Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Kia Cee‘d – První dojmy, rozměry, motory, technika (autosalonové video)

Nová generace Cee’du má premiéru na autosalonu v Ženevě. Redakce Auto.cz byla vpředvečer autosalonu na speciální prezentaci, kde se vůz poprvé oficiálně ukázal.
Zpět na článek
5. 3. 2012 20:24
5. 3. 2012 20:34
5. 3. 2012 20:40
5. 3. 2012 21:19
5. 3. 2012 21:42
5. 3. 2012 22:02
9. 3. 2012 22:46
5. 3. 2012 21:49
6. 3. 2012 09:12
6. 3. 2012 16:31
6. 3. 2012 18:52
7. 3. 2012 16:37
7. 3. 2012 19:20
8. 3. 2012 16:33
5. 3. 2012 22:32
5. 3. 2012 22:51
6. 3. 2012 16:44
5. 3. 2012 23:32
5. 3. 2012 22:50
6. 3. 2012 09:13
5. 3. 2012 21:50
5. 3. 2012 21:51
5. 3. 2012 22:10
5. 3. 2012 21:54
5. 3. 2012 22:03
5. 3. 2012 22:35
5. 3. 2012 22:43
6. 3. 2012 12:22
6. 3. 2012 13:00
6. 3. 2012 16:46
7. 3. 2012 19:24
5. 3. 2012 23:46
5. 3. 2012 23:50
5. 3. 2012 23:34
5. 3. 2012 23:38
6. 3. 2012 07:56
6. 3. 2012 11:07
6. 3. 2012 10:14
6. 3. 2012 13:03
9. 3. 2012 14:12
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 20:24
parada
o 45percent vyssia tuhost karoserie ako stary ceed
o 40 litrov vacsi kufor ako stary ceed
adaptivny posilnovac riadenia s tromi rezimami
viacprvkova zadna naprava
vsetky motory mozu mat 6stupnovy manual alebo automat
sucinitel odporu vzduchu 0,30 je tiez slusny co svedci o dobrej aerodynamike
auto ma sirsi rozchod kolies a je nizsie ako predchodca
ponuka motorov je skutocne pestra
dizajn pekne zapada k riu sportagu a dalsim kiam
.....
je toho dost co sa zlepsilo

:yes:
Rozbalit vlákno
35
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 20:34
Re: parada
Jo to jo. A jak dlouho vydrží tato tvář do dalšího modelu nebo faceliftu? Rok? Dva? Korejci mají hodně co zlepšovat.
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 20:40
Re: parada
ja by som povedal ze europa ma co zlepsovat ;-) , korea slapeeeeee :yes:

yeaaaahhh

este pride inovovane sorento, cochvila pridu turba do ria i30 ceedu aj i40 a takisto sa blizi prichod novej ix45 teda nastupcu santa fe, coskoro pride aj mpv odvodene od ceedu ja si myslim teda ze korea sa dost zlepsuje a rychlo, dovolim si tvrdit ze ten utok este len zacne, zatial to je taka priprava :yes:
Avatar - Renton
5. 3. 2012 21:19
Re: parada
Co by mala Europa zlepsovat? V com bude Sorento lepsie? Preco nemaju korejci turba? Preco ojazdena i30 straca hodnotu ovela rychlejsie ako Astra / Focus / Golf ?
5. 3. 2012 21:42
Re: parada
Ako ma teší, keď vidím takýchto ľudí ako si ty, ktorý nemôžu prehryznúť a žerie ich to ako sa kórejcom darí ;-)
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:02
Re: parada
Tohle se dá ale říct i naopak, že mě "těší" lidi, kteří mají z úspěchu korejců orgasmus a každodenní vánoce.
Proč? Máte akcie H/K? Pracujete pro ně? Jste Korejci? Tohle jsou přece auta, ne fotbal probůh.
9. 3. 2012 22:46
Re: parada
Takže spokojnosť na obidvoch stranách ;-)
5. 3. 2012 21:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Renton
6. 3. 2012 09:12
Re: parada
Inzeraty som pozeral, nedavno som predaval Astru H (vybava enjoy, 55000km za 6900e). Este aj v AAA auto za nu chceli dat 6300e. A teraz si ty pozri, kolko stoja rovnako vybavene ceedy. A to je len na slovensku, kde ludia zvacsa kaslu na to s cim sa vozia, pokial to je lacne.

