul posunuješ zbytečně vysoko.Je to zcela odlišné auto ve vztahu k Loganu,nebo dokonce i k Roomsteru,nebo Berlingu.Uvidíš,že v reálu není zdaleka tak krabicoidní jaky výše jmenovaní.
Možná hloupý příměr,manželce se moc líbí Fiat 500,ale včera by to měnila za Soul a to nemá ráda velká auta.A ani nebudu mít problém jí tohle přání splnit,protože dostane taky stylovku s daleko vyšší užitnou hodnotou a rád se v tom občas svezu i já.
Yeti to bude mít s uvedením a vlastně i s cenovým zaškatulkováním moc a moc těžké,pro Škodu je doba cenově zlá.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 13:01
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Ten logan vynech, to byla reakce na nelogické drápalíkovo srovnání. Já to taky vidím jako stylovější pandu zdola resp. alternativu k tomu roomsteru zezhora. Yetti bude mimo revír soulu, ale s tou těžkou dobou pro malé SUV souhlas, teď by škodovka potřebovala (cenově) spíš ten logan.
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 13:14
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Bohužel,mám taky ten pocit,teď jsem koukal na rozměry a Soul je o 10cm kratší,zato o 10 cm širší,než Roomster.Výsledek je zcela odlišné auto.
29. 1. 2009 13:41
Re: Yeti - opet strategicka chyba
A tuhle znáš?
"Možná hloupý příměr,manželce se moc líbí Kia Soul,ale včera by to měnila za Yetiho a to nemá ráda velká auta.A ani nebudu mít problém jí tohle přání splnit,protože dostane taky stylovku s daleko vyšší užitnou hodnotou a rád se v tom občas svezu i já."
Vidíš to reálně? Nakolik asi bude Yeti stylovkou?
Avatar - T613
29. 1. 2009 14:00
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Viděl si Yetiho? Viděl ho vůbec někdo?
29. 1. 2009 14:11
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Neviděl. To jsem si jen pohrál s AGho citátem z odkazovaného příspěvku.
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 14:40
Re: Yeti - opet strategicka chyba
No,jenom s tím rozdílem,že já jsem u něj včera stál a jestli budu moci totéž říct o Yetim,tak mě to zahřeje u srdce.Tak proč si hrát s mým citátem?
29. 1. 2009 15:01
Re: Yeti - opet strategicka chyba
No kéž by! Více nebo méně by nás to mělo zahřát snad všechny. Za tu citaci se omlouvám, ale tak nějak se mi to tam samo nabízelo.
29. 1. 2009 14:19
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Reinhold Messner pry jednoho videl. Ale verte mu ...
29. 1. 2009 18:52
Re: Yeti - opet strategicka chyba
To rikal Andrea Bocelli taky
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 15:06
Re: Yeti - opet strategicka chyba
Jo,zeptej se jossalita,ten má poměrně jasno o rozměrech,designu i základní ceně.Neuvěřitelně zasvěcený jedinec.
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 11:22
Korejský ŠOULet
Základní motory jsou za ty prachy celkem na úrovni a dalo by se říci,že jsou důkladně prověřeny provozem. :yes:
Design: docela kontroverzní,hodně lidí je bude těžko kousat,přesto se tomu v reálu nedá upřít jedna věc.Ač to na fotkách jako celek vypadá zvláštně,tak reálná konfrontace je minimálně zajímavá.Včera jsem jel kolem showroomu v Průhonicích,kde stála zaparkovaná řada aut.Po projetí kolem Soulu jsem se zasekl a pro evropsky smýšlejícího jedince jsem potupně zacouval.To auto prostě upoutá na první pohled.
Pokud technika bude na úrovni odpovídající deklarovaným prohlášením o upevnění pozic značky,tak mám pocit,že škarohlídi budou Soul potkávat častěji,než jim bude milé. ;-)
Rozbalit vlákno
22
29. 1. 2009 11:30
Re: Korejský ŠOULet
Myslim, ze to nebudou stacit vyrabet, stejne jako Nissan Qashqai, ktery mel v mistnich diskuzich take nalepku neceho podivneho. A prave tomu se rika stylovost. Nekoho to odpuzuje ale urcitou skupinu to madchne a ti jdou a nadsene koupi.

Mimochodem evropky smyslejici potupne couvaji jiz nekolik let. 8-s Bohuzel.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:05
Re: Korejský ŠOULet
Zřejmě jsi nepochopil podstatu úspěchu Qashqaie, je jím podoba s plnohodnotnými SUV, tuhle hru Soul nehraje, nevznikne tato asociace, nemá na to postavu ani světlou výšku, mnohem víc jej budou lidi řadit k těm MPVpodivnýmdodávkám. Je v tom drápalíku spousta lidského pokrytectví, všichni budou křičet, jací jsou majitelé SUV vrazi planety, ale ve skrytu duše by tu X5ku chtěl každý, jenže na ni nemá, takže si koupí kvašku, zažívá pocity majitele SUV a ještě pak trousí po internetu moudra o tom, jak šetří planetu v levném crossoveru.
