Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada XRAY se chystá do prodeje, odhaluje technická data a výbavu

Nový crossover z dílny Lady bude nabízen i s vyhřívaným čelním sklem nebo navigací. Ruští zákazníci mohou vybírat ze tří motorů.
Zpět na článek
1. 2. 2016 15:36
1. 2. 2016 15:43
1. 2. 2016 15:54
1. 2. 2016 16:17
1. 2. 2016 15:52
1. 2. 2016 15:55
1. 2. 2016 16:00
1. 2. 2016 16:56
1. 2. 2016 16:59
1. 2. 2016 17:08
1. 2. 2016 17:14
1. 2. 2016 17:41
1. 2. 2016 17:49
1. 2. 2016 18:00
1. 2. 2016 18:15
1. 2. 2016 18:44
1. 2. 2016 17:52
1. 2. 2016 18:17
1. 2. 2016 18:19
1. 2. 2016 18:36
1. 2. 2016 21:20
1. 2. 2016 15:42
1. 2. 2016 15:43
1. 2. 2016 15:49
1. 2. 2016 15:54
1. 2. 2016 15:47
1. 2. 2016 15:50
1. 2. 2016 15:58
1. 2. 2016 17:05
1. 2. 2016 17:17
1. 2. 2016 18:13
1. 2. 2016 18:53
1. 2. 2016 17:18
1. 2. 2016 17:16
1. 2. 2016 18:18
1. 2. 2016 22:51
2. 2. 2016 08:45
1. 2. 2016 23:34
1. 2. 2016 17:03
1. 2. 2016 17:05
1. 2. 2016 17:51
1. 2. 2016 18:04
1. 2. 2016 18:19
1. 2. 2016 18:34
1. 2. 2016 18:36
1. 2. 2016 18:37
1. 2. 2016 18:59
1. 2. 2016 19:08
1. 2. 2016 22:59
1. 2. 2016 23:12
1. 2. 2016 23:20
1. 2. 2016 23:25
2. 2. 2016 08:55
3. 2. 2016 08:34
3. 2. 2016 09:04
3. 2. 2016 09:22
4. 2. 2016 09:48
4. 2. 2016 09:43
1. 2. 2016 18:47
1. 2. 2016 18:59
4. 2. 2016 09:50
4. 2. 2016 10:44
1. 2. 2016 17:31
1. 2. 2016 17:48
1. 2. 2016 17:57
1. 2. 2016 18:00
1. 2. 2016 18:03
1. 2. 2016 18:14
1. 2. 2016 18:24
1. 2. 2016 18:28
1. 2. 2016 18:34
1. 2. 2016 18:26
2. 2. 2016 00:10
2. 2. 2016 00:15
2. 2. 2016 00:34
2. 2. 2016 00:49
1. 2. 2016 21:45
1. 2. 2016 21:48
1. 2. 2016 23:38
2. 2. 2016 07:24
1. 2. 2016 21:55
1. 2. 2016 21:59
1. 2. 2016 22:05
1. 2. 2016 22:07
2. 2. 2016 09:09
2. 2. 2016 09:29
2. 2. 2016 09:40
2. 2. 2016 10:04
2. 2. 2016 09:26
2. 2. 2016 09:38
2. 2. 2016 09:53
2. 2. 2016 09:53
5. 2. 2016 09:16
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 15:17
A co ta rez soudruzi
Chápu že auta z východu reznou trochu rychleji než tady u nás, ale toto na fotu č. 29 resp. zvětšenině tady [odkaz] ? Vypadá že v rychlosti koroze chtějí předběhnout jak toyotu tak mazdu, protože ty zpravidla focení na prezentace ještě zvládnou... všechna čest.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 15:24
Re: A co ta rez soudruzi
A čemu tím prospěješ?
(to je prototyp, sériovka bude z nerezu)
1. 2. 2016 16:27
Re: A co ta rez soudruzi
Na to, že to bude z nerezu, tak to bude za hubičku. Takový ruský DeLorean.
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:22
Re: A co ta rez soudruzi
nebude ani s pozinkem a už vůbec ne v nerezu
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:27
Re: A co ta rez soudruzi
Pozink ma i Dacia....neni duvod aby ho Lada nemela taky. Navic vyroba probiha v tovarne Iz coz je modeeni fabrika
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:44
Re: A co ta rez soudruzi
Je to Lada, pochybuji, že to udělají.
Na fotkách je vidět, jak jsou stříkané dutiny, to by byly těžko, kdyby to byl pozink.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 20:56
Re: A co ta rez soudruzi
dutiny většinou stříkají místní dovozci jako AMC a další u Nivy, která celopozink nemá.
1. 2. 2016 18:11
Re: A co ta rez soudruzi
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
1. 2. 2016 15:36
Re: A co ta rez soudruzi
Nějaká fakta k tvému tvrzení o rekordmanech v reznutí u Toyoty a Mazdy?
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 16:55
Re: A co ta rez soudruzi
Kup si a fakta tě doženou samy.
1. 2. 2016 17:00
Re: A co ta rez soudruzi
tak ja neviem, ale za 6r co som mal tak som si ziadnu hrdzu nevsimol
jedna babka povedala pred 20rokmi a odvtedy je to pravda?
1. 2. 2016 17:51
Re: A co ta rez soudruzi
Landaky tri, Camry, Corolla a ted Ravka a jestli nekdy neco rezlo tak na Corollce mnou odrenej sloupek. Kdy me to ma asi tak dohnat? Pac nejstarsi Landak uz ma 17let, Camry 15let, Corrola 10let a ze by nejak vyrazne rezly se rict neda natoz tak jak naznacujes.
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 18:29
Re: A co ta rez soudruzi
Tak to klobouček, asi lepší péče. Moje ravka kterou jsem kupoval 2007 mi začala reznout již v roce 2010... v interiéru kolejnice sedaček a také ovládání víčka nádrže (obojí dle prodejce pro RAVky standard). Z venku to byly díky tmavému laku spíše méně viditené drobnosti, ale pod drobnohledem katastrofa k naštvání. Pro mě osobně byl vrchol urezlé uchycení zadního stabilizátoru (taková ta závitovka co tak nepěkně trčí z každé ravky při pohledu odzadu). Uletěl samozřejmě v zatáčce a na sněhu, takže následoval plavný smyk a hledání servisu, v roce 2012 šla definitivně pryč...
1. 2. 2016 19:12
Re: A co ta rez soudruzi
Asi proto jednoho ukradli :-) Jinak garazovany byly stridave vsechny auta ale cim vic starly tim vic staly venku a Ravka je tedy lonsky model, takze tu nemohu zatim soudit ale opravdu bych nerek ze reznou nejak vic nez jina auta co jsme meli.
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 21:34
Re: A co ta rez soudruzi
A co kolejnice sedaček? Nevypadají v některé z těch totyotek tak jako u mě, takhle? [odkaz] u auta za míč mi to vloudilo až slzičku do oka. :'-(
2. 2. 2016 08:23
Re: A co ta rez soudruzi
Hele mel jsem 7 let Avensis a rez nikde, kolegovi jsem prodal Yaris rok vyroby 2000 a rez nikde.
2. 2. 2016 09:30
Re: A co ta rez soudruzi
Podívám se, ale myslím, že bych si toho všim. Pod sedačku lezu celkem často.

Ravka za milion? Tak dá se na něj v té nejvyšší výbavě dostat, ale když začíná na necelých 600tis. určitě bych ji řadil níže. Tak jako tak rez, co popisuješ není běžná ani u nejlevnějšího Ayga a určitě bych si nenechal vnutit, že "je to normální". Kupoval si jí jako novou? Jestli nebyla někde od moře..
Avatar - Googlit
2. 2. 2016 19:28
Re: A co ta rez soudruzi
Věř že v roce 2007 stál nový model ravky trochu jinačí peníze než dnes a od moře ani z druhé ruky nebyla.
Avatar - MGRR
7. 2. 2016 10:11
Re: A co ta rez soudruzi
Možná když lezete do auta a máte na botách posypovou sůl, či hromadu slaného sněhu z ulice - neřekli Vám, že si máte venku boty oklepávat a netahat to do interiéru. Možná to chtělo nešetřit 1.000kč a pořídit kvalitní gumové koberce, ale hlavně větrat...

Jestli jste tu Ravku pro ženy, s pocitem "off-roadu" nepromáchnul někde v 30cm potůčku - s nacucanými koberci už nenaděláte nic, k tomu kvalitní Česká posypová sůl dělá divy.

Pokud je rez v interiéru, auto bylo někde ve vodě, nebo něco dělá uživatel špatně.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 00:43
Re: A co ta rez soudruzi
Fakta? Běž na parkoviště a podívej se na libovolnou 10+ let starou Mazdu.
2. 2. 2016 09:51
Re: A co ta rez soudruzi
OK až budu mít čas lozit po parkingu mrknu se i na ostatní 10let a starší vozy dalších značek >:D Jinak měl sem 5letou 623 cca 10let zpátky a opět na rez si nepamatuju, páč by po ní kupující ode mne určtě hned tak neskočil. Jinak zkušenost mám spíš s Toyotou, jak jsem psal výše, Mazdu jsem měl jen tuto jednu.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 11:05
Re: A co ta rez soudruzi
Tak o korozi Mazd (alespoň prvních přejmenovaných modelů) se snad nebudeme ani bavit. Je to jejich všeobecně známá vlastnost.
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 15:39
Re: A co ta rez soudruzi
Ále, to len niekde škrkli počas drsného testovania.
1. 2. 2016 15:52
Re: A co ta rez soudruzi
Toyotu vynech, ta má antikorozní ochranu velmi dobrou.
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 16:57
Re: A co ta rez soudruzi
Od kterého roku výroby je to možné pozorovat? >:D
1. 2. 2016 16:08
Re: A co ta rez soudruzi
dyť je to vosk ty bambulo
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 16:59
Re: A co ta rez soudruzi
Vosk v barvě rzi s imitací puchýřů a šupinek >:D
1. 2. 2016 23:13
Re: A co ta rez soudruzi
no protože tě znaj už úplně všude, tak s tebou takhle vojebávaj víš a ty jim na to furt skáčeš jak malej :-)
Avatar - vosicky.senior
1. 2. 2016 16:33
Re: A co ta rez soudruzi
Vladěnku chci za ženu >:D už se těším na srovnávací test s Dusterem :-!
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:20
Re: A co ta rez soudruzi
to je hustá fotka, no co standardní ruská práce
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:41
Re: A co ta rez soudruzi
Ty vo*e soudruzi, nešetřete. Kupte si pořádnej LED IPS monitor a pořádný brejle. Abyste dokázali poznat co je rez a co ne >:D
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:40
Re: A co ta rez soudruzi
vy už jste si koupil, růžový co, tedy spíše rudý, jak vaše stranická knížka
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:48
Re: A co ta rez soudruzi
Ne já mam bílý, smůla že >:D
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 20:53
Re: A co ta rez soudruzi
Co je na tom tak vtipnýho?
S vámi mlátí zase hysterák?
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 21:50
Re: A co ta rez soudruzi
Vy, jenom vy jste tu smíchu s rudýma klapkama na očích >:D >:D
1. 2. 2016 20:00
Re: A co ta rez soudruzi
Soudruhu Googlite, Toyoty reznou minimálně, porovnejte s evropskými auty.
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 21:30
Re: A co ta rez soudruzi
Minimálně ano... minimálně dvakrát tolik reznou oproti těm německým >:D
1. 2. 2016 15:36
Balsaja
Nie som zastanca ruskych vozov, ale toto vobec nevyzera zle ako auto do nenarocnych pomerov za tie prachy. Ak tavarasci zapracovali aj na dielenskom spracovani bide to mat sancu na uspech aj v europe.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Bubáq
1. 2. 2016 15:43
Re: Balsaja
Nie, nevyzerá. Ale: je to pidivůz, délka a šířka jsou sub-kompaktní třída, což asi Rusové nečekali. Dále paleta motorů silně připomíná Ladu v 70. a 80. letech: minimální rozdíly mezi motorizacemi, vlastně žádný výběr. No a pak, elektricky seřiditelná vnější zrcátka až ve třetím stupni výbavy?! To jsou všechno fakta znamenající vlastně zklamání (naštěstí ne pro mě).
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 15:54
Re: Balsaja
Ber to tak, že to sú veci, ktoré sa dajú v priebehu životného cyklu relatívne lacno zlepšiť, teraz ide o ten celkom ambiciózny základ. Už žiadne staré, len inovované haraburdy.
1. 2. 2016 16:17
Re: Balsaja
Nie je to esklasa, ale zober si tu cenu, rovnako velke crossovre stoja aspon o polovicu viacej. Za ty penize mámo by sa urcite dost ludi ulakomilo aj na tie motory spred 20 rokov.
1. 2. 2016 15:52
Re: Balsaja
napisu to na rovinu
je to lacinej klumpr, kterej si v EU koupi jen chudej a nekritickej obdivovatel udajny svetovy velmoci na hlinenych nohach
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 15:55
Re: Balsaja
Vieš o tom, že sa Dacii na západe celkom darí, hej?
1. 2. 2016 16:00
Re: Balsaja
no samozrejme
mezi tema, co na lepsi nemaj a tech zas tolik není
nebo je dacie aspoň v první topten??
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 16:56
Re: Balsaja
Dacia bola vo Francúzsku za uplynulý rok 4. najpredávanejšou značkou mimo fleetu. Celkovo jej v Európe za rok 2015 patrí 16. priečka, čím predbehla Seat. Na lowcost je to myslím veľmi slušné, najmä keď na trh neuviedli žiaden nový model.
1. 2. 2016 16:59
Re: Balsaja
zadny model dacie v top20 v evrope
[odkaz]
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:08
Re: Balsaja
Áno, Sandero bolo 23., Ibiza, Leon až niekde pod ňou. No a?
1. 2. 2016 17:14
Re: Balsaja
ani přes "lowcost" se zadny model dacie nedostal do top20
zda se, ze levny a jednoduchy auta v eu zas tak netahnou, a neda se rict, ze by se takovym autum az tak dařilo
a tanhle novodobej zigul na tom bude v eu ještě mnohem hur, nez dacia
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:41
Re: Balsaja
Tá top 20-ka je nejak posvätná, že sa ňou stále oháňaš? >:D

Mne je v podstate jedno aký máš na Daciu názor, ale to čo z nej dokázal za 10 rokov spraviť Renault si myslím zaslúži obdiv aj tých, ktorí by si do takého "low costu" nikdy nesadli.
1. 2. 2016 17:49
Re: Balsaja
psal jsem top20, protože mi bylo jasny, ze v top10 nemá sanci
moh jsem, se ohanat třeba top50, ale pak by ses zase ptal, proc sa ohanam top 50 ...

