Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia v Ženevě: finální podoba modelu Cee'd Sportywagon

Kladně přijímaný hatchback Cee'd se již brzy rozroste o prodlouženou kombi variantu.
Zpět na článek
16. 2. 2007 13:03
neregistrovaný "lukas"
16. 2. 2007 13:09
anonym
16. 2. 2007 13:42
16. 2. 2007 14:26
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 15:37
neregistrovaný "C.J. Hornster"
16. 2. 2007 16:15
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2007 08:36
neregistrovaný "MiraTDi"
16. 2. 2007 13:11
16. 2. 2007 13:19
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 13:39
16. 2. 2007 14:17
16. 2. 2007 14:23
anonym
16. 2. 2007 17:23
neregistrovaný "davis"
25. 2. 2007 14:42
anonym
16. 2. 2007 19:52
neregistrovaný "strýček příhoda"
17. 2. 2007 07:53
neregistrovaný "berto"
25. 2. 2007 14:41
anonym
25. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "Lexus"
16. 2. 2007 14:24
anonym
16. 2. 2007 14:28
16. 2. 2007 21:24
neregistrovaný "Ofca"
17. 2. 2007 07:57
neregistrovaný "hehe"
19. 2. 2007 13:56
neregistrovaný "XXL"
19. 2. 2007 13:57
neregistrovaný "XXL"
19. 2. 2007 21:15
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 14:38
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 16:13
anonym
16. 2. 2007 16:16
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 16:31
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 16:44
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 20:51
neregistrovaný "IT"
19. 2. 2007 06:19
17. 2. 2007 11:33
neregistrovaný "muno"
16. 2. 2007 13:14
neregistrovaný "Homer"
16. 2. 2007 13:17
anonym
16. 2. 2007 13:29
neregistrovaný "peta"
16. 2. 2007 13:36
neregistrovaný "patrik"
16. 2. 2007 15:42
neregistrovaný "C.J. Hornster"
16. 2. 2007 16:41
neregistrovaný "Pavel"
16. 2. 2007 18:23
neregistrovaný "Skzlord"
27. 3. 2007 13:04
neregistrovaný "Banjo"
16. 2. 2007 13:19
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "jirkaf"
16. 2. 2007 15:14
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 16:20
neregistrovaný "jozef"
21. 2. 2007 21:22
neregistrovaný "XXL"
16. 2. 2007 16:46
neregistrovaný "Pavel"
16. 2. 2007 22:19
anonym
25. 2. 2007 14:55
neregistrovaný "Lexus"
16. 2. 2007 13:24
16. 2. 2007 13:34
16. 2. 2007 13:36
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 13:46
16. 2. 2007 16:31
17. 2. 2007 11:39
neregistrovaný "muno"
17. 2. 2007 16:26
16. 2. 2007 13:48
neregistrovaný "patrik"
25. 2. 2007 14:58
neregistrovaný "Lexus"
16. 2. 2007 13:24
16. 2. 2007 13:47
16. 2. 2007 13:27
neregistrovaný "briza"
16. 2. 2007 13:34
neregistrovaný "Stillborn"
27. 3. 2007 13:32
neregistrovaný "Banjo"
16. 2. 2007 13:36
16. 2. 2007 13:52
anonym
16. 2. 2007 14:32
neregistrovaný "Jumperr"
16. 2. 2007 16:47
neregistrovaný "snbheel"
17. 2. 2007 20:07
neregistrovaný "Jeffino"
16. 2. 2007 16:52
anonym
16. 2. 2007 15:20
16. 2. 2007 13:42
anonym
17. 2. 2007 20:11
neregistrovaný "Jeffino"
16. 2. 2007 13:45
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 2. 2007 16:58
anonym
4. 3. 2007 08:53
neregistrovaný "Čoky"
16. 2. 2007 13:45
16. 2. 2007 13:54
neregistrovaný "briza"
16. 2. 2007 13:59
16. 2. 2007 13:54
neregistrovaný "Mato"
16. 2. 2007 14:03
16. 2. 2007 14:13
neregistrovaný "Homer"
16. 2. 2007 14:23
16. 2. 2007 14:24
anonym
16. 2. 2007 17:06
neregistrovaný "Pavel"
17. 2. 2007 18:48
neregistrovaný "tonda"
16. 2. 2007 14:32
neregistrovaný "Raddik"
16. 2. 2007 14:35
neregistrovaný "Raddik"
16. 2. 2007 15:05
16. 2. 2007 14:21
neregistrovaný "marcuss"
16. 2. 2007 14:26
16. 2. 2007 15:00
anonym
16. 2. 2007 15:17
neregistrovaný "HonzaJ1"
16. 2. 2007 16:47
neregistrovaný "marcuss"
19. 4. 2007 18:48
neregistrovaný "fido"
16. 2. 2007 19:12
22. 2. 2007 09:35
neregistrovaný "ociarik"
4. 3. 2007 09:00
neregistrovaný "Rony"
16. 2. 2007 15:28
neregistrovaný "Ferin"
16. 2. 2007 15:40
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 16:13
anonym
16. 2. 2007 16:22
neregistrovaný "dCi"
17. 2. 2007 16:13
neregistrovaný "Ferin"
16. 2. 2007 16:27
16. 2. 2007 21:57
16. 2. 2007 16:39
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 2. 2007 17:57
neregistrovaný "hombre"
16. 2. 2007 19:00
neregistrovaný "bingo"
17. 2. 2007 18:21
neregistrovaný "Mario"
18. 2. 2007 04:10
neregistrovaný "bingo"
23. 2. 2007 20:53
neregistrovaný "Lexus"
23. 2. 2007 20:54
neregistrovaný "Lexus"
16. 2. 2007 18:41
anonym
16. 2. 2007 20:04
neregistrovaný "Martin..."
16. 2. 2007 20:24
neregistrovaný "bingo"
16. 2. 2007 21:49
neregistrovaný "TommyEngelo"
17. 2. 2007 02:04
anonym
17. 2. 2007 11:26
anonym
16. 2. 2007 23:15
anonym
17. 2. 2007 00:37
anonym
17. 2. 2007 00:46
anonym
17. 2. 2007 02:01
anonym
17. 2. 2007 06:57
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 09:44
anonym
17. 2. 2007 12:07
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 19:49
anonym
17. 2. 2007 13:56
neregistrovaný "Pavel"
17. 2. 2007 19:18
neregistrovaný "*"
3. 12. 2007 23:42
neregistrovaný "Hrdas"
17. 2. 2007 14:21
neregistrovaný "arkan"
17. 2. 2007 15:35
17. 2. 2007 15:52
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 16:36
anonym
17. 2. 2007 18:54
neregistrovaný "tonda"
18. 2. 2007 10:04
neregistrovaný "tonda"
8. 3. 2007 21:06
anonym
20. 2. 2007 11:00
anonym
20. 2. 2007 11:00
neregistrovaný "fan"
1. 3. 2007 07:51
anonym
1. 3. 2007 23:16
neregistrovaný "RICI"
26. 5. 2007 19:42
anonym
26. 5. 2007 19:43
anonym
neregistrovaný "lukas"
16. 2. 2007 13:03
bože
No neni to špatny auto.Ale v zadek mi dost krutě připadá peugeota 407sw kterého vlastním, oni akorát prodloužily světlo nahoru.No nevim no :no:
Rozbalit vlákno
6
anonym
16. 2. 2007 13:09
Re: bože
Jo, to bylo to prvni na co jsem pomyslel...
16. 2. 2007 13:42
Re: bože
Nikdy nespravis nic, aby na tom niekto nenasiel podobnost s niecim inym. Ja som si doteraz na kombikoch vsimol viac-menej len 3 styly - celistve okno za C stlpikom, D stlpik plechovy, to iste ale D stlpik prekryty nalepenym sklom, a treti model so skosenym dalsim stlpikom ako to maju Peugeot, prve Acko Mercedes alebo teraz KIA. Mozno aj niekto iny, teraz si nespomeniem. Takze v style tejto casti karoserie asi nie je moc co nove vymysliet. Alebo ze by dizajnerom niekto z tohto fora poradil?
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 14:26
Re: bože
Klaudiusi,asi tě teď potěším.První to měla Toyota,viz. odkaz na obr.;-) Takže MB A-klasse až potom, pak P407SW...a tak to půjde dál....:-!

www.tte.de/…dels/Picnic_XM1/

Ale vrátím se k původní myšlence.Kdyby se lidé více zajímali o konstr.aut,o design,historii,jezdili po autosalonech,tak nebudou psát pitomosti,že tenco Ceed je kopií P407SW.Že jim ho může připomínat, dobrá, ale co z toho vyplývá? Absolutně nic! P407SW měl předpremiéru na jaře v Ženevě 2004,premiéru na Mondialu 2004 v Paříži,takže ani teoreticky to nemohl šéf designu obšlahnout.Technicky nestihnutelné,ale totéž platí Pro Fabii2 a Swifta.Konečně,ať se lidé dovzdělají,šéf designu KIA pro Evropu, maďar Miklos Kovacs,39 let,do té doby dělal u Audi,design exteriérů.Stačí tak?Tohle je naprosto svébytný model,není to kopie žádného auta a pokud to někomu něco připomíná,je to jeho problém.V době,kdy tohle auto bylo dost hotové,P407W měl premiéru.
neregistrovaný "C.J. Hornster"
16. 2. 2007 15:37
Re: bože
Jojo, ma pravdu. MPV Toyota Picnic, v Japonsku zvana Ipsum, byla pocatkem 90.let prvni kdo s timto resenim sloupku prisel. Mam dokonce oreginal japonsky prospekty...
