Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada Vesta Police: Ruští policisté zkoušejí nový speciál

Policie v ruské federální republice Udmurtsko převzala dvě policejní Lady Vesta. Prozatím bude testovat, nakolik je vhodná pro policejní službu.
Zpět na článek
28. 12. 2015 16:04
28. 12. 2015 21:14
28. 12. 2015 23:22
29. 12. 2015 08:45
29. 12. 2015 08:57
29. 12. 2015 09:49
29. 12. 2015 10:40
28. 12. 2015 16:04
Ladovka
Pěkný auto doufám ,že se začnou dovážet i sem k nám .Moc bych jim to přál. Nove majitele si potom určite najde :yes:
Rozbalit vlákno
0
Zbytecný clánek
Zcela zbytecný clánek urcený budto na rychlé odskrtnutí jedné polozky z dnesního plánu príspevku nebo na vyvolání hádky diskutéru protoze se jedná o Rusko. Nebo bude Auto.cz ted psát o policejní verzi kazdého auta na svete? To muzou být az stovky clánku za rok. >:D >:D >:D

Za minulé dny se v automobilovém svete událo dost dulezitejsích vecí nez je tato policejní Lada a Auto.cz o nich nepíse. A kdyz uz to má být neco o Rusku tak co treba napsat clánek o aktuálních automobilech UAZ, o tech uz tady dávno nic nebylo. Jenomze to by chtelo trochu práce, nejen opsat tiskovou zprávy a doplnit pár rádku ze starsího clánku. A práce bolí. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
23
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 17:49
Re: Zbytecný clánek
Nebuď paranoidný. Podobný článok tu bol aj s americkou políciou. :-)
Re: Zbytecný clánek
Nejsem "paranoidný". Clánek o americké policii má smysl pokud se jedná o vozy silne adaptované pro policejní sluzbu jak to je v USA zvykem (napr. vozy Ford Police Interceptor). Toto je obycejná lehce upravená Lada na které není nic zvlástního.
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 23:14
Re: Zbytecný clánek
Špeciál to teda nie je, to je fakt.
Re: Zbytecný clánek
Nedávno firma Magyar Suzuki predala policejní Vitaru policii v Ostrihomi.

[odkaz]

Mel tady podle tebe o tom být clánek? A taky o kazdém novém modelu který nekde na svete slouzí policii? Eventuálne v ruzných lakováních ruzných zemí? To vychází minimálne na jeden clánek denne.
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 09:13
Re: Zbytecný clánek
Chvalim u tebe další výbornou praci s Googlem a Wikipedii ...ani ti to netrvalo dlouho. Jsi opravdu kvalitní novinář. Ještě chvilku a uz to o sobe nebudeš muset pořad povídat. Umíš gilgite umíš. :yes:
Re: Zbytecný clánek
U cloveka s nickem Ji/Ri lze chválit jen výborné lhaní. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 09:31
Re: Zbytecný clánek
>:D >:D >:D odpocin si, den na googlu musí dat zabrat ;-)
Re: Zbytecný clánek
Jiříku, novinári dostávají tiskové zprávy jako je napríklad ta z Magyar Suzuki automaticky a nemusí nic hledat. Neználci jako ty musí googlit a wikipedit. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 10:53
Re: Zbytecný clánek
No vidíš a Tys nespal a guglil jak vztekla myš >:D >:D >:D
Re: Zbytecný clánek
Jiříku, nedávno jsem ti psal, ze komunikace s odpadem jakým jsi ty má nejaké hranice. >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
28. 12. 2015 22:37
Re: Zbytecný clánek
Jakmile jsem viděl téma a sestavu diskutujících, obával jsem se zase obvyklé slovní a názorové přestřelky. Dnes ale bez urážek, k věci, s nadhledem, sarkasticky, ironicky.
Ode mě máš tedy ten z víkendu slíbený :yes:
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 23:19
Re: Zbytecný clánek
Je to šikula :-)
28. 12. 2015 23:26
Re: Zbytecný clánek
O veste tady bylo posledni dobou clanku docela dost, takze zminka o jeji policejni verzi je celkem logicka.
Avatar - Floyd
28. 12. 2015 23:28
Re: Zbytecný clánek
Mě to taky přijde relevantní, a aspoň zajímavý. Já se sem totiž chodím bavit, že Mr. G?
Re: Zbytecný clánek
To je tvoje vec co sem chodís delat. Ten clánek je zbytecný a není ani zajímavý. Ale místní neználci aplaudují. >:D >:D >:D Jednoznačně. >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
29. 12. 2015 05:17
Re: Zbytecný clánek
Děkuji, že to uznáváš. Máme demokraci, takže i možnost mít rozdílný názor. A tím bych to asi uzavřel. Pěkný den.
Re: Zbytecný clánek
Samozrejme má kazdý moznost mít svuj názor. Muzes mít treba i názor ze dve jablka plus dve jablka je dohromady pet jablek. To nemení nic na tom, ze ten clánek je zbytecný a ze na nem není nic zajímavého.