ano, dacia za 10 let udelala velky pokrok a predpokladam ze bude pokracovat dal podobne jako za 1/4 stoleti udelala diky zapadni technologii a investicim pokrok skoda
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 18:00
Re: Balsaja
No veď to ma necháp zle. Jasné, že je to vďaka investíciám zo západu. Tak ako v prípade väčšiny značiek ktoré prežili v bývalom východnom bloku.
Preto aj nerozumiem prečo Daciu a Ladu zatracuješ.
1. 2. 2016 18:15
Re: Balsaja
ja dacii nezatracuju, ale naopak ji fandim
ale tvrdit, ze dela v evrope velky prodeje (v porovnani s jinejma znackama) pravda není
zigul je mi volnej, jako vsechno rusky
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 18:44
Re: Balsaja
To som ale nikde ani netvrdil. ;-)
1. 2. 2016 17:52
Re: Balsaja
Zkus zajet trochu víc na západ, a uvidíš, že ke tvému překvapení si ty Dacie kupují i hodně dobře zaopatření lidé, kteří si jen nepotřebují léčit svoje mindráky nějakou károu za desetitisíce eur... Přijdeš mi, jak kdyby tě ve tvé vysněné Octavii I 1,6 MPI natřel nějakej důchodce s dýzlovou Dacií. :-)
1. 2. 2016 18:17
Re: Balsaja
jak na zapade poznáš ty dobře zaopatreny lidi??
tim ze jezdi v dacii??
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:53
Re: Balsaja
mezi vozidly nekupovanými na IČO, tedy soukromými majitely patří DACIA do TOP 5 >:D Ale mají je i živnostníci a dokonce firmy. My máme na firmě Dokker.
1. 2. 2016 18:19
Re: Balsaja
nedavnej test spolehlivost - když dacii, tak jedine novou a po par letech ji nejakymu blbcoj prodat
ale rozhodne dacii nekupovat jako jetou
to o necem vypovida
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:24
Re: Balsaja
Však jí taky každej kupuje Novou. Po 5 letech prodá a pak si jí koupí Franta co doted jezdil Feldou nebo zrezlým Escortem či Astrou
1. 2. 2016 18:36
Re: Balsaja
To vypovídá jen o tom, že jsi tupá ovečka... :-!
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2016 21:20
Re: Balsaja
¨Tak to ty musíš mít nejmíň tři ojeté...
1. 2. 2016 15:42
Motory
78kw/148Nm 11,9s
80kw/150Nm 10,3s
90kw/170Nm 10,9s

To mi nejak nesedi...
Rozbalit vlákno
6
1. 2. 2016 15:49
Re: Motory
Neviem, ake su ruske kilowatty, ale tie dva normalne nikdy nespravia rozdiel 1.6 sekundy. Ibaze by mali tie dva modely totalne odlisnu prevodovku, co dost pochybujem.
1. 2. 2016 15:54
Re: Motory
nejspis u jednoho motoru testovali rozjezdy od zapadu k vychod a u druhyho od vychodu k zapadu.
tech 80kw je ale dokonce zivejsi nez manazerska kia
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 15:47
Re: Motory
Nejsilnější verze je AT.
Avatar - hedvin
1. 2. 2016 15:47
Re: Motory
taky jsem si toho všiml, ale automat je pomalej
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:43
Re: Motory
5st robot ZF. roboty má i Dacia, ale až od letoška. Lada měla atomaty už dřív, 4st. HDM Jatco a robota. V Kalině II, Prioře a Grantě.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 15:49
Hmmmm,
ta přední maska je skoro jako Lexus. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 15:50
Konečne
Bolo dosť smutné sa pozerať na dlhoročný úpadok Lady, ale teraz sa ľady pohli (hoho, lacná slovná hračka).
Nie, teraz vážne. Od príchodu Vesty a Xrayu je to prvý krát čo verím, že Lada má nejaké reálne ambície uspieť aj na západe. A Rusi si konečne zaslúžia auto hodné súčasnosti. Renault už má dobré skúsenosti s Daciou, tak snáď nebude problém to nakopnúť aj v Rusku.
Rozbalit vlákno
28
1. 2. 2016 15:58
Re: Konečne
a tohle není upadek??
rusove nejsou v 21. stoleti schopni sami vyvinou auto
a francouzi jim tam poslali 20 let starou techniku, která je v evrope uz neprodejna
1. 2. 2016 17:05
Re: Konečne
To je ruská technika a jen neco je totožne se sanderem.Ty si myslíš ,že škodovka má novou techniku ,ale no ták
1. 2. 2016 17:17
Re: Konečne
urcite je skodofka se zapadni konkurenci rovnocenejsi nez tenhle novodobej zigul
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:56
Re: Konečne
Fabie 2 měla v roce 2013 ještě většinu podvozku z FAbie 1, což je auto daný do prodeje v roce 1999 a vyvíjené někdy od 97.

A Felicia měla většinu z Favorita, takže ještě v roce 1998 měla techniku z Favoritu z roku 1986 >:D

Skutečná moderna a co teprve Ford Crovn Victoria co měl z 80% stejný podvozek 25 let >:D >:D
1. 2. 2016 18:13
Re: Konečne
normalni vyvojovej cyklus
dřív byl delší, dnes je kratsi
v rusku se pocita spis na desitky let
ale takovej defender, jakožto vyjimecny auto, se vyrabel 7 desetileti
v tomhle smyslu jsou rusky auta vyjimecny skoro vsechny
>:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:47
Re: Konečne
Jo, který současný auto z produkce Lady či Gazu pamatuje rok 1991?

Pokud vím tak pouze Niva (4x4) a u Gazu nákladní typ Sadko.

Takový MB G, Defender ...... nic že.
1. 2. 2016 18:53
Re: Konečne
klasickej hranatej zigul se vyrabel az do 2010, tedy 40 let
a zacal se vyrábět, když fiat 124 jehož je licenci, byl v polovine výrobního cyklu.
kdyz jako zastaralej klumpr v roce 1974 skončil, rusove ho ještě 36 let vyrabeli jako modernu ...

tohle vis moc dobre
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:04
Re: Konečne
von je letos rok 2010?
Vedle toho klasickýho žigulu se dělala od roku 1984 Lada Samara a od roku 1995 Lada 110, která měla jít dle původních plánů do výroby už někdy v roce 1992...že nešla - vznes dotaz na soudruhy gorbiho a jelcina a jejich vlády

Crown Victoria se vyráběla taky až do roku 2012 a z pohledu techniky to byl totálně zastaralej klumpr co měl v roce 202 taky ještě 4st. převodovku, ale právě proto ho někteří milovali a pořád kupovali, třeba policajti, taxikáři, půjčovny. Jednoduché, robustní a spolehliv vozidlo.

Stejně jako ta Lada. Ale tomu ty nerozumíš vid, jak může někdo dělat na 65x zaplacené lince nějaký zastaralý vrak, který pořád někdo kupuje.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 01:02
Re: Konečne
Slabý pokus Bariku. Octavia i Fabia prvních generací (když už sem taháš prehistorickou Felicii) měly nejmodernější platformy koncernu dříve než sourozenci z vlkohradu. Převzetí techniky původního modelu (a že ta byla v případě Fabie celkem na výši), není vůbec nic neobvyklého, stejně tak by ses mohl vysmát Francouzům a nemluvě o Opelu. Konec konců i eSkový Mercedes je papírově faceliftem, ne novou generací.

No a z dnešní modelové řady je technicky "podřadný" akorát Rapid, takže fakt nevím, na co kilem naráží. Lada a její těžké low-costy jsou úplně jiný level.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 01:06
Re: Konečne
jasně, takže 12 let starý pdovozek u škodovky je OK, ale 11 let starý u Lady, který byl u Kaliny výrazně inovovaán je špatný, a sostatní modely krom Nivy maj nové podovzky protože sou to nově kontruovaná auta. A Priora má co nejdříve končit, to je vběhový model.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 01:22
Re: Konečne
Já netvrdím, že je špatný. Je odpovídající low-costovému zaměření Lady.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 01:24
Re: Konečne
Pro ruské podmínky ideální. Na Ladou býval gaz, ale Děripaska po faux pas se Siberem alias Sebringem produkci osobáků ukončil a ZILy odpískal stát. Takže tak.

Aspon ty Lady mají furt poctivý motor a dost slušnou výbavu za rozumné ceny.
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:18
Re: Konečne
Úpadok ako pre koho.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:44
Re: Konečne
Francouzi dělali v roce 2006 Sandero jo. Sou mi novinky. Jinak majoritním vlastníkem Lady je Nissan-Renault pokud sis nevšiml. Stejně jěko u nás je vlasntíkem ŠKody koncern Spojení předražení podvodníci, Vlkohrad >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 16:24
Re: Konečne
Kdyby na něho měli, tak už se tam dávno dováží a oni si ho už kupují. Ten problém je někde jinde.
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:16
Re: Konečne
Áno, verím tomu, určite to nie je jediný problém, ale zas doteraz Lada nemala moc čo západu ponúknuť.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:45
Re: Konečne
Co by se kam vozilo?

Na západ Lady? Vždyt se vozí....Niva(4x4), Kalina II a Granta. Vesta a Xray nejsou pro západní evropu prozatím ve výrobě, prioritou je trh zemí bývalého sssr.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 18:04
Re: Konečne
Ještě jsi zapomněl na těch 5 ks vyvezených Zilů a 2 ks Belarusů, dnes nedosahuješ ani svého standardu. Trošku mi to tvoje působení připomíná dnešní článek o nákladní lodi bez posádky u Francie. Kdy novinář v zájmu zvýšení paniky událost okomentoval slovy, že až loď narazí na břeh, tak hrozí ropná havárie, protože loď má v nádrži 300t nafty a tuto celou situaci srovnal s událostí z roku 2002, kdy u Francie havaroval tanker Prestige a na palubě měl 50 000 tun ropy.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:09
Re: Konečne
Jasně, Belarus loni vyvezl 2 ks. tu o červené karkulace nemáš?

ZIL na západ nic nevyváží, ZIL už jako AMO ZIL v Moskvě neexistuje, auta dělá závod ve Smolensku a montž tam rozjeli v prosinci.

A Kamazy se prodaly 2 ks loni jenom u nás v čr, takže určitě na všech západních trzích jich prodali 5.

Krom toho vůbec nic nevyváží do asie, afriky, arábie a jižní ameriky.
Vtipálku.

Co soudruzi fašisti ukrajinci? Ty Vám neva? Podívej se na Avto Kraz, co vyrábí a kam vyváží >:D
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 18:15
Re: Konečne
Co to meleš??? Možná jsi asi nepochopil. Je celkem jedno, jestli dva Zily, nebo Kamazy.
"Co soudruzi fašisti ukrajinci? Ty Vám neva? Podívej se na Avto Kraz, co vyrábí a kam vyváž" - to už je hodně slabý argument, no on to vlastně není ani argument.
1. 2. 2016 18:18
Re: Konečne
"Soudruzi fašisti Ukajinci"?! A proč Ukrajince označuje za "fašisty"? Jenom proto, že už dál tato země odmítla dále setrvávat v ruské sféře vlivu? Koukám že už jsi převzal i putinovskou "terminologii"! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 18:31
Re: Konečne
Vůbec mi připadne že slyším spíše rusa, než čecha, nebo evropana.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:43
Re: Konečne
Komandant Bandera vědomě spolupracoval s fašisty a k jeho odkazu se veřejně hlásí celá řada skupin na současné Ukrajině. Proto soudruzi fašisti >:D
1. 2. 2016 22:51
Re: Konečne
Mladí Ukrajinci většinou ani netuší, kdo to Bandera byl. Ale pokud bys zažil stalinskou genocidu na Ukrajině ve 20. a 30. letech (cca 6 milionu mrtvých), garantuju ti, že bys celou věc viděl úplně jinak. Většina lidí na Ukrajině totiž Wermacht vítala jako osvoboditele, než pochopila, že si moc nepomohli... :'-(
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:20
Re: Konečne
Oni neví kdo byl a hlasí se k němu.....no proto to tam asi tak vypadá >:D >:D

Pokud byl někdo takový idio* že heldal ochranu před jedním despotou a masovým vrahem u druhého, tak se nemůže divit že dopadl jak dopadl
2. 2. 2016 08:45
Re: Konečne
Hlavne, ze ty v tom mas jasno kdo se k cemu hlasi. Doporucuji navstivit Ukrajinu, pokecat s lidma.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 08:55
Re: Konečne
Já s ukrajincema mluvím. Většina obyčejných nemá žádné zájmy na válce s ruskem a chtějí hlavně klid a aby tam představitelé země nekraldi a nebyla tma tkaová korupce.
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 23:34
Re: Konečne
:yes: :yes: :yes: pesně tak :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 2. 2016 16:21
co by za takyto
sikovny crossover dali ovela zvucnejsie mena .... a "drahsie loga" europskych vyrobcov ...

lada je na spravnej vlne.... dnes vo svojom segmente je xray... uz vcelku slusna volba a mozno sa pozerame na buduci bestseller .. posobi pekne stylovo .... a velmi sikovne

xray by som si kludne kupil ... nemam zabrany pokial ide o to ake ma auto logo .. ( lebo je uz dnes uplne jedno kto ma ake logo na maske ... technika a vybava je uz vsade podobna ) ... ved mozno raz ju omrknem a kto vie .. paci sa moc... pre moje potreby dokonale auto ... toto auto sa podarilo :yes:
Rozbalit vlákno
42
Avatar - sorpersa
1. 2. 2016 16:41
Re: co by za takyto
Hovoríš mi z duše... ako vždy :-) ;-)
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:27
Re: co by za takyto
Minule tu niekto riešil (nie ty), že aký má zmysel ponúknuť Európe Ladu, keď už tu je Dacia. X-ray ani Vesta podľa mňa nebude kanibalizovať portfólio Dacie, skôr ho môže vhodne doplniť.