Kaziace turba si asi nevsimli v TUV reporte:

[odkaz]

Kaziace ceedy si ale vsimli (107. miesto).
6. 3. 2012 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Renton
6. 3. 2012 18:52
Re: parada
Dako som tusil, ze to takto skonci :-) Maju tie najlacnejsie ponuky aspon plus minus rovnake parametre (vybava, motor, najazdene km ...aj ked tie sa stacaju a brat podla toho auto je hlupost ..ale povedzme) ?

ja som pozeral pred cca pol rokom na autovia.sk., ale napr teraz: astra H, zakladna 1,4benizn rok vyroby 2008, najazdenych 60000km, 8700e
[odkaz]

kia ceed, rv 2009, tiez zakladna 1,4benzin, 22000km, 7200e
[odkaz]

kolega ma 1,6 proceed, predava to za 7000e a nema ziadnych zaujemcov ...
7. 3. 2012 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Renton
7. 3. 2012 19:20
Re: parada
Neviem, kolko stal Ceed, ale Astra H vo vybave Enjoy stala okolo 15-16 000. Pochybujem, ze novy Ceed v lepsej vybave stal dako citelne menej, ci?
8. 3. 2012 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 3. 2012 22:32
Re: parada
Máš dosť divné otázky, by som povedal. Čo by mala Európa zlepšovať? No predovšetkým by sa tu mali opäť začať vyrábať skutočné autá... Prečo nemajú Kórejci turbá? A prečo ich nemajú Japonci, Amíci... Nevravím, že ich nemajú úplne, ale to čo sa robí na starom kontinente je už doslova zverstvo, prakticky jediný nefúkaný 2-liter benzín je v Lagune a aj to je motor od Nissanu... Pozri, čo robí Mazda... Tu v EU každý do toho trtne turbo a vec je vybavená. Pohon 4X4 - Mercedes má 4-matic, ale u nás sa neponúka ani jedna verzia z celého portfólia značky, kde by bol pohon 4X4 skombinovaný s manuálnou prevodovkou (!!!), dokonca ani taká klasika ako G-čko, už sa to dá u nás objednať len s debilným automatom. Keď chceš trochu normálnejší off-road s manuálom, v Európe ho proste nezoženieš... A dalo by sa pokračovať cez nevypínateľné (!!!) systémy zasahujúce do práce vodiča, autá precpané elektronikou (mnohokrát úplne zbytočnou, ktorá normálneho človeka len otravuje - kontrola tlaku v pneu, "mŕtvy uhol" a podobné sprostosti...), "vynález" zvaný "elektronická ručná brzda", ktorého praktický prínos pre vodiča som doposiaľ nezistil (teda okrem toho, že u nás na Passate sa s tým už muselo ísť niekoľkokrát do servisu) a cpe sa to už skoro do každého auta (od strednej triedy prakticky povinnosť...). Keď si proti tomu postavíš také koncepčne unikátne auto, ako je trebárs Subaru XV, tak nad čím tam máš váhať? Spoľahlivosť áut z "východu" a európskych? Nežartuj... A svojou poslednou otázkou si to celé priklincoval...
5. 3. 2012 22:46
Re: parada
Hele, vy rejžová parto ze Slovenska. Tak Evropa by měla začít vyrábět skutečná auta? Myslíš tu Evropu, která mj. vyrábí vozy Ferrari (jakýkoli model), Mercedes SLS, RR Drophead Coupe, z obyčejných pak třeba BMW 535d, Audi RS6, Mini Cooper S Works... to ti nepřijde jako opravdová auta? Můžeš mi prosím načrtnout aspoň stručný seznam korejských vozů, které jsou protějšky těch aut, co jsem zmínil?
5. 3. 2012 22:51
Re: parada
První větu neberu! Ty další jsou už fakta :yes:
6. 3. 2012 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
5. 3. 2012 23:32
Re: parada
Ty si vcelku jasný !!! Bavíma sa o autách pre bežných ludí.Nepatrím,medzi tých pár percent (na rozdiel od teba ;-) ) ,aby som si tebou spomínané auta mohol dovoliť.Nie že by sa mi nepáčili.Radšej budem výrabať skoro milion áut ročne,hoc aj žltej farby,ako sa tváriť,že mám svoju automobilku.V skutočnosti ti velký Germánsky brat dovolí čo áno a čo nie ! Kam sa KIA a HYUNDAI dostali za posledné obdobie je ozaj na zamyslenie.Ešte sa musíma obávať ke´d to na nás rozbalí China. :-(
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:50
Re: parada
Proč jsou v evropských autech turbobenzíny? Protože oproti Korei, Japonsku a USA máme jinak nastavené emisní normy, to snad ví každý.