Jinak já chodím na seriózní weby o automobilech (neplatí pro ACZ) proto abych se neco dozvedel. Zábavu hledám jinde. To ovsem platí pro clánky. Plácání ruzných diskusních kovboju na ACZ nabízí zábavy víc nez dost.
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 09:17
Re: Zbytecný clánek
To my vsichni víme, zvlastepak, kdyz to každy den povidas. Každy chodí jinde... Nekdo acz, nekdo wiki nebo google ;-)
Re: Zbytecný clánek
Nekdo každy diskusní den lze tak jako clovek s nickem Ji/Ri. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 06:56
Re: Zbytecný clánek
Koukám, ze sis toho ratlika vyzvedl z ústavu dneska ty. >:D na nej je spoleh. Jen dej pozor při zvedání prkynka, aby tam necouhaly noviny....nebo novinky? ... >:-[] ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 23:33
Re: Zbytecný clánek
Jednoznačně. Ale troll si svůj problém najde. Je to zajímavý článek. Prostě to k tématu patří.
Avatar - twistedTSD
29. 12. 2015 00:36
Re: Zbytecný clánek
Zcela zbytečný příspěvek.
28. 12. 2015 16:24
Auto z východu.
2 mil.km a vysoká spolehlivost. Sovětští policisté získají kvalitní vůz. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
15
Re: Auto z východu.
Čestí prislusníci Veřejné bezpečnosti Vestou jezdit nemusí, ti mají k dispozici výrobky koncernu ze vsech koncernu nejkoncernovatejsího. Tak v cem je problém?
28. 12. 2015 16:36
Re: Auto z východu.
Nechápu tvůj problém. Měl by sis to přečíst znovu .Nikdo nepíše ,že čeští musí jezdit Vestou :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 19:20
Re: Auto z východu.
Dej si ho na hate a mas klid. Uz tam mám tento exponát 2x. ;-)
29. 12. 2015 11:01
Re: Auto z východu.
Dík za radu >:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 11:46
Re: Auto z východu.
Jenže tak se pripravis o hračku plyšoveho mluvícího novináře Wikigoo :-( >:-[]
29. 12. 2015 11:50
Re: Auto z východu.
CHci oboje >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 12:24
Re: Auto z východu.
Byl v akci s prdici opici a banány >:D
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 19:22
Re: Auto z východu.
Jsou oblasti, kde bude sloužit perfektně. Určite ho neberou jako výkladní skříň obranných složek ;-)
Avatar - centrum
28. 12. 2015 23:14
Re: Auto z východu.
zbytočný je leda Gilgit (kráľ banán), priamo nadbytočný >:-[] snáď pre neho taká lada príde a vezme ho do väzby :yes: ma sa článok celkom páčil ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 23:24
Re: Auto z východu.
Troll.... ;-)
Re: Auto z východu.
Lidem na tvé úrovni "sa článok celkom páčil". To neprekvapuje. >:D >:D >:D
29. 12. 2015 00:01
Re: Auto z východu.
Tak hlavně, že ti čeští jezdí v octávkách 1,6 77kW s pětikvaltem. Mnohde i na plyn... Nevím, kdo je na tom líp.
Avatar - twistedTSD
29. 12. 2015 00:44
Re: Auto z východu.
Nevím, kolik z nich má 1.6...v posledních velkých zakázkách se nicméně nic slabšího než 1.4 TSI nekupovalo.
Avatar - Ada je zase tady
29. 12. 2015 08:28
Re: Auto z východu.
S ohledem na rendlíkovské geny to v provozu dlouho nevydrží :no:
29. 12. 2015 08:40
Re: Auto z východu.
Jsi si tím tak jist? Asi máš foobii vid? A ta vydrží a octa ,ale no tak.. :no: :no:
28. 12. 2015 16:28
me to prijde uplne smesny
ve velkych ruských mestech jezdi docela hodne peknejch zapadnich aut, v porovnani s nima vypada tohle uplne komicky.
mozna ale, ze to je urceno jinam nez do rusky vykladni skrine moskvy a petrohradu a bude to nahanet konsky povozy nekde na ruskym venkove.
jaky je vůbec typicky policejni auto v rusku??
Rozbalit vlákno
51
Avatar - wakantanka
28. 12. 2015 16:44
Re: me to prijde uplne smesny
Typickou je klasicka Lada 2105/07 resp. Samara a v poslednej dekade nakupil dost Fordov Focus sedan.
28. 12. 2015 17:11
Re: me to prijde uplne smesny
Tady je máš v akci[odkaz] :yes:
28. 12. 2015 18:02
Re: me to prijde uplne smesny
Dufam,ze toto video neuvidi nas Kakalinka Kalinak kedze zrazu nam budu v BA lietat nad hlavami stovky policajnych dronov >:D
Avatar - Emel
28. 12. 2015 17:09
Re: me to prijde uplne smesny
Komicky? Proč? Policejní auta nejsou pro parádu... a primárně nejsou ani na nějaké divoké honičky. Stát by měl podporovat domácí produkci...