Jen me panove zarazi jedna vec. A ted mluvim obecne. Jakmile se objevi nejaka novinka, tak se hned ozvou hlasy: vypada jak tamto, tohle opsali od onoho.... Vite, on automobilovy design neni jednoducha vec. Mozna se to nezda, ale jde o desetiny milimetru, ne-li i o mensi zlomky, co delaji design tim cim je. Tvarovani ploch, odlesky svetla, proporce atd. To jsou veci ktere objektiv zadneho pristroje nikdy nezachyti. Nic nenahradi perspektivu lidskeho oka. NIC! Proto kdyz slysim ze nova Fabia vypada jako Swift, Ze nova Corsa vypada jako Clio, tak rikam: Jo?? Ok, postavme je vedle sebe. Obejdem kazde zvlast a pak obe dohromady. Potom uz si je vzajemne nikdo nesplete. Take sem si rikal, ze Corsa je Cliu minimalne dost podobna. Pak kolem me na semaforu projeli oba dva, s odstupem asi 30 vterin. A muzu z bezprostredni blizkosti rict, ze dve takto rozdilna auta jsem jeste nevidel. Je to tim svetlem, proporcemi, tvarovanim ploch a vsim co jsem uz vyse zminil. Takze priste se nenechte klamat zdanim!!!
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 16:15
Re: bože
Přesně jak píšeš.Lidé by měli rozlišovat mězi tzv."podobností" a tzv."kopií".Kopie dělá ČLR a ve velkém,naproto všeho,v civilizovaném světě se ví,že design prodává a pokud třaba Fabia2 někomu připomíná Swifta,tak si myslím,že v M.Boleslavi jsou z toho spíš nešťastní jak nadšení a v případě CeedaSW to platí dvojnásob.Zde si neodpustím rýpnutí do F auta,když doma auto z F mám,tak mohu:užitné vlastnosti,tj. to,co nejvíce zákazníka zajímá, má možná trošku lepší CeedSW než P407SW.Jistě že nechci ani jedno z nich,ale kdybych musel...naštěstí musíme jenom umřít,nic víc. :-!
neregistrovaný "MiraTDi"
17. 2. 2007 08:36
Re: bože
Ano, je to opravdu hrozné jak můžou tak zohyzdit tak hezké auto. Velmi hezké linie zádi zohavené zadní boční linií - hrůza.
Avatar - bxs
16. 2. 2007 13:11
KIA never
Nebýt to KIA snad bych i řekl že je to opravdu pěkné auto. ;-\
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 13:19
Re: KIA never
Prečo by to teda nemohla byť KIA a pekné auto zároveň? Lebo máš mindrák >:D
Nevadí, IT ti to vysvetlí, bol totiž v Paríži... :-!
16. 2. 2007 13:39
Re: KIA never
Lebo KIA je nekvalitny azijsky srot, Ty to nevies? bxs je v tomto smere odbornik. Uz som to pisal nizsie, ale nevadi, este raz:Neprajnikom by som este pripomenul, ze cee´d bol kompletne vyvinuty v Nemecku, nemeckymi konstruktermi a Nemci mali hlavne slovo pri dizajne a konstrukcii. Korejci riesili hlavne technologiu a logistiku.
Avatar - bxs
16. 2. 2007 14:17
Re: KIA never
Ano je to Korejský šrot. Měl sem KIA Sorento, po půl roce ježdění se to auto začalo rozsejpat.Místo zábavy na silnici sem byl penamentně v servisu,elekronika a motor byla katastrofa,pořád se to sypalo. Vydržel sem to rok. Od té doby mám silnou averzi vůči korejským automobilkám, nevěřím že dokážou udělat kvalitní vůz! Dnes mám na tachometru s FORDem MONDEO 248tis. a bez broblémů! Nikdy mě to auto nenechalo nikde stát vždycky dojelo tam kam mělo.Tomu já říkám kvalitní auto! :yes:
anonym
16. 2. 2007 14:23
Re: KIA never
Jak ty auta na Slovensku vyrobíte, takový budou.
neregistrovaný "davis"
16. 2. 2007 17:23
Re: KIA never
Uff, to ti docela zavidim. Ktory rocnik Mondea mas ?

Mne '04 za 150 tisic kilometrov spotrebovala dve prevodovky.
anonym
25. 2. 2007 14:42
Re: KIA never
Presne a o napravach ani nepíšem.
neregistrovaný "strýček příhoda"
16. 2. 2007 19:52
Re: KIA never
No vidíš.A švára má už třetí Mondeo a žádné nevydrželo do 100tisíc km.U prvního odešel motor a u druhého převodovka.U obou pak byly i drobnější problémy.Jestli ono to nebude spíš záležet na tom,co zrovna koupíš za kus,než na značce.Mimochodem já měl dřív Kiu Pride(3-í dveř), teď mám pro změnu "Chevrolet" Lacetti a spokojenost je u obou aut.Servis znám jen při garančkách a STK.(Jo a ještě kolem něj jezdím na nákupy.)Nikdy příteli nesuď dle jediné zkušenosti.
neregistrovaný "berto"
17. 2. 2007 07:53
Re: KIA never
kámo má sephiu a jazdí už 10 rokov a nerozpadla sa mu zatial :) len palubná doska sa mu odlepila vydula od tepla z fúkačov :) ...ale inak to auto chodí celkom slušne ...ale zas netvrdím, že kia je výborné auto, len že jazdí...
...ale nové rio a cee´d už majú tvary určené eur. trhu a neviem, za tie ceny by sa to dalo vyskúšať
anonym
25. 2. 2007 14:41
Re: KIA never
Keď si dokazal to napísať tak si Sorento nikdy nemal.
Mám služobné MONDEO ale že by bolo bez problemov, to môže povedať len môj svokor o SONATE 295 000 km.
neregistrovaný "Lexus"
25. 2. 2007 14:45
Re: KIA never
Klameš, nikdy si nemal ani jedno ani druhé.
anonym
16. 2. 2007 14:24
Re: KIA never
Jak ty auta na Slovensku vyrobíte, taková budou.
Avatar - bxs
16. 2. 2007 14:28
Re: KIA never
Pánbůh nás ochraňuj >:D
neregistrovaný "Ofca"
16. 2. 2007 21:24
Re: KIA never
to ma spravdu, chytit ta za toto rypnutie tak fakt ta panboh ochranuj :no:
neregistrovaný "hehe"
17. 2. 2007 07:57
Re: KIA never
myslím, že jedno z prvých zhorelo na dialnici cestou zo žiliny do bratislavy ;) pokial ich bdue veľa takých tak by skôr platilo "aké ich vyrobíme, takové dlouho nebudou"
neregistrovaný "XXL"
19. 2. 2007 13:56
Re: KIA never
Ja iba na okraj, môj švagor má Kia Pride, keď ho kúpil, tak som sa mu smial. ŽE čo je to za auto, že to nieje ani poriadna značka , no a ten názov... "pride a či už ide preč :-!". A nakoniec jazdí na ňom denne, postavil na ňom barák a autíčko funguje, má najazdené okolo 200 tisíc km. No a myslím, že mu ešte nejaký ten čas poslúži.Chce ho vymeniť za ten nový Sportywagon.
neregistrovaný "XXL"
19. 2. 2007 13:57
Re: KIA never
Môj švagor má Kia Pride, keď ho kúpil, tak som sa mu smial. ŽE čo je to za auto, že to nieje ani poriadna značka , no a ten názov... "pride a či už ide preč :-!". A nakoniec jazdí na ňom denne, postavil na ňom barák a autíčko funguje, má najazdené okolo 200 tisíc km. No a myslím, že mu ešte nejaký ten čas poslúži.Chce ho vymeniť za ten nový Sportywagon.
neregistrovaný "dochtor"
19. 2. 2007 21:15
Re: KIA never
Kia Pride bola licenčná Mazda 121, takže viac ako slušný rodokmeň a predpoklad spolahlivosti :-)
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 14:38
Re: KIA never
dochtor,nějaký problém? :-! Přečti si o pár cm výš co píši,jo?Pracně tam zdůvodňuji,že tohle auto nemohli okopírovat a ty píšeš invektivy.
Nemohu za to, že kolem Ceeda chodili lidé nevšímavě,vůbec jej nevnímali a zcela ignorovali. Třeba se to změní.Bude to třeba Vůz roku 2007 a vše bude jinak. Píši fakta, nahoře o designu. Nazdárek! :-!
anonym
16. 2. 2007 16:13
Re: KIA never
OK, odvolávam :-)
Ešte by som na dovzdelanie doplnil meno - Peter Schreyer, tiež sa "motal" okolo Audi :-!
Inak da sa predpokladat, ze ked sa v Detroite predstavi Soul www.carbodydesign.com/…chive/2005/12/17
Miestny nadsenci odhalia obslahnute Yeti...