Proč má Laguna atmosférický dvoulitr je taky jasné. Laguna staví z celkem racionálních důvodů na dieselové motory, proto Renault neinvestuje do silnějších motorizací v této třídě tolik, jak by bylo vhodné.

Jediná Mazda začala něco dělat a přichází se Skyactive (píšu to správně? Teď mi vypadlo to správné slovo), jestli to bude opravdu tak super, jak tvrdí, se zatím ještě pořádně neví. Přál bych jim to.

Evropa je na tom ještě s manuály pořád dobře, tahle moda sem přichází spíše z venku. A holt jsme líní a hlavně technika jde dál a automaty jsou dnes o hodně lepší než bývaly. A automobilky dělají jen to, co zákazníci žádají. Znáš někoho, kdo si koupí auto za dva míče v manuálu dneska?

Kontrola tlaku v pneu je perfektní věc. To, že ji v autě nemáš neznamená, že je špatná, naopak. Mě už to před 7 lety zachránilo originál hliníkáč, když praskla guma na zadním kole na dálnici a systém hned nahlásil únik tlaku dřív než jsem něco zpozoroval z chování auta. Výborná věc.
Avatar - Renton
6. 3. 2012 09:13
Re: parada
Stale kopa ludi zije v minulosti. Auta, ake sa vyrabali pred 20 rokmi uz skoncili...o emisnych normach tu uz niekto pisal. Podla toho, co tu pises je pre teba najlepsie auto asi 120ka skodovka, nie? Ziadna "zbytocna" elektronika, zadny nahon, ziadne turbo. Ten mrtvy uhol ..pan je asi srandista, ze?
Na moju poslednu otazku ti mozem daj aj odpoved. Po ojazdenej 6-7rocnej kii / hyundai ani pes nestekne. Snad len taky, co ma malo penazi. Mozno kolega, co predava proceeda uz niekolko tyzdnov neuspesne by ti tiez vedel odpovedat
Avatar - Emel
5. 3. 2012 21:50
Re: parada
Mno, Korejci zaměstnali bývalého šéfdesignera Audi, takže tím se hodně věcí řeší ;-).
5. 3. 2012 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 3. 2012 22:10
Re: parada
První verzi Cee´du dělal Kovacz (tou dobou byl Schreyer ještě u VW). FL první verze už byl jeho zásah, ale šlo jen o (nucené) roubování bez celkové spojitosti. Cee´d druhé generace je teprve podepsán Peterem S. a jeho lidmi. Jak je celkem dobře známo - Schreyer není zrovna nadšeným příznivcem faceliftů (u svých návrhů) a to nejspíš z principu "dílo se má podařit napoprvé". Příští měsíce ukáží, jak dopadne FL u Sorrenta, Sportage a Optimy... Očekávám, že budou jen velmi decentní (v exteriéru). Proto si myslím, že i tento Cee´d se dalších 6 let moc nezmění (mluvím o exteriéru).
Avatar - Emel
5. 3. 2012 21:54
Re: parada
Ponuka motorov je skutocne pestra... něco takového už jsem někde slyšel... že by u i40?