29. 1. 2009 12:38
Re: Korejský ŠOULet
To ja teda vidim uspech QQ uplne v necem jinym. Je to maximalne univerzalni auto. Ani male ani velke, prostorne se spotrebou mensiho. Na silnici i na polni. Ani drahe ani levne. Proste idealni robustni kompromis vsech vlastnosti. Vlastne proc to pisu slozite - crossover. Mne teda SUV nepriponina nicim, krome vyssi svetle vysky. Soul je naprosto stejny, jen o pul tridy nize.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:52
Re: Korejský ŠOULet
Jo, taková princezna Koloběžka, obutá neobutá, jak tě čtu, je ta Kvaška úplný perpetuum mobile.

Bohužel, důvody jsou mnohem prozaičtější, jak jsem už zmínil, zkus se poptat lidí u Nissanu, ty se možná díváš na kvašku tak jak to popisuješ, u Nissanu ti ale řeknou, že nejčastější popis toho auta od zákazníků, při vyslovení přání, že by chtěli Qashqai, je "takovej ten malej tereňák", on se lidem ten název těžko vyslovuje. ;-)
29. 1. 2009 13:46
Re: Korejský ŠOULet
Ty to popisuješ, jako by tam sestoupil bača ze salaše a chtěl zpátky vystoupat v Nissanu. :-)
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 14:15
Re: Korejský ŠOULet
Už jsem to tu párkrát zmiňoval, kamarád je majitelem salonu Nissan, tohle je informace od zdroje, jestli si kvašku kupují jen bačové, nevím. ;-)
29. 1. 2009 14:22
Re: Korejský ŠOULet
No jo. To ma ale urcite salon v Praze, ze jo? Tam je ta touha po terenakovi opodstatnena.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 14:38
Re: Korejský ŠOULet
Zase nepochopení, my se tu na autofórech častujeme empévčkami, esůvéčkami atd. atp., lidé, které auta nějak více nezajímají, neohromíš prohlášením, že to co projelo, bylo parádní esávéčko, prostě, každé auto s vyšším podvozkem je "teréňák". Stejně jako je "teréňák" ta X5ka, kterou jsem ti dával za příklad lidských tužeb, jako ten "krásnej velkej teréňák". Kvaška je pro ně jeho lidovou alternativou, proto si ji kupují, to je hlavní a velmi prozaická motivace, a když je to v dýzlu, tím líp, takže nějaká chytrost obestavěného prostoru, nebo šetrnost k planetě bla bla, prostě zdvihni hatchback, aby vypadal jako "teréňák", a tvářil se dražší než je, a máš vystaráno. Pro Nissan je to trhák, ale jestli si myslíš, že lidé od nissanu se na to auto dívají jako na nějaký zázrak, pak se velmi mýlíš, i když ano, jako zázrak jej berou, ale marketingový. Jednu chvíli to vypadalo, že to celé budou moct zavřít, žádná maxima, pak žádná primera, tak teď aspoň místo almery něco, co se prodává.
29. 1. 2009 14:52
Re: Korejský ŠOULet
Drapalik te proste nechape. >:D
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 15:10
Re: Korejský ŠOULet
Zdá se, že konečně pochopil. >:D
29. 1. 2009 14:24
Re: Korejský ŠOULet
No a co tedy ti lidé chtějí vědět potom? Do jakého terénu s tím můžou nebo je zajímají jiné věci a o terénu už nepadne ani slovo?
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 14:43
Re: Korejský ŠOULet
O to nejde, pointa je v tom názvání, jde o to, že tak nazývají i velká suv, prostě chtějí to samé, co mají bohatí, jen za menší peníze, jo menší, ale vypadá to podobně, ne. A to je ta hlavní motivace, vědí prd, jak je to auto dokonalé, chytré a ekologické, jak tu vypisuje drápalík, prostě kvaška dělá dojem většího a dražšího auta, takovýho jako mají boháči.
