Kroupy velikosti pingpongových míčků poškodily minulý víkend asi 30.000 nových automobilů, které stály v areálu závodu německé automobilky Volkswagen v Emdenu v severním Německu. Sdělil to v pátek mluvčí Volkswagenu Christoph Adomat.
Když je nástřik nech. poškozen a je to něco na způsob záseku,je defince snadná.Já skrz to čekal o 14 dnů na auto déle, ale taky se omluvili a místo opravy nylo na spodní ploše prahu v míste B sloupku označeno,kde se opravovalo....zase to nehažme ne tl. vrstvy,s tím to nesouvisí.Stalo se o O1 v roce 2000 a dali ještě slevu,tak, nad tu původní.Dnes má auto asi 190tkm,parkuje venku,2.majitek(ten 70tkm) a nekoroduje(myslím zjevně).Občas se zastaví,že dobře koupil.
30000 aút opraviť, tak to je teda riadna zaberačka. Zaujímalo by ma, ako sa to dá zvládnuť a urobiť tak, aby zákazník nič nezbadal. Veď pokiaľ viem, vo výrobe sa lakujú a vypaľujú len karosérie, toto roboty asi nebudú schopné urobiť, ostane to na manuálnu prácu robotníkov. A tá logistika k tomu, skutočne problém.
zajímalo by mě jestli ty potencionální zákazníky automobilka na opravovaný lak upozorní...
nevěřím tomu že to spraví lak! ta střecha bude sama jáma! toto budou rovnat? jako kladívko a jedem? >:D
No, myslim, ze francouzskym vozum by neskodilo ani krupobiti s kroupami o velikosti hlavky zeli. Alespon by ses tech krapu zbavil a mohl si koupit nejake kvalitni nemecke, nebo japonske auto.
Vy si děláte perdel pánové, ale nejprozíravějším řešením by bylo, pokud to jsou jen lehké škody, udělat nějakou Edition. Samozřejmě, že by museli být provedeny opravy, ale
nejférovější by to bylo přiznat a ještě na tom vydělat. Stačilo by navrhnout jiný liťáky, udělat třeba černou, nebo bílou střechu, podle stávajícího laku, přidat nějaký koberečky, a různý blbiny... To by se pro řekněme 25 tisíc opravitelnejch vozidel, vyplatilo. Smůla, že to nebyly spíš Golfy, u nich by se takovýhle úpravy víc hodily. Ale i Passat by mohl být zajímavá nabídka. Nebo přihodit něco na víc a dát za stejnou cenu. Rozhodně mi nepřijde ok to prodávat jako funglovku, byť věřím, že po opravě budou k nepoznání.
Dal bych tomuto jedinci okamžitou výpověď, neboť působení tohoto jedince je vyloženě kontraproduktivní a jeho nekritické horování pro vozidla koncernu vyvolává záchvaty smíchu a nedůvěry, tudíž prodeje koncernu v ČR přímo úměrně jeho aktivitám klesají. Viz meziroční pokles Fabií jde na vrub GTI mu a nikomu jinému.Jeho výrazné negativní působení na masy, přes určitou literární zdatnost a upřímnou snahu je evidentní. Jeho elitářské chování a literární schopnosti jimiž převyšuje většinu zde přispívající lúzy vyvvolává potřebu odporu a fyzické likvidace této osoby. Nepoučil se z procesů a nemá sebekritiku. Jako vyčnívající jedinec má být potupen a zničen. Je nutno jej odhalit, demaskovat a po stalinsku do gulagu poslat. Tam už ho odnačí kafrat. Damn!
Potupen a zničen? Tak to udělej. Aha, ono ti to nejde.. tak nic. Počkáme na nového GTIhobijce. Kolikátý už v pořadí? A starý drak GTI žije a leží na kostek těch sv.Jiříčků..
Nevím jak Ty, ale já se vážně snažím GTi- ho odhalit. Trochu dělám do aut (nerozumím jim), ale všude se na něj ptám jestli ho neznají. Jsem na něj normálně zvědavý. Jak vypadá, čím se živí, a tak nějak. On to není žádný pitomec, spíš inteligent, ale o to víc nechápu, že může trpět tou VW obsesí. Trpím tím, že nevím. Nemůžu v nocď spát, hryžu do polštáře, přemýšlím najmutí detektiva. Přes pC ho nevystupuju, neboť jsem v této oblasti negramotný blb a nevím co a jak. Co s tím? Poznal bych ho na ulici? Má VW amulet na krku a fotku Horsta Fuchse (FerdinandaPiecha) k tomu? Nevím.
Každý kdo má pět pohromadě ví čím jezdí, ví čím se živí a ví kolik mu je. Tobě to nedošlo? Hmm, tak to máš smůlu, indicií je na tomhle severu dost. A ne, není to 12letý synek, nedělá do aut a nejezdí koncernem. Jen ho prostě má rád.
Si pořád myslíte, že od rána do večera děláme ve Vinohradu, po večerech sa z * ožíráme v kroji ve sklepě, sme bodří a hlůpý a Prahu zme viděli enom na obrázku a nejdál zme byli kdy v HODONÍNĚ. Pivo a Becher považuji za ideální mix.
Chachaři sů divní. Tací jiní. Furt by sa byli, lebo co. Asi nepijete víno a málo děláte ve Vinohradu, lebo žádné nemáte. Pijete enom kořalku a z té sa blbne. Ale furt lepší než pražák, bývalý moravák. Ten tak zblbne tam, že neví čí je a nedomlůvíš sa s ním lebo je najchytřejší na svetě.
Ožereme to jo. Ale neblijeme. Blijů pražáci, lebo nepoznajů dobré víno. Nalejeme jim druháku lebo čučo a oni sů šťastní. Oni teď jezďá na tych stezkách vinařských, sů furt ožralý, je jim blbě a eště za to plaťá. Vy, jim ukážete haldu, necháte ich sfárat a pak sa Vam ožerů na jediné stodolní ulici co v tam Chacharově máte.Tož také dobrý byznys, né?
Tak to bylo přesný.....ježíši kriste to bylo přesný - to je skutečně typickej pražák a má ještě jednu pododrůdu - počeštělej Slovák v Praze, ten je ještě o kapánek lepší....to chachaři jsou v poho, proti těmhle dvěma určitě. Stejně jako rodilí usedlíci pražáci. U nás na horách je zase pražák každej, kdo tady má chalupu. Máme tady pražáky z liberce, pražáky i z Prahy, pražáka z Kolína a dokonce i pražáky z Brna.....
Faktem je, že postrádám GTIho zdůvodnění,když je Apoštol tak super fáro.Faktem je,že se to může stát i jiným (kamarád to měl na poctvivém C-klasse z 2002,holt na střechu nanesli pájku a bylo po ptákách, celé srovnali a nikdo dnes nic nepozná, nicméně pohled byl na to hodně šílený, těsně po, jak sochy od Kižáka, také celé poďobané..).Takže obecně bych se VW určitě škodolibě nesmál,ale je alespoň vidět,že Apoštol je auto jako každé jiné.Nebo-li nad-auto se nekoná.Spíš by mne zajímalo,jaké bude upozornění zákazníků, že auto je po opravě.Bude tam klička,určitě...