Nabídka motorů není nic výjimečného, turbobenzíny chybí úplně a nafta končí na 1.6. Ok, pro mainstream nižší střední je to vyhovující, ale zase to není nic, nad čím by se mělo jásat.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:03
Re: parada
Tak nějak. Chybí toho poměrně dost.
5. 3. 2012 22:35
Re: parada
Probůh vy jste z těch turbobenzínů všichni na větvi. Neříkám, že je to špatné ba naopak, ale jde to i bez turba. Neberu to jako nějaký zásadní problém.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:43
Re: parada
Ono to jde jezdit dokonce MHD nebo na kole, ale autem to je taky lepší, ne? A pokud se svezete s 1,4 TSI nebo 1,4 T-Jet, 1,4 TCe a pak přesednete to 1,6 GDI nebo VTI (chováním velmi podobné motory) tak ten rozdíl je znát. Euro5 si bere svou daň, ty atmosféry, které byly kdysi tak dravé jsou dnes nějak... líné.
6. 3. 2012 10:39
Re: parada
Přeji pěkný den Ronaulte, ta tvá poznámka je nefér.
Jsi stálým účastníkem místních debat a dobře víš, že se tu např. již několikrát zmiňovali přicházející turba 1,6 s 200HP. Bude v ceedu i novém proceedu, kde se poprvé Schreyer pokusí o HH. To samé platí i o Hyundai - tam tento motor již potvrdili i do Velostera.
Avatar - Emel
6. 3. 2012 12:22
Re: parada
Opět odpovím stejně, jako u i40, kde se říkalo, že brzy přijde 2.0CRDi a také 1.7CRDi biturbo - až budou, rád se k nim vyjádřím. Prozatím ale trvám na tom, že nabídka je přinejlepším průměrná.

No schválně... která značka má méně pestrou nabídku motorů než Kia? Dva benzínové a jeden naftový motor, v několika variantách... to není nic moc, ne?
Avatar - Ronault.
6. 3. 2012 13:00
Re: parada
Díky za uštření mé klávesnice.

Mimochodem, 2,0 CRDi nebude a pořád se neohlašuje ani dvojtě přelňovaná 1,7 CRDi a 103 kW je prostě málo.
6. 3. 2012 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 3. 2012 19:24
Re: parada
S tím souhlasím. :yes:
5. 3. 2012 22:47
Re: parada
Víš, on reagoval na přispěvatele (korejského fanatika), který tvrdil, že nabídka motorů je skutečně pestrá. Můžeš si o turbobenzínech myslet, co chceš, ale v tomto případě je to prostě relevantní ukázka toho, že nabídka motorů zas tak pestrá není. Ale nevím, jestli má cenu to vysvětlovat, je to přece jen logika...
5. 3. 2012 23:46
Re: parada
No právě, že jsem s těmihle maloobjemovými turby nejel, jen s 1,8TSI a to je jiná třída. Chtěl bych je vyzkoušet 1,2 TSI ve Fabii a 1,4 ve Octavii. Hlavně by mě zajímalo kolik to opravdu žere.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 23:50
Re: parada
Vyzkoušej, doporučuju, 1,2 TSI si s Fabii poradí opravdu pěkně, 1,4 TSI jsem jel tedy jen v Golfu, ale taky více jak dostačující. Spotřeba se odvíjí od stylu jízdy, ale to u kažého a to i u atmosférického motoru. Ale při klidné jízdě čeká docela příjemné překvapení. Ne, zázrak, ale fajn.
Avatar - zdravy rozum
5. 3. 2012 23:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 23:34
Auto
Škoda, že už se nedělají auta, co vypadají jako auta. Kdo byl poslední - Primera P11?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - saldy
5. 3. 2012 23:38
Ten čumák
to je absolutní nářez! Dyzajnový majstrštyk. Kia si snad ani víc nemůže přát, interier mě taky dostal, je v tom cosi Saabovského.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 07:56
TSI,FSI
Já si myslím, že to s těmi TSI,FSI nebude taková sláva. My jsme v práci teď vezli octavii do servisu s 90.000 km. Měnili se tam celý motor a to je používaná jen na trasy Vary - Praha. Se spotřebou o průměru docela pěknou při svižné jízdě 6-6,2. No a ten technik říkal to je u těhle motorů docela běžný, akorát ho zarazilo že je to takto brzo. Spíše čekal že tam bude najeto 120.000 km. Ty motory zase tak dlouho nejsou v oběhu,aby jsme mohli tvrdit, že jsou bezproblémové. A nebo jsme kápli na špatný kus. to také nevyvracím. Motor je tam teď nový a jinak mo musím pochválit, tichý, skvělý zátah a když se jede v klídku a pojedu na spotřebu do 90 km tak za 5,8 se s tím dá jezdit. Nevím, prostě mi to přijde,že některé díly v těch motorech jsou dělané jako rychloobrátkové zboží a pak se spolehněte na relativně nové auto a vyražte na dovolenou :-)
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2012 11:07
Re: TSI,FSI
Teď jsem zvědav, co provede vypínání dvou válců u nových TSI. Já tomu moc nerozumím, ale co se k tomu vyjadřoval člověk techniky znalý, není tím řešením moc nadšený. Ale vývoj jde kupředu a snad postupně ty mouchy budou vychytávat.
6. 3. 2012 08:22
Mohli by ste mi vysvetlit prosim
preco palubna doska pripomina A4/A5? dakujem.
Inak KIA je co sa tyka dizajnu uplne inde ako Hyundai... No myslim si,ze sa bude urcite viac predaat ako I30. I30 mi pride dizajnovo az moc "nemecky" konzervativny. Dizajn nenadchne, neurazi.

