Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koenigsegg CCGT a CCXR – velké novinky pro Ženevu

Švédský výrobce supersportů nabídne okruhový speciál i vůz šetrný k životnímu prostředí.
Zpět na článek
6. 3. 2007 09:25
6. 3. 2007 09:55
neregistrovaný "CHL"
6. 3. 2007 10:11
neregistrovaný "oldrt"
6. 3. 2007 10:28
neregistrovaný "Martina"
6. 3. 2007 11:50
neregistrovaný "skywalker"
6. 3. 2007 12:39
anonym
7. 3. 2007 01:01
anonym
9. 3. 2007 16:01
neregistrovaný ","
Avatar - da_b0mb
6. 3. 2007 09:25
Mazec
Vkusne udelany auto...(treba Zonda se mi nelibi)...no a ta krivka kroutaku mluvi za vse ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "CHL"
6. 3. 2007 09:55
VELKEJ MAZEC
Tohle auto je vážně zabiják!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oldrt"
6. 3. 2007 10:11
echt gold! echt supersport!
vzdy, kdyz ctu o vozech firmy koenigsegg, rikam si, jak je to mozne, ze takovahle "rodina firma" dokaze vyrobit fungujici vuz s parametry, ktere clanky a reklamni slogany firem s "neomezenym" budgetem" mb(slr mclaren 722 edition/5.44l/v8/650) nebo bmw (m6-ac schnitzer/5.1l/v10/557hp), jez vynaseji do nebes sve "nejvýkonnejší supersporty", tak trochu zrelativizovat... p.s.: prosim vezte, ze pokud jsem neuvedl ty opravdu nejvykonnejsi modely, neni to zamer poskodit mb/bmw, ale neznalost... p.s.2: soucasne chapu, ze m6 se bude jezdit do kanclu o neco pohodlneji nez s diskutovanou cc plackou...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martina"
6. 3. 2007 10:28
Je to mozny?
750kW pri 7200, to snad ani neni mozny... to se jako sejdou u kulatyho stolu a reknou si...tak vyvinem novej motor, co rikate...Zavidim jim tu jejich praci. A ten vyslednej produkt este vic.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
6. 3. 2007 11:11
Re: Je to mozny?
Jak vidíš, možný to je. V tichu severských hvozdů se asi pracuje dobře. To já si zas říkám, když ho vidím - A co to žere? A raději si hned i sám odpovím: "Nebojte teta, vás ne!" >:-[] >:D :yes:
6. 3. 2007 11:37
Re: Je to mozny?
koenisgseeg je zamozny rod ktory ma na to aby sponzoroval svojho synacika vo svojom hobby.asi tolko.

inak preco tam napisali "prvy homologovany voz ktory ma cez 1000 koni" (ci v tom zmysle)-Veyron vari nema STK? >:D
neregistrovaný "skywalker"
6. 3. 2007 11:50
koenigsegg je super, ale...
koenigsegg som si zamiloval a patri medzi moje oblubene superauta este od prvej verzie CC s trojicou oddelenych svetiel... len ma trochu sklamalo video (niekde na www.autoclips.net) ked mali ist robit rychlostny rekord a po par kilometroch to nenastartovali... ale to je asi choroba mnohych maloseriovych supersportov, je to bud alebo :-)
....ale potom sa mi pacilo video z topgear ako s ccx stig urobil rekord na ich okruhu...
ale ani to nebolo na prvy krat a bez chyby. na prvy pokus mu to utrhlo zadok v zakrute a vyletel do strku, ale na druhy pokus tam uz namontovali nejake pomocne kridlo a s tym pravil rekord trate...
dlhsie som topgear nevidel takze neviem ci ten rekordd este plati...
PS: a setci co nemaju radi topgear nech ma neukamenuju ze je to len parodia...podla mna je topgear no.1 :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 3. 2007 12:39
speciální vlastnost nevim, nevim
Citace: Bioehtanol vyniká vyšším oktanovým číslem a specifickou vlastností - dokáže chladit spalovací komoru při vstřiku směsi.
Vyšším oktanovým číslem jistě vyniká, ale jeho specifická vlastnost není až tak super. Spalovací prostor chladí každé palivo a to by autoři kteří chtějí napsat něco o motoru, něco o moterech měli vědět. Očividně jejich znalosti nejsou v tomto nijak závratné!!! Při výpočtech motorů se s tím počítá, že část tepla nsahromážděného v materiálu motoru se odebere tím že se do válce vstříkne palivo. Pravděpodobně zmiňovaný bioethanol lépe než jiné, protože rychleji ve spalovacím prostoru expanduje. Apel na autory článků!!! Fadr
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 3. 2007 01:01
xml
"Výkon 750 kW při 7200 otáčkách za minutu a točivý moment 1060 Nm při 6100 otáčkách za minutu!" T.j. 0,99kg/k(hp) a 0,94Kg/Nm... tak toto musi trhnut aj Ninju! :yes: ;-) :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ","
9. 3. 2007 16:01
,
:yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0