Avatar - T613
29. 1. 2009 19:12
Re: Korejský ŠOULet
prostě jim nevysvětlíš, že Kaška jede na stejné módní vlně jako SUV. A kupci Kašky chtějí být cool a in
Avatar - woody-alien
29. 1. 2009 22:48
Re: Korejský ŠOULet
Někde jsem četl test na Kašku+2 a stál přes milión s 2.0 dCi. Tak to mi zase levný nepřijde. Ale jinak s tebou naprosto souhlasím. Osobně jsem takovej prodejní sukces vůbec neočekával a motivy kupců jsou možná různý, ale v důsledku skutečně sklouzávaj po povrchu marketingovejch sloganů. Městu odolný a víc se to neřeší. Že by ho většina kupovala, protože si uvědomili, že se jedná o promyšlený, kompaktní, univerzální, variabilní, ekologický...atakdále auto, tomu nevěřím. Vyjímky samozřejmě potvrzujou pravidlo.
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 12:43
Re: Korejský ŠOULet
To je pravda,Soul zjevně nejde cestou imitace crossoveru,ale právě při osobním střetu ani cestou MPVpodivné dodávky,nepůsobí tak mohutným a nedoladěným dojmem.Fakt mě to překvapilo.Podle mě to může být uchopeno jako stylová dvojka do rodiny,nebo pro mladé.Za 320 máš celkem dospělé auto a tam se při doplnění výbavy vyšplháš z malých hatchů.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:54
Re: Korejský ŠOULet
Na mě působí, že jde cestou roomsteru, a nic proti tomu autu nemám, jen si nemyslím, že je to konkurent nějakého malého SUV.
29. 1. 2009 14:25
Re: Korejský ŠOULet
Mozna by jsme to mohli uzavrit s tim, ze co clovek, to jine videni toho vozu. Jeden to vidi jako MPV, jeden jako SUV, jeden jako crossover. No neni to genialni auto? Kazdej si v tom najde svoje. :-!
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 15:11
Re: Korejský ŠOULet
Tak jedinej, kdo se tu celý den přesvědčuje, že si vybral správně jsi ty, my ostatní jsme u toho byli jen taková stafáž. Tak si tu Duši užij.
29. 1. 2009 15:57
Re: Korejský ŠOULet
Di ty stafazi. Spocitej si, kolik prispevku tu mam ja a kolik ty a uvidis hned, kdo dela komu stafaz. :-! PS Zdaleka jsem si jeste nevybral.
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 12:47
Re: Korejský ŠOULet
No,zatím nebylo vzhledem ke korejské produkci moc kam couvat,ale ta dynamika s jakou jdou kupředu je impozantní.Ceedníky jsou ještě nedotažené (netvrdím,že špatné) s,nebo spíše bez designové myšlenky.Uvidíme,jestli Soul tohle prokletí prolomí,minimálné má svůj styl.
Avatar - Ada je zase tady
29. 1. 2009 22:49
Re: Korejský ŠOULet
Ja necouvam, Rumunster, Kvaskaj i Souls jsou mimoradne hnusna auta. :no:
29. 1. 2009 11:52
Klídek
Sice zde spousta expertů porovnává připravovaného Yetiho se Soulem, ale myslím, že Yeti bude přece jen lepší a dospělejší auto. Design Soulu je určitě zajímavý, ale Yeti ho bude mít odladěnější a vyváženější. Soul je spíše korejská imageovka, než nějaké zde zminované malé SUV.

A velké plus Yetiho bude - 4x4. :-!
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 11:56
Re: Klídek
Přesně tak, taky nikde nečtu, "Soul, nový konkurent pro RAV4", nemluvě o tom, že by musel konkurovat i vlastní Sportage. To jsou totiž konkurenti Yetiho + kvaška, Soul jde mnohem víc k tomu Roomsteru. ;-)
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:13
Re: Klídek
Jasně, kus plastu sem plastu tam. ;-)
Avatar - igor77
29. 1. 2009 12:35
Re: Klídek
jo, presne o tom jsem mluvil: kdyby tak skodovka dokazala tehda predstavit neco jako soul namisto neuspesnyho roomstera..
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 12:56
Re: Klídek
Roomster je neúspěšný?
Avatar - igor77
29. 1. 2009 13:56
Re: Klídek
ty myslis ze je uspesny?
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 14:17
Re: Klídek
Co to je? Zase internet do škol? ..."neco jako soul namisto neuspesnyho roomstera.." tos napsal, tak neúspěch roomstera něčím podlož.
Avatar - igor77
29. 1. 2009 14:23
Re: Klídek
takze cim si teda myslis, ze je roomster uspesny..?
29. 1. 2009 14:40
Re: Klídek
Hele igore, tys tu napsal, že je Roomster neúspěšný. A toto své tvrzení bys měl něčím podložit. Tohle je princip diskuze. :-!
Avatar - igor77
29. 1. 2009 15:06
Re: Klídek
ja to zkratka pisu jako svy mineni
roomster je neuspesny jako produkt, v tom do jakyho segmentu ho umistili atd.
nevidim duvod povazovat ho za uspesny (ale necham se presvedcit..)