KII treba gratulovat za dizajn... v poslednom obdobi je to fakt super!
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 10:05
Srovnání s minulou generací dvojčat
Když to vezmu poidle exteriéru a interiéru, tak se mi v minulé generaci zvenku líbil Ceed víc než i30 a zevnitř zas i30. V této se mi líbí víc zvenku i zevnitř i30, přístrojovku má nadále klasicky uspořádanou a zvenku působí méně agresivně.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 10:14
Interiér
Ten vnitřek, tak to je teda zvěrstvo :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 13:03
odvážné
ale pěkné. Myslím, že má úspěch zaručen. Jestli jak píšou, že je ještě prostornější, tak evropská konkurence bude koukat. Zrovna jsem si nedávno zkusil sednou do nového golfa pro porovnání se svým ceedem po FL a ta přístrojovka je fakt bída, zadek taky děs, uvnitř méně místa, menší kufr. Nemůžu si pomoci, kdekdo se může korejcům smát, ale prostě i v tom starém Ceedovi si připadám v modernějším a o půl třídy větším autě než v oslavovaném Golfovi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2012 20:15
Re: odvážné
:yes:

vravim to iste, golf je male zastarale auto s interierom pre dedkov ;-)

suhlas
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2012 20:15
neskutocna sleha, bomba roka
ceed je proste uno nuno tutti mega bomba :yes:

to bude pecka az na ceste budeme ceedy stretavat :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Renton
7. 3. 2012 20:33
Re: neskutocna sleha, bomba roka
Niekedy mam pocit, ze tych 1982 bude asi rok narodenia tvojich rodicov...
Avatar - sendador
8. 3. 2012 12:13
Re: neskutocna sleha, bomba roka
>:D >:D >:D
9. 3. 2012 14:12
Podařená
jak tak čtu příspěvky, tak souhlasím s tím, že by to chtělo rozšířit paletu motorů :). Jinak si myslím, že výbavou má Ceed na 91% zákazníků. Neznám nikoho kdo by už měl auto s parkovacím asistentem :-) a nutně ho chtěl/potřeboval. Jinak Ceed bude u mne v užším výběru na nové auto. Buď Oktávka nebo Ceed. Focuse děsně zmršili. Oktávka 1.4TSI má jedinou chybu v tom, že jsou škodovky populární u zlodějů :).
Rozbalit vlákno
0