Čo sa týka domáceho Ruského trhu, myslím si, že klientela Lady v uplynulých rokoch rýchlo ubúda (silná konkurencia) a bude náročné ju opäť získať späť.
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:29
Re: co by za takyto
Lady se zkanibalizují sami svou kvlitou a výrobními náklady.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:47
Re: co by za takyto
Jojo, co se může rozbít na 1,6 a 1,8 atmosféře a na německém automatu >:D

Nevšiml sem si, že by se ruské kastle rozpadaly. dneska sem viděl Prioru, včera 2107 a 110 řadu v sobotu Moskvič Aleko. Nice se nerozpadalo a nic nebylo shnilého, na rozdíl od ohnilých Felicií a západních aut 90 .let
1. 2. 2016 17:52
Re: co by za takyto
pamatuju spoustu zigulu a moskvicu
kde jsou???
davno pretaveny, jako většina aut z ty doby
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:57
Re: co by za takyto
Kde sou? Na srazech, u fanoušků a zbytek u důchodců. Něco už samo dojezdilo. Asi jako otázka kde sou škody 100 a 120 >:D
Avatar - Uživatel_5340709
1. 2. 2016 18:07
Re: co by za takyto
Nevím buď jsi fakt nemocnej, nebo jsi za to placenej. Jinak si nedovedu představit, aby někdo tvrdil, že ruská socialistická produkce aut rezla méně, než produkce skoro jakéhokoliv evropského auta za posledních cca. 20 let.
1. 2. 2016 18:08
Re: co by za takyto
psal, jsi, ze sis nevsim, ze by se ruske kastle rozpadaly
potkat klasickej zigul, to je dnes svatost
většina je uz davno rozpadla a pretavena
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:41
Re: co by za takyto
Jo?

Zajed si někdy na mělnicko, tam uvidíš ještě dneska 1200 a 1500 na normálních bílejch číslech.
[odkaz]

tohle se taky všechno rozpadlo vid

[odkaz]

Ještě tak o tom něco vědět vid.

To je jak s amerika.

fámy, polopravdy, lži, nesmysly, kecy jedna paní povídala....
1. 2. 2016 18:45
Re: co by za takyto
peclive opatrovavany veterany
kolik toho potkaz na silnici??
ty blbnes uz uplne
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:59
Re: co by za takyto
Potkávám toho dost. Stejně, jako stejně starých aut ze západu . škodu nelze počítat, coby domácího výrobce a i tak těch 120 výrazně ubylo

Ty nějak masivně potkáváš třeba sierry, scopripa, escorty, kadetty, Monzy, jedničkové fiesty, mercedesy piána, fiaty panda první generace, fiaty 127, jedničkový a dvojkový golfy atd??
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 20:55
Re: co by za takyto
ony se u nás masivně prodávaly západní auta, které vyjmenováváte bláble, abyste vedle sebe dával ruské *** a to ještě vyrobené v západní licenci a západní auta jako Golf, Sierra, Escort, Kadett, Monza
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 21:52
Re: co by za takyto
Ona se sem masivně začla dotahovat od roku 1990 coby ojetiny ze západu a bylo jich tu hafo a jiné se tu prodávaly za totáče jako onen fiat 127 atd
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:55
Re: co by za takyto
pokud je kvalita výroby tak "dobrá" že neumějí ani zapojit elektriku, tak všechno
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:58
Re: co by za takyto
Ono se tam toho od dob sojuzu přeci jen trochu změnilo, a zejména pod Andersonem a pod Renalut-Nissan. To samé je Děripaskův GAZ
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:01
Re: co by za takyto
to je smutné, když na to potřebují díly i management z prohnilého západu
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:05
Re: co by za takyto
A ten tvuj prohnilý západ, si řadu těchto dílů nechá vyrábět u soudruhů v číně >:D A to i co se týče aut. Druhovýroba na us auta nabízí dneska 60% dílů made i china. Je to fakt kvalita, s původními díly z usa/can/mexiko z let 60-80 to nejde srovnat, ale hlavně že si an tom západ namastí kapsu že >:D

Elektronika a hadry+obuv už skoro nejde sehnat vyrobená mimo asii, vyjimkou sou ty nejluxusnjší itlaské a francouzské značky. Zbytek - asie a afrika, vč. slavných firem jako Puma, Adidas, Reebok, Nike, atd
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:14
Re: co by za takyto
to víte vy komunisti vykořisťujete lidi nejvíce na světě, takže je u vás nejlevnější pracovní síla, ale musí se hlídat vše, jinak jste chcopni po-sr-at i zapojení nuláku (osobní zkušenost)
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:22
Re: co by za takyto
Tak vidíš, ještě že ty komunisty v číně a vietnamu máte, protože jinak byste museli spoléhat na diktátory a vojenskou juntu v Barmě, kambodži, eritreji, thajsku, malajsii atd

Ale mohl by Vám to šít Islámský stát vid, protože vlastně americká armáda ho komplet vyzbrojila tím, že IS si to vše půjčil od srandovní Irácké armády a něco mu us amrmy shodila omylem přímo >:D
1. 2. 2016 18:30
Re: co by za takyto
jestli se nepletu, tak barma je ted na ceste z vojensky diktatury k demokracii
i diky zapadu
1. 2. 2016 18:44
Re: co by za takyto
No, díky západu tu máme taky slušnou demokracii v Afgánu, Iráku, Lýbii, Egyptě a velmi brzy také v Sýrii. Díky tomu jsme teď v Evropě velmi slušně obohacováni slimáckou pseudokulturou.
1. 2. 2016 18:48
Re: co by za takyto
tak zrovna afganistan je rozesranej diky komunistum a rusakum - viz. krvavej prevrat v roce 1978, nasledna skoro 10 leta okupace afganistanu rudou armádou s 500tis-2mil zavrazdenymi afganci a 5-10mil uprchlíky, a po naslednem boji o moc vitezstvi talibanu v afganistanu.
diky komoušům a rusakum
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:56
Re: co by za takyto
A kdo roze*ral Egypt, Libyii, Irák, Turecko, Somálsko, Kongo, Barmu, sudán atd
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 19:16
Re: co by za takyto
Vy komunisti a věnujte se autům.
1. Korea - komunistická KLDR podporované Moskvou napadla Jižní Koreu
2. Vietnam - komunistický Severní Vietnam podporovaný Moskvou, napadl Jižní Vietnam
3. Laos - z Vietnamu do Laosu vtrhli komunističtí rebelové z hnutí Pathet Lao, v roce 1958 ustanovili dočasnou socialistickou republiku Laos
4. Kambodža - smutné že neznáte ani komunistické Rudé khméry...
5. Afghanistán - komunisté se pokusili otrávit vítěze voleb, neúspěšně, zavraždilo ho komando Rudé Armády, která jim přispěchala na pomoc s ovládnutím země
6. Líbye - socialistickou revoluci s podporou Moskvy vedl diktátor Kaddáfí, v Arabském jaru zaútočil na neozbrojené demonstranty letadly
7. Sýrie - socialistickou revoluci s podporou Moskvy vedl diktátor Assad, v Arabském jaru zaútočil na neozbrojené demonstranty tanky
8. Somálako - po prohrané válce s Etiopií o Ogaden socialistická vláda podporovaná Moskvou pod vedením diktátora Barreho, vyvolala občansku vlálku v zemi (Co tam Američané hladali? Bože to také nevíte, byla tam na základně Rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 733 a 794)
9. Granada - komunisti podporovaní Moskvou vyvolali občanskou válku když se do sebe pustila umírněné marxistické křídlo vedené Bishopem a radikální marxisti vedené Coardem a později Austinem
10. Panama - rozvrat a vraždění v zemi způsobil nikým nevolený diktátor Noreiga podporovaný Moskvou a Kubou
11. Guatemala - konflikt započal po totální devastaci země marxistou Guzmánem, kde se do sebe pustilo několik marxistických gerillových skupin
12. Dominikánská republika - občanskou válku vyvolali marxisti za vlády Bosche
13. Granada - komunisti podporovaní Moskvou vyvolali občanskou válku když se do sebe pustila umírněné marxistické křídlo vedené Bishopem a radikální marxisti vedené Coardem a později Austinem
14. Irák - socialistickou revoluci s podporou Moskvy vedl diktátor Husajn, v první válce kde se angažovalo USA napadl Kuvajt ve druhé tajil ZHN, které se tam našly viz článek na Wiki Válka v Iráku a byl ohrožením pro celý svět atd.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:24
Re: co by za takyto
v iráku žádné zbraně nikdo nenašel, opět lžeš wikipedisto >:D
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2016 21:26
Re: co by za takyto
Koukám, že mistr Wikipedie opět úřaduje. Fakt musíme tyhle tupce snášet pořád dokola?
Kdykoli se objeví článek o ruských autech, namísto diskuse o autě samotném jsem tupci cechblog a topten zatáhnou své mindráky...
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 21:43
Re: co by za takyto
je smutné, že pro svůj hysterický fanatismus nevidíte , že to byla odpověď, ubezpečuji vás, že takové jako vy lhát nenechám, neotvírejte daná témata nedostanete argumentačně po hubě
nejvíce politických kydů tu má Barrichello
1. 2. 2016 22:53
Re: co by za takyto
A bolševický "tupec" Barik ti nevadí, že? :-)
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:18
Re: co by za takyto
Brzdi chlapče, brzdi.....
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 07:17
Re: co by za takyto
Věcná argumentace je bolševismus, nevážený Arese? Pak se hrdě hlásím k bolševismu!
4. 2. 2016 09:39
Re: co by za takyto
"..tak zrovna afganistan je rozesranej diky komunistum." co ja si matne pamatuji o imperiu nad kterym nezapadalo slunce ...tak to jeste komunismus jeste nevymysleli, ale Afghanistan se uz vtenkrat po*sral [odkaz]
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 19:20
Re: co by za takyto
Toto je web o autech odpovím vám, ale už se držte tématu, kterým jsou auta.
Obahaceni jsme, protože socialističtí diktároři
https:// cs.wikipedia.org /wiki/Seznam_socialistických_států
rozpoutali v uvedených zemích občanské války v Sýrii jim pomáhá likvidovat civilisty Rusko.
[odkaz]
[odkaz]
Ve sféře vlivu, které velmoci byli země tábora socialismu jako Sýrie nebo Líbye?
Která velmoc podporovala Socialistickou stranu arabské obrody, ze které vznikl IS?
Která velmoc v Sýrii pomáhá IS, když likviduje její opozici?
Která velmoc svým vývozem socialismu a následnou okupací zdevastovala celý Afghanistán, zabila až 2 miliony civilistů a 5 milionů donutila k emigraci?
Jako odpověď na ageresivitu jaké velmoci se islám radikalizoval a byl založen Talibán a Al-Káida?
Více o roli SSSR/RF v muslinských zemích zde:
[odkaz]
Štrougal-Saddám
[odkaz]
Husák-Assad
[odkaz]
Husák-Kaddáfí
[odkaz]
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:43
Re: co by za takyto
to je web o autech a proto sem furt taháte politiku. jasně. Proř nepíšete pod škodovky a německá auta že němci byli fašisti, přivedli Lenina k moci, tím že ho dostali do Petrohradu a platili mu to.
Proč tam nepíšete že sou to mago** co tahaj do Evropy ekonomický uprchlíky a teroristy >:D >:D >:D
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 12:27
Re: co by za takyto
asi proto, že pod škodavkami neonanuje takové hovado jako vy (jinak se nadá nazvat ten, co tu zaplavil diskusi politikou a píše výše uvedené)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 13:15
Re: co by za takyto
Chudáčku, kdo tady začal první s politikou?

Nebyl si to ty, topten, Arese a další ???

Myslí ti to vůbec a umíš číst?
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 14:08
Re: co by za takyto
jako vždy vy a jako vždy máte nejvíce politických komentářům, já jsem odpovídal
2. 2. 2016 07:44
Re: co by za takyto
Ty jseš fakt magor. Jen doufám, že ne nebezpečnej.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 08:20
Re: co by za takyto
Copak, pán obdivovatelem říše? >:D >:D >:D
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 14:22
Re: co by za takyto
okolo Ljublanky jich jezdí určitě dost, o tom žádná, ale u nás už máme na lepší auta a nemusíme je vyvařovat generálkovat jak v rozvojovém Rusku, tento šrot stojí pár důchodcům v garáži protože se tu 40 let prodával hlavně tento šrot
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 14:28
Re: co by za takyto
Jasně, třeba na HTP v holobytu se švihadlama nebo na svého času Fabii Junior s dírou v plaubce a nelakovanýma nárazníkama. to byl přímo etalon >:D
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 14:35
Re: co by za takyto
plivete na naše auta a vychvalujete ruský šrot, nedivím se smrdutý bolševiku, vy jste byli vždy vlastizrádi
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 14:55
Re: co by za takyto
Naše? Chtěl si říct německá >:D

Já škodovky skutečně v olbibě nemam, ale rozhdně tu nechválím jen ruská auta, především tu chválím ameriky a některé další vybrané.
1. 2. 2016 16:56
vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
"Vítej primitive
Vidím, ze zase predvádís chování na úrovni lidského odpadu v plné kráse. Ubohé nenávistné slinty zamindrákovaného primitiva.

Ostatne co ocekávat od syna kriminálníka.

Jo a treba ve Francii je Dacia v Top 10. A to dokonce dost vysoko v Top 10"

************
gilgite, nebud takovej srab a pojd do diskuse
tady
[odkaz]
není zadnej model dacie v evrope v top20
musim rict, ze me samotného to docela prekvapilo
Rozbalit vlákno
9
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:30
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
Bež ich vysmiať do najbližšieho showroomu Dacie. >:D Potom sa zastav v Seate a zotri ich, že Sandero sa predáva lepšie než ich kľúčové modely. Neviem o čo ti ide.
1. 2. 2016 17:37
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
to je zoufalost srovnávat se s nekym, kdo ma ještě horsi prodeje
cekal bych aspoň srovnani s 20. fabii
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 17:53
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
A čo teraz, že sa Fabií (ide o nový model mimochodom) predalo za minulý rok 159 927ks a Sandier 147 497ks? To je rozdiel troch priečok. Pre koho je to zúfalý výsledok?
1. 2. 2016 18:00
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
porovnavas model, u kterého vyroba nabihala se zabehlym "lowcost" modelem a presto se toho "lowcost" modelu prodalo min
navíc fabia není hlavnim modelem skodofky
když porovnas sandero s citigo, rapidem nebo superbem, tak sandero na počet mozna dokonce vyhraje
se divím ze te to nenapadlo
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 19:47
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
Veď sám si chcel aby som Sandero porovnal s Fabiou. 8-s
1. 2. 2016 17:49
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
Pokud dobře vidím, není v TOP20 ani jeden BMW. To musej bejt šunty...