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 16:16
Re: KIA never
pardon - miestni nadsenci www.carbodydesign.com/…chive/2005/12/17… soul/Kia%20Soul%20sketch-lg.jpg
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 16:31
Re: KIA never
No vidiš,jsem objektivní.X-krát jsem psal,tak asi 2-3 krát, že kolem Hyundie bylo v Paříži plno(jenom SUV),kolem Subaru tradičně nikdo atd...ten odkaz dej nějak líp,nenašel jsem.Měl jsi na mysli,že Yeti je zase kopie? Asi takhle: koupil jsem naší mladé další číslo Autodesignu a když si tam,ale i jinde člověk pročítá životopisy a školy,které šéfové nejen designu mají,redukuje se to na několik málo škol,v designu ještě méně,lidé pčechází o jednoho výrobce k druhému,nebo si založí vlastní studium.Kopie dělá Čína,na tom se snad shodneme.Dokonce ti napíši,že se KII prodalo v 15 původní EU+2 celkem 118.924 ks, tj. +8,9% růst, Škody 158.348 ks, tj. +7,4% růst, za první pololetí 2006.Zbytek si každý dohledá,ne? ;-)
neregistrovaný "dochtor"
16. 2. 2007 16:44
Re: KIA never
Dnes si ale mimoriadne zmierlivý :-) podobne ako GTI na niekde na konci diskusie.
Myslel som to práve naopak, že koncept Kia Soul je "kópiou" Yeti. Zdá sa, že designu, hokeju a politike rozumejú všetci :-! Čo dokáže 10 000 čínskych inžinierov >:D poznám vďaka "produktom" firmy Huawei - to je žiarivý príklad...
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 20:51
Re: KIA never
Mno,spíš jsem tvé větě o Yetim moc nerozumněl,resp.jsem,seč mám dovolnou,musel řešit telefonáty a při tom to četl,takže pokud to nebylo napsáno systémem"jak pro blbého...",tak jsem fakt byl mimo...myšlenkama.Smířlivý:tak to ne,jen píši,že bláboly o kopiích jsou bláboly a je jedno,jestlije to Ceed SW či Fabia 2 nebo něco jiného.Jinak v Diskusi jsem zadal otázku,aby mi někdo vysvětlil,jak auto vymyšlené v EU,vyrobené v EU ze součástek z EU může být výrazně kvalitnější(asi je,když dávaj takovou záruku),než zbytek světa,třeba obyčejná Toyota.Pro mne je auto fakt jenom spotřební zboží,některá jsou nákladovou položkou,některá dokonce ne,takže vyloženě soukromá...proto asi hůř chápu různé výpady jakýmkoliv směrem.Osobně je mi Ceed stejně lhostejný jako třeba Toyota,jen je rozdíl v tom,že si jej určitě nekoupím,zatímco Toyotu,nebo Hondu asi ano.Nebo Octávku2,něco šikovně tzv. jetého, tj. předváděčku,která nejezdila.Nic víc,auto=množina součástek.Občas některá odejde a věř,že budou odcházet i na Ceedovi.Statistika,Gausova křivka, matematika se nedá ošálit,tak proto mne zajímá jak se dosáhlo deklarované kvality. :-O
19. 2. 2007 06:19
Re: KIA never
Osobne by ma zaujimalo, preco by si si cee´d nekupil ale TTT alebo Hondu ano. kvoli znacke? Takze nebudes asi az tak objektivny. Ja viem, rypem, ale toto by ma fakt zaujimalo. ;-)
neregistrovaný "muno"
17. 2. 2007 11:33
Re: KIA never
Ehm, mimochodom, Hyundai predal v roku 2006 2,66 milióna áut :-!
Čo dodať...
VIVA KOREAN VEHICLES :yes:
neregistrovaný "Homer"
16. 2. 2007 13:14
Fakt pěkný auto
Na to že je to korejec, tak musím smeknout. Určitě se zase najde hafo kecálků, jako že to není originální. Jenže potenciálním majitelům tohle může bejt ukradený. Je to pěkný auto a dobře zpracovaný, a to je hlavní. To jestli mi ze předu připomene Corollu a ze zadu Peugeot, to už je mi jedno. Celek vypadá fakt dobře sladěnej. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 2. 2007 13:17
SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
nechci tu nikterak srovnávat Alfu Sportwagon s novou Kia Ced,ale jde mi o to,abych touhle drobnou lingvistickou hrickou ukazal na celou filosofii tohoto auta. Ono totiz kopiruje,okoukava a podbizi se cenou.Typicky rusko-cinsko-korejsky pristup k technickym resenim(nic nevymyslet,obslehnout a prodat).Jeste ted vzpominam,jak nedavno na Vychode zprasili Rover 75 (Roewe 750) - to mi opravdu tenkrát zkazilo den.Ale pokud to ma byt lekce zavedenym evropskym hracum v oblasti cenove politiky,tak aspon my na tom vydelame.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "peta"
16. 2. 2007 13:29
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
No nevím, jestli to kopírování házet jen na číňany. Stačí zůstat doma a podívat se na swift a fabku II
16. 2. 2007 16:37
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
Už, aby jí tyhle kecalové viděli na živo. Pořád to omílat dokala :no: :no: .
neregistrovaný "patrik"
16. 2. 2007 13:36
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
Takhle argumentovat nění fér, to musíš vědět. Mezi alfou a kiou se v tomhle případě jedná pouze o náhodnou vnějškovou souvislost - to bys klidně mohl začít srovnávat třeba Fabii Fit s Hondou Jazz (v US jako Fit) a vyvozovat z toho nějaké silně vtipné závěry.
neregistrovaný "C.J. Hornster"
16. 2. 2007 15:42
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
Toto je muj prispevek v jinem tematu teto diskuse::
Jen me panove zarazi jedna vec. A ted mluvim obecne. Jakmile se objevi nejaka novinka, tak se hned ozvou hlasy: vypada jak tamto, tohle opsali od onoho.... Vite, on automobilovy design neni jednoducha vec. Mozna se to nezda, ale jde o desetiny milimetru, ne-li i o mensi zlomky, co delaji design tim cim je. Tvarovani ploch, odlesky svetla, proporce atd. To jsou veci ktere objektiv zadneho pristroje nikdy nezachyti. Nic nenahradi perspektivu lidskeho oka. NIC! Proto kdyz slysim ze nova Fabia vypada jako Swift, Ze nova Corsa vypada jako Clio, tak rikam: Jo?? Ok, postavme je vedle sebe. Obejdem kazde zvlast a pak obe dohromady. Potom uz si je vzajemne nikdo nesplete. Take sem si rikal, ze Corsa je Cliu minimalne dost podobna. Pak kolem me na semaforu projeli oba dva, s odstupem asi 30 vterin. A muzu z bezprostredni blizkosti rict, ze dve takto rozdilna auta jsem jeste nevidel. Je to tim svetlem, proporcemi, tvarovanim ploch a vsim co jsem uz vyse zminil. Takze priste se nenechte klamat zdanim!!!
neregistrovaný "Pavel"
16. 2. 2007 16:41
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
Vystihl jsi to přesně - nic nevymyslet, obšlehnout a prodat. Bohužel je o spousta lidí kterým to nevadí a pokud si takový auto koupí dávají jasný signál že tenhle postup je správný.
Přijde mi že spousta slováků je háklivá na kiu cee`d jak kdyby to byla jejich slovenská automobilka.
neregistrovaný "Skzlord"
16. 2. 2007 18:23
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
...asi jako si češi myslí, že Škoda je česká automobilka.
neregistrovaný "Banjo"
27. 3. 2007 13:04
Re: SPORTWAGON vs. SPORTY WAGON
Tak ono to slůvko SW od Alfy "obšlehli" už Frantíci s jejich kombíky. A přece jenom je rozdíl, když Číňani obšlehnou s malou obměnou název Rover, vyrobí šrot, a když oproti tomu Korejci nechají v Německu vyvinout nový svébytný vůz.
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 13:19
spadla klec
Kdybych zapomenul na původ tohoto vozu, tak by bylo velmi, ale skutečně velmi pěkné. Vzpomenu si teď na jeden, nebo dva kombíky nižší střední třídy, které vypadají lépe, ovšem spíš jen jeden. Faktem je, že já zvysoka kašlu na původ auta, pokud se to nijak nepodepisuje na konstrukci. Takže, naprosto skvělý a sebevědomý vzhled, auto je velmi kladně hodnoceno ve srovnávacích testech, konstrukčně je identicky kvalitní jako nejlepší evropský mainstream, má pěti/sedmiletou záruku a vynikající cenu při vysoké výbavě. :-! Pánové a dámy, já nemyslet na kombi v o stupeň vyšší třídě, poprvé bych se rozhodl pro korejce a neměl bych ani nejmenší pocit, že dělám něco jinak. Kombi Ceed jednoznačně :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
16. 2. 2007 13:36
Re: spadla klec
Velmi rozumne napisane. Scitany a ferovy clovek. :yes: Neprajnikom by som este pripomenul, ze cee´d bol kompletne vyvinuty v Nemecku, nemeckymi konstruktermi a Nemci mali hlavne slovo pri dizajne a konstrukcii. Korejci riesili hlavne technologiu a logistiku.
neregistrovaný "jirkaf"
16. 2. 2007 14:29
Re: spadla klec
Souhlas: To auto ma vsechno co muj vyrazne drazsi Ford Focus Kombi. Pokud bych si zvykl na elektricky posilovac rizeni, pak jasna volba.