29. 1. 2009 16:01
Re: Klídek
To, jako když tobě se auto nelíbí, tak ho začneš považovat za neúspěšné? Dobrá teorie. :-!

PS: Najdi si tabulky prodejů, jeho nejbližším konkurentem je Yaris Verso.
29. 1. 2009 17:19
Re: Klídek
já znám jednu holku co má Yaris Verso - ale to je na Slovensku, takže to asi neplatí

Ale jednu jsem viděl i cca před měsícem ve Vysočanech. :-!
Avatar - igor77
29. 1. 2009 20:44
Re: Klídek
hele, - dal jsem si tu praci a naznacil ti duvody, proc ho povazuju za neuspesny.. - zastavam ten nazor a polemizoval jsem s dinarem, ktery byl stejne nedutklivy.. tobe asi taky vadi cizi nazory.
jsem zvedavej cim bys me chtel presvedcit o uspesnosti roomstera.
30. 1. 2009 01:20
Re: Klídek
Já tě nehodlám nijak přesvědčovat. Výsledky prodejů si najdi sám a trochu se přiuč.

Zatím tu mají tvé příspěvky hodnotu hospodských tlachů. :-!
29. 1. 2009 16:13
Re: Re:
V novodobé historii Škodovka ještě nevyrobila ani jedno neúspěšné auto a s Roomsterem je to tuplovaný nesmysl. Ona málo která automobilka vůbec něco neúspěšného vyrobí, a pokud se tak výjimečně stane, je to velmi známá skutečnost. Vzpomínám si tak akorát na Stilo, Audi A2... moc toho k nalezení není.
Avatar - igor77
29. 1. 2009 21:46
Re: Re:
- jasne, s tim muzu klidne souhlasit. moje vyjadreni zni prilis tvrde kdyz se mu sebere kontext..
- ze spicek ledovce se da jmenovat treba i f.multipla atd. nehlede nato, ze doba pak vzaly tyhle nepodarky zase zpatky tak trochu namilost (audi a2, multiplu atd.)
- hele, kdyz cokoli co zajede "Ring" prece nemuze byt uplne k nicemu, ne ? (-:
29. 1. 2009 12:44
Re: Re:
No - "velke plus"? 4x4 bude vlastnost, ktera mu prinese rekneme 30% zakazniku a zaroven mu temer tolik vezme na verzi 2x4, ktera diky drazsimu a delsimu vyvoji bude take nutne drazsi.
29. 1. 2009 13:14
Re: Re:
Už jen proto bys neměl Soula srovnávat s Yetim. Jsou jinak zaměřeny. ;-)
29. 1. 2009 14:31
Re: Re:
Ale jo, souhlasim. Soul je podle vyrobce mestsky crossove, zamereny presne na mestske zakazniky. Yeti je spise male SUV siroce zacilene na lidi, kteri se pohybuji ve meste i v lehkem terenu. Proc to srovnavam je ten fakt, ze o nemalou mnozinu zakaniku, ktera lezi nekde na pomezi obou skupin se navzajem podeli. Jinymi slovy - budou si v casti zakazniku konkurovat. zejmena v te verzi 2x4. Tot vse.
29. 1. 2009 14:51
Re: Re:
Já bych právě něřekl, že by si nějak kradli zákazníky. Yeti bude větší, praktičtější, pro mne hezčí a taky dražší - dovolím si říct podstatně. Cenu Yetiho v základu vidím někde na 420 tis. Kč, obávám se ale, že bude dražší.
29. 1. 2009 15:06
Re: Re:
Tak jo. Pokud bude zaklad za cenu jak pises, tak o konkurenty prilis nepujde. I kdyz Soul muze pretahovat setrive zakazniky Yetiho 2x4. Ale to by byl dost velky odklon od konceptu, protoze koncepty obou aut smerovaly do temer totoznych vozu. Sefove MB hlasili do sveta, ze pres technicke upravy bude auto temer stejne jako koncept. Odhady v tisku rikaji, ze Yeti bude o 4tis E drazsi nez Soul. Tak nozna mas nakonec pravdu. Nechame se z MB prekvapit.
neregistrovaný "507--"
29. 1. 2009 13:29
OT: BMW Z10
[odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
3
29. 1. 2009 15:16
Re: OT: BMW Z10
To je akože konkurencia pre Soul? >:D >:D >:D
neregistrovaný "507--"
29. 1. 2009 16:47
Re: OT: BMW Z10
Išlo o info nie o retuš.
