Stejně mám furt pocit, že Agera je sériový speciál na maximálku, ale Chiron umí zajet i na šichtu. Ve skutečnosti jsou takové auta něco jako když máš 10 metrový žebřík a lezeš do 5ti metrů.
Řekl bych, že auto je o tom, zda s ním spokojeně najedu 200 tis a nebo ne. To, jestli je někdo o dvě desetiny rychlejší nebo pomalejší pro mne nehraje roli, mít ty míče, sedlám Bugatti, které má větší potenciál najet těch 200 tis tak, abych byl spokojenější než z té ultimátní placky. Ale každý máme jiný vkus..
daj se najit Veyrony co maj nalitano prez 60 tisic, to neni as tak daleko k 200 tisicum , jeste par mozna vic let a je to tam >:D
vyhrat eurojackpot, tak koupim Shirona, necham se na par tydnu zamestnat nekde ve fabrice a jezdil bych na sichty prave v nem, a snazil bych se parkovat co nejbliz vozoveho parku vedeni te fabriky >:D "kde sis na to vydelal?" "tady ve fabrice u pasu diky prescasum pane vrchni sefe" :-!
Holt netecie nam miesto vody ropa ako v Saudskej kde sa Chiron fasuje aj pre policajtov a syncekovia sejkov si to este daju pozlatit aby to predsa len nevyzeralo tak seriovo lacno...Potom ked je u nich moc horko daju auta na lode prepravia ich do Londyna a mozme na to cumet v centre alebo pred obchadakom Harrods...
Nojo když už je levnější a rychlejší tak musej přijít na řadu měkčený plasty nebo to nastupování = prozradim ti že do všech byť jen trochu sportovních aut se nastupuje a hlavně vystupuje blbě :-)
Miliardar co si koupi takovou bestyji neresi trvanlivost ale prestiz. Za 10-12let az bude chtit jiny nastupujici torpedo bude na jeho Bugatti cca 50tis. km a bude pro nej hrat zase prestiz. No a proc nehrabnout po Koenigsegg kdyz firemnimu partnerovy co ma Chiron vypalil rybnik prave rekordman Guinnessovky Agera RS?
Neřeště Chirona, Koenigseg je jen tuningová kára s velkými turby, něco jako ten heenysej. Bugattka je schopná jet 400 dlouhodobě, bez uvaření motoru a převodovky. Všimli jste si jak zrychluje až od cca 300km/h ? Proč asi, chlazení nedá ani plnou akceleraci na 440km/h. Nemluvě o nějaké spolehlivosti. Motor chironu na brzdě testovali na maximální výkon x hodin- mohl by teoreticky dojet z Evropy do New Yorku na plný plyn. TO je inženýrství, ne zvýšit plnící tlak a dávku paliva a honit si ego.