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2007 15:14
Re: spadla klec
Jenom drobná a malá poznámečka ;-):
Takže to sem už musím napsat,kdo se na čem podílel:
1/DAVID LABROSSE,produktový plánovač, KIA,44 let, narozen v Kanadě, předtím VW, logistické a koncepční studie.
2/ALEX HONISCH,šéf vývoje KIA,54 let,Německo,předtím Opel,podvozky
3/MIKLOS KOVACS,design KIA Evropa,39 let, Maďarsko,předtím exteriér Audi
4/GREGORY GUILLAUME,šéfdesignér KIA,37 let, Francie,předtím VW,manažér,design.spec.projektů
5/MICHAEL FISCHER,šéf vývoje pohonných jednotek,45 let, Německo,předtím IAV,vývoj poh.jednotek
6/HANS VAN GENT,šéf produktového plánování,50 let, Nizozemí, předtím Volvo, šéf produktového plánování
7/JOONMO CHUNG, koordinátor plánování, 39 let, Korea,dosud koordinace projektu auta Ford-Kia
8/TOMAS GERLICH,šéf testování, 47 let, Německo,předtím Daimler-Chrysler-šéf kvality třídy E
Dovolím si poznámečku:je bezva,že už v další zemi neřeší,jaké je kdo národnosti,ale co kdo umí.Nebylo tomu tak vždy,co si pamatuji,pár let nazad. Kamarád, který byl v obrovské SK firmě šéfem obchodu a firmou 20 let žil a nechal tam kus zdraví,po rozdělení státu mu šéf firmy ani nepoděkoval a letěl na minutu.Hovořil totiž česky.Stalo se to v továrně na výrobu ložisek..…Uživil se podnikáním,pak pro ně externě pracoval,ale to už nevadilo. Stalo se…

Potom ale občas nechápu,je-li legitimní(jako že je),když korejské=slovenské auto vzniká v Německu a podílejí se na tom nejenom Němci,jak je z uvedeného patrné(mně osobně je to zcela jedno),že tak moc vadí,že Škoda patří Němcům.Chtělo by to měřit a poměřovat všem stejným metrem.A bude to paráda
:yes:
neregistrovaný "jozef"
16. 2. 2007 16:20
Re: spadla klec
Hovada boli v 1993 na oboch stranách. Kamoš musel na medicíne Karlovej Univerzity opakovať ročník kvôli zakomplexovanému profákovi.
neregistrovaný "XXL"
21. 2. 2007 21:22
Re: spadla klec
Ja mám opačný prípad v rodine, môj bratranec pracoval v Prahe a po rozdelení šiel z podniku, za podobných podmienok. Ale nechajme to tak, je tu server o autách , tak sa bavme o tom. Je jasné, že dnešné automobilky, sú nadnárodné a také je aj osadenstvo, aj ja pracujem v zahraničnej firme(nie je to automobilka) a pracuje tu kopec Francúzov, nejaký Taliani ... Slovákov a Poliaci. No a nedeje sa nič,tak je to správne. Každý je hrdý na to svoje a zároveň neuráža druhého, potom sa dajú robiť veľké veci. :yes:
neregistrovaný "Pavel"
16. 2. 2007 16:46
Re: spadla klec
Že ty děláš v automobilce Kia. Ty jsi na ten model tak hrdej jak kdyby ta automobilka byla slovenská.
anonym
16. 2. 2007 22:19
Re: spadla klec
No moment ja robim v Kii ale nepoznam tam nikoho kdo by bol na Ceed hrdy. Kazdy je tam len * ako tam s nami vyje..vaju. Zdravi uz coskoro byvaly zamestnanec
Kia Motors Sucks Company
19. 2. 2007 12:48
Re: spadla klec
Iste, cena cee´du sa odvija aj od vstupnych nakladov. A vysoke platy a nizka cena vyrobku nejdu dohromady. V Kii nerobim, ani nechcem. Len ma stve ako tu niektori nasieraju, len preto ze Kia je korejska.
neregistrovaný "Lexus"
25. 2. 2007 14:55
Re: spadla klec
Pozor ! Kia Ceed bola vyvinutá v EU a len pre EU a vyrába sa len v EU na Slovensku, tak je EU. Tá hrdosť je oprávnená. Ono sa nestačí len pozrieť si obrázok auta, alebo sa len previesť v aute a potom kritizovať.
Jazdi na ňom tri roky a potom buď kritik.
Avatar - da_b0mb
16. 2. 2007 13:24
OH MY GOD
Okopirovat tak zasadni a do oka bijici detail jako je zadni sloupek,to byl hodne spatnej napad :no:
Rozbalit vlákno
9
16. 2. 2007 13:34
Re: OH MY GOD
Tak to je dobra hlaska teda, aby som Ti pripomenul tak okrem Peugeotu ma taky stlpik este napriklad Mercedes A (starsi model), tak kto od koho kopiruje? Potom vsetci ostatni co maju jednodielne okno za C stlpikom kopiruju od seba navzajom a mali by si platit licencne poplatky, co povies....?
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 13:36
Re: OH MY GOD
Na konkurenčním serveru řešili podobnou věc, došli zatím k Toyotě Picnic. :-!
16. 2. 2007 13:46
Re: OH MY GOD
Moze byt, tak uz mame trojicu, co tu bola predtym. A myslim, ze sa este nejake najdu. Konkretne by som autorov dizajnu tohto auta z plagiatorstva a´la China neobvinoval.
Avatar - da_b0mb
16. 2. 2007 16:31
Re: OH MY GOD
Netvrdim ze Peugeot byl prvni...ale snad kazdymu, kdo se na ten bocni profil podiva, to musi pripominat 407 nebo Vas snad napadnul Mercedes A ? Ja jinak proti znacce Kia nic nemam,naopak cee'd hatchback se mi libi...ale tohle povazuju jako nezdarily,vcetne zadnich svetel...muj nazor,ciste subjektivni
neregistrovaný "muno"
17. 2. 2007 11:39
Re: OH MY GOD
A co ti pripomínajú predné svetlá na Fábii 2???
Ze by Kia Rio??? :-!
Avatar - da_b0mb
17. 2. 2007 16:26
Re: OH MY GOD
Nevim,fabii2 vidim jako Suzuki swift ;-)
neregistrovaný "patrik"
16. 2. 2007 13:48
Re: OH MY GOD
No, ještě před pár lety byl negativní záklon C-sloupku na hatchích věc téměř nepoužívaná - dnes to má kdekdo. U cee'du navíc funguje logika právě vazby tohoto řešení mezi HB a KB. A protože je to řešení zatím jen minimálně okoukané, je to naopak dobrej nápad. Jiná věc je, jestli se nám to všem líbí - mně moc ne, protože to do zádi vnáší neklid, který se nevyskytuje vpředu, a vzniká tam trochu moc zdobnosti na můj vkus. Ale upřímně řečeno, pokud se rozhodnu, že potřebuju 4,5 metru dlouhé kombi, bude tenhle cee'd na jednom z prvních míst mého seznamu, ať má sloupek ohnutý, kam chce. >:D
16. 2. 2007 14:23
Re: OH MY GOD
taky sem si hned vsimnul, jak je to podobne HB.
neregistrovaný "Lexus"
25. 2. 2007 14:58
Re: OH MY GOD
A čo nova Fabia? Náhoda že sa podobá na SWIFT ?
16. 2. 2007 13:24
Obstojné
Trochu překombinované, ale není to špatné. Taková celkem slušně poskládaná všehochuť ;-)
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2007 13:47
Re: Obstojné
Ono napriek tomu zadku to bude vcelku jednoduche a uhladene. Za volantom budes aj tak viac vnimat interier ako tie okna vzadu. A v predu to ide viac cestou Corolla a Golf...
neregistrovaný "briza"
16. 2. 2007 13:27
... bych rekl ...
... ze hlaska o tom, ze se Skoda ma zacit bat neni tak uplne neopodstatnena.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stillborn"
16. 2. 2007 13:34
no...
Tak teda musim říct, že Kia Ce´ed je první hezká Kia. Je to opravdu povedené a sympatické autíčko. A že je to podobný různejm jinejm autum? Dyť je to jedno, stejně jiný automobilky kopírujou taky, tak co?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Banjo"
27. 3. 2007 13:32
Re: no...
No já nevím, vizuálně se mi docela líbilo už Cerato a kdyby šlo jen o vzhled, tak by mi nevadila ani ta Shuma.
Něco jiného je ovšem spolehlivost, komfort a spotřeba... tady jsou ty skoky obrovské.
