Ak by som musel ísť do vesmiru,tak radšej na na ruskej rakete Sojuz TMA z roku 1963 ako na super modernom raketopláne napr.Columbia alebo Challenger. :-)
Vážne prečo šiel Renó do Vazu,veď je to v danej lokalite kanibalizmus.Neviem.Prečo Wv má Škody RS keď má športový SEAT?
Žeby ovládnuť ruský trh? Avtovaz má stále najväčší podiel na trhu v Rusku. Pokiaľ viem tak aliancia Renault-Nissan chce v Avtovaze získať kontrolný balík.
za 7000 eur mam picanto nadupane alebo thaliu ktora ma o dva litre mensiu spotrebu ;-) a to ani nepokracujem dalej co by sa este naslo o par eur len drahsie ako toto ruske cudo.
to si moze kupit len zberatel tohto rusa, na nemeckom trhu si to kupi skutocne len nejake muzeum
Toto je výbava pre ruský trh. Aká bude základné kompletácia pre export na "západ" nikto netuší. To by si musel mať spotrebu s thaliou okolo 4l alebo menej.
Moje Lada ma udavanou spotrebu 7.5 a ve skutecnosti jezdim za 6.2 - prevazne pres mesto do a z prace. Rusove merili a asi dosud meri spotrebu zrejme v jinych jizdnich cyklech nez NEDC a jejich udaj je spis nadsazeny -- take mu rikaji "normovana spotreba". Nekdy ji dokonce rozlisuji podrobne na letni, zimni, s/bez klimatizace atp.
Picanto, si koupi snad jen sebevrah. Rozměry toho auta jsou tragické a thalia s bezpečností taky bude už hodně na křížku. Nechci tu Ladu chválit ani hanobit, ale vzpomínám si na první kritické ohlasy na Logany a dneska jich vlastní celkem hodně spokojených majitelů...
Ale to by CS Autolada nemohla spať hlbokým spánkom a niečo robiť pre zviditeľnenie značky. Lada je snáď jediná automobilka, kde ty musíš presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. A predajná a servisná sieť tiež nie je bohvie čo.
picanto není konkurentem pro Ladu Granta...tam jedou duo thalia/logan případně individuální dovoz nissanu tiida...dokážu si představit že pro východní evropu a blízkých východ to bude s rozumnou cenou dobrá volba...ale až příští rok přijde novej logan bude mít obstarožní technika granty celkem problém...Lada by jela i v evropě...kdyby neexistovala dacia
nevím jestli naschvál...nedostatku peněz nebo technologie konkrétně v rusku nevěřím...ale rusové stále dělají auta která by byla zastaralá i na začátku tisíciletí...sice tuta Granta už je trochu dál než předešlá hrůza jménem Kalina...ale pořád když se člověk koukne do interiéru tak se mu živě připomenou interiéry evropských značek z poloviny devadesátých... :no:
oproti jejich předejšlým modelům je to velký skok vpřed...ale jinak objektivně bohužel zatím ani nestačí na "konkurenci" z rumunska...a to na zemi která se snaží tvářit jako průmyslová velmoc málo...
To si snad dělají ze zákazníků srandu >:D Obstarožní 1,6 8v ve výkonu 60kW (132Nm) a 64kW(140Nm), tomu říkám výběr... To je ná úrovni 80tých let. Kdyby se alespoň trošku posnažili a jako silnější variantu udělali na úrovni 74kW (150Nm), pak by to vypadalo o něco líp a byl by tam i nějaký rozdíl...
Auto jako takové zas tak zle v tmavší barvě nevypadá. Vnitřek by se taky dal skousnout. Je to prostě klasický "low end" :-)
ten výkon 1.6 je tak adekvátní k takovému autu...a donedávna byl takový výkon standardem...já si dokážu představit že s tímto motorem to auto nebude mít problém...mnohem větší problém je že toto auto stále kouká na low-end dost zdálky... ;-) kdyby si zákazník těchto typů aut měl zvolit...má granta velkou konkurenci u dua logan/thalia které vypadají moderněji, mají lepší interiér i výbavu a větší nabídku motorů včetně dieselu...
i když já si teda myslim že pokud bude VAZ vážně uvažovat o nějaké expanzi do evropy, tak nasadi facelift interiéru(exteriér mě osobně ničím neuráží-i když ani nenadchne), větší výběr motorů včetně dieselu třeba od toho rencku 1.5dCi není vůbec špatný a lepší výbava...