29. 1. 2009 20:22
Re: OT: BMW Z10
Ale no, nezahováraj... >:-[]
29. 1. 2009 13:38
Tady je prospekt
Tak sem dám odkaz na prospekt, aby ti, které to zajímá, viděli, s jakou marketingovou tlačenkou jde Kia se Soulem na český trh. Jo, a úplně na konci jsou taky specifikace: [odkaz] A znovu připomenu, že Kia/Hyundai letos na podzim uvedou v Nošovicích na stejné platformě i20/Soul malé MPV (kterému se taky mezi špióny říká cee'd plus, leč na paltformě cee'du/i30 nakonec nestojí). To bude ten konkurent pro Roomster, o kterém tady někdo mluvil nahoře. Soul je čistě mládežnický nábor budoucí generace klientely Kie, a to především v Asii a Americe, design vznikal tam a s tamější generací Y před očima. V Evropě se uchází o přízeň druhotně, ale nikdy neříkej nikdy, i nějaký ten artritický důchodce ocení pohodlně vysoké nasednutí/sezení/vysednutí, i když si sub-W a blikavé repro do dveří asi nepořídí. Kufr je pro ČR deklarovaný 340 litrů, po vyjmutí falešného dna to asi bude pravda, takže na základní potřeby stačí. Se srovnáváním s Yeti bych počkal - sice filozofie "leisure car" byla u designu konceptů hodně blízká, ale co s Yetim nakonec provedli pragmatičtí Manskeovci, to teprve uvidíme.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 14:55
Re: Tady je prospekt
Hezký prospekt.Plně souhlasím se zaměřením na mladé a jako druhé auto pro ženušky,jak jsem psal výše.Tohle auto určitě není myšleno jako Roomsterobijec,ale spíše přetahne zákazníky malých hatchů a to nejen díky příznivé ceně.Je celkem zřejmé,že pro Kiu je to velmi importantní záležitost.Na Yetiho jsem taky moc zvědav.
29. 1. 2009 20:23
Re: Tady je prospekt
:yes: ;-) :yes:
29. 1. 2009 21:46
Re: Tady je prospekt
Patriku, píšeš to hezky znalecky, ale troufl bych si tentokrát nesouhlasit. Dělat z konceptu YN soupeře Roomstera můžeš a snad máš i pravdu, ale já souhlasím s názorem, že s Roomsterem lidi Soula porovnávat budou. Už jen kvůli podobné stavbě karoserie. YN je přece jen více jednoprostorový, takže půjde spíše proti Merivě, Nissanu Note, Renaultu Modus apod. Je to ale v podstatě jedno, tahle diskuse je akademická a vcelku o ničem. Chci říci, že Soul nebude ve vakuu a bez konkurentů. Kdo bude chtít, bude s ním porovnávat Oktávku z bazaru.

Každopádně Soul je moc hezký, za design má u mě Kia velký potlesk. Moc pěkné a myslím že i originální. Za variabilitu potlesk nebude, i když 340 l je fajn, když bylo nedávno deklarováno slabých 300 l + prostor pod podlážkou. Kde je posuvná lavice? Základní cena je rozumná, výbava přitom bohatá. Jen se mi zdá, že Kia trochu "poškodovkatěla" v tom smyslu, že ve vyšších specifikacích připlácíš fůru peněz za málo věcí navíc. Například ten skládací klíček, kliky v barvě auta a elektrická zrcátky za 40.000 Kč - no nevím. V článku není ani slovo o těch cool polepech. Ten na kapotu nebo na páté dveře bych klidně přežil :-)
29. 1. 2009 22:40
Re: Tady je prospekt
Obavam se, ze konkretni poskladani verzi je ciste zalezitosti ceskeho dovozce. Ta treti verze skutecne zatim prilis nedava smysl. Ale jeste jsme nevideli podrobnosti. Mozna tam je vice oplastovani a tak. V jinych zemich jsou uplne jine sestavy.
30. 1. 2009 17:24
Re: Tady je prospekt
Ahoj LERAKu, promiň, nebyl jsem tu. Imho je celkem jedno, s čím kdo bude Soul porovnávat, to je osobní věc, nespojitá s faktickým zařazením daného modelu. Znám dost lidí, co si myslí, že Spark je rodinný vůz, a za sebe osobně mají pravdu, poněvadž v tom vozí rodinu. Soul je fakticky jinak naformovaný malý hatchback (proto "crossover"),u horní velikostní hranice segmentu, který si neklade za cíl být velkoprostorový vůz jakékoli klasifikace. Proto preferuje prostor pro posádku proti kufru, proto nemá prakticky žádnou variabilitu (ani tu posuvnou lavici). Neklade si ani za cíl být jakékoli SUV, jen si s tím tématem lechtivě pohrává kvůli marketingovému apelu. Proto nemá ani variantně 4x4, ani vyztuženou konstrukci, ani uspořádání prostoru zadní nápravy atd. Kia ho hned od počátku nominovala proti Scionu, a nakonec se zdá, že ho postavila kamsi mezi xB a xD, spíš s převahou druhého (viz evropský derivát a oficiální soupeř Urban Cruiser). Tohle všechno jsme tu už v minulém roce myslím docela probrali - ano, taky jsem si původně myslel něco jiného, žádal posuvnou lavici aspoň jako v Note, přemýšlel o 4WD, ale realita je prostě jiná.