16. 2. 2007 13:36
Bravo Kia
Ceed okopiroval 407 SW tak ako Fabia okopirovala Swift, Passat ma zase predne svetla ako Legacy atd...Dnes uz kazdy kopiruje, nie len Korejci. Kia navyse kvalitou, cenou a zarukou masivne utoci uz aj na EU-mainstreem. Kvalitou spracovania a jazdnymi vlastnostami je Ceed lepsi ako Megane alebo 307. A to este pride sestersky kompakt od Hyundaia. Konkurencia sa zostruje - a to je len dobre pre nas - zakaznikov :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
anonym
16. 2. 2007 13:52
Re: Bravo Kia
Vlastním Kiu Cerato a jsem zatím velice spokojen a mile překvapen kvalitou a jízdními vlastnostmi auta ,které jsem koupil za velice příjemnou cenu. Ceed jsem vyděl na vlastní oči v salonu a velice pěkný . Myslím ,že je opravdu doba kdy bychom měli upustit od předsudků a začít rozumě porovnávat nabízenou kvalitu za rozumnou cenu. Výrobce by přece nedával záruku ,kterou nemůže dodržet to by taky mohl zkrachovat.Porovnám li ceny a kvalitu našich ŠKODOVEK a vozidel KIA tak by bohužel asi vyhrála KIA. Než Octavii tak radši Sportage a cena srovnatelná.
neregistrovaný "Jumperr"
16. 2. 2007 14:32
Re: Bravo Kia
Mam take Cerato, 2 roky a 50.000 km bez zavady. Od predsudku jsem uz davno upustil a ted uz se jen musim smat podobnym vykrikum do tmy, jako "Kia never" nebo "rejzi nebrat". Ceed boduje ve vsech testech, v Carautu (a to britskou redakci) byl hodnocen jako plne srovnatelny s Focusem.

Nekdo si za 400.000,- koupi lepe vybavenou Fabii 1.4, 55kW a nekdo ma za stejnou cenu Cerato 2.0, 103kW.
neregistrovaný "snbheel"
16. 2. 2007 16:47
Re: Bravo Kia
Asi jsi necetl ten carauto uplne poctive. Jejich hodnoceni je lepsi prumer, ale na etalon tridy Focus a Golf to jeste zatim nema. Hodne me to zajimalo jak to dopadne protoze focuse mam doma uz 4 roky a planuju koupit novy auto a Ceed mi padnul celkem do oka. Mit to same o 100tKc mene je hodne lakava nabidka. Navic zaruka 5 let + 7 na motorovou cast je hodne dobra nabidka. Mozna to KIA dela jenom kvuli vstupu na evropsky trh, protoze ted je ten spravny cas.
neregistrovaný "Jeffino"
17. 2. 2007 20:07
Re: Bravo Kia
Kia je silne kocipovana na komfort - priestor, motory, hlucnost a samozrejme aj pruzenie a dan za komfortne pruzenie je menej "ostry" podvozok nez u Focusu. Inak nevidim rozdiel. Ak nejazdite na hrane, tak Kia stoji za uvahu. Skuste si hlavne 1.6CRDi(81kW).
anonym
16. 2. 2007 16:52
Re: Bravo Kia
Na špičku zatím ještě nemá. Nemluvě o tom že focus byl testován ojetý a kia úplně nová.
16. 2. 2007 15:20
Re: Bravo Kia
Kdyby Cerato neměla tak špatně napasovanou záď, byl by to pěkný vozík. Alespon po C sloupek je to příjemný evropsky přijatelný design. :yes: Padající otylá zadnice to bohužel kazí
anonym
16. 2. 2007 13:42
cena-vykon-zaruka
Za ty prachy s tou zarukou + odpocet DPH je to pre firmu idealny stav. Vo firme nebudeme analyzovat, ci sa niekto hanbi prist na fabii kombi laebo kia ceed k zakaznikovi. Riesime objektivne potreby a toto auto za cenu fabie uspokoji to, co chceme. Sef sa na nej vozit nebude a ostatni budu stastni, ze maju auto, ktore ma airbag, abs, klimu a mozno metalizu. Jednoducho prist na cistom a slusnom aute, bez ohladu na znacku, a nikto sa nikdy nebude hambit a rozoberat, na com ste prisli.O tom je pre mna tato KIA. Asi hladaju takych ako ja, ale pravda je ta, ze ja nepoviem nie. Vo firme potrebujem dve take auta no a fabie uz mame..
Rozbalit vlákno
2
16. 2. 2007 13:53
Re: cena-vykon-zaruka
No, dat 450-470 za Fabiu Kombi alebo napriklad 500-530 za cee´d kombi to uz bude stat za uvahu...
neregistrovaný "Jeffino"
17. 2. 2007 20:11
Re: cena-vykon-zaruka
Urcite. Kia je oproti Fabii OBROVSKA a bezkonkurencne VYBAVENA.
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 2. 2007 13:45
Emoce k ledu
a ptam se. Existuji nejake objektivni duvody v cem jsou "koncernove" vozy stejne tridy za stejnou (podobnou) cenu lepsi? A argumenty oi spolehlivosti neberu. 7let/100 tisic km zaruku neda na plecku ani KIA
Rozbalit vlákno
2
anonym
16. 2. 2007 16:58
Re: Emoce k ledu
Než budeš augumentovat 7 letou zárukou tak se ale podívej na co je. Tonení záruka 7 let na všechno, ale pouze pouze na motorové ústrojí!!!
neregistrovaný "Čoky"
4. 3. 2007 08:53
Re: Emoce k ledu
Motor a prevodovka sú to aute najhlevnešie ! Na ostatné je 5 rokov.
16. 2. 2007 13:45
NEEXISTUJE
Neexistuje na světě nic, co by bylo naprostým originálem. Bylo už vyrobeno mnoho tisíc různých tvarů, tak je skoro nemožné, aby se to něčemu nepodobalo... No tak se to podobá, no a co... Ty máš taky dvě oči a mezi nima nos, to ale neznamená že se podobáš na McQueena... Takže tu máme opravdu silnou osobnost v nižší střední. Za skvělou cenu, se skvělou zárukou, dokonce vzhledově velmi povedené. Člověk nemusí být zrovna obdivovatelem asijské kultury aby si v hlavě lehce srovnal, že Ceed je fakt dobrá nabídka. Vlastně jedna z nejlepších v dané ceně. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "briza"
16. 2. 2007 13:54
Re: NEEXISTUJE
Tuhle otazku resil kdysi Andy Warhol a dospel k nazoru, ze i kdyz bude malovat neustale tentyz obraz tak ho stejne nenamaluje nikdy stejne - a pustil se do zname serie Marylin Monroe x-krat stejne, ale pokazde jinak. :-)
16. 2. 2007 13:59
Re: NEEXISTUJE
to souhlasí. Kdybychom zabíhali do podrobností, tak i poslední sloupek 407 SW může mít paralelu už v padesátých letech, kdy se objevovala panoramatická přední a zadní okna, a tudíž měly i sloupky takový tvar. Navíc, možná je to těmi zadními světly, ale mě se zdá záď Ceedu kombi mnohem méně ,,násilná" než u 407 nebo MB A první generace.
neregistrovaný "Mato"
16. 2. 2007 13:54
Re: NEEXISTUJE
Presne tak, je to fajn auto. Mne sa ceed paci viac ako kombi, ale to neznamena ze si nenajde zaujemcov. A cital som aj dristy ako je "problem" udrzat toto auto na ceste, ale to bolo len tu nejaka reakcia, cize sprosty kec nejakeho cvoka. Kia uz sa tesim na dalsi model :-)
16. 2. 2007 14:03
Re: NEEXISTUJE
:-) :yes: je známá věc, že nejvíc se snaží na Ceed kydat ti, kteří sedlají koloběžku... Dnes je vyloučené postavit auto se špatnýma jízdníma vlastnostma, existují buď dobré, nebo ještě lepší... Kia má dost velké ambice a Ceed to jen potvrzuje :yes:
neregistrovaný "Homer"
16. 2. 2007 14:13
Re: NEEXISTUJE
Máš pravdu brácho. Ty kecálci maj tak akorát starý favority nebo přinejlepším 20 let starou západní plečku a myslej si, že sežrali šalamounový ho*no. Ať si zajdou za psychiatrem, když jsou zakomplexovaný. Kia a Hyundai jsou auta, se kterýma se musí počítat. :yes:
16. 2. 2007 14:23
Re: NEEXISTUJE
Jistě, to ví i velké evropské automobilky. Teoreticky by na tom všem měl vydělat konečný spotřebitel. Zlepšují se nabídky a technická úroveň roste. Ostatně nebýt celého asijského popudu (kdysi japonsko, dnes korea), kdoví kde by byl vývoj evropských vozů dnes... Auta jako Ceed jsou pro evropu nesmírně důležitá, protože chtějí-li evropské automobilky uspět, budou muset nabídnou víc, nebo minimálně stejně.
anonym
16. 2. 2007 14:24
Re: NEEXISTUJE
Stalo se mi že kámoš porovnával 7let starého Golfa 120000 km a mou KIU s 1000 km . Přitom tvrdil,že bude mít vždy novější a lepší auto no asi jsem to nepochopil ,ale už ted šetří aby si mohl koupit za pět let, pět let staré auto. No pokud má někdo takové názory tak žádné auto krom toho jeho není dobré.
neregistrovaný "Pavel"
16. 2. 2007 17:06
Re: NEEXISTUJE
tohle auto není v ničem origální, celek může vypadat hezky, ale pokud si člověk všimne na kolik místech auta se kia nechala víc než inspirovat od kounkurence tak to auto okamžitě zdegraduje na pouhý plagijátorství.
