vhodne jedine na dialnice lebo ak prideme na okrsku tak aj mazda mx5 so 105kw spred 10tich rokov mu da na frak v kazdej zatacke ;-) a este bude zrat 3krat menej. Pridete do mesta pride prvy retarder alebo jama a mate neprekonatelny problem, tieto neprakticke auta su vsak tak krasne ze im to casto odpustime ak na ne mame. Problemom teda nie je spotreba a maly kufor alebo tvrdy podvozok. problem je nizky podvozok a mizerna praktickost pri beznej jazde mimo okruh kde aj ten najmensi retarder alebo najmensia prekazka znamena neprekonatelny problem. Staci ze budu frezovat asfalt bude nerovnost a som skoncil s takym autom, dacia sandero je urcite praktickejsie ;-) auto
mam sportiaky rad ale prakticke sporiatky ako mustang, carrera, aston martin vantage, mercedes SLS alebo jaguar XKR ktore sa daju pouzivat denno denne bez toho aby som odbil spojler alebo suchal podvozkom po ceste alebo aby ma vytriaslo az mi zuby vypadaju. Jednoznacne som za cestovne sportiaky ako carrera a aston martin :yes: , tie tvrde nizkopodlazne skrupiny ako ferrari a lambo mi teda nevonaju ale kazdy sme ini ;-)
Jakto že by si mazda neškrtla? On nemyslel že to auto bude rychlejší jako o motoru ale jako na našich silnicích lambo by zastavilo u každý dirky aspon tak jsem to pochopil já. Jinak super už se těžim až si jednou takový auto koupim sice ve snu ale neva :-)
tak u nas jo ale on nespecifikoval ze u nas ostatne tady by to i na tech dalnicich stalo za h... jinak na nemecky nebo rakousky okresce by si ta mazda opravdu ani neskrtla...
nelíbí se mi,sice technicky je to pro VW výkladní skřín toho nejlepšího,klobouk dolů ale auto jako takové se mi nelíbí.
A kdybych si kupoval Italský supersport nekoupím "prasopsa" ale Ferrari
No po shlédnutí videa musím říci, že řidič má v zatáčkách setsakra co dělat auto vůbec udržet...
Mazda MX-5 ho v zatáčkách v žádném případě neudolá, na to opravdu takové koule némá, nemá ho ani nej roadster Boxster co se se zatáčkama mazlí... ;-)