Kdepak je upoutavka na nove cislo Autotipu? Stejne jako minuly tyden, je v nem vysledek dlouhodobeho testu na 100 000km, na ktery tady byla upoutavka minulou sobotu.
Tentokrat ovsem vysledek zrejme nekoresponduje se zajmy sponzoru tohoto webu, tak je ticho po pesine... 8-s:no:
Ulakomil som sa na šikmooké parametre, ktoré ostali žiaľ na papieri. Takú chybu už v živote neurobím. Našťastie už nie som odkázaný kupovať sajrajt z rákosia ako voľakedy.
Určite vieš lepšie posúdiť ako ja, na čo som odkázany ...
Menil som 3 ročné "nové", za 3 ročnú "herku" :-O
Fakt som si pohoršil keď som prešiel z i30 na E61.
Odan: sportovní motory se staví zcela jinak. Mají velké vůle, aby se snadno vytáčely. 3000ot lusk 7000ot. Proto taky tolik ty sportovní auta žerou. S nějakým 400HP 2t sedanem můžeš jet z bodu A do bodu B za 12L. Kdežto se 400HP 1,1t plackou pojedes stejným stylem za 18L. V těch abnormálních otáčkách při sportu to zas pak nevadí, komprese nestačí utéct.
No to je možné, ale platí to i pro Lambo?
Přece jen je to motor, který dá 50tkm bez generálky, takže musí být i relativně civilně konstruován. Nemůžu nikde najít servisní příručky, ale dost pochybuju, že by motor Aventadoru měl větší vůle (jaké vlastně má3 na mysli?) než třeba takový TSI.
Toto vypadá už moc přeplácaně a daleko méně exkluzivně. Výkonnostně sice budí respekt, za tu cenu bych se ale ohlížel jinde - třeba u Porsche nebo Ferrari.
Co má výrobce rozpláclých brouků jako konkurenci k Aventadoru? Porsche udělalo za svou historii snad jen dva supersporty - 959 a Carrera GT. A ani jeden už jako nový nekoupíš. Jinak mít finance na supersport já, koupil bych si Noble M600. :yes::-)
Proti Aventadoru? Chudinka, vždyť ji zadupe. Turbo/ GT2 jsou na úrovni Gallarda. A pěkně s ním umí vytřít podlahu, jen co je pravda (záleží samozřejmě, jaké ročníky porovnáváš).
O tom, kdo by koho zadupal do zeme nema cenu diskutovat, tato dve auta nejsou konkurenti. Jak uz bylo receno, Lambo ma ponekud jinou auru, nez to Porsche.
Kazdopadne lambo ma lepsi zrychleni i vyssi maximalku.
Patří Aventador do supersportů? Ano! Patří Porsche 911 GT2RS do supersportů? Ano! Proč by tyto dvě auta neměli být konkurenty? Že by díky vyšší exkluzivitě Lamborghini? V tom případě by ale ani Mercedes A nebyl konkurencí pro Golfa, BMW 3 nebylo konkurencí pro Hyundai i40 atd...
Jasně, že se zákazník nebude rozhodovat mezi Aventadorem a 911 GT2 RS, záleží pouze na jeho prioritách. Na závodění po okruzích je jednoznačně lepší Porsche, na jízdu do práce taky, zatímco Aventador se hodí spíše ke vzbuzování pozornosti ostatních a na závody ve sprintu.
O snazší ovladatelnosti bych tedy nemluvil. Proto mám to auto rád, protože na něm nic snadného není. Nevím, kdo by z nich na okruhu vyhrál, hodně záleží na řidiči a nemám žádné porovnatelné časy od továrních jezdců. Za sebe mohu říct, že bych si hodně máknul, abych v GT2 RS zajel lepší čas než v Aventadoru. Nejsem ani Walter Röhrl, ani Timo Kluck.
Zkus si to přečíst znovu a znovu, třeba desetkrát, možná ti to dojde. Pro pomalejší: Nikdo nepopírá, že Porsche umí udělat rychlá auta, ale o to tu nejde. Jinak bys rovnou mohl přihodit GT-R.
Záleží, jaké kritérium používáš. Dnešní 911 jsou rychlejší než byla Carrera GT. Pokud to chceš honit po okruhu, tak u Porsche dobře nakoupíš. Ale to není zrovna definující charakteristika podobných aut. Pokud ti však jde o drama a to okolo, tak máš smůlu. Porsche nic takového nedělá.
Aventador je 10x lepší na limitu je mnohem lépe ovladatelný,murcielágo pokoušet na limitu není moudré,má tuny přilnavosti,ale když se tam přilnavost překročí seš mrtvej,kdežto s Aventadorem lze hladce klouzat i na limitu, Aventador je podobný Murcielagu to jo,ale jsou jiná auta
Ty jsi s těmi auty jel že říkáš taková moudra? :-) V příspěvku jen říkám, že se mi Murciélago více líbilo, připadalo mi exkluzivnější. O ovladatelnosti nepadlo ani slovo.
Nějaké spojení VW a Lamborghini je jen formalita, naopak nemčouři si půjčují od Lamba komponenty a dávají je do toho rádoby supersportu pro dámičky (ano R8), protože se na Italy nikdy nechytali a chytat nebudou >:D Jen ubozí čecháčci si razí stále stejnou cestu předsudkem o italské kvalitě. Člověk, který má otevřené oči ví, že nejlepší technika a zejména motory (V12 Ferrari a Lambo, V8 Ferrari) pochází z Itálie. O designu a charakteru ani nemluvím ;)
Motory pro Lamborghini vyvíjí (popřípadě se podílí na vývoji) quattro GmbH. Audi pak pro Lamborghini vyrábí některé komponenty (jako bloky, nebo klikové hřídele) ve své motorárně v Maďarsku.
Jedna ze zajímavostí L539 (motor Aventadoru) je, že používá vícebodové vstřikování, aby splnil Euro6. Kdyby použili přímé, musel by mít filtr pevných částic (ten je těžký a zhoršuje výkon). Popřípadě by si musel půjčit trik známý od Toyoty, nebo Audi - přímé a vícebodové zároveň (také těžké).
Ano, bloky a kliky dělají pro V10. V12 rozhodně nedělají do posledního dílu. Jde sice o jejich vlastní motor, ale s Audi spolupracovali, pokud vím. Ani Porsche nedělá vývoj samostatně. Je to neekonomické. Vyplatí se jim zkrátka dělat některé aktivity pod hlavičkou Lamborghini. Kromě marketingu to má velmi malý význam.
Lamborghini by bez Audi dělalo tak maximálně Traktory, Lamborghini by bez Němců nemohlo existovat. Lamborghini rozděluji do dvou etap na dobu před Audi a po Audi,když vstoupilo Audi do Lamborghini najednou se Lamba dala pohodlně ovládat.když Audi v Lamborghini nebylo, byly Lamba těžko ovladatelná Monstra,to že Audi vstoupilo do Lamborghini je jenom dobře.
R8 není žádné auto pro dámičky ty *** . Raději bych sáhl po R8 než Gallardu, Gallardo je předražená R8. Mimochodem novou R8 buou vyvíjet jenom Němci konkrétně Porsche a Audi a Talijánům nedovolí se toho byť dotknout a vědí proč,možná jim dovolí na to dát nálepku Lamborghini >:D