neregistrovaný "tonda"
17. 2. 2007 18:48
Re: NEEXISTUJE
souhlasím kia je solidní auta,vlastním kia rio nové,naprostá spokojenost
neregistrovaný "Raddik"
16. 2. 2007 14:32
Re: NEEXISTUJE
divil by ses,jak spatne mohou byt jizdni vlastnosti i u posledni generace aut.v limitech,pochopitelne.namitnes,ze se do takove situace skoro nikdo nedostane,ale ja nesouhlasim - je to ta nejdulezitejsi cast aktivni bezpecnosti (po rozumne jizde ovsem).ve stredni tride je treba rozdil mezi 407 a 159 primo propastny.moje namitka SPORTWAGON vs SPORTY WAGON byla tady v diskusi prekroucena vylozena ucelove.me proste jen vadi,ze inovatori prukopnici a tvurci vyjimecnych technickych reseni valcuji kopirovaci kopirovaci a jeste jednou kopirovaci..
neregistrovaný "Raddik"
16. 2. 2007 14:35
Re: NEEXISTUJE
btw nemam kolobezku ale 2.4 Sportwagon
16. 2. 2007 16:55
Re: NEEXISTUJE
Všude pějou na podvozek 407 ódy a ty z toho uděláš trakař :no:
16. 2. 2007 14:37
Re: NEEXISTUJE
ja sem presne tohle rikal uz asi pred 5-ti lety...jsou auta dobra, a jsou auta vyborna. Samozrejme, jsou nake ruske nebo indicke zrudicky, ktere posilhavaji, ale ty nema zmysl sem ani tahat. Co se tyce kopirovani...nekdy mam uz pocit, ze kdyz uz nevedej kam s designem, radej at neco +-okopiruji nez aby meli originalitu za kazdou cenu...ssangoyong actyon, pontiac aztec, EhmRoomsterEhm :-!
neregistrovaný "marcuss"
16. 2. 2007 14:21
Záruka
Jen se zeptám: Nevíte pánové, jestli ještě některá jiná automobilka podmiňuje záruku na karoserii tím, že vám musí při každé servisní prohlídce umýt auto za cca 600,- a prohlídnout kastli? Pokud je to jen specialita Kii, pak no comment.
Rozbalit vlákno
11
16. 2. 2007 14:26
Re: Záruka
Podobné speciality najdeš všude, pouze u renomovaných značek se to pokládá za samozřejmost, proto nikoho ani nenapadne prostestovat ;-)
16. 2. 2007 14:39
Re: Záruka
jojo, ja si auto umyt nemusim, ale treba skrabance v podvozku mi zasprejuji nakou gumou ci cim... klidne se jim na to muzes vybodnout...ale ja to beru jako nake pojisteni...par stovek par krat do roka vs. strata zaruky 'kdyby neco' mi za to fakt nestoji...
anonym
16. 2. 2007 15:00
Re: Záruka
Já jen, že pokud přijedu do servisu s čistým autem, není důvod ho znovu umývat... (vlastně je důvod - zisk majitele servisu). Aspoň takhle mi to dosud fungovalo u Mazdy. Jako bych si koupil pračku a po dobu záruky ji každý půlrok musel nechat na mé náklady vyčistit, aby ji servis prohlédnul, jestli není náhodou naprasklý buben. ;-) Podvozek si samozřejmě kontroluji dost často sám a případné rýhy ihned opravím.
neregistrovaný "HonzaJ1"
16. 2. 2007 15:17
Re: Záruka
Nevím, možná je to blbost, ale lak na autě si vždycky nejlíp prohlídnu, když si ho umývám...Prostě najdu i to , co není na první pohled vidět. Samozřemě ho nemyju v myčce ale pěkně růčo v garáži...
16. 2. 2007 15:25
Re: Záruka
Ja sem takovouhle skusenost s mou mazdou nastesti nemel. Mne to rovnou skontrolovali. Nebo te pekne napalili kdyz ti umyli auto bez toho aby sis to objednal... ;-) Ja bych jim to neplatil...osobne mam ovsem nejradej vymeny steracu za asi 500 za kus pri trochu vydrate gume >:-[]
neregistrovaný "marcuss"
16. 2. 2007 16:47
Re: Záruka
Nepochopili jsme se, u mazdy mi funguje systém, že si auto umyji sám a hotovo. Tuto částku (600,-) nafakturovali švagrové v Kii s tím, že bez jejich "odborného" umytí jí nedají razítko a padne jí záruka na karoserii. Mimochodem, na stěrače mi nesmí servis sáhnout, měním si je sám. Následek špatné zkušenosti ze služební Fabie, kde mi dali v servisu nové a po měsíci už zanechávaly čáry.
16. 2. 2007 23:56
Re: Záruka
aha, no jo...mne se zase ale stalo, ze mi kompletne umyli a vytepovali a vylestili auto v servise zadara. Bez toho abych si to vubec objednal. Koukal sem si to v ceniku, a normalne za to chteli 2 tisicky...takze...super darek.
neregistrovaný "fido"
19. 4. 2007 18:48
Re: Záruka
Asi není servis jako servis, v našem servisu Kia jsme o takové pitomosti nikdy neslyšeli. Při prohlídce umýváme auta automaticky zdarma.
16. 2. 2007 19:12
Re: Záruka
Tak tohle jsem u jine automobilky jeste nevidel, ale muze to byt klidne tim, ze si tech 600 prirazi nekde jinde (treba k oleji) a auto mi ani neumyji :-) .
neregistrovaný "ociarik"
22. 2. 2007 09:35
Re: Záruka
No to nemáte Nissan
neregistrovaný "Rony"
4. 3. 2007 09:00
Re: Záruka
Mám KIU RIO ale toto počujem po prvý raz.Možno je to tým že v servise není na tých autách čo robiť, tak zarábajú inak.
neregistrovaný "Ferin"
16. 2. 2007 15:28
Fúúúj-plagiát
:-(
No, kopírovat Peugeota (407 SW) a Renaulta (Mégane Grandtour) umí Kia fakt skvěle. Číňani by se od ní mohli učit. Co takle něco svýho?? :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 15:40
Re: Fúúúj-plagiát
Kušuj. Já jsem kosočtverista jak řemen, ale srovnej si někdy boční profil Mégana II Grandtour se Saabem 9-3 Sportcombi. Pak se podívej na zádě Mercedesu A první gen. a Toyoty Picnic. No a nakonec se nad sebou zamysli. :-!
anonym
16. 2. 2007 16:13
Re: Fúúúj-plagiát
A to už ako prečo?? Nerozumím otázce, nechápu souvislosti... :-O
neregistrovaný "dCi"
16. 2. 2007 16:22
Re: Fúúúj-plagiát
Že zbytečně haníš Kiu za kopírování. Dělá to celá Evropa, Japonsko, atd., dokonce i v obou tebou nahozených příkladech.
neregistrovaný "Ferin"
17. 2. 2007 16:13
Re: Fúúúj-plagiát
Myslím, že je to víc než evidentní. A může se mi to snad nelíbit. Kia tím u mě dost klesla.
16. 2. 2007 16:27
JEDNIČKA
Co bys za to dal, kdyby se tvoje holka podobala Karolíně Kurkové, alespoň z pěti kilometrů... Tady si zoufáš, že zadek cédu si honí body evropskejma ikonama... není to jedno? Jedno je ovšem si potřeba (v rámci objektivity) říci. Jsou ti, co tvoří předvoj a ti co ho netvoří... To ovšem tobě může být úplně jedno. Já bych volil jinej postup - řekni si, co jsi, kam jdeš, kam patříš, jak chceš působit, na co máš, a podle toho vyber svou káru. Protože v každém segmentu se nejde nabídka pro dokonalé řízky i pro dokonalé antoušky... Takže, až se rozhodneš, něco už konečně kup... na silnici pochopíš rychle, jak dokonale je to rozkastováno... P.S. Tenhle cédík (co v tom antracitu vypadá velmi slibně), tu bude trhák... protože Kia ti nastavila dokonalé zrcadlo - jdeš po nízké ceně jak slepice po (ani to nechci napsat), nezajímá tě, co je to prémiovej segment a utěšuješ se, že sedmdesátiletá záruka ti poskytuje jistotu dojetí... do důchodu. Já jen, abys věděl, že mimo tebe, jsou tu ti, co pasou v tomto segmentu třílitrového bavoráčka. Jedničku. Jo, jedničku segmentu. Ale... upřímně... copak tys nějaká jednička?... P.S. Mimo zadních blinkrů - BRAVO KIA :yes:
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2007 21:57
Re: JEDNIČKA
:yes: Já bych volil jinej postup:řekni si,NA CO MÁŚ,kam patříš,co jsi,jak chceš působit a kam jdeš...na to je vcelku jednoduchá odpověď. ;-) :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 2. 2007 16:39
Nádhera
Tomu se ani nijak říct nedá...moc se to povedlo, vypadá to na designerskou špičku ve své třídě...dovolím si říc. Moc hezké!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hombre"
16. 2. 2007 17:57
Dobrá volba
No s tou jejich sedmiletou zárukou bych to bral všema deseti. Krásně to napsali v testu v posledním CARAUTU, když ti po pěti letech odejde vyhřívání zadního okna, tak ti to opraví v rámci záruky. No a to už nemluvím o možné závadě na motoru, převodovce....Golf a fokus sou sice lídři třídy co se týče techniky, ale KIA je hodně dobrá volba :-!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "bingo"
16. 2. 2007 19:00
Re: Dobrá volba
Jses si jistej, ze ti to opravi? Ze na tebe nebou nic zkouset a hned se na to vrhnou? >:D No uvidime, jak moc to bude v tomhle smeru spatne. Ona zaruka je hezka, ale vzdy lze nejak pochybne argumentovat (treba omezenou zivotnosti dilu). Zas bych si nedelal iluze ;-) Mozna na zapad to bude lepsi, ale tady to bude boj o kazdou reklamaci.