Toptene, ty poslední dobou musíš inhalovat rovnou z vejfuku od kvalitního TDI s vykuchanym filtrem. Jinak si ty tvoje slinty nedokážu vysvětlit.
1. 2. 2016 17:55
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
dokonce ani Rolls-Royce
co to znamena??
ze drahých a luxusních aut se az tak moc neprodava z toho duvodu, za na ne většina lidi nemá
a na druhym konci jsou levny a jednoduchy auta, který se neprodavaj, protoze je většina lidi nechce
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 01:07
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
Gilgit už má zmapované i naše příbuzné? Tak to potěš koště, docela síla, řekl bych.
2. 2. 2016 08:51
Re: vzkaz od gilgita ze zahrobi do me schranky:
Jako spravny soudruh ma zmapovane sve protivniky, aby s nimi mohl zatocit po delnicku.
1. 2. 2016 17:03
xray
moc pekny držím palce ...vzhledove to jde a technika to se uvidí aspon má svoji což vagenškoda ne ;-)
Rozbalit vlákno
33
1. 2. 2016 17:05
Re: xray
není to nahodou technika renault/dacia??
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:51
Re: xray
od renaultu resp. dacie je jen podvozková platforma, motory, man. převodovky a kastle je ruská, automaty sou německé ZF nebo u starších Lad japonské.
1. 2. 2016 18:04
Re: xray
no vidíš, ruskyho tam toho tolik není.
a co now-haw ??
proc to ti rusaci, jakožto udajna svetova velmoc, nevyvinuli sami??
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:19
Re: xray
Proč FCA nevyvinula sama převodovky a proč je kupuje od němců ZF? Bejt tebou, pošlu hned to turína dotaz Serjožovi Makaronovi, jak si dovolil nevyvinout americkou anebo italskou převodovku >:D

A proč výrobci nákladáků používají motory cummins, detroit diesel, caterpillar, převodovky eaton, fuller, spicer a proč si nevyvinou svoje vlastní >:D
1. 2. 2016 18:34
Re: xray
kupujou je od svejch - od imperialistu, kteří je vyvinuli
proc je rusaci taky nekupujou od svejch - od komousu??
tedy krome byvale polorozpadle CCCP ještě KLDR, kuba, venezuela??
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:36
Re: xray
V rusku není komunismus, jestli ti to neušlo. Halo, budíček, prezidentem už není soudruh Gorbačov >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:37
Re: xray
V KLDR taky žádný komunismus není, ve Venezuele už taky v podstatě ne. Zbývá ti Kuba a Vietnam, typické automobilové velmoci jako třeba Jamajka a filipíny >:D >:D >:D
1. 2. 2016 18:59
Re: xray
všechno země, s komunistickym myslenim
dnes mozna diktatury
byl nekde pokus o realizaci komunistických myslenek, aniz by tam netekly potoky krve?? a podarilo se to nekde dotahnou do vitezneho konce a předehnat imperialisty??
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:08
Re: xray
A on tady někdo obhajuje komunistický režim v SSSR a zejmna bolševiky (bolševici skončili s přichodem chruščova, pokud je ti známo) nebo kde? Kdo jako?

Vy furt vytahujete komunisty jakmile je řeč o něčem ruském. vám už z těch bolševiků totálně hráblo, to je dobrá schíza teda >:D >:D >:D
1. 2. 2016 22:59
Re: xray
"Bolševici skončili s příchodem Chruščova" >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Tak tomu říkám sebevražedný zásah na komoru! >:D Takže Chruščov provedl "kontrarevoluci" a od jeho příchodu k moci SSSR přešel k demokracii a tržnímu hospodářství a KSSS se v roce 1953 vzdala moci?! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:12
Re: xray
Znáš rodzíl mezi bolševikem, komunistou, socialistou, menševikem, trockistou atd? Nebo říkáš bolševici všem? Měl by sis to trocu nastudovat >:D >:D >:D
1. 2. 2016 23:20
Re: xray
Takže podle tebe se mohou ruští komoušové nazývat "bolševiky" jenom do smrti Stalina? To je vskutku originální myšlenka, jenom nevím, kde jsi k takové blbosti příšel. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:25
Re: xray
můžou se taky nazývat třeba i dneska, pokud se hlásí k éře Lenina a Stalina.

Pokud je ti to známo, tak bolševici berou Chrušova jako zrádce a jako někoho díky komu začal rozpad a zrvrat komunismu a sssr.

Přečti si o tom něco. To samé Gorbačov.

Takže ten kdo by se hlásil k odkazu chruščova nebo gorbiho se asi logicky nemůže nazývat bolševikem. A Brežnev, tam je to takový mix.

A bysme nebyly jen u sojuzu, tak jiný druh komunismu hlásal zase Che Guevara atd který sověty moc nemusel a dost často se s nima neshodl. Atd atd. byli bysme do do pátku. Přečti si o tom něco
2. 2. 2016 08:55
Re: xray
Chruscov v podstate zaznamenal prohru s USA.
Jinaou soucasny diktator Putin obdivuje Stalina i Lenina a smele kraci v jejich stopach.

EDIT: Dekuji Barichello za minus.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 08:34
Re: xray
Chruščov spolu s Kennedym hlavně zabránili 3 sv. válce...

Navíc za svou éru zažil takové prohry jako první raketu s více motory ve vesmíru (R7), první umělou družici na oběžné dráze (Sputnik) , prvního živého tvora ve vesmíru (lajka) a prvního člověka ve vesmíru (Gagarin).

Krásné prohry s USA, že >:D >:D
3. 2. 2016 09:04
Re: xray
Chruscov nicemu nezabranil, ten jen delal ramena, byl to prave on kdo vyhrozoval 3. svetovou valkou (zdokumentovano odposlechem) a nakonec si moc dobre uvedomoval, ze tuhle valku by prohral. Rus v podstate prohral i blokadu zapadniho Berlina a naslo by se toho vice.
Zajimave, jak si vyberes jen to co se hodi. Ano s tim co pises mas pravdu, ale tim uspechy celeho sovetskeho kosmickeho programu konci. Mimochodem tyto uspechy jsou vykoupeny mnoha mrtvymi, coz bylo vzdy peclive zatajeno.
Myslim, ze uspechy USA v programu Apollo a nasladne mise raketoplanu spolehlive zastini pocatecni uspechy sovetu.
Vyborne clanky na toto tema jsou na technet.idnes.cz, doporucuji nastudovat.

P.S. Snazis se hezky, to se musi nechat.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 09:22
Re: xray
Já myslím, že první rozmístili rakety američani, že. Cituji" Rozbuškou pro horký podzim roku 1962 se stalo rozmístění amerických raket středního doletu Thor (dosah 2 400 km) na území Velké Británie (60 ks) a raket Jupiter (dosah také 2 400 km) v jižní Itálii (30 ks) a současně v severním Turecku (15 ks). Jestliže případné zjevné zahájení amerického úderu proti území SSSR vedeného dálkovými bombardéry nebo strategickými raketami poskytovalo velení sovětské armády čas na vyhodnocení situace od několika hodin po alespoň 30 minut, zkrátily nové střely umístěné v Evropě reakční dobu na pouhých 600 sekund. Sovětské ozbrojené síly dostaly v roce 1961 od amerických střel středního doletu v Itálii a Turecku šach."

Je tedy jasné, že Chruščov musel odpovědět a opověděl rozmístěním raket na Kubě.

Jinak co se týče komsického programu - američani měli všechny trumfy na své straně - Von Brauna s veškerou výkresovou dokumentací a celým jeho týmem a několika desítkama rozmontovaných raket V2, sověti získlai jen pár raket a zbytkové vědce a techniky, proti Von Braunově týmu druhá kategorie.

Jenže Koroljev se rozhodl na němce nespoléhat a po sérii neúspěchů startu v rusku postavené V2 šel vlastní cestou.
A spolu s Gluškem tvořili dobrý team.

Ano úspěch se pak zastavil, návrat mezi elitu přišel až s eněrgijou a Buranem, ale to už bylo na konci éry kdy pak gorbi s Jelcin tyhle projekty pohřbili.
4. 2. 2016 09:48
Re: xray
"...v jižní Itálii (30 ks) a současně v severním Turecku (15 ks..." Dekuji!!
Uz jsem myslel ze to tu budu muset napsat ja sam... sobe... si. Jasne ze Kuba byla sovetska odpoved na ty americke rakety v Turecku a nejen tam. Nekdy v te dobe meli soveti i toto [odkaz] jako pojistku ze vyhodi do luftu celou planetu.... :-!
4. 2. 2016 09:43
Re: xray
"..Zbývá ti Kuba a Vietnam.." Haloooo! To bych necekal...a co ta mala komunisticka Cina? ;-)
1. 2. 2016 18:47
Re: xray
nou-hou pobavilo >:-[] :yes:
1. 2. 2016 18:59
Re: xray
pisu jak mi zobak narost
:-)
4. 2. 2016 09:50
Re: xray
nepises ...rika se knof-hau >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 10:44
Re: xray
v NSA se říká knaf-haf >:D >:D
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:31
Re: xray
vypadá to na nutnost navštívit očního lékaře, pokud je toto pěkné: [odkaz]
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:48
Re: xray
toho navštiv ty, když neorznáš rez od vosku a bahna >:D >:D
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:57
Re: xray
soudruhu a nebude to zlato, tak jak je zlatem krytý rubl aktuálně v kurzu 75 rublů za bezcenný jeden dolar
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:00
Re: xray
Nebude soudruhu. Jinak ropa pořád 35 co, a všude už hlášky at lidi další zlevnování bezínu a nafty nečekaj. Naopak. Pokud dojde k dohodě o omezení těžby, sou ceny na 45-50 usd. A pokud je ti známo, rusko má letošní rozpočet postavený na ceně 50 usd za barel.
Ten ekonomický krach Ruska ti asi nevyjde co
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:03
Re: xray
tak to má váš velicí trpaslík v Kremlu špatné sny, pod 90 USD za barel smětujete k benkrotu: [odkaz]
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:14
Re: xray
Kdybys uměl aspon googlit - " Při stanovení letošního deficitu ve výši tří procent hrubého domácího produktu Rusko počítalo s cenou ropy 50 dolarů za barel."

[odkaz]
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:24
Re: xray
takové zbožné přání propagandy, ale realita je někde jinde a vašich 50 USD za barel také:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:28
Re: xray
Tak ruská propaganda už je i na aktuálně.cz

To už soudruzi pronikli všude. To jim ty rozvědky pracujou vid.

Plány na tomovku a vodíkovou bombu Vám ukradli, v 50. letech v USA spolupracovníky kgb tisíce američanů >:D Není to ostuda? >:D >:D
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:34
Re: xray
proč by měla být ruská propaganda na Aktálně, Aktuálně cituje Ruské vládní zdroje, jejich důvryhodnost je jak těch z dob SSSR, reálná čísla jsou zde:
[odkaz]
reálné dopady na život zde:
[odkaz]
1. 2. 2016 18:26
Re: xray
$50 za barel = schodek 3%
vyrovnany rozpocet = $82
vzhledem k objemu co rusove tezi je rozdil přes $100bilionu (tech amerických bilionu),
tedy dnes cca 8bilionu rublu (tech ruských bilionu)
otázka jak moc to je prikrasleny
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:18
PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
[odkaz]
přídáme-li k tomu pověstnou rusku "kvalitu", zmršit i to co okopírujou nebo koupí licenci (Dacia), tak to bude Lada potřebovat dotace od státu dalších 10 let
viz foto Vesty po několika měsících:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 17:50
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Foto z které není jasné co je to za ato, práh zřejmě zničený neodoborným zvedáním na heveru. Viděl sem daleko horší prahy a zničené dokonce i ofiko servisy, které to neumí zvedat
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 17:56
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
jasně soudruhu, to nemůže být rez, na sovětském autě
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:02
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Může to být rez. Ale jen idiot by dal na fotky kde prezentuje novinku zrezlé auto.
A nikdy nemůžeš vědět, jak k t korozi došlo. Tuhle sem viděl 2001 MB ML a ten byl vepředu shnilý tak, že bodnout do blatníků šroubovák, seš skrz. A nikdy předtím sem ML takto zrezlé jinak neviděl.
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:04
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
už to tak neprožívejte, snad jste si už dnes na pohanku vydělal
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:10
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Mě platí soudruh Putin ve zlatě? Tos nevěděls? >:D
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 18:12
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
jasně že věděl, vy všichni v RF se topíte v bohatství jaké by vám západ mohl závidět, píšou to na Sputniku
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:15
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
My nejsme v RF, my sme KGB Praha >:D Tos nevěděls?
1. 2. 2016 18:27
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
No, podle tvých příspěvků, kterými tady vše ruské neustále křečovitě obhajuješ, to tak fakt vypadá! >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:32
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Já obhajuji od počátku jen ruskou techniku jako odolnou, robustní a nenáročnou, přesně jako byla svého času ta americká.

Kdybyste do toho Vy jako vždy nezatáhli politiku, nepadlo by tady o ní ani slovo.

Zbytek je pouhá ironie a dělaní si prčy z fanatických , zaslepených antikomunistů a bojovníků proti rusku, kteří si ještě myslí že je studená válka a maj na stěně kalendář z roku 1978 >:D A vidí vše černobíle přesně podle americké propagandy, přitom si neuvědomují, že používají způsoby jako ti bolševici a stalinisti, které tak nenávidí. Krásný paradox.
1. 2. 2016 18:50
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Mě se líbí, jak tu někteří vnímáte ten svět jen v černé a bílé... chápu, život je pak o dost jednodušší :-!
1. 2. 2016 19:03
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
No fakt je ten, že toho "bílého" na současném putinovském Rusku fakt moc není... :'-(
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:10
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Takže Putin je vlastně komunista a ty západní společnosti působící v Rusku, oligarchové, podnikatelé atd je jen kolektivní halucinace.

Aha, už mi to začíná být jasné.

Vám dneska došly prášky, že >:D >:D >:D
1. 2. 2016 23:11
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Komunista už možná není, ale rozhodně dostal výchovu od KGB a tito lidí už své názory většinou nemění po celý život. Že z toho vypouští Marxe a Lenina na jeho totalitním, antidemokratickém a vůčí Západu nenávistném myšlení nic podstatného nemění. :-! Kdyby mohl, celý bývalý východní blok by znovu slupl jako malinu, aby nás Rusko opět mohlo ekonomicky vysávat a politicky ovládat. :-!
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:17
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Jasně, takže komunista je i ten, co vlastně nejede podle Marxe a Lenina, podle komunistického manifestu, proletariátu atd.

V podstatě Kaddafi a Husajn byly taky komunisti a není vlastně komunista i Obama? Nekteří američani říkaj že je málo pravicovej, tak bude asi taky komunista. Vlastně i Kennedy byl pro některé komunista.

Celý svět je plný zlých komunistů a jen Vy jste správní hoši.