PS: Hollandovi ale mohli věnovat prototyp té DS9 :-)
28. 12. 2015 18:02
Re: me to prijde uplne smesny
me to prijde komicky v porovnani s autama, který v moskve nebo petrohrade jezdi. policejni auto by mělo aspoň trochu odpovídat tomu, co se na silnicich pohybuje.

a když vezmu, ze rusko ma tolik lidi jako nemecko a francie dohromady a porovnam jaky auta se vyrabeji ve francii a hlavne nemecku a jaky v rusku, tak mi to na zemi, která si hraje na svetovou velmoc, prijde docela tristni.
Avatar - Emel
28. 12. 2015 19:28
Re: me to prijde uplne smesny
...a v celé Africe není automobilka ani jedna. Mně je sympatičtější jakási "solidarita s lidem" než opačný extrém, nebylo by správné, aby policista jezdil v práci autem, které by si soukromě nemohl koupit ani za dvacet let.
30. 12. 2015 06:32
Re: me to prijde uplne smesny
"a v celé Africe není automobilka ani jedna"

... pokud tedy nepočítáme montovny VW v JAR, Fiatu v Egyptě, Peugeotu kdesi v rovníkové Africe. Ale skutečně původní africká značka asi neexistuje, v tom s Vámi souhlasím.
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 19:28
Re: me to prijde uplne smesny
Je celkom bežné keď majú policajti auto domácej produkcie, v Rumunsku sú to napríklad Dacie Logan, na Slovensku okrem Ceedu aj 208-ka a VW eUp! :-)