neregistrovaný "Mario"
17. 2. 2007 18:21
Re: Dobrá volba
Když k tomu budeš přistupovat jako přizdisr.č, tak s Tebou budou jednat jako s přizdisr.čem...
neregistrovaný "bingo"
18. 2. 2007 04:10
Re: Dobrá volba
Jestli myslis prizdisr*cem nekoho, kdo se nechce hned soudit kvuli kazde kravine, tak ano, to fakt nechci, mily Mario :-)
neregistrovaný "Lexus"
23. 2. 2007 20:53
Re: Dobrá volba
Ak by si KIA nebola ista kvalitou tak by ju ta záruka položila a ak by mala problem s vybavením reklamacie tak by spredajom neuspela a fabrika v Žiline by dlho nevyrábala. A ak KIA dosahuje kvalitu HYUNDAI tak vás môžem ubezpečiť ako majiteľ troch firemných 5 ročných Accentov že sa pri kúpe KII nemusíte obávať o spolahlivosť a kvalitu. Euro výrobcovia vám dajú záruku bez omedzenia km, ale len 2 roky! Koľko najazdí priemerná rodina ročne? Myslím že KIA je prenich výborná voľba.
neregistrovaný "Lexus"
23. 2. 2007 20:54
Re: Dobrá volba
Ak by si KIA nebola ista kvalitou tak by ju ta záruka položila a ak by mala problem s vybavením reklamacie tak by spredajom neuspela a fabrika v Žiline by dlho nevyrábala. A ak KIA dosahuje kvalitu HYUNDAI tak vás môžem ubezpečiť ako majiteľ troch firemných 5 ročných Accentov že sa pri kúpe KII nemusíte obávať o spolahlivosť a kvalitu. Euro výrobcovia vám dajú záruku bez omedzenia km, ale len 2 roky! Koľko najazdí priemerná rodina ročne? Myslím že KIA je prenich výborná voľba. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
16. 2. 2007 18:41
Dobrá volba
Načo narážaš? Máš s niečím problém?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin..."
16. 2. 2007 20:04
Jak to s Vámi je? :-)
Jen by mne zajímalo, kolik z těch přispivatelů pomlouvajících neoriginalitu, nekvalitu a vůbec shitovost Kie seděla někdy v Cee'du. Jezdím momentálně passatem a je to moje 4. auto za posledních deset let, které vlastním od začátku a vyměňuju obvykle po 200.000km. Já si passata ještě chvíli nechám (mám na něm sotva 30.000 :-)) ale manželce kupujeme Cee'da. Takhle prostorné, materiálově i jízdně příjemné auto a za tyhle peníze prostě na trhu není. Možná nebude kvalita 100%, ale právě po zkušenostech s Mondeem, Lagunou a Passatem si nedělám iluze o tom, že nějaké auto by bylo děláno lépe! Určitě nebude žrát litr oleje na 7.000km jako nové motory 2.0TDi, nebudou se ničit zadní silent bloky jako u Laguny, Mondeo už si moc nevzpomínám... tam to bylo něco s nápravou. A Octavia TDi/66kw, kterou jsem měl předtím zase chtěla váhu vzduchu každých 60.000km. Takže pokud tohle všechno hrozí u Kie a prvních 5 let to kryje záruka, pak mám na příštích pět let ideální rodinné auto .-)) A vážně uvažuju nad SW na firmu...

A si tak neuvažuju sám - jinak by nebyla výroba vyprodaná na 3-4 měsíce .-))))
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bingo"
16. 2. 2007 20:24
Re: Jak to s Vámi je? :-)
To chci videt, jak budou u Kie menit v zaruce i spotrebak (silentbloky). Neverim.
19. 2. 2007 12:50
Re: Jak to s Vámi je? :-)
Tak si to vyskusaj. Opotrebovany silentblok nie, prasknuty urcite.
neregistrovaný "TommyEngelo"
16. 2. 2007 21:49
Záď nic moc....
Čekal jsem na tohle jako na možný budoucí rodinný vůz,ale koupím oktávku,ta záď se mi fakt nelíbí :-!
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2007 22:10
Re: Záď nic moc....
Já,myslím,že uděláš jenom dobře. ;-) :yes:
anonym
17. 2. 2007 02:04
Re: Záď nic moc....
Octavka je draha. Si doplatis aj za bezpecnostny pas 8-s
anonym
17. 2. 2007 11:26
Re: Záď nic moc....
Kup si Octavii to víš ,že jo ale připrav si tak o 150000 až 200000 víc než u Ceed, aby si dosáhl stejné výbavy. A zas takouvou chválu jsem na octavku neslyšel hlavně , když se ztrácí olej z motoru.
anonym
16. 2. 2007 23:15
paráda
tak toto je fakt krásny kombík.A celkovo je Kia Ceed nádherné auto.
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 2. 2007 00:37
...
jeste ze ten design tak z*rasili;( objektivne predek celkem slusny (co vic se da v tomto smeru v Evrope jeste vymyslet;), ale od B-sloupku dozadu Ko(py-)rejska schizofrenie snazici se do jednoho kusu ocele "vmestnať, čo sa len dá" :-) :-) :-) ale verim, ze treba sebevedome japonske konkurenci zatopi a francouzy se budou (jestli to jeste vubec jde) jeste vic podbizet, nez doposud... PS. jinak s tou zkratkou uz je to vazne moc: sice Korejsky zatim neumime, ale takhle nam napovidat...no, no, no;)))))
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 2. 2007 00:46
darek k narozkam
PSS. jinak jako darek k narozkam, to docela jde;) ´hodne zdravi´ Kime, Mečiar;)
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2007 06:23
Re: darek k narozkam
Ty si dobry idiot.
anonym
17. 2. 2007 02:01
Kia
Nechapem co maju ludia proti Kii mam Rio 2005, kupoval som nove, najazdenych 90000km plyn na podlahe stale, kazdy den to auto jazdi na plny vykon a stale je ako nove a nic sa mi na nom nepokazilo. stalo 360000 za co mi ponukala skodovka posratu miniaturnu fabiu ktora nema kufor, nema motor, nema el. okna, nema central, proste to nieje auto. a jazdne vlastnosti sa nedaju porovnat. Fabia ide na strechu uz pri 60kmh.Myslim ze ten kto uvazuje rozumom a ma iq sa vie rozumne rozhodnut. Na co si kupovat predrazene fasisticke nemecke sroty... Skuste novy magentis, je to skvele auto :)hlavne chipnute na 177k a 380Nm .A ako su nemci popredu s technikou? Kia Ceed 1,6 Crdi - 115k, VW 1,9Tdi - 105k....
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 06:57
Re: Kia
Ano, na nové Rio se trochu zapomíná a to je škoda (v tom marketing Kie dost chrápe), hlavně pro ty, kteří chtějí auto velikosti Fabie a pro které je proto cee'd moc velký nebo drahý. Motory výborné, s bezinem i naftou Rio jede jedna báseň - motorizace,prostor a komfortní prvky jsou rozhodně lepší než u Fabie I. Jen bych se mírnil s těmi výroky o jízdních vlastnostech Fabie, děláš tím Kie medvědí službu. Ve vychytaných VW koncernových podvozcích je jedna z hlavních zbraní škodovek a na v budku s Fabií v 60 může jen moula a žádný šrot to taky není - takovéhle rozfoukávání nenávisti je fakt zbytečné. To nic nemění na tom, že Rio II má podvozek už velice slušný a pro normálně myslícího a jednajícího řidiče bez problémů, zejména na 14" s profilem 65 (15" s profilem 55 jsou spíš pro 'tvrdší' nátury). A pokud se někdo bojí, že za 1,4 u Ria zaplatí vyšší povinné ručení, tak nezaplatí - aspoň v ČR to má Kia ošetřené, takže se za 1,4 (71 kW) platí ve stejné sazbě jako za 1,2 HTP (47 kW)u Fabie.
anonym
17. 2. 2007 09:44
Re: Kia
Mam Rio predchadzajucej generacie, som skuseny sofer, jazdenie je pre mna hobby, jazdim cca 50000km rocne jazdil som ujovu fabiu, podvozok sa neda porovnavat s riom, jednoducho fabia tak nesedi ako rio, nemozem si dovolit ist s nou do zakruty tak rychlo ako s riom. uz by som tu nepisal :)pokial ide o nove rio, ***i to ze ma maly kufor. ale inak sa fabia nechyta...