Tady je zas dneska kabaret >:D >:D >:D >:D
1. 2. 2016 23:28
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Jak jsem řekl, komunisti už v Rusku od roku 1991 nevládnou, ale s nástupem Putina je ruská společnost opět stále víc svírána diktaturou, která ovládla většinu sdělovacích prostředků, snaží se cenzurovat kulturu, neziskové organizace, opozice je ze všech sil umlčována a když si někdo nedá říc, dostane v lepším případě po hubě a v horším vězení, kulku nebo radioaktivní čaj. Prostě staré, v rusku dávno osvědčené metody! A ruku v ruce s upadající ekonomikou je ruská společnost dnes a denně jejich propagandou štvaná proti všemu západnímu. Ne náhodou už mladí chytří Rusové v posledních letech po statisících emigrovali do západní Evropy či do USA a tento trend bude dále pokračovat. :-! Takže skutečně ideální země, kterou ty tak obdivuješ! ;-)
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:35
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
zato bodrý opilce Jelcin, taky bývalý komunista - byl hodný hoch vid, tomu jak nalili stakan, tak odkýval západu všechno. Ten ti nevadil že. Akorát to má jeden problém že za něj šlo rusko to toálního úpadku a chaosu.

Jinak si zas krásně vymýšlíš, já tu někde obdivuju Putina? Kde prosím tě.
Putin není žádná moje modla a vzor a je mi upřímně šumák.
Mě vadí černobílej pohled na svět stejně jako je to u té ruské techniky.

Ste jak komunisti naruby - tehdá každý kdo nebyl komunista byl šaptný nebo mimimálně podezřelý, u Vás kdo neplive na rusko jen špínu je komunista nebo agent Kremlu. Fakt úsměvné, připomínáte mi povídka Šimka a Grossmana, kde byl rotmistr Nusle a ten dával pod rohožku miny všem, kdo neměli rádi zelenou a nepil mlíko, nebo se mu zdálo málo zelené >:D >:D >:D >:D

Váš bratr >:D >:D >:D
1. 2. 2016 23:46
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Bariku sorry, ale svými příspěvky sis tady vybudoval image fanatického ruského advokáta a fňukače po starých pořádcích před rokem 1989. Já takové lidi spíš lituju, protože už jim toto úchylné politické zaměření většinou vydrží až do konce života,ale chápu, že pro někoho jsou tvé názory jako rudý hadr na býka. Je to samozřejmě jen tvoje věc, ale nedív se pak, že tady vyvoláváš takové ostré reakce. Zdaleka ne každý tady totiž má na bývalý komunistický režim tak pozitivní vzpomínky, jaké jsi tady nedávno zmiňoval v případě tvé rodiny... :-!
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:51
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Já sem fanatik a vy ste co?

Jak vidíte nápis rusko, máte červeno od očima, zatmění mozku a vidíte všude kolem jenom bolševiky. HAHA.

Jasně, my sme byla jediná rodina, kterou komunisti pustili za hranice čssr a kteou nezvařeli. Ted u o červený karkulce. A ve straně nikdo nebyl a děda je zrovna moc nemusel. A babička se o politiku nezajímala, a druhému dědovi sebrali nákladák a autodopravu a musel ho dát do jzd. Ani jeden typický dělník a proletář >:D

A já jako typickej komunista drandící americkým autem a posouchající Shaniu Twain. Teda ze mě by měla Semelová takovou radost, že by jí asi švihlo.

Opravdu komici tady
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:02
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
A že provokuju? Já rád provokuju, rád provokuju fanatiky, zabedněnce, lidi co nemaj páru co plácaj a sou přesvědčený jen o své pravdě.

A je mi úplně jedno jestli se jedná o fanatiky do dieslu, německých aut, americké politiky, nebo hatery benzínu, americké a ruské techniky atd

To že vyskakují jak čert k krabičky o něčem svědčí

>:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:55
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Znáš ten vtip?

Paní Merekelová, na hranicích stojí 5 milionů uprchlíků. "No jestli sou ze Sýrie, tak je pustet dál: Ne madam, sou to Němci a chtějí ven"

Tak takhle nějak bude vypadat útěk na západ ....on to bude spíš útěj ze západu >:D
2. 2. 2016 00:16
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Zamyslel jsi se třeba někdy nad tím, proč ti uprchlíci chtějí jen do Německa, do Velké Británie či do Švédska? Proč třeba, když jsou tak zoufalí, nechtěji do Ruska? Spousta místa, ve východní části vysloveně slabé osídlení... Odpověď zní, protože do takové chudé, zaostalé a nesvobodné sakrabonie nikdo emigrovat nechce, dokonce ani ti největší zoufalci! A proč je Rusko tak neoblíbené a má ve světě tak příšernou image? Popřemýšlej trochu, třeba na to jednou příjdeš! ;-)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:22
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
A proč nechtějí do řecka, itálie, portugalska, španělska, švýcarska, k nám, a zemí býva soc bloku?

Jasně, protože sou všichni chudí nebo nejsou tak vymaštění jak pošahaní skopčáci, švédi a britové a nemaj tam takové sociální systémy a výhody. Švédsko už je na pokraji občanské války, lidi se tam bojí, média lžou, policajti maj zakázano něco dělat a sami se bojí.

To je dream country, úplně ideál. Švédky se přebarbují z blond na černovlasý a bojí se jezdit metrem a vlakem >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:25
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
A obdivoat Německo? Zemi která může za všechny prů*ery v Evropě za posledních 150 let?

Děkuju.....to budu obdivovat radši Burkinu Faso než bývalý fašisty co si ted hrají na humanisty. Země co vítá uprchlíky a přitom dle svodek bylo 1000 útoků na ubytovny imigrantů. Policie co má nařízeno nezasahovat a média co lžou.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 07:21
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Já vím, proč nechtějí do Ruska. Protože tam by se s nima nikdo nemazlil, na rozdíl od pitomého západu a sebevrahů z EU! Neboj se, oni tam taky mají své přistěhovalce, ale dost tvrdě si je hlídají a hlavně - neživí je z peněz pracujících.
Kdybys zvedl rudý závoj a trošku přemýšlel, trošku více četl a neomezil se jen na hloupoučké štěkání, znal bys i takové věci. Jenže plácat hloupá hesla je snadnější, než číst, že, Arese?
Avatar - praděda7
2. 2. 2016 20:32
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Rudoši nesmí přemýšlet....musí jen plnit rozkazy.......... >:D >:D >:D
2. 2. 2016 05:51
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Kdo tě za ty žvásty platí? Nedovedu si představit, že by jsi to dělal zadarmo. nějaká neziskovka?
2. 2. 2016 09:54
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Jasně, platí mě nějaká neziskovka, financovaná americkými dolary, třeba americká ambasáda v Praze! Tobě už taky pěkně hrabe, už myslíš jako Putin! >:D >:D >:D >:D
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 23:08
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Jsou to oficiální fotky pro novináře, je to rez a nejsou idioti. Jen je to prostě rezivé už když to vyjede z linky a pro rusaky je to standard. Trocha rzi má konzervační účinky. A za ty prachy co bys chtěl.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:14
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
HAHAHA. Sme se zasmáli.... :no: :no: :no:
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 23:40
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Ta fotka pro novináře je přímo na lada.ru několikrát dokonce i ve vyšším rozlišení než ten můj výřez! [odkaz]
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:45
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
taky to není žádná rez alep špína
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 23:05
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Vždyť je to můj výřez udělaný z galerie fotky č 29 xraye viz můj první příspěvek!
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2016 21:29
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Proč jsi takový d€bil?
3. 2. 2016 13:59
Re: PROČ JE TO TAK HNUSNÝ?
Vyjímečně s tebou souhlasím. Větší designérskej pazdrát jsem dlouho neviděl. 8-s
1. 2. 2016 18:31
A co boční airbagy?
V článku se vůbec nepíše o jiných, než čelních airbazích, o hlavových ani nemluvím. To nejnovější Lada, vyráběná od roku bude mít jen 2 vaky, nebo na ty ostatní autor zapomněl?
P.S. Je velmi zvláštní, jak málo se svými parametry liší ty dvě první verze motoru 1,6 l, přitom rozdíl ve zrychlení z 0 na 100 km/h je citelný. Čím to? Jiné převody?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 18:51
Re: A co boční airbagy?
Zapoměli .....Vesta je má, není důvod proč by je nemělo XRay

Driver's airbag.
Front passenger's airbag (which can be switched off easily in case you need to put child safety seat on the front seat).
Side airbags in front seats backrests.
Electronic stability control (ESC) with anti-slip control in case the forward or rear axle drifts, the system adjusts the speed of each wheel separately to stabilize the car's position.
Driver's and front passenger's seat belts have pretensioners and force limiters.
Alarm signaling switches on automatically together with doors release when airbags get activated.

[odkaz]
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:21
Tak mi povězte
co je na tomhle špatnho proti Dacii nebo Fabii v základu
[odkaz]

Sandero
[odkaz]

Fabia
[odkaz]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 19:30
Re: Tak mi povězte
realita, skutečná kvalita oproti fotkám
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:40
Re: Tak mi povězte
Vy jste v tom seděl? Já mam odjeto docela dost v Oktávii I, takže vím co je to kvalita >:D >:D

víc sociální auto (pokud se bavíme o základu) těžko pohledat. A materiály taky fakt špička
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 19:52
Re: Tak mi povězte
Stačí si šáhnuť na monitor predsa. :-!
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 21:56
Re: Tak mi povězte
>:D >:D >:D >:D

Nová móda? Místo osahavačů palubek olizovači a ochamtávači monitorů jo? >:D >:D :yes:
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 01:12
Re: Tak mi povězte
Zajímavé, občas jedu v Classicu, který má dokonce i tu pověstnou sociální verzi inteiréru, a na materiály si IMHO fakt stěžovat nelze.

Jinak samozřejmě hodnotit kvalitativní úroveň interiérů takhle od monitoru je celkem zcestné.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 01:16
Re: Tak mi povězte
Já toho najel právě v Classicu dost.

Ty kvalitní materiály asi tak odpovídaj Aleru což je posmívanej americkej plasták >:D >:D
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2016 01:24
Re: Tak mi povězte
Měkčená palubka u social edition, o tom si Alero hádám může nechat zdát.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 01:46
Re: Tak mi povězte
Alero to má potažený koženkou.....a palubku neohmatávám >:D
4. 2. 2016 08:54
Re: Tak mi povězte
Kozenkou? Ja myslel ze to je predkozka z jehňátek? >:D
Nebo neco co nosi Karzai na holo-hlave? [odkaz]
>:D >:D
4. 2. 2016 08:51
Re: Tak mi povězte
"...mam odjeto docela dost v Oktávii I, takže vím co je to kvalita" :-O
Pardon, vazne (bez hecovani) nechapu co tim myslite - to se jako chvalite nebo si stezujete? O1 samotna je na dlouhou diskusi, anebo velice kratkou. Ja osobne uprednostnuji tu kratkou = fuc*up. >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 09:12
Re: Tak mi povězte
To byla ironie. Pokud se někomu interiér v O1 (mimo LK top verzi) líbí, tka proti gustu >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 19:38
Rapid a Vesta
Rapid 1,2 TSI 110 HP - v základní výbavě shodné s tou co má prostřední model Vesty stojí Rapid ceníkových 373 000.

Rapid je jasný lowcost, interir z tvrdých plastů , vše okradené kde se dá. A 373 táců. Vsadím boty, ža za to bude Vesta v plné palbě s navigací, automatem, v plné el výbavě a ještě je obrovská výhoda atmosféra 1,6, která má jen o 4 HP mně jak "kvalitní 1,2 TSI".
Rozbalit vlákno
51
1. 2. 2016 21:07
Re: Rapid a Vesta
Anebo lehoulince jetej Jaguar. Bude to letos tezky..
1. 2. 2016 21:14
Re: Rapid a Vesta
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 22:00
Re: Rapid a Vesta
Lepší jetej Jaguar než nová Oktávka v dehtu.....jestli jí vůbec máte >:D >:D
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 21:59
Re: Rapid a Vesta
Blázníš? To je blbost kupovat takovou ruskou prémii novou. Sotva vyjedeš s Xrayem ze salónu tak už jsi tratný aspoň půlku. Počkej na nějakého blba co s tím najede pár km a pak ti to sotva zajeté střelí za 50 talířů >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 22:00
Re: Rapid a Vesta
Kupovat nové auto znamená vždy ztrátu, jen co vyjedeš z brány >:D
2. 2. 2016 00:10
Re: Rapid a Vesta
Pro Evropu budou muset být jiné motory, které se v Rusku určitě vyrábět nebudou - budou se muset dovést z EU. cena min +30.000 (?) . Lada není vyrobena v EU čili při dovozu zaplatit clo +10%. Samozřejmě je třeba počítat i s náklady na dopravu. V Togliati není přístav, vše tedy musí jet vlakem, a na Slovensku ještě přeložit. Pokud se Lada nebude prodávat v síti Renault/Dacia další vícenáklady na dealerskou síť. Sečteno podtrženo zapomeňte na zajímavou cenu. Bůhví zda bude mít smysl to dovážet. ;-\
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:13
Re: Rapid a Vesta
proč by jako pro Evropu musely být jiné motory? V evropě prodávaná Niva má normálně 1,7 a Kalina II a Granta má normální 1,6ky jako v Rusku. Jo a Vesta se vyrábí v Iževsku, v závod Iž nikoliv v Togliatti.
2. 2. 2016 00:15
Re: Rapid a Vesta
Niva (ani jiná Lada) se aktuálně v EU neprodává.. viz. třeba lada.cz. Nesplňují právě homologaci kvůli motorům (emise)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:28
Re: Rapid a Vesta
Ježiš marja, zas někdo soudí evropskou sitauci dle lada.cz.

Sranda tady.

tohle je co?

Lada Niva Euro 6 - cena 273.300 Kč vč. DPH.

Všechny tyto nyní dovezené vozy jsou již zamluveny.|\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

[odkaz]

Znalosti místních diskuterů u ruské produkci sou opravdu tristní

[odkaz]%C3%AD-v%C5%A… />To že tady něco nemá neshopná CS Lada neznamená, že to nemaj jinde

Na mobile.de je jich tuna

to samé Kalina II - Euro 6 [odkaz]…
2. 2. 2016 00:34
Re: Rapid a Vesta
Fajn, a co je tam za motor?
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:38
Re: Rapid a Vesta
1,7 83 HP (Niva ) a 1,6 87 a 98 HP (Kalina II). Vše Euro 6. Granta to samé, tady máte slovenské ceníky [odkaz]

A ta nová 1,8 v Xray bude Euro 6 taky, to je úplně nový motor.
2. 2. 2016 00:49
Re: Rapid a Vesta
Pro jistotu tam nejsou parametry typu točivý moment nebo zrychlení. Tyto klasické motory přiškrcené pro Euro 6 budou v praxi nepoužitelné. Dacia své klasické motory zrušila už loni, protože se s tím nedalo jezdit.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 00:59
Re: Rapid a Vesta
točivý moment 140 resp. 145 Nm a zrychlení není udáno.
To je Kalina II. Granta je to samé. Na ruských strnákách u ruské verze je zrychlení 11-13 sekund dle motoru a převodovky.

