tohle auto původně dokončili, šoupli jej stranou aby bylo připravené, až přijedou papaláši. A mezitím zmizlo jedno světlo, druhé světlo, maska, Voloďovi se hodil interier, protože v té své káře vezl vevnitř prase na zabijačku a teď se bude ženit ...
Priora byla jen jakž takž zkultivovaná řada 110, a to byl tak katastrofální krám, že na jízdu s ní (přestože už to bylo před mnoha a mnoha lety) dodnes nemohu zapomenout. Fuj tajksl, v kabině byl tak nehorázný smrad z plastů, že z něj bolela hlava a škrábalo v krku, zpracování karoserie i interiéru strašné, za jízdy jsem napočítal asi 6 různých pazvuků, jejichž zdroje byly rozesety po celém autě. A jízdní vlastnosti byly opravdu otřesné. Priora už byla dle fotografií po stránce zpracování citelně lepší (např. úplně nová palubka), ale hnusný tvar její karoserie ji zůstal a jízdní vlastnosti se asi taky moc nezlepšily... Na 110 byla zajímavá jediná věc - motor. Měl různé vibrace, hrozný zvukový projev a velmi nespojité přechody mezi deceleračním a akceleračním režimem, ale fakt je ten, že to auto rozjel až na 180 km/h (tedy tachometrových), ovšem už od 140 jsem se fakt bál, takže jsem zase velmi rychle pokorně ubral. S autem ale docela hýbal a co je ještě zvláštnější, vykazoval velmi slušnou průměrnou spotřebu (na svou dobu) necelých 7 l/100 km (měřeno dotankováním do plné... :-!
Mam sale ladu 112. Je pravda, 6e tie medery medzi jednotliv7mi dielmi boli obrovske, ale zasa nieviem, ze by nieco vrzgalo. Jedine je priserny aerodynamicky hluk pri vzssich rychlostiach. Na tzch 180 podla GPS sa to da v pohode rozbehnut (na stvorke), da sa s tym jazdit aj pod 6l/100km a to pri celkom sviznej jazde (motor 2112 1,5 16)
Myslím že nám chybět nebude tento výkvět vyrobený na hranici lidského umu našimi bratry v té úžasné zemi kde se alkoholismus snoubí s obžerstvím a kde již dnes se mají líp než zítra.