Pokud bude někdo chtít srovnávat Soul s Roomsterem, nelze mu v tom bránit, asi má nějaké svoje tajné důvody. Já jen pokládám za fér takového člověka upozornit, že velký variabilní kufr z Roomsteru nejspíš najde v "cee'du plus", pokud tedy touží mít Kiu nebo Hyundai.
Lehce OT: A jestli někdo opravdu řeší velké-malé rodinné auto za hubičku a nemá z korejců kopřivku, může si jít směle vyzkoušet faceliftovaného Matrixe, kterého teď v čiperném dieselu dostane za 310 k i s metlou a rádiem a v 1,6 benzinu ještě o 30 k levněji.
Avatar - Subaru4ever
29. 1. 2009 14:00
Urban Cruiser
Nikde jsem výše nečetl jako konkurenta Soulu blížící se Toyotu Urban Cruiser. To bude podle mě konkurent č. 1. Auta mají naprosto schodnou filosofii (krásné, moderní, pro (duševně) mladé a do města) a bude zajímavé jak se poperou. BTW nevíte někdo, kdy mají Urbana uvést na český trh? Tyhle dvě auta si rozeberou příjmy z nově vzniklé a dlouhé roky tragicky chybějící kategorie malých crossoverů. Yeti se bude snažit seč mu síly budou stačit konkurovat třídě RAV, Leguan, Kuga a spol., ale nebude jim stačit. Zároveň bude nad třídou Soul/Urban, takže to bude crossover mezi malým crossoverem a kompaktním SUV.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - igor77
29. 1. 2009 14:20
Re: Urban Cruiser
jo, kapl-s nato.
soul ma zadelano nato stat se uspesnym jako "crossover" do mesta (i jinam), a smeruje do nevykrytyho mista na trhu.
skodovka prvne udelala roomster, coz je mirne zdizajnovana dodavka typu berlingo (rozumej: auto ktery nikoho nezajima) a ted si chce napravovat reputaci (a prodeje!) s yetim, kteryho namirila do segmentu "suv", kde zadnou novou poptavku nevyvola.
que pena..
29. 1. 2009 14:40
Re: Urban Cruiser
Podle tisku ma prijit Urban Cruiser nekdy duben/kveten. Ano, mas pravdu. To bude silny konkurent. UC ma velmi zajimavy a moderni benzin 1.3 s dvojitym VVT, startStop systemem s velmi solidni spotrebou zacinajici cislici 5. Na druhou stranu je o poznani mensi, velikostne temer totozny s Fabii. To umisteni Yetiho jako crossover mezi crossovery a SUV se ti povedlo. takovy crossover crossoveru. :-)
30. 1. 2009 01:15
Re: Urban Cruiser
A taky je tu Daihatsu..
Avatar - Subaru4ever
30. 1. 2009 10:25
Re: Urban Cruiser
Jenže Terios se k nám nedováží. Bohužel. To je parádní záležitost.
29. 1. 2009 14:27
yeti
YETI je pre cely svet zahadou. Nikto ho este nevidel a vsetci o nom hovoria aky je to konkurent a ako ho Kia okopirovala :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Subaru4ever
29. 1. 2009 14:28
Re: yeti
Nejlepší na tom je to, že by to s tím kopírováním mělo být spíš naopak. Protože je možné, aby někdo okopíroval někoho, kdo přijde až po něm? >:D
29. 1. 2009 14:43
Re: yeti
1. Yeti - koncept Škody. Toho viděla spousta lidí a určitě i lidi z Kie. Kdyby Škoda chtěla, mohla jej v takové podobě uvést na trh před Kiou.
2. Yeti - sériovka. Mimo zasvěcených jej asi nikdo neviděl.
3. Yeti z hor. Toho asi fakt nikdo neviděl.
Ye ti to už jasné?
neregistrovaný "AG"
29. 1. 2009 14:59
Re: yeti
Nechci se mýlit,ale koncept soulu je strší konceptu Yetiho.Jinak ten chasník z hor se jmenuje Yetti,to jen tak na okraj.