Niva má 129 Nm.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 01:04
Re: Rapid a Vesta
zato litr vyhoněný turbem s toč. momentem 140, což je stejně jako má ta 1,6 od lady nebo 1,2 atmos toč. momentem 107 Nm, to bude střela. >:D
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 07:25
Re: Rapid a Vesta
1.2 HTP, to je český sen... Kam se na to hrabe nějaká sedmnáctistovka...
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 08:26
Re: Rapid a Vesta
Jojo a mámo, Tonda říkal že mu to jezdí za 5,5 >:D
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 07:23
Re: Rapid a Vesta
Proč by se s tím nedalo jezdit? Jezdit se dá i s 55 kW v malém kombi, jen to chce mít mozek a ne tupou pravou nohu. Pravda, mozek u spousty řidičů na našich silnicích zjevně zakrněl.
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 12:48
Re: Rapid a Vesta
to co tam píše ten prodejce je fantasmagorie, sama Lada píše na titulní straně toto: Vážení zákazníci od 1.9.2015 vešla v platnost nová emisní norma Euro 6. Vozy Lada Niva se v této normě začnou vyrábět pro ČR nejdříve v 1 čtvrtletí 2016. Všechny skladové vozy v normě Euro 5 jsou vyprodány.
Zdroj: [odkaz]
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 13:12
Re: Rapid a Vesta
Ty fantasmagorie, ty auta s Euro 6 sou normálně prodávaná v německu a ten prodejce z Mostu je vozí z toho německa.
Kdybys o tom něco věděl.

to že CS Auto Lada neumí něco dovézt neznamená, že se to jinde neprodává a že se to nevyrábí. [odkaz]

Tohle původně měli na stránkách lada.cz, pak to změnili na první čtvrtletí 2016.

Ale ty Euro 6 motory se dávno dělaj, projed si mobile.de a stránky německých delarů Lady a uvidíš.
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 14:03
Re: Rapid a Vesta
takže jste potvrdil, že aktuálně Lada v ČR nic neprodává a v minulosti nedokázala plynule přejít na euro 6 a měla v dodávkách výpadky, skvělé
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 14:10
Re: Rapid a Vesta
Ofiko ne, to neznamená, že ti to neumí někdo dovézt z Německa jako ty z Mostu nebo přímo z ruska vč. 5ti déřové verze či Nivy Urban či pikapu jako třeba AMC z Radíkovic [odkaz]
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 14:30
Re: Rapid a Vesta
[odkaz]

Ti už taky jednu euro 6 prodali. Takže to už máš minimálně 5ks Euro 6 Niv v čr >:D
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 14:32
Re: Rapid a Vesta
ty vole to je panoptikum hrůzy, díky za odkaz
PS: a ty ceny.... neuvěřitelné
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 15:18
Re: Rapid a Vesta
A pritom se ta firma krasne zivi nekolik let. To je zajimave vid jak je o ty hruzne Gazy Uazy Nivy a Kamazy zajem...kupuji to hlavne firmy obce myslivci stat...
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 20:03
Re: Rapid a Vesta
Zájem o ruské vozy je u nás úplně neuvřitelný:
Prodeje 2015 [odkaz]
GAZ: 0
UAZ: 2
Niva: 9
Kamaz: 0
A to si jich ještě většinu koupili dovozci a ne koncový zákazník. >:D
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 20:35
Re: Rapid a Vesta
Ani googlit už neumí, teda ty jsi dopadl....
[odkaz]

Rok 2015:
UAZ - 30 ks
GAZ - 45 ks
LADA LUV - 72 ks + 94 osobáky
Kamaz - 2 ks
Belarus - 1 ks
Ural (motorky) - 2ks

Vše nárůst oproti 2014. UAZ nárůst 375%, GAZ nárůst 346%, LADA LUV nárůst 800% a Lada osobáky pokles 1 ks. Blbý co, lháři co terénáky hledá pod osobáky, když to každý kupuje jako LUV

Ti to nevyšlo vid, demagogu

[odkaz] >:D
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 21:25
Re: Rapid a Vesta
nic takového ve vašem odkazu není
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 21:42
Re: Rapid a Vesta
Co kde není? Umíte vůbec číst?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 20:50
Re: Rapid a Vesta
Jasně, dealere, tohle sou typičtí dealeři [odkaz]
[odkaz]

Jsi lhář, demagog, propagandista a manipulátor horší jek nejkovanější bolševik řízený Moskvou v 50. letech >:D >:-[] wikipedista bez znalostí, si tu všem pro srandu, vůbec nic o tom nevíš
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 21:37
Re: Rapid a Vesta
jeden odkaz není vůbec za rok 2015 a druhý celkem 28 prodanými vozy od několika značek (to je teda terno) předaných v 2015 si odporuje s oficiálními čísly, takže nákup musel proběhnout v jíném roce
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 21:43
Re: Rapid a Vesta
v roce 2015 se prodalo 45 gazů v čr, logicky tam nejsou všechny prodané vozy protože s tím umístěním na web asi musí dotyčná firma nebo fyzická osoba souhlasit. to ti nedošlo? Já ti jen chtěl ukázat, kdo sou ti zákazníci Uazu, Gazu a Lady.
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 23:55
Re: Rapid a Vesta
ty jo, to je numero, ty se prodávají skoro jak Rolls-Royce >:D
a vedle toho zabaři od Fordu, VW, MB atd. s tisícovkami prodaných aut >:D
čím to soudruhu, že po 40 leté zkušenosti s vašimi produkty, Češi tak ostudně tyto kvalitní produkty (podle vás) nekupují >:D
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 08:38
Re: Rapid a Vesta
Projed si terén Transitem a pak Gazellou 4x4. Schválně co projede víc >:D

Jaký offorad typu UAZ má v nabídce VW či Ford? Pojd mi je ukázat >:D
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 11:51
Re: Rapid a Vesta
Transit 4x4 projede víc a hlavně dojede a nemusí každý méšíc do servisu.
Ford má v nabídce v ČR např Ranger jinak patří k nějvětším výrobcům offroadů na světě.
Koukám, že jste vynechal VW i MB a další zápaní značky jako Toyota, Nissan, Suzuki, Jeep, Land Rover atd. ty se vám do krámu nehodili co.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 12:07
Re: Rapid a Vesta
Ranger je pickup, ne offroad. Jeep má agoát Wrangler, jinak ostatní jsou SUV a Suzuki či Landrover nedělaj dodávky >:D >:D >:D
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 14:15
Re: Rapid a Vesta
Pokud se bavíme jen o ododávkách, ne typech aut, které byly ve vašem odkazu, tak na faktu, že tu vaši ruskou *** téměř nikdo nekupuje nic nezměníte. Oproti desetitisícům prodaných západních dodávek.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 12:01
Re: Rapid a Vesta
Jojo.

Tak v Lednu 2016 3 Lady prodané (ale ofiko se žádná neprodává vid) a k tomu 9 Uazů a 1 Gaz. >:D >:D So značky co v lednu neprodali nic nebo třeba 1 ks
Takový Jaguar prodal 10 aut, lexu 8 a Alfa 2 ks.

Sranda co. A to maj tovární zastoupení, tyhle ruská auta sem sou dováženy nepřímo
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 15:08
Re: Rapid a Vesta
Baríksu souhlasím, je to velká pr-de-l srovnávat individuální dovoz Lad s prodeji oficiálních zástupců prestižních značek světa jako je Jaguar nebo Lexus. To člověk musí mít v hlavě pořádně vymyto.
A kolik že prodalo oficiální zastoupení Lady aut v lednu, prozradím ti to Barísku = 0 >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 15:27
Re: Rapid a Vesta
Jenže data v SDA jsou jak za ofiko tak i nidividuální a šedý dovoz víš, milánku >:D

Takže pokud prodá Ofiko Lexus 8 kousků a Neofiko Uaz 9 tak jediný kdo může brečet je ten Lexus a smát se garážníci od AMC z Radíkovic >:D
to samý značky jako Cadillac, Alfa, Dodge, chrysler, Lancia, jaguar atd. atd.
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 17:12
Re: Rapid a Vesta
Barísku to těžko, porovnávej oficiální dovozce: Lada 0, Lexus 8
A vůbec jaký objem finančních prostředků je 9 UAZ a 8 Lexusů? >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 21:39
Re: Rapid a Vesta
Žádný těžko, Dodge, Chrysler, Aston Martin, rolls žádný ofiko dovozce nemaj a přesto tam figurují, to samé s ruskými vozy
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 12:41
Re: Rapid a Vesta
:yes: :yes: :yes: šach mat pro ty ruské servili, neuvěřitelné, že ani po těchto faktech nedrží hubu viz www.lada.cz :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 13:12
Re: Rapid a Vesta
Si pomatenec s neověřenými informacemi
2. 2. 2016 09:06
Re: Rapid a Vesta
Ale jo snaha se ceni, ale neumim si predstavit kdo by dal prednost Veste pred Rapidem. Mozna slepy a hluchy ?
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 09:08
Re: Rapid a Vesta
Jasně, Rapid to je zázrak. rozeber si to někdy, budeš valit oči co je to za lowend >:D
2. 2. 2016 09:21
Re: Rapid a Vesta
Pokud by jsi cetl moje prispevky, ja byl mezi prvnima co Rapid odsoudil, ale oproti Veste nabizi mnohem vice, jak co se tyka designu, motoru (snad nove TSi jsou v pohode), kvality.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 09:25
Re: Rapid a Vesta
Pro spousty lidí bude výhodou osvědčená atmosféra než podivné TSI opředené skandály s praskajícími řetězy.
2. 2. 2016 09:31
Re: Rapid a Vesta
A predstav si, ze existuji i jini vyrobci, kteri s turbmotory nemaji problemy. Treba takovy Ecoboost od Forda.
Atmosfera je take udelat spatne, historie je toho dukazem.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 13:08
Re: Rapid a Vesta
Vše jde udělat špatně ale nemam info že by se Ladě ty motory nějak kazily.
Kolik stojí základní Ecoboost ve focusu >:D Sme trochu někde jinde.
4. 2. 2016 09:08
Re: Rapid a Vesta
"Rapid to je zázrak. rozeber si to někdy..." to se da rozebrat?? Ja myslel ze to drzi pohromade s 2 tubami Kanagomu... >:D Pro Neznalky ze Slunecniho mesta: [odkaz]
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 09:11
Re: Rapid a Vesta
Všechno se dá rozebrat, horší je to pak složit když je to dělaný z papundeklu a po 5letech se to rozpadá pod rukama >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
1. 2. 2016 21:45
pekne
a velmi sikovne auto..... razvor to ma vacsi ako ( O2 alebo teda yetina ) a pritom je to kratke ako bezne male auto ( cize je to dlzkou jasne kratsie ako golfik ci astra ) ... v meste a na parkovisku sa s tym bude sikovne pohybovat.... je to take sandero stepway na sposob lady ale paci sa mi to popravde viac ako dacia... aj ked sandero je tiez pekne..... xray ale ma nieco viac ako len bezny maly hatch.... posobi na mna inak ako len zdvihnute sandero.... pride mi uz geneticky od zakladu ako seriozny maly crossover ;-) .... a nahodou celkom stylovy... tie preliaciny na boku karoserie su ozaj jedinecne... a lade davaju nadych originality ..... interier jednoduchy ucelny nic viac to auto ani nepotrebuje .... a rozhodne zaujimavejsi ako to co vidime vo fabii alebo v sandere ....

ja som optimista..... len nech to privezu k nam.... motoristi prave taketo nieco hladaju.... nie kazdemu treba mx5ku ci E 500 alebo superba v kombiku.... ja tu vidim velky potencial.... to auto je svojim sposbom dokonale.... prakticke jednoduche a dokonca aj stylove.... lada :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - cechblog
1. 2. 2016 21:48
Re: pekne
Aby ta servilní óda na tento hnus [odkaz] byla celá, ještě vám na konci schází zvolání:
Sláva SSSR na věčné časy!
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 23:38
Re: pekne
tobě to nějak chybí vid.....si zapívej, nestyd se [odkaz]
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 07:24
Re: pekne
Tak... jako zarytý komunista se nám odkopal už v minulé diskusi, teď to už jen potvrdil. Většinou ti nejtvrdší komunisté se pak tváří jako největší bijci.
Avatar - Googlit
1. 2. 2016 21:55
Re: pekne
Vzal jsem všechny tvoje tečky, které si v příspěvku použil, seřadil je tady pěkně za sebou: ..... ... .... ..... .... .... .... ... ... ..... .... .... ..... .... .... .... .... a došlo mi že mají jediný účel. Posíláš šifrovanou recenzi Xraye do Kremlu >:D
Avatar - Barrichello
1. 2. 2016 21:59
Re: pekne
To je sovětská verze morseovky kterou vymyslel Ivan Čárkin Tečkov. Jak můžete být tak neznalý soudruhu, vy jste nečetl knihu o úžasných sovětských vědcích, objevitelích a vynálezcích?
Jménem republiky Vás lidový soud odsuzuje k deportaci do Sýrie >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
1. 2. 2016 22:05
Re: pekne
ale co by :-) .... ja si len tak pisem ... a popri tom spievam... tititi tatata tititi ;-)
Avatar - pumpkin
1. 2. 2016 22:07
Re: pekne
Je mi ľúto pán Googlit, ale nezvládli ste tento IQ test. Do vybodkovaných miest ste mali doplniť vhodné slová. >:D
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 01:45
Velký test XRay
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2016 09:08
Re: Velký test XRay
pekne auto.... taketo nieco u nas velmi chyba.... po odchode relativne lacnej SX4ky a v minulosti oblubeneho ignisu... tu vidim velku prazdnu dieru .... lebo nova vitara je predsa len kusok drahsia ( asi o 3000 eur ) a robustnejsia ako jej predchodca SX4 ktora bola celkom dostupna ..... jedine sandero stepway tu operuje v tychto vodach a to ma uz tiez nejaky ten piatok na trhu za sebou ....

ak pride xray k nam... tak je to horuci kandidat na to aby som sa o neho zacal vazne zaujimat..... do buducna hldam jednoduche sikovne auto... najlepsie s kusok zvysenou svetlostou a minimalnymi prevismi ... na druhej strane chcem ale aj nieco napadite tvarovo zaujimave ... a hlavne robustne pakticke co vydrzi nase cesty..... nieco mi vravi ze xray moze prekvapit... a hadam u nas v lete uz bude.... moc som na to auto zvedavy ...mohlo by to byt konecne aj nieco pre mna :yes:
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 09:09
Re: Velký test XRay
Otázka je, jaké dovozce nasadí ceny....napoví německý trh, tam bude hádám nejdřív
2. 2. 2016 09:13
Re: Velký test XRay
Kluci ja vam tu vzajemnou lasku preju, jen skoda ze v Rusku vase velka laska nenachazi pochopeni.
Dovoluji si odhadnout, ze prodeje budou, no spise nebudou. Tak zase nic.