Navyše v tomto prípade je reč o Udmurtsku, ktorého hlavným mestom je Iževsk, kde sa Vesta vyrába. Fakt nevidím problém.
29. 12. 2015 09:02
Re: me to prijde uplne smesny
To to celkem sedí, navíc Iževsk není Moskva nebo Petrohrad. Vesta jim bude dobře sloužit, hlavně nahradí 2105/07 po X letech. Takže si ve finále ruští poldové, obvzlášť na venkově, polepší ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 19:38
Re: me to prijde uplne smesny
V podstatě neumí dodnes vyrobit pořádné auto, které by bylo konkurenceschopné evropské produkci. A tento hit je v dnešní době, chca nechca, výkřik zoufalosti po všech stránkách. Přitom není to tak dávno a Lada byla autem ředitelů a náměstků v podnicích, žiguly byly něco lepší než škodovka. Dneska tyto šelmy jsou pouhou mizernou alternativou thalie a podobných. Zvláštní no. Možná nás překvapí nějakou long verzí s foukaným plynem >:-[]
Avatar - Emel
28. 12. 2015 22:34
Re: me to prijde uplne smesny
Z pohledu Lady je to mohutný skok kupředu. Že je to skok někam, kde konkurence byla už dávno... to zase tolik nevadí, jiný trh má jiné potřeby, pokud se povede rozhýbat zkostnatělou ruskou manufakturu a nastavit nějaké rozumné procesy, tak už pak není takový problém začít tam bouchat i lepší motory třeba. A tohle je snad na dobré cestě.
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 23:22
Re: me to prijde uplne smesny
Nejde o Ladu. Jde o to, že Rusi dodnes nevyrobili své "plnotučné" auto. V době, kdy ostatní automobilky chrlí na jejich trh svou produkci. Jinak souhlas.
29. 12. 2015 08:44
Re: me to prijde uplne smesny
Jak to myslíš? Co Gaz-Uaz atd. A dnešní škodovka snad dělá neco ? Je to praš jako uhod .passat nebo ochcavka jen název použit ze socialismu jen dleá ostudu značce to auto.Octavia na tehdejší dobu neco ,ale tohle no comment
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 09:15
Re: me to prijde uplne smesny
Myslel jsem tuto kategorii.
Re: me to prijde uplne smesny
Znás význam slova manufaktura?
Avatar - Emel
29. 12. 2015 09:39
Re: me to prijde uplne smesny
Slyšel jsem Bo Anderssona vyprávět vyprávět o tom, jak to v Ladě vypadalo před jeho příchodem. Takže - ano, vím co je manufaktura a napsal jsem to (s trochou nadsázky) schválně.
Re: me to prijde uplne smesny
Ja vím jak to v AvtoVAZu vypadalo pred príchodem Bo Anderssona. S manufakturou AvtoVAZ nemá a nemel nic spolecného, ani s nadsázkou. Andersson udelal v AvtoVAZu obrovský kus práce, zároven ale svoje zásluhy rád trochu zvelicuje. Takze zase tak strasné to pred jeho príchodem nebylo. V nekterých cástech výroby, napríklad ve výrobe vozu na platforme B0, nebyly zádné zásadní problémy.
Avatar - bystron
29. 12. 2015 10:02
Re: me to prijde uplne smesny
jeeej Gilgita ještě nevyhodili?
Re: me to prijde uplne smesny
Vítej, bystroni. Názor individua z tvého segmentu a jeste s tak sedícím jménem vzdy pobaví. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 13:25
Re: me to prijde uplne smesny
....jenom párkrát. >:-[]
Avatar - Emel
29. 12. 2015 10:21
Re: me to prijde uplne smesny
To rozhodně, to je nakonec osvědčená manažerská taktika, trošku nafukovat problémy, aby pak jejich vyřešení vypadalo jako větší zásluha. Přesto, z toho co jsem viděl a slyšel to vidím tak, že před jeho příchodem tam některé základní procesy nefungovaly (třeba zásobování, které měl Andersson na starosti u GM) a právě jejich narovnání na úroveň blízkou Evropě beru jako ten krok kupředu spíš než auto jako takové.
Re: me to prijde uplne smesny
Jiste, presto je prirovnání k manufakture absolutní nesmysl.
Avatar - Emel
29. 12. 2015 11:06
Re: me to prijde uplne smesny
Když myslíš.
28. 12. 2015 23:29
Re: me to prijde uplne smesny
Musis taky brat v poraz ty socialni rozdily. Ve mestech jsou treba k videni superluxusni auta, ale spousta Rusu nema ani na stareho zigula. Tahle Lada zapada nekam doprostred, navic je to posledni model domaci automobilky, na policejni praci plne dostatecny, takze je to logicky krok.
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 12:02
Re: me to prijde uplne smesny
Rusko si nehraje na světovou velmoc. Rusko je světová velmoc. Jen ne v automobilismu, nebo ekonomice vůbec. Kdyby to byl vojenský web, někdo by se podobně mohl vysmívat třeba Německu.
Re: me to prijde uplne smesny
:yes: :yes: :yes:

Ale snad necekás, ze to topten pochopí.
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 13:24
Re: me to prijde uplne smesny
Přesně tak. :yes:
29. 12. 2015 15:04
Re: me to prijde uplne smesny
rusko, který ma nižší HDP nez krachujici italie s ani ne polovicnim poctem obyvatel je svetova velmoc?
nebud smesnej
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 15:15
Re: me to prijde uplne smesny
Tak koukám, že Gilgit má pravdu až nebezpečně často. U tebe jsem mu přitom nevěřil.
29. 12. 2015 15:21
Re: me to prijde uplne smesny
[odkaz]
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 15:29
Re: me to prijde uplne smesny
Čemu konkrétně jsi nerozuměl na části "v ekonomice ne"?
Mám sem dávat odkazy o počtu jaderných zbraní a celkové vojenské síle?