Jako základ beru, ale ten rozdíl slabší a silnější výkon je výsměch. Měl jsem podobnou 1.6l v P306 s výkonem 65kW (88k) a stačilo to, ale to se psal rok 1997 :yes: S tím ostatním souhlas, lepší výbava a širší výběr motorů včetně malého TD a bude to rázem konkurence pro ostatní low endové sedany :yes:
taky jsem jezdil obdobný motor: ford escort 1.6 16V 66kW takže prakticky identický výkon jako tuté granty nebo tvého p306...stačilo to...do města a mimoměsto perfektní...dálniční přesun, kopec-mizérie...obzvlášť když člověk potřeboval předjet něco co mělo na zadku TSI, TDI, TDCI nebo podobné iniciály...
No to je fakt, když jel člověk sám nebo ve dvou, tak to celkem jelo. Jakmile se auto zatížilo, tak byl konec s dynamikou a o dálničních kopcích nemluvě :-)
Tak Logan (klasickej) už momentálně na webu Dacie ani nemá ceník - čeká se na novou generaci a Thalie jde u nás (nová) oficiálně pořídit jenom s motorem 1.2 16V s 55 kW... Ale Granta se tu zatím taky neprodává tak nemá smysl porovnávat...
jj bol, ale niekde to znelo ako death soon a kto by chcel jazdiť na takom aute? :-) Nissan chce na niektorých trhoch obnoviť značku. Malo by to byť niečo ako Dacia pre Renault.
tak tenhle logan je uplně o něčem jiném než to co tu máme v článku...viděl jsem už spy fotky v auto tipu...Dacia má na programu spoustu novinek...ještě takhle chvíli a oprostí se od low-endu...
V Rusku sa predaj Granty začal 22. decembra, tu ho ešte nikto nevidel a je otázne či vôbec uvidí a už sa tu vie, že je to črep. Možno na export dostane na masku chladiča kosoštvorec a potom tí, čo kritizovali začnú onanovať nad tým aké je to super auto.
Zajímavé je, že to vypadá přece jenom trochu jinak než Logan. Ovšem bohužel nemůžu napsat, že líp...
Ale za těch 150 v nějaké rozumnější výbavě (klima, aspoň 2 pytle) si to třeba někdo koupí...
Tak to jasně, nechtěl jsem to psát všechno - snad jen to, čeho si nejspíš všimne každý potenciální kupec.
I když ESP - to je povinné letos nově, že jo? Já jenom, že loni to ještě zdaleka všechny nové kousky neměly...
Mně se to auto líbí,sleduju Grantu už od první prezentace.Vypadá o dost líp než Kalina (která de facto je Opel Corsa na ruský způsob)
Pokud je na tom Lada už lépe se spolehlivostí tak proč ne.
Občas jsem si přečetl zkušenosti s Kalinou + servisní sítí v ČR a přešla mě chuť.
Ten "velkej" motor by mi nevadil (pokud to bude osmiventilovej nezmar)
Ale vsadím se že v ČR narazí na už zmíněnou laxnost CS Autolada.
Nastavit slušnou cenovku s výbavou a je to hit nejen českých důchodců.Osobně mám tyhle lowendový auta rád...když poslouží jako přibližovadlo a ne jen jako egoonanie majitele :yes:
souhlasím s tebou...ale dle mého má prostě lada u nás špatnou pověst(jak sám říkáš) a pokud nastaví dobrou cenu...čemu teda zatím moc nevěřím že bude nižší jak thalia nebo dacia logan/sandero...a to jsou poznání modernější a kvalitnější auta, chybí servisní a dealerská síť a dobré jméno, moderní design a kvalita materiélů...na východní trh ok...do střední a západní evropy se bude probíjet jen velice těžko... ;-)
řekl bych,že v Německu má Lada lepší postavení než u nás...prodávaly se tam "lepší" Samary a hodně jdou na odbyt Nivy (i pětidvířka) u nás by bodovali jedině cenou...ale když si řeknu je to auto za stopade,tak už vypadá celkem koukatelně a k světu.I když tady není vůbec fotka holátka...to ale už tak hezký není (asi jako Logan v základu) černý celý nárazník a ošklivá plechová kola.Kamarád měl 111ku kombi a nedal na ní dopustit,samozřejmně časem problémy s el.výbavou (el. okna atd byl standart) ale to byly jen mušky.Podvozek a nápravy předimenzované i na naše silnice,tak jen měnil olej,filtry a destičky.
Kalina měla i lacině působící interiér a jasný původ z Corsy.Granta vypadá líp a v rámci možností hodnotněji.Takže pokud bude auto do 160tisíc na našem trhu s kompletní praktickou výbavou: 4x el okna,dálkovej centrál,man.klima,mlhovky a vyhřívání zrcátek tak je to slušnej postrk za slušný peníze,určitě bych si chvíli počkal na zkušenosti majitelů a přístup CS Autolada.V době kdy vás nepustí z autosalonu bez vyprošení kontaktu je jejich přístup více než vlažný a to je škoda :-(
s přístupem CS Autolada asi budu souhlasit...osobní zkušenost sice nemám...ale letmý pohledf na web stačí...nevím kdo jim tam dělá grafiku a marketing...ale i já bych to dle mého zvládl lépe to že jsem nic podobného nestudoval... ;-)
To si snad delate * ne, nebo tady polemizujete o "kvalitach" ruskeho auta jen z recese? >:D
Naprosto chapu preference lidi, a jsou lidi, co si radsi koupi low end, nebo levnejsi model, novej, nez by vubec aspon vterinu premysleli o koupi ojeteho auta... ale i 10 let stara octavka je vic auto nez tady tohle... A prosim jen reci typu, ze jsem to auto ani nevidel, a uz mam jasny nazor...
já teda nemám s Grantou žádnou zkušenost, protože se ještě neprodává, ale 2 roky jsem jezdil s Ladou nivou, najel sem sní 40 000Km, pár mušek měla, musel sem v interieru dotáhnout pár šroubků a došponovat kliňák, ale jinak nic, proti spolehlivosti nemůžu říct ani popel, motor 1,7i 59,5Kw, není to trhač, ale v terénu sem s ničím lepším nejel :-).
Nevím kolik si toho v ladách najezdil ty, ale myslím že řeči typu že co je z ruska je na * moc neberu...
Já teda nemám žádnou čtyřicetitisícovou skušenost s Ladou,ale kdybych měl v interiéru dotahovat šrouby,to opravdu neznám.A to jsem měl ve vlastnictví Trabanta,Tatru 603/2,Moskviče,Spartaka,mopeda Stadion a........ kolo "Ukrajina".
Zdejší názory jsou vtipné; snad jen někteří by nesedly do Renaulta a Cíga,ale "Granta,to je to pravé" Z východu,milí pánové přišlo snad jen osvobození a to se nakonec jevilo jako problematické,tak jako tento "vúz".Kdo chce,ať koupí,ale já mu to říkal....... :-!:-!
Tahat sem Nivu neni moc smysluplna vec, totiy, je to levny terenak, offroad v tom pravem slova smyslu, ktery si na nic nehraje, sice s tim dotahovanim sroubku bych se nechlubil, ale budiz, za ty prachy je to do terenu urcite kvalitni auto, co se jizdnich vlastnosti tyce, a ani nemas nutkani tu Nivu porad setrit, jak by to clovek delal s nejakym SUVeckem....
Ale tohle je v rusku rodinny auto, a pro ty ucely, a na ruske standardy mozna v pohode, ale uz i na Cesko-Slovenske automobilove pomery naprosta tragedie. Tohle nejde ani nechce jit cestou Dacie, je to auto vyrabeny vylozene pro rusky trh, kdezto logan je sice lowend, ale aspon evropskej...