Pozor - aby nedoslo k omylu, ja nepreju nic spatneho automobilce Lada, ale je nutne si priznat, ze na zapadnim trhu takoveto auto nema sanci.

EDIT: Dekuji Barichello a H/K za minus.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2016 09:32
Re: Velký test XRay
vies ako sa perfektne predava sandero v spanielsku alebo aj vo francii? lada moze prekvapit.... ano... nadalej bude jej prioritou domaci trh ..... nikto necaka ze xray zvalcuje sandero alebo captur ci clio vo francii ci v spanielsku .... ale nas trh bude zase pestrejsi zaujimavejsi a mnoho ludi caka prave na taketo jednoduche dostupne a sikovne auto..... popravde uplne bude na zaciatok stacit ked pride aspon k nam na slovensko cesko madarsko ( proste ta vychodnejsia cast strednej europy ) ..... mozno to fakt nebude pre nemcov.... ale ak bude u nas ... tak mi je to potom jedno ci ho maju alebo nemaju aj v nemecku alebo povedmze na islande ... to uz neovplyvnime...... ak pride k nam tak moze prekvapit... mnoho ludi jazdi stale este v autach ako felicie fabie prve punta ci tie druhe tretie generacie corsicky ... ale nemaju na nove holatko za 12 tisic ako uzasny rapid s tsi bez vybavy ... tym moze auto ako xray velmi posluzit... ulice su plne felicii starych fabii golfov 3 a 4 a inych dnes uz vcelku veteranov.... rozhodne lepsi bude novy xray ako starucke fabie s htp alebo feldy ci corsy punta a podobne... ja by som xray hned bral... velmi atraktivne stylove a moderne posobiace auto .... citit z neho tu spravnu energiu :yes:
2. 2. 2016 09:49
Re: Velký test XRay
Srovnavat Dacii a Ladu nelze, zvlaste pokud je Dacia prodavana nekde jako Renault. Frantici moc dobre vedi, ze je to jen prevleceny Renault se starsi technikou, zatimco Lada je az moc ,,ruska".
Mnoho lidi ceka na takoveto auto ? Mozna pokud by ho davali zadarmo, jinak to tve ,,mnoho lidi" budou jednotky a pri trose stesti desitky.
Lide co jezdi v hodne starych autech na nove proste nemaji, takze nedosahnou ani na novou Ladu a pokud nasetri na nove auto, koupi neco s lepsi image, aby ukazali sousedum, ze nejsou socky.
Promin, radeji Golfa 3 (4) nez toto.
Pokud si ho chces koupit, kup ho a ver mi, ze budes na silnicich vyjimecny.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2016 09:15
Re: Velký test XRay
ano mas pravdu... zase je to o cenach.... a o tom v akych specifikaciach a motormi k nam vobec dorazi .... ale ja si nepotrpim na nejake super turba ani vykony ci megavybavy ..... takze kludne nech tam supnu nejaku osvedcenu 1,6tku a daju tam aspon klimu central .. el okna je to.... bohate si s tym vystacim ... hlavne nech je to cim jednoduchsie a spolahlive auto :yes:

ak bude cena na urovni sandera... nie je o com... bude to u nas hit ... ci uz mlade rodiny studenti dochodcovia... aktivni mladi ludia .. ktokolvek... zaber tohto auta je fakticky neobmedzeny :yes:
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 09:44
Re: Velký test XRay
Chjo... škoda, že se v té ruštině moc nechytám...
2. 2. 2016 09:09
nechapu
Teda fakt se bavim tim, jak tu nekteri jedinci pisou obdivne o teto plechovce. Nezlobte se na me, ale to auto vzhledove a technicky je minimalne 15 let pozadu a nezmeni to ani airbagy a ESP ani dotykova obrazovka.
A klidne minusujte, me je to jedno.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 09:15
Re: nechapu
skutečně 15 let?

[odkaz]

[odkaz]

Před 15 lety vypadal auta nějak takhle. Děsná podoba >:D
2. 2. 2016 09:29
Re: nechapu
Prvni verze BMW X5 na svou dobu vypada paradne a bylo to takove velke prekvapeni. Ciste tvary, bez nejakych hnusny prolisu plus dopnene odpovidajicim motorem.
Fabia sedan tu jsi sem dal ciste ucelove a chapu to, ale ta byla urcena pro trhy v Indii, Cina, kde maji sedany nejradeji. Doporucuji jeste sehnat obrazek Suzuki Swift sedan, taky moc povedeny.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 09:40
Re: nechapu
Je vcelku jedno, co sem dá, protože designový projev dnešní doby je roku 2000 velmi vzdálený. Je to doba Octavie I, Golfu IV, prvního Focusu, tlamatých Peugeotů... to už je dnes opravdu přežitek.
Technická řešení odpovídají dnešní době. V tom případě bys mohl říci, že 15 let pozadu je celý mainstream, protože všichni používají věci, které byly vyvíjeny nebo vyvinuty kolem roku 2000. A ne, foukanou dvanáctistovku nepovažuji za moderní řešení.
2. 2. 2016 10:04
Re: nechapu
Focus v prvni generaci roku 1998 byl designovy sok v nizsi stredni a nedavalo se mu zpocatku moc sanci, ale opak byl pravdou. Jenze i na takovy vystrelek byl designove vyvazeny. To se proste o novych modelech Lady rict proste neda. V Rusku to bude fungovat, tam bylo vzdycky vsechno jinak, ale na zapad od nich to fungovat proste nebude.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 13:03
Re: nechapu
Přesně tak, Design vozů před 15 lety byl úplně jiný než dnes.

Je jedno z jaké země jsou. Dej si 2001 Focus a 2016 focus, dej si 2001 Alero a 2016 Cruze, dej si 2001 Mazdu a 2016 Mazdu. Prostě úplně něco jiného. Takže Vesta ani Xray fakt nepodovídaj autům z roku 2001
4. 2. 2016 09:15
Re: nechapu
Fuj tajbl, to jsem se zklekl! Uz mit to nedelejte bo me trefi schlak. >:D
To bych ja zase musel odpovedet na to tim, co lizaci litru v kombiku miluji: [odkaz] Das ist Auto! >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2016 09:17
Re: nechapu
to auto vyzera podla mna lepsie a zaujimavejsie ako nejedna tuctova nudna udajne premiova skatula .. ale vsetko je vec vkusu samozrejme ;-)

rovnako vesta.... najkrajsi maly sedan sucasnosti... celkom s prehladom ... konkurencia je zrazu uplne bezmocna ... lada ide spravnym smerom :yes:
2. 2. 2016 09:26
Re: nechapu
Bud jste uplne slepy nebo zaslepeny. V obou pripadech je mi vas lito.
Oznacit tento automobil s temi prolisy za lepsi a zajimavejsi muze jen slepec.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2016 09:38
Re: nechapu
Mně je líto hlupáků, kteří by pořád chtěli diktovat, jaký kdo smí mít názor. Ale třeba z toho vyrosteš...
2. 2. 2016 09:53
Re: nechapu
Ja neco diktuji ? Jen pisi svuj nazor a libit se ti nemusi, proto ho sem nepisu.
Zklamu te, nevyrostu na to uz je dost pozde.

EDIT: jen si minusujte kluci hrrrrrrr na me
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2016 09:39
Re: nechapu
ale preco? mne sa xray paci.... keby to malo logo lexusu tak by to bola pecka ze? ;-) ale kedze je to lada tak zrazu je to zle a skarede ze jo .... pozname
2. 2. 2016 09:53
Re: nechapu
I kdyby tam byl znak Bentley, bude to pro me hnusna plechovka.
4. 2. 2016 09:17
Re: nechapu
"..byl znak Bentley, " A co znak TESLA motors, eh? Alebo TDI zaklinadlo v chromu? :-!
2. 2. 2016 12:41
Sprosta diskuze
No, koukam ze tady je samej zamindrakovanej cechacek co si honi ego... K autum skoro nic, pulka lidi tady nevidela ani Fabii aniz by v ni jela.

Ale dobre, jezdim do Ruska celkem casto, vidim jaky to tam je. Pro evropske oko jsou nektere veci nepochopitelne, ale funguji, a lidem to vyhovuje.
Reknu vam jednu vec: v Rusku problemy nejsou, protoze nad nima nikdo nefnuka jako tady. Lidi se s nimi vyrovnaji a hledaji reseni. Rychle a funkcne. A proto tam ani neni potreba svoboda slova, nikdo tam nekeca, ale jedna.

V Praze se vyhradne obklopuji Slovaky, Rusaky, Ukrajinci aale i cizinci ze Zapadu. Jsou rozumni, pracoviti, prijemni jako lidi a nehoni si ego na jednu znamou montovnu v MB ze jsou pupkem sveta. Se zamindrakovanymi cechacky uz ani nechodim na pivo, stejne ty diskuze jsou primitivni.

Nesouhlasite? Tak si prectete diskuze zdola nahoru.

;-)
Rozbalit vlákno
34
2. 2. 2016 12:58
Re: Sprosta diskuze
Ja se jen divim, ze do takoveho raje nikdo nechce.

Asi nejvetsi perla, ze tam neni potreba svoboda slova, tim jsi to cele fakt zazdil.
2. 2. 2016 14:54
Re: Sprosta diskuze
Tak si vygoogli kolik tam zije treba Nemcu podle statistik, a urcite tam nedelaji uklizecky jako Cesi v Britanii. 10 mln imigrantu ti prijde malo?

Dokonci i antirusti Polaci tam uz jsou, jinak nemeckych a francouzkych firem je tam dost :) Jen Cesi si stale ... na Nemecko, ale dobre, to znamena jeste nejsou zdejsi podnikatele mentalne dospeli delat velky business nejen v idealnich podminkach ale i tam, kde je treba se trosku adaptovat.

A k cemu je tobe svoboda slova tady, kdyz max co umis je spinit vsechny tady v diskuzi? Ve vlade sami byvali komousi, EU narizuje nesmysly, migranti stoji za dverma, Cech se chlubi svobodou slova. Koukam ze od roku 38 se ta mentalita vubec nezmenila.
Avatar - white label
2. 2. 2016 20:49
Re: Sprosta diskuze
A kolik ti v tom roce 38 bylo, pamětníku? Nebo sis to jenom někde vygooglil? Kdybys náhodou něco z minulosti/historie nevěděl (nebo zapomněl), oni ti to tam všechno rádi vysvětlí, včetně našeho "osvobození" v r. 68.
3. 2. 2016 08:29
Re: Sprosta diskuze
Pokud se ptas k cemu je svoboda slova, nema cenu na tebe ani reagovat.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 08:40
Re: Sprosta diskuze
Svoboda slova je k tomu, aby si, když na tebe v mhd v Mnichově zaútočí skupinka migrantů a ty to oznámíš na polici mohl na net napsat, že ti řekli že s tím nemůžou nic dělat.
Ale je ti to platný jak Batovi cvičky >:D >:D
3. 2. 2016 09:06
Re: Sprosta diskuze
Za svobodu slova tu lide umirali a je neuveritelne sproste, ze se tomu vysmivas.
Ale proc se divim, kdyz mezi nami chodi lide, kteri maji volebni pravo a se slzou v oku vzpominaji, jak za komunistu bylo lepe.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 09:15
Re: Sprosta diskuze
Já se vysmívám současnému stavu západních zemí, jejichž vlády nepracují pro dobro a blaho svých občanů, ale chrání v podpstatě násilníky, nájezdníky a vyžírky a místo podpory vlastních lidí, podporry porodnosti, podpory seniorů, dětí a nemocných cpe peníze jinam.

Tomu se směju a směju se těm, kdo si tohle nechaj líbit.
3. 2. 2016 09:21
Re: Sprosta diskuze
Oni bohuzel politici ztratili uplne kontatk s realitou a bohuzel si mysli, ze konaji dobro v ramci cele zemekoule.
Ja jen doufam, ze volici jim brzo ukazou, ze se myli.

Takze se jen vysmivas a sam nedelas nic. Nebo uz doma pises zvaci dopis jako nasi soudruzi v 68, aby nas opet zachranili ?
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 09:25
Re: Sprosta diskuze
A jeje, zas někdo kdo myslí že přijedou ruské tanky. Nepřijedou, budete si to muset vybojovat sami, v ulicích.
Pokud v Evropě hrozí nějaká válka, tak je to Občanská válka.....
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 11:54
Re: Sprosta diskuze
Zklamu tě bolševiku, nikdo socialismus a vládu Rusa vybojovávat nechce. Jen proto tu byly ruské tanky.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 12:09
Re: Sprosta diskuze
Si to nějak nepochopil.......to byla rakce na ty co se bojí že přijedou rusové, nepřijedou, co by tu dělali.

Ta občnaská válka bude imigranti vs. původní obyvatelé.....je to jen otázka času. Napětí v Německu, Švédsku, Francii či Británii už krásně eskaluje
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 14:17
Re: Sprosta diskuze
Co by tu stepní asiaté dělali? Kradli a instalovali svou vládu, tak jak to udělali po 1945 a pořád se nemůžou smířit, že nás jako kolonii ztratili.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 15:17
Re: Sprosta diskuze
To už by tu byli, kdyby nás chtěli obsadit. Si to představujete jak Hurvínek.
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 16:22
Re: Sprosta diskuze
To tožko! Jste z NATO posraní až za ušima. Jinak byste tu už dávno byli.
Pokladnu prázdnou: [odkaz]
Výzbroj máte zastaralou o 30 a více let.
Aktuální nejlepší stroj ve výzbroji máte Su-37, což je modernizovaný Su-27 vyvýjený v 70 letech jako odpověď na McDonnell Douglas F-15 Eagle, ostatně dodnes nemáte letedlo, které by se vyrovnalo F-15, které bylo dokonce vyvýjeno na přelomu 60-70 let, takže po 44 letech jste nedokázali sestrojit srovnatelné letadlo!!! O technologii stealth, kterou nedokážete ani okopírovat po 33 letech ani nemluvě.
3. 2. 2016 16:41
Re: Sprosta diskuze
Sranda je v tom, ze na tobe je videt jak se proste nemuzes smirit s tim, ze v tomto svete neznamenas nic. A fakt nechapu kdo jsou "vy" podle tebe a s kympak mluvis...