Když zadám do vyhledávače "světová velmoc", může mi tam vyběhnout i to, že Česko je světová velmoc ve výrobě dudlíků. Ale když se zeptám lidí na planetě na prostou otázku: "dvě světové velmoci", odpověď bude jasná. Protože moc se prosazuje i přes vojenskou sílu.
29. 12. 2015 15:48
Re: me to prijde uplne smesny
to, ze se ruska bojej nejen skoro všechny sousedni staty, protože kde komu vyhrozuje napadenim a jadernym utokem, to ze rusove chrasti jeste neexistujícími zbraněmi, to ze rusko syrii ostřelovalo raketami s plochou drahou letu nebo k brehum syrie poslalo ponorku aby ukazalo svaly, ještě neznamena, ze je rusko svetovou velmoci.
rusko je nemocna země, která ma urcite velke moznosti a schopnosti, ale bohužel je nesmeruje tim spravnym smerem.
ja doufam, ze se to jednou zmeni a z ruska strach mit nebudu
Re: me to prijde uplne smesny
toptene, plácás. Samozrejme je Rusko svetovou velmocí. Katel_ to napsal celkem jasne a názor nejakého toptena je nepodstatný.

Z Ruska není treba mít strach. Ale pokud ty konkrétne ten strach más tak je to jenom dobre.
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 17:22
Re: me to prijde uplne smesny
Pozor na pravopis, zmátneš mého "klona" a bude se muset přejmenovat na "Katel,převlékač kabátů". ;-)
29. 12. 2015 22:04
Re: me to prijde uplne smesny
Vítej, lháři s IQ fekálního vozu.

Vidím ze terapie jeste nezabírá. Dej si pozor, pokud personál ústavu docenta Chocholouska cte tvoje príspevky tak by ti mohli zmenit terapii a to pro tebe nemusí být moc príjemné.

Kdyz si zapomenes vzít tabletky tak to s tebou vzdycky dopadá spatne.

Je to marný, je to marný, je to marný,primitivní lháři a převlékač kabátů a vlezdo***ista
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 22:24
Re: me to prijde uplne smesny
Hezky to tu pozdviháváš :-) :yes:
Určitě ještě najdeš pár pěkných výrazů.Nevím, jestli sis všiml, ale stalo se z tebe to, proti čemu sám "bojuješ".
30. 12. 2015 00:02
Re: me to prijde uplne smesny
Karel neviem ci si si to vsimol,ale tie priblble klony len kopiruju texty,ktore tu casto vypatla novinarska nula,ktorej sa tak velmi zastavas proti klonom.To uz ti nevadi ked to ten primitiv pise druhym?Ked to vam napisu zrazu je problem?
Avatar - _Karel_
30. 12. 2015 00:16
Re: me to prijde uplne smesny
Samozřejmě všiml, nejsem slepý. Jenže není žádný "Vám". To nejsou moje citace. Opakuju po sté - nezastávám se Gilgita. Tobě se jejich chování líbí? Není důležitý, komu to dělají.Včera Gilgitovi, dnes mě, zítra tobě. Nebudu měnit názor na to, co je slušný chování jen podle toho, proti komu je vedená prasárna.
30. 12. 2015 00:47
Re: me to prijde uplne smesny
Klony su sraci bez guli.Obcas sa dobre zabavim na niektorych vtipnych hlaskach,ale su aj pripady ,ktore mi max vadia..naprikad je tvoje klonovanie za tvoj nazor.

Netvrdim,ze si zrovna zastavac Gilgita,lebo som si vsimol,ze mu vies aj nalozit,ale v tejto diskusii som aj ja nadobudol pocit,ze to nie je o klonoch,ale o ochrane niekoho kto si to nezasluzi a bez neho by tu bolo vsetkym omnoho lepsie.