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 12:07
Re: Kia
To jsem dost rozpačitý a musím říct, že mě tvůj negativní názor na Fabii hodně udivuje. Rio "1,5té" generace po stránce jizdních vlastností z vlastní zkušenosti neznám, když ti vyhovuje, nic proti tomu - mám pocit, že tam dělali nějaké změny na základě platformy předchozí generace Accentu? Tak to se připrav, až přesedneš do Ria II, na hodně jiný pocit z jizdy (takže i styl). Navíc ta krátká a zřetelně vyšší stavba se nedá schovat, prostě tam není žádná setrvačná záď. Škoda že nemůžeme vyzkoušet Rio II v sedanu, který se sem nevozí - vypadá to totiž, že Kia a Hyundai (nový Accent) naladili nový povozek každý trochu jinak. Kufr u hatche je standardní, ten "crossover", co máš ty (a la poslední Mazda 323F), se už těžko vrátí - spíš se asi od Kie dočkáme nějakého minivanu (uvidíme, jak dopadne koncept Soul, co je teď schválený do výroby).
anonym
17. 2. 2007 19:49
Re: Kia
no problem bude v tom ze vadsina ludi co tu nadava na kiu s nou nema ziadnu skusenost, ja mam skusenosti aj s riom, aj s fabiou a jazdil som uz dooost vela aut. Treba to vyskusat...rio jednoznacne je niekde inde ako fabia. Fabia nema sancu
neregistrovaný "Pavel"
17. 2. 2007 13:56
Re: Kia
Tak to je hodně nepravděpodobné. Podle testů má toto auto podvozek naladěn pro komfortní jízdu a díky tomu se víc naklání v zatáčkách a podvozek fabie je v daném segmentu na prvních příčkách. Nejspíš to auto vychvaluješ protože ho vlastníš. Sorry ale tomu snad nemůže nikdo věřit že rio předcházející generace má lepší podvozek než fabie :-)
neregistrovaný "*"
17. 2. 2007 19:18
Re: Kia
Srandisto!!!!Při 60 fabia na střechu???Si kus * a o autech víš úplné * :-!
neregistrovaný "Hrdas"
3. 12. 2007 23:42
Re: Kia
Mohu te ubezpecit, ze stara Fabie ma podvozek a od toho se odvijejici jizdni vlastnosti, ktere by te posadily na zadek. je pravdou ze po 30-50tis. km odejdou predni stabilizatory (vymena kosti cca 1000kc), ale auto sedi na ceste jak pribite a za to si rad priplatim. Nicmene, bavme se o Kii. Prave vybiram dodavatele na Cee´d SW. Zamiloval jsem se. Kdysi jsem byl taky nabubrely trouba jako spousta prispevovatelu v teto diskuzi, ale dospel jsem. Divam se na to ciste prakticky. Vzhledem k tomu, ze mam male dite (a sam travim spoustu casu v praci), hledam pro manzelku nahradu za starou Fabii. Nemam problemy s penezi (podnikatel, 35mil. kc obrat), ale proc vyhazovat penize z okna? Novy Cee´d SW mne vzhledove dostal. O originalite uz bylo napsano dost... ja povazuji Ceed za uzasny designovy klenot a vlastne jen proto jsem se o tenhle vuz zacal zajimat. Priznam se, nejsem maniak jako vetsina z Vas (nemam na to cas), ale celkem jsem si toto auticko prostudoval. Cim vice jsem o tomhle aute precetl a slysel, tim vice mne zajima. Pokud si nekdo objektivne projde dostupne informace, nemuze nabidku ignorovat. Vysledek? Od 1.1.2008 se meni odpisovani vozidel z 3 na 5 let a ja jsem zoufaly, ze nemohu nikde sehnat 1,6 CVVT v plne vybave a doplatkem za ESP... Bohuzel, asi nejsem sam, kdo na to prisel. Preji Vam prijemny zbytek debaty.
neregistrovaný "arkan"
17. 2. 2007 14:21
Kia
je auto pro vietnamské trhovce s čtyřpruhejma adidasama.Kia fůůůůjjjj :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - VDC
17. 2. 2007 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2007 15:52
Re: Kia
Někdo má doma 4 pruhy, někdo 3 áčka - ale Kia s touhle šmudláckou ekonomikou fakt nemá nic společného, i kdyby sis tam přimaloval třeba ještě 2 řádky u s 1 kroužkem. >:D >:D
anonym
17. 2. 2007 16:36
Re: Kia
Kia pěkná auta za rozumnou cenu a ta kvalita ? No, sáhněmě si na srdce opravdu jsou škodovky nebo wolsfagny o tolik kvalitnější aby byli o tolik drachší ? Bohužel si tím nejsem tak jistý, spíš se přikláním k tomu ,že je to pěkné autíčko srovnatelné kvality s evropskými vozy a některé rozhodně převyšující.Uvidíme co přinese čas, rozhodně je však vidět stále více se rozmnožující rodinu asijských vozů na našich cestách.Je třeba se taky zamyslet jestli si pořídit ojetého evropana ,který má najeto přes 100000 km nebo nového korejce.Vzhledem k tomu jaká je u nás kvalita a poctivé jednání u prodejců ojetých aut je opravdu o čem uvažovat.
neregistrovaný "tonda"
17. 2. 2007 18:54
Re: Kia
souhlasím kia je solidní auta,vlastním kia rio nové,naprostá spokojenost
neregistrovaný "tonda"
18. 2. 2007 10:04
Re: Kia
co máš za auto trabanta,viděl jsi někdy vietnamce v trabantu já teda ne zato v mercedesu dost často
anonym
8. 3. 2007 21:06
Re: Kia
Ja mám Kiu Cee d a oproti tomu môže ísť Škodovka do *. Už si sa v nej viezol v Cee d. Mal som Fabiu a stále sa na nej niečo sralo. Nezastávam šikmookých ale treba uznať, že majú poriadne navrch oproti staro Europanom. Poviem otvorene ani Golf IV. sa nechytá či už brzdami resp. akceleráciou a samotnou pružnosťou motora a o nastupovaní a prehľadnosti tlačitiek ani nehovorím. Viem čo hovorím, mám služobný Golf a má najazdené 20 000 km a to jazdím aj na Hatbacku resp. Variante.
anonym
20. 2. 2007 11:00
kia
Ľudia by už mali upustiť od presudkov, Kia už dávno nie je to čo bola, mám 2 roky RIO, absolútne bezporuchový voz, je to síce iba 1,3, ale veľmi živé uto na ktoré sa fabia 1,4 neťahá, či už dizajnom , jazdnými vlastnosťami a akceleráciou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
20. 2. 2007 11:00
kia
Ľudia by už mali upustiť od presudkov, Kia už dávno nie je to čo bola, mám 2 roky RIO, absolútne bezporuchový voz, je to síce iba 1,3, ale veľmi živé uto na ktoré sa fabia 1,4 neťahá, či už dizajnom , jazdnými vlastnosťami a akceleráciou.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 3. 2007 07:51
kllobouk dolu,spadla mi brada
kombous jak vino,neuveritelne,takovy utok na evropske trhy......uzasne!evropsti vyrobci-mate co dohanet!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RICI"
1. 3. 2007 23:16
Re: kllobouk dolu,spadla mi brada
:-) Perfektní kombi, sportywagon je konečně po dlouhé době povedené auto, měl jsem Felicii 1,6 combi - mizerné brzdy a a po 3 letech rezavějící karoserie, potom VW Golf 4 combi 1,6 a protože se všichni výrobci vrhli na MPV a střední kombi u VW nebylo tak těď VW Touran u kterého nejdou zavírat dveře,nelícují koberce,vybíjí se baterie, motor žere olej a pálí se žárovky, ale zase perfektně sedí v zatáčkách, podvozek tlumí nerovnosti přes moje záda a měsíc po záruce vytečou plynové vzpěry.
Tak toto je kvalita made in Germany za 800t.
Ženě jsem koupil Hyundai Getz CRDi a musim uznat, co by si člověk mohl víc přát. Perfektní spolehlivé nenáročné autíčko.Vše jsem si zde přečetl a musím říct, že objektivní názor na auta může mít pouze ten, kdo s nimi jezdil. Pokud někam jedu a nepotřebuji větší auto jedu Getzem a VW stojí, tak to vše hovoří za vše.
Jak vyjde Sportywagon, VW jde pryč a kupuji Kiu CRDi v plné palbě a ještě 50% ušetřím. Víte vůbec že motory CRDi jsou v licenci Detroid diesel? Na TDi se od 1993 změnilo jen PD (kladivo-kovadlina) a na tak starý motor vyrobený v takových sériích docela předražený ne? Korea měla taky docela krušné začátky s automobilovým průmyslem, ještě před 5 lety bych o koupi auta neuvažoval. Dnes mají Korejci dobře zmapovaný trh a s technologiemi
a možnostmi si do svých řad povolat špičkové techniky z celého světa a nebo postavit továrny a vývojová centra kdekoliv, kde ostatní automobilky uzavírají nebo redukují továrny! To už přece něco vypovídá ne ?
Zkrátka když si někdo myslí že auto dělá značka, tak tohle dnes neplatí! Dnes platí cena, desing, spolehlivost a užitná hodnota. ;-)
anonym
26. 5. 2007 19:42
cena
Prosím vás nevie mi niekto povedat koľko bude sta KIA CEED SPORTY WAGON? :-! :-) ;-) ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 5. 2007 19:43
CENA
Prosím vás nevie mi niekto povedat koľko bude stat KIA CEED SPORTY WAGON? :-! :-) ;-) ;-\ >:D
Rozbalit vlákno
0