vzdy, kdyz ctu o vozech firmy koenigsegg, rikam si, jak je to mozne, ze takovahle "rodina firma" dokaze vyrobit fungujici vuz s parametry, ktere clanky a reklamni slogany firem s "neomezenym" budgetem" mb(slr mclaren 722 edition/5.44l/v8/650) nebo bmw (m6-ac schnitzer/5.1l/v10/557hp), jez vynaseji do nebes sve "nejvýkonnejší supersporty", tak trochu zrelativizovat... p.s.: prosim vezte, ze pokud jsem neuvedl ty opravdu nejvykonnejsi modely, neni to zamer poskodit mb/bmw, ale neznalost... p.s.2: soucasne chapu, ze m6 se bude jezdit do kanclu o neco pohodlneji nez s diskutovanou cc plackou...
750kW pri 7200, to snad ani neni mozny... to se jako sejdou u kulatyho stolu a reknou si...tak vyvinem novej motor, co rikate...Zavidim jim tu jejich praci. A ten vyslednej produkt este vic.
Jak vidíš, možný to je. V tichu severských hvozdů se asi pracuje dobře. To já si zas říkám, když ho vidím - A co to žere? A raději si hned i sám odpovím: "Nebojte teta, vás ne!" >:-[] >:D:yes:
koenigsegg som si zamiloval a patri medzi moje oblubene superauta este od prvej verzie CC s trojicou oddelenych svetiel... len ma trochu sklamalo video (niekde na www.autoclips.net) ked mali ist robit rychlostny rekord a po par kilometroch to nenastartovali... ale to je asi choroba mnohych maloseriovych supersportov, je to bud alebo :-)
....ale potom sa mi pacilo video z topgear ako s ccx stig urobil rekord na ich okruhu...
ale ani to nebolo na prvy krat a bez chyby. na prvy pokus mu to utrhlo zadok v zakrute a vyletel do strku, ale na druhy pokus tam uz namontovali nejake pomocne kridlo a s tym pravil rekord trate...
dlhsie som topgear nevidel takze neviem ci ten rekordd este plati...
PS: a setci co nemaju radi topgear nech ma neukamenuju ze je to len parodia...podla mna je topgear no.1 :yes::yes:
Citace: Bioehtanol vyniká vyšším oktanovým číslem a specifickou vlastností - dokáže chladit spalovací komoru při vstřiku směsi.
Vyšším oktanovým číslem jistě vyniká, ale jeho specifická vlastnost není až tak super. Spalovací prostor chladí každé palivo a to by autoři kteří chtějí napsat něco o motoru, něco o moterech měli vědět. Očividně jejich znalosti nejsou v tomto nijak závratné!!! Při výpočtech motorů se s tím počítá, že část tepla nsahromážděného v materiálu motoru se odebere tím že se do válce vstříkne palivo. Pravděpodobně zmiňovaný bioethanol lépe než jiné, protože rychleji ve spalovacím prostoru expanduje. Apel na autory článků!!! Fadr
"Výkon 750 kW při 7200 otáčkách za minutu a točivý moment 1060 Nm při 6100 otáčkách za minutu!" T.j. 0,99kg/k(hp) a 0,94Kg/Nm... tak toto musi trhnut aj Ninju! :yes:;-):-!