Zmizne on,zmiznu diskusne vojny.
Re: me to prijde uplne smesny
nizmo, klony su sraci bez guli presne tak jako ty. >:D >:D >:D
30. 12. 2015 01:20
Re: me to prijde uplne smesny
Dik za kompliment GAYglit ty maly skratek skaredy :yes: >:D >:D >:D

Mother gorila sa ma ako monkey??? >:D >:D >:D
Klietka v ZOO vam este nie je mala smug faggot??? >:D >:D >:D

Preklad pre Gayglita monkeyho kedze nechape pisany text primitiv vypatlany:
[odkaz] >:D >:D >:D
Re: me to prijde uplne smesny
nizmo, je fajn jak porád dokola potvrzujes jaký jsi primitiv. Moc si te vázím za to, ze nic nepredstírás. Holt, Slovač sprostá. >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 18:05
Re: me to prijde uplne smesny
K tvému prvnímu příspěvku: jsou svátky, nijak mě netrápí slabý článek mezi svátky, já mám volno, tak ať si ho kluci užijí taky.
Ale je fakt, že by v Rusku asi neotiskli:
"Česká Policie v Mukařovicích dostala 2 nové Škody Fabia vybavené majákem, vysílačkou a lakem v barvách Policie. Výkon motoru neznáme." Já bych možná přidal: "Řidiči (oba) nafasovali uniformu, obušek a služební odznak".
Re: me to prijde uplne smesny
O nic samozrejme nejde ale ten clánek je proste zbytecný, at zu se jedná o policejní vuz Lada Vesta nebo jakékoliv jiné podobne málo upravené policejní auto. Pritom ve svete se toho deje dost talze je o cem psát.
29. 12. 2015 22:10
Re: me to prijde uplne smesny
Vítej odpade.

Nudís.

Za komunistu jsi drzel hubu a krok, potom si trochu zacinkal klíci, a potom jsi zase drzel hubu a krok.

Tvuj príspevek jako obvykle odpovídá tvé inteligenci, tedy inteligenci primitivního vypatlance.
Avatar - _Karel_
29. 12. 2015 16:55
Re: me to prijde uplne smesny
Tos mě překvapil. Nenávist ti poněkud zatemňuje úsudek. Stejně jako majitelé naftových aut jsou sobečtí dunihlavové , Rusko je zemička lokálního významu, chrastící neexistujícími zbraněmi. Rozšířil jsem si obzory. :yes:
29. 12. 2015 22:54
Re: me to prijde uplne smesny
ano, majitele naftových motoru jsou sobecti dunihlavove, kteří kolem sebe siri rakovinu a jedy NOx.
netvrdim, ze rusko je zemicka lokálního vyznamu
nasazeni armaty a zejména T-50 do armády se pocita na roky, resp petiletky
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 19:19
Re: me to prijde uplne smesny
V Polsce dodnes jezdí par Polonezu. Ano, mají sloužit. Ještě nedávno jsem u nás zahlid policejní Feldu.
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 19:42
Re: me to prijde uplne smesny
To by bol fajn článok, že Čo najstaršie jazdí v štátnych službách. >:D V BA na policajnom riaditeľstve majú zachovalú E32-ku s dobrým bublavým zvukom. To ešte hádam kupovali spoločne s tou, v ktorej sa "zabil" Dubček.
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 19:45
Re: me to prijde uplne smesny
>:D to je dobrý nápad! Zkusím to nadhodit klukům z redakce. ;-)
28. 12. 2015 21:14
kupředu.
Konečně maj soudruzi novou Ladu! To pojede 120 a bude se to klepat jak konsomolec před výplatou.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 23:22
Re: kupředu.
Nebo jak diskutér před vypršením banánu :-)
29. 12. 2015 08:45
Re: kupředu.
Hlavne aby tvá fobie jim stačila což silne pochybuju >:D >:D
29. 12. 2015 08:57
Re: kupředu.
Koukám, že ti Vesta nedá spát. Ve 120 se neklepal ani Favorit, ten až od 140 nahoru >:D
29. 12. 2015 09:49
Re: kupředu.
Á zas jeden chytrák....
29. 12. 2015 10:40
Re: kupředu.
Me ta Vesta připadá jako když škodovka mohla delat poctivá auta a spolehlivá jako lada ,ale bohužel.Favorit je dobrý auto na to co človek potrebuje :yes: