Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
| Autosalon Ženeva 2020 |
|
| Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
| Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
o 40 litrov vacsi kufor ako stary ceed
adaptivny posilnovac riadenia s tromi rezimami
viacprvkova zadna naprava
vsetky motory mozu mat 6stupnovy manual alebo automat
sucinitel odporu vzduchu 0,30 je tiez slusny co svedci o dobrej aerodynamike
auto ma sirsi rozchod kolies a je nizsie ako predchodca
ponuka motorov je skutocne pestra
dizajn pekne zapada k riu sportagu a dalsim kiam
.....
je toho dost co sa zlepsilo
:yes:
yeaaaahhh
este pride inovovane sorento, cochvila pridu turba do ria i30 ceedu aj i40 a takisto sa blizi prichod novej ix45 teda nastupcu santa fe, coskoro pride aj mpv odvodene od ceedu ja si myslim teda ze korea sa dost zlepsuje a rychlo, dovolim si tvrdit ze ten utok este len zacne, zatial to je taka priprava :yes:
Proč? Máte akcie H/K? Pracujete pro ně? Jste Korejci? Tohle jsou přece auta, ne fotbal probůh.
k tej strate hodnoty - pozri si prosim inzeraty. Ceed si drzi hodnotu lepsie ako Focus a Astra. Golf je etalon a aj po rokoch je lepsi. Ale Astra a Focus... nemyslim - tie maju tolko problemov, ze kazdy rozumny kupujuci jazdenky da radsej prednost bezproblemovemu ceedu (ziadny problem so vstrkmi, turbom, rozvodmi, egr) ako katastrofickej spolahlivosti 1,6 TDCI, HDI - obzvlast vo verzii 80kw, alebo twinportu, ktory po 200tkm sa rozpadava a konzumuje vlastne vnutornosti
nehovoriac o servisnej narocnosti Astry/Focusu proti Ceedu.
No a 7 rocna zaruka... Tam, kde uz Astra/Focus davno navstevuje len dedinskych mechanikov - tam stale Ceed boduje TOVARANSKOU zarukou.
Kaziace turba si asi nevsimli v TUV reporte😒br />
[odkaz]
Kaziace ceedy si ale vsimli (107. miesto).
[odkaz]%C5%A5&clima=… />(neviem to skratit, ale nevadi)
najlacnejsi Focus 2009 = 6000 €
najlacnejsia Astra H 2009 = 7000 €
najlacnejsi Ceed 2009 = 9000 €
mozes dat TY nejaky link na podporu tvojich tvrdeni, ako si Astra drzi cenu????
BTW - neddavno som pozeral aj astry. Vacsina z nich je v inzercii niekolko mesiacov. Preco asi? 😉
ja som pozeral pred cca pol rokom na autovia.sk., ale napr teraz: astra H, zakladna 1,4benizn rok vyroby 2008, najazdenych 60000km, 8700e
[odkaz]
kia ceed, rv 2009, tiez zakladna 1,4benzin, 22000km, 7200e
[odkaz]
kolega ma 1,6 proceed, predava to za 7000e a nema ziadnych zaujemcov ...
ked uz porovnavame, tak tam pridaj aj obstaravaciu cenu... A realny pokles hodnoty..
V kazdom pripade, Ceed je minimalne rovny Astre ci Focusu
napr teraz sa astrah predava drahsie ako sucasny ceed (tiez sa cudujem, kto si to kupi- ale nevadi, je demokracia)
ale je fakt, ze nas kopec ti korejci zivia. Navyse, ti ktori s tymi autami pracuju - vidia, ze su to kvalitne kchary.
Velkoseriove auta. ziadne specialitky. nic viac, nic menej
Proč má Laguna atmosférický dvoulitr je taky jasné. Laguna staví z celkem racionálních důvodů na dieselové motory, proto Renault neinvestuje do silnějších motorizací v této třídě tolik, jak by bylo vhodné.
Jediná Mazda začala něco dělat a přichází se Skyactive (píšu to správně? Teď mi vypadlo to správné slovo), jestli to bude opravdu tak super, jak tvrdí, se zatím ještě pořádně neví. Přál bych jim to.
Evropa je na tom ještě s manuály pořád dobře, tahle moda sem přichází spíše z venku. A holt jsme líní a hlavně technika jde dál a automaty jsou dnes o hodně lepší než bývaly. A automobilky dělají jen to, co zákazníci žádají. Znáš někoho, kdo si koupí auto za dva míče v manuálu dneska?
Kontrola tlaku v pneu je perfektní věc. To, že ji v autě nemáš neznamená, že je špatná, naopak. Mě už to před 7 lety zachránilo originál hliníkáč, když praskla guma na zadním kole na dálnici a systém hned nahlásil únik tlaku dřív než jsem něco zpozoroval z chování auta. Výborná věc.
Na moju poslednu otazku ti mozem daj aj odpoved. Po ojazdenej 6-7rocnej kii / hyundai ani pes nestekne. Snad len taky, co ma malo penazi. Mozno kolega, co predava proceeda uz niekolko tyzdnov neuspesne by ti tiez vedel odpovedat
Nabídka motorů není nic výjimečného, turbobenzíny chybí úplně a nafta končí na 1.6. Ok, pro mainstream nižší střední je to vyhovující, ale zase to není nic, nad čím by se mělo jásat.
Jsi stálým účastníkem místních debat a dobře víš, že se tu např. již několikrát zmiňovali přicházející turba 1,6 s 200HP. Bude v ceedu i novém proceedu, kde se poprvé Schreyer pokusí o HH. To samé platí i o Hyundai - tam tento motor již potvrdili i do Velostera.
No schválně... která značka má méně pestrou nabídku motorů než Kia? Dva benzínové a jeden naftový motor, v několika variantách... to není nic moc, ne?
Mimochodem, 2,0 CRDi nebude a pořád se neohlašuje ani dvojtě přelňovaná 1,7 CRDi a 103 kW je prostě málo.
Napokon - to je aj dovod, preco horuckovito makaju korejcici na fukanych motoroch.
Ak ceed - tak pockat na fukany benzin. ale zobrat diesel - tie su vyborne uz teraz