29. 1. 2009 15:10
Re: yeti
Nevím, nevím, ale v roce 2005 se tu řešilo tohle:
[odkaz]
Avatar - DaewooMaster
29. 1. 2009 15:51
Re: yeti
Ano, z toho je dobře vidět, že reálnou podobu měl Soul už v roce 2005, zatímco Škodovka v té době ještě ani netušila, jak velké auto to vlastně bude (nejdřív to měl být sourozenec Fábie, potom zas Octávie). :-! Jinak nevím, co přesně si tím chtěl ilustrovat, ale je docela možné, že než se Yeti konečně dostane do výroby, bude mít Soul už svého nástupce! ;-)
29. 1. 2009 16:22
Re: yeti
Ilustrovat jsem tím chtěl, že alespoň u nás se o konceptu Yetiho asi vědělo dříve než o konceptu Soulu. Kdy na konceptech začali pracovat a kdy je měli hotové snad zůstává tajemstvím automobilek. Jestli se ti chce hledat, najdi kdy se objevily poprvé na veřejnosti vizualizace a modely 1:1. Co bylo po konceptech, to už je zase jiná historie.
Avatar - DaewooMaster
29. 1. 2009 15:44
Re: yeti
Koncept Soulu ukázala KIA oficiálně světu v roce 2005, což je plus mínus stejná doba, co ukazovala Škoda svůj koncept. A zatímco Soul se prodává od října/listopadu loňského roku, Yeti zůstane minimálně do podzimu jenom "hrbem pod dekou". Opravdu nás chceš přesvědčit, že Škoda "mohla", ale radši "prozíravě" čeká, až nastane "vhodná" doba v podobě největší recese automobilového trhu za xx let?
29. 1. 2009 16:13
Re: yeti
Nikoho nechci přesvědčit. Jen si myslím, že když dokázala Škoda za tu dobu upravit koncept na větší novou platformu i na pohon 4x4, pak mohla stihnout postavit Yetiho v kategorii Soulu dříve než Kia. Mám na mysli vnějšek téměř totožný s konceptem, existující platforma s klasickým pohonem. Jak se rozhodovali, a zda správně, opravdu netuším.
Avatar - DaewooMaster
29. 1. 2009 16:34
Re: yeti
Takže vlastně říkáš, že v době, kdy měla KIA údajně něco kopírovat, vypadal návrh Yetiho úplně jinak než dnes a je tedy zbytečné o tom polemizovat? :-)
29. 1. 2009 16:48
Re: yeti
Na počátku vlákna je paiceho příspěvek, že Yetiho ještě nikdo neviděl, a už ho Kia měla kopírovat + ještě jeden souhlasný příspěvek. Já jsem je chtěl uvést na správnou míru v tom, že ti, kdo o kopírování mluví (a já to netvrdím), mají na mysli Yetiho koncept. Jak Yeti vypadá dnes ani netuším.
29. 1. 2009 18:47
Re: yeti
Z toho co se kde psalo a říkalo prý vypadá stejně jako koncept. Kromě interiéru na něm nebylo nic složitého nebo jinak nereálného k běžné výrobě (rozuměj k nedrahé výrobě)
30. 1. 2009 07:06
Re: yeti
Uvidíme ešte, ako to bude s proporciami...
29. 1. 2009 15:30
19.3. Praha!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - jurajos
29. 1. 2009 15:54
Re: 19.3. Praha!
Ejhľa...aký príjemný "dospelácko tatíkovský" rock. Byť tam od Vás, ani veľmi neváham. :yes:
29. 1. 2009 16:03
Re: 19.3. Praha!
Taky je tu Ritchie Kotzen, Marillion i Sepultura, The Sisters of Mercy,Nazareth... plodný měsíce!
Avatar - jurajos
29. 1. 2009 17:15
Re: 19.3. Praha!
Ritchie bude aj u nás na východe a dokonca aj toho starého Blackmora syn....a Sisters of Mercy?...ešte fungujú?...a príde s nimi aj Ophra Haza? >:-[]
29. 1. 2009 17:39
SOCKA
Klid, rozuměj správně - SOul CrossKa. Tak je to tady, crosska od Soulu, co může hrdě v Evropě hlásit designovou inspiraci tím nejlepším, co Evropa v mainstreamu má, totiž Škodou, Škodou YETI. No a co jako? Vadí to snad někomu, vždyť to je vlastně pro škodovku vyznamenání. Nebo bys snad chtěl, aby to v tom Soulu pro tebe vybouchali jako indickou rikšu?

Takže.

Soul je aktuální design, potvrzuje se, že v jistých segmentech jdeme do velmi nejistých designů... zapomeň na to, co tě ve školce učili o kráse, o harmoni, o liných o estetice. Musíš se v sobě trochu převorat. Dokážeš to? Možná (možná) že by ti soul za to moh´stát...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - igor77
29. 1. 2009 20:52
Re: SOCKA
konecne ! - zaznel hlas boha a zabalime tady to hnidopichovani malovernych.
sva nejlepsi auta mame v garazi, resp. pod okny (panelaku).
ti stastnejsi budou moci takto koukat na..
kiu soul.
29. 1. 2009 20:59
Re: SOCKA
Kolik jsi jich urazil? Počítám, žes tam zazdil i pár zelenejch, co?
Avatar - igor77
29. 1. 2009 21:20
Re: SOCKA
to vis zejo, - ale je to moc pekna diskuse, vid (-;
29. 1. 2009 21:49
Re: SOCKA
Hele jestli je tam insporace Yetim, to si nemyslím, ale jinak :yes:

Třeba se zkusím trochu přeorat. Nebo radši zaorat? A pak zase vyorat >:D
30. 1. 2009 01:13
Re: SOCKA
Boze to jsou vzdycky keci :D, uz jsi vyhledal toho lekare?
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 14:47
Re: SOCKA
Tak nehnevaj sa teraz, ale neptrep tu kydy ako ostaní. Soul sa vôbec nepodobá na Yetiho. To je ešte aj úražka pre Yetiho. :no: :no:
30. 1. 2009 17:35
Re: SOCKA
Pekné blbiny tu valíš...inšpirácia škodovkou ani vo sne, vznikali v rovnakej dobe, takže by to ani technicky veľmi nešlo a silne pochybujem, že by sa ktokoľvek, čo sa týka dizajnu, Škodou vôbec inšpiroval...
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2009 17:53
soul
Jel jsem dnes okolo našeho místního prodejce Kia a měli Soulíka vystaveného venku. Na první pohled taková krabička. Zdá se mi být malý, ještě menší, než udávaných 4,1 metru.
Jestli bude dost velký, aby se v něm dalo i SOULožit?
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2009 20:25
Re: soul
Myslím, že celý "učňák" tam neuložíš... >:D :yes:
29. 1. 2009 20:23
Yeti killer
Ac korejska auta nestavim na srovnatelnou pricku se Skodou (spis na uroven Francie a Italie) musim uznat, ze tohle bude na pretahovanous Yetim dobrej konkurent...i kdyz v CR bude mit Yeti vyhodu domaciho hriste :).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hory
29. 1. 2009 21:07
Killed In Action
Na KIU je to slušnej počin, teda podle toho, co píšou... Testy ukážou... Každopádně odvážnej design, slušná cena, why not? Zacílení na mladou generaci je jasný, tak sem zvědavej na prodejní výsledky.
Mně se auto líbí, šel bych do něj ale asi jen v jedný ze dvou nejlepších výbav... Každopádně nákup auta neřešim, tak to přenechám jinejm :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Subaru4ever
29. 1. 2009 21:16
Re: Killed In Action
Testy už víceméně ukázaly: 2x Autotip, 1x Autosalon, 1x autoweb. Všude maximální chvála, hlavně na vnitřní prostornost, podvozek, benzín a samozřejmě design.
Avatar - Hory
29. 1. 2009 21:32
Re: Killed In Action
Pokud mě paměť neklame, tak samá chvála ne... Kufr moc místa nenabízí...
30. 1. 2009 01:11
Re: Killed In Action
To ovsem ani Yeti a Roomster...takze mozna to porovnavali s potencialni konkurenci na trhu v CR.
neregistrovaný "ef1"
30. 1. 2009 17:10
Re: Killed In Action
No nevim nevim, Soul kufr sotva 300 litru a Roomster 450 az 530, a to mi prijde vic nez dost...A jak vis kolik ma Yeti? ty ses ho uz ptal? >:D
31. 1. 2009 16:20
Ceny na Slovensku : (.
Benzín 1,6 CVVT , LX - 12 750 euro, EX - 15 530 euro, TX - 16 080 euro, dízel 1,6 CRDi VGT, LX - 14 420 euro, EX - 16 200 euro, TX - 17 750 euro.

Výbavy:
LX - 8 airbagov, ABS + ESP, elektrické ovládani štyroch okien, rádio s CD a MP, AUX a USB vstup + i-Pod kábel, posilovač riedenia, centrál.
EX - pridáva dieľkové ovládanie centrálu, elektcicky ovládané a vyhrievané späťáky, manuálna klíma, ovládanie rádia z volantu.
TX - pridáva sound systém (cenrálny reproduktor, sub woofer) + farebné podsietenie reproduktorov, vyhrievané predné sedadlá, elektrické strešné okno, tmavé zadné sklá, zadný parkovací senzor.
Rozbalit vlákno
0