Kdyz uz tak chces kritizovat, tak ukaz co dokazes udelat lip? Vzdyt co se tyce techniky Evropa rusakovi nesaha ani po kotnik. Kdybys byl aspon zid nebo amik, tak to jeste pochopim...

Vzdyt vole mas jen monterky a lopatu, za cenu par piv udelas vsechno co ti pan rekne. A je uplne jedno. kdo to je. Proste jakmile mas nad sebou autoritu, po...res se a odpovis: "Ano pane". At uz je to Nemec, Rusak anebo Cech co mel trochu vic pile a rozumu nez ty.

A o tom tady mluvim ty nulo. Bez si montovat svoje Skodovky anebo Hyundaje, bude z tebe vic uzitku.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 18:12
Re: Sprosta diskuze
Jasně, Su-30MKI, 35 a 37 nemaj na F-15 a evropské stroje a proto při společném testu indů a britů byly suchoje lepší co se týče manvérovatelnosti a možností letadla.

[odkaz]

Jo a rusové nemaj stealth [odkaz]
Suchoj T-50 (PAK FA) je co? [odkaz] milý wikipedisto

Bylo vyrobeno 5 prototypů a dělá se šestý, probíhají intenzivně testy a zkoušky a letos má být zařazen do výzbroje a od příštího roku začít sériová výroba.
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 18:58
Re: Sprosta diskuze
Ve tvém odkazu z iDnes se indové s žádnými F 15 nepoměřovali ulhaný a trapný bolševiku.
O britských stíhačkách jsem nikde nepsal hysterko, ale o amerických.
Jo stavíte 6tý prototyp stealth bolševiku, 33 letech po USA, tak to jo Ivánku, jen stavte a až jej budete mít ve výzbroji, tak napiš. >:D >:D >:D
PS: od prvného letu F-117 v 1981 do výzbroje to USA trvalo 2 roky, copak se děje bolševiku, že první let T-50 byl před 6 lety a stále jej nedokážete dodělat, čekáte na součástky z Vesty/Dacie >:D >:D >:D
3. 2. 2016 19:18
Re: Sprosta diskuze
Ted jsi si nabehl, protoze tento test byl velmi zajimavy uz tim, ze F-15 museli mit vypnutou celou radu elektronickych systemu. Ono jde hlavne o to, ze F-15 ma vetsi dosah zbranoveho systemu, takze nez se priblizi na dohled, budou se letouny SU valet v plamenech na zemi - to uz jsi tak nejak zapomel dodat.
Mimochodem ta tvoje slavna T-50 neni stale v bojovem nasazeni a jeste dlouho nebude.
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 19:32
Re: Sprosta diskuze
hlavně to ani nebyly F-15, ale Eurofighter Typhoon, bolševik zkouší jak se z toho vylhat a jak píšete, byl to test osobních střetů, ale ty v době výzbroje letadel s raketami dlouhého doletu a technologiích kdy piloti MiG a Su ani nevidí protivníka na radaru jsou minulostí
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 08:49
Re: Sprosta diskuze
F15 a F16 sou stejně zastaralé bedny, jako ty Su-30-37 nebo Mig 35. Žádná novinka.
4. 2. 2016 09:26
Re: Sprosta diskuze
"...O technologii stealth, kterou nedokážete ani okopírovat po 33 letech ani nemluvě.." Mam pro tebe spatnou zpravu sokoliku, stealth nefunguje, to je verejne tajemstvi. Cetl jsi neco o Tamara? [odkaz]
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 14:29
Re: Sprosta diskuze
Sdělte tuto informaci Rusku, Číně, Japonsku, Francii, Británii, zemím, které vyvýjejí letadla stealth. Budeta za hvězdu. Podobně jako Srbové, kteří si vymysleli, že Tamara funguje proti stealth, aby zamaskovali zrádce v řadách NATO, který jim prodal letový plán, více o údajeném zachycení stealth zde: [odkaz]
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 14:45
Re: Sprosta diskuze
čína stealth leatadlo sestřelila.

U2 byly taky nesetřelitelné vid, aspon se o nich toto tvrdilo, dokud jim jich rusové a čína několik nesundali >:D
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 14:57
Re: Sprosta diskuze
Barísku, nevím o tom, že by někdo tvrdil, že je U2 navždy nesestřelitelné. Hlavně když je to letadlo z 50 let. Na stealth prostě radary v letadlech nemáte, nedokážete je vidět, jste v pr-de-li, tečka.
Po 33 letech jste technologii nedokázali ani okopírovat, jak je u vás nejčastější. Vaše nejmodernější letadla Su 37 nedosahují parametrů F-15 z přelomu 60 a 70 let, tečka. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 09:32
Re: Sprosta diskuze
špatné zprávy molodče, ropa 35,60 a dolar klesá.... >:D
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 14:34
Re: Sprosta diskuze
Barísku, to je opravdu fancinující, aktuálně 1 dolar za 78,6 rublů ještě před několika dny za 74. Zase posilujete? Jak řikal trpaslík z Kremlu >:D >:D >:D
Ropa klesá Barísku, ne že stoupá, dnes aktuálně 34,6 a ne 35,6 jak píšeš >:D >:D >:D
3. 2. 2016 10:28
Re: Sprosta diskuze
Ale prosim te... Umirali lidi, ti lidi drzeli huby a krok, jako vsude jinde. V roce 89 se omezil tok penez z krachujiciho SSSR a z komousu se najednou udelali obdivovatele zapadnich hodnot. U volantu zustali ti sami, akorat museli uctivat noveho sponzora.

K tomu roku 68, kdyz uz nechapes ze ruskej "pozdejsi okupant" musel probojovat skoro celou Evropu aby se jen do Evropy dostal, tak se aspon podivej na Band of Brothers a cim vsim prochazeli americti vojaci.
A ano, je to hanba ze vice nez 10 statu s populaci vice nez 100 mln si stahli ocasy a nechali se okupovat nemeckymi vojaky, nektere s nimi dokonce i kolaborovali.

Takze kdyz mi nekdo rika neco o vyznamu svobody slova, jen tak dal. Doufam ze Zeman bude podruhy prezident aby takovi jako ty konecne pochopili ze kecani na netu k nicemu neprizpiva!
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 14:26
Re: Sprosta diskuze
a to tato bolševická *** má v jiných příspěvcích plnou hudu demokracie, ten má v hubě vždy to co se mu hodí, ale bude první kdo bude uvazovat provazy, aby na nich pověsil své oponenty, jen za jiný názor, kdyby mu Rus dal možnost a instaloval ho k moci
3. 2. 2016 16:44
Re: Sprosta diskuze
Ty si rikas "Oponent"? Vsak i provazu bude lito, nikdo te proste nebere vazne, uz to pochop. Stejne kdyz se stane pruser, nedokazes nic jineho nez nadavat.. A proto jsem psal vyse, ze se takovym primitivum snazim vyhybat se.
Avatar - cechblog
2. 2. 2016 14:09
Re: Sprosta diskuze
á první příspěvek tak to vypadá, že si zdejší bolševik založil další nick
Avatar - Barrichello
2. 2. 2016 14:12
Re: Sprosta diskuze
Trpíš schizofrenií??
2. 2. 2016 15:11
Re: Sprosta diskuze
Takze podle tebe Moravak, co nema rad cechackovsvi a radsi se obklopuje rozumejsimi lidmi ikdyz jsou z jinych zemi, je hned komunista a bolsevik? Zajimalo by me co je podle tebe treba Nor nebo Sved? Divoky kapitalista se spravnymi liberalnimi hodnotami?
Avatar - praděda7
2. 2. 2016 20:44
Re: Sprosta diskuze
......vypadá to na celý cheersquad...................... >:D >:D >:D
4. 2. 2016 09:20
Re: Sprosta diskuze
"..Slovaky, Rusaky, Ukrajinci ale i cizinci ze Zapadu. Jsou rozumni, pracoviti, prijemni jako lidi a nehoni si ego..." Absolutne souhlas za cely paragraf! :yes:
Avatar - Igithegreat
2. 2. 2016 16:26
Slusne vozitko
Pokud bude za ceny do 250tis., ve slusne vybave, tak proc ne :-) libi se mi ty 1,6 a ne nejake 1,2 ci 0,9 co jsou v Dacii. Celkove na mne pusobi hodnotneji i interier nez u Dacie. Takze, proc ne :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
2. 2. 2016 20:46
Re: Slusne vozitko
Jo, 250tis.........ale rublů.......... ;-)
2. 2. 2016 21:36
Lada - Audi medzi low-cost triedou.
Lada môže byť v EU zaradená ako vyššia rada v triede low-cost.Niečo ako má koncern umiestnené Audi,alebo Citroen DSko.V žiadnom prípade neporovnávam Ladu s Audi.Opakujem pre istotu ešte raz : V žiadnom prípade neporovnávam Ladu s Audi a ani s DS. Uvádzam to len ako príklad na porovnanie.Ak sa bude Lada predávať v EU možno ju bude chcieť Reno zaradiť trošku vyššie v triede lacnej Dácie.
Rozbalit vlákno
2
3. 2. 2016 08:25
Re: Lada - Audi medzi low-cost triedou.
Vyssi rada v low-cost ? Proboha v cem je vyssi ?
3. 2. 2016 19:01
Re: Lada - Audi medzi low-cost triedou.
Normálne,nenormálne som sa tu bál prezentovať svoju "tézu" o luxusnej triede low-cost. Zatiaľ je to dobré,ako hovoril Paul Newman,to je ten čo mal mamu od Michaloviec.Ešte ste ma neukameňovali,nezaradili medzi rusofilov,mentál a iné triedy.Prosím ak sa chcete k danej téme zapojiť , stačí napísať: nesúhlasím s tebou a ani s tvojou hypotézou. :-) Viem, je veľmi jednoduché v anonymite naložiť diskutujúcemu čo sa vojde na papier/monitor.
3. 2. 2016 08:59
Vyšší třída v low-costu?!!
No, vymyslet "prémiový" low cost, to tu ještě fakt nebylo! >:D To už konkureješ místní celebritě GTI, který kdysi přišel se "supermainstreamem"! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
3. 2. 2016 10:38
Re: Vyšší třída v low-costu?!!
Kdyz uz slusne vybavena Fabie stoji kolem 400 tisic... Ale stale je to prd auto, misto nehoz si muzes koupit 3lety Golf a uzivat si. Takze podle me je to vsechno stejny low-cost a nema cenu resit jestli nektera tyto auta jsou "premiova" nebo "lepsi".
4. 2. 2016 09:32
Re: Vyšší třída v low-costu?!!
"...prémiový" low cost, to tu ještě fakt nebylo!"
Aaaale bylo, asi jsi mrknul: Cena v testované výbavě: 500 700 Kč
Více na [odkaz] >:D
4. 2. 2016 14:48
Re: Vyšší třída v low-costu?!!
Jo, tak to máš vlastně pravdu! :-) :yes:
4. 2. 2016 19:40
Re: Vyšší třída v low-costu?!!
To máš svätú pravdu. :yes: >:-[]
Avatar - chetoos
5. 2. 2016 09:16
Ruský auto
Lada X-ray je dle mého názoru nadprůměrné auto značky Lada. Když si vzpomenu na auta jaké vyráběla před deseti lety, je to neskutečný krok dopředu. Myslím si, že stále to bude s kvalitou ruských aut kolísavé, ale určitě bude odolné. Jestli je konstruováno na ruské cesty a podmínky, tak určitě to auto vydrží i 20 let. Všichni tady píšou, že velkým problémem je koroze. U Japonských značek bývalo zvykem, že rezly již po dvou letech. Viz. první Mazda 6, Toyota Corolla.... a z novějších aut první Dacia Logan, Hyundai Elantra.. Dodnes prodává Lada Niva má velké problémy s korozí již po dvou letech provozu. Kdo se věnuje péčí o karoserii, podvozku a dutin má vystaráno. A to že je tohle auto odolné a zvládne téměř vše, a že u nás jezdí tyto auto které mají 15-30 let života v těžkých podmínkách tak to není zlé. I já u svých aut ošetřuj podvozek UBS plastem a s korozí nemám problémy. Jedná se vyloženě o daný kus a péči majitele. Někdo rovněž každý rok natře výfuk nerezovou barvou a má klid. Ty prahy u X-ray mi vypadají spíše podřené a obouchané jak auto testovali. Ano jdou tam vidět i malé zrnka rzi, ale když podřete auto, holý plech chytne hodně rychle. Ano antikorozní ochrana nebude úplně nejlepší, ale myslím si, že to auto vydrží hodně. Navíc vypadá dobře, má dobrou cenu a i v Evropě vypadá konkurenceschopně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - cechblog
7. 2. 2016 02:55
Re: Ruský auto
žádné ruské (licenční jako Lada které, ale vycházelo z Fiatu) auto vám nevydrželo 20 let pokud ho stále neopravujete a pokud nějaké auto stále opravujete, tak takové auto vám vydrží 20 let každé a ještě si užijete kvalitní a důstojné svezení a ne jako v Ruských sračkách
Avatar - Barrichello
8. 2. 2016 09:01
Re: Ruský auto
žádné staré auto 20 (let a víc) vám nevydrží pokud ho nebudete pravidelně opravovat a ošetřovat před korozí >:D
a u nových nevydrží elektrika a alektronika >:D >:D >:D
Avatar - MGRR
7. 2. 2016 10:24
Já jim držím palce, na laciné auto vypadá dobře.
Kdyby to mělo jiná loga, polovina černopuntíkářů by závistivě slintala.

S logem Skoda dokonce díra v monitoru. Postkomunistická země by trhala prodejní rekordy a vždy kasíruje západní VW.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
7. 2. 2016 11:10
Niko auto nezná, ale většina ví, že je to šunt...
Karel Čapek napsal: „Nikdo si nesmí myslet, že je něco víc nebo něco lepšího než ten druhý. Možná, že toho má víc v makovici, možná, že nosí lepší košili, možná, že má fortelnější ruce, možná, že má větší bicepsy, ale tohle všechno ho jen zavazuje. Jen ho zavazuje k tomu, aby toho udělal víc a tím i víc pro ty s menšími bicepsy a s horší košilí. “
Rozbalit vlákno
0